Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Iun 2006 21:00:44 Titlul subiectului: *Irisbus Agora - troleibuz in probe la Bucuresti |
61574 |
|
Iata cateva poze exclusive cu noul troleibuz Irisbus Agora care a sosit la Depoul Bujoreni duminica seara! (pozele au fost facute in aceasta dimineata)
Cand voi avea mai multe detalii le voi pune aici. Tot ce stiu este:
- se afla in dep. Bujoreni
- este NOU
MAI MULTE POZE : http://www.metrouusor.uv.ro/parc/irisbus.html
Ultima modificare efectuată metrou.usor la Mar 27 Iun 2006 13:43:08, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
icsilviu
Data înscrierii: 23/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Mai/2022 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Mar 27 Iun 2006 11:23:30 Titlul subiectului: |
61597 |
|
Iribus Agora nici nu se mai fabrica. Modelul respectiv a fost probabil adus la Depoul Bujoreni pentru a clarifica nelamuririle tehnice ale Ratb-ului.
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 27 Iun 2006 14:00:44 Titlul subiectului: |
61603 |
|
Troleibuzul ofertat de Astra este Citelis (vezi far-ul atasat). Agora de fata doar demonstreaza capacitatea de a produce troleibuz cu podea joasa si de a lamuri aspecte tehnice.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.88 kb |
Vizualizat: |
de 30641 ori |
|
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Iun 2006 19:34:20 Titlul subiectului: Irisbus Agora -troleibuz in probe la Bucuresti01 |
61673 |
|
Modelul Agora nu se mai fabrica?
Inca nu a fost desemnat un castigator al licitatiei pentru achizitionarea de troleibuze, iar daca va fi sa fie Astra Bus Arad, atunci modelul adus va fi Citelis.
Are sigle RATUC (dar nu la locul lor), insa numarul de inmatriculare si numarul de parc lipsesc. Cel mai probabil a fost adus de la Cluj-Napoca pentru a fi prezentat (in acest caz - sper sa nu gresesc, insa iau in calcul aspectul interior si un mic detaliu grafic exterior - pare a fi din a doua serie, numerotata de la 163 in sus).
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Iun 2006 19:46:04 Titlul subiectului: |
61675 |
|
Nu vad de ce o firma care isi prezinta produsul ar aduce un produs care nu se mai fabrica. De ce nu a fost adus modelul Citelis pentru probe?
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Mie 28 Iun 2006 21:47:12 Titlul subiectului: |
61678 |
|
metrou.usor a scris: | Nu vad de ce o firma care isi prezinta produsul ar aduce un produs care nu se mai fabrica. De ce nu a fost adus modelul Citelis pentru probe? | Pentru ca Romania nu dispune de astfel de troleibuze. Difera doar caroseria (nu foarte mult), componentele electrice si mecanice fiind cam aceleasi, eventuale diferente putind fi sesizabile ca detalii, nu ca atitudine.
|
|
Sus |
|
|
brado73
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Mai/2008 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 29 Iun 2006 10:13:47 Titlul subiectului: |
61685 |
|
Cateva lamuriri:
1. Sigla RATUC nu e o gluma. Troleibuzul cu pricina va pleca la Cluj, urmand sa intre in circulatie alaturi de celelate 25. E masina noua, in probele din Bucuresti a circulat prima oara.
2. AstraBus mai avea doua caroserii de tip Agora din lotul vechi, ambele fiind troleibuze in momentul de fata. E adevarat ca nu se mai fabrica, daca va castiga licitatia, modelul va fi Citelis. Nu s-a adus un troleibuz Citelis, pentru ca nu exista inca unul asamblat, si nici o firma nu ar investi cateva zeci de mii de euro sa realizeze un troleibuz doar pentru o prezentare in cadrul unei licitatii. S-a adus modelul Agora si in in spatele lui era un autobuz Citelis. Prezentarea a fost la modul urmator: "echipamentele de pe acest Agora se transfera pe aceasta caroserie Citelis, si asa troleibuz veti avea". Nu au existat obiectii la modul asta de prezentare.
3. Solaris ar trebui sa prezinte azi modelul lor. Abia dupa aceea se va comunica rezultatul licitatiei (dar va mai dura ceva timp).
4. Paradoxal, cam toti soferii s-au aratat super-incantati de "goarna" asurzitoare a masinii.
|
|
Sus |
|
|
worker Vizitator
|
Trimis: Joi 29 Iun 2006 16:42:58 Titlul subiectului: |
61702 |
|
Corecte și la obiect afirmatiile lui TsE și brado73 cu un amendament:
La sectia troleibuze a RATUC nu se știe nimic despre achizitionarea unui Agora nou, in BVC-ul regiei nu sunt prevazute sume pe 2006 ptr. așa ceva, poate brado73 ne va da mai multe amanunte despre sursa lui.
Glumet cetatean cel care a aplicat insemnele unei persoane juridice, pe proprietatea altei persoane juridice. Chiar daca a avut acceptul celor de la RATUC, AstraBus procedeza extrem de original in a-și promova produsele, prin atașarea fata-spate a celor doua autocolante dorind a arata ce beneficiari serioși are, este vorba despre cum procedeaza AstraBus pentru a-și prezenta portofoliul, experienta anterioara sau cum vreti sa-i spuneti. Mai mult ca sigur in dosarul ofertantului exista și acest portofoliu.
Licitatia este organizata de Primaria Generala a municipiului București.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 15:37:06 Titlul subiectului: |
61828 |
|
O prezentare a modelului Astra Irisbus Agora:
Astra Irisbus - Agora este un troleibuz urban solo cu podea joasă, carosat de AstraBus Arad, pe șasiu Irisbus (divizia de autovehicule de transport persoane a Iveco). Echipamentul de acționare, precum și convertizorul static pentru servicii auxiliare au fost dezvoltate și produse de ICPE SAERP S.A., iar motorul electric de tracțiune (tip TN96A - 150kW) a fost furnizat de UME București.
echipament de acționare
Variator de tensiune continuă tip VTCI 220FR/750
Sistem de control cu microprocesor tip SATREC-MMA01
Afișor diagnoză tracțiune tip ADT-07
Produse conexe din sistemul de acționare pentru troleibuz
servicii auxiliare
Convertizor static pentru servicii auxiliare tip CS11T
referințe
În prezent circulă:
- 25 de vehicule aparținând RATUC Cluj-Napoca
O poză de pe site-ul respectiv: Se vede că e... tot #163:
Alte imagini tot de pe site-ul respectiv:
Imaginea de mai sus prezintă troleibuzul 150. Cel puțin, așa cred; el are reclama Astra Bus
Interiorul
Site-ul e următorul:
Citat: | http://www.saerp.ro/RO/Referinte/agora.htm |
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 18:19:42 Titlul subiectului: |
61837 |
|
La Citelis nu va mai putea fi realizat echipamentul de tracțiune la UMEB... pentru că din UMEB acum a mai rămas doar un câmp plin de moloz pe care se va ridica un cartier de viloaie scumpe (
Iată site-ul UMEB... el nu a fost demolat http://www.umeb.ro/pagina/index.html
MOTOARE DE CURENT CONTINUU PENTRU TRACTIUNE ELECTRICA URBANA
- TN96A, TN 75M1, TN 76, TN81 -
Utilizare: Motoarele sunt destinate tractiunii urbane si anume :
- Actionarea troleibuzelor TN 96A, TN 76, TN 81,
- Actionarea ramelor de metrou :TN 75 M1
Tip motor
TN 96A
TN 75 M1
TN 76
TN 81
Putere (kW)
150
185
125
150;175
Turatie (rpm)
2100
1350
1380
1480;1900
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Lun 03 Iul 2006 14:07:32 Titlul subiectului: irsisbus |
61872 |
|
Nu este prima oara cand un Agora umbla prin Bucuresti. Acum un an, un an jumate un alt Agora troleibuz a mai facut cateva drumuri prin oras. Cred ca era in perioada de desfasurare a TIB, dar nu am ajuns acolo sa vad daca troleibuzul a fost expus. La vremea sa Astra Ikarus 415 T a fost expus, la fel si Autodromo, si chiar si un derivat de autobuz Ikarus 260(?), pe care Ikarus vroia sa-l asambleze la Brasov. Tentativa esuata.
Cat despre marea deosebire dintre Agora si Citelis cred ca e doar vorba de un face-lift si poate niste imbunatatiri minore pe la partea tehnica.
|
|
Sus |
|
|
|