Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 243
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 10 Apr 2017 17:22:10    Titlul subiectului: 189599

Interesant planul și nu ar trebui ignorat.

M-a amuzat faza cu tramvaiul din Schei, când acum primăria nu lasă RATBV SA să pună pe 51 și 52 (am exclus 50 deoarece pot fi probleme la întoarcerea de la Solomon, dar cum 19-ele putea acum 11 ani, s-ar putea și acum) autobuze mari de 12m și circulă BMC-urile full.

În rest, cum am zis, interesant și greu de ignorat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 21/Iul/2020
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2017 07:30:18    Titlul subiectului: 189831

Ca tot se discuta de reconfigurarea traseelor din Brasov.

Revin cu propunerea facuta in 2013 - acum 4 ani
Citat:
MesajTrimis: Mar 30 Apr 2013 16:10:43
Propunere:

Toate liniile sa fie prescurtate până în megagiratoriu și renumerotate. Cum urmează:

Troleibuze (majoritatea liniilor există):

Linia 1: Triaj - Camera de Comerț
Linia 2: Rulmentul - Camera de Comerț
Linia 3: Valea Cetății - Camera de Comerț
Linia 4: Gara - Camera de Comerț - Astra - Noua
Linia 4B: Gara- Camera de Comerț - Saturn
Linia 5: Noua - Triaj
Linia 6: Gara - Saturn - Dâmbul Morii
Linia 7: Uzina 2 - Camera de Comerț
Linia 8: actual

Autobuze:

Linia 50: Toamnei - Camera de Comerț - Stadionul Municipal
Linia 51: Toamnei - Camera de Comerț - Livada Postei
Linia 52: Toamnei - Camera de Comerț - Pietele lui Solomom
Linia 53: Toamnei - Grivitei - Stadionul Municipal
Linia 54: Toamnei - Gara - Stadionul Municipal
Linia 55: Toamnei - Gara - Stupini Centru
Linia 55B: Saturn - Alecsandri - Gara- Stupini Centru
Linia 56: Toamnei - Camera de Comerț - Stadionul Tineretului

Linii expres: (eventual tramvai)

Linia 100: Gara - Poiana Brasov
Linia 101: Livada Poștei - Poiana Brașov
Linia 102: Gara - Aeroport Ghimbav

Bilet valabil o oră


Putem exlude renumarotarea.

Se modifica indicativul 5 in 30, 6 in 31, 55B in 32
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Ian 2020 00:33:55    Titlul subiectului: 205271

Interesanta aceasta propunere si intreg articolul. Este un interviu super tare, exact cam ce-as spune si eu privind Galatiul, Braila si intreaga Romanie la capitolul transport ecologic cu tramvai, troleu si metrou.

https://www.zilesinopti.ro/media/uploaded/2018/06/28/2_harta_liniilor_tramvai_brasov.jpg

https://www.zilesinopti.ro/articole/20655/gabriel-buhus-tramvaiul-nu-e-doar-un-mijloc-de-transport-ci-un-instrument-de-modernizare-a-oraselor

Trei trasee perfecte propuse de Gabriel Buhus, arhitect brasovean.



2_harta_liniilor_tramvai_brasov - Copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  566.32 kb
 Vizualizat:  de 1159 ori

2_harta_liniilor_tramvai_brasov - Copy.jpg



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 1156
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 27 Ian 2020 01:49:37    Titlul subiectului: 205272

Exista un subiect dedicat aici.

https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1985106

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 1204
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2020 18:59:07    Titlul subiectului: 205579

Visand frumos, cu un efectiv de 51 troleibuze noi s-ar putea reface o buna parte din trasee: 1,2,3,4,5b,6,7,8,10,11,30,31,32 si 33! Daca s-ar pastra si 10 SHuri, asta insemnand reparatia lor pentru a acoperi trasee precu 3,5b,10,11 si 33 cu ele! Continuand cu visul, ar merge chiar refacuta reteaua pana la Livada Postei! Cine stie?! (anul asta sunt alegeri Twisted Evil )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 13/Sep/2020
Mesaje: 1289
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2020 20:19:43    Titlul subiectului: 205608

Anul acesta linile 1,2,6 și 31 vor avea din nou troleibuze, care vor circula pe baterii între Camera de Comerț - Livada Poștei - Patria.
Pentru linile 3,7,8,10 și 33 se vor cumpăra alte 25 de troleibuze noi.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 1204
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2020 23:07:08    Titlul subiectului: 205610

Categoric, erau doar idei! Nu stiu ce efectiv de autobuze are in prezent linia 4 dar daca s ar reface reteaua in gara ea existand pe Bdul Victoriei s-ar putea trece pe troleibuz si 4 si 32! Efectivul celor 26 Solaris este dedicat liniilor 1,2,6 si 31 dar oare nu pot scapa si pe alte linii? Cu efectivul de azi liniile actuale nu mai pot fi asigurate! Duminica a crapat 126 chiar la gara, iar in oras nu mai circula decat 122 si 69 daca retin bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tubus



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 52
Locație: Brasov; Germania

MesajTrimis: Joi 13 Feb 2020 11:55:24    Titlul subiectului: 205615

Nu trebuie neaparat refacuta reteaua la Gara. Se poate decupla in Statia RAPID si recupla in Statia DACIA. Doar distanta nu e asa mare (550 metri) si Troleibuzele au acumulatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 13/Sep/2020
Mesaje: 1289
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 13 Feb 2020 12:45:29    Titlul subiectului: 205616

radu a scris:
Efectivul celor 26 Solaris este dedicat liniilor 1,2,6 si 31 dar oare nu pot scapa si pe alte linii? Cu efectivul de azi liniile actuale nu mai pot fi asigurate! Duminica a crapat 126 chiar la gara, iar in oras nu mai circula decat 122 si 69 daca retin bine!

Mai mult ca sigur, mai ales în weekend și vacanțele școlare când pe 1,2,6 și 31, cele 26 de Solaris-uri vor circula și pe liniile actuale de troleibuz. Dacă ar fi inteligenți ar putea scoate în weekend-uri doar Solaris pe liniile de troleibuze, pentru menajarea SH-urilor (cum făcea CTP Cluj în ultimii ani de circulație a DAC-urilor, în weekend și vacanțe circulau doar troleibuze noi).
Pe lângă 69, mai circulă și alte Volvo-uri.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 418
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 13 Feb 2020 18:48:32    Titlul subiectului: 205617

Pe Bulvevardul Victoriei nu o sa circule troleibuz cat timp e Scripcaru Primar.

In prezent mai circula troleibuzele #65, #68, #69, #70, #122 si #310.

Dupa sosirea celor 25 de troleibuze pentru actualele lini de troleibuz exista posibilitatea ca unele lini sa se reinfinteze(30) iar altele sa se electrifice. Dar mai multe detali cand voi sti mai multe.

Oricum odata cu sosirea celor 25 de troleibuze, linile 7 si 8 vor avea mai multe tururi. In prezent pentru linile actuale de troleibuz sunt necesare 14 troleibuze.

Pe linile 1, 2, 6 si 31 circula in prezent 20 de autobuze, din care 5-8 articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 13 Feb 2020 19:28:06    Titlul subiectului: 205618

Nu mai "faceț" calcule despre câte troleibuze ar circula.

Realitatea e simplă.

26 troleibuze inseamnă să circule vreo 10 și restul să stea, veți exemplul cu autobuzele, sunt vreo 200 si circulă vreo 100, restul stau. Adică nu neaparat să stea cu anii nemișcate ci fac cu schimbul azi circulă unul maine altul și celalat stă nefolosit. Astfel fac uzură mai mică și pot fi active mai mult timp.

Părerea mea e că deocamdată sunt destule autobuze din seriile trecute care trebuie să-și indeplinească norma reala de km, deci să fie folosite că de aceea s-a cheltuit cu achiziția lor.

30 poate fi reînființat și acum. 2-3 BMC-uri sau MAN-uri mici vechi (chiar 2-3 MAZ-uri) il pot susține fără probleme zilnic, ca să nu mai amintesc de grămada de karsane care stau degeaba sau circulă goale pe alte trasee.
Așa cum pot ține în viața linii fantomatice ca 2, 37, 41, 33, 10, 53, 60 și unele dintre actualele "metropolitane".

Nu știu care mai e rostul liniei 2 care se suprapune la traseu și orar cu 7.

50 troleibuze câte le ies la calcul unora este o utope, asta ar insemna să circule vreo 25 pe străzi zilnic.

În centrul vechi nu vor circula troleibuze că nu există nici 10 metri de rețea. Vor circula cel mult autobuze cu baterii, chinul de pe lume în anotimpul geros.


Problema reală a RATBV și primăriei este că nu au reușit și nici nu vor să mai atragă clientela grea muncitoare in multinaționale care are putere financiară și care ar fi un client de nadejde dar în același timp și un client exigent care dorește autobuzul în stație la ora fixă (nu mai repede, nu mai târziu nu cursă lipsă) indiferent de marcă sau tip, precum și garanția că nu întârzie la muncă și că nu face km aiurea în plus.

Aceste exigențe sunt însă îndeplinite doar cu ajutorul firmelor private pe care le vedem zilnic transportând grosul contribuabililor cu autocare autobuze de tot felul, dube și microbuze.


RATBV își pune mai departe nădejdea în subvenție, subvenție ce o dorește cât mai mare indiferent de eficiența sau ineficienta sa, consumul sau calitatea serviciilor. Subvenție necesară evident salariilor celor câteva mii de bugetari inutili și puturoși prezenți în sediul Ratbv precum și în primărie, toți aleși pe sprânceană și pe grad de rudenie, inclusiv cu șeful suprem.

Dacă faceți o statistică a clientelei RATBv veți constata că majoritatea sunt cu gratuități, elevi studenti unii pensionari, veterani de razboi, securiști, bugetari din administrația locală, la care adaugi țigănimea și cerșetorii evident tot ca o pagubă și un balast în mașină. Apoi singurii plătitori de calatorie sunt ăia care nu au bani de mașină sau benzină. Ăia cu minimul pe economie.

Este evident că un transport bun pe termen lung nu-l poți avea cu astfel de scheme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community