Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

I.V.A./Astra vs Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 12:20:04    Titlul subiectului: 158137

Cred ca temperatura din BM la aglomeratie este apropiata de 40 grade ...
Cu mentanata probabil ca la IVA costa foarte mult si de aceea mentinerea acestor rame pe termen lung este neviabila. Pe masura ce o masinarie nu se mai produce in serie, este din ce in ce mai greu sa gasesti piese si subansamble de schimb.

@nightboy Ai dreptate,am mai spus-o, si eu sunt adeptul A/C, insa, din pacate, pretul instalatiilor de A/C pentru metrou este destul de mare. Si cum temperatura din tunel este acceptabila (nu spun ideala), iar metroul la noi nu circula pe la suprafata, cred ca s-au gandit ca nu merita investitia.Si asa trenurile astea costa peste 6 mil euro bucata...Ma intreb oare cat costa in euro ultima IVA produsa la Arad ? Se apropia de cifrele astea ametitoare ?
Probabil ca, in masura in care se monteaza aceste geamuri, corelat cu (speram) scaderea intervalului de circulatie in viitor, aceasta problema se va ameliora.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2012 14:52:10    Titlul subiectului: 158146

Citat:
3 milioane de euro. Si o face ALSTOM. Nu prea am inteles cine plateste (este totusi o suma...)

Eu, tu, noi... intr-un fel sau altul! In niciun caz cei care ar trebui...

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2012 07:59:10    Titlul subiectului: 158371

subway guru a scris:
A/C nu e nevoie la metroul din Bucuresti pentru ca nu ai nevoie sa modifici temperatura aerului ventilat, in tunele e aer la +15 grade Celsius indiferent de iarna/vara...
A/C e 'pana la palarie' la metroul nostru...

Probabil personalului de la Metrorex ii plac " palariile", altfel nu se explica atatea A/C-uri montate pe la birouri sau spatii tehnice... Sau in statii este mai cald ca in tunel Very Happy
Pana la urma BM-urile au A/C in cabina mecanicului ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2012 10:45:55    Titlul subiectului: 158373

Personalul Metrorex are nevoie de ventilatie in camera...stii, respira si el Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2012 11:20:10    Titlul subiectului: 158374

In general personalul Metrorex se vaita de umiditate rece...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2012 12:13:21    Titlul subiectului: 158379

Bine, ei se vaita de multe, inclusiv ca nu au salarii pe masura muncii prestate. Laughing
Inteleg deci ca ei nu folosesc A/C-ul pentru racire, ci doar dezumidificare si eventual incalzire.
Cu BM, are A/C in cabina ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2012 17:37:45    Titlul subiectului: 158387

Are!...la fel si CAF...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 14:58:32    Titlul subiectului: 160039

Parerea mea e ca desi IVA sunt niste rable, au fost mai bine gandite decat BM.

Ma refer la faptul ca cheltuilile cu BM sunt mai mari decat cele pentru IVA. Cel mai nou exemplu e cel cu inlocuirea geamurilor la BM... suma mi se pare astronomica...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 17:36:57    Titlul subiectului: 160046

Ai niste documente oficiale cu care sa-ti sustii fanteziile? Pentru ca situatia din teren te cam contrazice.

Cat despre geamuri, acele geamuri nu sunt niste placi de sticla ca la IVA, sunt geamuri blindate, care amortizeaza sunetul+socurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 20:53:07    Titlul subiectului: 160054

Eu cred ca situatia din teren il cam sustine...
Insa ce documente oficiale visezi? Crezi ca o sa vina cineva cu o hartie pe care sa scrie "Da, BM-urile sunt varza"? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 22:31:59    Titlul subiectului: 160057

Pai mie situatia in teren nu mi se pare foarte concludenta (nu in favoartea ta adica).

Atunci o luam altfel.
La ce anume IVA castiga detasat si fara absolut nici un drept de replica in fata BMurilor?

In afara de nostalgie...ca deh...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 23:05:04    Titlul subiectului: 160060

Pentru IVA nu se mai fabrica piese. Chiar si asa carpite cum sunt si neavand un calculator de bord, defectiunile nu sunt asa dese sau macar nu asa severe.
Un BM la cea mai mica eroare de ATP sau de alte sisteme, acolo a ramas. Si calculatorul ala al lor nu e foarte stabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 00:04:12    Titlul subiectului: 160067

Uite care este treaba, tu nu intelegi cum este proiectat computer-ul de bord de pe BM-uri.

La orice pilot automat, indiferent ca este vorba de tren, avion, vapor, nava spatiala, OZN, prin standard international, mecanicul/pilotul/marinarul/astronautul/extraterestrul, are, prin drept international, posibilitatea de a manevra manual, oricand vrea muschiul lui, vechiculul. Asa ca argumentul cu computerul nu prea tine. Plus ca un astfel de calculator nu poate fi "instabil", pentru ca nu are un sistem de operare gen "Windows" ca sa fie instabil. Nu sunt programe, drivere, nivele de abstractizare, care sa produca instabilitate. Totul ruleaza direct "pe metal".

Cat despre faptul ca IVA isi fac treaba, nu comentez ca nu si-o fac. Si inexistenta pieselor este o prostie foarte mare, pentru ca daca nu existau piese, poti fi sigur ca nici un tren IVA, indiferent cat de in stare buna de functionare ar fi, nu ar mai circula. Asta tine de chestia aia numita siguranta circulatiei.

Si IVA dau rateuri: usi care nu se deschid cum trebuie (nu de putine ori a trebui sa ajut usa sa se deschida, impaingand-o), au deraiat si ele, si nu din cauza infrastructurii, se opresc si ele in tunel, slava Domnului....mai se desprind vagoane din cand in cand...uneori mai opreste prin tunel si deschide usile...

Faptul ca BMurile sunt mai noi nu le face perfecte. Nici navele spatiale de la NASA nu sunt perfecte. Insa sunt mult, mult mai bune decat IVA in orice aspect (inclusiv ventilarea, daca mecaniul ar bine-voii sa o porneasca cand e mai aglomerat). Ca sa nu mai vorbim ca un BM poate atinge viteze mult mai mari decat IVA (faptul ca infrastructura noastra nu suporta asa ceva e o alta mancare de peste) si consuma si mult mai putin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 00:53:06    Titlul subiectului: 160069

Eu nu vorbesc de scoateri din ATO, ci de erori de ATP, care sunt multe. De genul nu-l lasa sa plece decat cu viteza redusa sau deloc, ATP fail, DEP 15, franari de urgenta
Odata pe mecanic nu l-a lasat sa mearga decat cu 5km/h. Iti dai seama ce coada s-a facut in spatele lui. Sunt o gramada de erori inacceptabile pentru un tren de calatori. Si nu-mi spune ca nu erau indeplinite conditiile ca erau.
Pentru trenurile IVA piese nu se mai fabrica, ci se inlocuiesc/modernizeaza pe cat posibil sau se iau de la ramele casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 10:06:50    Titlul subiectului: 160074

Tot nu e posibil ce zici tu. Daca era intr-adevar o efectiune in ATP, trenul putea sa mearga fara. BM-urile care se retrag din circulatie nu merg cu ATP.

Cand se intampla chestii d-astea, cu viteza maxima 5 KM/h inseamna ca se fac manevre in statia urmatoare.

Tot nu cred ca intelegi cum functioneaza ATP-ul. Erorile nu pot sa apara pur si simplu. Ceva se intampla, ceva care nu are nici o legatura cu ATP-ul (gen probleme de infrastructura, macaze sarite aiurea, manevre de trenuri) care sa forteze astfel de valori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 12:26:38    Titlul subiectului: 160075

moonshadow a scris:
Cat despre geamuri, acele geamuri nu sunt niste placi de sticla ca la IVA, sunt geamuri blindate, care amortizeaza sunetul+socurile.
Geamuri blindate ? Se trage cu pistolul la metrou ? Smile
Sa stii ca la IVA sunt geamuri securizate, nu "niste placi de sticla"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 02/Feb/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 14:12:39    Titlul subiectului: 160079

moonshadow a scris:
Tot nu e posibil ce zici tu. Daca era intr-adevar o efectiune in ATP, trenul putea sa mearga fara. BM-urile care se retrag din circulatie nu merg cu ATP.

Cand se intampla chestii d-astea, cu viteza maxima 5 KM/h inseamna ca se fac manevre in statia urmatoare.

Tot nu cred ca intelegi cum functioneaza ATP-ul. Erorile nu pot sa apara pur si simplu. Ceva se intampla, ceva care nu are nici o legatura cu ATP-ul (gen probleme de infrastructura, macaze sarite aiurea, manevre de trenuri) care sa forteze astfel de valori.

Tu nu auzi ca a fost defectiune si a mers cu 5km/h de la Iancului la Muncii, apoi abia de la Muncii a reusit sa plece normal si sa se retraga in linia 3.
Nu sunt numai defectiuni de ATP, ca ala se izoleaza. Calculatorul trebuie sa aiba conditiile de mers indeplinite ca sa lase trenul sa circule.
Erorile de ATP pot fi din cauza instalatiei SCB, si nu "macaze sarite" sau ce spui tu acolo, ci sectiuni care fileaza sau coduri nereceptionate, sau din cauza instalatiei ATP imbarcate. Astea se stiu care cum sunt si marea majoritate sunt erori ale trenurilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Marius26102001



Data înscrierii: 15/Iun/2013
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 5

MesajTrimis: Sâm 09 Noi 2013 16:23:26    Titlul subiectului: 168718

Metrourile Bombardier au votul meu.

-Poti merge din vagon in vagon
-BM-urile au sistem de detectare automata a obiectelor intre usi. La IVA nu exista acest sistem. Daca ti-ai prins ceva si mecanicul nu vede, pot zice doar OUCH!
-BM-urile sunt mai fiabile, mai silentioase.
-BM-urile consuma mai putin curent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 25/Mai/2018
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Noi 2013 08:50:47    Titlul subiectului: 168968

Din experienta mea de viata (valabil pentru ORICE domeniu): cu cat arata ceva mai bine la exterior, cu atat e mai prost la interior. Ambalajul -aproape intotdeauna- e invers proportional cu continutul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 19 Noi 2013 08:57:47    Titlul subiectului: 168969

Cum sa mergi din vagon in vagon? Parca pe usi e scris Accesul Interzis. Si sunt si incuiate. Doar paznicul de garnitura din vagon are cheia. Mereu am vazut o gorila BGS care se plimba prin tren desi nu stiu daca e un singur paznic pe toata gasrnitura sau unul pe fiecare vagon. Desi nu are rol de controlor cartela. Doar pazeste sa nu se intample incidente in metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 18:33:19    Titlul subiectului: 169027

BMC,
nu stiu daca ai observat, dar intre vagoanele de la bombardier exista un burduf prin care chiar poti trece. Iti recomand sa incerci cu incredere.

Sunt 2 paznici BSG intr-un bombardier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 20:15:53    Titlul subiectului: 169034

Si la IVE - alea cu usile incuiate - nu exista paznici. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community