Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 08:24:04    Titlul subiectului: 1000 56942

In privinta capacitatii maxime a unui vehicul RATB, iata o poza sugestiva facuta acum cateva zile in zona Dorobanti, o zona extrem de aglomerata.
Judecand dupa aceasta poza, denumirea corecta a autobuzelor RATB ar fi DAF.zip, de Simon.zip, DAC.ace...



RF_DIVERSE-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.49 kb
 Vizualizat:  de 16210 ori

RF_DIVERSE-006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 16:12:14    Titlul subiectului: 56958

tudor: Nu inghit chestia cu 5-6 autobuze pe 178. E absurd; o fi vrut soferul sa scape de tine. In cel mai rau caz poate e vorba de 5-6 pe sens -- deci 10-12 pe toata linia, dar nici asta n-o cred. Dimineata trebuie sa fie in jur de 20 de autobuze in total.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 16:23:22    Titlul subiectului: 56959

Sa scape de mine...merg cu aceasta linie de 13 ani de zile si totdeauna am stiut-o punctuala. De cand era deservita de IK4, DAC (atat scurte cat si articulate), IK260, pana la Simon.
Dar de trei luni incoace nu stiu ce e cu linia asta de intarzie si 35 de minute...e un record de intarziere. Si chiar asa...sa faci antireclama.
Ma intreb ce or zice aia ce vor sa mearga cu tramvaiul 42 sau 1! Ma rog, acele linii mai au "colegi de traseu". Dar 178, de la Lujerului pana la Orhideea e singur! Bine, merge cu 644, care e temporara!
Insa astept sa se refaca linia 44. Stiu ca am de asteptat.

Pe scurt: Dezinformare! Nici programul de pe site ul RATB nu e respectat...si nu e normal ca cei cu dubele sa profite?
Sus
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 17:13:56    Titlul subiectului: 56963

La voi a ramas ca pe vremuri, panouri pe care sunt trecute doar traseele?
In Timisoara la tramvaie si troleibuze sunt trecute primele trei plecari, apoi intervalul din ora de varf 6 - 8:30, apoi intervalul 8:30 - 12:30, 12:30 - 16:30 si 16:30 - 22, urmand ultimele trei plecari. La autobuze sunt trecute exact toate cursele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 17:24:46    Titlul subiectului: 56966

Existau odata in statiile cu chiosc de bilete, in geamul chioscului, traseele care trec prin statia respectiva, dar doar precizau intervalul de succedare si prima/ultima cursa.
Avand in vedere ca in Bucuresti sunt extrem de multe curse pe zi, vezi unele linii care au interval de succedare la 2/3/4min, ar fi fost o nebunie sa le treci in ficare statie ora de sosire.
Dar utile ar fi si aceste informatii interval de succedare, respectiv prima/ultima cursa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 17:45:01    Titlul subiectului: 56968

La un moment dat sub tablitele cu linii erau niste tablite galbene (adica niste rame) in care era un carton pe care erau scrise exact intervalele de succedare, prima si ultima cursa... am observat ca orele pt prima si ultima cursa erau aceleasi pentru fiecare toate statiile de pe traseu...

Doar ca baietii de la RATB s-au lasat pagubasi cu pusul acestor tablite pentru ca treceau cateva zile si erau vandalizate (fie disparea cartonul cu informatiile, fie disparea cu totul)... solutia cred ca ar fi sa vopseasca direct pe stalpi informatiile astea...

Ca fapt divers, in general prima cursa pleca de la capat ceva mai devreme decat ora inscrisa (cand 313 era la Ferentari incepeau sa se adune la capatul de la Obregia incepand cu in jur de ora 4), iar ultima autobuz, pleca in semicursa de intoarcere mai devreme decat scria pa tablita, ca sa nu mai zic de ultima cursa care pleca si mai devreme (de exemplu pentru 313 ultima cursa figura cu ora 23.35, ultimul autobuz pleca de la capatul din Obregia pe la 22.50, iar de la Sf Vineri pe la 23.15, si ajungea la capatul de la Obregia pe la 23.35).. cel putin la autobuze am observat asta... tramvaiele si troleibuzele am vazut ca merg pana mai tarziu si mai si iau calatori pe traseele de retragere, spre deosebire de autobuze...

Acum vad ca la capetele de linii unde (poate) sunt aceste informatii sunt mai apropiate de realitate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Noi/2023
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 17:58:20    Titlul subiectului: 56969

bercenicity a scris:
Doar ca baietii de la RATB s-au lasat pagubasi cu pusul acestor tablite pentru ca treceau cateva zile si erau vandalizate (fie disparea cartonul cu informatiile, fie disparea cu totul)... solutia cred ca ar fi sa vopseasca direct pe stalpi informatiile astea...
La asta trebuie implicat bunul simt al pietonilor. In Timisoara ma mir ca in cartiere izolate rezista, altfel si ei ar avea de suferit (raufacatorii) datorita distantelor lungi dintre 2 curse, asa ca, si lor le e necesar. Dar au fost cazuri de hotie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 18:57:50    Titlul subiectului: 56972

În București erau la capete de linii... dar se furau plăcuțele. Apoi le-au pus la vitrina chioșcurilor de bilete... și de 3 ani nu au mai umblat la ele. Încă mai poți vedea scris prin unele locuri că linia 168 nu circulă sâmbăta și duminica... deși nu mai e așa de mai bine de un an.
tudor a scris:
Pe scurt: Dezinformare! Nici programul de pe site ul RATB nu e respectat...si nu e normal ca cei cu dubele sa profite?
Programul de pe site-ul RATB e.... antic. Poți observa că 12 apare ca fiind desființat, 11 apare Romprim-CFR Progresu, 48 nu apare. Deci îți dai seama ce actualizate sunt!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 22:01:30    Titlul subiectului: Nereguli la RATB 10665

Pe la mine prin capul blocului au trecut ani de zile Dac-uri (mai trec și acum, dar doar pe traseul de retragere) și mergeau destul de repede. Și au făcut stație...și cei de la Alexandria și Ferentari nu opreau. Și auzi răspuns de șofer de 428 (#1881-șoferul cel mai bătrân de pe acel autobuz, un tip scund și cu chelie): ,,Asta e mașină de țară, nu oprește decât la capăt, la Valea Oltului și la Țegheș". Deși între cele 2 capete erau vreo.. 25 de stații!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 01:14:06    Titlul subiectului: 57449

Cu 535 faceam 30 min pana la locul de munca. Cu 34+autobuz de la Perla (nu indraznesc sa iau 330 si 335 direct, ca-s prea aglomerate, si in plus tramvaiele merg mai repede pe Stefan cel mare) fac 40 min.
Si nu stiu daca ati vazut reportajul de la Antena 1. Daca vrei sa mergi de la Aerop. Baneasa in Berceni tre' sa schimbi 2 mijloace de trasnport in comun (nu stiu cat de adevarata e faza ca faci cu maxi-taxi mai putin decat cu 131+M2+76 sau 131+381).
Sa introduca astia de la R.A.T.B. minibuze pe traseele centrale (minibuze cum sunt pe linia 547).
Si intre P-ta Unirii si P-ta Romana sunt prea putine statii R.A.T.B. (ma doare pe mine undeva de aia care se plimba cu "conservele"). Sa faca statii in ambele sensuri la Sf. Gheorghe, la Universitate (381 nu opreste la Spit. Coltea), si sa faca o statie la Scala (sensul Romana-Unirii) si una la Patria (senul Unirii-Romana)-acolo unde spatiul ala verde din fata Centrului Cultural (sau cum ii zice) a sect. 1. Ca m-am saturat ca atunci cand merg la B.C.U. s-o iau pe jos de la Universitate pana la Scala (10 minute conteaza cand stai la bibloteca sau te grabesti). Si sa bage o linie de minibuze si pe Cal. Victoriei. Daca il scot pe 34 sau pe 381 fac scandal,
Si 381 sa aiba statie si la Povernei/Orladndo!
De ce daca am abonament R.T.A.B. si vreau sa merg de la Romana la Unirii sa dau bani pe maxi-taxi, 783 (2 calatorii costa 5 RON) sau pe maxi-taxi. Valabil daca vreau s-o iau direct la Victoriei la Herastrau (P-ta Charles de Gaule sau Arcul de Triumf!).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 16:42:05    Titlul subiectului: 57463

Daca s-ar face un control tehnic pe bune la autobuzele RATB, cei ce le trimit pe traseu pot face puscarie si toate ar ajunge la REMAT (ca sunt DAF, Simon, Renault, Ikarus, Dac).
Asa ca sa fereasca Sfantul ca cei de la RAR si cei ce fac inspectii tehnice pe bune sa opreasca autobuzele RATB, ca unul nu mai ramane in circulatie, toate vor putrezi la fier vechi.
Iar RATB ar putea sa se aleaga cu amenda penala ca tine in circulatie vehicule asa poluante, cazute, cu defecte de directie si frana etc.
Oricum,cred ca se iau spagi serioase ca asta sa nu se intample. Cred ca Dac si Ikarus sunt (ar fi) primele vizate.
Retineti: Conducerea pe drumurile publice a unui vehicul cu defecte grave la sistemul de franare si/sau directie este caz penal. Se poate pedepsi cu amenda penala sau cu inchisoare.
Nu stiti ce spagi se dau si se iau ca sa circule troacele alea! Si se mai profita ca e regie de stat, ei nu au voie sa fie opriti. Si de aia se tin in circulatie.
Am vazut DAF care a luat foc in 1998 pe 300.E vorba de 669.DAC...in anii 80 au luat foc la greu.
Si de Simon a luat foc acum 4 ani. Pe 105, pe Bd Expozitiei. Era un UL 70. Daca se scurtcircuiteaza bateria sau cade combustibil pe chiulasa incinsa sau pe galeria de evacuare incinsa, incendiul e inevitabil.
La fel si daca se sparge sistemul de franare pneumatic si din intamplare motorina se pulverizeaza in acel aer sub presiune (se obtine principiul de motor diesel). Aici chiar ca e grav! Dar de aceea conductele sistemului pneumatic se pun departe de cel de alimentare. Orice producator care nu respecta acest lucru poate sa plateasca despagubiri
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 07 Ian 2006 16:46:29    Titlul subiectului: 57464

Inspecti RAR se fac si la vehiculelele RATB... Si, dupa cum vezi, nu au oprit niciunul asa ca ar trebui sa-ti schimbi parerea despre Dac si Ikarus, care, printre altele, nu iau foc din senin si nici nu stau ani de zile in garaj datorita unor defectiuni.
Aceste DAC - ,,reminiscente din epoca mizera a comunismului'' - cum le numesti, circula de vreo 17 ani... si nu a luat nici unul foc.
Ikarus circula de 15 ani...si nici ele nu au luat foc.
Daf circula de 12 ani, De Simon de 10...si nici ele nu au luat foc din senin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2006 17:40:43    Titlul subiectului: 57916

Ieri, din 3 Ikarus 415T, 2 Daf-uri, 1 Dac 112E, 3 Dac 217E, 1 Dac 112UDM, un Dac 317E și 2 Ikarus 260 am avut căldură în: 1 Ikarus 415T, 1 Dac 112E, 2 Dac 217E, 1 Dac 112UDM, un Dac 317E și un Ikarus 260... poate am avut eu ghinion?
Dac-urile (troleibuze) scurte au toate căldură. Iar din cele lungi, au căldură 7362, 7417, 7423, 7441, 7440. Cel puțin asta am observat până acum...
Oricum, din păcate, nu toți șoferii pornesc căldura în vehicule (am înghețat azi în #7355...noroc cu Rathgeberul #2620, că altfel ajungeam congelat acasă).
Si Saurer au căldură. Și cum ce merge bine trebuie neapărat făcut să meargă prost, li s-a scos una din cele 2 aeroterme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 14:30:47    Titlul subiectului: 57932

Eu de la anul nou incoace nu am prins troleibuz fara caldura (logic doar pe ikarus am mers) si am mers pe toate liniile posibile si imposibile... in afara de 86 si 62.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 18:39:45    Titlul subiectului: 14078

Decat sa pui doua autobuze unul dupa altul, e mult mai bine sa le imparti la intervale egale si sa micsorezi astfel intervalul de succedare dintre vehicule.
De exemplu, fie o linie cu 10 autobuze in traseu, interval de succedare de minute si durata traseului de 36 minute.
Daca se introduc inca 4 masini pe traseul asta, pastrand durata lui, intervalul de succedare va fi de... 6 minute. In felul asta lumea va avea un timp mediu de asteptare mult mai mic si se va evita aglomeratia.
Asta este o problema banala de cercetari operationale. Din pacate cei de la RATB nu au angajat pe cineva care sa cunoasca acest domeniu interesant... poate intr-o zi se va intampla... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2006 10:03:06    Titlul subiectului: 59219

Romania Libera,
Prin noi
Marti 21 Martie 2006

Linia 133 este permanent monitorizata

In urma sesizarii ziarului nostru cu privire la functionarea liniei 133, RATB, prin Directia Exploatare si Miscare, a luat masuri, comunicandu-ne urmatoarele: functionarea liniei 133 este permanent monitorizata de catre personalul de control, iar cazurile de indisciplina depistate au fost tratate cu exigenta, aplicandu-se sanctiuni conform Regulamentului intern. Influentele negative in respectarea programelor de circulatie apar uneori si din cauza blocajelor din trafic inregistrate pe traseul acestei linii. Vom urmari in continuare functionarea liniei 133 in vederea respectarii programelor de circulatie. Va asiguram ca suntem permanent preocupati sa oferim un serviciu de transport public care sa satisfaca mai multi cetateni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2006 19:43:23    Titlul subiectului: 59232

Acum vreo săptămână am zărit pe linia 253 3 autobuze unul după altul (și sigur nu se retăgeau, că toate au oprit în stația "Parcul IOR"). Dragoș a văzut mai demult 4 autobuze unul după altul pe aceiași linie 253...

Eu blestem stopul de la interescția Bd. Ferdinand I cu Șos. Mihai Bravu pt. că în timpul săptămânii, când merg spre Foișor sau centru, 69 sau 85 întotdeauna prin întotdeauna 2 stopuri; nici în week-end nu e mai bine; a mai apărut și stopul de la intersecția Bd. Feridnand I cu Str. Avrig + Str. Ritmului Evil or Very Mad

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Pasagerul



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2006
Mesaje: 44

MesajTrimis: Mie 29 Mar 2006 23:42:59    Titlul subiectului: 59415

E logic că un dop de circulație strînge toate vehiculele la un loc. Și problema poate să provină de la distanță. De exemplu, bariera CF din Pipera blochează uneori traficul pînă la str Caramfil și pînă la pasajul peste CF Băneasa! Am văzut 3 112 în aceeași coadă, sau 5 tramvaie 5 între Pipera și Băneasa! E clar că în centru pasagerii erau deja cu nervii întinși, 5 tramvaie pe linia 5 înseamnă peste o oră întîrziere. Soluția este respectarea regulilor de circulație și rezolvarea cauzelor (de exemplu pasaj în loc de barieră). Pentru tramvaie ar fi mai ușor.

Oricum, după mine, un transport civilizat trebuie să aibă un interval mediu de 5-7 minute pe orice linie populată (3 la vîrf, maxim 10 în afara vîrfului) și maxim 15 minute pentru cartierele rezidențiale mici (Giulești Sîrbi, Vatra Nouă, Andronache etc...), cu midibusuri, să nu plimbe un autobuz gol la 15 minute. Altfel nu ai cum să atragi pasageri. Neadecvarea vehiculului pentru un interval de succedare bun, asta e problema. Ca și o rețea de trasee negîndită și depășită, o încîlceală fără rost. Mai bine schimbi de 2 ori dar știi că nu stai mai mult de 5 minute de fiecare dată, decît să ai autobuz direct care vine la 40 de minute. Eu, dacă tramvaiul 5 ar circula la 5 minute, nu aș mai folosi auto personal să merg la serviciu.

În Giulești Sîrbi mașina care trece acum pe acolo stă la cap 10 minute, circulă la nu știu cît și totuși pîna atinge zona de blocuri merge goală. De aceea cred că e mai bine să ai midibusuri la 10 minute decît autobuze la 40 de minute. Pentru că autobuze la 10 minute nu bagă nimeni în zonele amintite de mine. Există maxi-taxi care e mai plin, pentru că știm că oprește oriunde, și merge mai des și mai repede.

261 tocmai și-a modificat traseul, nici măcar nu mai ajunge în Vatra Nouă. Merge pe Buc-Ploiești, intră pe la Metro Băneasa, întoarce pe Privighetorilor și intră pe Jandarmeriei pînă la vechul cap. Deci prin Vatra Nouă nu mai trece nimic. Pe siteul RATB nu apare nimic la știri, iar în neactualizatul ghid îi apare în mod aberant traseul anterior traseului tocmai modificat (valabil înainte de 2000). Cunosc amănunte fiindcă am locuit acolo 5 ani. Oricum străzile sunt distruse în Vatra Nouă de 6 ani, de cînd se tot lucrează la canalizare, așa că RATB-ul are dreptate să nu mai vrea să-și rupă autobuzele pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2006 15:59:14    Titlul subiectului: 59503

Referitor la timpul de asteptare pentru un autobuz, eu unul am ramas placut surprins de frecventa lui 102. Nici n-apuca sa plece unul ca hop, aparea si celalalt in spate. Mai problematic este ca de cate ori am mers cu el (nu prea des totusi, deci nu emit o judecata definitiva), nu era plin decat 50% maxim... Deci cred ca ar merge luate cateva masini de pe 102 si suplimentate alte linii...Pareri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2006 18:10:00    Titlul subiectului: 59507

ATM a scris:
Referitor la timpul de asteptare pentru un autobuz, eu unul am ramas placut surprins de frecventa lui 102. Nici n-apuca sa plece unul ca hop, aparea si celalalt in spate. Mai problematic este ca de cate ori am mers cu el (nu prea des totusi, deci nu emit o judecata definitiva), nu era plin decat 50% maxim... Deci cred ca ar merge luate cateva masini de pe 102 si suplimentate alte linii...Pareri?
Vineri a fost un blocaj mare pe 102... toate aveau 40 de minute întârziere. Era și normal să vină unul după altul... mai precis cârdul: #478, #210, #652, #649 ...astea mergeau vineri unul după altul. Aparențele înșeală. Oricum, s-au scos multe autobuze de pe 102 când au revenit preorășeneștile... vreo 10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Apr 2006 17:03:13    Titlul subiectului: ukyuky 59668

178 este compromis de la capat la Apusului, soferul sta pana e aproape plina masina si dupa pleaca, deja la a 3a statie mai mult de 5-6 persoane nu mai au cum sa urce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 22:58:36    Titlul subiectului: 59719

D-asta s-a inventat metroul ... e normal ca autobuzele care acopera zone cu metrou sa circule mai rar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 09:59:52    Titlul subiectului: 59722

din pacate folosirea metroului mai mult pune doua probleme:
-pentru blatisti e mult mai usor sa urce intr-un autobuz/tramvai/troleibuz fara sa plataeasca decit la metrou;
-pentru cei care circula cu abonament e cositsitor si aberant sa isi faca doua abonamente, asa ca se prefera RATB, care are o arie de deservire mai mare; poate cind va exista un bilet unic, va creste si traficul la metrou si va fi mai usor penru RATB sa acopere liniile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 11:17:56    Titlul subiectului: 59724

Graficul R.A.T.B. e cam aiurea-n... tramvai: pleaca 2-4 vehicule de la capat, la intrevale scurte unul fata de celalalt, iar apoi, timp de cateva minute nu mai vine nici unul, creandu-se astfel aglomeratie; azi am asteptat vre-o 8 min. la 34, si dupa 2 min (dupa ce am coborat din asta plin cu 3 plase pline cu carti si reviste) a venit un altul aproape gol; nu puteau sa vina la un interval de 4-5 min.? Evil or Very Mad Mad
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 13:24:36    Titlul subiectului: 59726

nokia2010 a scris:
Graficul R.A.T.B. e cam aiurea-n... tramvai: pleaca 2-4 vehicule de la capat, la intrevale scurte unul fata de celalalt, iar apoi, timp de cateva minute nu mai vine nici unul, creandu-se astfel aglomeratie; azi am asteptat vre-o 8 min. la 34, si dupa 2 min (dupa ce am coborat din asta plin cu 3 plase pline cu carti si reviste) a venit un altul aproape gol; nu puteau sa vina la un interval de 4-5 min.? Evil or Very Mad Mad
Aici e altă treabă...nu e de vină graficul, ci aglomerația. În mod normal, când e un blocaj care adună mai multe vehicule, când ajung la capăt, controlorul de trafic nu trebuie să-i lase să plece toți odată ca să recupereze curs (că doar sunt plătiți cu ora, nu în funcție de numărul de semi-curse), ci trebuie să îi țină să păstreze intervalul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 2 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community