Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Timis-2 din Galati
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 12:11:39    Titlul subiectului: Tramvaiele Timis-2 din Galati 1113

Am deschis acest topic pentru cei ce vor sa posteze materiale legate de acest tip de tramvai.
Au fost in Galati tramvaie "Timis" din 1977 pana in 1999, cand s-au casat toate, in afara de cel din imaginea de mai jos, care a fost transformat in cisterna si spala liniile de rulare...
Oricum cu tot respectul fata de cei carora le plac Timis-urile, pot spune ca la Galati au fost jalnice din punct de vedere tehnic, erau f. zgomotoase, lente, rigide, intr-un cuvant: nereusite.
O sa imi permit, daca nu-i o suparare, sa postez poze ale altor utilizatori de pe Forum, dat fiind faptul ca nu mai exista aceste tramvaie pentru a le putea fotografia.
O alta particularitate a "Timis"-urilor din Galati este aceea ca erau constituite din 3 vagoane, unul motor si doua remorci. In general erau folosite pentru Combinat, dar circulau cateodata si pe trasee obisnuite. Poza a fost facuta in 1992, in ciuda datei inscriptionate in mod eronat pe ea.
Urmatoarea poza este cu vagoane albastre.
Timis-urile au si ele tot 2 motoare de tractiune, dar altfel de transmisie.
Iar sistemul de actionare al usilor este pneumatic.
Ca tramvaie, erau foarte lente, franele electro-magnetice lipseau in totalitate si aveau o suspensie f. proasta, pe elemente de cauciuc, trancaneau f tare in timpul rularii...
La Galati un tramvai Timis 2 era vopsit complet in alb si facea reclama la Baterii "ROMBAT'' - Ciclon; inainte mai era unul verde care avea scris ceva cu rosu si alb, nu stiu la ce facea reclama, parca la o sectie de reparatii...
In principiu, rotile de Timis sunt identice cu cele de Vx-A.



6574.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.04 kb
 Vizualizat:  de 27973 ori

6574.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.45 kb
 Vizualizat:  de 25530 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.34 kb
 Vizualizat:  de 25526 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 17:26:20    Titlul subiectului: timis gl 7206

Am observat in Depoul-2 TATRA din Galati o remorca apartinand unui TIMIS-2...de culoare verde, care zace de ani si ani buni in acel depou...de pe vremea cand erau inca TATRE T3-R...
Din cate imi aduc aminte...intr-un ziar se spunea (ziarul se cheama,,Viata-Libera"...fost Viata-Noua) ca acel vagon remorca ar fi vrut sa fie transformat de cei de la IJTL (denumirea de atunci) in Laborator...Testare Cale de Rulare...iar vagonul ar fi avut nr..#442
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 686
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 18:09:46    Titlul subiectului: 11960

Doresc să prezint cele două poze probabil cunoscute de pe forumul vechi cu tramvaie Timiș2 din Galați
Poza 2: Timișurile cu două câte vagoane remorcă #125+225+325 și 128+228+328 și
În spatele garniturii 128+228+328 se văd și 2 garnituri, care au schema originală de fabrică.



galati129.jpg
 Descriere:
Timis2 cu două vagoane remorcă #129+229+329 in depoul de pe str Brailei 30.08.1996
 Mărime fișier:  47.58 kb
 Vizualizat:  de 26273 ori

galati129.jpg



galati125_225_325___128_228_328_14.09.1992_133.jpg
 Descriere:
125+225+325 si 128+228+328 în Depoul 1 (str Basarabiei) 14.09.1992
 Mărime fișier:  79.53 kb
 Vizualizat:  de 25507 ori

galati125_225_325___128_228_328_14.09.1992_133.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 686
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 19:22:10    Titlul subiectului: 11966

Dacă doriți să vedeți Timișuri în schema originală la Galați, faceți o tură în jurul depoului de pe str. Basarabiei, căci tabla de pe ele a ajuns să formeze gardul depoului.
Eu aș zice că acolo ar putea fi un loc de pelerinaj pentru fanaticii Timisurilor gălățene...
#309 adică tabla de pe el la 07.01.2005 de ani de zile într-o nouă statură.
#373 are cele mai multe părți "afișate".
Dacă vă uitați pe poza cu 129 în dreapta lui este un tramvai cu aceeași schemă poate este 173+273+373 cine știe...



galati317 vag remorca Timis pe post de gard la depou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.79 kb
 Vizualizat:  de 26256 ori

galati317 vag remorca Timis pe post de gard la depou.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.1 kb
 Vizualizat:  de 25511 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.44 kb
 Vizualizat:  de 25511 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2007 15:05:29    Titlul subiectului: 81575

De obicei, numerele de parc pentru Timis-uri se stabileau in felul urmator:
1xy: 1 simboliza vagonul motor;
2xy: 2-simboliza prima remorca ( al doilea vagon din sir);
3xy: 3-simboliza a doua remorca ( al 3-lea vagon din sir);
Timis-urile au avut numere de parc si sub cifra 100. Majoritatea dintre acestea functionau fara remorci.
Unul dintre Timis-urile care mi-au placut - ca schema de culoare - avea numarul de parc 74. Era alb iar la mijloc avea o dunga lata, de culoare verde deschis. Imi amintesc ca l-am vazut prin anii '90 functionand solitar ( fara remorci ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2007 17:08:35    Titlul subiectului: 81579

Tramvaiele Timis se livrau in pereche motor+remorca. Faptul ca anumite tramvaie mergeau cu doua remorci inseamna ca fie existau si tramvaie care mergeau solo, fie nu mergeau deloc. Nu s'au livrat Timisuri fara remorca, decat cel mult dupa 1990. Daca la Galati s'a facut exceptie, e interesant, dar nu cred acest lucru.
Din cate cunosc, Timisurile au avut numere dela 71 la 1xx + 51-60 (ramase libere dupa trimiterea de T3 la Braila. Remorcile aveau numere dela 2xx la 37x. Voi reveni cu informatii mai detaliate.

Tramvaiele noi din Galati (dupa 1972):
T3R: 1-50
T4R: 51-70 (51-60 la Braila cu nr.19-28)
Timis2: 51-60, 71-112 / 301-352
Timis2: 113-131 / 353-371
Ce este ciudat este ca nu apar deloc vagoane cu nr. 2xx. Intr'o poza de mai sus apare o bucata de timis pe care este numarul 373. Acest lucru nu mai este explicat de aceeasi lucrare Stadtverkehr in Rumänien de Axel Reuther, care este sursa acestor informatii.
Alte surse ale fotografiilor de mai sus nu specifica faptul ca vagoanele Timis aveau si numere cu 2xx. Nu vreau sa contest afirmatia lui Sergabi sau a altora care au fost acolo, dar cel putin din documentatia germana, aceste numere erau doar 3xx, cu posibile variatii datorate unor modificare nesurprinse de nemti.

Am observat ca Timisurile din Galati sunt din prima serie, fara cucuvea (caseta de afisare a liniei). Au existat si vagoane care aveau asa ceva?
Legat de numere: daca nemtii dau ultimul numar ca 371, inseamna ca a existat ceva de genul 73+273+373 care sa explice numarul de pe tabla aceea de pe gard?


Ultima modificare efectuată de către Tom la Vin 17 Aug 2007 10:44:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Aug 2007 14:56:03    Titlul subiectului: 81604

S-au facut modificari prin anii 1980 datorita defectarii dese a acestor tramvaie.Vagoanele motor ale unora au fost casate, iar de aici au rezultat a doua remorca la tramvaiele Timis care de regula faceau traseele dinspre si la Combinatul Siderurgic Galati( CSG).Si e posibil ca de aici sa se fi facut modificari in numerele de parc.
Timis-urile galatene au avut un oval deasupra parbrizului. Cucuvele...nu-mi amintesc sa fi avut. Dar hai sa vedem un Timis din Galati in anul de ,,foc" 1982. Se vede clar ca acele cutii de metal erau intru cu totul alta destinatie decat afisarea numarului de traseu. Asadar tramvaiul din imagine este fabricat cu mult inainte de 1981, mai exact in 1976 si a fost adus la Galati in 1977.



EPSON484Galati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.28 kb
 Vizualizat:  de 25274 ori

EPSON484Galati.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 17 Aug 2007 23:36:50    Titlul subiectului: 81619

Cel din imagine sigur nu a avut oval, ci cucuvea. Cunosc seria respectivă de Timișuri; am călătorit cu așa ceva la Oradea (69+140), am văzut și la Timișoara ceva similar (333+103 dacă nu greșesc) dar nicăieri nu am văzut Timișuri care să fie "dotate" (a se citi pocite) cu acel paralelipiped negru. Nu exclud posibilitatea ca paralelipipedul negru să ascundă niște contacte de siguranță; la Cluj există asemenea paralelipipede, dar sunt mai subțiri și așezate vertical iar culoarea este în ton cu cea a tramvaiului.

Și încă ceva: se văd niște decupaje în zona boghiurilor vagonului motor. Defect al pozei sau "tăieturi suplimentare" pentru suspensia secundară???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Aug 2007 11:58:48    Titlul subiectului: 81627

In general decupajele fustei in dreptul boghiurilor s-au facut in Depoul Galati. Din fabrica, majoritatea Timisurilor din Galati au venit cu fusta/tabla dreapta.Referitor la decupatura mica...de deasupra decupaturii mari din dreptul boghiurilor vagonului-motor, era executata pentru accesul la amortizorul hidraulic si la ,,clopotul" suspensiei secundare!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Aug 2007 12:40:10    Titlul subiectului: 81628

O intrebare putin off-topic: termenul de cucuvea se refera strict la caseta mica existenta la vagoane ca V56, V2A original, Timis (la cele cu caseta pe acoperis) si la vagoanele germane sau se refera in general la caseta de deasupra parbrizului? Mi s'a parut ciudat faptul ca am auzit referiri la EP/V3A cu cucuvea sau poate n'am inteles bine si era EP original?

Legat de Timis, nu neaparat din Galati, in afara de aceste decupaje, am observat de exemplu ca decupajele dela boghiu erau uneori mai mari. La Iasi ele erau mari, dar astupate de o aparatoare din cauciuc. Alt decupaj s'a mai facut pornind dela usile din capetele vagonului catre fata si catre spate, respectiv. Aceasta decupare avea legatura cu deplasarea tamponului in curbe sau a avut alte motive?

Teoretic, daca la Galati au adus Timis pana in 1981, inseamna ca ele nu au avut caseta de afisare a liniei deasupra parbrizului, ci pe acoperis, dar care a fost probabil inlaturata. Aspectul vagonului din poza de mai sus ma face sa cred ca este din seria de pana in 1981, existand si la Iasi doua astfel de vagoane. Celelalte aveau caseta deasupra parbrizului. Daca acest vagon are numarul 127, inseamna ca e printre ultimele, deci s'ar parea ca totusi n'au avut aceasta caseta. Mai precis, se pare ca Timisurile din Galati sunt din a 2'a categorie (prima, cronologic) din mesajul de aici:
http://tramclub.org/viewtopic.php?p=20311#20311
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Aug 2007 14:56:42    Titlul subiectului: 81632

Decupajele mari din dreptul boghiurilor Timisurilor din Iasi au fost facute local, pentru acces mai usor la boghiu (de asemenea, in cazul in care boghiul ajungea, din varii motive, sa iasa la capete de sub caroserie, era protejata tabla). Initial erau ca la toate celelalte din noua generatie, cu decupajele doar pana la inaltimea partii oblice. Decupajele pronuntate din partea din spate a vagonului motor si din partea din fata a remorcii (la ultimul RK remorcile au avut parte de aceasta modificare si in partea din spate) au fost facute tot local, din motivul pe care l-ai enuntat.

Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Dum 19 Aug 2007 10:43:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2007 01:54:56    Titlul subiectului: 81647

Este insa ciudat ca la Tatre nu apare fenomenul legat de tampon sau cel putin la aceste vagoane nu s'au facut decupaje in fata si in spate, desi latimea unui T4R e mai mica decat a unui Timis (2200 fata de 2300mm).
Ca sa revenim la vagoanele Timis din Galati, stie cineva daca vagoanele motor aveau lampile din spate si eventual daca aveau numarul scris in spate?
Cel putin la Iasi, numarul nu era scris in spatele vagonului motor, iar lampile in general lipseau sau erau fara masca si evident ca nu functionau. Erau totusi destule care aveau lampi, dar din ele nu la toate functionau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2007 10:22:47    Titlul subiectului: 81651

Ca motive as identifica pozitionarea diferita a punctelor de prindere a barelor de cuplare (mai spre interior la Timis) si distantele diferite intre punctele de prindere a boghiurilor si capetele celor doua tipuri de vagoane (mai mare in cazul Timis, ceea ce face ca vagonul sa iasa mai tare in afara liniilor la curbe).
Pentru primul motiv, vezi desenul (desigur, cu vagonul reprezentat fara capetele mai inguste).
E posibil, insa, ca problema sa se fi manifestat doar (sau mai pregnant) in orasele cu ecartament de 1000.



untitled2.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.94 kb
 Vizualizat:  de 25179 ori

untitled2.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2007 11:45:55    Titlul subiectului: 81656

La Tatrele T3R si T4R din Galati nu s-au facut modificari la partile caroseriei din jurul cuplei, dat fiind ca aceste vagoane in genere au mers solo.Exceptand anii 70/80 pana sa soseasca Timisurile, cand in Galati au mers cuplate atat 4 vagoane Tatra cat si 3, pentru transportul salariatilor la Combinatul Siderurgic si Santierul Naval.Deci necirculand des cuplate si existand posibilitatea cuplarii si decuplarii foarte usoare, prin cuplare semiatomata, nu avea de ce sa se modifice caroseria.
O alta parere a mea despre modificarile survenite la Timisuri si nu si la Tatre era urmatoarea.Tatrele au suspensia pe arcuri elicoidale deci garda de sol ramane aceeasi aproape nemodificata dpdv al oboselii(exceptand aglomeratiile cand vagonul se ,,lasa").Ori la Timisuri, atat suspensiile primare cat si secundare erau realizate din elemente de cauciuc.Material, care isi modifica proprietatile fizice in raport cu variatiile de temperatura,mediu, timp,etc. ceea ce face ca in timp, vagonul sa se ,,lase".Si drept ca atare fapt a atras dupa sine modificarile specificate mai sus!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 21:47:41    Titlul subiectului: 85707

Mi se pare mie sau tramvaiul garat in fata lui 41 este un Timis? Ne poti spune mai multe despre el, Sergabi? Te intreb fiindca eu nu am mai vazut Timis-uri (cu exceptia cisternei 53) de foarte multa vreme la Galati. Tramvaiul acela pare reconditionat si nicidecum o epava...


crim0012_777.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.39 kb
 Vizualizat:  de 24376 ori

crim0012_777.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2007 00:30:20    Titlul subiectului: 85715

In afara de tramvaiul cisterna Timis-2 #53, mai este #57 care se pare ca va fi oprit ca exponat/istoric.Iata imagini cu respectivul!


CRIM0030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.3 kb
 Vizualizat:  de 24394 ori

CRIM0030.jpg



CRIM0027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  369.15 kb
 Vizualizat:  de 24394 ori

CRIM0027.jpg



CRIM0028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.46 kb
 Vizualizat:  de 24394 ori

CRIM0028.jpg



CRIM0029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.55 kb
 Vizualizat:  de 24394 ori

CRIM0029.jpg



CRIM0031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  391.62 kb
 Vizualizat:  de 24393 ori

CRIM0031.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2007 22:03:25    Titlul subiectului: 85737

Din unghiul in care ai fotografiat tramvaiul 41 am crezut ca Timis-ul a fost deja reconditionat... Se pare ca m-am inselat.
Din cate imi amintesc, la Galati a mai circulat un tramvai Tatra de culoare galbena, cu numarul de parc 57... Nu stiu noul sau numar (ma refer la perioada de dupa renumerotarea tramvaielor) si nici daca respectivul mai functioneaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 20:40:22    Titlul subiectului: 86537

Asa este, se suprapunea numarul aferent Tatrei cu cel al Timisului...

A existat un singur tramvai Timis in Galati cu pantograf SIMETRIC. Era de fapt cam singurul vagon Timis cu fereastra/afisaj al numarului si traseului deasupra parbrizului.Vagonul avea numarul #88 si era de culoare rozaliu cu fond alb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 11 Mar 2008 15:42:38    Titlul subiectului: 89907

Tramvaiul Timis #57 este inca in depou, in aer liber. Nu sta pe boghiurile lui originale ci pe niste 'suporti cu roti' destul de ciudati; probabil asa poate fi mutat prin depou cand e necesar.

The #57 Timis tram is still in the depot, stored in open air; it sits on some dummy bogies, looking quite weird; this way it probably can be moved inside the depot when necessary.

Foto: Terry Lawson



Ultima modificare efectuată de către stfp la Mar 11 Mar 2008 19:54:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Mar 2008 15:56:48    Titlul subiectului: 89910

Astfel de "ustensile", boghiuri false, sunt folosite in toate depourile pentru manevrarea vagoanelor aflate la RC/RK/etc. Nu doar in Romania (sigur, aspectul difera cat de cat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 22:05:19    Titlul subiectului: 106561

Va mai amintit de acele vremuri cand se calatorea frecvent pe scarile mijloacelor de transport? Daca nu, am sa incerc sa va amintesc eu postand doua fotografii cu tramvaiele Timis care circulau pe la inceputul anilor '80.
Pozele au fost realizate in zona combinatului siderurgic, la schimbarea turelor. Sursa: http://www.tramways-romania1982.blogspot.com



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.18 kb
 Vizualizat:  de 22657 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.37 kb
 Vizualizat:  de 22657 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 24 Sep 2009 18:44:37    Titlul subiectului: 117456

In memoria Timis-urilor ce au "domnit" pe vremuri in Galati postez doua poze din 1994.Pozele sunt preluate de pe un site in care erau prezentate orasele Europei , din pacate am uitat numele site-ului.


Galati_19940831_07.jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.77 kb
 Vizualizat:  de 21469 ori

Galati_19940831_07.jpg.jpg



Galati_19940831_08.jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.33 kb
 Vizualizat:  de 21469 ori

Galati_19940831_08.jpg.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2009 13:40:14    Titlul subiectului: 121681

Sa vedem doua fotografii tot din trecut:

Poza 1: Timis-ul 53 transformat in cisterna (2006);
Poza 2: Timis-ul 96 si remorca sa ruland pe strada Frunzei (1998).
(Poate ne ajuta cineva sa ne spuna si ce numar avea remorca lui 96)

Sursa de unde am preluat aceste fotografii este: http://tramwaysdumonde.skynetblogs.be/category/1296903/1/Roumanie



53.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.7 kb
 Vizualizat:  de 20636 ori

53.jpg



Timis 96.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.38 kb
 Vizualizat:  de 20636 ori

Timis 96.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 21 Mar 2010 00:32:41    Titlul subiectului: 124867

Cu parere de rau va anunt ca Timis-ul #53 este casat!
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 10:01:19    Titlul subiectului: 125681

In vremurile din urma, dupa cum s-a mai amintit, nu toate Timis-urile de la Galati aveau o remorca sau doua remorci... De obicei, cele care aveau numere mai mari de 100 beneficiau de doua remorci, dar asta nu reprezinta un mod de clasificare propriu-zisa intrucat erau si exceptii. De exemplu, am gasit prin notatiile mele efectuate pe la inceputul anilor '90 o astfel de exceptie: 80 + 280 + 380. Garnitura mergea des pe linia 3 iar schema de culoare a celor trei componente era alba cu dunga lata galbena pe laterale. Prin urmare, vagonul 373 nu a fost cel care avea cel mai mare numar de parc, potrivit re-numerotarilor interne...

Totusi... daca are cineva posibilitatea si cunostintele necesare, poate realizeaza o prezentare a Timis-urilor 2 din Galati, cu tot cu schema de culoare si vagoanele aferente. Ar fi o idee frumoasa sa avem o clasificare a... vremurilor de odinioara. Pot face, pentru prezentare, vederea laterala a Timis-ului 2 in AutoCad, de tot ce e nevoie sunt detaliile propriu-zise...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community