Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 07:08:02 Titlul subiectului: |
202633 |
|
Cine raspunde de mentenanta vehiculelor la RAT Craiova ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 08:06:52 Titlul subiectului: |
202641 |
|
Este un domn care este responsabil atât de mentenanța, cât și de igienizarea vehiculelor, însă nu-i mai rețin numele. O să revin cu completări.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 16 Sep 2019 10:49:11 Titlul subiectului: |
202704 |
|
Exista mai multe poze cu cele doua Rocar de Simon ale RAT?
Ele sunt clasificate ca U412-230, dar 425 e un autobuz mai... ciudat.
Ce am reusit sa vad in singura poza de calitate cu el:
Lampile de gabarit frontale superioare si laterale inferioare sunt specifice seriei ulterioare, U412-260 (cele frontale prisma au fost doar pe cateva din seria mica, 140-151 de la RATB).
Bara fata e dintr-o singura bucata, nu 2 ca la celelalte 220/230.
Prezenta butoanelor exterioare pentru deschiderea usilor, ceea ce 220/230 nu aveau.
Puntea spate pare a avea un butuc subtire (in niciun caz cel de AB prezent pe toate De Simon de pana atunci)
Usile (si posibil si afisajul) sunt insa specifice 220/230.
A fost vreun prototip cu o caroserie gandita pentru seria de 260CP?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.07 MB |
Vizualizat: |
de 9852 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adymartianul
Data înscrierii: 04/Mai/2013 Ultima vizita: 11/Noi/2023 Mesaje: 60 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 10:51:42 Titlul subiectului: |
202755 |
|
Asa arata un autobuz vechi de 2 ani. Nici macar un geam nu sunt in stare sa schimbe.
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 17:13:12 Titlul subiectului: |
202760 |
|
Vechime de aproape 2 ani au doar 025-029. 020 circulă de vreo 4 ani pe 25 și, alaturi de 025 sunt cele mai neingrijite mașini de pe această linie. 020 are partea din față șifonată pentru că a fost implicat acum câteva luni intr-un accident rutier. Nu s-au obosit să-l cosmetizeze puțin, astfel a doua zi după accident era înapoi pe 25. Cât despre 025, luneta o are sparta și înlocuită cu plexiglas (până acum câteva luni se vedea chiar scheletul caroseriei prin "luneta", acum au vopsit cât să ascundă asta), scaunele din interior sunt deja vandalizate. Un lucru au amândouă în comun, parbrizul crăpat. 025 are si folie pusă peste..
Spre mirarea mea, cele băgate pe E1 și 9 se mențin foarte bine, titularii au grijă de ele.
|
|
Sus |
|
|
adymartianul
Data înscrierii: 04/Mai/2013 Ultima vizita: 11/Noi/2023 Mesaje: 60 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 17:56:48 Titlul subiectului: |
202761 |
|
2,4, nici macar nu conteaza. Conteaza ca intretinerea e o gluma la RAT Craiova. Nu e singurul autobuz cu plexiglas in loc de geam. La celalalt stiu ca au montat si o bara metalica pe interior, ca sa sustina plesiglasul.
LE. Acum observ ca si asta are bara metalica.
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 19:21:29 Titlul subiectului: |
202763 |
|
Mentenanta precara nu e un lucru nou la RAT, de-asta nici nu ma mira ca aproape jumate din Solaris-uri au cel putin un geam inlocuit cu plexiglas, dar avem si din ultimele achizitii reprezentant, un BMC de la Pitesti (166) a primit deja plexiglas in locul geamului de la usa. Totusi, nu s-au zgarcit de fiecare data in ceea ce priveste inlocuirea unor componente cu elemente din fabrica si nu cu improvizatii si tablarie confectionata. De exemplu, 024 a avut un accident in aprilie 2018, si elementele de caroserie lovite au fost inlocuite cu altele noi comandate de la fabrica. In plus, 013 a fost implicat saptamana trecuta intr-un accident, si vor fi nevoiti sa cumpere un alt parbriz pentru acesta..
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 26 Sep 2019 05:59:00 Titlul subiectului: |
203004 |
|
PaulIP a scris: | Exista mai multe poze cu cele doua Rocar de Simon ale RAT?
Ele sunt clasificate ca U412-230, dar 425 e un autobuz mai... ciudat.
Ce am reusit sa vad in singura poza de calitate cu el:
Lampile de gabarit frontale superioare si laterale inferioare sunt specifice seriei ulterioare, U412-260 (cele frontale prisma au fost doar pe cateva din seria mica, 140-151 de la RATB).
Bara fata e dintr-o singura bucata, nu 2 ca la celelalte 220/230.
Prezenta butoanelor exterioare pentru deschiderea usilor, ceea ce 220/230 nu aveau.
Puntea spate pare a avea un butuc subtire (in niciun caz cel de AB prezent pe toate De Simon de pana atunci)
Usile (si posibil si afisajul) sunt insa specifice 220/230.
A fost vreun prototip cu o caroserie gandita pentru seria de 260CP? |
Au fost mai ciudate ca masini. Aveau roti pe 20 cu camera, punte AB. Nu stiu daca erau automate sau cu manuala. Cred ca erau modele mai vechi, ca si IL-70.
424 are bare din doua bucati (sau avea). Si alte ciudatenii. Cred ca e vorba de cap de serie pentru -230 inainte de -260urile. Si le-au completat cu surplus de piese, cam la fel ca la 105 din B.
Poze eu nu am, dar cred ca sunt pe net. 424 e mai pozat. 425 aia e singura pe care o stiu.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 26 Sep 2019 15:09:40 Titlul subiectului: |
203045 |
|
Autobuzele au avut cutie automata, care s-a dovedit a fi foarte defectuoasa, de asta au si retras autobuzele in 2012.. pentru ca mai mult stateau in autobaza decat la traseu.
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 16 Oct 2019 06:24:37 Titlul subiectului: |
203485 |
|
adymartianul a scris: | Asa arata un autobuz vechi de 2 ani. Nici macar un geam nu sunt in stare sa schimbe.
|
Intre timp au reparat/inlocuit masca fata a lui 020. Azi era in 25 si fara nr de parc lipit pe fata.
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 29 Noi 2019 15:52:24 Titlul subiectului: |
204203 |
|
Au inceput sa inlocuiasca carpelile cu piese din fabrica. 006, 012 au cate un geam lateral inlocuit cu unul original, 026 are capacul din zona lunetei inlocuit cu ceva original, 020 are masca fata + parbriz inlocuite. 025 mi se pare ca are si el luneta inlocuita cu piesa originala insa nu sunt sigur..
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 01 Dec 2019 20:42:12 Titlul subiectului: |
204233 |
|
andreirosu14 a scris: | 020 are masca fata + parbriz inlocuite. |
L.E: 020 are si geamul lateral care era cu plexiglas inlocuit cu ceva original. Mira-m-as ca abia acum s-a gandit RAT-ul sa inlaturile carpelile facute la aceste autobuze..
In poza se poate observa ca este autobuzul din dreapta lui 418.
Poza: Stefan Stoica
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
748.89 kb |
Vizualizat: |
de 8716 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|