Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Calea de rulare a tramvaielor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 00:44:24    Titlul subiectului: 137144

Din cate mi s-a spus, tot pe aia veche o sa o puna, dupa ce - desigur - se vor termina lucrarile.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 08 Dec 2010 18:08:46    Titlul subiectului: 137254

Strada Frunzei va fi modernizata in partea a 2-a a programului de modernizare a liniei de tramvai din Micro 19 pana la IREG.
Voi gasi solutii ca tramvaiele sa nu fie sistate din nou pe traseele 3, 5, 7, 39, 43, ca atunci ar fi prea mult pentru autobuze de suplinit!

Vedem cum va fi, important e ca in viitor TOATA CALEA DE RULARE A GALATIULUI VA FI SCHIMBATA, inclusiv Bazinu Nou, Viaductul CSG, Micro 39 -> Bariera etc!
Ma voi lupta pentru treaba asta la fel cum ma voi lupta si pentru linia de tramvai a traseului 35! Si daca ne unim, vom reusi!



galati-map.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.92 kb
 Vizualizat:  de 11889 ori

galati-map.png



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 01:11:48    Titlul subiectului: 138838

In cursul zilelor trecute am avut ceva treburi la Arcelor Mittal (Sidex, CSG...) si cu aceasta ocazie am efectuat o prezentare succinta la capatul de linie al tramvaielor care intorc acolo...
Mai intai am sa postez link-ul pentru filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=ND3dUPIIbik

Apoi as dori sa discutam cateva aspecte (sper sa se gaseasca cineva care sa raspunda la aceste intrebari si sa nu ramana inca o postare de izbeliste Sad )
In primul rand, ceea ce m-a surprins au fost cele cinci trasee afisate undeva inainte de intrarea la peroane: afisajul probabil ca este destul de nou intrucat arata 5 linii dintre care 3 sunt conventii (se vede in videoclip): 1, 3, 41, 43 si 46. Pentru cei ce nu cunosc, 1, 3, si 43 sunt conventiile (desi se zvonea ca 1 si 3 sa primeasca regim normal). Ceea ce nu inteleg este rostul liniei 41. Probabil ca in vremurile bune nu era o linie conventie (altfel ce rost ar fi avut linia 1???). Am mai auzit ca s-au facut niste probe pe aceasta linie... Am intrebat daca este functionala dar n-am primit un raspuns precis, prin urmare, poate altcineva ne poate lamuri.
Pe urma, sunt patru terminale... Cate dintre acestea sunt folosite? Sinele par cam ruginite, chiar si cele pentru tramvaiele care deservesc linia 46... Din cele patru terminale, trei sunt acoperite (de refugii) iar al patrulea nu. Poate isi mai aminteste cineva sa ne spuna - in trecut - cum era repartitia pe aceste terminale. Am remarcat ca in dreptul fiecarui terminal se afla cate un dispozitiv indicator pentru traseu (probabil ca in vremurile bune era si luminat - dispozitivul se vede si in videoclip). In zadar m-am tot zgait la ele... Nu se vedea nimic. Unele erau sparte, altele intregi dar nu spuneau mare lucru...
Un alt aspect destul de suparator este terasamentul. La plecarea de la capatul de linie, am zis ca sar naibii boghiurile. Ne-am zgaltait si am ascultat zgomotul surd al rotilor de fier silite sa-si urmeze drumul... Poate cateva interventii aici n-ar strica.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 14:01:35    Titlul subiectului: 138846

Eu, cand am mai fost pe acolo, am observat ca primul terminal este folosit pentru 3 si 43, al doilea pentru 1 si al 3-lea pentru 6.
46 nu am observat niciodata unde trage, dar banuiesc ca pe al doilea terminal. Oricum, ideea e ca in prezent nu se mai tine cont fiecare traseul "cu terminalul lui"; acum fiecare trage unde are loc. Al 4-lea terminal este destinat pentru tramvaiele in repaus (exact ca in Micro 19)numai ca acum nu mai este disciplina din trecut (exact ca in Micro 19 sau in Bazinul Nou) fiindca, nu-i asa, nu deranjeaza pe nimeni daca tramvaiul este asezat pe terminalul de repaus.
Despre traseul 41 stiu ca a fost infiintat in trecut pentru "ajutorul" traseului 1; se stie ca in trecut, cand tot Sidex-ul era functional, erau multi muncitori ce mergeau in Micro 40, 39 si derivatele lor si, prin urmare, tramvaiele erau pline ochi (vestita calatorie "pe scari").
In prezent nu mai sunt asa de multi muncitori ce iau traseul 1, deci nici traseul 41 nu mai este rentabil.
Intr-adevar, s-au facut probe cu acest traseu, insa s-a hotarat ca traseul 1 isi poate face singur treaba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 14:56:08    Titlul subiectului: 138849

46 trage la primul peron (cel din partea dreapta). Ia calatorii chiar din dreptul parcarii din fata Sidex-ului si apoi stationeaza la peron (asta se intampla intre orele de intrare/iesire a angajatilor de la combinat). Probabil ca si perioada de trafic intens opreste tot la primul peron din dreapta.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 10:21:06    Titlul subiectului: 139107

Macazurile din zona modernizata din IC Frimu sunt incalzite electric? Poza a fost facuta ieri in timpul ninsorii.


Macaz IC Frimu.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.82 kb
 Vizualizat:  de 11569 ori

Macaz IC Frimu.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Mar 2011 18:20:15    Titlul subiectului: 141045

Stadiul lucrarilor de pe Str. Basarabiei pe portiunea curpinsa intre Str. Traian si Domneasca.

-12 martie 2011-



IMG_1269.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.38 kb
 Vizualizat:  de 11318 ori

IMG_1269.JPG



IMG_1270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.5 kb
 Vizualizat:  de 11318 ori

IMG_1270.JPG



IMG_1273.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.17 kb
 Vizualizat:  de 11318 ori

IMG_1273.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 11:31:07    Titlul subiectului: 141201

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Primaria-Galati-imprumute-asfaltarea-strazilor_0_445156005.html

Demonteaza linia in vederea inlocuirii/modernizarii sau ... de tot ?!? Shocked

"Primăria Galați vrea să împrumute 14,5 milioane de euro pentru asfaltarea străzilor

Corina Misăilă

Joi 17 mar 2011

Găurile din carosabil vor fi asfaltate din bani împrumtați, Foto: Corina Misăilă

Membrii Comisiei Buget-Finanțe a CL vor stabili în această după-amiază cum vor fi cheltuiți banii împrumutați în acest scop. Sunt vizate pentru modernizare străzile Ana Ipătescu, cele din Traian Nord și din Valea Orașului.

Înghețul și materialul antiderapant folosit pentru deszăpezire au creat gropi în carosabil pe majoritatea străzilor. În plus, lucrările la rețelele de apă și canalizare au contribuit și mai mult la găurirea străzilor din oraș.

Pentru a putea demara lucrările de reasfaltare, municipalitatea va contracta în scurt timp un credit bancar de la Banca Europeană de Investiții.

Împărțeala banilor

După cum ne-a declarat Constantin Aurelian, președintele Comisiei Buget-Finanțe a Consiliului Local, creditul are o valoare de 14,5 milioane de lei și un termen de rambursare circa 10 ani.

„În bugetul propriu deja avem bani pentru reparații străzi, dar vrem să luăm un credit pentru ca majoritatea străzilor cu probleme să fie reparate. Astăzi, vom discuta aspectele creditului, negocierea, dobânda și perioada de rambursare".

Banii obținuți din împrumut vor fi utilizați pentru modernizarea străzii Ana Ipătescu, a celor din cartierul Traian Nord și din Valea Orașului, dar și pentru unele lucrări la Parcul Industrial.

Cele 61 milioane de lei vor fi împărțite în felul următor: 31.486.599 lei vor fi cheltuiți pentru reabilitarea a 29 de străzi cu carosabilul distrus de lucrările ISPA. Printre acestea figurează Bălcescu, Gării, precum și drumul de acces spre Trecere Bac.

O sumă de șapte milioane de lei va fi direcționată către Parcul Industrial pentru realizarea unui drum de acces, extinderea conductei de apă și alimentarea cu energie electrică.

„La parc trebuie să terminăm utilitățile. Vom face drumul, instalațiile electrice și canalizarea. Este criză și e nevoie de locuri de muncă", a spus Constantin Aurelian.

Circa 8 milioane de lei vor fi investiți în modernizarea străzii Ana Ipătescu. Va fi schimbată rețeaua de apă și canalizare și demontată linia de tramvai.

Totodată, proiectul mai vizează realizarea unui carosabil cu patru benzi de circulație și modernizarea rețelei de iluminat. O investiție importantă, de 6,5 milioane lei, va viza și 10 străzi din Cartierul Traian Nord.

Gălățenii care locuiesc în Valea Orașului vor beneficia, până în 2012, de străzi asfaltate și modernizate. Primăria va investi circa 8 milioane de lei în acest scop.

Surse din cadrul Primăriei ne-au declarat că o parte din sumă ar putea fi folosită pentru achiziționarea unui nou sediu pentru municipalitate."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 11:36:25    Titlul subiectului: 141202

pe Ana Ipatescu, tramvaiul nu mai circula de multa vreme... A existat o varianta cu intoarcere langa fosta fabrica de tabla Cristea Nicolae dar obisinuiti cu puturosenia actuala, s-a renuntat la idee. Liniile de pe Ana Ipatescu vor fi scoase mai mult ca sigur (ca si in cazul strazii Traian - portiunea dintre Baie si Bariera).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 11:39:31    Titlul subiectului: 141204

Linia de pe strada Ana Ipatescu se continua pe strada Portului, si avea capatul la gara fluviala. Acum in capat linia este asfaltata si s-a construit si un garaj pe ea, iar pe toata strada Portului linia a fost scoasa. Deci linia de pe Ana Ipatescu nu isi mai are rostul acum... Firul deja a fost scos de aproape 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 12:27:48    Titlul subiectului: 141383

Revine tramvaiul in gara. Liniile de pe Mihai Bravu si Garii sunt refacute in proportie de 95%. Traseele 36 si 37 vor fi reactivate. 54 va fi scos, deoarece deocamdata autoritatile nu vor sa puna linia de tramvai pe Traian pana in Parcul Rizer. Si din nou Galatiul mai pierde inca 5 kilometri de cale de rulare a tramvaielor....... Frumos asa.... Urmam exemplul rau al Frantei care si-a scos tramvaiele prin anii 60 si acum le repun in drepturi....
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 00:27:46    Titlul subiectului: 141426

Nu stiu, Stefane... 37-le e cam problematic desi s-a primit unda verde pentru el. Mi s-a spus (in urma cu ceva saptamani) ca e vorba despre o anume suprapunere de linii locale cat si de rentabilitate... Desigur ca s-ar putea face un test "practic" pentru a se constatata aceasta rentabilitate si poate chiar ca se va face... Vorba aia, tramvaie sunt destule in depoul de pe Magistrala CSG. Pana atunci insa trebuie sa se refaca portiunea dintre intersectia strazii Basarabiei cu Traian si cea dintre Domneasca si Basarabiei.
Traseul 37, din cate se zvoneste deocamdata, nu va avea multe zile... Daca se va schimba ideologia... ramane de vazut fiindca n-ar fi prima oara, nu?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 22:09:58    Titlul subiectului: 141577

Deocamdata pana la revenirea tramvaielor, traseele 7 si 44 au fost iar scoase si repuse autobuzele. 4 autobuze pentru 7 si 3 autobuze pentru 44.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 00:43:35    Titlul subiectului: 141594

Ce s-a intamplat de tramvaiele iar nu mai circula pe 7 si 44?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 01:46:46    Titlul subiectului: 141659

In cursul zilei de joi am aflat ca traseele 6,7 si 44 sunt deservite de midibuze din cauza unor lucrari la Baia Comunala...deci,am revenit iar la starea initiala cu tramvaiele care circula doar pe 1,3 si 39(despre 43 nu stiu nimic)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 02:16:29    Titlul subiectului: 141662

43 ar trebui sa circule ca doar nu-l impiedica nici o lucrare ISPA... Si ai uitat sa mentionezi si de 46... care este functional.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 13:28:48    Titlul subiectului: 141791

Astazi tramvaiele circulau spre piata, 7 si 44, iar strada Traian nu parea afectata de lucrari
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 19:58:52    Titlul subiectului: 141806

43 si 46 circula dar cum sunt conventii circula rar. Programul lui 46 e trecut pe site-ul Transurb dar pentru 43 trebuie sa il panditi ca la vanatoare si sa aveti rabdare cu carul ca la pescuit. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 21:26:22    Titlul subiectului: 141813

46 nu este cursa conventie, spre deosebire de 1 si 3. Pe siteul Transurb-ului apar doar traseele care nu au regim special de functionare, acestea din urma fiind intrebuintate doar pentru angajatii anumitor intreprinderi (mai precis C.S.G.).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 21:07:46    Titlul subiectului: 142866

Sinele de pe strada Basarabiei colt cu Domneasca au fost scoase de mult. Se va desfiinta linia de pe sensul de mers spre strada Traian?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Apr 2011 14:20:09    Titlul subiectului: 142876

Sunt lucrari ISPA. Nu se mai desfiinteaza nimic. Galatiul a pierdut Ana Ipatescu, Traian, Portului, Bucovinei. In rest nu se mai scoate nimic.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Apr 2011 22:54:37    Titlul subiectului: 142881

Da, se vor pune inapoi sinele de tramvai (desi speram la o modernizare). Logic vorbind: la ce bun sa pui linia de tramvai pe Bravu (spre Garii) si sa renunti la cea de pe Basarabiei?!
De mentionat totusi, ca daca n-ar fi existat legatura cu Bazinul Nou, probabil ca 36 ar fi ramas "forever" in serviciul autobuzelor. Dar asa... avand in vedere ca bazinul este unul dintre putinele puncte economice care continua sa prospere in orasul nostru (si are multi angajati) precum si faptul ca pe Basarabiei sunt numeroase centre care inca mai au activitate, tramvaiul reprezinta un... lux necesar, un lux pe care ni l-au oferit comunistii si pe care nu ni l-ar fi putut oferi niciodata edilii, in "formatul actual".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Mai 2011 09:07:27    Titlul subiectului: 143353

Se vor pune inapoi liniile de pe Basarabiei intre Baia Comunala si Domneasca, mai mult, vor fi inlocuite. Desi articolul de mai jos abordeaza alta problema, face referire si la linia respectiva.

http://www.viata-libera.ro/articol-Noi_restrictii_de_trafic_in_oras_2.html

Citat:
Cât privește strada Basarabiei, tronsonul cuprins între Traian și Domnească, acesta nu va fi redat circulației decât peste trei-patru luni. Prelungirea termenului de finalizare a lucrării nu are legătură cu Ispa decât în mod indirect.

După ce s-au făcut lucrările de modernizare a rețelei de apă și canalizare, constructorul Vega și reprezentanții consultantului ISPA au realizat că liniile de tramvai nu mai pot fi folosite în condiții de siguranță.

„Liniile sunt din anii ’70, sunt vechi, iar traversele de lemn care le susțineau sunt afectate. Din această cauză s-a dat comandă furnizorului de linie de tramvai în Austria, care a anunțat că respectiva comandă va fi gata în două luni, căci în prezent nu are pe stoc așa ceva. După ce liniile vor ajunge în Galați, montarea lor va mai dura o lună și jumătate”, a anunțat, ieri, viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

Acesta nu a fost în măsură să spună cât costă această lucrare suplimentară – care nu a fost prevăzută în proiectul ISPA – și nici dacă în țară nu exista un alt furnizor de linii de tramvai. „Dar mă voi informa și voi spune aceste lucruri, inclusiv modalitatea prin care s-a ales firma din Austria”, a adăugat viceprimarul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Mai 2011 09:24:30    Titlul subiectului: 143782

Am observat ca pe Ana Ipatescu in fata la "Prutul S.A."pe sensul dinspre Intfor spre Autogara a mai fost demontata o portiune din linie.
Mentionez ca pe acest sens a fost demontata cam 70% din linie pe cand pe sensul opus inca este pastrata linia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 24 Mai 2011 09:42:05    Titlul subiectului: 143808

Incepand de la Baia Comunala, am vazut ca s-a inceput montarea traverselor si montarea sinelor pe sensul de mers spre bd George Cosbuc. Ce nu am reusit sa observ, e daca se monteaza aceleasi sine sau sunt unele noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 8 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community