Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Oct 2014 09:15:13    Titlul subiectului: 175204

Cine obliga angajatorul, cine controleaza daca se indeplinesc conditiile si se respecta legea?
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Oct 2014 12:33:14    Titlul subiectului: 175205

Lasati blablaurile la o parte. Suntem in capitalism, nu in socialism. Daca nu-ti convine, admira peisajul.
_____________
Nota
Si in socialism se aduceau piese de acasa, si nu numai la RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Oct 2014 13:04:40    Titlul subiectului: 175206

Chiar si in capitalism, o societate care asigura transport de persoane trebuie sa respecte niste reguli de baza. Chiar si in capitalism, daca o societate care aisgura transport de calatori nu este in stare sa asigura mentenanta, atunci acea societate nu are ce sa caute pe piata. Imaginati-va cum ar fi ca, prin absurd sa zicem, la o companie aviatica, pilotii sa vina cu bani de acasa pentru reparatii ? Te ai mai urca in avion ? Laughing
Parerea mea, este ca regulile ar trebui sa fie la fel de stricte si in cazul transportului terestru de calatori, in cazul nostru fie societate de transport in comun fie regie autonoma.

Revenind usor, usor, la tematica topicului nostru, situatia prezentata la RATB, unde soferii/vatmanii au ajuns sa vna cu bani de acasa este innaceptabila, si in mod normal RATB-ul ar trebui sa inceteze sa functioneze !

Suntem totusi o tara din Uniunea Europeana nu suntem in India sau in Africa.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 09:08:41    Titlul subiectului: 175350

Am primit raspuns la plangerea adresata pe site-ul RATB. Raspunsul este unul cam ambiguu, cei de la RATB se cam contrazic singuri.

Citat:
BRP
Nr. inreg:102909/24.10.2014

Stimate Domnule,

In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca regretam situatia cu care v-ati confruntat si va instiintam ca parcul circulant si intervalul de succedare pentru vehicule se stabilesc in functie de cererea inregistrata pe relatia respectiva, pe varfuri orare si zile de lucru / weekend.

In linia 133, in zilele de sarbatoare, autobuzele sunt programate sa circule la un interval de 15-20 minute.

Desi, toate liniile de transport in comun de suprafata functioneaza in baza unor grafice stabilite dupa criteriile prezentate mai sus, exista multi factori care pot perturba procesul de transport, traficul rutier general – deosebit de aglomerat, defectiuni ale mijloacelor de transport, conditiile meteo, lucrarile edilitare, semafoarele defecte, un flux de calatori mai mare la un anumit interval orar, restrictii de circulatie.

Monitorizam functionarea liniei si, in functie de evolutia cererii de transport pe aceasta relatie, vom modifica programul de circulatie.
De asemenea, va informam ca au fost dispuse masuri de control atat la capetele de linie cat si pe traseu.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru respectarea ritmicitatii pe liniile RATB.

Va multumim pentru intelegere.

Cu respect,

Șef Birou Relații Publice
Constantin Tobescu

Referitor la:
Citat:
intervalul de succedare pentru vehicule se stabilesc in functie de cererea inregistrata pe relatia respectiva, pe varfuri orare si zile de lucru / weekend.

Dupa 30 de minute de asteptare, autobuzul era plin. De asemenea, la Gara de Nord, nu este corelat orarul lui 133 cu cel al trenurilor.

Citat:
intervalul de succedare pentru vehicule se stabilesc in functie de cererea inregistrata pe relatia respectiva, pe varfuri orare si zile de lucru / weekend.

De ce nu specifica atunci acest lucru pe site-ul RATB-ului. Acolo scrie negru pe alb, ca frecventa este de 13 minute (pana la ora 21:00), nu 15-20 de minute.
Ce diferenta fata de Praga, unde te poti uita direct de pe telefonul mobil care este orarul. Aici, una zice pe site, alta este in realitate, lucru recunoscut in raspunsul formulat de cei de la biroul de relatii publice.

Citat:
exista multi factori care pot perturba procesul de transport, traficul rutier general – deosebit de aglomerat, defectiuni ale mijloacelor de transport, conditiile meteo, lucrarile edilitare, semafoarele defecte, un flux de calatori mai mare la un anumit interval orar, restrictii de circulatie.

Aici raspunsul este evaziv. Situatia prezentata de mine in reclamatie s-a intamplat intr-o zi de sambata, cand nu era trafic mare, nu era flux mare de calatori, singura explicatie posibila consta in defectiunile aparute in parcul RATB. Practic, in week-end, linia 133 are TOATA ZIUA intervalul de succedare, specific intervalului orar 21:00-23:00. lucru nespecificat pe site-ul RATB.

Citat:
Monitorizam functionarea liniei si, in functie de evolutia cererii de transport pe aceasta relatie, vom modifica programul de circulatie.

Linia 133 nu este o linie oarecare, de cartier. Cei din Bucuresti stiu ca linia 133 este una dintre cele mai importante linii de autobuz din capitala cu flux ridicat de calatori.
In calatoriile mele prin tara, in Cluj, Iasi, Timisoara chiar si Constanta, nu am patit sa astept 30 de minute in week-end, un mijloc de transport care circula pe o linie importanta. Practc Bucurestiul ajunge de caruta........

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 09:08:41    Titlul subiectului: 175351

Am primit raspuns la plangerea adresata pe site-ul RATB. Raspunsul este unul cam ambiguu, cei de la RATB se cam contrazic singuri.

Citat:
BRP
Nr. inreg:102909/24.10.2014

Stimate Domnule,

In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca regretam situatia cu care v-ati confruntat si va instiintam ca parcul circulant si intervalul de succedare pentru vehicule se stabilesc in functie de cererea inregistrata pe relatia respectiva, pe varfuri orare si zile de lucru / weekend.

In linia 133, in zilele de sarbatoare, autobuzele sunt programate sa circule la un interval de 15-20 minute.

Desi, toate liniile de transport in comun de suprafata functioneaza in baza unor grafice stabilite dupa criteriile prezentate mai sus, exista multi factori care pot perturba procesul de transport, traficul rutier general – deosebit de aglomerat, defectiuni ale mijloacelor de transport, conditiile meteo, lucrarile edilitare, semafoarele defecte, un flux de calatori mai mare la un anumit interval orar, restrictii de circulatie.

Monitorizam functionarea liniei si, in functie de evolutia cererii de transport pe aceasta relatie, vom modifica programul de circulatie.
De asemenea, va informam ca au fost dispuse masuri de control atat la capetele de linie cat si pe traseu.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru respectarea ritmicitatii pe liniile RATB.

Va multumim pentru intelegere.

Cu respect,

Șef Birou Relații Publice
Constantin Tobescu

Referitor la:
Citat:
intervalul de succedare pentru vehicule se stabilesc in functie de cererea inregistrata pe relatia respectiva, pe varfuri orare si zile de lucru / weekend.

Dupa 30 de minute de asteptare, autobuzul era plin. De asemenea, la Gara de Nord, nu este corelat orarul lui 133 cu cel al trenurilor.

Citat:
In linia 133, in zilele de sarbatoare, autobuzele sunt programate sa circule la un interval de 15-20 minute

De ce nu specifica atunci acest lucru pe site-ul RATB-ului. Acolo scrie negru pe alb, ca frecventa este de 13 minute (pana la ora 21:00), nu 15-20 de minute.
Ce diferenta fata de Praga, unde te poti uita direct de pe telefonul mobil care este orarul. Aici, una zice pe site, alta este in realitate, lucru recunoscut in raspunsul formulat de cei de la biroul de relatii publice.

Citat:
exista multi factori care pot perturba procesul de transport, traficul rutier general – deosebit de aglomerat, defectiuni ale mijloacelor de transport, conditiile meteo, lucrarile edilitare, semafoarele defecte, un flux de calatori mai mare la un anumit interval orar, restrictii de circulatie.

Aici raspunsul este evaziv. Situatia prezentata de mine in reclamatie s-a intamplat intr-o zi de sambata, cand nu era trafic mare, nu era flux mare de calatori, singura explicatie posibila consta in defectiunile aparute in parcul RATB. Practic, in week-end, linia 133 are TOATA ZIUA intervalul de succedare, specific intervalului orar 21:00-23:00. lucru nespecificat pe site-ul RATB.

Citat:
Monitorizam functionarea liniei si, in functie de evolutia cererii de transport pe aceasta relatie, vom modifica programul de circulatie.

Linia 133 nu este o linie oarecare, de cartier. Cei din Bucuresti stiu ca linia 133 este una dintre cele mai importante linii de autobuz din capitala cu flux ridicat de calatori.
In calatoriile mele prin tara, in Cluj, Iasi, Timisoara chiar si Constanta, nu am patit sa astept 30 de minute in week-end, un mijloc de transport care circula pe o linie importanta. Practc Bucurestiul ajunge de caruta........

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Noi 2014 16:11:04    Titlul subiectului: 175475

Am adus aminte de linia naveta 614, la topicul cu linii temporare.
Spuneam ca sunt doua autobuze pe aceasta linie. M-am inselat. In orele de varf circula trei autobuze. Am luat azi 614 de la un capat la celalalt, de la Granitul SA (fostul capat al liniilor 14 si 55) pana la Arena Nationala. Ajuns acolo am avut neplacuta surpriza sa vad inca doua autobuze de pe linia 614 !!!
In total, trei autobuze, adica toate turele de pe 614, se regaseau la Stadionul National !

E drept, ca dupa vreo 2-3 minute, un 614 a plecat in cursa, dar intrebarea mea este ce cauta toate cele trei autobuze la capatul de la Arena Nationala ? Aceasta linie naveta, cu un traseu scurt, de 5 statii, nu are rolul de a prelua din calatorii de pe liniile 104 si 655 in orele de varf ?
Cum isi indeplineste aceasta linie menirea, daca toate autobuzele, la un moment dat se gasesc la unul din capete ?

Daca e nevoie de mai putine autobuze, de ce au bagat trei ture ? Doar pe alte linii mai importante cum este 133, este criza de autobuze (motivul oficial pentru care in week-end astepti si o jumate de ora in statie dupa 133, desi pe graficul de pe site-ul RATB este trecut intervalul de succedare de 13 minute).

Cei mai suparati erau insa unii soferi de pe troleibuze. Unul dintre ei a "luat foc" (foto 1) si i-a facut nesimtiti pe soferii de pe linia 614, cand a vazut ca toate cele trei autobuze erau la capatul de la Arena Nationala.

Acest lucru s-a intamplat azi, la ora 15:20.

Din discutiile intre soferi, am remarcat ca acestia faceau referire la debandada de la terminalul respectiv (Arena Nationala). Tot ei se intrebau ce face dispecerul de cap de linie ?

Eu ma intreb, cat timp mai ne folosim de scuza traficului ca sa ascundem incopetenta si indolenta unora care lucreaza la RATB ?



IMG_2150.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.29 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

IMG_2150.JPG



IMG_2152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.17 kb
 Vizualizat:  de 17477 ori

IMG_2152.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Noi 2014 17:00:04    Titlul subiectului: 175784

Desi nu este ora de varf pe b-dul Regina Elisabeta, circulatia troleelor era stanjenita la intersectia cu Brezoianu, din cauza masinilor prinse in ambuteiajul de pe Brezoianu si care blocau centrul intersectiei cu Regina Elisabeta. Ma intreb ce se intampla in zona la orele de varf.


Tramclub, 27 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.22 kb
 Vizualizat:  de 17392 ori

Tramclub, 27 noiembrie 001.jpg



Tramclub, 27 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.57 kb
 Vizualizat:  de 17392 ori

Tramclub, 27 noiembrie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Noi 2014 00:32:21    Titlul subiectului: 175793

Orice razboi are victime colaterale. Daca se dau intr-o singura zi trei stiri cum ca la intersectia cutare s-au lovit trei-patru masini cu troleul, sa vezi cum mai parcheaza smecherii exact acolo Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Noi 2014 15:09:10    Titlul subiectului: 175817

Daca in week-edn linia 133 vine si dupa o jumatate de ora din motive numai de cei de la RATB stiute, in timpul saptamanii intr-un interval de numai 2 minute pot sa vina si trei autobuze de 133 in statie.
Asa s-a intamplat in urma cu trei zile, joi seara.
M-am dus cu un 133 la Piata Romana (sens spre Gara de Nord). La Romana autobuzul cu numarul de parc #4717 l-a ajuns din urma pe autobuzul cu numarul de parc #6239. Asadar la ora 19:41, la semafor, asa cum se vede in pozele 1 si 2 asteptau doua autobuze de pe linia 133, cu numerele de parc #6239 (primul) si #4717 (al doilea).
Dupa ce au plecat cele doua autobuze, imediat a venit in statie al treilea autobuz care circula pe linia 133 (la ora 19:42), cu numarul de parc #4463.
Deci, trei autobuze in 2 minute !!! Joi seara traficul nu a fost asa aglomerat in Bucuresti comparativ cu ziua de vineri.
Si atunci intreb eu, de ce aceste anomalii ?
Eu platesc lunar un abonament pe toate liniile, as fi dispus sa platesc si un pret mai mare decat cel actual. Intrebarea este ce face RATB pentru calatorii sai ? Astea sunt conditiile care le ofera RATB ?



Tramclub, 27 noiembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.39 kb
 Vizualizat:  de 17302 ori

Tramclub, 27 noiembrie 003.jpg



Tramclub, 27 noiembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.08 kb
 Vizualizat:  de 17302 ori

Tramclub, 27 noiembrie 004.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 17:51:29    Titlul subiectului: 175829

Pai ce investitii stii matale ca s-au facut la RATB de cand e nomenclaturistul Oprescu la Primarie? Eu stiu ca fix nimic. Zi mersi ca mai cui sa ii platesti abonament. Videanu v-a adus jucariile, iar voi i le-ati dat in doua mandate variantei securiste a lui Mickey Mouse. Acu drumuri usoare, ce sa zic?
Pe Mickey Mouse l-am invins, daca va mai scapam si de nemernicul asta de la PMB, ar trebui sa iasa bine "triaba" vorba lu Tiriac...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 20:16:26    Titlul subiectului: 175833

Postare tipica de om care habar n-are ce se intampla in Bucuresti.
Raspunsul tau reprezinta o adevarata bataie de joc la problemele pe care eu am incercat sa le semnalez cu transportul in comun bucurestean.
Constat ca nu esti in stare sa porti un dialog civilizat si constructiv. Asta a fost si intentia mea cu postarile anterioare, sa initiez un dialog pe tema problemelor de la RATB. Dar se pare ca nu am cu cine.
Prin urmare, acesta este ultimul raspuns care ti-l voi da, voi ignora toate mesajele tale de acum in colo, nu imi voi pierde timpul cu oameni ca tine, care habar nu au ce este ala forum de transport in comun.

PS Nu am votat cu Oprescu, nici prima oara, nici a doua oara. Din pacate sunt multi oameni prosti pe lumea asta.......

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 23:48:34    Titlul subiectului: 175845

Primarul nu decide niciodata singur unde merg fondurile alocate. Sper ca macar atat se cunoaste bine pe acest forum. Este perfect adevarat ca investitiile din perioada Oprescu s-au axat pe infrastructura rutiera si nu pe transportul in comun, dovada ca in perioada Videanu au fost reabilitate toate liniile alea de tramvai (in 4 ani), iar acum dureaza fix 4 ani sa faci doar o reabilitare pe Iancului-Pantelimon, dar asta e alta discutie. Primarul nostru de azi a venit cu o noua conceptie asupra orasului si tine neaparat sa "inchida" cele doua inele bucurestene (principal si median), plus accesele dinspre Ploiesti, ceea ce nu e deloc o idee rea, dar este extrem de costisitoare. Marea lui greseala este in continuare RATB (si sunt si eu dezamagit de asta). Dar repet, deciziile NU le ia singur...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2014 07:02:24    Titlul subiectului: 175846

Asta nu poate sa insemne decat ca factorii de decizie din cadrul PMB (majoritatea covarsitoare, nu ma hazardez sa zic toti) nu au habar cu ce se mananca transportul public. Si exemple sunt "cata frunza si iarba": de la casarea in prostie a autobuzelor vechi pana la introducerea liniilor naveta cu un traseu aiuristic (cel mai recent exemplu 697).
P.S.: referitor la mesajul acesta, se mai poate lua in calcul si reaua-vointa a soferilor. In a doua poza, Golf-ul negru putea avansa inca 50-60 de centimetri cat sa faca loc troleibuzului.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Dec 2014 00:04:38    Titlul subiectului: 175856

Este drept ca transportul public din Bucuresti nu aduce atat de multi bani la buget pe cat aduc platitorii individuali de benzina, dar asta e inca o poveste...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 08:27:53    Titlul subiectului: 176015

Nu se respecta intervalul de succedare de 15 minute pentru linia 25. Sambata trecuta, la statia Sura Mare (sens spre Piata Progresul) am stat in statie 25 de minute pana a venit un tramvai in statie. Deja se adunasera foarte multi calatori in statie, iar tramvaiul a venit plin (foto 3). Din nou nu se respecta intervalul de succedare de pe site-ul RATB pentru aceasta linie. Practic, la acea ora, trebuia sa vina un tramvai la 15 minute. Am impresia ca se circula toata ziua cu frecventa care ar trebui sa fie, teoretic, intre orele 21:00-23:00. La fel este situatia si pe alte linii RATB (am prezentat in detaliu cazul liniei 133).
Daca este flux mare de calatori, inclusiv in week-end, de ce nu se imbunatateste intervalul de succedare al acestei linii ?
Ca de obicei, dupa ce am asteptat ca prostii in statie 25 de minute, au venit in statie atat tramvaiul de pe linia 25 (vagon numarul de parc #026) precum si tramvaiul de pe linia 7 (vagon cu numarul de parc #145-foto 4).
In final, o ultima intrebare. De ce este asa bataie de joc la adresa calatorilor ?



IMG_4725.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.41 kb
 Vizualizat:  de 16965 ori

IMG_4725.JPG



IMG_4726.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.19 kb
 Vizualizat:  de 16965 ori

IMG_4726.JPG



IMG_4727.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.56 kb
 Vizualizat:  de 16965 ori

IMG_4727.JPG



IMG_4728.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.76 kb
 Vizualizat:  de 16965 ori

IMG_4728.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 09:41:49    Titlul subiectului: 176023

Parerea mea sincera este ca totul se rezuma la imaginea de mai jos, sper ca s-a inteles apropoul. Cool


tram.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.69 kb
 Vizualizat:  de 16960 ori

tram.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 09:46:33    Titlul subiectului: 176024

Cum se stimuleaza in felul asta folosirea transportului in comun, in capitala ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 14:14:43    Titlul subiectului: 176026

guest a scris:
Nu se respecta intervalul de succedare de 15 minute pentru linia 25

Acelasi lucru l-am observat si eu incepand cu lunile in care linia 25 era deservita in principal de tramvaie cu un singur vagon. Liniile 7 si 25 erau inseparabile. Aproape tot timpul 7-le se afla la o statie departare de un 25. Am inteles ca era mai bine asa pentru ca altfel nu se puteau prelua toti calatorii. Chiar si asa, pana pe 17 octombrie cand au fost reintroduse tramvaiele cuplate, in 25 NU te puteai urca decat daca asteptai sa treaca vreo 2-3 vehicule.. Poate in al 4-lea aveai noroc si prindeai loc pe scara.
Problemele perioadei de vara: - frecvente jalnice
- capacitate de transport MULT sub cerinte
- umilinte la adresa calatorilor

*** Obs: la un control, am intrebat angajatii RATB a caror menire era aceea de a imi verifica cardul de calatorie ce se intampla cu linia 25? In acelasi timp, le-am spus ca NU am de gand sa mai fac un abonament la RATB pana cand nu ma voi mai simti umilit cand circul cu tramvaiul.
Raspunsul: "aaa..."
Cu toate astea, o luna mai tarziu aveam din nou abonament valabil.

IN PLUS,

1. Suntem in luna decembrie, iar linia 25 a reinceput sa fie deservita atat de V3A, cat si de cupluri de Tatre. Desi capacitatea de transport a vehiculelor a crescut, frecventa liniei 25 ramane una teribila astfel ca nu de putine ori sunt nevoit sa merg pe jos 4 statii pana acasa. Problema mea nu este ca merg pe jos, ci ca platesc lunar un abonament pentru un seriviciu de care nu beneficiez asa cum ar trebui.

2. De ce continua linia 7 sa fie VESNIC "in ceafa" 25-ului nu am sa inteleg...

***Intamplare de acum 4 zile: ora 7:46, linia 25, statia Bacovia. Usa a treia a primului vagon nu se inchide din pricina faptului ca tramvaiul era mult prea aglomerat. Consecinta: vatmanul se da jos din cabina, ii impinge pe calatori inauntru si incepe sa ii injure. Reactia oamenilor a fost fireasca, desi poate nu eleganta: au inceput si ei sa il injure pe vatman si sa il ameninte.

Am trimis un mail la RATB in care am evidentiat aceleasi probleme. Sper sa primesc un raspuns.

Ce credeti ca ar fi de facut in situatia asta?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 14:29:20    Titlul subiectului: 176027

Aceeasi problema au si prietenii mei care stau in zona, pe Sos. Giurgiului (la 3 statii de Sura Mare) si folosesc zilnic tramvaiul pana la Eroii Revolutiei.
Si ei au trimis reclamatie la RATB si au primit un raspuns "stas". Si eu am depus azi o reclamatie la RATB, sunt curios ce raspund. In cazul asta cred ca solutia este o reclamatie la protectia consumatorului (ANPC). Dar ar trebui ca mai multi locuitori din zona sa reclame RATB-ul la ANPC.
Acum, am inteles ca o "scuza" a RATB-ului este ca foarte putini calatori care merg pe Sos. Giurgiului cu 7 si 25, nu isi cumpara un titlu de calatorie, adica fac blatul. Cu vointa (controale repetate+razii jandarmi) s-ar putea diminua fenomenul.
Este un cerc vicios, pe de-o parte RATB-ul zica ca nu are incasari mari asa ca reduce din tramvaie, pe de alta parte calatorii zic ca tramvaiele sunt cam "scumpe la vedere" asa ca nu isi mai cumpara bilet/abonament.

Cu toate astea linia 25 nu este o linie "oarecare", este una din cele mai importante linii de tramvai din capitala, alaturi de liniile 1, 5, 16, 21, 32 sau 41. Este innaceptabil ca pe o linie cum este 25 sa fie probleme cu intervalul de succedare al tramvaielor.

Ce se intampla cu tramvaiele de la depoul Militari ? Cate mai sunt in stare de functionare ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 12:28:47    Titlul subiectului: 176050

Probleme sunt si cu autobuzele de pe liniile 116 si 141. Calatorii au inceput sa se planga si pe iRealitatea.net. Stirea se gaseste aici.

Citat:
Probleme la RATB

O telespectatoarea Realitatea TV, care s-a semnat Raluca B., ne-a transmis un mesaj în care descrie circulația greoaie a liniilor RATB 116 și 141.

"Va aduc la cunostinta o situatie cat se poate de dificila. In fiecare dimineata , de luni pana vineri, sa circuli cu ratb -ul 116 sau 141 spre Unirii, intre statiile Izvorul Rece si Metrou Brancoveanu este un chin. Oamenii se inghesuie in rarele masini care vin, soferii ajung sa ia calatori si cu ei in fata, lucru ce pune in pericol siguranta calatorilor, in opinia mea. Am facut sesizari la ratb, va pot pune la dispozitie si raspunsul lor, care este foarte vag. In opinia lor, din cauza traficului masinile vin foarte greu.

Am reusit sa stau de vorba si cu soferii care spun ca nu sunt piese si stau in garaj cate 30 de autobuze. Ori eu nu stiu de ce mai platesc abonament? Ca sa stau inghesuita in fiecare dimineata, sau mai rau, sa nu reusesc sa urc nici dupa jumatate de ora de asteptat", ne-a scris telespectatoarea Realitatea TV.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 15:45:09    Titlul subiectului: 176053

Stiu ca probleme sunt si pe alte linii.
Deranjant este ca pentru RATB exista doar liniile 32 si 41 (la capitolul tramvaie).. Sunt cam singurele cu un interval de succedare BUN!
Si daca nici cu ANPC nu rezolvam nimic, atunci ce mai ramane de facut?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
laur5287



Data înscrierii: 11/Dec/2008
Ultima vizita: 10/Iun/2023
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Dec 2014 17:21:40    Titlul subiectului: 176188

Constat, cu stupoare, ca unii soferi de pe nou-infiintata linie 243 evita statia terminus Soseaua Petricani, preferand sa scurteze putin traseul si asta in plina ora de varf (azi, 29.12.2014, ora 15.20), fara a le pasa de calatorii care asteptau in statie pe o vreme nu tocmai prietenoasa. Ma refer aici strict la soferul de pe autobuzul B-85-HPW, cu numar de parc 4761. Prin urmare am decis sa reclam incidentul conducerii RATB, dar si ANPC, urmand ca pe viitor sa ma adresez si instantelor de judecata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2014 10:51:42    Titlul subiectului: 176199

Asa ar trebui sa procedeze toti calatorii. Insa argumentele in reclamatie trebuie sa fie solide. Trebuie sa fie indicat exact numarul de parc al vehiculelor si intervalele orare la care vin in statie, ca sa reiasa in mod clar timpul de asteptare in statii.
Daca ar fi zeci de mii de plangeri/reclamatii poate s-ar misca lucrurile.

Precizez ca nu am nimic cu soferii&vatmanii RATB. Sa nu se inteleaga gresit lucrul acesta. Problema mea, ca si calator platitor de abonament lunar, este cu cei din conducerea RATB.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2015 15:21:32    Titlul subiectului: 176965

Referitor la problema frecventelor tramvaielor 7 si 25, cei de la RATB au raspuns la reclamatia mea. Mai jos vedeti raspunsul.

Citat:
Nr. inreg:104746/29.01.2015

Stimate domnule Emil Georgescu,

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra adresata Regiei Autonome de Transport Bucuresti prin care vă exprimați nemulțumirea cu privire la funcționarea liniilor de tramvaie 7 si 25 dorim sa facem precizarea ca aspectele semnalate se afla in atentia noastra si intervenim in masura posibilitatilor financiare si a resurselor tehnice si umane in vederea identificarii unor solutii ce au ca finalitate imbunatatirea serviciilor de transport in comun.

In ceea ce priveste parcul de vehicule alocat fiecărei linii, precum și programele de funcționare a liniilor de transport este necesar sa subliniem faptul ca acestea se stabilesc în funcție de fluxurile de călători înregistrate pe fiecare traseu în parte, pe vârfuri orare și zile de lucru și weekend. Asadar, cererea de transport reprezinta un factor important ce determina dimensionarea corespunzatoare a parcului circulant, configurarea traseelor, precum si stabilirea graficelor de circulatie.

Avand in vedere cele mentionate mai sus, la inceputul acestui an, numarul tramvaielor pe liniile 7 si 25 a fost suplimentat (inclusiv in weekend) ca urmare a solicitarilor venite din partea calatorilor, dar si pe baza determinarilor de specialitate din traseu.

Precizam ca acordam o atentie deosebita asupra dirijarii mijloacelor de transport in comun de la capat de linie astfel incat sa plece ritmic, fiind respectat un program de circulatie stabilit. Cu toate acestea, in anumite perioade ale zilei, din cauza traficului rutier aglomerat de pe traseu, uneori chiar a vremii nefavorabile, dar si a lipsei unor facilitati destinate transportului public (semaforizare preferentiala, cale proprie de rulare, etc.), sunt inregistrate dereglari ale ritmicitatii pe traseu, orele de plecare se modifica, iar timpul de asteptare in statii se mareste. Totodata, aceste disfunctionalitati generate in special de traficul intens conduc si la supraaglomerarea vehiculelor ce reprezinta un alt inconvenient cu care ne confruntam in anumite perioade ale zilei.

Intrucat ati sesizat timpul mare de asteptare in statie a tramvaielor liniei 25, va facem cunoscut ca au fost efectuate verificarile necesare, iar in urma consultarii evidentelor Dispeceratului, dar si a buletinului de activitate a controlorului de circulatie, s-a constatat ca in ziua de 13.12.2014 au fost inregistrate intarzieri fata de graficul de mers programat, cauza principala fiind aglomeratia din trafic pe arterele Soseaua Progresului si Bd. Timisoara. Prin urmare, la cap de linia C.F.R. Progresul, tramvaiul din linia 25 avand indicativul 026 a sosit din cursa cu o intraziere de 6 minute, iar in ceea ce priveste tramvaiul din linia 7, cu indicativul 145 au fost inregistrate 3 minute intarziere.

Functionarea liniilor de transport public este monitorizata permanent, insa personalul nostru specializat poate interveni numai in limitele de competenta prevazute de regulamentele in vigoare in scopul realizarii activitatii de transport cat mai aproape de parametrii programati, in conditiile generale existente in traseu.

Va rugam sa primiti scuzele noastre, deoarece dintr-o regretabila eroare survenita involuntar in activitatea de procesare a reclamatiilor, formularea si transmiterea unui punct de vedere cu privire la prezenta sesizare s-a realizat cu intarziere.



Cu stima,

Constantin Tobescu

Sef Birou Relatii Publice

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2015 17:14:22    Titlul subiectului: 177156

De remarcat faptul ca a fost aglomeratie pe soseaua Progresului si Bulevardul Timisoara....doar ca pe Soseaua Progresului linia e complet separata de traficul auto, iar pe Timisoara, in cea mai mare parte, doar pe lungimea unei statii putand fi folosita si de masini....asa ca , desi s-a vrut stiintifica, explicatia se vede ca e facuta de persoane din birou care habar nu au cum arata Bucurestiul si ce isneamna vehicul RATB....ca e greu de crezut ca aglomeratia a fost data de numarul mare de tramvaie existente pe traseu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Următoare
Pagina 18 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community