Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Calea de rulare a tramvaielor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 07:40:54    Titlul subiectului: 132012

Mai multe detalii privitoare la informatiile oferite anterior:

http://www.viata-libera.ro/articol-Strada_Basarabiei_redeschisa_saptamana_viitoare_2.html

"Strada Basarabiei, redeschisă săptămâna viitoare

Vești bune pentru șoferii din Galați! Primăria anunță că lucrarea de refacere a străzii Basarabiei, în segmentul bulevardul George Coșbuc - Piața Energiei, este aproape gata și că artera va fi redată circulației în curând.

„Săptămâna aceasta, în acel tronson sunt efectuate probe la calea de rulare a tramvaielor. El va fi redeschis la începutul săptămânii viitoare, luni sau marți”, a declarat, luni, viceprimarul municipiului Galați, Nicușor Ciumacenco.

Amintim că lucrările de modernizare a străzii Basarabiei, în porțiunea bulevardul George Coșbuc - Piața Energiei, au debutat anul trecut. În cele 12 luni scurse de atunci, acolo au fost reabilitate rețelele de utilități, strada a fost lărgită cu câte o bandă pe fiecare sens de mers, a fost turnat un nou strat de covor asfaltic, iar calea de rulare a tramvaielor a fost reconstruită, municipalitatea renunțând la piatra cubică pentru platforme de beton.

Cheltuielile efectuate până acum se ridică la 7,5 milioane de lei. Bugetul inițial al proiectului era de 13,2 milioane de lei, din care 10,9 milioane de lei reprezentau finanțarea nerambursabilă oferită de Uniunea Europeană prin Programul Operațional Regional 2007 - 2013.

Municipalitatea gălățeană derulează încă 7 proiecte prin Programul Regio, în valoare totală de peste 40 de milioane de lei.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.12 kb
 Vizualizat:  de 19216 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 08:03:15    Titlul subiectului: 132214

Conform articolului postat mai jos, lucrarile pentru strada Basarabiei s-au incheiat si circulatia va fi deschisa in cursul saptamanii viitoare. De asemenea, ne este oferit, in cadrul articolului date concrete despre ceea ce a insemnat aceasta modernizare, cat s-a cheltuit si ce s-a obtinut.

http://www.viata-libera.ro/articol-Basarabiei_in_Europa___2.html

"Modernizare
Basarabiei, în Europa


Modernizarea străzii Basarabiei, lucrare finanțată prin program european, a costat 11,7 milioane de lei, inclusiv TVA, constructor fiind SC Marivila Com SRL București.

Potrivit datelor furnizate de biroul viceprimarului Nicușor Ciumacenco, de 11,7 milioane lei s-au efectuat următoarele lucrări: „lungimea totală a străzii pe care s-a lucrat a fost 1,15 km. S-a intervenit asupra a 10.900 mp de carosabil, din care 2.800 au fost dale de beton, iar 8.100 mp asfalt, și s-au reparat 4.100 mp de trotuare”.

„De asemenea, rețeaua de apă și canalizare a fost refăcută pe o distanță de 1.100 de metri liniari”.

„Lucrările la rețeaua de alimentare a tramvaielor au prevăzut montarea a 67 stâlpi de susținere, a 2,5 km fir de cupru de contact, a 121 lămpi de iluminat stradal și a 2,3 km linii de tramvai”.

Circulația rutieră va fi reluată pe respectivul tronson (între Coșbuc și Piața Energiei) cel mai probabil săptămâna viitoare."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 16:56:31    Titlul subiectului: 132377

Si, in fine, iata ziua mult asteptata!

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-_Dupa_mai_bine_de_12_luni_de_lucrari-strada_Basarabiei_a_fost_redeschisa_0_322767860.html

"Galați: După 12 luni de reabilitare, strada Basarabiei a fost redeschisă circulației

Circulația pe amintita arteră a fost blocată vreme de mai bine de 12 luni. Valoarea totală a investiției este de 11,7 milioane de lei, iar lucrările au fost făcute de firma bucureșteană Marivila Com SRL.

Vești bune pentru șoferii din Galați! Primarul Dumitru Nicolae a inaugurat astăzi Strada Basarabiei (pe segmentul George Coșbuc - Piața Energiei), care a fost blocată pentru modernizări timp de mai bine de 12 luni.

Strada a fost reparată pe o lungime de 1.150 metri. S-a intervenit asupra a 10.900 mp de carosabil, din care 2.800 au fost dale de beton, iar 8.100 mp de asfalt. S-au reparat 4.100 mp de trotuare. De asemenea, rețeaua de apă și canalizare a fost refăcută pe o distanță de 1.100 de metri.

„A fost un proiect important pentru oraș și ne bucurăm că am reușit să-l finalizăm. Acum așteptăm să ne vină și banii de la UE, care deocamdată au fost pe hârtie. În scurt timp vom inaugura străzile Stadionului și Oțelarilor", a spus primarul Nicolae.

Din proiect lipsesc, totuși, pistele pentru bicicicliști, promise încă de anul trecut de autorități.

„A fost o modificare a proiectului și a trebuit să scoatem pistele pentru bicicliști. Ele se vor face pe trotuar", a spus vicceprimarul Nicușor Ciumacenco.


Lucrările la rețeaua de alimentare a tramvaielor au prevăzut montarea a 67 stâlpi de susținere, a 2,5 kilometri fir de cupru de contact, a 121 lămpi de iluminat stradal și a 2,3 km linii de tramvai."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.79 kb
 Vizualizat:  de 19096 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 17:07:25    Titlul subiectului: 132379

Si tramvaiele cand vor incepe sa circule?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 17:15:22    Titlul subiectului: 132381

Partea carosabila din dreptul cimitirului Eternitatea pe sensul de mers bd G. Cosbuc-IFR este valurita, iar canalizarile sunt sub nivelul asfaltului.
Tot in acea zona este deja si o mica surpare care se va mari cu timpul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 22:03:05    Titlul subiectului: 132414

deprodio a scris:
Si tramvaiele cand vor incepe sa circule?
Nu tocmai curand! O sa treaca ceva timp pana se vor repune in circulatie. In cel mai fericit caz va fi reluat traseul 46. Restul, in toamna! De ce spun asta? Simplu! In primul rand inca se mai lucreaza pe str. Traian, inclusiv la calea de rulare care sincer, acele lucrari pe str. Traian sunt de toata jena si scarba. Sa folosesti aceleasi linii vechi, acelasi sistem de asezare a liniilor direct pe pamant fara traverse, si culmea,...sa asezi acelasi sistem de piatra Mc'Adam intre sinele de rulare mi se pare o bataie de joc demna de filmele cu prosti! Prostii find noi, cetatenii. Orice om cu mintea intreaga isi va da seama ca initial proiectul prevedea inclusiv INLOCUIREA LINIILOR DE TRAMVAI cu sine noi. Ori aici s-au spalat destui bani. Au intret multe milioane in buzunarul unor ,,baieti destepti". Asta e...
Apoi doi la mana, inca se lucreaza pe str. Mihai Bravu in zona Bibliotecii V.A-Ureche.
Oricum tramvaiele pe Basarabiei vor circula cam prin Septembrie in cel mai fericit caz.
Si putin off-topic, stati linistiti ca nici cu autobuzele DAF lucrurile nu stau chiar fericite. Nici macar nu s-au incarcat si nu s-au facut formele pentru a fi aduse in Romania/ Galati. Daca o sa le vedem cumva prin Octombrie/Noiembrie sa zicem ,,Merci!"
Inchei prin a spune ca o bataie de joc mai mare decat reabilitarea Basarabiei nu s-a pomenit. Numai eu cunosc colegi de servici care si-au renovat apartamentele si casele de la tara cu ciment cumparat ,,pe sest" de la muncitori care lucrau la reabilitarea strazii. Cat pietris s-a transportat cu remorcile cu Dacia sau Dacii Papuc, cate si mai cate...Mi-e sila si scarba...O sa fac zilele astea cateva fotografii si daca surprind niste faze de genul celor de mai sus o sa le postez, sa vada si lumea ,,ce edili" ,,gospodini" si ,,competenti de barlare" avem la Galati! Rusine!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 25 Aug 2010 01:01:43    Titlul subiectului: 132417

Ma gandeam ca poate vor reinfiinta traseele 5 si 42 in regim normal si nu de conventie.Si apropo, s-a zis ca traseele 1 si 3 vor fi in regim normal;pana acum n-am vazut nimic. Referitor la Str.Traian, sunt perfect de acord cu Sergabi28; nu mi-a venit sa cred cand am vazut strada acceasi dupa lucrari.
Si sunt convins ca nici Mihai Bravu nu va capata alta infatisare.
Inca o chestie:e bine ca s-au pus linii noi pe Str.Basarabiei pe sensul din spre P-ta Energiei spre intersectia cu Str.Tecuci, dar nu stiu ce traseu va trece pe acolo Rolling Eyes Sa infiintezi o linie pentru cateva tramvaie care vin de la Depou si,eventual pt.traseul 6 care circula in regim de conventie mi se pare cam...ciudat, mai ales ca este linie care face legatura intre Str.1 DEC 1918 si Str.Tecuci dar in fine...vom vedea.
Ma gandesc ca poate vom avea parte de un traseu nou, dar...ma indoiesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 25 Aug 2010 16:10:45    Titlul subiectului: 132433

Sa va zic asa, ca chestie, un adevar despre cum s-au reabilitat niste linii care care oricum sunt moarte. Un prieten cunoscut care lucreaza la Primaria Craiova mi-a spus despre proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai din Galati. Mi-a aratat niste planuri si proiecte (copii, dar care nu mi-au putut fi puse la dispozitie) si am transcris dupa cum urmeaza:

Reabilitarea Caii Basarabiei pe portiunea Str. Traian--->B-dul G. Cosbuc prevedea asezarea liniilor pe traverse din beton armat si macaze si dispozitive de cale electrice. Ce avem azi??? Traverse de lemn si macaze...manuale. Asta era proiectul finalizat in 2003.

Str.Traian intre Parcul Rizer --->Basarabiei (Baia Comunala)--->Piata Centrala, pe proiect prevede asa:
-sine de rulare tip ,,Phoenix"
-macaze electice automate
-dispozitive automate de ungere buza de bandaj la macazele de talonare (atacabile prin buza de bandaj).
-traverse din beton armat
-suruburi de prindere, cleme elastice de fixare a sinelor pe traverse, elemente de antifonare plan de separatie sina-traversa, martori luminosi pozitie macaz( semafoare de directionare).
Ce avem in realitate?? O mare bataie de joc:
-vechile sine de rulare datand de pe vremea vechiuluio ecartament de 1000mm, taiate si resudate la loc.
-sinele vechi, asezate cu talpa direct pe pamant si prevazute cu...platbande de egalizare ecartament dispuse la intervale de 2,5m.
-vechea piatra cubica (Mc'Adam) scoasa si...reasezata intre sinele de rulare.
-vechile macaze cu actionare manuala

Reabilitare cale de rulare tramvai portiunea: Micro20--->Str Otelarilor --->Str. Frunzei--->Ghe. Asachi--->Spital de Copii sf Ioan.
Materiale si elemente:
-Portiunea Micro20--->Frunzei pana la Prelungirea Brailei se utilizeaza sine noi tip ,,Phoenix", fixate cu cleme elastice pe traverse din beton armat, cu elemente de antifonare plan de separatie sina/traversa
-macaze cu actionare electromagnetica, sisteme automate de ungere buza bandaj macaze talonabile si macaze automatizate cu actionare electromagnetica
-martor luminos pozitie macaz (semafor directionare pentru tramvai)

Portiunea str Ghe. Asachi---> Flora--->Spital de Copii sf Ioan se va utiliza:
-sine de rulare tip ,,Vignole & Stevens" (sina tip CF), fixate cu cleme elastice pe traverse din beton armat, cu elemente de antifonare plan de separatie sina/traversa
-macaz talonabil (cu actionare prin atacul buzei de bandaj)
-sistem automat de ungere buza bandaj macaz talonabil.
...Ce o sa avem??? Un mare ,,kitch" si o mare bataie de joc. O sa traim si o sa vedem.

Nu am vrut sa prezint asemenea informatii, dar nu pot sa rabd si sa privesc bataia de joc. Repet, cunostinta mea de la Craiova se ocupa cu reabilitarea urbana si lucreaza in domeniul Urbanism si a avut acces si la planurile de reabilitare a unor strazi din Galati. Asta si datorita faptului ca si el este...nascut in Galati. Si mi-a aratat (mandru fiind) ce lucruri marete fac galatenii...I-am taiat imediat elanul aratandu-i fotografiile de pe laptopul meu in care aratam ,,ce planuri marete" pun in aplicare ,,dragii nostri edili". A ramas mut. ,,Cum frate, in proiectele prezentate de galateni se prevede tortul cu o mare cireasa in varf, iar in realitate vi se da o coliva ranceda si cu o bomboana amarata in mot???"
I-am zis: ,,Imaginile vorbesc!!!!"
S-au modernizat niste linii ,,moarte", niste bretele lipsite de importanta in dauna unor linii foarte circulate din oras. Asta ca sa fie o PALMA data Transurbului si o mangaiere pe crestet a Privatilor din partea imbuibatilor din fruntea administratiei orasului.

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Aug 2010 07:42:32    Titlul subiectului: 132514

Se tot spune ca pana in septembrie se fac probe la linia de tramvai de pe str Basarabiei. Chiar am vazut muncitorii Transurb curatand canalul sinelor de pe str Anghel Saligny, iar in perioada cand s-a montat firul au fost puse pe parbrizele masinilor parcate pe linia de tramvai rugamintea de a parca in alta pare deoarece incepand cu 11 august se vor face probe la linia de tramvai. A trecut pana acum vreun tramvai in probe pe linia noua? Linia pare inca "virgina".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 27 Aug 2010 16:30:46    Titlul subiectului: 132550

Da s-au facut probe cu tramvaiul. Atat: doar probe! In special in intersectia I.C.Frimu. Probe cu privire la functionarea macazelor automate (doua la numar), probe cu tramvaiul privind geometria caii, curbele etc. Se poate observa zona pe unde au rulat. Mai jos am facut o schita cu amplasarea actuala a sinelor dupa reabilitare si liniile pe care s-au facut probele.


untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.61 kb
 Vizualizat:  de 18903 ori

untitled.JPG



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 19:41:42    Titlul subiectului: 132914

S-a redeschis circulatia tramvaielor pe traseul 5: Micro19 --- Bazinul-Nou.
Pot spune ca pe portiunea reabilitata vagoanele ruleaza relativ bine.Chiar si pe linia veche vagoanele au rulat bine acompaniat fiind de zgomotul tipic de roti ruland pe linie ruginita si necirculata de mai bine de 2 ani si pline de pamant/praf.
In imagini se observa si linile cum aratau dupa cateva ture cu tramvaiul.



IMG_0003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.05 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0003.jpg



IMG_0004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.3 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0004.jpg



IMG_0048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.5 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0048.jpg



IMG_0049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.12 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0049.jpg



IMG_0076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.47 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0076.jpg



IMG_0109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.35 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0109.jpg



IMG_0111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.08 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0111.jpg



IMG_0089.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.01 kb
 Vizualizat:  de 18810 ori

IMG_0089.jpg



IMG_0077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.24 kb
 Vizualizat:  de 18806 ori

IMG_0077.jpg



IMG_0080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.56 kb
 Vizualizat:  de 18806 ori

IMG_0080.jpg



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 19:50:29    Titlul subiectului: 132915

...


IMG_0080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.56 kb
 Vizualizat:  de 18805 ori

IMG_0080.jpg



IMG_0082.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210 kb
 Vizualizat:  de 18805 ori

IMG_0082.jpg



IMG_0084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.86 kb
 Vizualizat:  de 18805 ori

IMG_0084.jpg



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 20:01:02    Titlul subiectului: 132916

Ca dupa orice perioada de stagnare, praful se ridica in viteza tramvaiului rascolit de rotile vagonului.


IMG_0007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.5 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0007.jpg



IMG_0008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.78 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0008.jpg



IMG_0023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.96 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0023.jpg



IMG_0025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.4 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0025.jpg



IMG_0030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.35 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0030.jpg



IMG_0017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.04 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

IMG_0017.jpg



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 21:17:45    Titlul subiectului: 132924

Circula tot in regim de conventie? Si cate tramvaie sunt pe traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Sep 2010 22:16:01    Titlul subiectului: 132925

Nu! Programul zilei de azi a fost CU CALATORI de la 8.00 dimineata pana la 17.00. In restul zileleor va circula normal. Nu neaparat in regim de conventie. Se vrea promovarea si "obisnuirea" calatorilor sa foloseasca acest traseu pentru a ajunge in celelalte parti ale orasului. Asa se doreste si cu traseele 1 si 3. Traseele 1 si 3 vor avea un panou de traseu special diferit fata de celelalte. Un inceput destul de promitator.
Insa nu destul de promitator va fi viitorul str. Traian intre Piata Centrala si Baia Comunala unde, uitati in imaginile ce urmeaza, ce bataie de joc si ce hotie pe drumul mare se practica la Galati cu fondurile europene. Asa ceva, sfideaza cea mai elementara si ratacita picatura de bun simt ce mai poate exista in mintea unui cretin sau a mai multora din ei. Cum spuneam, aceasta reabilitare a str. Traian pe portiunea sus amintita este demna de toata scarba si o dovada de nesimtire din partea edililor nici ca s-a mai pomenit vreodata. Adica daca pe proiect se prevede o serie de elemente: cale de rulare noua, traverse din beton armat, elemente de asamblare sina elastice, etc, astia ce mama naibi fac??? Sa nu-mi zica mie cineva ca Uniunea Europeana a aprobat asemenea sume enorme pentru cretinatatea ce se vede in fotografii!!! Nu cred ca exista oras in Romania care sa faca asemenea...KITCH de prost gust, ieftin si prost...
Despre ce este vorba??? Exact ce am explicat intr-una din postarile mele de mai sus: pe aceasta strada, s-au demontat sinele vechi, s-a scos piatra cubica, au scormonit aia de la apa-canal, si pe masura ce aia termina lucrarile, din urma vin "desteptii-pamantului" alde "DOREL" si reasambleaza vechile sine de rulare asa cum erau ele: carpite, carpocite, ruginite-bocna, uzate, indoite, le aseaza cu talpa direct pe pamant, si se monteaza tiranti distantieri de mentinere a ecartamentului, se sudeaza electric capetele sinelor si la urma se reaseaza aceleasi pietre cubice intre linii. Asta se cheama reabilitare a celei mai vechi linii de tramvai din Galati (100 ani).
Las imaginile sa vorbeasca...



IMG_0034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.04 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0034.jpg



IMG_0035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.2 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0035.jpg



IMG_0036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.02 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0036.jpg



IMG_0037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.73 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0037.jpg



IMG_0041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.15 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0041.jpg



IMG_0043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.39 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0043.jpg



IMG_0044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.35 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_0044.jpg



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 15:39:58    Titlul subiectului: 133125

Astazi, pe bulevardul 1 Decembrie 1918 intre intersectia cu strada Olanesti (in dreptul florariei Passiflora) pana in dreptul magazinului de oglinzi de la ''2 babe'' firul de contact era rupt. Inevitabil circulatia tramvaielor a fost blocata insa am ajuns fara intarziere pana in statia de la Masnita, venind din 19.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2010 17:44:59    Titlul subiectului: 133226

Pe strada Frunzei s-a revenit la circulatia normala.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2010 20:38:54    Titlul subiectului: 133228

... si, dragi galateni, vorba lui Porky Pig: "That's All Folks". Am zis, daca tot s-au apucat muncitorii de schimbat conducte si cablaraie subterana, poate bine-voiesc edilii sa demareze si schimbarea liniei de tramvai, ca doar asa a anuntat Primaria inca de anul trecut. Iar lunile s-au dus, una cate una, iar bunele intentii s-au evaporat.
Prin urmare: aceelasi praf pe strada Frunzei, aceeasi retea de tramvai, destul de pacatoasa, completata cu segmentul doi (modernizat doar in visele frumoase ale galateanului dornic sa-si vada urbea ceva mai eleganta - daca mai exista) adica strada Stadionului, unde dansul pe sine este ca spectacolul in arena iar apoi, cireasa de pe tort - bulevardul Otelarilor. Si stiti ce? Si acest tronson era propus pentru modernizare!
Propun ca pe strada Frunzei sa legam ultimele simboluri muncitoresti uitate in amintire cu o panglicuta roz iar edilimea orasului sa taie cu foarfeca si sarbatoreasca cu fast inca o realizare pe care ei o percep imensa si care in realitate e doar o lucrare de bun simt... Dar deh, mai avem pana sa ne raportam la occidentalism.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 15:07:41    Titlul subiectului: 133769

Astazi, aflandu-ma in trecere cu autobuzul pe traseul 9, am remarcat faptul ca pe portiunea dintre Biserica Catolica si scarile de pe strada Mihai Bravu a inceput demontarea liniei de tramvai, pe firul catre gara. Linia e taiata cu acetilena dar firul de contact e intact. Din pacate telefonul meu nu permite fotografii de calitate si de aceea nu pot posta imagini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 15:13:46    Titlul subiectului: 133770

Poate se intampla ca pe Str.Traian (portiunea P-ta Centrala-Baia Comunala) sau...cine stie? Sa speram sa nu se desfiinteze linia Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 18:07:13    Titlul subiectului: 134018

Pentru isteria unora si bucuria majoritatii, un cunoscut din Primaria Galati (o persoana apolitica) mi-a spus ca linia de tramvai de la Gara CFR --- SC. ,,Transurb"-SA nu va fi desfiintata! Ea va fi remontata imediat dupa reabilitarea sistemelor de apa si canalizare din acea zona.
Din pacatre proiectul nu prevede inlocuirea liniilor de tramvai cu altele noi, dar cu toate astea liniile de tramvai dinspre Gara CFR catre oras NU VOR DISPAREA! Intre noi fie vorba,...la felul cum arata liniile, acestea trebuiesc neaparat INLOCUITE. Oxidarea lor accentuata este data de campul electric creeat intre sina si umezeala pamantului in sine. Se stie ca linia de tramvai/sina este NEGATIVUL retelei de contact. Acest camp electric accelereaza oxidarea sinei in functionarea ei.

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 22:47:35    Titlul subiectului: 137134

Strada Frunzei se pare ca nu va fi inclusa in proiectul de modernizare din primavara, desi candva se vorbea despre acest aspect. Avand in vedere ca lucrarile pentru schimbarea canalizarii au luat sfarsit, interesul pentru modernizarea (asfaltarea strazii si a trotuarelor) pare un subiect inchis. Cel putin asa se prezinta situatia in aceste momente.
Au ramas macazele pentru circuitul monofilar, care sa ne mai aminteasca de lucrarile din trecut, cand speram ca nu ne vom mai balangani cu tramvaiul pe aceasta strada. Deci... ramane pentru alta data. Pana atunci sa speram ca nu va ia cu ameteala atunci cand calatoriti cu tramvaiul prin aceste zone...
Mai jos, cateva amintiri de la derivare...



05.12.2010 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.77 kb
 Vizualizat:  de 17967 ori

05.12.2010 009.jpg



05.12.2010 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.41 kb
 Vizualizat:  de 17967 ori

05.12.2010 010.jpg



05.12.2010 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.27 kb
 Vizualizat:  de 17967 ori

05.12.2010 011.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:01:38    Titlul subiectului: 137137

Ba da! Strada Frunzei va fi inclusa si ea in proiectul de modernizare a tronsonului: Micro20---Otelarilor---Stadionului---Frunzei---Gh. Asachi---Spital de Pediatrie!
Si eu am auzit acest zvon, dar...e doar zvon. Cine l-a initiat? Privatii! Caci am auzit doi dubagii discutand in zona Parc CFR. Deci...nu ma mira...

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:14:13    Titlul subiectului: 137140

Sincer sa fiu, Sergiu, am auzit discutia asta de trei ori in ultima luna... Da, prima oara am auzit de la privati. E drept ca ei nu circula pe Frunzei, ceea ce nu ii afecteaza, deci a fost o convorbire surprinsa mai mult cu caracter "colateral".
Pe urma am auzit un grup de muncitori care lucra in vecinatatea Garii si care isi trecea "in revista" locurile unde ar putea activa la anu'. Se spunea atunci ca portiunea care urma sa intre in modernizare odata cu sfarsitul acestei ierni va fi Otelarilor - Stadionului. Si atat... Tot ei sustineau ca strada Frunzei "e gata" (daca halul in care arata acum se poate numi "gata" Twisted Evil )
A treia oara, informatia a venit de la o persoana care lucreaza la Vega. Tot o discutie surprinsa pe teren.
Acum, ori cineva "de sus, de la birourile ale mari" a facut o greseala, ori strada Frunzei a fost impinsa "mai la coada", functie de importanta lucrarilor. Ma gandesc ca la stadiul in care noi, romanii, modernizam 500 de metri de strada intr-un an si apoi vin repede edilii sa taie panglica cu un aplomb iesit din comun, n-ar fi de mirare ca echipele de "worker-i" sa se apuce de strada Frunzei in 2012...
Sper sa gresesc. Si sper sa vad mai mult interes in ceea ce priveste activitatea urbana.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:38:41    Titlul subiectului: 137143

@ NightWishMaster

Cred ca vor sa o modernizeze, sa puna sina noua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 7 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community