|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 02 Aug 2009 12:32:53 Titlul subiectului: |
114903 |
|
Daca este s'o luam asa, in toata Romania nu au existat "uniforme" de culoare pentru vreo regie de transport, poate cu exceptia Timisoarei. La Bucuresti, la inceputul anilor '80, toate tramvaiele erau vopsite mai mult sau mai putin in aceeasi schema de culoare, dar ulterior s'a adoptat o noua schema de culoare pentru V3A si V2A, care nu s'a generalizat la celelalte, iar la autobuze probabil tot in aceeasi perioada s'a reusit acest lucru cu autobuzele DAC, odata cu retragerea autobuzelor Roman din primele serii. Troleibuzele aveau scheme de culoare diferite, si doua variante de culoare in cadrul aceleiasi scheme.
Dupa 1987 au aparut UDM'urile si troleibuzele noi. La tramvaie, V2A2S erau initial albastre, iar seria 4045-4049 avea scheme de culoare distincte aproape pentru fiecare tramvai. Au urmat experimentele cu galben si portocaliu, reluate dupa '90, iar la tramvaie au incercat varianta inversarii pozitiei albului cu rosu.
In alte orase, doar autobuzele Ik4 si Ikarus 260 si 280 au avut scheme de culoare unitare (cu mici exceptii), DAC si Roman avand diverse scheme de culoare in acelasi oras.
Daca tot vorbim de RATB, ce sa mai spunem atunci de metrou? Doua scheme diferite dinainte de '89, plus tot felul de variatiuni si in final Bombardierele, care sunt la capitolul schema de culoare un fel de Citaro subteran.
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Dum 02 Aug 2009 12:58:15 Titlul subiectului: |
114905 |
|
O sa va spun ceva in legatura cu schemele de vopsire din antichitate, daca tot ai abordat "nivelul national": in anii 60 - 70, toate masinile de acelasi tip din Brasov, Bucuresti si Constanta erau absolut la fel. De aia tot zic eu de Skode rosii, Karosele erau la fel in Bucuresti si Brasov (la Constanta mai erau pe liniile spre Mangalia unele albastre, ca cel din "Nea Marin miliardar", dar amenajate ca pt transportul turistic (fotolii etc.). TV-urile erau cam peste tot rosii, mai putin la Constanta, unde erau albastre. (ma rog, cu dungi si dungulite). Nu stiu daca era lipsa de imaginatie, sau doar "tipizare".
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 03 Aug 2009 00:54:11 Titlul subiectului: |
114919 |
|
Toate masinile de acelasi tip, asa este, pentru ca in general asa veneau din fabrica, mai ales cele straine.
La TV nu au dat dovada de multa imaginatie, dar la DAC si Roman existau destule scheme de culoare. E adevarat, in general era rosu cu crem in partea de sus, sau galben cu o dunga mare alba sub ferestre, asta probabil fiind initial doar schema pentru autobze interurbane.
Revenind la Bucuresti, iata si cateva scheme de culoare pe care le-am omis:
- Schema pentru reclama la troleibuzele 7435-7439. Poate cineva sa confirme ca asa aratau? Nu-mi amintesc exact schema, desi s'a propagat si prin tara ca reclama la niste tigari.
- 7091 intr'una din schemele de vopsire pe care le-a avut.
- Troleibuzul 5321 in anii '90. Stie cineva ce culoare a avut initiala?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
4.46 kb |
Vizualizat: |
de 27224 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 03 Aug 2009 18:42:11 Titlul subiectului: |
114933 |
|
La schemele afisate mai sus de Trix doar cateva completari as avea; schema 2/1 pentru DAC117UDM nu este chiar exacta ar fi ceva apropiat cu 2/2 doar ca banda de jos galbena care se prelungeste undeva din dreptul semnalizatorului era inspre spate nu spre cabina,se forma un unghi de 45 de grade. Am mai spus-o schema autobuzelor galbene articulate era identica cu ale troleibuzelor galbene #7336-#7339, aceeasi nuanta singura deosebire facand-o lipsa numarului si a siglei ITB pe remorca, se poate observa din poza lui #7338 postata mai sus tot de el. Cred ca ne-am invartit destul in jurul seriei de articulate galbene UDM si tot mai sunt niste nelamuriri. S-a spus ca seria era formate din #1808-#1816, sau #1807-#1817. Eu am mers zilnic cu ele ,cum am mai spus ,am indragit cel mai mult aceste autobuze, eram disperat in vremea aceea sa merg cu acest model faceam si cate doua-trei curse complete aproapa zilnic doar ca sa le vad ,mai ales ca mergeam si la liceu tot cu 101 deci am acoperit fiecare ora din zi pe traseu. Va spun cu siguranta ca seria era formata din#1807-#1816 deci nu a existat niciun DAC112UDM cu doua usi care sa contina acest numar de parc.
Ce as mai putea completa ca lipseste schema troleibuzelor galbene articulate si schema lui #7343 primul de culoare rosie dar care se deosebea de serie prin faptul ca banda rosie era mai groasa cam la nivelul parbrizului si deci partea frontala era doar rosie, nu se mai prelungea cremul din lateral.
Trix as vrea sa nu o iei in nume de rau ca am avut obiectii sau sa crezi ca-ti fac observatii la ce ai postat mai sus. Ai facut o treaba excelenta si cred ca ti-a luat ceva timp sa postezi aproape toate schemele de vopsire ale RATB-ului.
Pe #5321 eu l-am vazut si mai incoace undeva prin '93-'94 si era rosu ceva apropiat de schema clasica de pana '90.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 03 Aug 2009 21:21:03 Titlul subiectului: |
114948 |
|
In primul rand, desenele mele nu sunt exacte. Modelul de DAC este luat dupa un desen al unui autobuz polonez (probabil Jelcz) copiat dupa Renault, de pe un sit unde este o colectie de astfel de imagini. Ultima data, situl era la acesta adresa, dar s'a tot schimbat de multe ori inainte:
http://pc.pxtr.de/stocke.htm
Daca schemele sunt incorecte, va rog editati-le. Sunt modificate in PAINT. Tot ce trebuie sa faceti este sa le salvati in format BMP/24Bpp, le modificati si le salvati tot in format BMP. Cu un program de genul ACDSee sau IrfanView, le convertiti in GIF sau PNG. Nu le salvati in aceste formaturi din Paint, se pierde calitatea.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 01:08:29 Titlul subiectului: |
114949 |
|
Schema pt 7435 - 7439: e facuta cam pe fuga, dar am incercat sa pastrez dimensiunile, cu abateri cat mai reduse. Cele 5 troleibuze au avut mici diferente intre ele, cel desenat este 7437. Troleibuzele au fost livrate la sfarsitul lunii februarie (26 februarie), anul 1993, direct in aceasta schema, pregatite pentru a fi inscriptionate cu reclama ASSOS. A fost o oarece intarziere pana la inscriptionare - abia prin aprile parca.
Interiorul era tot alb, dar plafonul pastra urmele vopselei initiale a caroseriilor - crem.
Dupa aceste 5 troleibuze s-a facut si revopsirea unora vechi in aceasta schema (din prima serie: 7054, 7208, 7321, 7322 - cu mentiunea ca 7321 a fost primul). Singurul E217 revopsit in aceasta schema a fost 7409.
7378 a avut nuanta de albastru ceva mai deschisa iar 7398 a fost singurul cu capota fata alba, la fel ca 7435 - 7439, in rest toate revopsitele au avut capotele albastre.
In mai 1995 se incheiase deja contractul de reclama si rand pe rand troleibzele au fosr revopsite. In afara de setia 7435 - 7439, toate celelalte au fost revopsite neglijent in galben. Cele 5, desi revopsite, si-au mai pastrat o vreme schema initiala. 7439, primul revopsit, a avut un rosu spre portocaliu cu bleu-marin inchis. Lateralele au fost inscriptionate cu logo-ul RATB si numarul de parc cu vopsea alba pe partea albastra. La celelalte 4 s-a revopsit doar partea albastra (intr-o nuanta foarte apropiata de cea originala) si alba si s-a facut inscriptionarea cu RATB si numar.
Cand voi avea timp, voi incerca sa prezint si alte scheme iar daca voi putea reveni si la aceasta, voi incerca sa o mai detaliez putin.
Ar fi interesant de reconstituit lista troleibuzelor din intervalul 7336 - 7407 care au avut aceasta schema. Voi cauta si eu in "arhiva" ceva mai incolo, acum e cam tarziu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
2.32 kb |
Vizualizat: |
de 27071 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 03:00:00 Titlul subiectului: |
114950 |
|
1-schema de vopsire DAC117UDM seria#1807-#1816
2-schema de vopsire troleibuz#7343
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.33 kb |
Vizualizat: |
de 27067 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 19:34:27 Titlul subiectului: |
114975 |
|
Legat de troleibuzele 7343-7374, usile acestora erau rosii sau albe? In imaginea de mai sus sunt rosii. Mai exista varianta sa fi fost rosii cu alb la nivelul restului caroseriei, dar nu-mi amintesc deloc acest lucru.
Ultima modificare efectuată Trix la Mie 05 Aug 2009 19:33:14, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 22:15:19 Titlul subiectului: |
114988 |
|
Troleibuzele din seria 7340, 7343 - 7374 au avut usile integral rosii, atat la exterior cat si la interior.
In ceea ce priveste "poza" cu 7434, se pare ca este o joaca a lui Castrosua pentru a reconstitui schema "ASSOS" (vezi pagina 3 a acestui subiect). Cu cateva abateri (unele grosolane), pare a fi OK.
7434 nu a avut nici o treaba cu schema asta.
|
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 04 Aug 2009 22:57:38 Titlul subiectului: |
114989 |
|
Usile erau complet rosii . #7340 facea perte din seria galbena dar avea o nuanta putin diferita. O sa postez cat de curand cele doua nuante din seria galbena.
Ar fi bine daca cineva si-ar mai aminti cat mai aproape de realitate ce le doua scheme: #7335 ,#7341-#7342
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 10:32:41 Titlul subiectului: |
114991 |
|
In masura timpului disponibil, voi prezenta schemele pentru 7335 (alb / verde) si 7341 si 7342 (crem / bleu).
Pot spune ca prin vara lui '91, dupa ce ITB-ul s-a redenumit RATB si aparuse deja logo-ul pe autobuzele Ikarus, l-am vazut pe 7340 in schema rosu inchis cu banda crem sub geamuri (cobora doar pana la nivelul inferior al parbrizului, astfel ca fata era complet rosie). Parea proaspat vopsit iar numarul si "RATB" era cumva scris intr-un chenar bleu asemanator cu vechea sigla ITB (care apare pe TV 2 si 20 si pe Roman-uri si Dac-uri in perioada de inceput). Interiorul nu stiu cum era. Chiar m-ar interesa sa lamuresc povestea acestui troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 05 Aug 2009 19:39:46 Titlul subiectului: |
115000 |
|
7335 in schema originala si 7055 intr'o schema de culoare nedefinita.
Foto 1: Andrzej Brzozowski
Foto 2: Hans Lehnhart
Legat de poza cu 7434, am vazut ca este trucata si am sters-o. Schema de culoare era insa cea de acolo. Voi posta un desen cu aceasta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.21 kb |
Vizualizat: |
de 26866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.98 kb |
Vizualizat: |
de 26866 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 18 Sep 2009 09:37:10 Titlul subiectului: |
117057 |
|
In aceasta perioada, mai multe autobuze RATB poarta niste autocolante promotionale cu "Zilele Bucurestiului".
Ma asteptam ca autocolantele sa ajunga doar pe Citaro-urile 1 iesite din garantie, insa presupunerea mi-a fost infirmata, iata ca autocolantele au ajuns si pe Citaro2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.79 kb |
Vizualizat: |
de 26612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.3 kb |
Vizualizat: |
de 26612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.38 kb |
Vizualizat: |
de 26612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.68 kb |
Vizualizat: |
de 26612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.1 kb |
Vizualizat: |
de 26612 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Oct 2009 20:47:07 Titlul subiectului: |
118698 |
|
Este pacat ca RATB se indreapta spre o uniformizare a parcului auto. Nu mai avem decat Citaro, Rocar si DAF, iar ultimele vor disparea cat de curand. La fel si la troleibuze, doar Irisbus Citelis si Ikarus... La tramvaie avem ceva mai mare diversitate: Tatre, V2A, V3A, bidirectionalele de pe 44. CH-PPC si mai nou Bucur. Dupa ce se vor hotari insa pe ce model se axeaza si vor incepe sa il produca/importe in numar suficient, sunt sigur ca se va intampla si aici la fel.
Era mult mai placut cand aveam vehicule de mai multe tipuri, cu scheme diferite de vopsire. Si acum imi place foarte mult cand mai vad cate un V3A de la Giurgiu cu schema de vopsire in roz sau cu cabina rosie.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Ian 2010 17:56:25 Titlul subiectului: |
122816 |
|
A mai trecut un an fara reclame exterioare pe mijloacele de transport, s-a mai aruncat un milion de euro la gunoi...
Redau raspunsul primit acum un an si ceva de la RATB, ii intrebasem atunci de ce nu mai avem publicitate (mesajul original e in acelasi thread, datat 30 dec 2008):
RATB a scris: | Stimate domn Stefan Puscasu,
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra, va transmitem ca, in momentul de fata, ne aflam intr-o perioada de reanalizare a strategiilor in ceea ce priveste publicitatea pe mijloacele de transport.
Cu respect,
Serviciul Relatii Publice |
Bun, deci tot analizeaza strategii numai ca analizele astea costa un milion de euro pe an in venituri pierdute, sau douazeci de mii de euro pe saptamana.
Chiar e asa o regie bogata RATB de-si permite sa dea cu piciorul la aceasta sursa suplimentara de venit? Toate orasele din tara au reclame pe vehicule, le-am avut si noi pana prin 2007... de ce atata dezinteres?
|
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Ian 2010 18:45:50 Titlul subiectului: |
122817 |
|
Acuma, din moment ce ai Mercedes Benz Citaro versiunea cu motorizare Euro 4 ai LCD in salon unde poate sa bage cate reclame vor.
Iar dupa ce se dadea jos o relama aratau ca naiba autobuzele care au avut reclama.
E mai bine ca au scapat de reclamele lipite pe exteriorul masini .
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 28 Ian 2010 22:48:09 Titlul subiectului: |
122832 |
|
Problema nu se pune la modul estetic ci la modul financiar. De ce toate orasele din tara au vehiculele colorate cu reclame si primesc deci niste bani in plus fara sa faca nimic si numai la Bucuresti sunt niste destepti care de cativa ani 'analizeaza strategii' (nici eu n-as fi gasit o expresie mai potrivita pentru frecarea mentei) si au aruncat pana acum pe apa sambetei 3 milioane de euro in doi-trei ani!
Va ilustrez cele de mai sus cu un articol de la sfarsitul lui 2007:
http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/36519/RATB-Venituri-de-peste-2-mil-dolari-din-publicitate-in-2007.html
Wall Street a scris: | Regia Autonoma de Transport in Comun Bucuresti ( RATB) a obtinut venituri de peste 2 milioane de dolari din publicitatea pe vehicule, in 2007, in crestere cu aproximativ 3%, comparativ cu anul 2006, a declarat, potrivit NewsIn, seful Serviciului Relatii Publice al RATB, Mihai Vladarau.
Potrivit datelor furnizate de catre Mihai Vladarau, RATB a incasat din publicitate in anul 2007 (estimativ pe 12 luni) suma de 2.020.000 de dolari, iar in anul 2006, suma de 1.960.000 de dolari.
"Gestionarea spatiului de publicitate la RATB este realizata de Serviciul Comercial Marketing, iar firma cu care avem contract de asociere pentru exploatarea spatiului publicitar este Euromedia Group S.A", a mai spus Mihai Vladarau.
Directorul de vanzari al Euromedia, Ioana Serbanescu, a declarat, pentru NewsIn, ca cei mai mari consumatori de publicitate pe RATB, in anul 2007, au fost cei din domeniul retail si soft drinks. "Cei mai mari advertiseri pe RATB, in 2007, au fost Carrefour, Cora, Practiker, Policolor, Pepsi, Europa FM si lista continua. Ei au investit bugete de sute de mii de euro in publicitate pe RATB", a declarat Ioana Serbanescu.
Cele mai solicitate linii din Bucuresti pentru reclama sunt liniile centrale. "Liniile centrale sau cele care strabat zone cuprinse in interiorul inelului central al Bucurestiului (Piata Romana, Piata Universitatii, Gara de Nord, Calea Mosilor, Soseaua Colentina etc) sunt cele mai solicitate linii pentru reclama", a declarat Mihai Vladarau. |
|
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 01:02:10 Titlul subiectului: |
122942 |
|
E mai simplu si mai economic reclamele afisate in salon la calatori la Euro 4.
E bine gandit ca reclamele sa se mute din exteriorul masini in interiorul masini pe un ecran LCD.
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 08:56:41 Titlul subiectului: |
122946 |
|
Nu sunt eu ala care sa planga dupa banii ITB-ului, dar reclamele exterioare parca aduc diversitate estetica. Imi amintesc vagoanele de tramvai cu reclame deasupra, obicei vechi de tot, mi se pareau interesante. Mai ales cand le vedeam in filmele lui Nicolaescu, iar pe strada ba.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 09:09:47 Titlul subiectului: |
122947 |
|
Reclamele din interior nu le impiedica sub nici o forma pe cele din exterior, cele doua sisteme pot co-exista impreuna. Iar afirmatia ca 'e mai economic' sa le proiecteze la LCD mi se pare nefundamentata pe baza de cifre - se stie ca cele exterioare aduceau intre 1 milion de euro si 2 milioane de dolari pe an (depinde de sursa), ma indoiesc ca cele de interior se apropie macar de o fractiune a acestei sume!
|
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 31 Ian 2010 12:57:27 Titlul subiectului: |
122958 |
|
Nu se mai considera o sursa de venit reclamele lipite pe exteriorul mijloacelor de transport in comun, acelasi lucru este si la CFR.
|
|
Sus |
|
|
dolomynum
Data înscrierii: 30/Aug/2008 Ultima vizita: 16/Iun/2018 Mesaje: 61 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Mar 2010 23:37:14 Titlul subiectului: |
124440 |
|
Cam toate usile (de autobuz, de tramvai etc) au abtibilduri cu reclama "Click - Din inima pt copii". Sunt urate (mai ales de pe dinafara) si nu se desprind. Este ceva oficial, sau reclama "pirat"?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Mar 2010 11:10:03 Titlul subiectului: |
124498 |
|
Pe dinauntru arata mai bine, din afara nu prea sar in ochi. Nu este o reclama, este un fel de campanie. Cateva informatii referitor la aceasta campanie se pot gasi aici
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.08 kb |
Vizualizat: |
de 25254 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 13 Sep 2011 15:04:16 Titlul subiectului: |
148553 |
|
Dupa cativa ani de autobuze, trolee si tramvaie fara reclame astazi am vazut mai multe vehicule acoperite cu reclame; e vorba de un autobuz pe linia 783 (parca; nu sunt sigur, l-am vazut mai de departe) acoperit cu reclame cel putin pe laterala fara usi (doar pe tabla, nu si pe geamuri) precum si cel putin doua tramvaie V3A clasice din 41, colantate cu reclama la cardul comun RATB - BRD.
Pacat ca s-au pierdut 5-10 milioane de euro in acesti ani cat vehiculele nu au avut reclame.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|