Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 27 Mai 2022 11:10:58 Titlul subiectului: Intentie achizitie 130 de autobuze si microbuze noi |
213326 |
|
Se intentioneaza achizitionarea a 130 de autobuze si microbuze noi , ecologice , astfel:
30 de autobuze electrice de 12m.
10 autobuze electrice de 18m.
40 de autobuze hybride.
20 de autobuze cu hidrogen.
30 de microbuze electrice.
Autobuzele vor fi cumparate prin PNRR si POR Nord.
Desi doresc modernizarea parcului , mie mi se pare exagerat numarul de 130 de vehicule noi , in conditiile in care nevoia actuala este de 80 de autobuze iar parcul este de ~110 vehicule si mai urmeaza sa vina 25. 50-70 de autobuze , adica 30-50 de 12 m , 10 de 18m si 10 microbuze ar fi suficient. Ce se va face cu minim 152 de autobuze (cele 22 de Mercedesuri noi luate in 2020/2021 + cele 130 mentionate mai sus)?
De asemenea , s-au facut pasi pentru mutarea autobazei in parcul industrial II. Noua autobaza va avea 7 linii dedicate pentru reparatii , verificari , ITP , si spalatorie. Randari cu viitoarea autobaza sunt preluate din articol.
Florin Birta: ACHIZIȚIONĂM 100 DE AUTOBUZE ȘI 30 DE MICROBUZE. AUTOBAZA OTL VA FI MUTATĂ ÎN PARCUL INDUSTRIAL II
Colegii mei din Consiliul Local Oradea au aprobat astăzi indicatorii tehnico-economici pentru construirea noii autobaze a OTL-ului, precum și pentru achiziția a 100 de autobuze și 30 de microbuze. Astfel, sediul transportatorului local va fi mutat în Parcul Industrial Eurobusiness II, pe str. Anghel Saligny și se va întinde pe o suprafață de cca 33.000 mp.
Pe toate clădirile autobazei vor fi amplasate panouri fotovoltaice care vor asigura o mare parte din consumul propriu de curent electric. Investiția va fi finanțată prin Programul Operațional Regional (POR). Zona de pe str. Atelierelor se pretează la o dezvoltare imobiliară ulterioară, iar după ce vom reuși să finalizăm proiectul, locația va fi scoasă la licitație.
În incinta halei vor fi proiectate 7 linii de autobuze care sunt dedicate reviziei tehnice și verificării rapide, reparațiilor curente, inspecției tehnice periodice și spălătoriei.
🚌Totodată, ne dorim să continuăm modernizarea flotei OTL-ului și să-i îndemnăm pe orădeni să folosească mai mult mijloacele de transport în comun. Astfel că ne propunem achiziționarea a 30 de autobuze electrice de 12 metri, 10 autobuze electrice de 18 metri, 40 autobuze hibrid, 20 cu hidrogen și 30 microbuze electrice.
Achiziția de autobuze și microbuze va fi demarată etapizat, în funcție de identificarea surselor de finanțare din PNRR și POR Nord – Vest 2021 - 2027.
Deocamdată am pregătit studiile de fezabilitate și așteptăm publicarea ghidurilor de finanțare să putem depune proiectele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.3 kb |
Vizualizat: |
de 3407 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.4 kb |
Vizualizat: |
de 3407 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 27 Mai 2022 19:50:09 Titlul subiectului: |
213381 |
|
Microbuzele probabil vor fi destinate transportului școlar și poate unor linii prin centrul istoric. Cu 100 de autobuze noi se poate înlocui aproape toată flota și s-ar mai putea suplimenta unele linii, înființa linii noi și extinde TP prin ZMO. Deci ai ce face cu 130+ de autobuze și microbuze...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 27 Mai 2022 20:18:50 Titlul subiectului: |
213382 |
|
Cum am spus mai sus , flota actuala este de aproximativ 110 autobuze. Urmeaza sa vina altele 25 second-hand. Dintre autobzele vechi m-as mira sa fie retrase Conectourile , mai degraba cred ca vor fi retrase dintre Volvourile Vest Center sau Alfa Localo sau Man-uri.
Cumparandu-se 130 de autobuze noi si casandu-se tot ce este vechi , inclusiv ce se cumpara acum vom avea 152 autobuze , necesarul este de 80 la ora de varf. Chiar si cu suplimentari , sau trasee noi nu cred ca s-ar trece de 100 de autobuze afara deodata , sa zicem 120 cu rezerve. In plus , Volvourile B12B , Mercedesurile Citaro G , Isuzuurile , Karsanele si achizitiile actuale ar trebui sa mai circule minim 5 ani. Ori nici sa se foloseasca un autobuz nou la un singur schimb nu as fi de acord.
Legat de microbuze , da m-am gandit si eu sa fie introduse pe trasee scolare sau pe trasee unde circula in prezent Isuzu/Karsan. Dar nu mi se pare rentabil a cumpara un microbuz electric care sa circule de 2 ori pe zi. Nici cele 7 Isuzu si 5 Karsan nu sunt folosite deodata , circula maxim 4-5 Isuzu si 1-2 Karsan.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2022 11:59:55 Titlul subiectului: |
213393 |
|
O perioadă vor fi 150, dar pe măsură ce autobuzele Volvo, Solaris, Karsan vor ieși din uz și se vor casa, numărul va scădea. Asta e o achiziție pe 10-15 ani.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2022 12:01:51 Titlul subiectului: |
213394 |
|
150 doar cu Mercedesurile Conecto/Citaro noi , fabricate in 2020-2021. Cu Solaris , Karsan , Isuzu si ce se ia acum ar fi aproape 200 de autobuze. Volvo Vest Center si Alfa Localo nu ma astept sa mai reziste mult. Deja Vest Center sunt retrase/casate 5-6 din 14 si nici restul nu o duc prea bine.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Patrick Kiss
Data înscrierii: 01/Iun/2020 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 158 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2022 14:46:39 Titlul subiectului: |
213395 |
|
Eu îs de părere că Volvo Alfa Localo o vor mai duce mult și bine față de Volvo Vest care din păcate nu prea mai fac față.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 08 Iul 2023 12:07:56 Titlul subiectului: |
216547 |
|
Se cumpara in sfarsit si autobuze noi. Au fost demarate licitatiile pentru achizitia a 40 de autobuze electrice , primul lot de 30 de autobuze de 12 metri cu infrastructura adiacenta si al doilea lot de 10 articulate cu infrastructura adiacenta. Vor fi cumparate articulate noi pentru prima data dupa mai bine de 40 de ani.
Primaria Oradea: Primăria Oradea continuă procesul de modernizare a flotei mijloacelor de transport în comun și cumpără alte 40 de autobuze, de data aceasta integral electrice.
În acest sens a fost deschisă licitația prin care se achiziționează 30 de autobuze electrice de 12 metri, 7 stații de încărcare lentă și 2 stații de încărcare rapidă (Lot 1) și 10 autobuze electrice de 18 metri, 3 stații de încărcare lentă și 2 stații de încărcare rapidă (Lot 2).
Data limita de depunere a ofertelor în SEAP este 11 august 2023, ora 15:00.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Regwe
Data înscrierii: 03/Feb/2020 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 56
|
Trimis: Vin 01 Sep 2023 12:39:23 Titlul subiectului: |
216801 |
|
Mult spus autobuze... junghiuri electrice.
ATP, BYD sau Bozankaya...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 02 Sep 2023 11:28:09 Titlul subiectului: |
216807 |
|
Mda. Chiar daca tendintele OTL pareau ca se indreapta spre parc exclusiv Mercedes si eu speram sa luam Solarisuri , ne-am ales cu acesti 3 ofertanti. Sa punem pariurile , eu zic ATP , eventual un eCitaro facut de ATP , cum au parteneriat pentru mentenanta Mercedes.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 03 Sep 2023 11:31:33 Titlul subiectului: |
216812 |
|
ATP asambleaza o chinezarie electrica, deci nici o sansa de ECitaro.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 05 Sep 2023 03:53:51 Titlul subiectului: |
216819 |
|
Pai cum sunt dealer autorizat Mercedes de ce nu ar putea cumpara caroseriile de (e)Citaro si sa le asambleze ei , la pret mai mic? Ceva asemanator cum face Astra cu Avenio (Imperio).
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 05 Sep 2023 22:01:01 Titlul subiectului: |
216822 |
|
Fiindca Mercedes este asamblat doar de Mercedes si vandut de dealeri autorizati.
Astra cumpara echipamente de tractiune de la Siemens sau ICPE, AC de unde apuca si monteaza pe un design vechi de 20 ani. Mercedes din ce stiu eu a mai vandut motoare (Maz), dar nu si-a vandut la nimeni caroseriile.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 06 Sep 2023 10:14:56 Titlul subiectului: |
216824 |
|
ATP e dealer Mercedes-Benz doar de mașini mici, nicidecum de autobuze. Din moment ce și la camioane își asamblează chinezăria proprie, era de la sine înțeles că și la autobuze fac la fel. Au început livrările la Vișeu și nici urmă de eCitaro.
eCitaro nu vom vedea cumpărat în România niciodată.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 08 Sep 2023 23:00:05 Titlul subiectului: |
216841 |
|
La reprezentanta din Oradea am vazut si camioane si autobuze. Oricum era doar o idee , avand in vedere ca OTL prefera bateriile cu supracapacitori , tehnologie pe care din cate stiu doar Mercedes o ofera si tendinta de a cumpara doar Mercedes in ultima perioada.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|