Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele DAC din anii 2000 si ulteriori
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 01:12:29    Titlul subiectului: 64499

Există un...troleibuz lingvistic... #7335, fiind refuzat la export de o țară din America Latină, are inscripții în spaniolă în interior.
Troleibuzul mai are încă inscripții în spaniolă!

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Sep 2006 02:45:39    Titlul subiectului: dac 64809

Iată ce am prins azi... #7341 umbla cu lada de contactori deschisă. Precizez că tensiunea era de ,,numai" 750V (c.c.), iar troleul era full. Iată contactorii Smile



Lada pare că nu a fost de la început acolo...o fi fost mutată din față?

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 12:47:14    Titlul subiectului: 66281

Azi am vazut 2 DAC-uri 217E de Bujoreni (#7377, #7417) la Gara de Nord care se indreptau spre depoul Bucurestii Noi.
Au venit de la Bujoreni netractate, pe retea, pana la iesirea spre coloane de la Gara. Acolo au dat jos captatorii si au fost preluate de o masina de interventie. Aceasta le-a tractat pana pe Calea Grivitei, apoi au pornit-o tot cu forte proprii spre Bucurestii Noi.
#7377 avea o placuta cu "Se retrage la depoul Bujoreni" si pe lateral linia 93.
Se cam dau DAC-urile toate la Bucurestii Noi sau mi se pare mie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 15:55:14    Titlul subiectului: 66296

#7355, #7359 și #7390 sunt trase la gard din august, la fel și #7342 (mai e?). Oricum, #7342 a stat pe bară câteva luni (toată vara).
#7424 fusese revopsit în Iuie 2006 și i se făcuse Inspecția Tehnciă Periodică în septembrie...mi se pare ciudat că i-au făcut felul (și pentru asta noi circulăm ca sardelele cu 61, 62, 91, 69 etc. că articulatele de Bujoreni se duc acolo). Cu toate că dpdv tehnic stătea bine, avea o mică problemă: încălirea în salon nu mergea (era singurul troleibuz din depou cu salonul neîncălzit), dar se pare că brusc a început RATB-ului să-i pese de aspectul ăsta... dacă ar casa după principiul ăsta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 16:32:18    Titlul subiectului: 66303

Dr2005 a scris:
#7355, #7359 și #7390 sunt trase la gard din august, la fel și #7342 (mai e?).
#7424 fusese revopsit în Iuie 2006 și i se făcuse Inspecția Tehnciă Periodică în septembrie...mi se pare ciudat că i-au făcut felul
În privința lui #7355 și #7359 pot certifica și eu că sunt pe ducă, fiind deja descompletate. Despre #7390 nu mai discutăm, are fața făcută varză, deci nici el nu mai are nici o șansă.
Nu știu ce-i cu #7424, cred că ar trebui verificat mai întâi...
Despre #7342 știu sigur însă că circulă, în ciuda faptului că are probleme foarte dese.
I-am făcut mai multe poze acum două-trei zile la Străulești, iată una.
Acest troleibuz mă intrigă fiindcă este singurul ROCAR 212 scund pe care îl știu eu în România. Atât SBAtlas2004, cât și site-ul RATB, dar mai ales Vali Sava îmi certifică faptul că este Rocar 212 original. Dar, pe de altă parte unii șoferi încercau să mă convingă că de fapt acest #7342 a fost inițial articulat, fiind apoi scurtat, ceea ce iar pare greu de crezut, fiindcă iarăși nu știu să fi existat în România vreun Rocar 217 scund...



RF_7342-097-015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.81 kb
 Vizualizat:  de 17365 ori

RF_7342-097-015.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 18:43:21    Titlul subiectului: 66892

7444 nu a fost scurtat, a avut parte de un RK "la sange" cand am fost ultima data era in hala finalizat. Dar nu stiu daca va fi pus in circulatie sau va ramane pentru muzeu in conservare cum imi spunea cineva la un moment dat.
Iata pozele:



RF_DSC02179.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.46 kb
 Vizualizat:  de 17239 ori

RF_DSC02179.JPG



RF_DSC02183.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.3 kb
 Vizualizat:  de 17239 ori

RF_DSC02183.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 08:36:39    Titlul subiectului: 67024

Apropos de 7444, uite o poza cu el, plus primul Astra 415T care a circulat (in probe), fara numar de parc si sigla RATB...
Se stie de moda de scurtare a 117E variante de 12 metri...dar de lungire?
7335 e mai lung acum fata de cum a fost el... acum are acel geam mic dupa ultima usa, inainte era la fel de scurt ca un UDM...



7444+5xxx.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  550.41 kb
 Vizualizat:  de 15895 ori

7444+5xxx.jpg



733585if7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  774.09 kb
 Vizualizat:  de 15901 ori

733585if7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 23:28:25    Titlul subiectului: 67105

Am niște nelămuriri în ceea ce privește mesajul anterior:
1. Se spune de transformarea 117 în 112, transformare pe care o știm cu toții. Troleibuzul 7335 arată ca un 212 mai ciudat. Să o luăm pe rând:
-Primele 212 nu aveau acele gemulețe din spate iar tunelul cablurilor către motorul de tracțiune era în spate. Din câte am văzut pe pozele de pe site-ul lui Dragoș, acele 212 dotate cu chopper au tunelul în spate stânga iar contactorii sunt tot în spate, dar, probabil, dedesubt.
-7335 are tunelul cablurilor situat între ferestrele 2 și 3, ca la un 212 "normal", dar îi lipseau gemulețele (pe care în prezent, le are, conform spuselor lui Castrosua). Practic, era un 212 "ciung" care a devenit întreg
-Nu are rezistențe iar pe partea opusă ușilor, între axele A și B, se află 2 aerisiri în loc de una, fapt ce trădează prezența chopperului.
Caracteristicile troleibuzului de mai sus indică apartenența la seria troleibuzelor de tip 212 cu chopper (212 ECS), nu la un troleibuz de tip 112.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 26 Noi 2006 23:52:09    Titlul subiectului: 67108

castrosua a scris:
se stie de moda de scurtare a 117E variante de 12 metrii....dar de lungire?
7335 e mai lung acum fata de cum a fost el... acum are acel geam mic dupa ultima usa, inainte era la fel de scurt ca un UDM
Pe partea opusă ușilor, se poate vedea că geamul actual e un pic mai mic. Însă nu-mi explic cum a încăput gemulețul pe partea ușilor.
Îți amintești cum avea lada de contactori (dacă avea)? Acum o are în spate. Ceea ce ar putea însemna că la RK(uri) a fost mutată lada acolo și lungit un pic.
Totuși, în acte, #7335, #7341, #7342, #7446 sunt Dac 212ECS deci, teoretic, cu chopper. Însă doar #7446 are bâzâitul specific, nu accelerează brusc și nu are ladă de contactori. Deci chopperul se simte și funcționează foarte bine. Celelalte 3 au lada de contactori în spate, însă la toate se vede că ea este ,,artizanat", fixată artizanal cu bare sudate de pereți, deci clar nu a fost acolo de la început. S-ar putea (cum zicea Silviu Sîntea acum ceva timp) ca originalele să fie dispărute și să se fi scurtat niște articulate și redenumite. Și totuș, atunci de ce e mai lat al 2lea stâlp? Că oricum nu există niciun fel de tunel de cablu acolo, el fiind tras pe perete, pe jos, de-alungul troleibuzului sau plecând din ladă înspre acoperiș (după gemuleț) în funcție de care din cele 3 troleibuze (#7335, #7341, #7342) e vorba.
#7335 are stâlpul 2 lat, dar nu are nimic pe dinăuntru!



RF_PB220001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.85 kb
 Vizualizat:  de 16906 ori

RF_PB220001.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 00:38:28    Titlul subiectului: 67120

1. 7335 de sus cu 7335 de jos arată ca două modele diferite. În eventualitatea în care sunt unul și același vehicul, înseamnă că a trecut prin transformări substanțiale
2. 7335 de sus e un 212 derivat din modelul pentru export. Dacă nu îți aduci aminte să fi văzut vreo ladă de contactori, atunci înseamnă că ea era tot în spate, dar dedesubt. Cel puțin, așa ar fi logic. Încearcă să-ți aduci aminte dacă auzeai sau nu acel țăcănit caracteristic contactorilor
3. 7335 de jos arată ca un 217 scurtat (nu înseamnă că e neapărat un 217 scurtat):
-Tunelul cablurilor e între ferestrele 2 și 3
-Nu are gemulețele, având exact aceeași lungime cu un 112 original (406 constănțean).Spun original, deoarece am văzut în poze 112 ex 117 care erau puțin mai lungi, având acele gemulețe din spate.
-Lada de contactori, dacă e în spate, explicația ar fi că s-a montat o piesă (care, pe deasupra, se și supraîncălzește) care ocupă locul contactorilor iar aceștia au trebuit mutați. Altfel, nu văd logica mutării contactorilor din moment ce cablurile de alimentare a motorului de tracțiune sunt la mijloc
4. Chopperul nu cred că elimină contactorii, ci rezistențele.
5. Faptul că modelul 212 ECS circulă doar la București, ar putea indica:
-a fost comandă RATB
-a fost un model mai puțin reușit
6. Dacă au chopper din fabrică, atunci ele trebuiau codificate 312+ ceva litere distinctive. Existența chopperului e caracteristică începând cu seria 3. Caracteristica seriei 2 o constituie blocul logic. M-am uiat pe pozele tale să văd dacă aceste "ciudățenii" au acea umflătură din peretele cabinei. 7446 o are. E foarte greu vizibilă, dar, la oprivire atentă se vede partea de sus a acelei umflături în spațiul dintre cadrul și spătarul primului scaun de pe rândul din stânga. Poza e de pe www.transportbucuresti.trei.ro la secțiunea DAC 212 ECS
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 01:20:50    Titlul subiectului: 67125

Nu e exclus sa fie alta masina cu totul doar cu acelasi numar, vad ca nu mai are panou de acces in consola spate si nici aerisirle pe centru, plus cutia de pe acoperis...doar intrebam daca ar fi acelasi troleu cu modificari majore, cum au lungit sasiul?
7335 nu cred ca avea chopper, avea rezistentele ca la 117e, si nu suna deloc diferit de 117e...(chiar daca nu stiam la vremea aceea, dar auzeam diferenta fata de 7440 care tocmai fusese predat la RATB dupa ce si-a facut turul printre expozitii)
Nu se vede in poza, dar pe masca apare 112 C...e posibil sa fie E dar cu bara de mijloc vopsit din greseala..
Înapoi la prototipuri Rocar... înainte de a avea cu cine vorbi de numere de parc, nu știam unde era 7440... ca nu era în niciun depou, apoi a apărut, ca să aflu că era pe drum pe la expoziții...



733565sn6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  936.52 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

733565sn6.jpg



7440c1804ze5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  790.62 kb
 Vizualizat:  de 15869 ori

7440c1804ze5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2006 17:00:19    Titlul subiectului: 67155

Motivul principal pentru care cred ca 7335-ul cu dunga albastra este acelasi cu cel dungat gri si galben din ziua de azi sunt tocmai acele inscriptii in spaniola:
Dr2005 a scris:
Troleibuzul #7335 mai are încă inscripții în spaniolă!


Al doilea motiv este tocmai prezenta acelui stalp lat intre geamurile 2 si 3.

Este foarte posibil ca initial troleibuzul sa fi avut chopper. Din poza de pe Calea Plevnei (strada cu piatra cubica) reiese clar ca nu exista lada de contactori in spate. La ultimul geam sta pe un scaun o doamna, iar prin luneta se vad cele doua bare orizontale, unite intre ele aproximativ pe la mijloc si amplasate imediat langa geam. Din memorie, nu retin ca lada sa fi existat in fata. Poza din pacate nu e elocventa in aceasta privinta.
In ceea ce priveste rezistentele, acestea sunt acum mult mai numeroase decat cele existente initial. Trebuie spus ca existenta chopperului nu elimina complect rezistentele, ci doar le reduce numarul. Acestea sunt necesare pentru a disipa energia produsa in regimul de franare electrica. De aceea ele se regasesc si pe Astra Ikarus. Revenind, desi in poza de pe Plevnei nu se remarca, in cea realizata ulterior (troleibuzul cu dunga albastra surprins din fata) se vede clar plasa care acopera rezistentele. (Probabil imprumutata de la vreun 117.) In plus in colajul lui Dr2005, cu troleibuzul surprins pe Plevnei si in depou (dupa 'modernizare') se vede ca au disparut orificiile de aerisire practicate in usile compartimentelor de sub geamurile 2-3. Iar cablurile de forta au fost repozitionate printr-un nou tunel, in partea din spate, extinsa in consola, unde a aparut lada cu contactori, ca in cazul celorlaltor troleibuze modificate dupa modelul lui 7148 - P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 22:38:07    Titlul subiectului: 67337

#7444 a iesit in traseu si nu a fost scurtat. Poze facute azi cu telefonul.
Probabil e ultimul vehicul Dac din București care a avut RK, a ajuns tot la depoul Bucureștii-Noi.
Poza este facuta chiar in dreptul depoului Bucurestii Noi.



RF_Poză003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.15 kb
 Vizualizat:  de 16904 ori

RF_Poză003.jpg



RF_poz002a_213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.27 kb
 Vizualizat:  de 15895 ori

RF_poz002a_213.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 23:07:43    Titlul subiectului: 67347

Din pozele de la URAC de pe topicul acesta, pare ca 7444 n-a avut parte de un RK integral, ci mai repede de unele 'inlocuiri' de tabla si o vopsire...

Daca se intentiona pastrarea lui 7444 pentru un muzeu, de ce i-au vopsit sigla ROCAR? Din ceea ce tin minte, nu a avut nici un troleibuz asa ceva...

Are cineva poze cu bordul? Cit este de aproape de aspectul original? Kilometrajul (mai) functioneaza la vreun DAC? Eu nu tin minte sa fi vazut mai mult de 2 troleibuze DAC *17E in intreaga lor istorie RATB la care sa fi functionat kilometrajul sau vreunul din beculete (pentru cei care mai tin minte bordul vechi de DAC, pe segmentul din stinga, sus, dreptunghiulare)...

Cum are 7444 dispunerea butoanelor de deschidere a usilor? Vertical, in extrema segmentului din dreapta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 23:19:54    Titlul subiectului: 67351

N-am ce spune arata bine, dar trebuia sa il pastreze pentru muzeu daca tot e ultimul troleibuz DAC cu RK. Ma intreb daca o avea caldura calumea, ca se stie ca seria DAC avea probleme cu caldura.
Cand erau DAC pe 62 si mai avea ghinionu sa merg iarna cu ele, muream. In ianuarie, cand au fost zilele alea geroase, in 62 era mai frig ca afara...si a facut si pana si a trebuit sa o i-au pe jos. La scurtate parca mai merge cat de cat, dar articulatele sunt jale, mai ales in partea a 2a...
Initial 7444 trebuia sa aiba un RK serios pentru a fi pus in conservare pentru muzeu, dar oamenii care se ocupa de el au decis sa-l faca de traseu...
In vara cand l-am vazut prima data la dezmembrari am crezut ca il taie dar nu a fost asa. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 23:31:09    Titlul subiectului: 67353

Metrouusor...probabil te referi la seria de autobuze (mai puțin #478, #2163 și #2651 - toate tăiate), deoarece la troleibuze, în afară de răposatul #7424 toate au încălzire funcțională...
Culmea că alea de la Bujoreni sunt singurele cu care NU am mers...
În schimb, #7441 are aeroterme de V3A-A3... foarte călduroase, nu poți sta pe scaunele de deasupra lor (mi-am prăjit eu fundul odată în el...
#7362 are aeroterme mari, asemănătoare cu cele de pe Ikarus 415T, și care suflă cu putere aerul cald înspre peretele opus aerotermei.
#7424 nu mai avea deloc Evil or Very Mad bine că l-au tăiat, că anul trecut era gheață ÎN salon, chiar dacă dpdv estetic (fără gheață) arăta relativ bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 10:53:44    Titlul subiectului: 67687

Sunt uimit: a apărut din nou la stradă, după câteva luni bune de zăcut prin URAC, troleibuzul #7444, un troleibuz pentru care (și) eu aș fi băgat mâna în foc că nu se mai întoarce de acolo...
Iată o nouă dovadă despre cât de "sigure" sunt unele lucruri, fie ele chiar și auzite din gura unor angajați RATB/URAC...



RF_7444-097-030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  443.67 kb
 Vizualizat:  de 17214 ori

RF_7444-097-030.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 15:50:18    Titlul subiectului: 67873

#7359


7359_097_001_184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.94 kb
 Vizualizat:  de 17580 ori

7359_097_001_184.jpg



7359_dep_002_111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.09 kb
 Vizualizat:  de 17580 ori

7359_dep_002_111.jpg




Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Lun 11 Dec 2006 16:16:52, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 11 Dec 2006 22:15:12    Titlul subiectului: 67898

#7362


7362_dep_006_639.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.56 kb
 Vizualizat:  de 17579 ori

7362_dep_006_639.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 24 Dec 2006 18:40:46    Titlul subiectului: tb 42032

1. Nu stiu daca toate lumea ar fi de acord cu valoarea artistica a acestor poze...dar vorba englezeasca.."beauty is in the eye of the beholder"
2. Bujoreni...predarea stafetei intre doua generatii....



7431nt2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  417.58 kb
 Vizualizat:  de 16786 ori

7431nt2.jpg



74315205xa6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.43 kb
 Vizualizat:  de 16785 ori

74315205xa6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:09:38    Titlul subiectului: Troleibuzele seria 73xx și 7148 42501

Continuam prezentarea.
#7377, primul DAC 217E



7377_ber_001_162.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.57 kb
 Vizualizat:  de 17569 ori

7377_ber_001_162.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:10:54    Titlul subiectului: 42502

#7378


7378_065_006_192.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.83 kb
 Vizualizat:  de 17568 ori

7378_065_006_192.jpg



7378_065_007_130.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.51 kb
 Vizualizat:  de 17568 ori

7378_065_007_130.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:12:09    Titlul subiectului: 42503

#7379


7379_dep_001_197.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.59 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

7379_dep_001_197.jpg



7379_dep_002_122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.2 kb
 Vizualizat:  de 17567 ori

7379_dep_002_122.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:15:25    Titlul subiectului: 42504

#7380


7380_065_007_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.73 kb
 Vizualizat:  de 17563 ori

7380_065_007_196.jpg



7380_065_004_151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.44 kb
 Vizualizat:  de 17563 ori

7380_065_004_151.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 04 Ian 2007 00:16:19    Titlul subiectului: 42505

#7384


7384_097_004_359.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.3 kb
 Vizualizat:  de 17556 ori

7384_097_004_359.jpg



7384-000-002_103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

7384-000-002_103.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community