Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzul dublu articulat RATB #7091
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 22:40:39    Titlul subiectului: 67355

Normal, in 1988 se casau troleibuze din 1980, care nu erau scunde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 01:49:15    Titlul subiectului: 67369

Stiu sigur ca 7091 e produs URAC, dar se pare ca exista niste nelamuriri cu anul fabricatiei. Vazand poza de prezentare de mai sus am tendinte sa cred ca este 1988... pe site-ul RATB si cel URAC scrie ca e din '80...e posibil ca nu mai au documentatia si atunci au scris '80 sa arate mai bine...
E posibil ca totusi sa fi existat acel dublu articulat cu doua punti motoare care sa nu fi circulat pe retea niciodata... decat in probe... si poate de aceea se mentioneaza '80...ca 7091 ar fi in '88... dar nu sunt sigur ca ei cand zic '80 se refera la 7091 sau acela de care nu se stie exact nimic....

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 21:24:57    Titlul subiectului: 67411

castrosua a scris:
e posibil ca totusi sa fi existat acel dublu articulat cu doua punti motoare care sa nu fi circulat pe retea niciodata....decat in probe...poate de aceea se mentioneaza 80...ca 88 ar fi 7091...dar nu sunt sigur ca ei cand zic 80 se refera la el, sau acela de care nu se stie exact nimic....
Daca te referi la E318ET (cunoscut si sub numele de Tandem), acela n-a avut niciodata numar de parc ITB si nu a circuat decit in probe in perioada '85-'89 (va rog sa ma corectati cu informatii mai precise).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 22:21:41    Titlul subiectului: 67418

Dc cineva poate afirma ca 7091 a fost vopsit la un moment dat in alb cu albastru (dungi), atunci se reduc sansele de a fi existat 2 troleibuze dublu articulate. In schimb, daca nu a fost vopsit niciodata asa, atunci a mai existat unul: eu l-am vazut in depou la Berceni, iar radub a afirmat in alt topic ca a vazut si el un asemenea troleibuz pe la Universitate. Ma gandesc ca cineva de la depoul Berceni ar putea spune ce troleibuz dublu articulat a fost gazduit pt o scurta perioada de timp acolo (nu l-am vazut insa niciodata pe 73/74/76).
Nu ma refer la schema fond albastru cu o dunga alba (similara inainte de 1989 cu fond rosu si dunga alba), ci la alb (fondul) cu doua dungi albastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 02:46:06    Titlul subiectului: 39917

Nu ma refer la 318ET, ci la un tandem dublu articulat... stiu ca bunicul meu lucra (inca lucreaza, de fapt) la Electrotehnica si au facut niste electronica de putere pentru un dublu articulat si asta mult inainte de 88...
Stiu ca 7091 nu a apucat sa fie albastru (schema "comunista" pe rosu dar cu bleu).
Varianta galbena a fost imediat dupa ce a fost in rosu, la schimbare ITB in RATB, apoi in schema 7440, ca in final sa fie verde, cum a si fost casat . .

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 13:41:47    Titlul subiectului: 39939

pmp a scris:
Nu ma refer la schema fond albastru cu o dunga alba (similara inainte de 1989 cu fond rosu si dunga alba), ci la alb (fondul) cu doua dungi albastre.
Exact. Nu sunt foarte sigur ca l-am vazut vreodata in aceasta schema. Totusi, imi amintesc ca la un moment dat avea numarul scris cu albastru. Poate mai stie cineva de pe la RATB, poate soferii mai in varsta.
Initial, era cu niste dungi rosii. S'ar putea ca imediat dupa aceea sa fi fost albastru. Oricum, daca nu a mai existat unul fabricat de producator, URAC nu a mai facut asa ceva. Deci, daca cineva l-a vazut cu dungi albastre, e foarte probabil sa fie tot el. Dar aceasta schema nu a tinut prea mult.
Nu garantez pentru schema de culoare din 1989, dar semana cu asa ceva.
Nu stiu exact daca prin '90 sau '91 nu a fost revopsit in altceva, posibil alb cu dungi albastre.
Nu stiu daca schema cu verde era inainte sau dupa ce stil "7440".
In 1996 era vopsit in schema lui 7440, existand o poza realizata de BS.
Pana la casare cred ca a fost vopsit in schema galbena.
P.S. Este posibil ca o noua schema de culoare sa fi fost pusa in momentul schimbarii siglei. In varianta prezentata era sigla ITB. Nu cred ca doar au vopsit sigla noua peste cea veche.
1689 a scris:
Daca te referi la E318ET (cunoscut si sub numele de Tandem), acela n-a avut niciodata numar de parc ITB si nu a circuat decit in probe in perioada '85-'89 (va rog sa ma corectati cu informatii mai precise).
318ET oricum era simplu articulat.


7091_0.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.02 kb
 Vizualizat:  de 34903 ori

7091_0.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 09:21:45    Titlul subiectului: 67568

Pe #7091 l-am prins în '95-'96, când circula pe linia 91. Eu unul, de câte ori l-am văzut, numai pe linia 91 l-am văzut. De asemenea pot certifica că l-am văzut iarna, deci circula și iarna. Am prins un timp cu polei și era înspăimântător felul cum se comporta, în zona Casei Armatei se ondula cam necontrolat. Cred că oprise la semafor la Casa Armatei, iar plecarea a fost un chin, motorul era ambalat și chinuit, dar "șarpele" nu se mișca înainte, ci făcea doar "S"-uri, stând pe loc...
Era un mare chin să ia curba de la Rosetti, de la capătul lui 91, și totuși o făcea cu succes.
Eu nu-mi aduc aminte să fi avut probleme cu ușile, deși s-a afirmat că ușa 5 nu era funcțională. De asemenea n-am înțeles prin ce diferea ușa 3 de restul ușilor.
Mai multe persoane au afirmat că ar fi existat și cel puțin un autobuz dublu-articulat, care era scos de la naftalină ori de câte ori propaganda comunistă dorea să se laude cu "marili realizări". Cică autobuzul era urât de șoferi și cu prima ocazie ivită i-au făcut felul. Din păcate nu am văzut nici măcar vreo poză cu el, așa că sunt suspicios în privința veridicității informațiilor, că la câte trâznăi am mai auzit, sunt sătul. Ultima fază pe lista, un șofer RATB extaziat de autobuzele MAN din Constanța, pe care le aprecia ca fiind extrem de bune din cauza capacelor de la roți... Fără comentarii.
Revenind la #7091, imediat după ce l-am văzut, mi-am făcut și eu un autobuz dublu articulat, de jucărie, din 3 autobuze d-alea DAC, de plastic, de 21 de lei. Pe vremea aia nu reușisem să construiesc și troleibuze. Autobuzul meu nu a avut viață lungă, din cauză că fiind relativ ușor, atunci când luam curbele, remorca intermediară mergea mai mult târâș, chestie care m-a nemulțumit profund, așa că am reconvertit dublu articulatul la simplu articulat. Simplu articulatul există și acum, însă fiind revopsit nu se mai vede faptul că remorca lui este formată din remorca intermediară a dublu-articulatului, căreia i-am reatașat o porțiune conținând spatele și ușa 4, de la un alt autobuz.
Iată câteva poze care mie îmi plac tare mult. 1.Articulatul, în schema roșie. 2.Ulterior, în timpul reparațiilor capitale, moment în care l-am mai șlefuit și chituit și se vede îmbinarea remorcii intermediare a dublu-articulatului cu "noul" spate. 3.Apoi ultima poză, după "RK". Trebuie să ajungă troleibuz, însă n-am mai avut timp să-i transfer și captatorii, să-i confecționez cutiile de rezistențe și cablajul de pe acoperiș...



RF_JUCARII-0001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.8 kb
 Vizualizat:  de 33769 ori

RF_JUCARII-0001.jpg



RF_JUCARII-0010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.57 kb
 Vizualizat:  de 33769 ori

RF_JUCARII-0010.jpg



RF_JUCARII-0061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.23 kb
 Vizualizat:  de 33769 ori

RF_JUCARII-0061.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 16:49:56    Titlul subiectului: 40190

1. Ușa 3 diferea de restul ușilor prin distanța dintre partea de jos a ușii și partea de jos a ferestrelor. În cazul ușilor 1, 2, 4 și 5, aceasta e mai mare decât în cazul ușii 3. Motivul e următorul: ușa 3 provine de la un troleibuz fabricat în sau după 1983 în timp ce ușile 1, 2, 4 și 5 provin de la niște troleibuze fabricate între 1979-1982
2. Pe poza de mai jos, postată de Trix, am însemnat cu roșu distanța mai mare în cazul ușilor 1, 2, 4 și 5 și cu galben distanța mai mică; de asemenea, am marcat cu albastru ceva ce pare a fi o plasă "normală" pentru rezistențe; este ca și cum, pe lângă plasa "boltită" este una "normală", ca și în cazul troleibuzului 7353 postat de Castrosua



7091 O.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.39 kb
 Vizualizat:  de 34713 ori

7091 O.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2024
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 16:26:12    Titlul subiectului: 75624

-100% 7091 este produs de ITB, produs din troleibuze casate.
-Nu era greu de manevrat (cind s-a retras odata a facut bucla de la Rosetti, pe stradute foarte OK). Am urmarit manevra cu mult interes si pot spune ca rotile de la "burdufe" calcau peste urmele lasate de osia motoare. Se poate ca ambele segmente sa fi avut roti viratoare, (si nici nu ar fi fost greu, realizarea virarii este banala si am aflat-o mult mai tirziu de la un mecanic/"pilot de incercare" de la ROCAR).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 22:37:42    Titlul subiectului: 77304

OAB a scris:
1. Ușa 3 diferea de restul ușilor prin distanța dintre partea de jos a ușii și partea de jos a ferestrelor. În cazul ușilor 1, 2, 4 și 5, aceasta e mai mare decât în cazul ușii 3. Motivul e următorul: ușa 3 provine de la un troleibuz fabricat în sau după 1983 în timp ce ușile 1, 2, 4 și 5 provin de la niște troleibuze fabricate între 1979-1982
Existau troleibuze care aveau ambele tipuri de segment de usa la aceeasi usa, in functie de ce usi aveau in dotare cand le inlocuiau pe cele stricate.

Un amanunt interesant pe care acum l-am descoperit, referitor la anul 1994Exclamation
abagc a scris:
7091 Vatra Luminoasa - typically on 90, 7440 Bujoreni – typically on 69, other two-axle on 86, still running 5321 on 74
Search nu merge bine la Word. Am cautat odata dupa el si nu l-am gasit. Aceasta este insa singura referinta la 5321.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Nick



Data înscrierii: 31/Aug/2007
Ultima vizita: 03/Noi/2012
Mesaje: 2
Locație: Kiev (Ucraina)

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2007 19:56:00    Titlul subiectului: DAC-222E 82345

Does anyone has photo of DAC-222E - articulated trolleybus?
You can have a look at DAC in Kiev. Kiev and Kharkov are 2 cities in Ukraine, maintaining Romanian trolleybuses. There were about 260 DAC-217E in Kiev, now only one remaining.
http://www.trolleybus.kiev.ua/112e_d1.html
http://www.trolleybus.kiev.ua/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 10:25:30    Titlul subiectului: 88724

Cand am facut "al 2-lea" pe troleibuz - cei din RATB stiu ce inseamna, fratele meu a lucrat si pe 7091. Una din conversatiile de la bord, era de genul: "Auzi... usa aia din spate, care se vede in oglinda miiica, miiica, de tot, e a noastra?!"; "Da, da... inchide-o repede si hai sa mergem!".

Trebuie sa fac o precizare: Se intampla in iarna 1996/1997, iar 7091 era la depoul Vatra Luminoasa, unde a stat, probabil, tot anul 1997.

La 7091:
- axele 3 si 4 erau identice, viratoare, comandate prin parghii de la articulatiile respective. Acel sistem de directie, e reglat in asa fel, incat axa semiremorcii sa calce pe urmele axei motoare.
- axa motoare era normala, cu diferential, ca la toate troleibuzele/autobuzele.
- motorul era identic cu cele utilizate la modelele 117 E - 135 kW ~ 180 CP.

Datorita acestor aspecte, 7091 se deplasa foarte dificil iarna. cum bine preciza cineva pe forum, formula rotilor era 8x2/6.
Precizez, ca a fost o perioada, in exploatarea lui, cand s-au folosit toate 5 usile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 15:09:02    Titlul subiectului: 111204

Conform spuselor unui sofer mai in varsta (azi era pe #5173, pe 85), se pare ca RATB a intentionat conversia mai multor troleibuze de tip DAC 117E in troleibuze dublu-articulate in cadrul URAC, in acest sens existand, pretindea el, un proiect pentru care se luasera mai multe dintre semnaturile si avize necesare, urmand sa fie luate si celelalte.
Din motive necunoscute proiectul s-a impotmolit si #7091 a ramas singurul de acest fel.

Dansul pretindea ca l-a condus si el o vreme pe #7091 si era fascinat de capacitatea acestuia, faza care-i ramasese in memorie era cum odata tocmai sosise un tren la Gara Obor si el a preluat de unul singur toti calatorii care au coborat.

Ce m-a surprins a fost ca dansul parea sa regrete troleibuzele de mare capacitate, imi spunea ceva de genul ca ar fi fost tare bune astfel de troleibuze pe strazi precum Calea Plevnei, unde eram atunci, in timp ce-mi povestea...

L-am rugat sa-si reaminteasca de unde provenea remorca suplimentara a lui #7091, dar nu a putut indica precis un numar de parc, insa a spus clar ca remorca provenea de la un troleibuz accidentat care a zacut in Depoul Vatra Luminoasa, poate aflam ce troleu a "zacut" pe acolo in timpurile alea...

Ulterior troleul, poreclit "râma", a ajuns pe mainile unui sofer pe care colegii il porecleau "Râmaru", ajuns de legenda datorita faptului ca a fost titular pe acest troleibuz o perioada indelungata...

Faza cea mai tare este ca si dansul mi-a confirmat intentia ITB/RATB de a cosntrui SI AUTOBUZE DUBLU ARTICULATE, mi-a spus ca tentativa de constructie a acelui autobuz dublu-articulat s-a facut la Titan, fiind cel putin a doua sursa care confirma exsitenta prototipului si indica Titan-ul ca locatie a sa. Shocked

Mi s-a spus ca deja se"construise" autobuzul dublu-articulat, in sensul ca se facuse rost de remorca suplimentara si fusesera asamblate, insa nu au mai apucat sa monteze si componentele interioare, burduful etc.

O alta precizare interesanta a dansului a fost legata de troleibuzul tandem 318ET, spunea ca era extrem de greoi si ca daca mergea ceva mai repede, troncaneau infiorator fiarele de pe el...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2009 19:47:13    Titlul subiectului: 111225

Dupa cele citite revulta ca aceasta bijuterie a RATBului a fost fabricata in URAC din doua troleibuze?Asta inseamna ca el nu este un produs al fabricii Autobuzul?Despre autobuzul dublu articulat am auzit si acum multi ani de la un sofer de la autobaza Alexandria care era pe autobuzul #1932 in anii 90 si domnia sa tot de autobaza Titan mi-a spus.Sunt curios daca autobuzul dublu articulat este o legenda sau este ceva adevarat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 08:51:21    Titlul subiectului: 111263

itb 139 a scris:
Dupa cele citite revulta ca aceasta bijuterie a RATBului a fost fabricata in URAC din doua troleibuze?Asta inseamna ca el nu este un produs al fabricii Autobuzul?
Asta e cert, nu e facut la Autobuzul, ci in cadrul RATB.
Si aici sunt 2 variante, cea mai credibila fiind URAC-ul, dar mai exista una care afirma ca a fost facut in cadrul Depoului Vatra Luminoasa.
Eu inclin sa cred ca adevarul este undeva la mijloc, e posibil ca operatiile mai grele, taieturi, suduri, asamblari s-au facut in URAC iar diverse retusuri, reglaje, amenajari s-au facut in Vatra, insa e doar presupunerea mea, poate cineva ne-ar putea lamuri si asta.
itb 139 a scris:
Despre autobuzul dublu articulat am auzit si acum multi ani de la un sofer de la autobaza Alexandria care era pe autobuzul #1932 in anii 90 si domnia sa tot de autobaza Titan mi-a spus.Sunt curios daca autobuzul dublu articulat este o legenda sau este ceva adevarat.
Atunci e clar, ar fi deja 3 surse care certifica existenta autobuzului dublu-articulat si toate sursele indica Titan-ul ca locatie.
Insa din ce mi-a spus soferul lui #5173, inteleg ca autobuzul nu a fost finalizat, ca n-a circulat niciodata, e posibil sa fi zacut in vreo hala, ascuns, asa ca probabil nu stiu prea multi de el...
Cum sa facem sa aflam mai multe detalii?!?
Eu l-am intrebat si pe domnul Calin, seful de autobaza de la Titan si pe domnul Tobescu de la Relatii cu presa RATB, insa nu stiau nimic de acest prototip, de fapt mai degraba o tentativa de prototip...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 19:14:03    Titlul subiectului: 111279

In privinta acestui misterios dublu articulat cred ca ar trebui sa intrebam la soferii mai vechi din RATB care au prins acele timpuri,precum acest sofer care l-a condus si pe #7091 si care se pare ca este o sursa buna poate mai are colegi din acea generatie contemporana cu troleibuzul dublu articulat sau cu acest misterios autobuz dublu articulat.Personal voi "fora" si eu sa aflu ceva despre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreas



Data înscrierii: 26/Apr/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2011
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 19:08:39    Titlul subiectului: rocar 126368

Din ceea ce-mi amintesc eu, troleibuzul a venit in prima serie de troleibuze cu nr de parc 7091, prin '83 a fost dus la URAC pt RK,iar prin '85-'87 a iesit din URAC dublu articulat iar din '87 a venit la depoul Bujoreni de unde a si fost casat. A fost un troleu fara probleme cit a fost in folosinta pe liniile 69 si 91.

Ultima modificare efectuată de către andreas la Mie 28 Apr 2010 19:49:17, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 28 Apr 2010 20:43:28    Titlul subiectului: 126380

Un timp parca a mers si pe 66 - era crem cu dungi albastre.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreas



Data înscrierii: 26/Apr/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2011
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Aug 2010 20:42:23    Titlul subiectului: Re: rocar 132442

Din ce am vorbit cu cei care au avut a face cu acest troleu, mi s-a spus ca a fost refuzat de celelalte depouri pe motiv ca era prea lung pentru manevre in depou, singurul care l-a putut primi a fost depoul Bujoreni, ale carui linii le-a si deservit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 12:06:34    Titlul subiectului: 132583

Daca nu a fost la Berceni, unde ajungeam foarte greu si foarte rar, nu cred ca a existat al 2'lea troleibuz dublu-articulat. Dupa 1987 mergeam foarte des in toate zonele unde exista retea de troleibuz si nu am vazut niciun alt troleibuz dublu-articulat decat 7091.
Despre acesta, este foarte posibil sa fi fost usor manevrabil (desi unii spuneau ca doar acel sofer poreclit Ramaru se descurca cu el), dar am asistat la o scena in care politistul a oprit masinile din ambele sensuri ca sa poata iesi 7091 din bucla dela Rosetti. E adevarat, e posibil sa fi fost un obstacol acolo, dar asta era.
E posibil ca zvonurile dela RATB sa confunde intentia cu concretizarea ei, adica pe 7091 cu 7091 + inca unul planificat. Legat de autobuze, exista alte zvonuri ca ar fi fost vorba de autobuzul 2488, ca s'a incercat ceva cu el, dar fie nu a mers si a fost facut la loc (desi eu n'am vazut decat pe 2487 si 2489), sau nu a mai mers deloc. In orice caz, a existat opusul acestui autobuz, 3600, la care s'a scos remorca (o scurtare mai simpla decat la troleibuze).
Un alt zvon neconfirmat pare a fi despre autobuzele Roman articulate, desi asa ceva apare in statisticile RATB, dar fiind vorba dupa toate probabilitatile de DAC 117UD.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 12:25:14    Titlul subiectului: 133876

Citat:
Din ce am vorbit cu cei care au avut a face cu acest troleu, mi s-a spus ca a fost refuzat de celelalte depouri pe motiv ca era prea lung pentru manevre in depou, singurul care l-a putut primi a fost depoul Bujoreni, ale carui linii le-a si deservit.

Hm! Cineva spunea ca a circulat pe 66 - linie care tine de Vatra!
Adevarul este ca a locuit la Vatra cam de cand s-a nascut (si chiar si cand era mititel, doar cu o articulatie, dar si de cand a crescut la doua articulatii - '8Cool si pana prin '97 cand a fost adus la Bujoreni. Deci s-au facut manevre la greu cu el la Vatra!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 17:02:55    Titlul subiectului: 133890

A circulat pe 66! Țin minte că l-am văzut o dată pe această linie.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 23:06:28    Titlul subiectului: 133903

Cand a intrat prima data pe 66 era crem cu doua dungi albastre.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 12:23:02    Titlul subiectului: 134005

Citat:
Cand a intrat prima data pe 66 era crem cu doua dungi albastre.

Nu! A fost rosu cu alb!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 12:33:11    Titlul subiectului: 153595

Iata ca a mai "aparut" o poza cu #7091...
Sursa: www.flickr.com



017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.97 kb
 Vizualizat:  de 23875 ori

017.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community