Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 13:32:35    Titlul subiectului: 95005

Este vorba despre chit mastic, folosit pentru umplerea rostului dintre asfalt si sina, cu etansarea spatiului respectiv (metoda gandita pentru a impiedica distrugerea asfaltului din jurul sinei, practicata si prin alte parti). In situatia data cu siguranta s-a lucrat aiurea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 13:42:08    Titlul subiectului: 95006

Nu s'a lucrat aiurea pentru ca am vazut pe viu cum se aplica, pe str. Sf. Vineri, dar din pacate nu aveam camera la mine sa trag niste poze. Cred ca mai degraba e vorba de materialul folosit, smoala respectiva avand punctul de topire prea jos sau prea putin adaos solid (granule de cauciuc, praf de creta sau ce'or pune ei acolo).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 13:50:29    Titlul subiectului: 95007

Pornind de la definitia masticului (material fluid sau vascos alcatuit dintr-un amestec de substante minerale sau vegetale, care are proprietatea de a se intari in contact cu aerul si care serveste la lipit, chituit, nivelat, etc.) materialul ar fi trebuit sa-si faca treaba. Daca s-a lucrat cum trebuie (si nu s-a turnat in exces), probabil ca materialul aplicat nu era in regula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 00:32:45    Titlul subiectului: Primăria vs. RATB 95092

guest a scris:
Linia tramvaiului 21 a fost de curând reabilitată de primăria generală și este în garanție.
Probabil că, dacă Secția Linii nu se privatiza și ar fi aparținut tot de EIELCC, alta ar fi fost calitatea modernizării liniei 21.
Aduceți-vă aminte că linia lui 21 a mai fost modernizată odată, prin 2001 sau 2002, când s-au înlocuit integral dalele (longrinele) de beton și șina tip OR (Oțelu Roșu) pe porțiunea D-na Ghica-Colentina, adică exact paleta de acum. Ei bine, rețineți că acolo linia este în curbă aproape continuă și aduceți-vă aminte cu ce viteză circulau tramvaiele pe acea porțiune, care este și înclinată! De asemenea, rețineți că, în soluția longrinelor cu șine tip OR, ecartamentul liniei era instabil, menținându-se forțat cu piulițe uzate băgate cu barosul între șină și profilul omega al longrinei din beton (longrine produse de Precon S.A.).
Pe de altă parte, smoala topită care a invadat șinele "modernizate" împiedică formarea unui contact electric perfect între roțile tramvaiului și șină. Să vă reamintesc că prin șine circulă 750 V?

Azi am fost iarăși cu tramvaiul, între capătul Sf. Gheorghe și Colentina. Am făcut fix 45 minute pe acest traseu, porțiune care înainte de modernizare se făcea în 20 minute. Precizez: tramvaiul n-a stat la paletă, a avut "undă verde" din partea acarului, fiindcă macazul automat nu mai funcționează de mult.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 00:59:14    Titlul subiectului: 95093

Si pe portiunea modernizata de pe1 Decembrie e aceeasi problema. Dar cel mai rau e la bucla de la Faur unde tramvaiele nici macar nu pot sa plece de pe loc pur si simplu nu se deplaseaza decat dupa un timp indelungat de incercari. Problema e de ce anul trecut cand au inaugurat-o undeva prin august parca, nu s-a intimplat acest lucru si inca nu s-au atins temperaturile care au fost atunci?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Iun 2008 07:52:57    Titlul subiectului: 95099

Nu stiu exact cum ar fi trebuit sa fie compozitia acelui amestec, care acum a ajuns pe sinele de tramvai. Stau in zona si am vazut cam cum au decurs lucrarile de modernizare. Ce pot spune este ca s-a lucrat cam inegal. Portiunea modernizata, care s-a lucrat cel mai repede, a fost cea cuprinsa intre Mihai Eminescu si Bucur Obor, fiind urmata de portiunea dintre Mihai Eminescu si Bulevardul Carol. La celelalte portiuni (aici ma refer ma ales la Sos. Colentina, intre Obor si intersectia cu Sos. Fundeni), a existat o perioada foarte lunga cand lucrarile au stagnat, muncitorii daca erau stateau mai mult sprijiniti in sapa, dupa care a existat un hei-rup general, ca lucrarile sa fie terminate pana pe data de 15 decembrie. Dupa parerea mea calitatea muncii cam lasa de dorit, iar rezultatele se vad acum. De asemenea lucrarile de modernizare pe Calea Mosilor nu au avut nici un efect pentru fluidizarea traficului, problema parcarilor nu s-a rezolvat. Eu nu am nici o simpatie politica, dar pe timpul cand Basescu era primar, parca altfel se faceau lucrarile de modernizare la tramvai, si intr-un timp mult mai scurt.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 30 Iun 2008 20:55:03    Titlul subiectului: Exact 95218

guest a scris:
Eu nu am nici o simpatie politica, dar pe timpul cand Basescu era primar, parca altfel se faceau lucrarile de modernizare la tramvai, si intr-un timp mult mai scurt.
Da, fiindcă pe atunci RATB își moderniza singură liniile, deși soluția era mult mai proastă decât cea de acum. Dar de ce să meargă ceva bine, când poate să meargă prost? Așa a dispărut Secția Linii, cu ocazia asta mai mănâncă și directorii din Mari Vila un ciolan apetisant, pe banii și nervii călătorilor (ne)plătitori și ai noștri, automobiliștilor.
_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 22:35:29    Titlul subiectului: 95289

CRAZY BOY a scris:
Astazi am vazut ca intre trecerea de pietoni din fata "G Market"si statia de tramvai de la Bucur Obor a fost montat un gard fix intre sinele de tramvai.
Este o idee buna cu montarea gardului. Cand era aglomeratie soferii nerabdatori, care vroiau sa mearga inainte pe Colentina o luau nu numai pe prima linie de tramvai ci chiar si pe a doua, de pe contrasens. In lipsa de cale separata de rulare, macar atata sa faca, sa separe cele doua sensuri. Ar fi bine sa aplice aceasta solutie pe toata Colentina si Calea Mosilor (partea noua).

S-a tot vorbit despre acel chit mastic care a ajuns pe sinele de tramvai. Iata niste poze facute in zona Bucur Obor, in care puteti vedea calitatea lucrarii de turnare a acestui chit in spatiile dintre asflat si sina de tramvai. Pozele au fost facute in statia Bucur Obor.



Captured 2008-6-30 00040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.89 kb
 Vizualizat:  de 12160 ori

Captured 2008-6-30 00040.JPG



Captured 2008-6-30 00042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.45 kb
 Vizualizat:  de 12160 ori

Captured 2008-6-30 00042.JPG



Captured 2008-6-30 00043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.03 kb
 Vizualizat:  de 12160 ori

Captured 2008-6-30 00043.JPG



Captured 2008-6-30 00044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.49 kb
 Vizualizat:  de 12160 ori

Captured 2008-6-30 00044.JPG



Captured 2008-6-30 00045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.4 kb
 Vizualizat:  de 12160 ori

Captured 2008-6-30 00045.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 10:03:34    Titlul subiectului: 95292

Acolo, in urma topirii lui si ajungerii pe linie, a fost indepartat... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 11:00:49    Titlul subiectului: 95299

Asa este acea topitura si pe la Colentina numai ca pe aici au venit niste muncitori si au pus nisip peste topitura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 08:49:52    Titlul subiectului: suspendare 21 95417

COMUNICAT DE PRESĂ

În vederea efectuării lucrărilor de întregire a liniilor de tramvai de pe Șoseaua Colentina intersecție cu Str. Doamna Ghica, în perioada 09 iulie – 29 iulie 2008 se suspendă circulația tramvaielor liniei 21. Călătorii vor fi preluați de linia navetă de autobuz a RATB nr. 621 și de linia de troleibuz 66.

4 iulie 2008
Serviciul pentru Relația cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2008 23:01:06    Titlul subiectului: În sfârșit 95611

Ceea ce nu credeam că va fi posibil, se întâmplă: dispare paleta.
Să sperăm că va dispărea și rondul de la Doamna Ghica, precum și vechea șină a tramvaiului, astfel încât să nu mai fie acolo laborator de testat suspensii și nici talcioc de mașini second hand, third hand, fourth hand etc.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Vin 25 Iul 2008 11:23:08    Titlul subiectului: 96227

Situatia la piata Sf. Gheorghe pe 22 iulie. Dupa cum avanseaza lucrarea cred ca nu va dura prea mult, spre Calea Mosilor deja montau racordul la linie.


SfGh.jpg
 Descriere:
Panorama spre biserica Sfantul Gheorghe.
 Mărime fișier:  141.43 kb
 Vizualizat:  de 11967 ori

SfGh.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 25 Iul 2008 11:42:26    Titlul subiectului: 96229

Greul abia acum incepe, dupa decopertare. Oricum cred ca o sa asfalteze toate strazile, nu o sa mai ramana piatra cubica; deci trebuie sa umble acum si la canalizari etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Joi 31 Iul 2008 22:18:06    Titlul subiectului: Nu acum 96522

Nu. La canalizări se va umbla după ce se vor asfalta străzile, altfel se strică tradiția edilitară. Evil or Very Mad
_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kokoshmare



Data înscrierii: 22/Dec/2007
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 22 Aug 2008 19:31:01    Titlul subiectului: 97301

Instantanee cu lucrarile de la Sf. Gheorghe


Sf. Gheorghe 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.7 kb
 Vizualizat:  de 11838 ori

Sf. Gheorghe 1.jpg



Sf. Gheorghe 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.09 kb
 Vizualizat:  de 11838 ori

Sf. Gheorghe 2.jpg



Sf. Gheorghe 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.87 kb
 Vizualizat:  de 11838 ori

Sf. Gheorghe 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 969
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2008 07:13:32    Titlul subiectului: 97352

Păcat că la modernizarea asta au demontat niște stâlpi de metal din anii '20, stâlpi care mai mult ca sigur o să ajungă la fier vechi Crying or Very sad
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2008 17:30:21    Titlul subiectului: Părerea mea 97527

Părerea mea este că linia tramvaiului nu trebuia modernizată, mă refer la terminalul de la Sf. Gheorghe. Mai bine-zis, trebuia doar reparată. Fundația să fi fost refăcută, șinele cu canal înlocuite, însă la suprafață trebuia menținută piatra cubică și vechii stâlpi din metal; dacă vreunul din ei prezenta pericol public, să fi fost înlocuit cu altul nou, însă după chipul și asemănarea lui. Capătul de la Sf. Gheorghe se află, totuși, în centrul istoric, așa că aspectul liniei de tramvai trebuia să fie și el unul istoric. Când lucrarea va fi gata, vom găsi o linie de tramvai asfaltată pe străzi mult prea înguste pentru o astfel de soluție și cu case mult prea dărăpănate, față de noii stâlpi argintii.
Și apropo de noii stâlpi: am observat că toți acești stâlpi se mătuiesc în foarte scurt timp de la montare. Din cauza calității vopselei, desigur. Sad

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Sâm 30 Aug 2008 22:36:39    Titlul subiectului: 97554

Stalpii noi din metal sunt exact ca cei vechi de tip Mannesman, cu aceleasi racorduri intre trepte, doar ca nu mai sunt vopsiti, ci galvanizati (zincati), de aceea se si matuiesc (este absolut normal, si stalpii de inalta tensiune sunt tratati la fel). Cei vechi erau realmente vechi (peste 75 de ani) si chiar trebuiau schimbati deoarece baza se corodeaza si nu mai prezinta siguranta. Daca o sa va uitati cu atentie, multi stalpi vechi au fost "peticiti" de'a lungul vremii cu mansoane de teava, din motive economice.
Centrul istoric e compromis de mult, asa ca lipsa pietrei cubice n'o sa se simta. Atmosfera de Bucuresti s'a dus in lume, pentru cei care s'au nascut dupa '90 e un fel de Atlantida si cred ca n'o sesizeaza aproape nimeni nici macar duminica intre orele 12:00 - 16:00, pe undeva pe la Hala Traian, sa zicem...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 61
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2008 00:36:51    Titlul subiectului: 97567

Nu pricep de ce trebuie 'refacut' capatul de la Sf Gheorghe. Tramvaiele se pot intoarce la Sf Vineri, ca si acum, iar la Sf Gheorghe sa se largeasca parcul de exemplu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 10:48:04    Titlul subiectului: 97638

Capatul de la Sfanta Vineri este util, dar nu a fost dimensionat pentru cate linii de tramvai intorc acum acolo. La Sfantul Gheorghe vor intoarce liniile 21, 16 si 5.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 12:01:22    Titlul subiectului: 97644

PSC a scris:
Ceea ce nu credeam că va fi posibil, se întâmplă: dispare paleta.
S-a rezolvat situatia cu paleta de cel putin o luna jumate.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 14:51:54    Titlul subiectului: 97714

Ar putea ca pe 5 sa il lase lase la Sf. Vineri. Sa le duca pe restul la Sf. Gheorghe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 15:58:51    Titlul subiectului: 97719

N-ar putea, pentru ca Sf Vineri este un terminal prea mic si nu suporta un volum de trafic atat de mare. Acum, cand intorc acolo toate liniile de tramvai din zona (+5,16,21 de la Sf Gheorghe, care e in lucru), se sta la coada la intrarea in terminal chiar si duminica dupa masa, cel putin 10 minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 15:03:31    Titlul subiectului: 100203

Iarasi in acest weekend (pentru a cata oara?) lucrari la intersectia Calea Mosilor cu Bd. Carol I; astfel 66 e inlocuit cu 667, 69 e limitat la Piata Rosetti ca 61/91, troleele din Est sunt limitate la Izvorul Rece.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=203
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 6 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community