Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Noi 2022 23:52:45 Titlul subiectului: |
215003 |
|
Nu exista "stat mai mult la capat", ca nu e nimeni de capul lui in povestea asta. Exista doar prima cursa si intervalele de urmarire, astea sunt singurele elemente fixe de care se poate tine seama in conditiile de la Iasi si pe care dispecerii si conducatorii de vehicule trebuie sa le respecte.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Noi 2022 23:58:51 Titlul subiectului: |
215005 |
|
Am mers azi cu un otobel din ala. E10 ,pe 42. Intre Tg Cucu si Casa Sindicatelor. A fost un dezastru ,parca eram in anii '80, ca sardelele!
Ce am remarcat , spatiul interior e mai prost gestionat fata de Isuzu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 00:01:31 Titlul subiectului: |
215006 |
|
Asa este, conformatia caroseriei e foarte aiurea si e foarte greu de gestionat mobilarea interioara. Basca, in stanga, catre spate, mai e si canalul ala de cabluri care a dat limitari suplimentare.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 00:09:27 Titlul subiectului: |
215007 |
|
La buluceala care era n-am remarcat respectivul canal.
Mai bine ,poate cadeam in el
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 00:14:36 Titlul subiectului: |
215008 |
|
Nu, e ca un "dulap" vertical care forteaza amplasarea bancilor doar intr-un anumit mod, foarte rau ca spatiu si confort.
Pozele nu sunt din Iasi, ci de la un troleibuz din Ploiesti, dar dispunerea e aceeasi peste tot la ambele tipuri de vehicule.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
434.47 kb |
Vizualizat: |
de 4266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
652.54 kb |
Vizualizat: |
de 4266 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 00:27:07 Titlul subiectului: |
215009 |
|
Mi se pare mie , sau treileul ala are doar 2 usi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 00:42:55 Titlul subiectului: |
215010 |
|
Au 3.
|
|
Sus |
|
|
Justin Diaconu
Data înscrierii: 31/Dec/2021 Ultima vizita: 16/Iul/2023 Mesaje: 63 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 08:51:47 Titlul subiectului: |
215012 |
|
Am calatorit ieri cu E11 pe 28. Era aproape plin pana la refuz autobuzul, dar totusi prin miracol, am reusit sa găsesc un loc mai in fata. Pot sa spune ca mi s-a parut foarte relaxanta calatoria, nu vibra din toate partile ca majoritatea celorlalte autobuze si am auzit si unii călători care vorbeau de bine autobuzul.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 12:10:09 Titlul subiectului: |
215013 |
|
Nu vibrează, că e nou, de aia. Nici Isuzu sau EBD nu vibrau când erau noi. Nici măcar MAZ-urile. Acum să le ținem bine și să nu ajungem să ne lovim tare de limitarea aia de 66 de km, că bateriile în timp se deteriorează. I
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 14:05:27 Titlul subiectului: |
215014 |
|
tramfan a scris: | Nici Isuzu sau EBD nu vibrau când erau noi. Nici măcar MAZ-urile. |
Jură-te tu cu limba scoasă că MAZ si Eurobus nu vibrau când erau noi? Prima mea călătorie cu un Eurobus a fost la Iași și a fost la nici 2 luni după lansare, și eram foarte entuziasmat de autobuzele marketate ca fiind românești, iar când am urcat în el a fost ceva de genul Citaro meets Higer. Motoarele diesel vibrează, în principal datorită ciclului de funcționare intermitent și al turației joase. Fie că-i Citaro C2 2022 sau Isuzu, o să vibreze și-o să polueze și o să fie mereu în ochii tuturor failibil și plin de bube.
Un autobuz electric nu vibrează pentru că... e electric. De aia nici troleibuzele nu vibrează, că la motorul electric nu are ce să vibreze, pentru că nu funcționează ca unul diesel, iar când autobuzul stă pe loc și motorul electric e oprit. Nici peste 10 ani n-o să vibreze autobuzele astea.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 18:51:50 Titlul subiectului: |
215022 |
|
Eu refer la faptul ca nu vibrau chestii prin ele. Acum vibreaza si trosnesc din toate partile si nu doar ele ci si tramvaiele mai vechi. Nu ma refer la motor.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 21:43:16 Titlul subiectului: |
215026 |
|
Citat: | limitarea aia de 66 de km | Văd că încă nu s-a înțeles că acei 66 de km reprezintă AUTONOMIA MINIMĂ a autobuzelor.
Și la Brașov toată lumea spune că troleibuzele au 5 km autonomie pe baterii, dar acela este minimul, maximul testat este undeva la 20 km.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2022 22:02:17 Titlul subiectului: |
215027 |
|
Eu nu cred ca va fi mult peste 66 de km, dar probabil vom aflat asta cat de curand.
|
|
Sus |
|
|
Trifescu Matei
Data înscrierii: 19/Mar/2018 Ultima vizita: 12/Apr/2024 Mesaje: 50 Locație: Piatra Neamt
|
Trimis: Dum 27 Noi 2022 16:57:04 Titlul subiectului: |
215034 |
|
Radu Bialus a scris: | De ce nu soliciti o intrevedere cu directorul CTP Iasi? Este deschis sa auda, sa vada si sa aplice chestii revolutionare, vii, ii explici si poate ne revolutionezi.
Eu am inteles ce spui, dar... In fine, nu conteaza... Hai si ne invata!
Imbunatatire in detrimentul calatorilor?!... |
Daca sunt asa bine facute intervalele de succedare de ce se plang calatorii?
Ca pana la urma ei sufera. Ei ar trebui sa fie prioritatea nr 1 la transportul public. Eu consider ca intotdeauna e loc de mai bine la imbunatatirea serviciilor transportului public din orice oras, nu numai din Iasi. Eu am facut practica de la facultate la CTP anul acesta (bine, nu in dispecerat) si multe se pot imbunatati daca se vrea cu adevarat acest lucru.
De asemenea sunt si editor la Moovit si chiar vreau sa ajut cu orice se poate pentru a se imbunatati lucrurile.
Ceea ce vreau sa evidentiez e ca nu spun idei trasnite care nu se pot pune in aplicare.
De la o idee se pot schimba multe lucruri.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Noi 2022 17:17:20 Titlul subiectului: |
215035 |
|
Dragul meu, dar nu trebuie sa incerci sa ne convingi pe noi, cei de-aici, caci nu suntem nici unul dintre noi in masura sa te ajutam sa iti prezinti ideile in fata celor care iau decizii si sa le demonstrezi ca duc la imbunatatirea a ceva in transportul public din Iasi. Daca ai facut practica la CTP Iasi, inseamna ca stii unde este sediul administrativ central, soliciti audienta la directorul general si urmezi pasii care ti se indica.
Aici, pe forum, putem discuta vrute si nevrute, inclusiv despre ce spui tu, dar fara vreo finalitate "la strada".
Dincolo de asta, pentru astfel de discutii exista pe acest subforum subiecte mult mai potrivite si te rog sa te muti acolo, permitandu-i celui de fata sa se construiasca mai departe in jurul temei propuse prin titlu. Multumesc!
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Dec 2022 12:00:32 Titlul subiectului: |
215127 |
|
Dimineața am călătorit cu E09 de la Rond Păcurari până la Fundație.
Observații:
- autobuzul este silențios în comparație cu cele clasice pe motorina.
- când frânează se aud niste zgomote ciudate, ca un cârâit. Nu știu dacă nu este ceva obișnuit pt un mijloc de transport electric
-autobuzul a ajuns la ora 7 in Rond Păcurari cu acumulatorul încărcat până la jumătate
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.14 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.21 kb |
Vizualizat: |
de 3568 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 11 Dec 2022 19:34:18 Titlul subiectului: |
215183 |
|
Am mers si eu cu unul azi pe 36. Observatii:
- mi-a placut silentiozitatea si lipsa totala a vibratiilor trenului de rulare. calatoaria a fost mult mai putin stresanta/obositoare decat cu un autobuz clasic. ajuta si acceleratia foarte fina/graduala;
- a mers clar la consum, nu cred ca a depasit 30-40km/h chiar si pe strada libera, ba chiar la deal pe pasarela mergea cu 20-25km/h, masurat pe GPS. CLAR a fost idee neinspirata sa le cumpere cu doar 60km autonomie, e pacat de autobuzele astea care tehnic probabil duc mult si bine kilometri, dar din cauza baterie, peste nu foarte multi km vor deveni problematice in exploatare, daca nu vor exista incarcatoare rapide la capete de traseu.
- o idee mai putin spatioase decat ISUZU-urile.
- geamurile aburite si cam frig inauntru, semn ca...mergem la consum.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Dec 2022 14:58:20 Titlul subiectului: |
215273 |
|
Toate autobuzele electrice:
E01 - IS 17 CTP
E02 - IS 18 CTP
E03 - IS 19 CTP
E04 - IS 20 CTP
E05 - IS 21 CTP
E06 - IS 23 CTP
E07 - IS 24 CTP
E08 - IS 25 CTP
E09 - IS 26 CTP
E10 - IS 27 CTP
E11 - IS 28 CTP
E12 - IS 29 CTP
E13 - IS 30 CTP
E14 - IS 31 CTP
E15 - IS 32 CTP
IS 34, 35, 37 CTP - fără număr
+ 2 neînmatriculate
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Ian 2023 14:37:29 Titlul subiectului: |
215520 |
|
Avem câteva impresii din partea CTP după câteva luni de utilizare?
Totodată, exista încărcătoare montate la vreun capăt de traseu?
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Feb 2023 19:11:49 Titlul subiectului: |
215698 |
|
De ceva vreme, ultimele 2 electrice care au ieșit la stradă au numerele de parc E19 (IS 38 CTP) și E20 (IS 39 CTP).
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 15 Mar 2023 21:17:17 Titlul subiectului: |
215856 |
|
Cand vor fi montate statiile de incarcare rapida? Din cauza lipsei lor, iarna nu s-a dat caldura si la vara cred ca nu va fi AC. Si tot din acest motiv pot fi doar cateva la strada.
|
|
Sus |
|
|
ghermanlucadanny
Data înscrierii: 17/Aug/2020 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 25 Locație: Baia Mare
|
Trimis: Dum 31 Mar 2024 19:10:00 Titlul subiectului: |
218912 |
|
E09 - Linia 19 - Strada Silvestru - 24 Ianuarie 2023
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.87 kb |
Vizualizat: |
de 400 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|