Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Modernizarea liniei 34
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 12 Sep 2006 19:17:39    Titlul subiectului: Modernizarea liniei 34 (actuala linie 1&10) 64368

Cu privire la linia lui 34, cum credeti ca vor fi alese acele bucatele pe care sa lucreze? Ca deja stim cum vor face aproape de Gara de nord, sunt curios cum procedeaza cu restul... Eu as zice ca urmeaza o sectiune Pasaj Victoria-Lizeanu, apoi Lizeanu-Iancului, apoi ce mai ramane pana la Dudesti sau calea Vitan. Mai ramane Vitan-BIG si apoi BIG-Romprim. Ar fi superb sa procedeze asa, dar cred ca nu ii doare pe ei de calatori ca sa faca o asemenea migaleala Rolling Eyes
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 16:05:03    Titlul subiectului: 34 64373

Cel mai corect din toate punctele de vedere ar fi sa lucreze tronsonul Dep Victoria - Pta Sudului pe o singura bucata!
La ultima lucrare asupra acestei linii cu transbordarea a fost crima.
Cred ca un parc de 40-50 de autobuze pe 634 - Pta Sudului - Gara de Nord ar rezolva problema dar lucrul acesta nu ar fi eficient fara un progres considerabil in stilul de munca al celor care vor moderniza linia!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 16:19:00    Titlul subiectului: 64374

ciordescu a scris:
Cred ca un parc de 40-50 de autobuze pe 634 - Pta Sudului - Gara de Nord ar rezolva problema dar lucrul acesta nu ar fi eficient fara un progres considerabil in stilul de munca al celor care vor moderniza linia!
In nici un caz. Pe 34 sunt vreo 40 buc. Mai sunt si cele de pe 1, 15, 17, 27 si 46. Iar capacitatea de transport a unui V3A este cam de 3 ori mai mare decat a unui autobuz.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 16:34:45    Titlul subiectului: 64375

Pot face si un 635 Pta Iancului - Gara de Nord si sa mearga la dublaj avand in vedere fluxul de calatori Iancului-Obor-Stefan cel Mare iar 46 are conditii sa intoarca la Pta Iancului.
Oricum, varianta pe bucatele ar da totul peste cap
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 13 Sep 2006 17:23:56    Titlul subiectului: 64378

ciordescu a scris:
Pot face si un 635 Pta Iancului - Gara de Nord si sa mearga la dublaj avand in vedere fluxul de calatori Iancului-Obor-Stefan cel Mare iar 46 are conditii sa intoarca la Pta Iancului.
Oricum, varianta pe bucatele ar da totul peste cap
De ce 635? Poate 654. Linia 654 a mai existat ca inlocuitoare a liniei 34.
Linia 634 este de la Autobaza Pipera (#695, #710 si #805)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 25 Sep 2006 01:41:59    Titlul subiectului: 34 64735

M-am uitat la proiectele de pe site-ul primariei legate de RATB si acolo se specifica ca linia 34 trebuie sa intre 75% in lucru anul asta.Pana acum a intrat doar o portiune in lucru: Gara de Nord-Str.Mexic, urmeaza tot anul asta si potiunile: Bucur Obor-Cal.Vitan si Cal.Vitan-BIG Berceni. Nu se aude nimic de portiunea Str.Mexic-Bucur Obor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 19:43:09    Titlul subiectului: hjjj, 65160

Portiunea Victoria - Titulescu merge foarte greu, abia au inceput sa scoata linia, iar longrine abia cateva la intrarea in pasaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 11:08:38    Titlul subiectului: 65406

Prin zona Pasajului Victoria si pe Titulescu au inceput sa scoata masiv placile si traversele vechi, ajungand in unele locuri la fundatia strazii. Oricum, nu mi-am inchipuit ca in unele locuri sina de tramvai era fixata in traverse de lemn, precum caile ferate interbelice Shocked De asemenea nu stiu ce se va intampla cu statia de tramvai din pasaj, daca va fi revitalizata.

E de asemenea posibil ca linia de tramvai din zona Titulescu sa fie reconfigurata, sa fie taiati copacii de langa linie, dar momentan nu am vazut pe nimeni care sa se pregateasca pentru o astfel de operatiune. Sper totusi sa largeasca strada, mai ales in perspectiva constructiei pasajului Basarab Rolling Eyes

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 13:37:27    Titlul subiectului: 65407

Ce rost ar avea statia de tramvai din pasaj daca nu exista legatura directa la metrou din ea?... e prea spre estul pasajului ca sa fie o legatura folositoare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 13:44:39    Titlul subiectului: 65408

Totusi e o legatura foarte importanta dupa parerea mea cu 300 si 381, deci va tot se rezolva. Daca vor neaparat sa lege de metrou pot sa faca asta, ca va fi un tunel cam cat la Unirii intre cele 2 magistrale. Eventual cu benzi rulante, sa nu oboseasca romanul 8-|. Mai bine pasaj aici decat la Eroii Revolutiei sincer... Confused
Legat de Titulescu, fac urat daca se apuca sa distruga zona aia verde ca e super frumos acolo cu linia de tramvai in spatiu verde. Daca ar pune si gazon pe sine ar fi un adevarat green-track... dar nu se vrea probabil Rolling Eyes Ar trebui cei din Titulescu sa faca urat, sa nu le distruga spatiul. Cei din Panduri cum au reusit sa opreasca contructia liniei de tramvai?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 14:49:19    Titlul subiectului: 65410

La ce ambuteiaje sunt si pe Titulescu si ce greu se merge, ar trebui desfiintat acel spatiu verde. Una e ca oamenii dintr-un cartier sa nu vrea sa se puna tramvai (care ii afecteaza doar pe iei) si alta e sa nu vrea sa se mareasca drumul (care ii afecteaza pe soferii de peste tot care trec pe acolo).
Sa nu uitam ca tot cei de pe Titulescu au facut demonstratii cu "Nu vrem pod la Basarab" dar podul tot se face, si asa este normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 15:04:10    Titlul subiectului: 65411

Într-adevăr, acel spațiu verde încurcă traficul, dar nu ar trebui desfințat de tot, ci doar îngustat și pus garduri. Dacă dispare, hop mașinile pe linia de tramvai!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 15:11:39    Titlul subiectului: 00000 65412

Solutia asta idioata cu largitul strazilor ca sa faca fata traficului prin desfiintarea spatiilor verzi si a liniilor de tramvai au incercat-o si altii prin europa acum 30-40 de ani, si pina la urma si-au dat seama ca au facut o prostie si au inceput sa incurajeze transportul public in detrimentul celui personal, printr-o serie de masuri de atractie/coercitie; asa ca si la noi ar trebui sa se faca acelasi lucru; daca s-ar construi parcari suficiente, subterane/supraterane, astfel incit sa nu se mai ocupe strazile cu maisni parcate(si vor fi obligati cei care au masini sa le si foloseasca, ca la noi romanul cum vrea totul pe gratis probabil ca va prefera sa incurce circulatia decit sa plateasca parcarea), si daca se vor gasi soluti pentru convingerea de buna voie sau coercitiv a multora sa renunte la masina proprie, atunci ar fi ok si nu ar mai trebui desfiintate spatiile verzi pentru a face loc traficului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2006 15:22:41    Titlul subiectului: 65413

In Bucuresti nu se pune problema desfiintarii liniilor de tramvai, ci doar a "upgradarii" Laughing lor pe modelul liniei 41 (cu variatii de la caz la caz). Iar in ce priveste masinile, stresul principal este legat de zonele de acumulare ("dopurile", "gatuirile", "ambuteiajele"): o masina oprita va antrena la randul ei un numar de alte masini oprite in spatele ei, si un numar si mai mare de masini care vor circula cu viteza mai mica decat ar permite segmentul de drum respectiv, in franare sau in accelerare. Iar cea mai buna metoda pentru a nu forma un ambuteiaj e de a forta masina respectiva sa circule, nu sa stea - am vazut o emisiune pe tema asta pe Discovery, legata de un sistem de management al traficului pe o autostrada langa Munchen Cool
Din nefericire la nivel de Bucuresti descongestionarile sunt posibile in anumite locuri doar prin largirea strazilor, cu victime colaterale sub forma de trotuare sau copaci. Pe Titulescu e chiar un caz clasic, cu masinile care vin pe 3 benzi (2 din pasaj si 1 de pe breteaua de deasupra) si se chinuie sa intre pe o singura banda circulabila, a doua fiind blocata de masini parcate.

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 21:43:25    Titlul subiectului: Desfiintarea tramvaiului de pe Stefan cel Mare 65944

O stire BOMBA aparuta azi in Libertatea:


s4021292108xn7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.63 kb
 Vizualizat:  de 23293 ori

s4021292108xn7.jpg




Ultima modificare efectuată de către DAF la Joi 09 Noi 2006 23:44:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 00:15:27    Titlul subiectului: bbbbb 65958

Mai bine si-ar bate capul cum sa rezolve intersectia Ferdinand-Mihai Bravu si Lizeanu-Stefan cel Mare. Astea sunt principalele cauze. Tramvaiele nu incurca prea tare. Era candva o propunere de sensuri unice si pe strazi mai mari. Dar s-a uitat repede.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 13:15:59    Titlul subiectului: 65980

Probabil ca se va face metrou basesc/videan, deci e posibil sa fie ca 41, sa nu fie linie comuna pentru mai multe trasee. Totusi, cred ca linia spre URAC va ramane. Sper ca si depoul Victoria, macar o parte, pentru muzeu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 14:50:40    Titlul subiectului: 65990

Ideea e aberanta pur si simplu, mai ales din pdv matematic: adica se elimina un mijloc de transport ce acomodeaza zeci de mii de persoane zilnic, ca sa se introduca cate o banda pe sens, unde incap maxim 1000 de masini pe toata lungimea ei, asta in conditiile in care nu se mai misca de acolo... Si cate lume are masina personala ma rog, ca sa le fie dedicata o banda intreaga pe unde circula tramvaiul? E ABERANT!!!
Metroul nu are cum sa inlocuiasca tramvaiul, fiindca nu sunt nici pe departe destule statii, si ca sa le contruiasca, sa presupunem prin absurd, ar lua mai mult decat inlocuirea intregii retele de catre 10 persoane cu tehnologia vechilor egipteni Rolling Eyes
Deci sa fim seriosi, realisti si cu IQ supraunitar; nu se va scoate nici un tramvai de pe inelul capitalei, ca nu e fezabil si oricum iese revolutie daca se incearca Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 23:53:11    Titlul subiectului: 66069

Din pacate Stefan cel Mare si Mihai Bravu sunt monumente de imbecilitate urbanistica a geniului Carpatilor. Blocurile sunt prea aproape de strada si prea inalte creand un culoar fonic si neoferind spatii de parcare numarului urias de locatari. Daca bulevardele ar fi fost gandite ca acum ca strada + bretele laterale (ca pe Aviatorilor) cu parcari pentru masini, traficul era altul acum.
Din pacate in acest moment urbanismul este ruleta ruseasca. Nu poti decat sa pariezi pe succesul unei organizari inteligente a traficului auto+transport in comun. Poti castiga, dar poti pierde. Daca poti pierde, nu risca nimeni sa investeasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 10:43:06    Titlul subiectului: 66070

În București nu există o politică de desființare a unor linii de tramvai. Idei precum cele enunțate în articolul din "Libertatea" au avut și alții, în alte orașe din Europa sau din America de Nord, în special în perioada anilor '50-'60 când s-a înregistrat boom-ul economic de după război (similar cu ce se întâmplă acum la noi). Ca și la noi lumea brusc s-a șmecherit și a zis că nu mai pupă tramvai sau autobuz și se plimbă doar cu autoturismul personal - iar unii primari au percutat și au desființat complet rețele de sute de kilometri de tramvaie punând la dispoziția șoferilor benzi noi de circulație. O decizie fatală, după cum s-a văzut mai târziu.
Mi-e totuși teamă ca linia de tramvai în discuție să nu fie refăcută pe modelul 41, cu garduri. De bine de rău în situațiile de vârf de trafic linia respectivă chiar ajută, oferind un spațiu suplimentar de manevră pentru autoturisme sau vehicule de intervenții. Cu gard vom ajunge la niște ambuteiaje indescriptibile.

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianp



Data înscrierii: 26/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Mar/2007
Mesaje: 19

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 18:58:13    Titlul subiectului: 66086

Totusi daca linia 34 s-ar moderniza precum linia 41 ar fi un mare avantaj pentru calatorii de pe aceasta linie, indiferent de ce borduri pui cand se vor forma ambuteiaje se vor gasi tot felu de soferi care sa le urce sau sa intre pe liniile de tramvai deja de la intersectii si astfel nu mai trebuie nici sa urce bordura...nu este estetic acel gard este adevarat dar la noi altfel nu se poate face din pacate Sad(
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:19:54    Titlul subiectului: 66094

Daca se vorbeste de desfiintare, cel mai potrivit ar fi centrul vechi. Acolo, nu au ce cauta acesti mastodonti, care produc mult zgomot si trepidatii ce fac rau cladirilor. Adica incepand din Stefan cel Mare spre centru, fara tramvaie, cu exceptia Calea Mosilor, care cu o putina gandire, se poate lega direct de Timpuri Noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:25:19    Titlul subiectului: 66097

S-a spus undeva pe forum că în anii '80, din cauza ideilor ceaușiste în ceea ce privește "parelismul tramvai-metrou" linia 34 trebuia să fie desfințată, dar mulțumită unui om întreg la minte, nu s-a întâmplat asta.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:51:48    Titlul subiectului: 66100

Chestia cu zguduirea cladirilor este adevarata, dar exista o solutie eficace 100% : izolarea anti-vibratorie a sinelor.
Evident, lucrarile ar costa foarte mult, dar o "pista de tramvai" izolata contra vibratiilor ar permite introducerea tramvaiului oriunde in centrul vechi. In viitor, ar fi si normal ca in centrul Bucurestiului sa patrunda numai tramvaie si troleibuze, autobuzele ramanand mai mult in afara ineulului Stefan cel Mare - Titulescu - Viilor... Asta s-a facut la Praga, inca de pe vremea comunismului, si nu sint sigur ca T3 si T4 alea au parte de sina anti-vibratii.
De ce un oras istoric precum Strasbourg (Franta) are tramvai in centrul istoric, si nu zguduie nimica ? Mai ales ca acolo este arhitectura nemteasca medievala, genul de constructie numai buna sa danseze tango la fiecare vibratie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Noi 2006 19:59:04    Titlul subiectului: 66101

Edilii nostri s-au molipsit de la Radu Mazare sau de la domnul Scripcaru? Cum sa scoata una din cele mai solicitate linii, sa le inlocuiasca cu ce? Cu autobuze nearticulate?
Marea problema pe Stefan cel Mare nu sunt tramvaiele ci masinile parcate neregulamentar si mai ales semafoarele, care nu mai fac fata la traficul actual. Sa va dau doua exemple, intersectia de la Perla dintre Calea Dorobantilor si Stefan cel Mare care se blocheaza mai ales dupa masa si celebra intersectie de la Lizeanu.
Intersectia de la Lizeanu are trei faze.
Probleme sunt pentru cei care vor sa faca stanga de pe Viitorului spre Stefan cel Mare (inspre Perla) si cei cqre vor sa faca stanga de pe Lizeanu pe Stefan cel Mare (inspre Obor).
E drept probleme sunt cu 17 care vine pe Lizeanu si face stanga pe Stefan cel mare si uneori nu poate sa treaca din cauza masinilor care vin de pe Viitorului (celalalt sens) si raman blocate in mijlocul intersectiei.
Dar problema s-ar putea rezolva daca ar sincroniza semafoarele si ar face in trei faze semaforul de la Lizeanu plus o faza pentru 17.
La Perla sunt probleme cu cei care vor sa faca la stanga de pe Calea Dorobantilor pe Stefan cel Mare. Din cauza asta de multe ori se face o coada de masini si autobuze pe Dorobantilor de la Perla pana la Liceul Caragiale si uneori chiar pana mai sus.
Mai este o problema la care "desteptii" din primarie nu s-au gandit.
Cei care stau in zona cred ca stiu cat de "gol" vine 330 sau 335 dinspre Pantelimon, mai ales dimineata!
Colegii mei care stateau la Iancului sau la Obor preferau sa ia tramvaiul pana la Perla si de acolo cu autobuzele pana la facultate, ca nu te prea puteai urca in autobuze dimineata.
Deci scoatem tramvaiul, in care incap 150 de oameni sau chiar mai mult si ce bagam in loc?
Eu sunt de parere ca ar trebui facut mult mai atractiv RATB-ul impreuna cu Metrorex-ul, ca sa devina o alternativa serioasa fata de automobil, si un prim pas in acest sens il reprezinta 41.

Eu raman la parerea ca pe Stefan cel Mare si Mihai Bravu ar trebui in primul rand resincronizate semafoarele care nu mai fac fata la traficul actual.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 1 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community