Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul si liniile de noapte
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 00:52:14    Titlul subiectului: 140177

Nu inteleg pe unde o ia linia asta circulara Exclamation . Pornesc de la ipoteza ca e rezolvata cumva problema la Gara de Nord, fie pe vechiul traseu a lui 26 ( Dinicu Golescu ) fie peste Podul Basarab.
Dar cercul nu se inchide in alte parti.... Poate rezolva cineva "enigma".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 02:59:01    Titlul subiectului: 140182

Inca o incercare de a se implementa vechiul sistem de linii de noapte inceput in 1966 (linii radiale + linie circulara - sistem creat odata cu infiintare inelului circular de tramvai - inainte ca linii de noapte nu existau decat unele trasee pe liniile de zi operate cu tramvaie). La inceput au fost autobuze, din 1966 pana la inceputul anilor 80, cand s-au folosit microbuze; dupa 20 de ani de functionare transportul de noapte avea sa fie desfiintat. A avut o aparitie sporadica intre 1990-91.
Linii:
1966-1981: A-Z, x(autobuze), 26 tramvai
1981-1986: 401-422, 429, 423 era o linie sezoniera (x) intre Piata Scanteii si Padurea Baneasa. (nu au existat traseele de noapte 424--428), linia 56 tramvai de noapte
1990-1991: numerotatia s-a facut in functie de sector si liniile deservite pe sector" 411-414, 421-424, 431-433, 441-444, 451-454, 461-466.

Linia circulara de noapte nu poate fi decat pe inelul de circulatie via Pasajul Basarab - ca sa o ai pe Dinicu Golescu si sa iasa in Iancu de Hunedoara e cam intortocheat. Terminusul acestei linii nu poate fi decat la Sura Mare.
Problema e daca publicul va folosi aceste linii.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 8407
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 13:23:46    Titlul subiectului: 140188

Daca s-ar face un studiu (pe bune, nu unii care freaca menta prin birou si spun ca au facut studiile de teren), s-ar descoperi ca sunt potentiali clienti pentru liniile de noapte. In ultimii ani centrul vechi al Bucurestiului s-a transformat intr-unul din "polii" vietii de noapte a capitalei (nu ma refer la cluburi de fite, unde lumea nu merge cu RATB-ul ci la localuri de toate tipurile si marimile frecventate de elevi, studenti, tineri si chiar straini). In week-end de exemplu, la ora trei dimineata in zona Hanul Manuc este flux continuu de taxiuri pentru cei care au petrecut in zona Lipscani-Smardan-Selari etc si vor sa se intoarca la casele lor. Calatori ar fi pe ruta Centru-Mosilor-Colentina, Centru-Militari, Centru-Drumul Taberei, Centru-Zona Piata Sudului, Centru-Rahova, Centru-Zona Grovavesti sau Centru-Piata Presei Libere. Importanta ar fi si frecventa acestor linii, daca iti vine autobuzul la 128 de minute asa cum este frecventa troleului 86 de exemplu dupa ora 21 in week-end nu ai facut nici o afacere, tot la taxi te duci sau te intorci pe jos acasa. O frecventa utila ar fi la 20-30 minute, si chiar frecventa ceva mai mare in week-end. Pe langa cei care merg la distractie mai sunt cei care lucreaza in tura de noapte si ar putea folosi liniile de noapte. Foarte utila ar fi promovarea intensa a liniilor de noapte chiar cu cateva luni inainte de aparitia lor. Liniile de noapte sunt in lucru foarte firesc si normal intr-o tara civilizata. Sa vedem ce sorti de izbanda va avea avest proiect intr-un oras anormal cum este Bucurestiul, capitala unei tari total anormale cum este Romania.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 07:01:44    Titlul subiectului: 140208

guest a scris:
Inca un articol pe aceasta tema. Mai pe scurt se are in vedere o linie de tramvai circulara (de fapt un fel de reinfiintare a liniei 56) si 20 de linii de radiale de autobuz, cu plecare din centru.
Crit vorbeste aiurea: cum sa infiinteze 20 de linii radiale de autobuz cu 10 (da, zece!) midibuze? Ca atatea sunt prevazute in bugetul pe anul acesta, achizitionarea a 10 vehicule pentru transportul de noapte. Cautati pe site'ul PMB proiectul de buget.
guest a scris:
Foarte utila ar fi promovarea intensa a liniilor de noapte chiar cu cateva luni inainte de aparitia lor. Liniile de noapte sunt in lucru foarte firesc si normal intr-o tara civilizata. Sa vedem ce sorti de izbanda va avea avest proiect intr-un oras anormal cum este Bucurestiul capitala unei tari total anormale cum este Romania.
Avand in vedere ca taxiurile sunt destul de ieftine, iar liniile RATB de noapte vor circula la intervale de 1 ora, cred ca e destul de limpede cat de "atractive" vor fi pentru publicul calator. Parca vad ca dupa cateva luni le desfiinteeza cum s-a intamplat si cu autobuzele turistice sau cu circulatia mai tarzie a metroului noaptea. Nu stiu de ce, dar tare mi-e teama ca "transportul de noapte" sa nu ajunga sa insemne de fapt inlocuirea autobuzelor/troleibuzelor/tramvaielor incepand cu ora 9-10 seara pana pe la 2-3 noaptea si atat.

Un alt aspect interesant este ca nu-i trece nimanui prin cap ca un parc "specializat" care sa circule numai cateva ore ar implica cheltuieli si de exploatare, si de intretinere, mai mari decat a folosi pe timpul noptii vehiculele existente, adica autobuze si troleibuze (tramvaie nu cred ca sunt necesare), Apropo de cheltuieli de exploatare, ganditi-va numai la motorina arsa aiurea pe traseele de acces/retragere pentru autobuzele de zi, respectiv cele "de noapte" care le inlocuiesc pe primele. Sau poate daca totusi se cumpara aceste "vehicule mici", pana la urma vor intra si pe unele linii din timpul zilei, mai ales ca autobuzele vechi se taie intr-o veselie, si nu avem cu ce sa le inlocuim ---> dubizarea RATB'ului. Sper sa ma insel.
rosetti61 a scris:
Inca o incercare de a se implementa vechiul sistem de linii de noapte inceput in 1966 (linii radiale + linie circulara - sistem creat odata cu infiintare inelului circular de tramvai - inainte ca linii de noapte nu existau decat unele trasee pe liniile de zi operate cu tramvaie). La inceput au fost autobuze, din 1966 pana la inceputul anilor 80, cand s-au folosit microbuze.
De fapt conform monografiei RATB, transportul de noapte a aparut in 1956, cu 19 linii de tramvai, fiind inlocuit in 1966 cu autobuze cu exceptia linii circulare de tramvai, care s-a mentinut.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 8407
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Apr 2011 13:27:01    Titlul subiectului: 142579

Se pare ca ideea cu liniile de noapte nu a fost decat un mare fasss. Cel putin anul acesta nu vor fi infintate, consilierii primariei Bucuresti au taiat banii pentru transportul de noapte din Bucuresti. Articolul se gaseste aici

Citat:
Consilierii generali au tăiat toți banii pentru transportul de noapte în București
Bucureștenii nu vor beneficia de transport în comun și pe timpul nopții în acest an. La votarea bugetului Capitalei pe 2011, consilierii generali au luat toți banii prevăzuți de RATB pentru acest proiect care ar fi trebuit implementat în această vară.
În luna februarie, directorul Regiei Autonome de Transport București, Adrian Criț spunea că intenționează să introducă transport în comun și pe timp de noapte în București. În acest sens, în proiectul de buget pentru anul 2011 au fost prevăzuți 2,13 milioane de lei pentru autobuze destinate transportului de noapte. Amendamentul adus de consilierii PDL, PRM și PNG-CD la proiectul de buget, și aprobat în final cu majoritate de voturi, a tăiat toți banii de la aceste obiectiv de investiții.

Conform proiectului inițial, bucureștenii ar fi avut la dispoziție pe timpul nopții o linie de tramvai și 20 de linii radiale pentru autobuze, care ar fi plecat din centru, zona cea mai intens populată, către periferie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Iul 2011 18:49:19    Titlul subiectului: 145848

Gataaa!! Este oficial acum, s-a infiintat transp. de noapte!!

LINIILE DE NOAPTE:

Linia N101 va funcționa între Piața Unirii și Pasaj Colentina, pe traseul Piața Universității, Cal. Moșilor, Șos. Colentina.

Linia N102 va funcționa între Piața Unirii și Granitul, pe traseul Piața Universității, Bd. Pache Protopopescu, Șos. Iancului, Șos. Pantelimon.

Linia N103 va funcționa între Piața Unirii și Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudești, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.

Linia N104 va funcționa între Piața Unirii și Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.

Linia N105 va funcționa între Piața Unirii și Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piața Sudului, Bd. Obregia.

Linia N106 va funcționa între Piața Unirii și Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Piața Sudului, Șos. Berceni.

Linia N107 va funcționa între Piața Unirii și CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărășești, Str. Dr. Istrate, Șos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Șos. Giurgiului.

Linia N108 va funcționa între Piața Unirii și Pasajul Colentina, pe traseul Piața Universității, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Șos. Colentina.

Linia N109 va funcționa între Piața Unirii și Republica, pe traseul Cal. Călărașilor, Bd. Basarabia.

Linia N110 va funcționa între Piața Unirii și Cartier 16 Februarie, pe traseul Piața Universității, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenței, Str. Virtuții, Șos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giulești.

Linia N111 va funcționa între Bd. Unirii și Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.

Linia N112 va funcționa între Piața Unirii și Piața Reșița, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reșița.

Linia N113 va funcționa între Piața Unirii și Piața Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ța. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanților, Bd. Mareșal C-tin. Prezan, Bd. Mărăști.

Linia N114 va funcționa între Depoul Alexandria și Piața Unirii, pe traseul Șos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.

Linia N115 va funcționa între Master și Piața Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Splaiul Independenței.

Linia N116 va funcționa între Valea Ialomiței și Piața Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piața Universității, Bd. Brătianu.

Linia N117 va funcționa între Laromet și Piața Unirii, pe traseul Bd. Bucureștii Noi, Cal. Griviței, Bd. Dacia, Piața Romană.

Linia N118 va funcționa între Mezeș și Piața Unirii, pe traseul Șos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Piața Romană.

Linia N119 va funcționa între CFR Constanța și Piața Unirii, pe traseul Șos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanților, Bd. Dacia, Piața Romană.

Linia N120 va funcționa între Apusului și Piața Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței.

Linia N121 va funcționa între Zețarilor și Piața Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Șos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertății, Str. Națiunile Unite, Splaiul Independenței.

Linia N122 va funcționa între Valea Oltului și Piața Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Hașdeu, Splaiul Independenței, Piața Unirii.

Linia N123 va funcționa între Lacul Tei și Piața Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moșilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Iul 2011 22:34:57    Titlul subiectului: 145861

"Veste bună pentru persoanele care călătoresc cu mijloacele de transport în comun din Capitală. RATB va introduce, începând cu noaptea de 15/16.07.2011, un număr de 23 de trasee de noapte cu autobuze.

Aceste linii vor avea terminalul central la Piața Unirii și vor circula, între orele 23.00-01.00 și 05.00-06.00, la un interval de 30 minute și între orele 01.00-05.00, la un interval de 60 de minute. Prețul unei călătorii va rămâne neschimbat, respectiv 1,3 lei, se arată în comunicatul RATB.

„Transportul public de noapte în București aduce avantaje în rândul călătorilor, din punct de vedere social, prin costurile scăzute, precum și prin prisma dezvoltării turistice a Capitalei, luând în considerare faptul că centrul vechi al orașului este foarte vizitat în ultima perioadă. Trebuie luată în calcul și componenta de dezvoltare a municipiului, ținând cont atât de beneficiile de ordin economic ale societăților deschise pe perioada nopții, cât și de faptul că anumite persoane care muncesc în acest interval orar vor avea posibilitatea să circule între periferia orașului și centru. Bucureștiul intră, prin acest proiect, în rândul marilor metropole europene", a declarat domnul Adrian Criț, directorul general al RATB."


http://www.antena3.ro/romania/ratb-introduce-transportul-public-de-noapte-vezi-lista-completa-a-traseelor-130749.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 630
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Iul 2011 14:59:29    Titlul subiectului: 145911

Gara de Nord ramane in continuare prada taximetristilor Smile o singura linie de noapte va circula pe acolo, cea care face legatura cu Bucurestii Noi... Ceilalti calatori vor trebui sa schimbe autobuzele, asta daca orarul le si permite.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 10:39:43    Titlul subiectului: 145935

Un nou articol, de data asta insotit si de o harta a traseelor.

Sper sa ma insel, insa suspectez ca exista alte interese la mijloc, in sensul ca dupa o luna, doua, RATB va "constata" ca liniile sunt nerentabile si/sau Primaria va constata (din nou, cand e nevoie) ca RATB este o "gaura neagra" bla-bla-bla si ca nu vrea sa mai pompeze bani.
De altfel, vedeti ca de acum se spune ca "smecheria" va costa destul...

Dar cum pe edili, desigur, ii preocupa interesul "cetateanului", se vor "decide" ca e mai bine sa externalizeze serviciul prin "licitatie" catre ... operatorii de cotete/maxi-taxi.

Banuiala asta am avut-o inca de pe la inceput, insa acum imi este din nou alimentata de "soparla" din articol cu inspirarea Bucurestiului din experienta Vienei, citez "În total există 20 de linii de autobuze de noapte și 11 linii de maxi-taxi, toate aparținând societății comerciale ale Primăriei Viena, denumită Liniile Vieneze."

Presupun ca vor apare multe "idei" cum ca sa ne inspiram de la aia, dar sa alegem numai ce ne convine, adica sa bagam dube, dar ne facem ca nu "observam" ca se precizeaza totusi ca la ei acele microbuze macar apartin de municipalitate... Evil or Very Mad

Dar sa vedem articolul si harta:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-adevarul-ratb-autobuze-trasee-noapte_0_517748322.html

"Autobuzele nocturne ies pe străzi

15 iulie 2011

Autor: Miruna Olteanu

Autobuzele de noapte vor avea supraveghere video

Regia Autonomă de Transport din Capitală introduce, din această noapte, 23 de trasee cu autobuze. Noiile linii vor avea terminalul central la Piața Unirii și vor sosi în stații la un interval de minimum 30 de minute și maximum de 60 de minute.

Pentru prima dată după 1990, transportul public de noapte va fi funcțional fără întrerupere și pe tot teritoriul Capitalei. Decizia Regiei Autonome de Transport București (RATB) a fost făcută publică alaltăieri, după o serie de calcule, studii și consultări ale publicului. „Potrivit unui studiu care a fost realizat începând din 2008, 98 la sută din persoanele chestionate în București au răspuns că doresc introducerea transportului public pe timp de noapte", a declarat ieri, pentru „Adevărul", directorul general al RATB, Adrian Criț. El a adăugat că mai multe calcule la zi ale specialiștilor din cadrul regiei au arătat că instituția va cheltui 30.000 de lei pe noapte pentru tot ceea ce presupune rețeaua de „autobuze nocturne".

Prețul unei călătorii va fi cel existent în rețeaua de transport public, respectiv 1,3 lei, iar autobuzele vor circula, între orele 23.00-1.00 și 5.00-6.00, la un interval de 30 minute și între orele 1.00-5.00, la 60 de minute. „Transportul public de noapte în București aduce avantaje în rândul călătorilor, din punct de vedere social, prin costurile scăzute. Aici vorbesc despre faptul că oamenii nu mai sunt nevoiți să circule doar cu taxiul. De asemenea, dezvoltarea turistică a Capitalei și faptul că Centrul istoric al orașului este foarte vizitat în ultima perioadă au cântărit greu în luarea acestei decizii în București", a precizat Criț.

Avantaj pentru cei care muncesc până târziu

Componenta de dezvoltare a municipiului a fost luată și ea în calcul, mai ales că sunt din ce în ce mai multe societăți deschise pe perioada nopții, iar anumite persoane muncesc în acest interval orar. „Acești angajați vor avea posibilitatea să circule între periferia orașului și centru", a mai spus Adrian Criț, directorul general al RATB.Gheorghe Udriște, directorul Metrorex, a explicat ieri, pentru „Adevărul", că instituția subordonată Ministerului Transporturilor nu va lua o decizie asemănătoare celei transmise de RATB. „Îi felicit pe cei de la Regia Autonomă de Transport și cred că transportul public de noapte este o necesitate în Capitală. Metroul nu va circula însă pe timpul nopții din motive tehnice", a declarat Udriște.

"98 la sută din călătorii din București ne-au cerut transport public pe timp de noapte.''
Adrian Criț director RATB

Siguranța călătorilor, o prioritate

Reprezentanții Regiei Autonome de Transport București au semnat un protocol de colaborare cu Jandarmeria Română, potrivit căruia se vor organiza acțiuni de verificare, depistare și eliminare atât a persoanelor turbulente, cât și a celor care circulă fără bilet în mijloacele de transport din timpul nopții.

Această decizie a celor două instituții vine ca o asigurare a călătorilor care nu de puține ori au fost atacați, jefuiți și agresați în mijloacele de transport în comun din București. De asemenea, tot pentru siguranța pasagerilor, toate autobuzele care vor circula pe rutele de noapte sunt dotate cu camere de supraveghere, ce vor surprinde tot ce mișcă în interiorul mașinilor.

1,3 lei va costa o călătorie pe fiecare dintre cele 23 de rute nocturne în București.

30.000 de lei este suma totală cheltuită de Regia Autonomă de Transport București, pe fiecare noapte, pentru tot ceea ce implică noile trasee ale autobuzelor.

Rute nocturne la Viena, de 25 de ani

Potrivit Compress România, biroul de presă al Primăriei Viena la București, liniile de noapte există în capitala Austriei încă din 1986, iar din 1995 s-a înființat rețeaua de linii de noapte care circulă zilnic, la interval de 30 de minute. În total există 20 de linii de autobuze de noapte și 11 linii de maxi-taxi, toate aparținând societății comerciale ale Primăriei Viena, denumită Liniile Vieneze. Conform reprezentantei Wiener Linien, Anna Maria Reich, în medie 135.000 de călători folosesc mijloacele de transport în comun pe timpul nopții. Din iunie 2002 nu mai există nicio diferență de preț între tariful de zi și cel de noapte. O călătorie în mijloacele de transport în comun din Viena costă 1,80 euro, dacă se cumpără biletul dinainte, sau 2,20 euro - dacă se cumpără biletul în mijlocul de transport în comun.

Liniile de noapte vor funcționa pe următoarele trasee:

Linia N101 va funcționa între Piața Unirii și Pasaj Colentina, pe traseul Piața Universității, Cal. Moșilor, Șos. Colentina.
Linia N102 va funcționa între Piața Unirii și Granitul, pe traseul Piața Universității, Bd. Pache Protopopescu, Șos. Iancului, Șos. Pantelimon.
Linia N103 va funcționa între Piața Unirii și Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudești, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.
Linia N104 va funcționa între Piața Unirii și Barajul Dunării, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.
Linia N105 va funcționa între Piața Unirii și Turnu Măgurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piața Sudului, Bd. Obregia.
Linia N106 va funcționa între Piața Unirii și Apărătorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Piața Sudului, Șos. Berceni.
Linia N107 va funcționa între Piața Unirii și CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Mărășești, Str. Dr. Istrate, Șos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Șos. Giurgiului.
Linia N108 va funcționa între Piața Unirii și Pasajul Colentina, pe traseul Piața Universității, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Gării Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade între Vii, Str. Doamna Ghica, Șos. Colentina.
Linia N109 va funcționa între Piața Unirii și Republica, pe traseul Cal. Călărașilor, Bd. Basarabia.
Linia N110 va funcționa între Piața Unirii și Cartier 16 Februarie, pe traseul Piața Universității, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independenței, Str. Virtuții, Șos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giulești.
Linia N111 va funcționa între Bd. Unirii și Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.
Linia N112 va funcționa între Piața Unirii și Piața Reșița, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Șerban Vodă, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, Bd. Brâncoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Reșița.
Linia N113 va funcționa între Piața Unirii și Piața Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ța. Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanților, Bd. Mareșal C-tin. Prezan, Bd. Mărăști.
Linia N114 va funcționa între Depoul Alexandria și Piața Unirii, pe traseul Șos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.
Linia N115 va funcționa între Master și Piața Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Splaiul Independenței.
Linia N116 va funcționa între Valea Ialomiței și Piața Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militară, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piața Universității, Bd. Brătianu.
Linia N117 va funcționa între Laromet și Piața Unirii, pe traseul Bd. Bucureștii Noi, Cal. Griviței, Bd. Dacia, Piața Romană.
Linia N118 va funcționa între Mezeș și Piața Unirii, pe traseul Șos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piața Victoriei, Piața Romană.
Linia N119 va funcționa între CFR Constanța și Piața Unirii, pe traseul Șos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobanților, Bd. Dacia, Piața Romană.
Linia N120 va funcționa între Apusului și Piața Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timișoara, Str. Răzoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenței.
Linia N121 va funcționa între Zețarilor și Piața Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Șos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertății, Str. Națiunile Unite, Splaiul Independenței.
Linia N122 va funcționa între Valea Oltului și Piața Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Hașdeu, Splaiul Independenței, Piața Unirii.
Linia N123 va funcționa între Lacul Tei și Piața Unirii, pe traseul Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Calea Moșilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.27 kb
 Vizualizat:  de 9870 ori

1.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 11:36:29    Titlul subiectului: 145943

Ar fi fost complementara o linie pe inelul mic, Piata Victoriei-Obor-Iancului-Muncii-Vitan-Piata Sudului-Eroii Revolutiei-Trafic Greu-Razoare-Grozavesti-Titulescu-Victoriei, dublu sens.
Iar pe stalpii indicatori din statii ar fi sugestiv aplicarea unei tablite ovale, separat de placa cu traseele de zi.



tabla.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.84 kb
 Vizualizat:  de 9858 ori

tabla.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 763
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 14:23:23    Titlul subiectului: 145955

Acier a scris:
Ar fi fost complementara o linie pe inelul mic, Piata Victoriei-Obor-Iancului-Muncii-Vitan-Piata Sudului-Eroii Revolutiei-Trafic Greu-Razoare-Grozavesti-Titulescu-Victoriei, dublu sens.
Exact! De-acord! Fix la aceeasi chestie ma gandeam si eu ieri cand citeam ca s-au "infiintat" (defapt reinfiintat) liniile de noapte.
Il puteau face "nocturn" si pe tramvaiul 1, asa cum era inainte vreme tot inelarul, dar 26, ulterior in anii '80 rebotezat 56 (doar noaptea).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaicris



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 15/Mai/2017
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 15:57:59    Titlul subiectului: 145959

Totuși nu îmi este clar dacă sunt aceleași stații de pe traseul autobuzelor / troleibuzelor de zi.
În plus, abonamentele pe o line de zi sunt valabile și pe cel de noapte (pe traseul comun bineînteles)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 8407
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 17:26:52    Titlul subiectului: 145970

Este amuzant, ca tocmai astazi cand trebuiau sa circule liniile de noapte.....angajatii RATB au pus-o de o greva spontana, pe motiv ca ... nu mai este asigurat transportul de noapte al angajatilor.

NOTA: discutiile despre greva spontana RATB va rog numai la topicul special http://tramclub.org/viewtopic.php?p=145966#145966

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 18:38:06    Titlul subiectului: 145978

Acolo unde nu mai incap, ar trebui folosita "fasiuta" pe care de obicei se scrie "coborare/urcare", pe ea n-o sa intre decat maxim 4 linii - unde sunt mai multe, spre Piata Unirii, va trebui o placa aditionala, de alta culoare.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 8407
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 21:54:37    Titlul subiectului: 145998

Se pare ca este confuzie si in randul soferilor. Articolul se gaseste aici

Citat:
Cursele RATB de noapte ar putea rămâne în stadiu de proiect. Șoferii au aflat din presă că vor lucra noaptea

Cursele RATB de noapte ar putea rămâne doar pe hârtie. Șoferii care ar trebui să le facă nu au fost informați că vor ieși pe trasee și pe întuneric. Ei au venit să discute cu directorii regiei.

Măsura introducerii transportului RATB pe timp de noapte a stârnit nemulțumirea șoferilor.

La ora 12.00, liderii de sindicat s-au întâlnit cu reprezentanți din conducerea Regiei pentru a găsi o rezolvare la această problemă.

Președintele sindicatului RATB, Mircea Ionescu, a declarat că această măsură nu le-a fost adusă la cunoștință înainte, ci au aflat-o din mass-media.

Ori sunt exagerari de o parte si de alta, ori RATB-ul are serioase probleme de comunicare. Totusi eu ma intreb, de ce atata graba sa infiinteze acum liniile de noapte, desi nu cu putin timp in urma se anunta ca nu sunt bani anul asta pentru liniile de noapte ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 01:25:34    Titlul subiectului: 146009

Variante de indicatoare si compromisul care se poate face in cazul indicatorului clasic (liniile 220-222 nu exista, sunt doar pentru potrivire)


statii2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.81 kb
 Vizualizat:  de 9726 ori

statii2.jpg



statii clasic.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.52 kb
 Vizualizat:  de 9726 ori

statii clasic.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 17:13:13    Titlul subiectului: 146020

Ma bucur ca se misca ceva in directia asta. E un inceput bun al noii ere de transport de noapte. Cu toate astea, ar fi cateva probleme de ridicat:

1. Alcatuirea unei legaturi cu Aeroporturile Internationale, nu pe toata noaptea ci numai pana la ora 2, cu o cursa pe ora a lui 783 care sa opreasca doar la Otopeni, la vreo statie importanta pana la Baneasa, la Aeroportul Baneasa si apoi in toate statiile pana la Piata Unirii. Ar veni mult in sprijinul celor care zburam la diverse ore, care mai de care mai in noapte. Mai mult o astfel de concurenta ar indrepta lucrurile si cu taximetristii care se ocupa de astfel de servicii de transport (mai ales la Baneasa). Calatoria ar putea costa chiar si 5 lei sau 10 lei si lumea ar fi foarte multumita.

2. Daca ziua blatul este la un nivel ridicat, ma intreb ce se va intampla noaptea. Cine poate garanta ca noaptea valideaza cineva vreun titlu de calatorie? Bineinteles ca sunt si cei care au abonamente, dar serviciul asta vine pe preturile si si sistemul vechi, sa zic asa. Dupa mine, ca sa functioneze lucrurile bine: ori se pun taxatori in masini, ori se mareste pretul la abonamente ca sa iasa ceva.
Degeaba ne agitam, vrand-nevrand, aceste linii nu sunt deloc profitabile, oricat am calcula si orice am vrea sa facem. Asta pentru ca taxi-ul in oras este extrem de ieftin! Am mai spus treaba asta: cei care umbla noaptea in grupuri de cel putin 2, se pot uni pentru un taxi la care pe distanta maxima in oras nu platesc mai mult de 50-60 lei. Treaba asta impartita la 2 inseamna 25-30 lei de persoana.
In alta ordine de idei, sper in continuare ca se va tine cont de sugestii pentru traseele acestor linii.
Apropos, cate linii trec pe la Gara de Nord, Gara de Est si Baneasa?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 17:48:21    Titlul subiectului: 146023

La Baneasa niciuna. Probabil era o intrebare retorica. Nici eu nu sunt de acord ca aeroportul Baneasa (si Otopeni) sa fie lipsite de curse macar pana undeva la 1-2 noaptea cand ajung ultimele avioane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 18:10:16    Titlul subiectului: 146024

Chiar, pe site-ul RATB spuneau ca se introduc cursele incepand cu noapte de 15 spre 16. A circulat cineva cu ele azi-noapte?

Eu cred ca acest serviciu ar trebui lasat gratuit pe timpul noptii. Cred ca reclama facuta RATB astfel e mult mai importanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 19:30:42    Titlul subiectului: 146025

Pot spune ca am testat ieri noapte transportul nocturn bucurestean iar titlul de ordine din pacate era haosul, haos peste tot.
La Unirii 1 opreau numai unele masini, celelalte se duceau direct la Unirii 2. Acolo pe la 00.00 erau vreo 10-12 masini aliniate pe 2 benzi care nu aveau loc una de cealalta. Inspectorii de linie strigau prin telefoane ce masini au carduri de vanzare si de ce e deschisa casa de la Hale in loc de cea de la cap 32. Soferii ziceau ca nu pot sa faca traseele in timpii dati pt ca erau facute aiurea. Si ca totul sa fie complet, pe aproape fiecare masina erau si 2 controlori de noapte si de aici certuri, urlete, scandaluri.
Speram sa nu ramana situatia aceasta pentru ca ar fi pacat ca acest haos sa ramana...

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 20:43:49    Titlul subiectului: 146026

Catalin Ghita a scris:
Banuiala asta am avut-o inca de pe la inceput, insa acum imi este din nou alimentata de "soparla" din articol cu inspirarea Bucurestiului din experienta Vienei, citez "În total există 20 de linii de autobuze de noapte și 11 linii de maxi-taxi, toate aparținând societății comerciale ale Primăriei Viena, denumită Liniile Vieneze."

Presupun ca vor apare multe "idei" cum ca sa ne inspiram de la aia, dar sa alegem numai ce ne convine, adica sa bagam dube, dar ne facem ca nu "observam" ca se precizeaza totusi ca la ei acele microbuze macar apartin de municipalitate...

Privitor la Viena, autoritatile mioritice fac o confuzie - voita (ca doar "c-asa-i in Europa" e argumentul suprem pentru prostirea naivului popor) sau din insuficienta digerare a informatiilor primite in timpul preaumblarilor degeaba in delegatii sau din prostie - intre liniile ASTAX de noapte (intr-adevar, 11 la numar, cu microbuze) si cele normale de noapte (intr-adevar, 20). ASTAX e alta mancare de peste, functioneaza (cu trasee de zi si trasee de noapte) dupa alte principii fata de transportul public clasic. Liniile de noapte clasice din Viena sunt facute exclusiv cu autobuze.

Dupa principii asemanatoare ASTAX din Viena functioneaza, de exemplu, chestia de mai jos la Stuttgart, in serviciul SSB (nu intru in detalii, ca nu e locul). A, spre dezamagirea taximetristilor mioritici, respectiva chestie (doar ea, nu si taxiurile clasice) sta legal pe marcajul BUS Laughing Laughing Laughing.

In a doua imagine se poate vedea ASTAX-ul vienez, intr-un caz aparte, insa (din nou, nu intram in detalii, ca nu e locul), linia 44T:



IMG_8711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.13 kb
 Vizualizat:  de 9617 ori

IMG_8711.JPG



IMG_9619.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.66 kb
 Vizualizat:  de 9554 ori

IMG_9619.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 21:47:32    Titlul subiectului: 146029

Impiegatul a scris:
La Unirii 1 opreau numai unele masini, celelalte se duceau direct la Unirii 2.
Nu era mai bine sa se sincronizeze totul prin GPS?
Impiegatul a scris:
Soferii ziceau ca nu pot sa faca traseele in timpii dati pt ca erau facute aiurea
Asa e mereu, la inceput... Se fac graficele dupa unele date culese din teren (practic) dar insuficiente pentru a stabili timpii corespunzatori. Lucrurile se vor aseza...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2019
Mesaje: 1125
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 23:36:46    Titlul subiectului: 146034

Daca pe statiile din zona Teatrului National/Rosetti e un adevarat macel vizual, cireasa de pe tort vine in statia Pta 21 decembrie 1989 - unde au aruncat pur si simplu liniile la baza indicatorului sub reclama, ca nici nu se intelege ce linie e sau sunt doar niste grafittiuri de genul celor de pe cladiri pentru gaze naturale. Chiar asa vopsea proasta au, de zici ca suge suportul...
Programul celor 4 linii care opresc acolo intra frumos pe un A4, dar numai o linie a aparut pe toata foaia.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Iul 2011 23:43:32    Titlul subiectului: 146035

Lucrurile se vor aseza, cum spunea mai sus un coleg. Cat de repede, ramine de vazut. Ca de obicei si asa cum am vazut si prin alte parti ale lumii, s-a inceput un serviciu foarte bun, fara sa se fi rezolvat problema de organizare si de infrastructura! Rezultatul este cel de aseara.
Ma bucura stirea cu 2 cotrolori pe masina!!!! Si aia va intra in steady state!!! Usor, cu biciul, se invata lumea sa bifeze biletele Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Sep/2019
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 17 Iul 2011 00:10:03    Titlul subiectului: 146036

Perfect de acord.
Dar pe toate trasee doar cativa soferi aveau carduri de vanzare, vreo 2 din ce am inteles eu din discutii. Ori daca pici ca fraierul sa nu ai calatorii sau abonament la tine si vii din vreun cartier nu prea ai cum sa-ti platesti calatoria oricat de corect ai fi. Si atunci sa primesti o amenda aiurea doar pentru ca soferul are o placa cu "Serviciu indisponibil temporar" pe care nu o vezi decat dupa ce te-ai urcat in masina nu prea mi se pare normal...

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community