|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 20 Noi 2012 18:38:58 Titlul subiectului: |
160549 |
|
Am observat ceva ce m-a suprins. In ziua de luni, pe la ora 11.30 dimineata, erau peste 30 de calatori intr-un troleu 3 de la Patria pana pe Racadau. La fel am vazut pe 7 si chiar si pe 5B.
De aici mi-au venit doua idei.
1. Liniile 7 si 30 reunite sub indicativ 7, cu trei curse pe ora din care sa mearga alternativ, una pe Racadau si cealalta la Astra.
2. Liniile 3 si 5B reunite sub indicativ 3, cu trei servicii pe ora, din care unul la Astra, iar celalalt pe Racadau.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mie 21 Noi 2012 17:51:45 Titlul subiectului: |
160583 |
|
Pentru cei care ar folosi mereu acele linii si ar cunoste frecventele, ar putea fi bine. Dar ceilalti s-ar pacali si ar injura cu pofta!
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 30 Apr 2013 15:10:43 Titlul subiectului: |
164321 |
|
Propunere:
Toate liniile sa fie prescurtate până în megagiratoriu și renumerotate. Cum urmează:
Troleibuze (majoritatea liniilor există):
Linia 1: Triaj - Camera de Comerț
Linia 2: Rulmentul - Camera de Comerț
Linia 3: Valea Cetății - Camera de Comerț
Linia 4: Gara - Camera de Comerț - Astra - Noua
Linia 4B: Gara- Camera de Comerț - Saturn
Linia 5: Noua - Triaj
Linia 6: Gara - Saturn - Dâmbul Morii
Linia 7: Uzina 2 - Camera de Comerț
Linia 8: actual
Autobuze:
Linia 50: Toamnei - Camera de Comerț - Stadionul Municipal
Linia 51: Toamnei - Camera de Comerț - Livada Postei
Linia 52: Toamnei - Camera de Comerț - Pietele lui Solomom
Linia 53: Toamnei - Grivitei - Stadionul Municipal
Linia 54: Toamnei - Gara - Stadionul Municipal
Linia 55: Toamnei - Gara - Stupini Centru
Linia 55B: Saturn - Alecsandri - Gara- Stupini Centru
Linia 56: Toamnei - Camera de Comerț - Stadionul Tineretului
Linii expres: (eventual tramvai)
Linia 100: Gara - Poiana Brasov
Linia 101: Livada Poștei - Poiana Brașov
Linia 102: Gara - Aeroport Ghimbav
Bilet valabil o oră.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 01 Mai 2013 21:04:14 Titlul subiectului: |
164342 |
|
Mi se pare o propunere extrem de greu de realizat, renumarotarea linilor de autobuz/troleibuz, pentru ca ar duce la mult prea multe confuzii, si nu se stie daca ar aduce rezultatele dorite, o astfel de reconfigurare a traseelor, iar daca nu ar aduce rezultate, ar fi si mai greu revenirea la indicativele initiale. Iar mai greu de realizat mi se pare, introducerea tramvaielor inspre Poiana Brasov, datorita pantei drumului spre Poiana, ar fi mai fezabila o telegondola, decat tramvai, pentru ca tramvaiele in general si mai ales cele noi, datorita podelei joase si a altor detalii tehnice nu ar putea urca panta spre Poiana.
Insa vin eu cu niste propuneri mai realizabile:
Unificarea linilor 4, 37 si 51 sub indicativul 4 pe traseul Gara - Pe Tocile, cu 15 curse pe ora, dintre care 3 selectate pe acualul traseu 37, insa prelungite pana in centru.
Unificare linilor 7, 30 si 32 sub indicativul 7, deservit de troleibuze pe traseul Gara - Faget - Onix - Patria - Hidro - Calea Bucuresti - Valea Cetatii / Roman, cu 4 curse spre Valea Cetatii si 4 spre Roman, iar o cursa din fiecare sa nu aiba capat Gara ci Rulmentul (in ore de varf)
Unificarea linilor 5 si 17 sub indicativul 17 pe traseul Noua - Stadion Municipal, cu 20 de curse pe ora din care 5 selectate pana la Depozite
Unificarea linilor 3 si 5B sub indicativul 5, deservit de troleibuze cu 6 curse pe ora din care 4 pana in Valea Cetatii si 2 pana la Roman
Unificarea linilor 2 si 36 sub indicativul 2, cu 5 curse pe ora, din care 1 in ore de varf pana la Rulmentul
Scurtarea liniei 8 la Gara, cu 3 curse selectate pana la Rulmentul
Scurtarea liniei 9 pana pe strada Independentei, cu 1 cursa pe ora, pana in Rulmentul
Unificarea linilor 50, 50B si 12 sub indicativul 50 pe traseul Stadionul Tineretului - Livada Postei - Pietrele lui Solomon
Desfiintare liniei 52, si introducerea de curse selectate pe linia 6 pana in capatul Pe Tocile
Linia 17 cu oprire in Hidro B
Aceste modificari ar duce la o mai buna deservire a cartierelor din sudul Brasovului dar si a centrului vechi.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 05 Mai 2013 12:47:34 Titlul subiectului: |
164370 |
|
La propuneri realiste dar irealizabile de catre RAT as mai adauga una.
Linia 25 incepand de la infiintare pe 80% din traseu dubleaza linia 23, ceea ce face inutila existenta liniei 25 in configuratia actuala. As propune modificarea lui 25 pe urmatorul traseu, pentru ca si alte strazi din oras sa beneficieze de transport in comun:
tur: Avantgarden - Lanurilor - Vectra - Agricultorilor - Zlatna - Complex Bartolomeu - Stadionul Tineretului - Mihai Viteazu - Pevnei - Grivitei - Onix - (stanga spre Faget) 13 Decembrie - Faget - B-dul Garii - (stanga spre Triaj)Harmanului - Crinului (prin cartierul Florilor) - continuare prelungirea Crinului pana la Policlinica Astra - capat Saturn.
retur: Saturn - cartier Astra prin prelungirea Crinului pe sub pod Zizin - Crinului - stanga pe Rozelor - Branduselor - Vlahuta - Garii - Faget - 13 Decembrie - Onix - Grivitei - Pleveni - Mihai Viteazu - Stadionul Tineretului - Cosmesti - Zlatna - Molnar Janos - Facultativa - Avantgarden.
Astfel se rezolva doua probleme:
1. zona Mihai Viteazu- Morii - Plevnei va avea cursa directa catre Gara.
2. cartierul Florilor chiar si Craiter va avea o cursa direcata spre Bartolomeu sau spre complexele comerciale de pe Calea Bucuresti.
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Sâm 11 Mai 2013 15:15:31 Titlul subiectului: |
164460 |
|
Cand un locuitor al cartierului Bartolomeu ia autobuzul ca sa ajunga la gara, sunt convins ca spera sa ajunga cat mai rapid, fara sa faca pe bunul samaritean care se gandeste la cei de pe Mihai Viteazu sau Plevnei (pentru care s-ar face un mare si lent ocol). Este parerea mea de locuitor al Bartolomeului, fost locuitor al strazii Mihai Viteazu (de la Ceasu Rau la Gara faceam cam 15 minte pe jos, de pe Lanii fac 40 de minute, adica mersul pe jos nu e o alternativa in cazul asta). De ce sa nu avem o varianta de traseu special pentru zona asta?
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 23:02:35 Titlul subiectului: |
164510 |
|
Dar cum bine stim, linia 25 dupa ce ca dubleza linia 23, acestea mai circula si in "trenulet", dupa prostul obicei al RAT. Ideea era ca linia 25 sa deserveasca si o alta zona si sa "culeaga" calatori de pe tot traseul de la un cap la altul nu numai pe cei din Bartolomeu nord ca sa fie rentabil. Nu vreau sa fiu rautacios dar de vreme ce de exemplu centrul vechi si Schei a ramas fara cateva linii importante ca de ex. 1, 2, 3, 12, 14 , 16, 34 in zona Bartolomeu sunt destule linii sa satisfaca necesitatile zonei, probabil mai trebuie lucrat la orare pentru niste intervale mai rezonabile.
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 15 Mai 2013 06:52:35 Titlul subiectului: |
164520 |
|
Eu as avea o alta propunere. Pentru a nu se mai dubla 23 si 25, as propune transformarea liniei 23 in linie de troleibuz si modificarea ei, urmand sa circule pe urmatorul traseu: Saturn - Zizinului - Toamnei - Giratoriu Onix - Grivitei - Stadionul Tineretului - Stadion Municipal. Astfel cele 2 trasee nu s-ar mai dubla si ar exista si o noua linie de troleibuz, si prin modificarea liniei 23 s-ar rezolva si aglomeratia de pe linia 22.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 15 Mai 2013 10:39:22 Titlul subiectului: |
164528 |
|
Buna idee. Si s-ar putea completa cu 23B care sa urmeze acelasi gen de traseu ca si 23, doar ca la Gemenii sa o ia in jos spre Harmanului si Triaj. Mai mult ca sa se pastreze si vechiul traseu 23B, acestuia din urma i se poate da un nou indicativ, sa zicem 13...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 12 Aug 2013 20:20:54 Titlul subiectului: |
166393 |
|
O data cu infiintarea liniei 15 pe strada Coresi, care ar trebui numit Tractoarelor pe buna dreptate, linia 9 e dublata pe o portiune buna de 15 pe str Independentei si o parte pe 13 Decembrie. As propune prelungirea linei 9 pana in Triaj (cap de linie) in locul liniei 15, astfel, se pastreaza traseul normal al linei 9 pana la Rulemntul, dupa care sa se continue drumul inapoi de la Rulmentul pe 13 Decembrie- stanga spre str Coresi - Harmanului - Triaj si retur. Drumul in plus de la str Coresi la Rulmentul cu opriri cu tot si inapoi pana la str Coresi (giratoriu) nu ar lua mai mult de 10 minute, cu un orar usor modificat, ar putea prelua calatori chiar de la linia "fantoma" 11. Traseul ar putea fi parcurs de un midibuz, nu cred sa fie nevoie de un autobuz mai mare la un flux redus de calatori.
_________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 22 Iul 2014 16:35:05 Titlul subiectului: |
173989 |
|
Am o idee beton, sa vezi ce o sa le placa astora iubitori chibiti de sarme. Am gandit-o intr-o noapte de nesomn, incercand sa adorm.
E SF taica, dar pe cuvint ca arata fain rau de tot!
Reteaua de troleibuz existenta ar trebui exploatata mult mai bine si transformata intr-o forma de transport pe distante lungi. In acest sens, uitandu-ma pe configuratia retelei de troleu din oras, am observat ca traseele de troleibuz existente pot fi combinate in cateva trasee circulare care acopera o cerinta de transport semnificativa. Sa incerc mai concret.
Liniile 7, 8 si 30 pot fi combinate in doua trasee circulare cu incepere si finalizare la Rulmentul. Un traseul 8 in sensul invers al acelor de ceasornic si un traseu 8B in sensul acelor de ceasornic (acest sens mai greu de realizat, dar nu imposibil). Deasemenea investitiile in infrastructura nu ar fi costisitoare pentru suplimentarea retelei cu cateva conexiuni (e.g., reinterconectarea retelei in zona Poienelor). Si mai concret traseele gandite ar fi dupa cum urmeaza:
8 Rulmentul - 13 Decembrie - Ceasu Rau - Patria - Hidromecanica - Spitalul Judetean - Bd. Muncii - Bd. Valea Cetatii - cap Valea Cetatii - Str. Tampei - Str. V. Alecsandri - Str. Carpatilor - Poienelor - Bd. Saturn - Gemenii - Bd. A. Vlahuta - Bd. Garii - Gara Brasov - Faget - Str. 13 Decembrie - Rulmentul cap linie.
8B: Rulmentul - 13 Decembrie - Faget - Bd. Garii - Gara Brasov - Bd. A. Vlahuta - Gemenii -Bd. Saturn - Poienelor - Str. Carpatilor - (Str. V. Alecsandri - Str. Timpei - Bd. Valea Cetatii)- Bd. Muncii - Spitalul Judetean - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - Bd. Victoriei - Bd. Garii (-Liceul I. Mesota - Bd. M. Kogalniceanu - Bd. Grivitei) - Str. 13 Decembrie - Rulmentul.
Uite si cu poze. Arata interesant.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 17983 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
950.6 kb |
Vizualizat: |
de 17983 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
868.99 kb |
Vizualizat: |
de 17983 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.19 MB |
Vizualizat: |
de 17983 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 25 Iul 2014 00:09:49 Titlul subiectului: |
174029 |
|
-Câte curse / oră ar fi optime pentru 8 și 8b?
-Ce fel de vehicule ar fi potrivite? De capacitate sporită? Standard? Sau o asociere a celor standard cu cele articulate?
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 17:18:11 Titlul subiectului: Eficientizarea transportului public din Brașov |
185048 |
|
Astăzi le-am trimis un mail tip sugetie/recomandare celor de la RAT, poate se pune în practică, privind linia 2.
Aș dori să vă dați și dumneavoastră cu părerea!
Bună ziua!
Vă scriu acestă sugestie/recomandare în sprijinul eficientizării transportului public din Brașov, sugestia fiind gândită încă de la începutului anului. Este legată de scurtarea unora dintre linii de la 01.01.2016. Nu vă critic pentru aceste hotărâri, dar, dacă se poate, se poate pune în practică ideea mea, doar dacă se vrea.
După scurtarea liniei 2 până la Patria/Camera de Comerț am observat că, în proporție de 90% acest traseu poate fi electrificat. Pe tronsoanele:
- Rulmentul - Italcars (Iveco), lângă Coresi, se poate folosi rețeaua liniilor 7,8;
- tronsonul din jurul Coresi (adică intrarea prin parcarea mall-ului) se poate scoate deoarece oamenii doresc a fi duși la intrarea în mall, nu la capătul lui, de aceea majoritatea oamenilor coboară la Liceul Tractorul și o iau pe jos;
- Coresi - 15 Noiembrie (după Patria), din nou se poate folosi actuala rețea.
Până aici merge bine, de aici este vorba de dorința omului:
- micul sens giratoriu de la Cam. de Comerț: în el se pot monta rețea pentru că nu vorbim de kilometri de rețea: doar un macaz, și vreo 100 de metri de rețea;
- str. Iuliu Maniu, până la Ceasul Rău: se poate reactiva rețeaua vechilor linii de dinainte de 2006;
- 13 Decembrie (Ceasul Rău - sens giratoriu Griviței): din nou, se poate reactiva rețeaua vechilor linii (2,2b,7,30)
- sens giratoriu Griviței: 100 de metri de rețea + un macaz;
- Griviței - Rulmentul: rețeaua actuală a liniei 7 și de la Făget a liniei 8;
- tot ca la traseul dus, se poate renunța la intrarea în parcarea Coresi.
Deci, după cele menționate mai sus, se poate, dar uneori nu se vrea. Curentul electric pe care îl folosesc 2 troleibuze (este mai mult decât necesar) este mai ieftin decât motorina a 2 autobuze. Se poate băga liniștit un Renault sau chiar un Volvo/FBW. Am mai zis, dacă se vrea.
Hai, nu doriți chiar 2 troleibuze, merge și un troleibuz și un autobuz, dar să se vrea.
Aceasta a fost sugestia/recomandarea mea care duce spre eficientizare și aș dori să fie pusă în practică, chiar și experimental.
O zi bună!
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 17:56:16 Titlul subiectului: |
185054 |
|
S-ar putea electrifica relativ usor, doar ca in micul giratoriu de la camera de comert ar mai trebui si 2 cruci, la fel si in giratoriul de la Grivitei, dar s-ar putea realiza. Insa nu cu actualul parc de troleibuze. Daca vin Vaanhoolurile atunci s-ar putea.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 17:57:59 Titlul subiectului: |
185055 |
|
Ionescu a scris: | Am observat ceva ce m-a suprins. In ziua de luni, pe la ora 11.30 dimineata, erau peste 30 de calatori intr-un troleu 3 de la Patria pana pe Racadau. La fel am vazut pe 7 si chiar si pe 5B.
De aici mi-au venit doua idei.
1. Liniile 7 si 30 reunite sub indicativ 7, cu trei curse pe ora din care sa mearga alternativ, una pe Racadau si cealalta la Astra.
2. Liniile 3 si 5B reunite sub indicativ 3, cu trei servicii pe ora, din care unul la Astra, iar celalalt pe Racadau. |
Nu știu cum, dar cei de la RAT ți-au/v-au citit mesajele.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 08 Mai 2016 23:18:31 Titlul subiectului: |
185061 |
|
Mai bine s-ar re-electrifica linia 32, in defavoarea liniei 2.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 05 Iun 2016 14:09:23 Titlul subiectului: Re: Eficientizarea transportului public din Brașov |
185510 |
|
GS808 a scris: | Astăzi le-am trimis un mail tip sugetie/recomandare celor de la RAT, poate se pune în practică, privind linia 2.
Aș dori să vă dați și dumneavoastră cu părerea!
Bună ziua!
Vă scriu acestă sugestie/recomandare în sprijinul eficientizării transportului public din Brașov, sugestia fiind gândită încă de la începutului anului. Este legată de scurtarea unora dintre linii de la 01.01.2016. Nu vă critic pentru aceste hotărâri, dar, dacă se poate, se poate pune în practică ideea mea, doar dacă se vrea.
După scurtarea liniei 2 până la Patria/Camera de Comerț am observat că, în proporție de 90% acest traseu poate fi electrificat. Pe tronsoanele:
- Rulmentul - Italcars (Iveco), lângă Coresi, se poate folosi rețeaua liniilor 7,8;
- tronsonul din jurul Coresi (adică intrarea prin parcarea mall-ului) se poate scoate deoarece oamenii doresc a fi duși la intrarea în mall, nu la capătul lui, de aceea majoritatea oamenilor coboară la Liceul Tractorul și o iau pe jos;
- Coresi - 15 Noiembrie (după Patria), din nou se poate folosi actuala rețea.
Până aici merge bine, de aici este vorba de dorința omului:
- micul sens giratoriu de la Cam. de Comerț: în el se pot monta rețea pentru că nu vorbim de kilometri de rețea: doar un macaz, și vreo 100 de metri de rețea;
- str. Iuliu Maniu, până la Ceasul Rău: se poate reactiva rețeaua vechilor linii de dinainte de 2006;
- 13 Decembrie (Ceasul Rău - sens giratoriu Griviței): din nou, se poate reactiva rețeaua vechilor linii (2,2b,7,30)
- sens giratoriu Griviței: 100 de metri de rețea + un macaz;
- Griviței - Rulmentul: rețeaua actuală a liniei 7 și de la Făget a liniei 8;
- tot ca la traseul dus, se poate renunța la intrarea în parcarea Coresi.
Deci, după cele menționate mai sus, se poate, dar uneori nu se vrea. Curentul electric pe care îl folosesc 2 troleibuze (este mai mult decât necesar) este mai ieftin decât motorina a 2 autobuze. Se poate băga liniștit un Renault sau chiar un Volvo/FBW. Am mai zis, dacă se vrea.
Hai, nu doriți chiar 2 troleibuze, merge și un troleibuz și un autobuz, dar să se vrea.
Aceasta a fost sugestia/recomandarea mea care duce spre eficientizare și aș dori să fie pusă în practică, chiar și experimental.
O zi bună! |
În sfârșit a venit răspunsul celor de la RAT în legătură cu ce-am scris mai sus. Le-am mai trimis o rugăminte a locuitorilor cartierului Craiter, unde noi dorim reluarea circulației liniei 37 până la Livada Poștei. Așteptăm răspuinsul: da sau nu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.55 kb |
Vizualizat: |
de 15759 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 05 Iun 2016 14:11:32 Titlul subiectului: |
185511 |
|
Sugestia/recomandarea/cererea locuitorilor cartierului Craiter:
„Bună ziua! Vă scriu din nou o sugestie, de fapt nu este o sugestie, este cererea cetățenilor din cartierul Craiter.
De la 1 ianuarie 2016 de când s-au scurtat linia 37 până la Hidro A, multi locuitori ai acestei linii și-au schimbat părerea de dumneavoastră, RAT Brașov. Oamenii care doresc să meargă până în centrul vechi, la un suc, la o prăjitură, fără a merge pe jos până la autobuz nu pot deoarece 37-ele nu mai merge până la "Livadă". Mulți, ori merg 1km până la Autogara 3 si de acolo cu un 1 foarte aglomerat fie un 1 km până la Gemenii si de acolo un 6 foarte aglomerat sau un 34 care vine de câteva ori pe oră. Numai din două blocuri sunt aproape 100 de oameni mulțumiți. Acum autobuzul merge mai mult gol deoarece, repet, la Hidro A nu ai ce face, am înțeles faza cu biletul de 50 de minute, ca poți schimba autobuzele, dar oamenii sunt majoritatea pensionari cu probleme. Sunt elevi, numai din blocul din care va scriu, sunt 10 elevi care nu mai au legătură pana la Școala 6, la Liceul Unirea si trebuie să străbată o anumită distanță până la autobuz.
Sper ca în ședința pe care o aveți propusă pentru joi, să dezbateri și această problemă, linia 37.
Aproape 250-300 de persoane doresc să o reluați pe traseul Craiter - Livada Poștei cu cel PUȚIN 2 AUTOBUZE PE ORA.
Așteptăm schimbarea pe care mulți locuitori o doresc.
Va mulțumim!
Semnat, Andrei Andras.”
|
|
Sus |
|
|
saint
Data înscrierii: 09/Iul/2010 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 1 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 07 Iun 2016 12:29:21 Titlul subiectului: |
185541 |
|
Sunt curios când vor da drumul ocolului către Corpul J. Solicitarea e făcută încă de anul trecut de către studenții Facultății de Medicină și se mișcă mai ceva ca un melc.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 07 Iun 2016 13:47:09 Titlul subiectului: |
185542 |
|
Citat: | Buna ziua,
Va adresez această scrisoare ca o sugestie și nu ca reclamație.
De când s-a reintrodus linia 25 până la cap de linie Roman, autobuzul de la ora 6:10 ajunge în stație cu 5 minute mai devreme.
Propun modificarea orei de plecare din stația VLAHUȚĂ de la 6:10 la 6:07 din două motive.
- momentan cu programul de 6:10 nu se respectă programul afișat nici pe panoul de LEDuri nici pe hârtie
- se intercalează perfect între linia 8 cu plecare la 6:05 si linia 21 cu plecare la 6:13
Sper să fie de folos acestă informație.
Cu stimă, XXX
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Vin 24 Iun 2016 15:34:43 Titlul subiectului: |
185765 |
|
Deci, constat că RAT Brașov dorește, cu orice preț, să complice viața brașovenilor. Ei, la orice sugestie/sesizare și-o țin pe a lor: „puteți să schimbați autobuzele datorită biletului de 50 de minute”. Concluzie: cu ei nu poți vorbi.
Răspunsul la sesizarea cum ca linia 37 să meargă până în Livada Poștei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.67 kb |
Vizualizat: |
de 15431 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 05 Oct 2016 12:13:42 Titlul subiectului: |
186667 |
|
O nouă cerere adresată RAT Brașov:
Bună ziua RAT Brașov!
Vă scriu din nou cu scopul de a remedia unele probleme ce sunt pe traseele dumneavoastră.
Sunt elev și am nevoie de un transport civilizat în zona cartierului Schei. Până nu de curând foloseam linia 52, dar în fiecare zi midibuzul venea supraaglomerat, de trebuia să se stea până pe la Primărie/Biserica Neagră pe scări. M-am gândit să găsesc o altă rută pentru deplasare și anume linia 51 de la Gară. Acolo, dacă te grăbești puțin, poți prinde un loc pe scaun, dar de la Dacia/Infostar/Onix/Sanitas midibuzul se supraaglomerează. Pentru mine, stând jos nu e o problemă, dar mă gândesc la cei ce stau în picioare, înghesuiți ca sardelele.
Rolul acestui mesaj este conștientizarea de către RAT Brașov a problemelor existente pe liniile 51, 52, dar și linia 50 care are aceeași poveste: este nevoie, măcar dimineața, pentru linia 52 între orele 7:00-8:00 am (3 autobuze) și pentru linia 51 în același interval orar, de autobuze MAN de 12m. Ele încap pe străzile din Schei, drept dovadă autobuzul ecologic ce a fost anul trecut și a circulat liniștit pe linia 51. Degeaba se pun autobuze dese, deoarece omul, mai ales pe vremea aceasta, nu are dispoziția necesară pentru a sta în frig ca să aștepte următorul autobuz.
Deci, este nevoie de măcar 2-3 autobuze MAN de 12m, pentru că MAZ-urile sunt mai lungi, pentru rutele 50, 51, 52 dimineața între 7:00-8:00, iar mai apoi acestea să se retragă sau să se aloce altor linii. Sper să se țină cont de această rugăminte și să se și aplice.
O zi bună!
Andrei Andraș
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 08 Apr 2017 13:04:55 Titlul subiectului: |
189584 |
|
Complet întâmplător am găsit o propunere, ce se vrea proiect și cred că poate deveni realizabil. Pe scurt investiții ample în tramvai care par destul de bine gândite.
Vă invit să citiți această propunere extrem de bine realizată
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1985106[/code]
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.21 kb |
Vizualizat: |
de 12412 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 08 Apr 2017 17:32:17 Titlul subiectului: |
189586 |
|
Futurist si costurile sunt enorme. Oricum proiectul este frumos. Nu stiu insa daca ar gasi sprijin in Brasovul actual.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 08 Apr 2017 19:32:32 Titlul subiectului: |
189588 |
|
Mai bine ar face linii de troleibuz cu culoare speciale, conceptul francez BHNS ( a se vedea Lyon unde troleibuzele de pe linile "forte" circula pe benzi separate de trafic si pe unele sectoare si pe benzi separate de restul troleibuzelor). Mi se pare mult mai realizabil.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|