Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 21 si lucrarile adiacente
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 20:49:24    Titlul subiectului: 85952

Inaintand spre Obor se poate observa ca masinile care parcau pe sinele de tramvai au migrat pe prima banda (nu s-a rezolvat problema parcarilor)-pozele 1 si 2.
Sa vedem cum arata configuratia liniilor si macazele de la Obor.
In pozele 4 si 5 macazul dinspre Calea Mosilor catre Mihai Bravu.
In poza 6, macazul dinspre Mihai Bravo inspre Sos. Colentina.
In poza 7, macazul dinspre Sos. Colentina inspre Stefan cel Mare



infrastructura 21 00013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.38 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00013.jpg



infrastructura 21 00014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.98 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00014.jpg



infrastructura 21 00015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.45 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00015.jpg



infrastructura 21 00017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.24 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00017.jpg



infrastructura 21 00018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.3 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00018.jpg



infrastructura 21 00020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.71 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00020.jpg



infrastructura 21 00088.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.26 kb
 Vizualizat:  de 6857 ori

infrastructura 21 00088.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 20:56:56    Titlul subiectului: 85954

Iata cum aratau si incrucisarile de linii de la Obor (pozele 1 si 2), refugiile de la Bucur Obor (poza 3) si refugiul pentru trecerea de pietoni, aflat la 100 m de statia Obor (pozele 4 si 5)


infrastructura 21 00019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.73 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

infrastructura 21 00019.jpg



infrastructura 21 00089.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.34 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

infrastructura 21 00089.jpg



infrastructura 21 00022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.83 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

infrastructura 21 00022.jpg



infrastructura 21 00024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.45 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

infrastructura 21 00024.jpg



infrastructura 21 00086.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

infrastructura 21 00086.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 21:12:06    Titlul subiectului: 85955

Ne apropiem de macazele catre strazile reinvierii/Ziduri Mosi. In aceasta portiune deja sunt "gauri" in ultimul strat de asflat turnat peste longrine (poza 1).
In pozele 2, 3, 4 si 5 macazele inspre strada Reinvierii, iar in pozele 6,7, si 8 macazele inspre strada Ziduri Mosi.



infrastructura 21 00025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.85 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00025.jpg



infrastructura 21 00027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.36 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00027.jpg



infrastructura 21 00028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.74 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00028.jpg



infrastructura 21 00084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.12 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00084.jpg



infrastructura 21 00085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.94 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00085.jpg



infrastructura 21 00031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.97 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00031.jpg



infrastructura 21 00082.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.61 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00082.jpg



infrastructura 21 00083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.51 kb
 Vizualizat:  de 6849 ori

infrastructura 21 00083.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 21:16:44    Titlul subiectului: 85956

Ne apropiem de Teiul Doamnei si Doamna Ghica. Nu imi place cum arata stratul de asfalt turnat peste longrine, dar las specialistii sa se pronunte (pozele 1-3).


infrastructura 21 00033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.28 kb
 Vizualizat:  de 6847 ori

infrastructura 21 00033.jpg



infrastructura 21 00034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.87 kb
 Vizualizat:  de 6847 ori

infrastructura 21 00034.jpg



infrastructura 21 00035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.1 kb
 Vizualizat:  de 6847 ori

infrastructura 21 00035.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 21:27:13    Titlul subiectului: 85958

Si acum sa vedem cum se circula in paleta, prezentat invers, dinspre Raul Colentina inspre Doamna Ghica. Incep asadar cu partea dinspre Raul Colentina (pozele 1-4).
Continui cu prezentarea refugiilor de statie de la Doamna Ghica. Acestea sunt imediat dupa intersectie (sensul spre Obor), si sunt paralele. Dupa cum se observa, liniile au taiat rondul din intersectie.



infrastructura 21 00062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.93 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00062.jpg



infrastructura 21 00063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.13 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00063.jpg



infrastructura 21 00066.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.41 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00066.jpg



infrastructura 21 00067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.06 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00067.jpg



infrastructura 21 00070.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.4 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00070.jpg



infrastructura 21 00073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.83 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00073.jpg



infrastructura 21 00075.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.18 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00075.jpg



infrastructura 21 00076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.88 kb
 Vizualizat:  de 6843 ori

infrastructura 21 00076.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 21:34:51    Titlul subiectului: 85959

Si acum partea dinspre Teiul Doamnei. La ambele capete erau echipe de interventie, se pare ca reglau semafoarele si macazele. Cand m-am dus inspre Helitube, am asteptat la Teiul Doamnei 5 minute pana sa vina tramvaiele de pe contrasens. La intoarcere nu venea nimic din fata asa ca am intrat imediat. Calatorii din tramvai nu prea s-au aratat entuziasti de acest sistem. La intoarcere multi care veneau dinspre Helitube sau Carrefour Colentina au preferat sa se dea jos la Raul Doamnei si sa ia troleibuzul 66. Curios este faptul ca autobuzul 667 continua sa circula in paralel cu tramvaiul 21.


infrastructura 21 00078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.81 kb
 Vizualizat:  de 6842 ori

infrastructura 21 00078.jpg



infrastructura 21 00079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.13 kb
 Vizualizat:  de 6842 ori

infrastructura 21 00079.jpg



infrastructura 21 00080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.77 kb
 Vizualizat:  de 6842 ori

infrastructura 21 00080.jpg



infrastructura 21 00081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.36 kb
 Vizualizat:  de 6842 ori

infrastructura 21 00081.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Sâm 22 Dec 2007 01:52:56, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 22:08:24    Titlul subiectului: 85961

Prezint in continuare refugiile statiilor Cartier Colentina (pozele 1-2), Sportului (poza 3). Refugiul de la Cornisor (sens spre Helitube) inca nu este terminat (poza 4).


infrastructura 21 00058.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.76 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00058.jpg



infrastructura 21 00059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.68 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00059.jpg



infrastructura 21 00049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.65 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00049.jpg



infrastructura 21 00051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.31 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00051.jpg



infrastructura 21 00055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.17 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00055.jpg



infrastructura 21 00056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.11 kb
 Vizualizat:  de 6837 ori

infrastructura 21 00056.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 22:13:16    Titlul subiectului: 85962

In primele trei poze, aspecte ale liniei de tramvai de pe Sos. Colentina intre fosta bucla de intoarcere a tramvaiului 1 de la Andronache si Depoul Colentina. In pozele 4 si 5, macazele de acces la depou.


infrastructura 21 00047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.6 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00047.jpg



infrastructura 21 00048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.86 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00048.jpg



infrastructura 21 00050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.19 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00050.jpg



infrastructura 21 00053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.44 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00053.jpg



infrastructura 21 00054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.22 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00054.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2007 22:17:07    Titlul subiectului: 85963

Punctul final al calatoriei trebuia sa fie la bucla de la Helitube. Am vrut sa pozez tramvaiele de acolo plus infrastructura adiacenta, dar dispecera nu a fost de acord. In final postez niste poze cu detalii ale retelei de contact de la Doamna Ghica.

Care ar fi concluziile ? Cred ca s-ar potrivi o zicala din medicina si anume: "Operatia a reusit, dar pacientul nu a supravietuit". O mare greseala a fost ca nu s-a separat calea de rulare. Am plecat de la Hristo Botev la ora 13 si 15 minute si am ajuns la Helitube la ora 14 si 5 minute, in total 50 de minute. Cam mult, dupa parerea mea. Sa treaca insa aglomeratia si nebunia asta de sarbatori, iar dupa 6 ianuarie o sa vedem cum se descurca tramvaiul 21.
Totusi, daca acum este asa cum este, nu vrea sa ma gandesc ce va fi cand vor incepe lucrarile la Pasajul Doamna Ghica.



infrastructura 21 00071.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.54 kb
 Vizualizat:  de 6835 ori

infrastructura 21 00071.jpg



infrastructura 21 00072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.23 kb
 Vizualizat:  de 6836 ori

infrastructura 21 00072.jpg



infrastructura 21 00074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.82 kb
 Vizualizat:  de 6833 ori

infrastructura 21 00074.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2007 19:27:22    Titlul subiectului: 85983

Dupa cum arata lucrarile, mai au mult pana sa fie terminate. S-a dat drumul la linie mai mult de ochii lumii si ca sa nu para ca promisiunile lui Videanu sunt toate minciuni. Realitatea este ca s-a facut prost ce s-a facut, si poate era mai bine sa se intarzie modernizarea dar sa se faca macar ca la linia 32 (portiuni delimitate de trafic), ca aveau cum. Oricum, nu se va imbunatati mai deloc situatia in forma actuala.

O alta mare bila neagra este vesnic prost gandita retea de pe Mosilor si Colentina (partial) care sustine si conductorii pentru troleibuz si cei pentru tramvai, fiind o solutie total nepotrivita (uzura, compromis inaltime retea troleibuz, imposibilitatea de mers la viteza mare datorita flexibilitatii excesive a retelei). Mai bine puneau stalpi intre linii si faceau o retea bine pusa la punct.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2007 01:15:16    Titlul subiectului: AM AVUT DREPTATE! 85992

Pozele facute dovedesc ca am avut dreptate intr-un mesaj anterior!
Intre Doamna Ghica si Raul Colentina se va circula vesnic la paleta, se vede clar ca S-urile sunt definitive, nu lasa loc pentru refacerea liniei pe ambele sensuri. Apropo, am mai auzit inca un zvon pentru care se va circula asa: subrezirea podului Colentina. Si s-ar parea ca e ceva adevarat in zvonul asta: ca locuitor al zonei, pot sa va spun ca podul trepida puternic chiar si atunci cand troleibuzele DAC ale liniei 66 treceau pe el... iar cand trecea tramvaiul oscila pur si simplu... Dealtminteri, cand a fost "modernizata" linia 21, podul a fost incarcat cu beton atat in zona caii de rulare, cat si in cea a carosabilului, dar nu si in cele ale trotuarelor!
Si o alta dovada: lipsa consolelor pe sensul de mers spre complexul Europa. Firul de contact este suspendat in carlige de niste tevi minuscule.
Si o alta dovada: inceputul deteriorarii sinelor si a longrinelor de pe sensul spre complexul Europa. Daca s-a fi vrut vreodata reluarea circulatiei in ambele sensuri intre Doamna Ghica si Raul Colentina, atunci portiunea respectiva de linie s-ar fi conservat, nu s-ar fi lasat sub actiunea intemperiilor!
Ca sa se revina la circulatia in ambele sensuri pe acea portiune, trebuie cheltuite sume suplimentare, ori se stie ca o suplimentare de buget se face cam greu.
Daca cineva dintre voi voia sa vada in Romania linii de tramvai la nivel european, atunci trebuia sa fi mers in Arad in 1990. Sa fi vazut acolo bucle de capat largi, sa fi vazut linii de triaj inaintea marilor intersectii, sa fi vazut 90% din calea de rulare pe zona proprie, sa fi vazut cu ce viteza circulau tramvaiele! Acum nu stiu cum se prezinta linia, de atunci n-am mai fost in Arad, dar acolo mi s-a parut cea mai buna infrastructura pentru tramvaie din tara. Linia 21, "modernizata" pe banii nostri, nu se compara cu liniile din Arad.

Inainte de "modernizare", intre Helitube si P-ta Sf. Gheorghe se faceau cam 25-30 minute. Acum, din cate am inteles, acelasi traseu se parcurge in timp dublu.
Retineti un aspect: modul de amenajare a liniei si a retelei de contact este pentru circulatia de mare viteza, adica viteze de peste 60 km/h ale tramvaielor. Insa certitudinea este ca tramvaiul 21 nu va atinge decat maximum 40 km/h si asta in cel mai fericit caz, altfel tramvaiul pur si simplu ar sari de pe sine sau ar lovi o masina care circula pe sine cu 30 km/h din cauza traficului. Deraierea tramvaiului s-ar produce in mod sigur pe portiunea dintre Raul Colentina si Doamna Ghica, unde linia este in curba aproape continua, nefiind protejata de o sina CF suplimentara pe interiorul curbei.

Iata o lucrare de mantuiala facuta pe banii nostri, cei care platim taxa de drum pentru imbunatatirea infrastructurii, iar aceasta "modernizare" ma face incet-incet sa promovez transportul individual in defavoarea celui la comun. Mai ales pe linia 21.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2007 17:18:29    Titlul subiectului: 86012

Pe Calea Mosilor veche, tramvaiele circula mult mai repede, decat pe portiunea cuprinsa intre intersectia cu Bulevardul Carol si Obor. Chiar si duminica in conditiile unui trafic lejer.
Inainte de intersectia cu Stefan cel Mare/Mihai Bravu, cand liniile de tramvai se indeparteaza (inainte de rond, sens spre Helitube), exista o consola dubla foarte lunga, foarte interesanta, care sustine reteaua de contact. Doua console lungi, se gasesc si pe Calea Mosilor veche, putin inainte de intersectia cu Bulevardul Carol.
Refugiile de statie de la Bucur Obor au fost ingustate Exclamation Exclamation Exclamation Decizie ciudata, avand in vedere ca este una dintre cele mai aglomerate statii de pe traseul lui 21. Dupa configratia incrucisarilor de linie de la Obor, cel mai probabil linia lui 34 va ocoli fantana de la Obor. Va fi cumva acea intersectie dintre liniile de tramvai oarecum similara cu cea de la Socului ?
Postez o poza cu tramvaiul 21 vazut si din fata.



Incercari aparat 00011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.98 kb
 Vizualizat:  de 6788 ori

Incercari aparat 00011.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2007 10:34:29    Titlul subiectului: Se pare ca da 86042

guest a scris:
Refugiile de statie de la Bucur Obor au fost ingustate Exclamation Exclamation Exclamation Decizie ciudata, avand in vedere ca este una dintre cele mai aglomerate statii de pe traseul lui 21.
Decizia ingustarii refugiului este ciudata numai pentru noi, care gandim normal, nu si pentru cei care au dat OK-ul.
Sau poate ca edilii au vreo confirmare ca in urmatorii ani numarul locuitorilor din Colentina va scadea... Rolling Eyes
Prin urmare, intersectia Obor va fi si mai aglomerata decat a fost inainte. Pana acum se vorbea despre un pasaj suprateran care va descongestiona circulatia pe acolo, deja vedeam tramvaiul trecand pe deasupra, deja nu mai vedeam fantana, deja nu mai vedeam nici rondul... Dar se pare ca m-am inselat - cu toate ca niste lucrari la un pasaj suprateran exista.
Am mers cu masina pe Colentina, asfaltata din nou.
Cred ca singura solutie e sa ma mut din cartier. Nu am reusit sa evit gurile de canal fara sa-i incomodez pe ceilalti, iar culmea - asfaltul cel mai bun este pe linia de tramvai, nu pe sosea! Pe sosea, masina tremura si se zgaltaie, iar unele guri de canal sunt de-a dreptul pericole mortale daca treci in viteza peste ele, fiind suprainaltate excesiv.
Prin urmare, iata metodele de a descuraja transportul individual: sosele proaste si linii de tramvai "la nivel european". Evil or Very Mad
Oricum ai lua-o, modernizarea a incetinit atat viteza noastra, a soferilor, cat si pe cea a tramvaielor. Circulatia la paleta a fost o solutie nefericita, solutie care obliga tramvaiele sa circule spate-n spate, doua cate doua.
Si inca o dovada in plus ca nici 21 si nici 66 nu fac fata: autobuzul 667 ramane in traseu.
Altceva: s-a renuntat oare la modernizarea liniei 66, din moment ce vechii stalpi din beton sunt mentinuti? Ca o ultima precizare, intre Obor si Carol I linia troleibuzului a fost mutata pe noii stalpi metalici, in schimb elementele de retea sunt tot cele vechi. Macar intre Cartier Colentina si Sportului, consolele au fost inlocuite, chiar daca firele de contact nu.
Varza pe banii nostri.
guest a scris:
Pe Calea Mosilor veche, tramvaiele circula mult mai repede, decat pe portiunea cuprinsa intre intersectia cu Bulevardul Carol si Obor. Chiar si duminica in conditiile unui trafic lejer.
Deci, n-ar fi fost mai bine daca toata Cal. Mosilor, pana la Obor, ar fi ramas veche, adica nedemolata si ingusta? Ar fi circulat si tramvaiul ca lumea. Smile In plus, unele dintre cladirile de pe portiunea Republicii-Obor au fost propuse, inainte de 1977, pe lista monumentelor istorice.
Duminica asta (23 decembrie) am circulat eu pe Cal. Mosilor. Nici pe departe nu s-a putut vorbi despre un trafic lejer. Ce-i drept, s-a mers, chiar daca incet, nu s-a stat prea mult. In schimb, luni (24 decembrie), intre Eminescu si Kaufland Colentina, trecand prin Obor, am facut cu troleibuzul exact 40 minute. Doua statii!

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 11:58:25    Titlul subiectului: 86080

Din cate stiu, o parte din cladirile de acolo au fost propuse la demolare de catre cutremurul din 1977. Probabil in '86 cadeau sigur la ce consolidari se faceau pe atunci la "constructiile burgheze". Din pacate, in loc sa faca blocuri mai mici, au facut blocuri inalte, cu multe apartamente si fara locuri de parcare. Acum ca merge tramvaiul, unde or fi disparut masinile parcate acolo? Pe prima banda, probabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 1126
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2007 23:43:58    Titlul subiectului: 86131

O alta problema, care datateaza insa de la inaugurarea pasajului Obor este cea a pasajului pietonal cu acces la statia de tramvai - gurile de aces au fost proiectate cu dosul la statie si fata la intersectie, cei care vin din pasaj si au nevoie de tramvai fiind nevoiti sa ocoleasca gura de acces pentru a ajunge la statie. Iar ca spect general, lucrarea de pe linia lui 21 o sa aiba iar nevoie de revizie la primavara...
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 22:06:28    Titlul subiectului: Calea Mosilor 86155

Tom a scris:
Din cate stiu, o parte din cladirile de acolo au fost propuse la demolare de catre cutremurul din 1977. Probabil in '86 cadeau sigur la ce consolidari se faceau pe atunci la "constructiile burgheze". Din pacate, in loc sa faca blocuri mai mici, au facut blocuri inalte, cu multe apartamente si fara locuri de parcare. Acum ca merge tramvaiul, unde or fi disparut masinile parcate acolo? Pe prima banda, probabil.
In anii '70 s-a efectuat un studiu asupra segmentului Caii Mosilor dintre Obor si bd. Republicii; in urma studiului s-a alcatuit o lista cu cladiri care urmau sa fie incluse pe lista monumentelor istorice. Dupa cutremurul din 1977, care a avariat si o parte din aceste cladiri, Ceausescu a desfiintat Directia Patrimoniului Cultural National si a infiintat, in schimb, Comitetul Culturii si Educatiei Socialiste, care urma sa fie condus de academiciana doctor inginer a tarii, savanta de renume mondial. Arhitectii care lucrau in Directia Patrimoniului Cultural National au fost risipiti prin tara, pe marile santiere nationale ale tineretului si pe santierele noilor ctitorii ale epocii Ceausescu, epoca de aur a Romaniei; in locul acelor valori au fost adusi arhitecti facuti pe puncte, copii ai stabilor de atunci, care majoritatea si-au cumparat diplomele. Un exemplu este Anca Petrescu, cea care a comis Casa Poporului.
Astfel s-a putut efectua, in deplina legalitate, demolarea intregului segment de care am spus. Biserica Olari trebuia sa fie si ea demolata, insa marele erou al neamului a fost convins sa aplice solutia de ultima ora, la mare moda pe atunci: translarea bisericii in spatele amplasamentului noilor blocuri pe sine de macara, adica in curtea interioara, adica acolo de unde se ridica gunoiul menajer!
Calea Mosilor si zona Obor trebuia sa ramana asa cum au fost. Balciul si targul trebuia mentinute, erau elemente tipice ale Bucurestiului ce pe atunci a fost supranumit Micul Paris. Cel mai convingator exemplu in acest sens este insusi blocul ALMO, construit pe locul balciului inainte de 1977 si care la cutremur a fost cel mai grav avariat bloc nou din tot orasul. Dealtfel, a fost primul care a fost consolidat pe bune. Si singurul. La toate celelalte constructii, inclusiv la blocul meu, construit in 1977, s-a dat rasol.

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 22:15:54    Titlul subiectului: 86156

rosetti61 a scris:
O alta problema, care datateaza insa de la inaugurarea pasajului Obor este cea a pasajului pietonal cu acces la statia de tramvai - gurile de aces au fost proiectate cu dosul la statie si fata la intersectie, cei care vin din pasaj si au nevoie de tramvai fiind nevoiti sa ocoleasca gura de acces pentru a ajunge la statie. Iar ca spect general, lucrarea de pe linia lui 21 o sa aiba iar nevoie de revizie la primavara...
Initial pasajul Obor a fost unul cat se poate de real si folositor permitand transferul in orice punct al marei intersectii prin subteran. Pasajul a ajuns in stadiul ridicol in care se gaseste si astazi dupa inaugurarea magistralei de metrou care a insemnat scindarea pasajului pietonal si o marea bulversare a traseului pana atunci eficient al liniei 34 (circulatia pe bretele la fel ca la Piata Muncii). Asa ca poate ar merita sa intelegem faptul ca acel pasaj pietonal de la Obor chiar a avut o utilitate la vremea cand a fost conceput.

Referitor la linia 21, e parca mai ridicol ca au ingustat peroanele la Obor fara absolut nici un motiv, in conditiile in care se stia bine ca este extrem de aglomerat perimetrul statiei. Dincolo de aceste idei foarte proaste, mi-e greu sa spun daca reteaua electrica sau calea de rular a fost conceputa mai prost. Cert e ca a iesit o mare porcarie si bataie de joc cu iz hei-rupist.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2007 23:23:07    Titlul subiectului: 86161

In legatura cu 21, circulatia in paleta are o hiba dupa parerea mea. Daca se blocheaza intersectia de la Doamna Ghica, este blocata circulatia tramvaiului pe ambele sensuri. De aceea dupa inceperea lucrarilor la pasajul Doamna Ghica ar trebui sa fie politisti non-stop in acea intersectie. Un alt lucru curios, desi au trecut sase zile de la darea in folosinta a tramvaiului, la capetele paletei in continuare sunt echipe care regleaza semafoarele (nu inteleg ce tot regleaza la semafoarele alea de 6 zile ?). Nici de data asta nu am asteptat foarte mult la paleta. La Doamna Ghica (sens spre Helitube) practic au montat longrinele, au pus sinele, dupa care au turnat direct peste sine smoala pentru refugiul de statie.
Marea problema (sau marele faliment al modernizarii) pe Calea Mosilor ramane parcarea. Ceva mai sus de statia troleibuzului 66 (sens spre Obor) masinile parcate ocupau si prima jumatate a benzii a doua! In cazul asta cred ca ar fi necesara si o actiune in forta a politiei, fiindca multi soferi dau dovada de nesimtire crasa.
Totusi si un lucru pozitiv la tramvaiul 21, chiar fara cale separata de rulare, in conditiile nebuniei de astazi de pe Calea Mosilor tramvaiul s-a descurcat ceva mai bine decat troleibuzul 66 sau autobuzul 667, avand un timp de parcurs ceva mai bun fata de acestea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 00:26:32    Titlul subiectului: Nu mai inteleg nimic 86245

guest a scris:
La Doamna Ghica (sens spre Helitube) practic au montat longrinele, au pus sinele, dupa care au turnat direct peste sine smoala pentru refugiul de statie.
1. Daca tot planuiau sa reconfigureze intersectia de la Doamna Ghica, de ce au mai pus longrinele si sinele pe sensul spre Helitube? De ce au lasat vechea linie de tramvai la locul ei in intersectie si n-au scos-o? Cine plateste acum deteriorarea sinelor noi, nefolosite, de pe sensul spre Helitube - nu cumva noi, contribuabilii?
Nu era logic ca mai intai sa se reconfigureze intersectia si abia apoi sa se (re)construiasca linia lui 21?
2. Daca la Obor se construieste un pasaj suprateran, atunci de ce linia de tramvai 21 are legaturi cu actuala linie a lui 34, dezafectata? Atunci, care mai e rostul pasajului suprateran, daca nu fluidizeaza circulatia lui 34, daca nu separa cele 2 linii? De ce, totusi, daca se construieste acel pasaj, nu se renunta la sensul giratoriu? De ce s-au montat aparate de cale? Atunci, la ce e bun viitorul pasaj suprateran? Si la ce inaltime va trebui pozitionat, ca sa nu incomodeze stalpii metalici noi, din rond, care sustin firul de contact al lui 21?
Pe santierul viitorului pasaj, lucrarile au fost oprite. Din ce motiv?
3. Refugiul statiei lui 21, pe sensul spre Helitube, de pe Cal. Mosilor, din intersectia cu bd. Carol I, e un pericol public pentru soferii care vireaza la stanga, pe Cal. Mosilor, venind de la Universitate. Refugiul nu e semnalizat in timpul noptii in niciun fel si-ti apare brusc in fata la iesirea din curba. Astept sa vad prima masina infipta in el. Twisted Evil

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 21:08:11    Titlul subiectului: 86547

Din cauza sistemului "la paleta" circulatia tramvaiului 21 are foarte mult de suferit si adica timpul de asteptare a crescut de la 3-6 minute intre vagoane la 6-10 minute, iar dupa trecerea primului vagon mai trec inca vreo 3-4 vagoane si dupa aceia pauza si asta datorita acestui sistem "paleta". Chiar nu se putea devia linia de tramvai un pic pentru ca am vazut ca loc mai era in escuarul acela de florii si se rezolva si aceasta problema, deoarece cred ca inginerii PMB au stiut de viitoarea constructie a pasajului Colentina -Pantelimon! Si am mai remarcat ceva in timpul miscarii tramvaiului se simte asa ca o smucitura, asta de la sina sau de la zapada?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 22:38:05    Titlul subiectului: 86567

Circulatia in sistem paleta a fost mai degraba datorata grabei unora. Mi-ar placea sa stiu daca intr-adevar toata modernizarea liniei 21 a fost proiectata asa (cu cateva aspecte care sunt chiar gafe) sau a fost schimbat planul ca de bine de rau sa se realizeze ceva "la termen" pentru imaginea PMB. Probabil ca o sa aflam partial raspunsul cand se va finaliza macar o parte din modernizarea liniei 34. Atunci poate va fi mai clar daca a fost un accident sau au fost prost gandite toate modernizarile de anul trecut si anul acesta.

Referitor la smucituri, sunt cateva posibilitati mai importante:
- patinare si incercarea de a iesi din patinare (reprize de acceleratie) se vede cel mai bine daca se sta la capetele vagonului V3A in spatele cutiilor albe de nisipare de sub scaune (acolo se afla boghiul) si se remarca prin turatia neobisnuit de mare a rotilor in raport cu viteza de deplasare.
- aplicarea brusca a franei cu patine (se simte ca o bufnitura urmata de o smucitura serioasa chiar si la viteze mici)
- mici smucituri si dese la rulare (un fel de harait sau troncanit) frane uzate sau disc de frana uzat care se freaca de saboti ceea ce duce la un mers neregulat. Efectul dispare cand se actioneaza franele.
- smucituri scurte in curbe abordate cu viteza, doar sina este de vina.
- smucitura doar la intrarea in unele statii sau pe traseu pentru fractiuni de secunda fara repetarea smuciturii: obiecte straine, portiuni sudate nepolizate (uniformizate) sau deseuri ajunse pe sina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 12:43:15    Titlul subiectului: Primul accident 87368

Probabil ca s-au gandit edilii: hai sa impuscam tot lotul de iepuri dintr-o data. Si atunci, au instituit acest stravechi sistem al paletei, pentru ca primaria sa-si spele obrazul fata de noi, pentru ca sa vada cum arata linia modernizata (de ce nu? Poate ca sunt unii prin primarie care pun accent si pe aspectul estetic) si, nu in ultimul rand, pentru ca si UTI sa mai ciupeasca ceva de la RATB, prin montarea acelui semafor si a sistemului care-l coordoneaza. Si astfel au crezut ca au multumit pe toata lumea. Probabil ca primaria o avea ceva datorii pe la UTI...

Ce parere aveti despre primul accident petrecut pe linia "modernizata" a lui 21, exact pe segmentul pe care se circula la paleta?
Nu-i asa ca accidentul n-ar fi avut loc daca si linia 21 era facuta precum cea a lui 41?

_________________
Munca în exces duce la deces!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 14:18:24    Titlul subiectului: Re: Primul accident 87371

PSC a scris:
Ce parere aveti despre primul accident petrecut pe linia "modernizata" a lui 21, exact pe segmentul pe care se circula la paleta?
Nu-i asa ca accidentul n-ar fi avut loc daca si linia 21 era facuta precum cea a lui 41?
Ba da, dar ca in varianta de pe 41: lovit gardul, zburat pe linie si lovit de tramvai in timp ce era pe linie cu rotile in sus. Poate reusea vatmanul sa franeze, dar cam atat.
Ce sa faci cu nebuni care merg cu 100 la ora printr'un oras cu strazi mai proaste decat cele din Afghanistan?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 1126
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 16:20:54    Titlul subiectului: 87381

Daca n-au pus garduri de la inceput, acum n-au ce sa mai faca. Cat despre capatul de la Helitube, o alta traznaie enorma nici ca se putea (poate asa or fi vazut ei pe undeva prin afara ca se procedeaza, ori au copiat si modificat sistemul de la 41 la Piata Presei, din lipsa de originalitate): liniile incalecate care se despart in dreptul statiei de imbarcare. Daca bucla este blocata cu tramvaie, linia 2 nu mai poate fi folosita ca n-au pe unde sa mai intre. Ce-au avut cu macazul acolo unde era? Acum o sa le bage unul la linia 1 unul la linia 2 pana se infunda si nu mai are cum sa intre decat pe una din linii...
La terminalul de la Piata Presei incalecarea aia a fost facuta cu cap, pentru a nu pozitiona macazul in mijlocul intersectiei.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 23/Sep/2019
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 13:02:37    Titlul subiectului: 87434

Este posibil ca 34, dupa terminarea lucrarilor, sa nu mai aiba statie in Piata Obor, la fel ca la Piata Muncii?
Adica se va cobori ori la Lizeanu, ori la Dimitrov.

_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 4 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community