Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Mihai
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 10:22:24    Titlul subiectului: 67782

Am mai tot auzit/citit acest 8 calatori/m2. Ma scuzati, dar voi ati incercat vreodata sa adunati, nu 8, ci macar 5 oameni/m2.
Mai mult de 4 oameni / m2 este fizic imposibil, decat daca sunt pigmei si stau unul peste altul. Prin urmare e o cifra aberanta.
Sus
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 11:16:40    Titlul subiectului: 67788

Dar la alte ore ?
In jurul orei 9 am inteles ca ar fi pauza de masa. Poate n'am retinut exact ora, dar undeva in jurul ei este pauza de masa. Ati vazut voi soferi mancand in timp ce coduc masina ? Si da, oamenii aceia mai trebuie sa si manance.
Legat de 8 calatori/m², fie metrul acela e non-SI, fie calatorii aceia sunt toti de 90-60-90, fara haine groase si genti/posete/bagaje. Daca pui 6 oameni intr'un patrat de 1m, poate incap, dar 8 deja e sadic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 17 Dec 2006 13:33:43    Titlul subiectului: sdv 41518

Eu am facut 2 plangeri legate de nerespectarea orarului la RATB (cu nume real dat, adresa de mail valida, limbaj civilizat, etc). Cu toate ca scria ca mi se va raspunde, n-am primit nici macar un raspuns evaziv de genul "reclamatia va fi analizata".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 15:21:19    Titlul subiectului: 68304

Sa va povestec si eu ceva. Acum vreo 1 an pe linia 139 nr masini #2330 veneam de la o matusa. Il cunosc pe "seful" de amiaza. Inainte de 13 septembrie (intre Nabucului si 13 Septembrie unde stai 20 min ca sa treci de acel semafor) omul nostru avea un borcan cu zacusca si 1 paine.
Cat era rosu el manca. Cand se facea verde pleca. Ce ziceti e corect ce facea el?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 15:27:51    Titlul subiectului: 68307

Daca prindea verdele la fix si nu incurca traficul, nu ma deranjeaza deloc. Trebuie sa-i si intelegem. Eu, daca as fi acum sofer de autobuz repartizat pe 123, udne e crima, mi-as lua un Gamecube ceva, sa am ce sa fac cat stau blocat pe rosu... ceea ce poate tine enorm de mult pe unele strazi... Eventual imi iau un PDA si scriu mesaje pe forum... Rolling Eyes
La urma urmei, ganditi-va ca poate omul e in intarziere atat de mare, incat la capat nu va mai apuca pauza de masa, asa ca profita si mananca pe drum Wink
Mai grav mi se pare cand vad un sofer pe drum liber mergand cu 50 la ora si vorbind la telefon, cu ceva draci pe deasupra... Asta ma cam sperie Confused ...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 19:06:16    Titlul subiectului: 68323

Daf686 a scris:
Sa va povestec si eu ceva. Acum vreo 1 an pe linia 139 nr masini #2330 veneam de la o matusa. Il cunosc pe "seful" de amiaza. Inainte de 13 septembrie (intre Nabucului si 13 Septembrie unde stai 20 min ca sa treci de acel semafor) omul nostru avea un borcan cu zacusca si 1 paine.
Cat era rosu el manca. Cand se facea verde pleca. Ce ziceti e corect ce facea el?
N'a mancat si baut ceva nimeni la volan ? Daca se vorbeste la telefon, de ce sa nu se poata manca sau bea ? Nu alcool, dar si acela se bea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 01:21:20    Titlul subiectului: 68330

Sa va spun eu cum se maninca in 139 (sau se minca).
Sanviciuri le schimbam din stinga in dreapta, in functie de manevre, dar viteza nu scadea, 55-60 la ora prin Ferentari si Rahova cu mincarea in mina.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 18:43:12    Titlul subiectului: 68345

O faza si mai tare s-a petrecut in luna mai pe defunctul microbuz 555. Ei bine intr-o sambata l-am luat de la Obor inspre Militari, iar pe Viitorului mergea cu 10 km pe ora si soferul citea linistit din Prosport in timp ce mergea Laughing Mai arunca un ochi din cand in cand pe drum si apoi citea. Asa a facut pana a ajuns la intersectia cu Mihai Eminescu.
Cand s-a luat o tipa de el ca de ce citeste ziarul si merge asa incet, ca ea intarzie undeva el a spus ca a plecat prea devreme, si nu se grabeste pana la capat. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 19:54:25    Titlul subiectului: 0000 44682

"Mari ambuteiaje" nu se creaza niciodata pe str. Resita nici macar la orele de varf. Circulatia in zona nu este intensa. Si asta o spun dupa ce am locuit in zona cu pricina. Cateva masini adunate in spatele troleelor parcate pe banda nu se pot numi ambuteiaj.
Pentru ca toate troleibuzele si autobuzele stationate la capat sa se incadreze la fix in terminalul de stationare de la Piata Resita (3-4 troleibuze si cam tot atatea autobuze), programul de plecare trebuie adaptat corespunzator. Iar pauza de masa sa se ia selectiv, nu toti concomitent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 22:03:56    Titlul subiectului: 44694

alch3mist a scris:
"Mari ambuteiaje" nu se creaza niciodata pe str. Resita nici macar la orele de varf. Circulatia in zona nu este intensa.
Eu de 2-3 ori pe saptamana vin dinspre Dr. Gazarului catre Luica pe la ora 19 si am prins de foarte multe ori nu doar "cateva" masini adunate in spatele troleibuzului. Chiar saptamana trecuta incepea coada cu aprope o statie in urma (aprope de Straja).
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 15:18:46    Titlul subiectului: 55018

Se pare că cei care fac programele de circulașie ale RATB au pățit ceva...
Liniile preorășenești de care pleacă de la Ghencea spre Măgurele au suferit niște modificări care denotă bătaie de joc...
Linia 453 avea înainte un interval de 45 de minute (2 autobuze pe traseu). Acum a rămas cu un singur autobuz și are (țineți-vă bine) 5 (cinci) curse pe zi: 2 dimineața, 1 după-amiază și 2 seara.
Celelalte 3 trasee (427, 431, 433) au rămas cu 4 curse pe zi, față de intervalul de 90 de minute pe care îl aveau.

Am călătorit ieri cu un 453... nu au fost mai mult de 30 de călători (între Antiaeriană și Măgurele) și apoi au rămas 2. Iar la întoarcere a venit autobuzul cu 6 călători. Iar din aceștia, jumătate erau pensionari (care oricum au gratuit), apoi mai erau vreo 2 țigani și vreo 5 copii (care nu aveau legătură cu țiganii). Apoi eram eu, 2 persoane care le-am văzut perforând bilet și încă vreo 3 care păreau să aibă abonament. Deci 6 plătitori de bilet din 30. Într-un autobuz de...106 locuri (Ikarus 260).
Era și normal, la intervalul pe care îl are... în schimb, dubele plecau din 15 în 15 minute. Nici nu e de mirare de ce autobuzul mergea gol și dubele sunt pline până la refuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 15:26:31    Titlul subiectului: 55019

Liiile preorasenesti cred ca vor disparea anul acesta, in afara de paguba nu aduc altceva.
Cand Bucurestiul va ajunge o metropola nu vor mai exista linii preorasenesti. Acestea se vor transforma (majoritatea) in linii urbane/expres. Pentru ca Ilfov va fi inghitit de oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 15:54:48    Titlul subiectului: 55024

Nu vor dispărea... pentru că ar rămâne o gorază de șoferi fără obiectul muncii...
Partea proastă e că, deocamdată, nu vor dispărea nici dubele Sad
Totuși, când Bucureștiul va ajunge metropolă, transportul preorășenesc va trebui extins, astfel încât să acopere absolut toate localitățile județului Ilfov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 04 Feb 2007 13:20:53    Titlul subiectului: 75352

33 (Ghencea-P-ț.a Unirii) era o alternativă foarte bună la 385-urile agloomerate și mai rare de atunci, dar ar ptea substitui cu succes Mercedesurile lente și neîncăpătoare de acum.

Bun... AUTOBUZELE sunt NEÎNCĂPĂTOARE pe majoritatea liniilor din București, cu atât mai mult pe cele centrale (385, 368, 331, 313 etc). Dar să menții numai autobuze, când ai o linie modernă de tramvai, care mai e și separată de trafic e chiar prea de tot. Mai ales când poți înființa o linie de tramvai Ghencea-P-ța. Unirii pe acel tronson.
Faptul că un Citaro merge cu 25km/h atunci când are strada liberă (pentru că s-au tot ungit graficele de circulație) e o problemă de exeploatare, foarte neplăcută pentru călători.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 16:47:06    Titlul subiectului: thttrhr 77722

Cred ca un autobuz de mare calitate, de exemplu, costa aproape dublu, dupa mine. chiar si de 1.2 ori mai mult sa fie ar fi foarte mult! Asa ca trebuie sa ne multumim cu ce avem si in plus sa incercam sa le mentinem bine!
Aici e problema mare: nimeni nu isi da silinta, de la sofer la maturator/director sa mentina aceste masini gospodareste!
Curate, verificate etc...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 360
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 17:36:20    Titlul subiectului: 77725

Nu calitatea vehiculelor, ci frecventa lor pe traseu dau confortul transportului cotidian. Ce treaba are configuratia interioara a autobuzului cu calitatea? Si la calitate... hai sa nu ne mai copilarim.
La o comparatie amatoriceasca, si cred ca da, Citaro nu poate egala plecarile trepidante ale DAC-ului, zbarnaitul inegalabil al geamurilor de Ikarus la ralanti, fumul care se strecura perfid prin podea, clampanitul usilor, urluiala diferentialului si a cutiei de viteze... restul mai adaugati si voi :)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 19:53:10    Titlul subiectului: 77731

Acier a scris:
Ce treaba are configuratia interioara a autobuzului cu calitatea
Te invit respectuos sa circuli cu 104, 131, 331, 335 in orele de varf si mai vorbim. De cate ori circuli tu pe luna cu mijloacele de transport in comun? O data pe luna, de doua ori pe luna? Eu circul cu 4 mijloace de transport pe zi (minumum), dar daca mai am drumuri de facut pot sa circul si cu mai multe. Ai patit vreodata sa nu poti cobora dintr-un Citaro din cauza aglomeratiei, ce se forma pe culoarul foarte "larg" dintre usile 2 si 3?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 13:52:01    Titlul subiectului: 77772

Eu ma intreb la ce folosesc, Bucurestiului, mijloace de transpot in comun 100% lowfloor?
Cate scaune a mancat, la Citaro de exemplu, "dulapul" in care este asezat motorul si alte echipamente? sau la Irisbus Citelis?
Oare cum se simt persoanele scunde in aceste tipuri de mijloace de transport in comun?

_________________
611


Ultima modificare efectuată de către CLAXON la Vin 23 Mar 2007 21:23:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 360
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 17:00:12    Titlul subiectului: 77777

Locuiesc in Drumul Taberei si circul cu 6 mijloace de transport zilnic, am abonament.
In alta ordine de idei, pot sa iti spun ca daca vrei neaparat, nu poti cobori din nici un mijloc de transport cand e aglomerat, inclusiv la Viena, intre anumite ore. asta face parte din beneficiile marilor aglomerari urbane, ca si poluarea sau stresul.
Nu prea cred ca o sa se cumpere vehicule mai spatioase, din motive foarte clare.
Nu stiu daca exista un precedent in istoria Bucurestiului in care opinia publica a impus o regula (in afara de mizerie si eludarea legilor).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 27/Aug/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 19:01:40    Titlul subiectului: 77781

Faptul ca un mijloc de transport e aglomerat nu inseamna ca trebuie sa-l facem si mai aglomerat - cazul autobuzelor low floor; se putea alege optiunea 2/3 low floor.

Cred ca cea mai buna impartire a spatiului interior o au autobuzele Ikarus. Mercedes Citaro mi se par niste glume proaste. Eu am 1,70 m si mi se pare aiurea sa stau agatat de barele aflate prea sus.

As avea si eu o intrebare: cate persoane in carucior urca zilnic in medie pe liniile deservite de Citaro sau Citelis?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 22:21:31    Titlul subiectului: 77791

pmp a scris:
Faptul ca un mijloc de transport e aglomerat nu inseamna ca trebuie sa-l facem si mai aglomerat - cazul autobuzelor low floor; se putea alege optiunea 2/3 low floor.
Nu, înseamnă că trebuie să-l facem mai puțin aglomerat.
pmp a scris:
As avea si eu o intrebare: cate persoane in carucior urca zilnic in medie pe liniile deservite de Citaro sau Citelis?
Una singură pe lună dacă se suie... și merită! Nu mai fiți ignoranți... vă doresc să nu ajungeți vreodată în situația acestor oameni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2007 09:27:11    Titlul subiectului: 77801

Revenind totusi la topic, pentru Bucuresti ar fi potrivit un autobuz partial low-flor (usile 1 si 2). La fel si in cazul troleibuzelor.
pmp a scris:
cate persoane in carucior urca zilnic in medie pe liniile deservite de Citaro sau Citelis?
Nu sunt numai cei in carucior. Mai sunt cei care au probleme de deplasare. Eu de exemplu am ajutat sa urca in Citaro un mos foarte cocosat (practic era indoit la jumatate, saracul de el), care abia mergea. M-a rugat sa il ajut sa se urce, asa ca l-am indrumat la usa din mijloc, am apasat pe butonul ala, soferul a inclinat autobuzul, si asta a fost.... Din pacate pe linile aglmerate cei in scaun cu rotile nu prea vad cum s-ar urca, avand in vedere ca lumea este masata la mijlocul autobuzului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 13:05:08    Titlul subiectului: 7i76i 78301

Cu ani in urma, cand economiile comunista si post-decembrista erau preponderent industrializate, orele de varf din traficul bucurestean urmau fidel programul de lucru in ture, specific intreprinderilor.

In ultimii ani insa, odata cu intrarea in Romania a marilor companii multinationale, precum si cu ocuparea posturilor disponibile in diverse firme de catre personal tanar, cu mentalitate si nazuinte diferite de cele ale parintilor lor, afluirea, respectiv defluirea catre/de la locurile de munca s-a modificat, tinzand sa ocupe mare parte din timpul zilei.

Astfel, dintre job-urile „capitaliste” ce au modificat orele de varf, putem enumera:
- servicii bancare – program de lucru 9 – 17 (unele sucursale 18 )
- magazine IT – program de lucru 10 – 18, chiar si pana la 20 / 22
- reprezentante de vanzari diverse echipamente/vehicule – program de lucru 9 / 9:30 / 10 – 17 / 17:30 / 18
- servicii tehnice (internet, cablu, mentenanta, etc) – program de lucru 7:30 / 8 / 8:30 / 9 / 9:30 / 10 – 15:30 / 16 / 17 / 17:30 / 18
- suport tehnic si relatii cu clientii – in functie de companie, program extins de zi, la fel ca la serviciile tehnice, sau lucru in 2 / 3 ture

Caz propriu: program 9:30 – 17:30. Plec de acasa, din Drumul Taberei (capat troleibuz 90, 91, 93), la 7:45 / 8 ca sa ajung la Gradina Icoanei (in spate la Piata Romana) la 8:45 / 9:15, in functie de trafic, de frecventa de circulatie a vehiculelor RATB si Metrorex si de gradul de ocupare a acestora. In timpul zilei, in afara de traseul de dus si de intoarcere, mai parcurg in medie inca 2-3 drumuri, in diverse puncte ale capitalei. Seara ajung pe la 18 la Crangasi, unde uneori astept si 10 tramvaie ca sa pot urca intr-unul. E adevarat ca acestea se succed la intervale de 1-3 minute, dar deja sunt arhipline si nu pot prelua decat un numar mic de calatorii aflati in statie.

In situatiile generate de joburile enumerate mai sus, efectul a fost unul firesc: supraaglomerarea transportului public in comun. Pentru cei ce au apucat vremurile de trista amintire, probabil va aduceti aminte cum se circula pe scara, pe carligul de remorcare, etc. Spre deosebire de acele timpuri, este evidenta o schimbare in bine, prin decongestionarea mijloacelor de transport, desi numarul calatorilor a crescut considerabil.

Cu toate acestea, se constata o deficienta grava in organizarea si gestionarea turelor si a traseelor, in special la RATB, prin faptul ca actualele ore de varf nu isi gasesc un corespondent in reactia de adaptare la trafic a celor insarcinati cu aceasta. Mijloacele de transport de suprafata sosesc in statii ori cu intarziere mare – pe linii supraaglomerate, precum 41, existand uneori dimineata timpi de intarziere de 20-30 de minute, ori aceste vehicule se succed unul dupa altul, dar pline peste capacitatea lor normata si afisata. Sistemul de statistica implementat in SAT nu isi gaseste justificarea, prin faptul ca in aglomeratie nu isi valideaza cardul decat un numar foarte mic de calatori. Apar astfel situatii aparent hilare, in care raportul SAT sa anunte la ora de varf un numar de calatori de peste 10-20 de ori mai mic.

Solutia imediata ar fi organizarea unui studiu/sondaj in randul calatorilor, concomitent cu intervievarea conducatorilor de vehicule si responsabilizarea acestora in vederea reducerii timpilor morti de la capete de linie. Solutia pe termen lung ar presupune o coordonare majora si extraordinara intre diferite organisme, institutii si entitati implicate in procesul de transport public in comun, corelat si coroborat cu lucrari de contructie si modernizare a infrastructurii deja existente, dar aceasta presupune bani, foarte multi bani si o conlucrare excelenta.

Acest topic se adreseaza celor interesati de a propune solutii viabile pentru rezolvarea acestor impedimente, pentru raportarea factorilor uman si tehnic implicati in disfunctionalitati (blocaje in trafic, stationari prea mari la cap de linie, etc), precum si pentru ilustrarea, cu materiale foto/video, a situatiilor intalnite.


Ultima modificare efectuată de către ratbmetrou la Lun 16 Apr 2007 13:29:06, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 15:10:52    Titlul subiectului: 78309

Pentru inceput as propune transformarea tuturor liniilor de tramvai din Bucuresti in sistem "metrou usor", adica sa aiba cale separare de rulare.

Apoi as propune redistribuirea vehiculelor, deoarece pe unele linii acestea circula mai mult goale decat pline, in timp ce pe altele circula arhipline de la un capat la altul.

As mai propune reinfintarea liniilor expres (gen 785), si de asemenea infintarea liniilor expres in locul traseelor de microbuze (ca tot se vrea disparitia lor), gen 717 CORA-SALAJ, (in locul fostului 517), 726 TINERETULUI-PIATA RAHOVA (in locul fostului 526) si exemplele pot continua.

De asemenea aici subscriu la ideea de a nu se grabeasca cu casarea in masa a vehiculelor, si DAC/IK-urile mai rasarite sa le bage pe liniile cu frecventa mai mare de calatori (pana vine urmatorul lot de autobuze).

Si cred ca cea mai importanta propunere este pentru sefii RATB-ului. Circulati si voi cateva zile cu mijloacele de transport in comun sa vedeti cum este Laughing

Eu sunt pentru interzicerea masinilor pe stradutele inguste unde circula si tramvaiul, si devierea lor pe stradutele paralele (dupa amenajarea lor in prealabil). Fiindca daca scoate tramvaiul de pe Viitorului de exemplu, si baga autobuze sa zicem, mare castig nu ar fi, tot se blocheaza in orele de varf.

In Montpellier de exemplu, au reintrodus recent tramvaiul, iar pe stradutele inguste, unde este sina de tramvai masiinile nu mai au voie sa circule.
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1409


Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 16 Apr 2007 16:51:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 18:26:11    Titlul subiectului: 78312

O mare problema a traficului este prezenta tramvaielor pe stazile foarte inguste. Acest lucru este neplacut atat pentru ceilalti participanti la trafic dar si pentru calatorii din tramvai care trebuie sa astepte cu greu inaintarea tramvaiului. Bunaoara, de saptamana trecuta s-a introdus sens unic pe Cobalcescu, ducand efectiv la blocarea completa a Str. Brezei. Am cronometrat azi pe la pranz un tramvai 20 a reusit sa parcurga de la intersectia Stirbei - Voda cu Berzei spre Vasile Parvan si inapoi pana la aceeasi intersectie FIX 35 MINUTE!!! De obicei cu tot cu stationarea de la capat nu dura mai mult de 8-10 minute.
Sunt pentru desfintarea liniilor de tramvai de pe stradutele inguste (Buzesti, Berzei, Cobalcescu, Tunari, Viitorului, Armand Calinescu, Cal. Calarasilor etc.) si realizarea sistemului "metrou usor" pe arterele largi.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 9 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community