Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2011 22:27:38    Titlul subiectului: 149960

Stai sa nu le amestecam. Eu am spus ca o parte din linii ar trebui desfintate. Am mai spus ca pentru linii gen 28 iti poti planifica calatoria, evident atit cat se poate. Si ca mersul pe jos pe anumite portiuni mai mici sau mai mari nu strica. Gandeste-te ca nu poti avea fiecare statie de masina in fata fiecarui apartament din fiecare bloc! Intrebarea este, daca nu ai bilet cu valabilitate crescuta, cum poti face schimbari? Adica acel bilet de 1.5 lei sa dureze 45 minute sa zicem pentru o calatorie! Ce ar fi rau in asta, nu imi dau seama. Ca mergi 10 minute sau 45 minute e treaba ta. Uite cam asa se face prin vest! Am mai dat exemple si nu mai repet. Mai mult, e absolut nefezabil, chiar si pe hartie, sa ai trasee care leaga direct absolut fiecare strada cu alta strada, pe distante mari.
Ai dreptate, un numar prea mare de linii poate cauza probleme pentru regie. DAR uite un contraexemplu: linia 21, care este permanent solicitata, desi la prima vedere ar parea ca nimeni nu ar circula cu asa ceva. De exemplu, eu daca ma duc la centrele comerciale de pe Calea Bucuresti, iau orice pana la Saturn, optiuni sunt garla, si de acolo o iau pe jos. Insa inainte de asta, ma uit ce orar are linia 21 la intors cand sunt cu plasele pline. Orarele au acest scop, sa iti ordoneze stilul de calatorie si de ce nu, viata! Gandeste-te la analogia cu transportul aerian. Ce ar fi daca toti am vrea avioane la orice ora in orice secunda pentru fiecare in parte? Nu e fezabil, nu-i asa?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011 16:02:34    Titlul subiectului: 149976

Ai perfecta dreptate si sunt deacord cu tine. De fapt noi spunem aceleasi lucruri si totusi exista impresia ca nu avem consens. Biletul valabil 45 minute sau o ora este foarte bun si ceva necesar. Exemplul meu cu linia 21 este doar un exemplu, linia 21 are un orar acceptabil si este solicitat si plin mai tot mereu. Deci nu trebuie desfintat. Un an am fost si eu navetist cu 21 am fost multumit de el, dar am avut si neplaceri sa stau cate 10-20 minute prin statii sau prin alte locuri asteptand 21 fara sa pot folosi alte trasee pentru ca aveam abonament. Dar eu am mers mai departe (si aici cred ca nu ne intelegem) si am spus despre necesitatea infiintarii unor trasee fictive deservite de 2-3 bucati din traseele existente pe care se pot elibera abonamente (care eventual ar putea costa in functie de lungimea traseului). In concluzie ceva asemanator actualelor abonamente de tronson, insa niste tronsoane mai lungi mai diversificate si cu un pret pe abonament egal cu cel pe o linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2012 20:52:03    Titlul subiectului: 152523

As propune prelungirea liniei 5B pana la Stadion Municipal si circulatia pe aceasta linie la intervale de 7-8 minute.
Linia 5 sa circule pana in Livada Postei,la intervale de 7-8 minute, cu unele curse selectate pana la Stadionul Municipal.
Linia 17 sa aiba actualul orar cu unele curse selectate pana la Stadionul Municipal.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2012 23:54:23    Titlul subiectului: 152531

Ceea ce spui tu cu prelungirea liniei 17 pana la Stadionul Municipal si scurtatea liniei 5 la anumite intervale pana la Livada Postei nu prea se justifica, pentru ca cele doua linii se suprapun aproximativ 50-60% din traseu si in ziua de azi, pe Calea Bucuresti in mare parte, in Centrul Civic si spre centrul vechi pana la Casa Armatei, mai repede as vedea unificarea celor doua linii 5 si 17 intr-o singura linie care sa traverseze orasul de la nord spre sud pe acelasi traseu ca si astazi, cu o mica modificare, de la complexele comerciale Real-Brintex (nu de la Stad. Municipal) pana in cartierul Noua, ar fi o continuare a liniei 5 cu linia 17, cu intervale de succedare de 2-3 minute. Linia sa fie deservita de articulate (de preferat troleibuze) sau chiar biarticulate, cele doua linii sa nu uitam ca sunt poate cele mai solicitate si aglomerate trasee din Brasov, ar fi o reeditare partiala a traseului pe care circula vechiul tramvai Bartolomeu - Sacele, scos din circulatie in anii '63.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 11:12:58    Titlul subiectului: 152535

Nu stiu unde s-ar putea amenaja un terminal la Real, acolo e uneori o aglomeratie atat de mare incat faci doua - trei ture de pista pana gasesti un loc de parcare. Parca 16 avea statie finala intre complexe intr-o vreme?
Terminus pentru 5 la Casa Armatei? Pai de ce? Cand atata lume vrea sa ajunga pe Lunga si in Bartolomeu, cand 23 sau 28 sunt atat de rare? Sa se imbogateasca taximetristii rapace din zona Lanii?

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The Almighty Theodore



Data înscrierii: 11/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2018
Mesaje: 15
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 12:05:21    Titlul subiectului: 152538

Pana la unificarea celor doua linii sa speram la articulate pe linia 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 12:14:41    Titlul subiectului: 152539

De ce ar trebui unificate?
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 03/Aug/2017
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2012 22:53:49    Titlul subiectului: 152560

Traseul celor doua linii se suprapune in mare parte mai ales in centrul orasului, cele doua linii 5 si 17 sunt defapt o reeditare partiala a traseului vechiului tramvai, sa nu uitam ca 17 prin anii '80 a circulat pe str Carpatilor. Cele doua linii 5 si 17 sunt ramasitele sistematizarii comuniste, in '63 cand s-a scos tramvaiul defapt s-a facut un regres, s-a despartit linia in doua linii separate. Din punct de vedere al calitatii si eficientei transportului in comun, se justifica, pentru ca atunci si acum acest tronson a ramas printre cele mai aglomerate din oras, poate era mai bine daca se pastra acel tramvai si se electrifica linia dar asta e alta poveste.
Sa nu uitam ca mai sunt linii in oras care se dubleaza una pe alta si nu se justifica din punct de vedere economic de ex. linia 4 cu 37. As propune ca linia 51 sa fie redenumita linia 4 si sa pastreze actualul traseu 51 dar sa fie deservita de autobuze de 12 m pe tot parcursul zilei iar pe linia 37 sa se introduca mai multe curse pentru a umple golul lasat de linia 4 intre Livada si Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2018
Mesaje: 296
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2012 12:00:39    Titlul subiectului: 152565

Din păcate parcările centrelor comerciale nu au fost proiectate pentru a acomoda linii de transport în comun. Dar vin eu cu niste propuneri. Ce ar fi dacă în parcarea Carrefour s-ar amenaja cap de linie pentru 5, desigur doar curse selectate?
O altă problemă pe care am văzut-o: Unele linii sunt pline de autobuze low-floor pe când altele sunt numai high-floor. De ce nu se pot introduce curse cu autobuze LF pe toate liniile eventual si pe linia 8 cu un autobuz LF fie MAZ, fie BMC, sau de ce nu cumpara un troleibuz LF pentru linia 8.
Aceste curse s-ar putea nota pe orar cu J (podea joasa), iar cursele selectate cu alte litere de exemplu pentru 40 Saturn litera S. Linia 5 ar fi C cu oprire la Carrefour etc.
Legat de linia 4/51 am propus acest lucru la introducerea liniei, dar nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2012 22:31:27    Titlul subiectului: 152627

trollino a scris:
Traseul celor doua linii se suprapune in mare parte mai ales in centrul orasului, cele doua linii 5 si 17 sunt defapt o reeditare partiala a traseului vechiului tramvai, sa nu uitam ca 17 prin anii '80 a circulat pe str Carpatilor. Cele doua linii 5 si 17 sunt ramasitele sistematizarii comuniste, in '63 cand s-a scos tramvaiul defapt s-a facut un regres, s-a despartit linia in doua linii separate.

Si atunci ar fi buna o singura linie de autobuz care sa deserveasca tot traseul lui 5 si 17, fara cap de linie la Casa Armatei? Asta ar fi ideea? Personal sunt impotriva ideii de a schimba multe mijloace de transport pentru a uni doua puncte ale unui oras de talia Brasovului, cum spunea cineva mai demult, avand in vedere pretul biletelor si timpul pierdut.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2012 17:42:04    Titlul subiectului: Se pot propune multe dar nu se fac lucruri utile 152645

Se suprapun si alte linii cu aglomeratie mult mai scazuta si tot nu se iau masuri de eficientizare. Sa "comasezi" 5 si 17 nu prea e rentabil si nici posibil la ce aglomeratie exista acolo. In cazul unui singur traseu ar trebui sa se circule cu articulate din 3 in 3 minute. Un tramvai ar fi rezolvat partial treaba avand o capacitate mult mai mare si costuri si consum scazute. Actualii care decid aceste lucruri acum nu au interes de eficientizare, ci mai degraba de afacere. Foarte multe trasee au parti comune dar niciodata nu s-a dorit o imbunatatire a serviciilor oferite calatorilor. Nu conteaza ca omul asteapta in statie pierzand timp pretios, ci conteaza cu totul alte lucruri. Oricum in continuare transportul cu RAT este ineficient pentru cetatenii orasului fapt care se vede prin numeroasele autobuze particulare care transporta angajati de la diferite firme. Cum spuneam si eu si altii in trecut pe forum, solutia era bineinteles biletul si abonamentul valabil pe mai multe trasee si parti comune ale lor.

Ar fi interesant de facut un sondaj: ce tip de populatie foloseste transportul RAT? Rezultatul ar fi previzibil: 1. Angajatii Urban sau Comprest care urca cu lopeti si galeti in vehicole, 2. elevii si studentii, ca au reducere semnificativa, 3. pensionarii 4. cei care nu au masina si nici alta modalitate de transport. Procentele le banuim. Deci transportul nu mai e folosit de vechii muncitori de la uzine si firmele de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2012 21:45:49    Titlul subiectului: 152651

Cu RAT circula toata lumea, ba chiar si straini. Intervalul de 4-5 minute e suficient.
Liniile 5 si 17 circula bine asa cum sunt. Desigur niste curse la Stadionul Municipal ar fi utile, 2 pe ora. In plus, 5 are bucla de la Berzei care e destul de folosita.
La Stadionul Municipal este autogara, la ILF, e doar o statie unde 44 poate duce lumea linistit. Nu cred ca toti cei din Noua merg la ILF sa ia cartofi si varza... poate ca la Cluj Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 03/Mai/2018
Mesaje: 141
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 12:51:15    Titlul subiectului: 152663

Strainii veniti de cine stie unde sunt si ei fara masina la ei si curiosi sa vada brambureala de la noi. Asa ca se mai urca si in cate un vehicol RAT, spre surprinderea lui Ionescu. Nu cred ca ala e un motiv de lauda. La fel de bine se urca si in Codreanu, si in tren, in caz ca nu sunt pline de tigani la unele ore.

Cata vreme firmele mari de la noi din oras folosesc autobuze proprii care fac curse aproape toata ziua prin toate cartierele, este evident ca transportul public este sub asteptari. Ca in orice societate moderna, cred ca baza societatii sunt oamenii de varsta medie care muncesc si care sunt cei mai numerosi si nu neaparat strainii sau pensionarii. Deocamdata RAT nu poate asigura servicii decente pentru acesta categorie de baza, cred ca e este evident. Cand si scolile vor avea masini proprii, RAT poate sa aibe doar trasee cu intervale de 1 vehicol pe ora. Avantajul RAT este biletul si abonamentul destul de suportabil ca pret, daca ar creste preturile cred ca ar disparea si mai mult calatorii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Dum 05 Feb 2012 13:26:43    Titlul subiectului: 152752

Tot citind discutiile de aici vad idei care presupun un nou inceput. Si eu cred ca trolee foarte lungi si tramvaie nu prea au rost acum in oras. De abia s-a facut un lucru si s-a linistit putin circulatia, ca vrem noi santiere pentru instalarea unui tramvai. E drept ca romanii au obiceiul de a repara o prostie printr-o prostie si mai mare, dar hai sa facem o exceptie.
Nu pot spune nimic in legatura cu afacerile stapanilor orasului sau ale RATBv, nu am informatii. Pot spune, insa, ca pentru mine transportul public a devenit neinteresant in ultimii ani pentru ca mi se pare complicat. Poate pentru ca stiam ceva de multi ani de zile iar schimbarea de acum catava vreme inca nu mi s-a "implementat", poate pentru ca alta data locuiam la Ceasul Rau iar acum in Bartolomeu, strategia actuala a regiei de transport nu e ceea ce speram.
Raman la parerea (contrara unor colegi de forum) ca biletele sunt foarte scumpe si ca mai rapid e mersul pe jos decat folosirea a doua-trei trasee de autobuz pentru unirea a doua puncte indepartate ale orasului (sigur, in cazul in care nu ai de transportat vreo valiza, dar exista taxiuri care par destul de rentabile - daca nu nimeresti peste vreun sofer smeker sau cascador).

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Feb 2012 13:50:01    Titlul subiectului: 152755

Abonamentul zilnic de 5 lei e o solutie foarte buna, se pot schimba oricate trasee doresti.
Autobuzele vor iesi atunci cand vor fi pregatiti soferii, se vor programa afisajele etc etc etc. Asa se cam procedeaza peste tot.
Concluzia de baza a topicului: nimeni nu va fi niciodata multumit de nimic. Dar multe opinii nu strica Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Feb 2012 06:06:05    Titlul subiectului: 152898

Din cate stiu eu autobuzele noi au venit cu afisaje electronice. Mai mult, orice flota noua de masini trebuie pregatita, soferii instruiti etc. masinile vor iesi la traseu, nici o problema. Cu totii abia le asteptam la traseu, dar putintica rabdare, nu strica.
Cu privire la titlurile de calatorie, sunt ceva optiuni de abonamente, pentru cei care folosesc zilnic mai multe vehicule, abonament pe 7 zile, 10 zile etc. intr-un timp s-or modifica si astea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
crapflorin



Data înscrierii: 09/Sep/2012
Ultima vizita: 11/Noi/2012
Mesaje: 4
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2012 19:26:36    Titlul subiectului: 16B 158808

Ar fi posibil de realizat o linie 16B (dupa terminarea Pasajului Independentei) cu traseul: Livada Postei - Castanilor - 13 Decembrie - Grivitei - Stadionului - Buzesti - Independentei - (1 decembrie 1918 - Ioan Socec - Rulmentul - Ioan Socec - 1 decembrie 1918) - Independentei - Buzesti - Stadionului - Grivitei - 13 Decembrie - Iuliu Maniu - Livada Postei.

Paranteza inseamna "se poate prelungi la".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2012 15:40:29    Titlul subiectului: 158841

Scrie chestia asta si pe forum.ratbv.ro. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
crapflorin



Data înscrierii: 09/Sep/2012
Ultima vizita: 11/Noi/2012
Mesaje: 4
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2012 18:49:14    Titlul subiectului: 158850

OK, o scriu si acolo. Poate imi dai tu niste solutii (am vazut ca esti prezent si acolo).

Imi poti da niste informatii daca aceasta linie ar fi fezabila sau nu, parerea mea este ca ar fi foarte utila pentru cei din cartierul Tractorul (unde stau eu) sa ajunga la Livada Postei, prin B-dul Grivitei,

Frecventa ar putea fi din 30 in 30 minute.

Propun urmatoarele statii:1 Decembrie (pe 1 Decembrie 1918, la intersectia cu Independentei),Bronzului, (la intersectia cu Bronzului), Socec (pe 1 Decembrie 1918 sau pe Ioan Socec, la intersectie), Diamandi (la intersectia cu Manole Diamandi) si Mociulschi, la colegiul Nicolae Titulescu.

Plus ca primele 2 statii pot fi folosite si la linia 36, care, mai nou, am vazut ca intoarce pe 1 Decembrie 1918. De ce?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2012 13:56:52    Titlul subiectului: 158922

Deocamdata se lucreaza la podurile alea. Daca propunerea e fezabila o sa o vezi pusa in practica de cei de la RAT. Linia propusa de tine pare in regula, dar in loc de Bd. Grivitei, unde in principiu nu e nimic, in afara de intrarea la scoala, mai bine sa mearga pe M. Viteazu, ca sa aiba si cei din zona de acolo o posibilitate de transport mai apropiata de casa.
PS: Cred ca ma confunzi cu vreun angajat al RAT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2012 15:51:54    Titlul subiectului: 158924

Ionescu a scris:
mai bine sa mearga pe M. Viteazu, ca sa aiba si cei din zona de acolo o posibilitate de transport mai apropiata de casa.
Pe unde sa intre in Mihai Viteazu? Pe la Uzina Electrica? (parca intr- vreme se numea Horia, Closca si Crisan, dar nu mai sunt sigur) Inainte de asta nu mai stiu alt loc, poate pe Cantemir, dar ar trebui taiata linia continua. N-ar mai fi, ca locuri importante, decat Spitalul de contagiosi, pompierii si scoala 15, pana la Aurel Vlaicu, apoi Academia Fortelor Aeriene. Pe vremuri imemoriale, pe acolo mergea 16, avea statie, daca nu gresesc, la Pompieri, nu mai tin minte daca si la scoala, dar si in apropierea Scolii de ofiteri (Academia ROAF de azi). Daca amintirile ma inseala, imi cer scuze.
La intoarcere e simplu, se poate iesi usor din Mihai Viteazu in Karl Marx, era statie a lui 16 chiar unde e acum Aula.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crapflorin



Data înscrierii: 09/Sep/2012
Ultima vizita: 11/Noi/2012
Mesaje: 4
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 15 Sep 2012 11:28:19    Titlul subiectului: 158959

mihaiatanasie a scris:
Pe unde sa intre in Mihai Viteazu? Pe la Uzina Electrica?
A,poate intoarce in giratoriul de la Onix si face dreapta in M.Viteazu.
Ionescu a scris:
Deocamdata se lucreaza la podurile alea.
A,pana la terminarea lucrarilor autobuzul poate intoarce la giratoriul de la Tineretului,merge pe A.Vlaicu,si sa mearga pe Independentei.
mihaiatanasie a scris:
Pe Cantemir? Just! Numai de n-ar fi vreo masina uitata pe-acolo ...
Nu, pe 13 Decembrie,la intersectia cu Grivitei exista un giratoriu. De acel giratoriu vorbeam. Acolo poate intoarce, sa se duca pe acea "rampa" de la Aula si sa faca dreapta pe M.Viteazu, langa strada Iuliu Maniu (fosta Karl Marx).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 15 Sep 2012 13:27:18    Titlul subiectului: 158961

Intre Ceasu Rau si Cantemir e acum sens interzis spre Cantemir. Cunosc zona destul de bine, acolo am locuit zeci de ani.
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crapflorin



Data înscrierii: 09/Sep/2012
Ultima vizita: 11/Noi/2012
Mesaje: 4
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 16:36:03    Titlul subiectului: 159095

Atunci sa mearga pe T.Grozavescu. Cum poate intra? Intoarce in giratoriul de la Onix.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2012 19:12:17    Titlul subiectului: 159568

In alta ordine de idei, poate nu ar fi de lepadat ideea ca liniile 3, 7, 10, 11, 30 sa fie toate reunite sub linia 10 intr-un traseu circular (poate cu doua sensuri de parcurs) care porneasca de la Gara, apoi Faget - Rulmentul - Faget - Onix - Grivitei - Stad. Tineretului - Grivitei - Onix - Patria - Hidro - C. Bucuresti - Racadau - Judetean - Toamnei - Harmanului - Triaj - Harmanului - Gara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community