Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 11:36:00    Titlul subiectului: v v v vv v v v v vv 55364

Iata un "PrintScreen" de pe site-ul RATB in care esti (dez-) informat ca intervalul minim de succesiune intre 2 vehicule este de... 98 minute Shocked , in timp ce intervalu maxim este de doar 50 de minute... Cool
Hm, curios... Daca se referea la linia 42 mai intelegeam... Laughing



RF_min-max.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.2 kb
 Vizualizat:  de 27897 ori

RF_min-max.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 12:28:09    Titlul subiectului: 55367

Gura păcătosului adevăr grăiește. Într-o lume în care toate merg anapoda, de ce n-ar fi minima mai mare decît maxima?
Ieri după-amiază așteptam tramvaiul în stația "Vatra Luminoasă" - cu speranța că doar-doar vine vreun 1 (cu care am călătorit ultima dată în 1989!) sau 17. M-am urcat plictisit în al treilea 34 (#353) sosit și pînă la Dristor nici că am văzut vreunul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 12:30:34    Titlul subiectului: 55369

La ore de vârf, pe linia 17 sunt 2 tramvaie! Pe 1 și 42 este numai un singur tramvai!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 22:47:07    Titlul subiectului: 0000 56311

Intersectia din strada Razoare cu Timisoara, Geniului si Drumul Sarii, a fost marita de curand... s-a taiat din trotuar pe o parte si se pare ca se construieste un sens mini sens giratoriu sau ceva in genul asta...
Felicitari primariei pentru ca era una din cele mai congestionate intersectii din sector, in special dupa amiaza in sensul de venire dinspre centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 23:13:53    Titlul subiectului: 56312

Parerea mea e ca singura descongestionare s-ar face odata cu taierea a vreo 25% din blocuri, si trimiterea la cimitirul de masini a vreo 60% din masinile existente... Atunci intr-adevar descongestionare...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 23:28:36    Titlul subiectului: 56313

Ideea e ca in Bucuresti, la orele diminetii, fiecare om care are permis de conducere si masina pleaca cu masina.
O solutie ar fi interzicerea camioanelor de tonaj mare prin Bucuresti, dar si sanctionarea celor ce parcheaza aiurea.
In plus, de acord cu Ionescu: parcul auto plin de harburi si cladirile construite abuziv.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 23:32:57    Titlul subiectului: 56314

tudor a scris:
Ideea e ca in Bucuresti, la orele diminetii, fiecare om care are permis de conducere si masina pleaca cu masina.
O solutie ar fi interzicerea camioanelor de tonaj mare prin Bucuresti, dar si sanctionarea celor ce parcheaza aiurea.
In plus, de acord cu Ionescu: parcul auto plin de harburi si cladirile construite abuziv.
Interzicerea camioanelor de mare tonaj a mai fost făcută...și firava industrie rămasă era să dea faliment (situația era penibilă...nici la vamă nu mai puteau ajunge TIR-urile). Dar dacă toți cei care parchează ilegal ar fi amendați, s-ar învăța minte și ar elibera străzile. Să-i ferească Dumnezeu să ajung eu polițist la circulație, că nu mai parchează unul pe străzile cu troleibuz ori tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 10:03:05    Titlul subiectului: 56331

Dr2006 a scris:
Interzicerea camioanelor de mare tonaj a mai fost făcută...și firava industrie rămasă era să dea faliment (situația era penibilă...nici la vamă nu mai puteau ajunge TIR-urile). Dar dacă toți cei care parchează ilegal ar fi amendați, s-ar învăța minte și ar elibera străzile. Să-i ferească Dumnezeu să ajung eu polițist la circulație, că nu mai parchează unul pe străzile cu troleibuz ori tramvai.
Ar fi bine ca asta sa rezolve problema, dar nu o va face. Daca in centru mai exista parcari subterane, in alte parti nu exista. In Drumul Taberei n'ai unde sa parchezi masina, iar daca mergi in vizita poti avea surprize.
Asa ca, chiar daca masinile parcate ilegal nu ar mai fi multe, n'ar disparea. O persoana binecunoscuta cu masina unicat in Romania spunea odata: "Care e problema? Incalc legea si platesc."
Asa a devenit rentabil maxi taxi. Oamenii care asteptau o ora in statii au preferat sa dea de 3 ori mai mult pe maxitaxi-ITB. Pe urma, maxitaxi a ajuns la acelasi pret cu autobuzul. Oamenii vor prefera sa plateasca si pentru masina parcata. Nu toti calatorii au renuntat sa stea in statie pentru maxitaxi, dar acesta a devenit oricum aglomerat. La fel si strazile cu masini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 14:44:47    Titlul subiectului: 56334

Dar dacă cei care stau în zonă în loc să-și parcheze mașina sub firele de troleibuz ar mai merge pe jos o stație și ar parca-o în parcarea subterană de la Favorit-Orizont s-ar rezolva problema parcării. Dar cum omul decât să plătească taxă de parcare preferă să lase mșina pe marginea străzii (probabil că gândește: ,,Eu am mașină, ce e treaba mea ce fac ăia care nu au mașină?").... rezultă ceea ce se vede prin București.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 01:07:46    Titlul subiectului: *Soferi nervosi la RATB 56537

Cred ca diminetile sunt groaznice peste tot in capitala... trebuie rezolvata problema parcarilor...
De cat timp a inceput sa fie traficul ingrozitor, parca si soferii s-au sclerozat mai tare... majoritatea injura constant, chiar ma gandeam sa ingregistrez cu telefonul ce zic Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 01:13:42    Titlul subiectului: 56539

Acuma...depinde ce motiv au să înjure... că dacă o ,,c***ă împuțită" (expresie preluată de la un vatman de pe linia 41) se pune în fața unui 41 încercând să traverseze prin loc nepermis, vatmanul are tot dreptul să înjure.
Dar dacă începe să te înjure când te vede că fotografiezi sau că îl rogi să oprească în stație, atunci respectivul ar trebui zburat cu litera ,,I" de la serviciu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 01:55:40    Titlul subiectului: 56540

Cred ca RATB ar trebui sa aiba psihologi care sa lucreze cu toti soferii si vatmanii...daca injura pentru trafic inseamna ca stau rau de tot...la urma urmelor, ei au un numar de ore pe care trebuie sa-l lucreze, independent de faptul ca stau sau nu in trafic.
Nu cred ca-i plateste mai mult daca fac o cursa in plus pe zi. Asa ca mai bine stau linistiti... Very Happy

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 02:37:41    Titlul subiectului: 56541

Cum poti sa sustii ca ala are dreptul sa injure, cand e functionar public!
In strainatate nu e asa ceva! El nu are dreptul sa ne supuna la asa terorism auditiv!
Asta poti sa o faci in particular in masina ta, nu cand esti platit din buzunarele tuturor, inclusiv al celei care a trecut strada aiurea... Wink

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 12:40:35    Titlul subiectului: 56543

bonekamp a scris:
Cred ca RATB ar trebui sa aiba psihologi care sa lucreze cu toti soferii si vatmanii...daca injura pentru trafic inseamna ca stau rau de tot...la urma urmelor, ei au un numar de ore pe care trebuie sal lucreze, independent de faptul ca stau sau nu in trafic. Nu cred ca-i plateste mai mult daca fac o cursa in plus pe zi. Asa ca mai bine stau linistiti... Very Happy
Le e sa nu intarzie la capat de linie... de exemplu, in unele dimineti nu e nici un 313 la capatul de la Obregia, iar cad vine unul pleaca imediat full...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 15:11:43    Titlul subiectului: 56547

La traficul din Bucuresti, e suficient drumul pana la serviciu sa te enervezi.
Daca sa conduci e serviciul tau, e groaznic. Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 17:14:59    Titlul subiectului: 56548

Unii soferi RATB si vatmani sunt necivilizati. Si mai ales ma enervez cand il mai vad pe cate unul ca vorbeste la telefon in timp ce conduce sau ca nu pleaca la stopul pe verde si cand ii atragi atentia, te mai ia si la bataie(nu am patit-o eu, ci un calator pe 178) si iti zice ca asa am eu chef. Iar vara cand ii vad la bustul gol...nu mai comentez.

Si mai au un obicei: Cand alergi sa prinzi autobuzul, inchid usile exact cand ai ajuns langa el. Iar daca ai reusit sa te urci, pleaca cu tine strivit intre usi. Caz penal.
Sus
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 20:38:30    Titlul subiectului: SISTEM DE SIGURANTA 56557

ORDINUL DE CIRCULATIE

REGULAMENTELE DE CIRCULATIE

5. AUTOBUZE (echivalentul israelian la notiunea romaneasca "Transportul in Comun")

416.
(a) Soferul, taxatorul si toti ceilalti lucratori din serviciu (de transport in comun - n.t.) se vor comporta fata de calatori cu amabilitate si respect. Laughing
(b) Soferul si taxatorul se vor comporta intr-un mod care sa asigure ajungerea calatorilor la destinatie in mod confortabil, rapid si sigur. Laughing

419.
Soferul si taxatorul care vor fi intrebati in legatura cu calatoria specifica sau cu regulamentul de circulatie pe linie, vor raspunde intr-un mod clar si respectuos. Laughing

426.
Soferul si taxatorul nu vor putea deservi o anumita linie, decat daca ei cunosc imprejurimile relevante ale liniei pe care o deservesc in acel timp, sau au in posesia lor un ghid corespunzator. Laughing

439.
(a) Nu vor deschide soferul si taxatorul usile autobuzului in timpul mersului. (Inclusiv, nu vor merge cu usile deschise - n.t.)

459.
Nu va intra in autobuz nimeni (din cadrul personalului - n.t.), care contravine paragraful 461 ...

6. RESTRICTII CU PRIVIRE LA CALATORI

461.
Nu vor permite soferul si taxatorul nimanui sa intre in autobuz cand -
(1) Imbracamintea sa poate murdari sau distruge hainele celorlalti calatori, sau tapiteria scaunelor, in special cand hainele ii sunt murdare de vopsea, ulei sau funingine.
(4) Este in stare de ebrietate.
(5) Fumeaza tigara, tigareta sau pipa.

"Nota traducatorului": Vai de capu' aluia care in loc de iconul Laughing aplica iconurile Mr. Green si/sau Twisted Evil!
tudor a scris:
Unii soferi RATB si vatmani sunt necivilizati. Si mai ales ma enervez cand il mai vad pe cate unul ca vorbeste la telefon in timp ce conduce sau ca nu pleaca la stopul pe verde si cand ii atragi atentia, te mai ia si la bataie(nu am patit-o eu, ci un calator pe 178) si iti zice ca asa am eu chef. Iar vara cand ii vad la bustul gol...nu mai comentez.

Si mai au un obicei: Cand alergi sa prinzi autobuzul, inchid usile exact cand ai ajuns langa el. Iar daca ai reusit sa te urci, pleaca cu tine strivit intre usi. Caz penal.
La MAN-urile (urbane) noi, vehiculul nu se poate pune in miscare pana cand usile nu sunt complect inchise, iar usile nu se pot deschide pana cand vehiculul nu este complect oprit. Soferii sunt "cam nervosi" pe chestia asta, dar calatorii sunt mult mai linistiti.


RF_MAN urban 2004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.31 kb
 Vizualizat:  de 27977 ori

RF_MAN urban 2004.jpg



_________________
ENG(tram)=ROM(vai)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 23:07:39    Titlul subiectului: 56565

Eu sunt pro mersul cu usile deschise, chiar daca e interzis de lege ... adica in unele dimineti chiar nu incap toti oamenii si decat sa fiu presat de usa, prefer sa stau intr-un picior pe scara, dar sa merg Very Happy
Eu am mai mers cu usa deschisa si saptamana trecuta.... de fapt soferul daduse comanda sa inchida usa, dar era un dac care nu mai avea forta la inchidere... eram pe scara cu inca un tip si nu avea destula forta se ne miste Very Happy asa ca a plecat
Eram pe 139 de la statia Petre Ispirescu, pana la calea 13 Septembrie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 01:03:47    Titlul subiectului: 0000 56573

Se întâmplă des în zona aia... Am văzut că uneori, la Dac și De Simon se întâmplă ca, la deschiderea ușilor, șoferul să nu apese prea tare butonul și să nu se deschidă o ușă (de obicei ultima). Și în momentul când șoferul dă comanda de închidere, închide celalalte uși și o lasă deschisă pe ultima! De obicei, își dă seama după câteva stații, când încep oamenii să urle ,,Ușaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Că veni vorba de uși deschise.

Am mers așa când eram mic...într-un Dac... apoi nu au mai plecat șoferii cu ușile deschise. Treaba e că, mergând cu ușile deschise, pot cădea călători (și se pot lovi destul de grav...lucru pt. care șoferul ar face pușcărie).

1. Mergeam odată cu Dexter23 & încă un prieten cu V2A #4049 (cel proaspăt ieșit de la RK...cu o ușă în minus). Stăteam la ultima ușă... când, de odată, a căzut o ușițî din spate blocând ușa 3 în poziția deschis(vagonul era oprit).
2. Vatmanul s-a făcut că nu vede...
3. Și vagonul gonea ca nebunul pe Str. Liviu Rebreanu (era pe linia 23, mergea spre Faur...ușița a căzut în stația ,,Șos. Câmpia Libertăți", de unde începe o porțiune de viteză, cu linie bună).
O imagine din mers.
4. Am coborât 4 stații mai încolo (La ,,Barajul Dunării", cu 2 stații înainte de capăt).... a continuat să meargă așa.
Trebuie să precizez că ușița respectivă s-a înțepenit în acea poziție...



RF_4049-023-013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.57 kb
 Vizualizat:  de 27969 ori

RF_4049-023-013.jpg



2_4049-023-018_800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.88 kb
 Vizualizat:  de 24944 ori

2_4049-023-018_800.jpg



3_4049-023-017_590.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.42 kb
 Vizualizat:  de 24944 ori

3_4049-023-017_590.jpg



4_4049-023-020_254.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.56 kb
 Vizualizat:  de 24940 ori

4_4049-023-020_254.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 14:26:43    Titlul subiectului: 56641

Ce aveti cu liniile de tramvai de desfintati racordurile dintre ele si le faramitati. Ma refer in primul rand la linia 8 care nu mai poate circula pe Brasov, linia 15 care nu mai poate circula pe Trafic Greu dar si la alte linii precum 4 si 17. De asemenea de ce nu puteti face un racord dinspre Doctor Felix spre Pasajul Victoria. Linia 24 s-ar preta sa mearga pe Stefan cel Mare, Bucur Obor, Gara de Nord.

A doua intrebare e de ce nu se pot prelungi liniile de la Romana (ma refer la 131 si 300) pana la Piata Unirii. Este atat de greu sa ajungi din cartierele de sud in zona Presei Libere, Mihalache, Baneasa si Bucurestii Noi. Singurii avantajati sunt locuitorii din Berceni care au metroul si linia 381, dar chiar si ei trebuie sa schimbe 2 mijloace de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 21:51:49    Titlul subiectului: 22222 56746

Dr2005 a scris:
Am mers așa când eram mic...într-un Dac.. apoi nu au mai plecat șoferii cu ușile deschise. Treaba e că, mergând cu ușile deschise, pot cădea călători (și se pot lovi destul de grav...lucru pentru care șoferul ar face pușcărie).
Eu imi aduc aminte prin 1990 ca primele DAC-uri scurte aveau un sistem de blocare prin care nu puteau porni cu usile deschise.
Acest sistem a durat cam 2/3 saptamini, dupa care a fost scos, dat fiind ca stateau cite 10min in fiecare statie, ca nu se inchideau usile de lume.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 00:30:39    Titlul subiectului: 56831


Hai sa intram toti in intersectie si sa vedem daca putem sa mai iesim... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2005 10:57:09    Titlul subiectului: 56837

Par'ca se vede si un politist acolo, in partea de jos a fotografiei, unde e un spatiu intre masini Smile
A 2'a intrebare este: Cate minute intarziere va avea fiecare mijloc de transport din imagine, tinand cont ca si urmatoarea intersectie (in oricare directie) arata aproape la fel ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 20:56:06    Titlul subiectului: Lungile asteptari in statii. Probleme cotidiene 56933

Mad .Asa a inceput ziua de azi.
35 minute la 178. M-am luat si de sofer. Iar in autobuz stateam mai rau ca sardelele. Si soferul imi spune cu nonsalanta: pai sunt doar 5-6 autobuze pe 178, ce vrei? Ora fiind 7:45. Iar pana la facultate pe jos fac 25 minute. Dar eram in intarziere, ca m-a trezit tarziu.

1)Sa nu te infurii cand esti tratat astfel? Si cum sa pui 5-6 autobuze pe o linie care si la ora 23:45 e plina? Si mai ales la orele diminetii, cand in statia lui 178 de la Crangasi e FULL! Si soferii zic: Sa asteptati urmatorul autobuz...nu spun ca urmatorul autobuz va veni peste alte 20 minute. Execrabil! Mad

2)Cum sa se abtina cei cu maxi taxi, cand vad unele linii mari, care la orele diminetii au o multime de calatori si autobuzele se succeda la 30 minute? Profita de prostia si indiferenta celor de la RATB care, cand te duci sa reclami acest lucru, te iau in gluma si iti spun: Si ce daca? 6 autobuze sunt suficiente. Mad Evil or Very Mad

Sa continuie RATB politica asta mizerabila, ca ma voi prapadi de ras cand MAXI TAXI ii vor falimenta liniile. Mai stiti melodia: STEP BY STEP. Asa va cadea RATB daca ne trateaza atfel.

Serios, nu e de gluma.I ar dube pe 178...am vazut doar un 578, care azi e disparut. Dar ar fi bine sa desfiinteze inutilitatea aia de 336, dublura a lui 61 si sa bage autobuzele alea pe 178. Ca e jale la orele diminetii. Iar cu traficul de pe Virtutii la ora 7:00, mai bine pe jos. Sau cu duba.
Nu e admisibil. L-am luat o data pe 578 vand eram in mare intarziere. Desi inainte 178 se succedau si la 5 minute, azi sunt 5 autobuze dimineata...


Ultima modificare efectuată de către tudor la Lun 19 Dec 2005 20:58:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 20:57:50    Titlul subiectului: 56935

Până acum câteva luni, pe 178 erau 14 autobuze în week-end(!)(pe numărate) și vreo 18-20 la orele de vârf. De când au apărut dubele, numărul de autobuze s-a restrâns.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 1 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community