Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2007 20:01:26    Titlul subiectului: u6u56 84573

Parcul RATB s-a innoit in ultimii doi ani. Totusi la tramvaie uneori mai sunt probleme, acum trei zile am mers cu un 5 (un V3A) pe Calea Mosilor veche pana la Sfantul Gheorghe si din boghiul numarul 4 iesea fum si se simtea miros de cauciuc ars. Cand am coborat din tramvai am vazut ca mirosul se simtea si la 50 de metri distanta din cauza vantului. In cele din urma la capatul de la Sfatul Gheorghe, vatmanul a fost atentionat de un calator si s-a dus in spatele tramvaiului sa se uite. Nu am mai stat sa vad ce face.
Cu DAC-urile, IK-urile, DAF-uri nu am avut niciodata probleme. Nici cu troleibuzele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2007 21:36:09    Titlul subiectului: 85924

Strada Buzesti, la ora 17. Un adevarat cosmar. Mai ales pe sectorul cuprins intre Piata Victoriei si intersectia cu strada Occidentului. Am avut proasta inspiratie sa merg cu 45 de la Piata Domenii pana in zona respectiva. Pana la Piata Victoriei am circulat relativ bine, dar intre Piata Victoriei si Piata Buzesti am facut o jumatate de ora. Nu stiu cine a dat autorizatia sa faca blocurile de birouri cu N etaje de pe Buzesti, dar efectuv a "omorat" traficul din zona in orele de varf si nu numai. Atat datorita masinilor parcate pe prima si uneori si pe a doua banda cat si datorita cresterii fluxului de masini in zona. Dar nebunia generala incepe pe strada Alexandru Ioan Cuza, pe unde o ia tramvaiul 45 inspre Gara de Nord. Cum arata acea strada ? O coada de masini parcate pe stanga si pe dreapta, si loc liber doar pe mijlocl ei, cat sa treaca tramvaiul. Pe acest spatiu de aproximativ latimea unei benzi, circula masini si autobuze in ambele sensuri !!!! Din aceasta cauza, tramvaiul 45 a stat 7 minute pe ceas, pana sa faca curba la dreapta de pe Buzesti pe Alexandru Ioan Cuza. Efectiv nu putea sa faca lucrul asta din cauza masinilor care veneau de pe constrasens, care nu puteau sa mearga pe banda lor din cauza masinilor parcate. La randul lui 45 a blocat circulatia tramvaielor si masinilor de pe Buzesti dinspre Victoriei. Asa ca daca constatati anomalii in frecventa tramvaielor 20 si 45 (24 si 42 nu se pun la socoteala), acest lucru se intampla si din cauza nebuniei de pe strada Buzesti.
Ce se poate face in acest caz ? Mai ales ca in curand vor aparea alte "megastructuri" in zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 20:25:17    Titlul subiectului: hrthtrhr 86109

In a doua zi de craciun a fost un trafic foarte lejer, dupa cum se mirau si cei de la televiziuni (vezi aici http://www.realitatea.net/index.php?domeniu=2&stire=128031)

Mijloacele de transport in comun au circulat in regimul unei zile de duminica, asa ca nu am avut pretentia ca autobuzul 135 sa vina la un interval de 5 minute, dar... La ora doua am asteptat 30 de minute un 135 la statia Mihai Eminescu, sens spre Iancului. In acest rastimp pe celalalt sens au trecut trei de 135!
La intoarcere la Piata Iancului, sens spre Mihai Eminescu am asteptat in jur de 25 de minute dupa 135. Pe celalat sens au trecut doua autobuze, al un interval de 15 minute. De ce aceste anomalii in frecventa acestei linii intr-o zi cu asa trafic lejer ? Care este explicatia acestor intervale inconstante in frecventa acestei masini, ca doar nu mai este valabila scuza cu traficul infernal? Cumva se practica si in ziua de azi furtul de curse?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 09:06:34    Titlul subiectului: Tramvaiul 41, agent electoral 89082

În tramvaiul #049 de pe linia 41 se află și acum un afiș electoral cu Băsescu de pe vremea "Referendumului 321". Putem astfel presupune că vreme de luni de zile nimeni nu s-a sinchisit să-l dea jos.
Cred că băieții de la depou sunt fani PD. Sau o fi început campania electorală mai devreme și noi nu știm?



25022008(001) (Small).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.1 kb
 Vizualizat:  de 7664 ori

25022008(001) (Small).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 12:43:49    Titlul subiectului: 93235

Astazi venind de la piata si cu ceva greutati in mana am asteptat troleibuzul. Toate bune si frumoase pana a venit troleibuzul, cand a ajuns in statie a deschis usile, dar in aproximativ 25 de secunde soferul a inchis usile, aproape prinzandu-ma jumate afara, jumatate inauntru, ii fac semn soferului, acesta deschide din nou usile, dar le inchide tot la fel de repede, de abia am apucat sa urc, la urmatoarea statie a facut la fel pana i-am atras atentia, a mai procedat inca o data Evil or Very Mad.
Este neplacut mai ales daca ai si bagaj sa urci ca un "atlet" in mijlocul de transport in comun. Troleibuzul se afla pe linia 97, dar nu voi spune si numarul de parc ca nu vreau sa-i creez soferului vreo problema. Mr. Green

Legat de contractul de exclusivitate, da, RATB semnase un contract cu 2 posturi de radio, primul era RADIO ROMANIA ACTUALITATI si al doile era RADIO CONTACT, contract care a fost respectat cam un an de zile, pe 300 se asculta atunci numai CONTACT Very Happy si RRA!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 26 Iun 2008 07:30:08    Titlul subiectului: 95043

Daca anul trecut pe vremea asta aproape toata lumea se intreba de ce vehiculele RATB circula in haine de sarbatoare arborand tricolorul, astazi nici urma de asa ceva, se pare ca domnii din RATB au uitat ca astazi 26.06 este Ziua Drapelului, un eveniment de care putini oameni au stiinta! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2008 22:21:24    Titlul subiectului: 95952

Bataia de joc, numita linia 135 !
Astazi a existat un gol pe traseul lui 135 mai mare de o ora. Eu am asteptat o jumatate de ora, de la 16:45 pana la 17 si 20. Pe la ora 17 si 10 deja cinci calatori o intrebau pe vanzatoarea de la chioscul de bilete ce se intampla cu acest autobuz, de ce nu mai vine, este cumva deviat? Pana la urma raspunsul l-a dat chiar vanzatoarea de la bilete, a spus ceva de genul: -Pai majoritatea autobuzelor probabil ca stau la cele doua capete, 5-6 la un capat si alte 5-6 la celalat capat, adica se fura ture la greu pe aceasta linie. De ani buni, frecventa liniei 135 din Bucuresti este o bataie de joc la adresa calatorilor, RATB-ul vrea sa ne testeze cumva rabdarea?
De ce dimineata, intre orele 6:20 si 6:35 vad mereu trei chiar patru de 135 mergand inspre Iancului si alte doua masini pe celalalt sens, iar in rest vine la o jumatate de ora sau la o ora??? Scuza traficului nu tine. Azi, in timp ce am asteptat la Piata Iancului pe 135, au trecut nu mai putin de sase 311. Cum de acest autobuz are asa frecventa, mai ales ca sunt portiuni de traseu unde poate fi si el blocat (capatul de la Rosetii de exemplu)?
Eu cred ca RATB-ul are o mare parte din vina pentru cresterea numarului de automobile din Bucuresti, multe dintre liniile de transport in comun au o frecventa in bataie de joc. Daca la tramvaie ar fi scuza ca nu sunt suficiente vagoane, atunci in cazul autobuzelor ce scuza ar mai fi?

Intr-adevar munca la RATB este foarte grea: se fura curse cat cuprinde, se mai fura motorina. Calatorii: niste fraieri care platesc biletele sau abonamentele si tot ei sunt luati la rost de controlori la cea mai mica greseluta, in timp ce cersetorii isi fac nestingherit treaba prin autobuze, chiar cu 6 controlori in el. Si ne mai miram de ce lumea prefera sa se deplaseze cu masina personala in Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 18 Iul 2008 00:01:52    Titlul subiectului: 95954

Nu ai cum să furi motorină din Citaro! Computerul de bord înregistreză și comsumul, deci nici măcar metoda cu luatul motorinei de la pompă, completat cât trebuie în rezervor și restul pus la bidon. Ăsta e și motivul pentru care toți șoferii de Citaro au spor de linie grea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 18 Iul 2008 12:45:58    Titlul subiectului: 95964

Nu sunt sigur ca e un aspect negativ, poate fi si ceva normal, poate stie cineva mai multe...

Astazi in jurul orei 13 veneam cu un 137 spre Militari. La intersectia cu bd. Vasile Milea vad un Ik4 de interventii (B-24-LUD) ce venea dinspre Drumul Taberei; a facut stanga si a mers in acelasi sens cu autobuzul nostru. In coada de la Plaza Romania am putut sa-l observ mai bine; avea 2 sau 3 oameni inauntru. Dupa ce am scapat de coada autobuzul meu a oprit in statia de la Plaza unde a stat ceva mai mult; dupa ce am plecat am zarit in dreptul statiei Compasului acelasi Ik4 stationat pe sensul opus in dreptul unei curti unde se primeste fier vechi; cineva avea o roaba in dreptul autobuzului dar n-am putut sa vad daca avea ceva in ea, fiind mascata de Ik4.

In jur nu era nici un alt autobuz RATB nici defect nici functional. Oare o fi vorba de un mic ciubuc al unor angajati care cara in interes propriu fier vechi la reciclare? Imi vine greu sa gasesc o alta explicatie celor intamplate mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Aug 2008 09:56:13    Titlul subiectului: thrth 96959

Ieri am asteptat 35 minute la un 54 in statia Mihai Bravu...pana la urma am mers pe jos pana la Calea Vacaresti si am luat 381 spre Straja.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 16:32:06    Titlul subiectului: 98408

Cel mai probabil un sofer a parcat pe sinele de tramvai, generand acest interval mare dintre doua vagoane. La fel s-a intamplat si in cazul tramvaiului 21, in primele zile cand a fost data in folosinta linia modernizata.

Cine are drum la Aeroportul Baneasa, ii recomand sa evite tramvaiul 5 pe Bulevardul Barbu Vacarescu-Bulevardul Aerogarii, sau in caz contrar sa isi ia o marja de 45 de minute-o ora. Azi, la ora 12 am reusit "performanta" de a parcurge o statie in 25 de minute (de la intersectia dintre Barbu Vacarescu si Sos. Pipera pana la statia Magurica), dupa care am renuntat la calatoria cu tramvaiul si am mers pe jos pana la Aeroportul Baneasa.
Nu stiu exact care sunt cauzele exacte ale blocajelor din trafic, probabil sunt de vina si lucrarile de la viitorul pasaj subteran Baneasa, cert este ca intre intersectia dintre Barbu Vacarescu cu Sos. Pipera pana la Aeroportul Baneasa se circula bara la bara, inclusiv pe linia de tramvai, in aceste conditii RATB-ul devenind inutilizabil.

Poze am facut in zona Pasajului Baneasa, o intersectie cu probleme de mai mult timp. Un tramvai a asteptat trei semafoare pana sa poata trece de intersectie inspre Stefan cel Mare (foto 1-3). De asemenea Nae Caranfil (sens spre Pasaj) era blocat pe toate cele trei benzi (foto 4), fiind afectate din aceasta cauza circulatia autobuzelor 112 si 301. Ceea ce nu inteleg eu este ce cauta tirurile, camioanele, cisternele, betonierele la aceasta ora. Dupa ce ca se circula cum se circula in zona mai avem si trafic greu intr-o veselie. Nu existau niste reglementari in acest sens ?



Captured 2008-9-17 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.32 kb
 Vizualizat:  de 6700 ori

Captured 2008-9-17 00000.JPG



Captured 2008-9-17 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.93 kb
 Vizualizat:  de 6700 ori

Captured 2008-9-17 00002.JPG



Captured 2008-9-17 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.58 kb
 Vizualizat:  de 6700 ori

Captured 2008-9-17 00003.JPG



Captured 2008-9-17 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.66 kb
 Vizualizat:  de 6700 ori

Captured 2008-9-17 00004.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 16:39:41    Titlul subiectului: 98410

Tramvaiul din care am coborat la statia Magurica, isi face si el intr-un final aparitia la Pasajul Baneasa. Viteza medie de deplasare a tramvaiului cred ca este undeva la 5 km/ora.

Cand m-am intors acasa, undeva in jurul orei trei pe Bulevardul Aerogarii sens inspre Stefan cel Mare se circula binisor, in schimb pe celalt sens aceeasi nebunie din urma cu trei ore. Intre statiile Apicola si Magurica am numarat cinci tramvaie prinse in trafic. Acesta este probabil unul dintre motivele pentru care acest tramvai are o frecventa ciudata, adica nu vine nimic timp de o jumatate de ora dupa care intr-un interval scurt de timp pot sa vina doua sau chiar trei vagoane. Intrebarea este ce se poate face in acest caz? Din cauza problemelor din nordul orasului, linia 5 nu mai este o legatura rapida intre centrul orasului si Aeroportul Baneasa.



Captured 2008-9-17 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.47 kb
 Vizualizat:  de 6697 ori

Captured 2008-9-17 00008.JPG



Captured 2008-9-17 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.89 kb
 Vizualizat:  de 6697 ori

Captured 2008-9-17 00010.JPG



Captured 2008-9-17 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.98 kb
 Vizualizat:  de 6697 ori

Captured 2008-9-17 00012.JPG



Captured 2008-9-17 00013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.05 kb
 Vizualizat:  de 6697 ori

Captured 2008-9-17 00013.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2008 19:07:34    Titlul subiectului: 98942

Blocaj mare vineri seara(ora 21:00-22:00) in statia Ghencea, sens spre Sfanta Vineri.Vin eu zambaret de la verisorul meu, a fost ziua lui, si astept la un 385 sa ma duc acasa.Am asteptat jumatate de ora, deja oamenii nu incapeau nici pe strada, 41 venea din doua in doua minute, 122 si 126 soseau pline in terminal, 173 nu prea avea ce calatori sa ia, din el coborau mai multi, tot la 385.Dupa 45 minute de asteptare, vad eu un Citaro 1, venind agale, 126 tocmai venise, 173 tocmai venise, deci tot ce putea fi era un 385(dinspre Brasov).Se apropie si deodata aud spurcaturi si injuraturi, eu uitandu-ma la un CH-PPC si deja pregatit sa intru in autobuz, nu am vazut ca acesta defapt se retragea.Dupa o ora de asteptare vad in departare, un Citaro 2 pe care minune, aparea linia 385.Desigur, nu are rost sa le mai mentionez si pe celalalte 8 autobuze(tot Citaro 2), de pe aceeasi linie.Toate 8 au plecat arhipline, eu m-am urcat in ultimul, iar la Petre Ispirescu, mi-am luxat piciorul.Oameni ramasi in statii, blocaje la Izvor, pana la urma la ora 11:10 am ajuns la Piata Unirii, am luat un troleibuz 76(chiar si el era destul de plin), si am ajuns acasa...

Ultima modificare efectuată de către V3nt0R la Mar 30 Sep 2008 15:23:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 12:52:12    Titlul subiectului: 98972

Linia 385 face parte din categoria liniilor care circula neregulat : la orele de vârf în special apar "goluri" (intervale mari între vehicule), urmate de venirea a 2-3 autobuze unul dupa altul. In aceeasi situatie sunt si alte linii de autobuze ce tranziteaza zone cu trafic intens : 104,123,137,178,etc.
In legatura cu 178-ul, miercurea trecuta la prânz am fost nevoit sa merg pe jos între Pasajul Lujerului si Complex Apusului. Tocmai trecuse un 178 si am zis sa nu stau în statie, sa merg una pe jos. De fapt am mers 6 statii pe jos, uitându-ma tot timpul în spate dupa vreun autobuz. Abia când am ajuns la Complex Apusului (dupa vreo 25 de minute) a venit si 178-ul.

Daca "întâmplarea" ta cu 385-ul s-a petrecut duminica seara (asa reiese din ce ai scris), când este un trafic mult mai lejer decât în timpul saptamânii, atunci apare o mare pata de rusine pe obrazul RATB,acestia neavând nici o scuza.

Nu mai tin minte unde am citit (cred ca pe forum), dar nu exista cumva obligatia pentru sofer ca, la retragere, sa ia calatori? Sau asta e valabil doar la troleibuze si tramvaie? Sau soferii de pe Citaro sunt prea mândri pentru astfel de comportamente?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 15:21:47    Titlul subiectului: 98984

Actiunea s-a petrecut vineri seara, imi pare rau am specificat ieri (duminica), voi corecta, traficul era intens, dar de notat ca pe cealalta parte am vazut trecand vreo 6 autobuze pe linia 385 (Citaro 1 si 2). Daca 173 venea, 385 de ce nu, doar si 173 intra in intersectia de la Brasov...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 17:33:24    Titlul subiectului: 98992

La retragere soferii de autobuze nu sunt obligati sa ia lume pe drumul acestuia spre garaj.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 20:14:20    Titlul subiectului: 99001

Cunosc destui șoferi la carea am văzut foaia de parcurs...și pe ea scrie ca să facă stații regulamentar și corecte și să oprească la cele de acces / retragere

Dacă vreți pun o poză cu o foaie de parcurs
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 20:56:05    Titlul subiectului: 99003

Soferii de tramvaie si de troleibuze, au, datorita retelei, un traseu strict de retragere.Autobuzele, in special linia 133 pot scurta sau schimba traseul de retragere.Exemplu, linia 133 poate ajunge la Bd.Tineretului si pe Serban Voda si Gheorghe Sincai, si pe Serban Voda si Bd.Tineretului, si pe Str.Zetarilor - Luica - Brancoveanu - Piata Sudului - Bd.Tineretului, si pe Zetarilor - Luica - Sos.Giurgiului - Serban Voda - Vacaresti - Tineretului.Am dat exemplu linia 133 pentru ca pe ea o vad bine.Asa ca nu, autobuzele nu au statii pe traseul de retragere Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 23:28:31    Titlul subiectului: 99020

Ultimele curse de pe 311 la Piata Rosetti se retrag prin bd. Magheru sau pe Jean Louis Calderon, asa ca n-au ce statii sa mai faca, poate sa-i ia pec ei care au drum in Floreasca. Nici troleele sau tramvaiele la retragere nu prea mai iau calatori. Dupa ora 23.00 mai ramane doar speranta, ca dupa unul care trece in viteza prin statie fara sa opreasca vine unul care opreste... Nu-i obliga sa faca statie obligatorie, dar daca vede pe cineva sa opreasca, ce-l costa... La program, seara se sar statiile (pentru ca nimeni nu urca sau coboara - odata un 336 a facut lucrul asta de la Rosetti pana la Eroilor sau Gradina Botanica, pentru ca nu era nimeni prin statii si eram singur in el.)

In orice caz, cu sau fara obligativitatea opririi in statiile de pe traseele de retragere, pentru anumite zone, ora 23.00 e sfanta, dupa aia o faci la risc. ( Titan 70, 79, 92, 311 - pe acolo am patit-o de doua ori si am luat-o pe jos pana acasa, 60-90 minute taiat orasul pana in Militari)

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 01:55:01    Titlul subiectului: 99022

V3nt0R a scris:
Autobuzele, in special linia 133 pot scurta sau schimba traseul de retragere.


Autobuzele NU AU VOIE sa se retraga pe alte trasee decat cele aprobate...

Cu autobuzele apare o alta problema. Pornirea din statiile de retragere implica un consum suplimentar de motorina, consum ce NU SE ASIGURA (ma rog, la cat ,,salveaza" soferii nostrii... probabil le-ar ramane si pentru asa ceva) de catre RATB si nimeni nu vrea sa plateasca din buzunar motorina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 07:35:57    Titlul subiectului: 99026

Programul strict de retragere nu este respectat tot timpul, mai ales in zilele de week-end. Un exemplu il dau cu troleibuzele liniei 86, ultimul troleu care are retragerea la Vatra Luminoasa pleaca de la capatul din Pajura la ora 23 si 20 de minute. Cand m-am intors cu trenul duminica in Bucuresti, la ora 23 si 10 de minute, am asteptat aproape jumatate de ora in statie dupa ultima retragere a lui 86, dupa care am luat-o pe jos inspre casa fara sa mai ma ajunga din urma vreun troleu.
De obicei autobuzele liniei 133 care se retrag (si care trec pe B-dul Dacia) nu mai opresc in statii.
La polul opus sunt autobuzele care se retrag la Nordului (care au traseul pe Dorobantilor, Prezan, Sos. Kiseleff).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 15:48:57    Titlul subiectului: 99052

Ultimul 86 pleacă la 21,20 din Pajura conform acestui document. Surprinzător de devreme, mai ales că și în timpul săptămânii e cam aceiași oră - 21,25.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 18:59:22    Titlul subiectului: 99062

In document este o eroare. Daca ultimul troleibuz pleaca de la ora 21 si 20 de la Dridu, atunci de ce este trecut intervalul de 132 de minute (?????) intre orele 21 si 24 ? De asemenea cred ca documentul este eronat, de multe ori am vazut 86 circuland si dupa ora 10 jumatate seara dinspre Dridu, de multe ori am venit cu trenul in Gara de Nord dupa 10 jumate seara si am prins 86 inainte de ora 11 sau retragere de Vatra dupa ora 11. De obicei dupa ora 11 erau doua retrageri inspre Vatra, posibil ca lucrurile sa se mai fi schimbat in ultimul timp. Din cate stiu linia este impartita intre cele doua depouri, Vatra Luminoasa si Bucurestii Noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 19:32:46    Titlul subiectului: 99066

Traseul lui 86 este impartit in asa fel incat cele de la Vatra sa se retraga de la Dridu ,iar cele 6 sau 7 trolee de la Bucuresti Noi sa seretraga din directia Stadionul National!Oricum aceasta linie 86 este una de bataie de joc din partea RATBului la adresa calatorilor sai!!!Cei de la RATB se gandesc ca 79 care ajunge la 23:20 la Gara de Nord vine in complectarea lui 86.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Oct 2008 17:46:41    Titlul subiectului: 99155

Astazi am trait ceva ce m-a socat pe 178.Portiunea de viteza Piata Crangasi - Pod Ciurel - Orsova, m-a lasat cu o frica ingrozitoare.Deci:Eram pe la ora 13 prin zona Crangasi, iau un Citaro 2 pe linia 178 sens spre Master S.A.Tramvaiul 41 era si el in statie.Pleaca primul tramvaiul 41, dar ce sa vezi...Trafic liber, prilej pentru 178.Aud eu un piuit la motor si dai si fugi...a prins o viteza de nu se mai vedea tramvaiul, autobuzul gol, nu a oprit in statie la Pod Ciurel si la Orsova, a mai intrecut 2 tramvaie in afara de acesta de la Pod Ciurel, si a facut o curba "ascutita" la intrarea pe Uverturii...Cred ca a prins 90 km/h...Este prima data cand am vazut ce poate un Citaro...Si sa mai ziceti voi ca 41 e supersonic pe Soseaua Ciurel, in curba...178 poate fi mult mai rapid...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 11 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community