Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 19/Ian/2016
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 13 Apr 2007 13:35:56    Titlul subiectului: 78242

Apropos de propuneri. Ati remarcat ca in dreptul compexului Carrefour a aparut o statie pentru autobuzele care vin dinspre Noua? Sa speram ca vor fi si alte propuneri de care se va tine cont. Si o intrebare oarecum off-topic... Credeti ca propunerile discutate aici ajung sa fie cunoscute de factorii de decizie de la RAT?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2007 03:30:17    Titlul subiectului: 83723

Propunere: in vederea deservirii mai bune a legaturii Brasovului Vechi cu centrul si zonele Astra-Triaj, cat si pentru descongestionarea transportului public la orele de varf, cred ca ar fi necesara prelungirea liniei 1 pana la Stadionul Municipal/Depozite ILF/Stadionul Tineretului macar in timpul sapataminii la orele de varf 5-8/12-14/18-20.
Traseul ar putea fi urmatorul: Triaj-Centru Civic- Livada Postei - Lunga - De Mijloc - Stad Municipal - Stad Tineretului - Lunga - apoi traseul normal...
Daca nu se poate cu 1 atunci sa se infiinteze o linie 11 cu acest traseu.
Alte cateva propuneri:
0. In vederea deservirii mai bune a legaturii Brasovului Vechi cu centrul si zonele Astra-Triaj, cat si pentru descongestionarea transportului public la orele de varf, cred ca ar fi necesara prelungirea liniei 1 pana la Stadionul Municipal/Depozite ILF/Stadionul Tineretului macar in timpul sapataminii la orele de varf 5-8/12-14/18-20. Traseul ar putea fi urmatorul: Triaj-Centru Civic- Livada Postei - Lunga - De Mijloc - Stad Municipal - Stad Tineretului - Lunga - apoi traseul normal...
1. Prelungirea liniei 2 asemanator cu punctul de mai sus pentru linia 1, cu desfiintarea liniei 15.
2. Reinfiintarea liniei 3 (autobuze scurte) pe traseul: Astra - Poienelor - Carpatilor - Judetean - Hidromecanica - Livada Postei - De Mijloc - Lunga - retur pentru legatura zonei Carpatilor cu Centrul si cu Bartolomeu. Ar fi suficiente 2 curse pe ora in timpul satpaminii intre orele 6-8, 16-19, in rest cu cate o cursa pe ora pana la orele 21.30. Deasemenea a s propune si o varianta 3 barat (midibuze) care sa mearga pe acelasi traseu, numai ca de la Livada Postei sa urce pana Pe Tocile. In acest caz programul ar putea arata cam asa: o cursa pe ora linia 3, o cursa pe ora linia 3b. In zilele de sambata programul ar putea fi alternativ o ora 3, o ora 3b, intre orele 8-21, iar duminica numai 3b, o data pe ora intre orele 9-19.
3. Deoarece liniile 12, 14, 14b, 15b sunt deservite de midibuze, propun prelungirea lor pana la Capatul Piata Unirii/Pe Tocile, care in prezent nu mai este aglomerat. Aceasta ar ridica numarul de masini de transport in comun care urca in centrul istoric preluind o parte din sarcina grea si prost indeplinita de liniile 50, 50b si 51. Deasemenea s-ar putea relua traseul prelungit al liniei 12 pana la Invatatorilor/P. Solomon asa cum se proceda inainte.
4. Transformarea Garii in terminal de transport public prin mutarea parcarii si a statie ide taxi in lateral si crearea a inca 3 peroane, lungi pentru tranportul local si cel preorasenesc. Deasemenea ar fi extrem de util ca linia 8 sa treaca in ambele sensuri exact prin fata garii, in ambele sensuri. La fel si pentru linia 23 (poate mai ales pentru aceasta). Evenutal se poate incerca o organizare de peroane asemanatoare celei de la Livada Postei.
5. Achizitionarea de vehciule articulate, daca se poate tot MAN, pentru a fi usor de intretinut impreuna cu restul. Aceasta ar conduce la introducerea de autobuze articulate pe liniile 6 si 22, care sunt foarte foarte solicitate. Aici vorbsc in numele mai multor internauti care se lovesc de aceasta problema si care au venit cu aceasta sugestie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2007 10:58:36    Titlul subiectului: 83725

Ionescu a scris:
cred ca ar fi necesara prelungirea liniei 1 pana la Stadionul Municipal/Depozite ILF/Stadionul Tineretului macar in timpul sapataminii la orele de varf 5-8/12-14/18-20. Traseul ar putea fi urmatorul: Triaj-Centru Civic- Livada Postei - Lunga - De Mijloc - Stad Municipal - Stad Tineretului - Lunga - apoi traseul normal
Aici vad trei probleme. In primul rand exista linia 1b care ajunge din Triaj spre Stad. Tineretului pe un traseu mai scurt. Apoi este complicat sa faci sa treaca pe la Livada Postei (deci o statie cu un singur 'sens') aceeasi linie in directii diferite; chiar daca ar fi trase la peroane diferite liniile '1 spre Triaj' respectiv '1 spre Bartolomeu' tot ar fi multe confuzii. In fine, personal nu consider o idee buna liniile cu traseu variabil dupa ora din zi, mai ales cand vorbim de extensii de multe statii.
Ionescu a scris:
2. Reinfiintarea liniei 3 (autobuze scurte) pe traseul: Astra - Poienelor - Carpatilor - Judetean - Hidromecanica - Livada Postei - De Mijloc - Lunga - retur
Ar dubla inutil 5-ul pe o mare bucata de traseu si ar fi utila doar pentru (relativ) putinii oameni care stau pe Poienelor si care trebuie sa mearga 10min pana a iesi in Calea Bucuresti, la 5.
Ionescu a scris:
4. Transformarea Garii [...] Deasemenea ar fi extrem de util ca linia 8 sa treaca in ambele sensuri exact prin fata garii, in ambele sensuri. La fel si pentru linia 23 (poate mai ales pentru aceasta). Evenutal se poate incerca o organizare de peroane asemanatoare celei de la Livada Postei.
Ar rezulta o mare imbarligatura cu reteaua ptr linia 8 - cat o mai fi de trolee - ca sa tragi ambele sensuri prin fata garii, tinand seama si de sensul giratoriu. Nu cred ca merita, mai ales ca mare parte din cei ce folosesc 8 si 23 nu coboara/urca la statia Gara (si chiar si din cei care coboara/urca in actualele statii de la gara probabil o buna parte nu au treaba la gara CFR ci stau in zona).
Ionescu a scris:
autobuze articulate pe liniile 6 si 22, care sunt foarte foarte solicitate.
Personal am folosit de vreo 4 ori in ultimul an si jumatate linia 6 de la Saturn la Livada Postei cu autobuzele actuale, simple. De fiecare data a fost lejer, in multe cazuri am si stat jos. Ce-i drept, vorbim de calatorii in afara orelor de varf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2007 12:29:25    Titlul subiectului: 83727

Linia 1 ar deveni un carlig. Nu ar dubla 5, deoarece am scris ca merge prin strada De Mijloc. Se poate face cu peroane variabile chiar nu este foarte greu. Cu cateva indicatoare bune se rezolva. Cat despre dublarea lui 5, nu ar fi o problema, stiind ca este cea mai solicitata linie. Uneori ar putea reprezenta o alternativa rapida, nu e obligatoriu sa opreasca in toate statiile, poate merge direct si la dus si la intors pe acea bucata de drum.
Referitor la terminalul de la gara, idem, nu vad de ce sa iasa cu imbarligatura foarte mare. Daca despre linia 8 ar fi greu, ce-i drept, ca necesita modificari ale retelei, pentru 23, chiar nu ar fi dificil. Este nevoie, de niste indicatoare de statii, si scris mare: directia X, directia Y, eventual cu litere mai mari, cam cum au fost indicatoarele de la Livda Postei, ca o pancarda, pe care sa scrie foarte clar cine si unde merge. In plus, avantajul ar fi ca ai avea transportul local linga cel preorasenesc intr-un mod ordonat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 297
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2007 22:48:58    Titlul subiectului: 83769

Si mie mi se pare inutila reinfintarea liniei 3. In ceea ce priveste linia 6 nu sunt de acord cu articulate, pe linia 22 insa da dar doar la ore de varf.

Nu poti face ca linia 8 sa intre in Gara pe ambele sensuri; gandeste-te e sens giratoriu.
O alta propunere: seara scoaterea articulatelor de pe traseu si inlocurirea lor cu autobuze de mica si medie capacitate. De exemplu pe linia 1 de la 9 e inutil articulatul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 03:01:11    Titlul subiectului: 83774

Tocmai pentru ca e giratoriu la Gara se poate face peron pentru 2 directii.
Cat despre linia 3, am propus alt gen de traseu decat cel care era.
De acord la ultima, dar trebuie selectate atent liniile pe care se face aceasta miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 39
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 16:29:08    Titlul subiectului: 88001

Pina in Poiana ar putea face un Tramvai prin padure ca in Elvetia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan p.



Data înscrierii: 10/Mar/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2008
Mesaje: 2
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 19 Iul 2008 22:43:34    Titlul subiectului: 96012

Am si eu o propunere ca linia 34 Pod Zizin-CET sa circule pana la TRIAJ (capatul liniei 1), astfel ar fi legate cartierele Uzina2 cu Triaj si ar avea mai multi calatori.

Daca tot au aparut liniile 51, 52, ar trebui sa apara si linia 53 in locul liniei 15, care sa circule pe traseul Stadionul Municipal-Pe Tocile.

As propune prelungirea unor trasee 31, spre exemplu sa mearga pana la Stadionul Municipal, la fel se poate intampla cu liniile 1, 2, 50. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 39
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 14:23:11    Titlul subiectului: 104557

Linia 3 si 5B ar putea fi prelungita pina la Stad. Municipal chiar si fara retea dela Stad. Tineretului. Doar Volvourile, G&S si Vetterele au motor auxiliar destul de puternic ca sa functioneze si ca autobuze au motor pe benzina sau motorina. In alte tari se poate si asa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
maryan67



Data înscrierii: 25/Iun/2009
Ultima vizita: 27/Iul/2009
Mesaje: 2
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 12:20:55    Titlul subiectului: O propunere 112925

Propun desfiintarea catorva linii de autobuze si inlocuirea lor cu linii de troleibuze.
De exemplu reabilitarea liniilor 6, 31, 1 si a liniei de tramvai 101 precum si introducerea a 2 linii noi de transport: 60 Saturn - Bariera Bartolomeu - IAR Ghimbav si 60B Astra - Gara - Zarnesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 00:43:11    Titlul subiectului: 113729

Nu sunt din Brasov dar ajung destul de des pe acolo, iar din toamna voi ajunge si mai des, si am constatat ca linia 51 de midibuze nu prea isi are rostul. De fiecare data cand am venit la Brasov acel midibuz Bmc nu a plecat cu mai mult de 15 calatori de la Gara Centrala , plus ca acest traseu este suprapus cu linia 4 pana la Livada Postei si apoi cu 50 si cu 50b pana la Pe Tocile, doar ca 51-le nu intra in frumosul terminal de la Livada.Postei. Traseul 51 este o legatura directa intre Gara.Centrala si Pe Tocile care ajunge mai repede cu 2 minute decat varianta cu 4 de la Gara pana la Livada.Postei si apoi cu 50b pana la Pe Tocile. ( Aici am exclus timpii de asteptare de la Livada.Postei care sunt de 2-3 minute tinand cont ca de la Livada.Postei pleaca si 50 si 50b spre capatul Pe Tocile. ) Partea buna e pentru cei cu bilete astfel fac doar un singur bilet de la Gara mergand cu 51-le decat 2 bilete cu schimbare la Livada.Postei. (

Linia 4 mi-ar fi placut sa fie Bmc-uri la fiecare 5 minute in locul Man-urilor. E un traseu cat de cat solicitat si am mers de vreo cateva ori cu Man-ul aproape plin ochi.

Linia 9 dupa ora 20 bate vantul in scaune in autobuze. Maxim 5 calatori desi am mers cu 9 si gol de multe ori la ultima cursa pe tot traseul.

Linia 17 cred ca ar fi fost rentabila acuma vara (in zilele cand nu ploua) pentru cei care vor sa si bea, sau cei care nu au masini in familie ( chiar daca vedem bara la bara peste aprope oriunde in Romanica noastra mai sunt si familii care nu au masini desi se duc la o distractie mai des decat cei cu banii si masini ).

Legat de traseul 43 care am vazut ca a fost desfiintat, a fost o vreme anul trecut cand trebuia sa circule, l-am pandit vreo 2 ore pe la Livada.Postei si nu a venit desi era zi lucratoare si zi de facultate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 17/Noi/2017
Mesaje: 297
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 16 Iul 2009 18:41:28    Titlul subiectului: 114162

George_Catalin a scris:
am constatat ca linia 51 de midibuze nu prea isi are rostul. De fiecare data cand am venit la Brasov acel midibuz Bmc nu a plecat cu mai mult de 15 calatori de la Gara Centrala
Daca se baga pe linia 4, BMC va fi groaznic chiar din 5 in 5 minute.
Pe linia 51 la ore de varf sunt pline ochi autobuzele BMC. Mai Bine MANul pe jumatate plin decat sa te sufocui in BMC. Am fost si cu BMC pe linia 4 Si, iti zic nu ai fii vrut sa fii in locul meu atunci.

Nu mai zi nimic de transportul in comun din Brasov. Tu vii des dar nu stii ce se intampla intre vizitele tale. Nu stii cum e sa circuli zi de zi cu mijloacele acestea. Nici eu nu zic nimic de transportul din Bucuresti. Sunteti importriva midibuzelor si a dubelor din Bucuresti dar in alte localitati sa le introduca nu?

-E vechea linie 4 prelungit pana Pe Tocile.
-Nu stiu cand circuli tu cu 51 dar la ore de varf e suprasolicitat.
Si daca ai mers cu MAN plin ochi atunci de ce vrei BMC care e mult mai mic?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 03:10:41    Titlul subiectului: 114219

George_Catalin a scris:
Tu vii des dar nu stii ce se intampla intre vizitele tale. Nu stii cum e sa circuli zi de zi cu mijloacele acestea.
Nu se intampla nimic, se intampla transport in comun rezonabil.
Desigur linia 4 trebuie sa ramina cu autobuze MAN, la orele de varf. Linia 51 poate ramine asa cum este.
Daca tot vorbim de propuneri, am eu una: desfiintarea liniei 37 si mutarea curselor pe linia 1. Evident doar una sau 2 dintre cursele liniei 1 pot urmari traseul 37 modificat: Triaj - Craiter - Gara - intoarcere in giratia de la Gara - traseul de dus spre Livada Postei. La intoarcere ceva asemanator.
Alta propunere: achizitionarea de articulate sau biarticulate pentru liniile 1, 6, 22.
Alta: reducerea pe cat posibil a circulatiei articulatelor dupa ora 21.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BogdyBBA



Data înscrierii: 31/Oct/2008
Ultima vizita: 29/Mai/2016
Mesaje: 5
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 18:52:17    Titlul subiectului: 116209

Ionescu a scris:
Nu se intampla nimic, se intampla transport in comun rezonabil.
Desigur linia 4 trebuie sa ramina cu autobuze MAN, la orele de varf. Linia 51 poate ramine asa cum este.
Daca tot vorbim de propuneri, am eu una: desfiintarea liniei 37 si mutarea curselor pe linia 1. Evident doar una sau 2 dintre cursele liniei 1 pot urmari traseul 37 modificat: Triaj - Craiter - Gara - intoarcere in giratia de la Gara - traseul de dus spre Livada Postei. La intoarcere ceva asemanator.
Alta propunere: achizitionarea de articulate sau biarticulate pentru liniile 1, 6, 22.
Alta: reducerea pe cat posibil a circulatiei articulatelor dupa ora 21.

Se intampla ca eu sa circul semi-regulat cu autobuzul 37 si stiu despre ce vorbesc.

1. Linia 37 deserveste oameni din cartierul Craiter si de peste calea ferata pana la 600-800 de metri de strada Harmanului.
2. Nu are cum si de ce sa faca trafic de 15-20 autobuze pe ora pe strazile mici dintre casele din Craiter (daca pui la socoteala si liniile 21 si 23B)
3. Nu ai cum, cu o singura linie, sa satisfaci si nevoile celor ce au treaba cu Gara, si a celor ce au treaba cu strada Harmanului (intre Centrul Civic si bd. Garii)
4. A fost gandit intentionat ca doua linii sa preia traficul greu pe portiunea Livada Postei - Centrul Civic, adica cei ce vor pentru moment sa plece din centrul vechi - iar apoi fiecare sa se duca intr-o directie.
PS. Autobuzele tre' sa mearga cat mai aproape de oameni, daca era nevoie de ceva mai aproximativ pentru distante mai mari, ne faceam si noi metrou.


Initial venisem sa remarc cat de bine (hai sa zicem acceptabil) intretinute sunt hartile din fiecare statie. Si evident, sa sustin intretinerea lor in continuare (!!!)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 10:59:00    Titlul subiectului: 116292

Ba tocmai ca ai cum. Eu am spus ca 2 din cele multe curse ale liniei 1 sa fie deviate pentru bucata de Craiter. Chiar si trecerea unei curse a liniei 21 ar fi utila, pentru ca cei din zona sa aiba acces la centrele comerciale de pe calea Bucuresti, sau la piata Astra. Mai mult, aceasta modificare ar reduce numarul de vehicule cu 2 pe zi, si ar face un pic de economie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 14:18:42    Titlul subiectului: 117015

Eu nu cred ca au introdus linia 37 care sunt autobuze de mica capacitate (BMC) ,nu prea ai cum sa circuli cu un autobuz scurt prin zona Craiter, mai ales daca gasesti o masina parcata aiurea, sunt prea stramte, la articulat nici gand cum au introdus pe linia 21...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 23:16:14    Titlul subiectului: 124094

La inceputul anului trecut (2009) am trimis o propunere la Primaria Brasov pentru unificarea celor doua capete de linii, de pe B-dul Saturn si de la Roman. Am propus sa se transfere toate autobuzele si troleibuzul care intorc la capatul de la Saturn la capatul de la Roman, respectiv 6, 8, 22, 23, 40, 52. Aceasta propunere am facut-o inainte ca primaria sa repare cele 2 capete de linie in anul 2009. Am si primit un raspuns destul de prompt, dar raspunsul care mi s-a dat nu m-a convins deloc. Din pacate numai am acel email sa citez exact din el. Mi s-a spus ca argument ca acele autobuze si troleibuze care ar urma sa traverseze sensul giratoriu de la Poienelor- Cal. Bucuresti- Saturn ar incurca circulatia si ar ingreuna traficul in sensul giratoriu!
Sa nu mai vorbim ca nu mai exista reteau de troleibuz care lega Poienelor de Saturn.
Am venit cu argumente banuiesc destul de logice.
Multe persoane care coboara de exemplu din autobuzul de Sacele trebuie sa traverseze Calea Bucuresti pentru a lua autobuzul 6 sau 22 si invers. Deci este incomod pentru orice calator sa schimbe un autobuz care se afla la un capat, pe Satrun si sa mearga pe jos aproximativ 200-300 metri pentru a prinde legatura de la Roman, de exemplu autobuzul de Sacele. Nu am inteles niciodata de ce sunt doua capete de linie atat de aproape unul de celalat de ce nu se poate face unul singur dupa modelul din Livada Postei, pentru ca loc este destul la capatul de la Roman.
5, 5b, 6, 7, 8, 22, 23, 33, 40, 52, Sacele toate la un loc nu e mai simplu?
Cate autobuze/ troleibuze ar trece pe ora prin acel sens giratoriu incat ar ingreuna circilatia, hai sa fim seriosi. Calatorilor nu ar trebui sa li se ofere niste servicii de transport bine gandite si eficiente? Nu sa alaerge calatorul dintr-o statie in alta si sa mai si piarda legatura.
Ar fi fost mai simplu ca Primaria Brasov sa bage banii numai intr-un singur loc, adica la capatul de la Roman, nu sa repare ambele capete de linie.Si poate cu banii aia faceau un capat de linie cel putin ca cel din Livada Postei sau de la Stadionul Municipal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 00:23:47    Titlul subiectului: 124096

Stai linistit ca in cele doua capete mentionate de tine mai urmeaza sa se desfasoare "lucrari". Tot ce s-a realizat pana acuma a fost de mantuiala si cu ocazia alegerilor prezidentiale, grosul banilor abia de acuma se vor cheltuiti pentru cele doua terminale si nu numai. Mai concret pe asfalt si borduri de 2 bani.

Raspunsul primit de tine sintetizeaza de fapt filozofia primitiva a actualei administratii de sub Tampa, adica: troleibuzele (alea cateva) si autobuzele ingreuneaza traficul.
In orice oras civilizat din occident filozofia este exact invers: numarul mare de autoturismele ingreuneaza traficul (nici o legatura cu troleibuze, autobuze, tramvaie; chiar prezenta lor cat mai masiva este factor de reducere al nr.autoturismelor, deci al traficului). Acesta filozofie o poti regasi, iarasi foarte usor in toate rapoartele si recomandarile UE, culmea, la care si Romania si-a pus semnatura.

Concluzia o poti trage singur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 125
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 26 Feb 2010 15:21:17    Titlul subiectului: 124107

Totusi cred ca aici primaria are dreptate. Daca ar trece toate acele mijloace de transport prin giratoriu ar fi o ingreunare. Nu are rost mutarea capatului pt 200 de metri. Eu as propune chiar mutarea capatului Saturn undeva in zona Ardealul, pentru ca oamenii din blocurile de acolo folosesc acele mijloace, si atunci s-ar reduce putin lungimea traseelor. Cei din zona capului Saturn pot folosi bine mersi 17, 35, 5, 21, nu au nevoie de 6, sau 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 27 Feb 2010 00:57:09    Titlul subiectului: 124117

Dar de ce ar trebui schimbat ceva? Cele doua capete exista de foarte multi ani si lumea s-a obisnuit cu ele, o eventuala modificare ar incurca pe multi. Lasa ca s-a schimbat si asa prea mult totul in orasul ala, de nu mai inteleg nimic si aleg sa merg pe jos. Macar strazile merg tot pe-acolo pe unde mergeau cand le cutreieram eu!
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 02 Mar 2010 20:41:07    Titlul subiectului: 124218

In orice oras care se considera european, pe primul plan este transportul public de calatori, nu autoturismele, Asus are dreptate.

Ideea unui transport eficient, rapid este sa:
-imbarci calatorul in "autobuz" cat mai aproape de locul de unde vrea sa plece;
-debarci calatorul in locul cel mai apropiat unde doreste sa ajunga. sau sa schimbe legatura.

De aici pleca ideea, ca cele doua capete de linii respectiv, Saturn si Roman sa se unifice. Lucrarile la cele doua locatii par terminate, desi au fost facute in graba inainte de prezidentiale, nu stiu ce ar mai putea moderniza Primaria Brasov acolo si de ce bani mai dispune pentru astfel de investitii (in afara de cateva gropi care au aparut ca ghioceii primavara, si care trebuiesc plombate).
In sensul giratoriu Calea Bucuresti-Saturn-Poienelor sunt 4 benzi! Este printre cele mai mari din Brasov! Cateva autobuze si troleibuze n-ar perturba traficul din giratoriu, hai sa fim seriosi, loc este destul, VOINTA NU ESTE!
Referitor la mutarea capatului Saturn la Ardealu ar fi imposibil, stau in apropiere si stiu, nu este loc unde sa se faca un capat de linie destul de mare unde sa intorca niste autobuze de 12m si de 18m.
Intr-adevar, sau schimbat multe in Brasov in ultimii 5-6 ani, multe s-au schimat in bine, dar s-au facut si greseli, de exemplu demontarea retelei de troleibuz, dar nu ne putem opune intodeauna progresului, fie el bun sau rau.
*Progres a se intelege vointa Primariei. Evil or Very Mad
Iata cateva poze cu locatiile mai sus discutate:



Saturn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1005.04 kb
 Vizualizat:  de 7412 ori

Saturn.jpg



Roman.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  860.06 kb
 Vizualizat:  de 7412 ori

Roman.jpg



Giratoriu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  668.61 kb
 Vizualizat:  de 7412 ori

Giratoriu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 11 Mar 2010 23:39:30    Titlul subiectului: 124521

Propun prelungirea liniei 33 pe Str.Poenelor-B-dul Saturn-Gemenii-Str Zizinului-Uzina 2 cu intoarcere in sensul giratoriu din capatul cartierului(pe centura), din urmatoarele considerente. Cei care locuiesc la Uzina 2 nu au nici o legatura directa cu cartierul Astra, cu centrele comerciale de pe Calea Bucuresti sau cu Valea Cetatii. Mai nou exista legatura cu Gara, linia 45 dar spre Steagu nu e nici o legatura directa. Linia 33 nu are o incarcare foarte mare, din contra mai tot timpul vad troleibuzul gol, astfel s-ar eficientiza transporul pe aceasta linie.
Unii vor spune ca nu exista retea pe str Zizinului pana la Uzina 2, nici o problema, sa cumpere Primaria niste troleibuze hibride diesel/electric de 12m(nu autobuze!) 2 buc ar fi de ajuns! Acestea ar urma sa se cupleze/decupleze la retea pe Str Saturn la Gemenii, iar pe restul traseului exista retea. Nu ar fi greu de realizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 12 Mar 2010 21:03:00    Titlul subiectului: 124559

trollino a scris:
Unii vor spune ca nu exista retea pe str Zizinului pana la Uzina 2, nici o problema, sa cumpere Primaria niste troleibuze hibride diesel/electric de 12m(nu autobuze!) 2 buc ar fi de ajuns! Acestea ar urma sa se cupleze/decupleze la retea pe Str Saturn la Gemenii, iar pe restul traseului exista retea. Nu ar fi greu de realizat.
Chiar nu exista retea in acea zona doar la intersectia de la Gemenii, sunt ceva km de la Gemenii pana pe strada Zizinului, Primaria Brasov n-a fost in stare sa aduca niciodata troleibuze reusite, doar VOLVO ce mai sunt, ca deja FBW le caseaza si pe acelea...din pacate ce propunere ai tu este doar un vis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 14 Mar 2010 13:03:11    Titlul subiectului: 124611

Da, intradevar Primaria nu incurajeaza deloc transportul electric in orasul Brasov, NU VREA sa aduca troleibuze performante nu ca nu a fost in stare.
Aceasta propunere ar fi cam dificil de realizat cu troleibuze hibride in acest moment, dar se poate incerca experimental cu autobuze, pentru a vedea daca are succes la calatori. Ar insemna desfiintarea troleibuzului de pe linia 33. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 25 Mar 2010 00:48:13    Titlul subiectului: 125026

Am stat si m-am uitat pe harta Brasovului si am observat ca nu exista o legatura directa pentru cartierul Florilor spre centrul vechi. Toti cei care locuiesc in acest cartier ori trebuie sa schimbe 2 mijloace de transport (ex. 8 pana la gara si 4 spre Livada), ori trebuie sa merga pe jos o distanta destul de mare pana la o legatura directa (ex. 6 Zizinului- Traian, 34 Zizinului langa pod, 1 Harmanului sau 37 Ceferistilor). Propun infiintarea liniei 38, sa fie deservita de minibuze (ex.BMC-uri) pe urmatorul traseu:
-Livada Postei-Dramatic-Patria-Hidro A-Zizinului-stanga Luca Caragiale-st. Ion Creanga-dr.Branduselor-ITC-Branduselor-st. Rozelor-dr.Toporasului-st. Viorelelor-dr. Crinului
-Retur: Graului-dr. Lamaitei-Branduselor-ITC-Branduselor-st. Ion Creanga-Luca Caragiale-Zizinului-Toamnei-Kogalniceanu-Iuliu Maniu-N. Iorga-Livada.
Stiu ca s-a mai discutat la Propuneri acest subiect, dar as vrea sa revin la el pentru o completare. Linia 12 sa fie repusa pe vechiul traseu din Piata Unirii iar la capatul de la Stadionul Tineretului sa fie prelungit pana pe str. Grigore Ureche pe urmatorul traseu:
-Avram Iancu- Stadionului-intoarcere sens gir.M Viteazu-Stadionului-dr peste calea ferata-dr.Buzesti-st. Ecaterina Teodoroiu-dr Grigore Ureche
-Retur: Buzesti-bariera -Stadionului-intoarcere sens gir. Lunga-Stadionului-Avram Iancu-revenire traseu vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community