Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 16:05:41    Titlul subiectului: 84827

Troleibuzul 66 ia pauza din nou in acest weekend, linia 667 circuland cu un parc suplimentat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1126
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2007 17:20:19    Titlul subiectului: 84871

Pe linia care vine de pe Mosilor a aparut un macaz spre dreapta, catre Mihai Bravu. Pe sensul celalalt nu am vazut vreunul.
Este la scuarul unde au organizarea de santier, la capul Caii Mosilor.



macaz.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.24 kb
 Vizualizat:  de 6988 ori

macaz.JPG



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2007 15:10:49    Titlul subiectului: 85305

Pe 6 decembrie (joi) incepe nebunia la intersectia de la Bucur Obor:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=24
Site RATB a scris:
Linia 34 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la intersectia Sos. Mihai Bravu/Bd. Ferdinand prin Bd. Ferdinand, Sos. Pantelimon, pana la ,,Granitul SA’’.
Linia 36 va functiona pe traseul de baza intre ,,Republica’’ si intersectia Sos. Pantelimon/Sos. Iancului apoi modificat prin Sos. Pantelimon, Bd. Ferdinand cu intoarcere prin Sos. Mihai Bravu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon, apoi traseul actual.

Liniile 5 si 16 se suspenda.
In plus se infiinteaza doua linii navete, 605 si 616 iar 634 se prelungeste. Nu se specifica termenul de executie al lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2007 18:44:17    Titlul subiectului: 85319

Dar ce legatura au traseele lui 5 si 16 cu intersectia Obor ?
Probabil va fi inlocuita si incrucisarea de linii de la intersectia dintre Stefan cel Mare si Barbu Vacarescu/Tunari, precum si incrucisarea de linii+macazele de la intersectia dintre Lizeanu/Viitorului si Stefan cel Mare.
Este de salutat introducerea liniei naveta 616. In sfarsit s-au gandit cei de la RATB, la lucrul asta. Precedentele dati cand 16 a fost suspendat, nu s-a infiintat aceasta linie naveta, iar pe Viitorului si Vasile Lascar (intre Piata Gemeni si Armeneasca) nu circula nimic.

Referitor la situatia lucrarilor la traseul lui 21, de cateva zile am vazut muncitori pe Calea Mosilor, curatand noile sine.
O sa ii dea drumul cumva la 21, cel putin pe Calea Mosilor, in viitorul apropiat ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2007 15:13:15    Titlul subiectului: 85346

guest a scris:
Dar ce legatura au traseele lui 5 si 16 cu intersectia Obor ?
Nu mai au cum sa ajunga de la depouri, respectivele segmente de linie fiind izolate de restul retelei.
stfp a scris:
Pe 6 decembrie (joi) incepe nebunia la intersectia de la Bucur Obor
Cei de la RATB s-au razgandit, acum apare 7 decembrie (vineri) ca data de incepere a lucarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Visan_alex



Data înscrierii: 17/Iul/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 14
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2007 14:20:20    Titlul subiectului: 85498

Din cate am vazut pe sos Colentina se monteaza 2 S-uri unul la pod Colentina si unul inainte de intersectia d-na Ghica. Pentru ce se face asa ceva? Va circula 21 in sistem paleta pe distanta respectiva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2007 19:05:22    Titlul subiectului: 85566

Visan_alex a scris:
Din cate am vazut pe sos Colentina se monteaza 2 S-uri unul la pod Colentina si unul inainte de intersectia d-na Ghica. Pentru ce se face asa ceva? Va circula 21 in sistem paleta pe distanta respectiva?
Cel mai probabil tramvaiele o sa circule in sistemul paleta cand vor incepe lucrarile la podul de la Doamna Ghica. Nu prea inteleg insa cum vor face podul, si mai ales cum vor construi rampele, din moment ce tramvaiul este pe mijlocul bulevardului si va trece pe sub pod.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2007 21:08:10    Titlul subiectului: 85583

Noile incrucisari de la Obor nu sunt pe aceleasi pozitii ca cele vechi, i.e. sunt pentru noua trasa a liniei 34 care o sa o ia pe mijlocul pasajului. In plus inca ceva ciudat, lipseste incrucisarea dintre linia care merge spre Colentina si cea care merge spre Lizeanu Question What are they tinking?

Au facut si reteaua de la Colentina/Ziduri Mosi.

Statia de la Doamna Ghica (unde tramvaiul merge pe un singur fir) nu au facut-o... inca.

Reteaua de troleiuz de pe podul peste Colentina au inceput sa o mute mai spre axul drumului (au mutat doar sensul spre Spitalul Fundeni), dar sunt coliere noi si pe celalalt sens.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2007 13:40:48    Titlul subiectului: 85602

La Obor se va face prima linia suspendată de tramvai (supraterană)...La Doamna Ghica se face în sistem paletă din cauza podului de la intersecția amintită mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2007 14:19:22    Titlul subiectului: 85604

In afara de articolul acela de ziar mai sunt si alte informatii cu privire la cum o sa fie suspendata linia la Obor? O schita cu proiectul ar fi edificatoare Smile

Inclin sa cred ca in spiritul senzationist al presei romanesti s-au referit la portiunea de linie care o sa fie pe piloni de pe mijlocul rampei pasajului.

Ca o parere, noii stalpi din mijlocul intersectiei Obor pusi pe niste fundatii de beton suprainaltate sunt chiar hidosi. Plus ca pe partea dinspre centru a intersectiei e pus un stalp intre linii care sunt deja la o distanta una de cealalta si astfel au aparut niste console pe stalp foarte mari si inestetice, cand puteau foarte bine sa intainda sarma peste drum. In fine, o fi avut proiectantul motive.

Referitor la Doamna Ghica: chiar au nevoie de acei 2.5m ocupati de tramvai ca sa construiasca pasajul? Sau intai construiesc doar un sens al pasajului si apoi trec tramvaiul in sistem paleta pe celalalta linie cat construiesc celalalt sens?

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 19:30:45    Titlul subiectului: 85703

Acum 10 minute am vazut o stire la ProTv cu masinile parcate pe sina de tramvai pe Calea Mosilor si Sos. Colentina.
http://www.protv.ro/stiri/social/masinile-parcate-pe-linia-de-tramvai-mosilor-colentina-vor-fi.html
Citat:
Pe Șoseaua Colentina și pe Calea Moșilor, lucrările s-au încheiat, însă oamenii își lasă mașinile tot în mijlocul drumului, iar tramvaiul nu a putut să treacă astăzi printre ele. După două zile de rugăminți, primăria amenință că de mâine va ridica toate autoturismele aflate-n calea tramvaielor.
Șoseaua Colentina sau o parcare uriașă? Ne induc în eroare zecile de mașini care staționează în zonă. Cine spunea că șantierele încurcă traficul? Lângă Obor e parc auto. De mâine, pe aici trebuie să circule din nou tramvaiul, deși astăzi muncitorii nu au putut nici să curețe șinele.
Pe Calea Moșilor, locatarii spun că se răzbună pe edili. Lucrările au durat o veșnicie și din cauza lor au rămas fără locuri de parcare. "Erau mult mai multe locuri înainte pe trotuar decât sunt acum. Asta-i singura soluție", spun oamenii. Avertismentele poliției lasate în parbriz n-au efect.
Pe Șoseaua Colentina și Calea Moșilor, probele trebuie terminate până duminică. Ca să facă loc tramvaielor, primăria amenință cu ridicarea mașinilor, începând de mâine.
As avea si un mic comentariu.
Intre Obor si Calea Mosilor, pe portiunea unde au pus acele garduri metalice am vazut muncitorii curatand sinele cateva zile la rand cum am spus si in postarile anterioare.
Cred ca va fi un adevarat spectacol pe Calea Mosilor, daca nu reusesc sa evacueaze masinile de pe sina. Daca ar fi facut linia cu cale separata de rulare similara cu cea a liniei 41 nu cred ca ar mai fi existat aceste probleme. Poate vor lua in considerare edilii nostri aceste lucruri la viitoarele tronsoane care vor intra in modernizare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2007 00:45:45    Titlul subiectului: 21 85720

"Firmele care repară carosabilul și înlocuiesc liniile de tramvai în Capitală au fost din nou prinse în ofsaid de poliția rutieră: în numai șapte zile, constructorii s-au ales cu 40 de amenzi, însumând peste 50.000 de lei noi, pentru nerespectarea condițiilor impuse de Brigada de Poliție Rutieră (BPR) și nerespectarea prevederilor referitoare la semnalizarea temporară a lucrărilor. În aceste condiții, ieri a fost declanșată o nouă acțiune de acest tip, principalele zone vizate fiind cele în care se efectuează lucrări de înlocuire a șinelor de tramvai.

Oamenii legii au constatat că în zonele vizate nici una din firmele care efectuează lucrări, atât la liniile de tramvai cât și la carosabil, nu au respectat normele referitoare la semnalizarea temporară a lucrărilor.

Pe șoseaua Colentina, ziua în amiaza mare, haosul era de nedescris: firma austriacă Swietelsky, alminteri un nume greu în domeniul terasamentelor de cale ferată, a transformat una din cele mai importante artere ale Bucureștiului într-un soi de câmp de bătaie, semnalizat cât se poate de aproximativ. În multe locuri, un șofer neatent are toate șansele să ajungă în gropile săpate pentru liniile de tramvai, mai ales noaptea. Cum în zonă lucrează și firma E.C.I., la carosabil, iar zonele respective au fost semnalizate la fel de aproximativ, e lesne de imaginat calvarul pe care-l îndură șoferii care trec prin zonă.

Și, pentru ca tacâmul să fie complet, la intersecția Șoselei Colentina cu strada Ziduri Moși, Electrica și Luxten săpaseră și ele o minunăție de șanț de-a curmezișul carosabilului. Mormanul de pământ rezultat din săpătură bloca banda I, iar semnalizarea întregului șantier era sublimă, dar lipsea cu desăvârșire.

Evident, toate cele patru firme au fost amendate, iar polițiștii s-au îndreptat spre bulevardul Iancu de Hunedoara, unde lucrările la liniile de tramvai și la carosabil trenează de luni bune, pe nervii bucureștenilor. Și aici, sereleul Mari Vila, care înlocuiește liniile de tramvai, nu a respectat condițiile impuse de BPR. Lucrurile stăteau și mai rău cu șantierul firmei Delta ACM, care repară carosabilul: mormanele de pământ erau semnalizate parcă în batjocură, cu câte o fâșie de plastic legată de o bucată de fier.

Polițiștii spun că acțiunile de acest gen vor continua în perioada imediat următoare, dar că majoritatea firmelor nu prea se sinchisesc de amenzile încasate pe bandă rulantă. De cele mai multe ori, valoarea amenzii este mult mai mică decât costul semnalizării corespunătoare a lucrărilor, iar pentru șantierele de scurtă durată constructorii preferă pur și simplu să lucreze “pe blat”."

Sursa: http://www.gandul.info/eveniment/asfaltatorii-bucuresti-amendati-politie.html?3935;903368


Toate aceste firme au intrat deja in istorie, datorita injuraturilor zilnice ale soferilor.
Ne mai miram, deci, de ce se surpa carosabilul cu tramvai cu tot? La fel cum semnalizeaza lucrarile, la fel de bine le si executa.
Sper ca, atunci cand vom beneficia cu totii de pensiile private la care am fost obligati de bunavoie sa subscriem, sa avem ce povesti nepotilor nostri: ce rau era pe vremea noastra in Bucuresti!

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2019
Mesaje: 1126
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2007 13:38:07    Titlul subiectului: 85728

Nu vor sa ia masinile de acolo de buna voie? LE RIDICA neconditionat, discutiile ulterioare nu se mai iau in considerare (parca asa era fraza aia tip de prin magazine: "reclamatiile ulterioare nu se mai iau in cosideratie"). De ce ai lasat-o acolo si nu ai luat-o cand ti s-a spus cu frumosul? Credeau ca daca fac parcarile alea nu vor mai fi masini pe trotuar - e, uite ca sunt, in acelasi numar cu al locurilor de parcare nou create - si parca ziceau ca au un spatiu nefolosit in paracarea subterana de la Obor, pe care voiau sa-l transforme in nu stiu ce pasaj pietonal.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2007 12:36:05    Titlul subiectului: Cea mai mare prostie 85755

Daca "modernizarea" liniei 21 ar fi fost facuta ca si linia 41, a.i. soferii sa nu mai poata calca sinele niciodata, atunci ar fi fost ceva. Dar asa, tramvaiul va merge mai incet decat mergea inainte, pe vechea linie, din cauza ca multi se vor ingramadi cu masinile pe linii. Sa vezi atunci depasiri pe contrasens si tamponari care vor bloca tramvaiul! In plus, odata cu "modernizarea", locurile de parcare de pe marginea sos. Colentina s-au imputinat. Inainte, masinile erau parcate una langa alta, fara intrerupere. Acum, pentru ca le-a fost mila de niste copaci batrani, au facut parcari in spic din loc in loc, iar intr-o parcare intra 2-3 masini.
Se alege praful de orasul asta, incet-incet, pe banii nostri.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2007 12:50:10    Titlul subiectului: Re: Cea mai mare prostie 85756

PSC a scris:
Acum, pentru ca le-a fost mila de niste copaci batrani, au facut parcari in spic din loc in loc, iar intr-o parcare intra 2-3 masini.
Problema cu parcarile de pe Calea Mosilor si Colentina, nu tine neaparat de copaci. Nu stiu cine a proiectat noile parcari, dar ar fi trebuit sa se inspire dupa ce s-a realizat in sectorul 3 de exemplu. Acolo, copacii au fost lasati, si intre doi copaci sau stalpi, a fost decupata o bucata continua din trotuare, si in mare parte banda 1 a fost eliberata de masinile parcate.
Pe Calea Mosilor nu s-a facut asa, ci s-a decupat din trotuar portiuni mici pentru 1, 2 sau 3 masini. In acest mod nu s-a rezolvat problema parcarilor ci s-a inrautatit, cred ca in orele de varf, circulatia tramvaiului 21 pe Calea Mosilorva fi in continuare perturbata. Masinile vor parca in continuare pe banda 1, iar linia de tramvai va deveni practic banda a doua de circulatie a masinilor.
Dar chiar si asa, tramvaiul va circula un pic mai bine decat troleibuzul 66.

Conform unei stiri care am vazut la pranz pe Realitatea TV
Citat:
Duminică va fi făcută prima probă pe linia tramvaiului 21, urmând ca săptămâna viitoare călătorii să poată circula din nou cu acest tramvai. Lucrările de reabilitare se vor încheia pe 1 aprilie 2008 pe Calea Moșilor și pe Șoseaua Colentina
http://www.realitatea.net/index.php?domeniu=2&stire=124751

Totusi nu a spus nimic despre constructia vitorului pod de la Doamna Ghica si in ce mod va afecta acest lucru circulatia lui 21.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2007 23:55:08    Titlul subiectului: 85769

Intr-adevar locurile de parcare pe Soseaua Colentina au fost proiectate prost. Modernizarea a fost o mare bataie de joc: si trotuar ingust, si spatii de parcare putine, si lucrari cat mai lungi, si beneficii mici.

Se putea face impartirea altfel, dar probabil ca nu mai arata asa de "special". Probabil ca in inteligenta extrema a celor de acolo a fost un concurs: cum putem sa ocupam mai mult loc si sa facem cat mai multa risipa. Au iesit parcari in diagonala care ocupa spatiul cat pentru 2-3 masini si cu macar 25% mai multe borduri utilizate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 15 Dec 2007 20:25:13    Titlul subiectului: 85780

Vestii bune, de maine se fac probe pe traseul liniei 21, iar conform Radio Bucuresti de pe data de 20 decembrie se va da drumul liniei 21 de tramvaie. Ma intreb cu ce vagoane se va acoperii si linia asta, logic cu cele de la Colentina, dar ce ne facem cu trasele pe care au fost pana acum aceste tramvaie si uite asa va vedea si regia cum tramvaiul bucurestean isi da incet incet "duhul". Sa speram ca viitorul nu va fii asa sumbru! Si sa uram noii linii de pe Colentina un "viitor luminos" Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 16:12:20    Titlul subiectului: 21 85833

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=34
Site RATB a scris:
In vederea montarii pieselor de cale pentru accesul tramvaielor in Depoul Colentina, incepand cu data 19.12.2007, linia naveta 667 va functiona intre Spitalul Fundeni (cap linii 66, 253 si 621) si Pta C.A. Rosetti (cap linie 311), pe urmatorul traseu: Str. Sportului, Sos. Colentina, Calea Mosilor si Bd. Carol.
De la aceasta data, linia naveta 621 va functiona cu un parc suplimentat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 21:42:57    Titlul subiectului: Minciuni! 85843

Nu numai ca nu s-au facut niciun fel de probe pe linia lui 21, dar linia nici macar nu este terminata! De la un fost coleg de munca, ce acum are oarecare legaturi cu cei care executa modernizarea liniei (si care executa, pe rand, fiecare nerv al nostru) am inteles ca intre Doamna Ghica si podul Colentina se va circula definitiv pe un singur fir! Cum adica? In secolul 21 mai e posibil ca 21 sa circule pe un singur fir? N-am inteles asta... Dar se pare ca are dreptate fostul meu coleg, desi refuz sa cred: linia tramvaiului va fi scoasa pe portiunea amintita (Doamna Ghica-podul Colentina), macazele de contopire cu celalalt sens au fost deja fixate (fara nicio sansa pentru reluarea circulatiei independente pe ambele sensuri), firul de contact a fost adaptat, in prezent se lucreaza la montarea semaforului de la podul Colentina care va dirija circulatia. Sinele de tramvai pe portiunea sus-numita vor fi scoase, deja refugiul pentru pietoni de la Doamna Ghica a astupat linia... In plus, vechea linie de tramvai, care ocolea rondul, nu va fi demontata. Vechii stalpi din beton au ramas si ei, ba chiar si unele elemente ale retelei de contact au fost pastrate. Cu ce scop toate nebuniile astea? Sau nu mai stiu eu ce inseamna modernizare?
Chiar atat de mare sa fie comisioanele la lucrarea asta, de a fost asa taraganata si facuta la cel mai mare misto posibil?
Refugiile sunt de-a dreptul hidoase, calatorii vor fi in continuare plouati/ninsi/arsi de soare in statii fiindca nu exista copertine... Fostul meu coleg mi-a spus ca firul de contact ramas pe portiunea aceea pe sensul dezafectat va ramane de rezerva... ma doare capul deja.

LE: ar fi de mirare daca pe linia 21 am vedea din nou V3A siameze?

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 23:14:16    Titlul subiectului: 85845

Sa incercam sa nu mai imprastiam zvonuri sau informatii neintemeiate de la cine stie ce "specialist":

Am vazut stadiul lucrarilor si pot confirma:
- Se va circula pe cale dubla pe tot traseul liniei 21 (Helitube-Sf. Gheorghe). Bucla (capatul de la Helitube) este aproape finalizata.
- Exista intr-adevar o portiune pe care se va circula cel mai probabil in sistem "paleta" si aceasta este cauzata de lucrarile la pasajul Doamna Ghica. Lucrarile au fost deja demarate si urmeaza sa se lucreze in apropierea liniei de tramvai de pe soseaua Colentina. Se va reconfigura intersectia Colentina - Doamna Ghica.
- Dupa finalizarea lucrarilor la pasaj (peste 1 an cel mult) se va relua circulatia pe ambele sensuri pe tot tronsonul liniei 21.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 08:05:17    Titlul subiectului: Re: Minciuni! 85852

PSC a scris:
Nu numai ca nu s-au facut niciun fel de probe pe linia lui 21
Ba da, s-au făcut cu vagonul #4008 și Videanu... duminică, 16.12.2007.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2007 20:52:46    Titlul subiectului: Probe pe linia 21 85902

fider a scris:
Se va reconfigura intersectia Colentina - Doamna Ghica.
- Dupa finalizarea lucrarilor la pasaj (peste 1 an cel mult) se va relua circulatia pe ambele sensuri pe tot tronsonul liniei 21.
O vizualizare a pasajului Doamna Ghica a fost aratata la Realitatea TV in toamna asta. Nu inteleg insa de ce nu este prezentat proiectul pe site-ul primariei (macar al celei de sector 2, ca tot au demolat jumatate de parc ca sa-si tranteasca sediul), ori noi, bucurestenii din Colentina, n-avem dreptul sa stim? Locuiesc la Raul Colentina si de multe ori ocolesc pe Fundeni atunci cand vreau s-ajung in centru, doar ca sa nu intru in zapaceala de la Doamna Ghica.
Deci, din cate am vazut eu la Realitatea TV, pasajul Doamna Ghica se va inalta incepand cam de la mijlocul distantei dintre Teiul Doamnei si Doamna Ghica, traverseaza intersectia, apoi se lasa in jos in imediata apropiere a podului Colentina. Ciudat e ca pasajul nu are bretele de acces, cu alte cuvinte, cei care vin pe str. Doamna Ghica si vor sa faca la stanga/dreapta pe Colentina, n-au pe unde (cel putin, asa reiese din vizualizare). Pasajul are, de fapt, doua pasaje despartite, distincte, paralele, cu cate 2 benzi/sens fiecare. Panta va fi destul de abrupta, cam in genul celei de la podul Fundeni (peste calea ferata). Tramvaiul va ramane pe jos in forma actuala, de aceea probabil exista portiunea cu stalpii pe mijloc. Insa, ceea ce m-a uimit, a fost faptul ca rondul va ramane, tramvaiul taindu-l pe mijloc!
Toti vorbim de linia lui 21 - dar cu linia 66, care trece pe aici, ce se va intampla? Banuiesc ca nu se va desfiinta, cu toate astea in acea vizualizare troleibuzul nu trece pe pasaj, rezulta ca merge tot pe sub el, ca si tramvaiul.
Videanu a spus ca, atunci cand vor incepe lucrarile la pasaj, se va inchide toata circulatia in zona, inclusiv pe str. Doamna Ghica. Inseamna ca noi, care avem ghinionul sa locuim dincolo de Doamna Ghica, vom fi izolati de Obor? Fiindca e clar ca 143, 182 si 282 nu vor mai circula nici ele pe aici, cine stie pe unde vor fi deviate. Va trebui sa ocolim cu totii pe Fundeni si Pantelimon? Daca-i asa, atunci va fi teroare in trafic! Eu pun accent pe traficul individual, fiindca am masina si platesc din greu pentru ea, dar nu ca sa trec prin gropile lui Videanu si nici ca sa particip la experimentele lui sociale. Lucrarile astea trebuiau incepute in 1990, cand era cu totul alt trafic.
Lucrarile la pasaj vor dura cel putin 2 ani si nu cel mult 1 an.

Nu credeti ca termenul de garantie (5 ani) este foarte mic comparativ cu importanta lucrarii? Daca in al 6-lea an vine un cutremur mare si avariaza pasajul, nu-i asa ca noi, bucurestenii, suntem buni de plata?
Desi Videanu s-a laudat ca a facut probe tehnice pe linia 21 cu tramvaiul 4008, nu a facut si o proba de turism ecologic pe aceasta linie. Mai precis, nu a mers pe jos de-a lungul ei, mai ales intre statiile Cartier Colentina si Doamna Ghica. Daca ar fi mers, ar fi constatat ca stalpii metalici plantati de-abia de-o luna de zile au si inceput sa se incline spre sosea. Si nu i-ar fi stricat nici o mica plimbare pe str. Doamna Ghica, ca sa observe ca noii plantati stalpisori de iluminat (ca nu-i pot numi stalpi) au inceput si ei, de asemenea, sa se incline spre carosabil. Probabil ca se va sesiza atunci cand unul din acesti stalpi va omori pe cineva, asa cum s-a intamplat cu zidul acela (acum vreo doi ani, un zid de caramida s-a prabusit peste un copil si l-a facut terci).
Cititi si articolul "Bordura de aur", pe care l-a comentat si Mircea Badea. E vorba tot de sos. Colentina.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 10:53:50    Titlul subiectului: Primul semn 85929

Senzational! Azi de dimineata am putut vedea primele tramvaie pe linia 21, circuland static - adica stand la (o foarte lunga) coada la podul Colentina, acolo unde cele doua linii se impreuneaza intr-una singura.
Deci, deocamdata, pe noua linie modernizata, viteza medie a tramvaielor a scazut drastic.
Tramvaielor care soseau, pe rand, ca sa ingroase coada, le scartaiau suspect rotile pe sine, ca si cand sinele n-ar fi fost polizate. Chiar si asa, la o viteza de 5 km/h, tramvaiele faceau carosabilul soselei sa vibreze. M-am referit strict la zona Raul Colentina.
Deja intrata in istorie, plasa de retea din intersectia Colentina-Ziduri Mosi (in dreptul bisericii Sf. Dumitru) era adesea avariata din cauza defectelor prezente la piesele de retea ce formau intersectiile tramvai-troleibuz din zona. Acum vreo 15 ani nu exista luna fara ca plasa de retea sa nu cada pe carosabil.
Odata cu "modernizarea" liniei 21, plasa de retea a fost refacuta. Sa speram ca nu se va mai avaria.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 20:29:20    Titlul subiectului: 85950

Sa vedem cum arata noua infrastructura a liniei 21.
Primele poze sunt facute pe Calea Mosilor Veche, intre intersectia cu strazile Armand Calinescu/Paleologu si intersectia cu Bulevardul Carol.
Pe Calea Mosilor Veche, sensul spre Piata Sfantul Gheorghe era aproape blocat, deoarece majoritatea soferilor care o luau pe aici trebuiau sa faca stanga la Hristo Botev. Din aceasta cauza intersectia respectiva era gatuita, circulatia tramvaielor perturbata.
La intersectia cu Bulevardul Carol, cu toata prezenta politistilor, tramvaiul a prins patru semafoare pana sa treaca.



infrastructura 21 00001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.17 kb
 Vizualizat:  de 6811 ori

infrastructura 21 00001.jpg



infrastructura 21 00002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115 kb
 Vizualizat:  de 6811 ori

infrastructura 21 00002.jpg



infrastructura 21 00003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.01 kb
 Vizualizat:  de 6811 ori

infrastructura 21 00003.jpg



infrastructura 21 00004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.56 kb
 Vizualizat:  de 6811 ori

infrastructura 21 00004.jpg



infrastructura 21 00005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.75 kb
 Vizualizat:  de 6811 ori

infrastructura 21 00005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 20:39:48    Titlul subiectului: 85951

Pe Calea Mosilor, intre intersectia cu Bulevardul Carol si Mihai Eminescu nu s-a produs nici o ameliorare. Paradoxal, situatia s-a inrautatit. Atata timp cat masinile nu circulau pe sine, acestea intrau mai ordonat in intersectia cu Bulevardul Carol. Acum, foarte multi o iau pe sina de tramvai, si blocheaza intersectia respectiva. Din nou circulatia tramvaiului 21 are de suferit.
In apropiere de statia Piata Mihai Eminescu, vagonul cu care am circulat, a avut un mic incident. Cred ca s-au bloca rotile ultimului boghiu. L-am vazut pe vatman venind cu o cheie la ultimul boghiu, dupa ce in prealabil fusese de doua ori la lada cu contactori din spate. Intre Bulevardul Carol si Mihai Eminescu tramvaiul mai mult a franat decat sa mearga.



infrastructura 21 00006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.12 kb
 Vizualizat:  de 6798 ori

infrastructura 21 00006.jpg



infrastructura 21 00007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.7 kb
 Vizualizat:  de 6798 ori

infrastructura 21 00007.jpg



infrastructura 21 00009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.97 kb
 Vizualizat:  de 6798 ori

infrastructura 21 00009.jpg



infrastructura 21 00010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.04 kb
 Vizualizat:  de 6798 ori

infrastructura 21 00010.jpg



infrastructura 21 00011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.17 kb
 Vizualizat:  de 6798 ori

infrastructura 21 00011.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Sâm 22 Dec 2007 01:48:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 3 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community