Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Mai 2009 13:06:28    Titlul subiectului: 110657

Ultimul aspect asupra caruia mi-am indreptat atentia sunt cele doua usi, compuse din canate pliabile. In timpul unei recente calatorii pe care am efectuat-o cu EEJ am remarcat ca actionarea usilor se realiza intr-o maniera mai blanda ca la celelalte Isuzu-uri; nu stiu daca s-au efectuat reglaje in acest sens sau mecanismul de actionare prezenta "scapari".
Sistemul de iluminare pentru accesul in salon era functional integral. Datorita numarului mare de pasageri pe care EEJ i-a transportat de-alungul anilor, suprafetele treptelor au fost intarite cu profile metalice rezistente iar ornamentele au beneficiat de noi puncte de fixare.



3348 - EEJ usa I vedere exterioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.6 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

3348 - EEJ usa I vedere exterioara.jpg



1655 - EEJ usa I vedere superioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.3 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

1655 - EEJ usa I vedere superioara.jpg



1657 - EEJ usa I vedere inferioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.76 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

1657 - EEJ usa I vedere inferioara.jpg



3345 - EEJ usa II vedere exterioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.29 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

3345 - EEJ usa II vedere exterioara.jpg



1651 - EEJ usa II vedere superioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.32 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

1651 - EEJ usa II vedere superioara.jpg



1650 - EEJ usa II vedere inferioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.67 kb
 Vizualizat:  de 13340 ori

1650 - EEJ usa II vedere inferioara.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2009 22:06:37    Titlul subiectului: 110758

Am reusit astazi sa surprind in trafic midibuzul WZO, menajat de ceva vreme pe trasee cu flux mediu si redus de calatori. Dupa cum s-a mai precizat, WZO a fost refacut, zonele afectate de accident au fost indreptate si chituite si mai apoi acoperite cu vopsea. Daca nu mai insel, spoilerul a fost schimbat.
WZO nu va fi casat in viitorul apropiat, asta daca nu va suferi vreo defectiune tehnica majora. Astazi (11.05.2009), acest midibuz a rulat in cursul dupa-amiezei pe traseul 10. Mai jos, doua poze cu acesta:



4075 - WZO refacut.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.4 kb
 Vizualizat:  de 13502 ori

4075 - WZO refacut.jpg



4076 - WZO refacut.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.05 kb
 Vizualizat:  de 13502 ori

4076 - WZO refacut.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 11:25:33    Titlul subiectului: 110946

Un alt midibuz vechi dar care se mentine in conditii optime de functionare este cel cu numarul pe parc YRB. In cursul zilei de 13.05.2009 am reusit sa realizez un set de poze acestui midibuz, set pe care il voi completa si cu cateva fotografii realizate in toamna anului trecut, in parcul Transurb.
YRB este, daca nu ma insel, cel mai longeviv in pastrarea acelorasi autocolante publicitare pe parcursul mai multor ani. Initial, pentru firma Lineliv a facut reclama troleibuzul 220 (DAC 217E), si mai apoi YRB, urmat la foarte scurt timp de GGG (ROCAR U 312 B). Dupa retragerea si implicit casarea articulatului 220, atat YRB cat si GGG au continuat sa ruleze sub aceste simboluri publicitare, pe care, de altfel, le au si in prezent.
Din punct de vedere al exteriorului, YRB nu a suferit mai mult de cateva zgaraieturi si deformari superficiale, dintre care, marea majoritate au fost indreptate, chituite si acoperite ulterior cu vopsea. Imaginea de ansamblu a exteriorului nu tradeaza varsta de rulare, de aproximativ 10 ani. Sistemul de iluminare exterior este functional integral, la fel si cel de semnalizare precum si cel de ceata. Singurul care nu a mai fost reparat este sistemul de iluminare de balizare.
Cu exceptia suspensiilor spate, relativ uzate de-alungul timpului, din punct de vedere tehnic nu prea avem ce sa reprosam in privinta lui YRB. Am efectuat, in ultima perioada, o cursa pe traseul 29 cu acest midibuz; a fost o calatorie placuta si asta fiindca nu numai YRB-ul se prezinta in conditii bune de rulare ci si pentru ca soferul sau il conduce cu multa grija, intr-un stil profesionist. Modul calm de efectuare al comenzilor, siguranta in trafic si evitarea riscului unor manevre fortate, care sa dea "bataie de cap" pieselor, mecanismelor si cuplajelor sunt doar cateva exemple care cu siguranta vor prelungi viata lui YRB in circuitul urban. Sa vedem acum cateva poze cu acest midibuz:



4084 - YRB vedere frontala (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.66 kb
 Vizualizat:  de 13464 ori

4084 - YRB vedere frontala (13.05.2009).jpg



4085 - YRB vedere laterala (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.76 kb
 Vizualizat:  de 13464 ori

4085 - YRB vedere laterala (13.05.2009).jpg



4086 - YRB vedere posterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.25 kb
 Vizualizat:  de 13464 ori

4086 - YRB vedere posterioara (13.05.2009).jpg



1955 - YRB posteriorul (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.24 kb
 Vizualizat:  de 13464 ori

1955 - YRB posteriorul (29.11.2008).jpg



2735 - YRB in autobaza (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.38 kb
 Vizualizat:  de 13464 ori

2735 - YRB in autobaza (29.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 11:43:28    Titlul subiectului: 110947

Nici in salon nu exista semne grosolane de uzura. Poate cu exceptia catorva semne de graffiti, de altfel nelipsite in materie de "golanie urbana" cat si a mochetei roase si desprinse in unele locuri, putem spune ca salonul se prezinta in conditii optime pentru pasagerii sai.
In cazul mochetei, s-au carpit anumite portiuni cu benzi si profile metalice. Ornamentele de fixare sunt in locasurile initiale, la fel si barele de sustinere. Panourile laterale si superioare nu sunt deformate. Panourile de vizitare originale din zona axei A au fost inlocuite cu altele, mai rezistente. Invelitorile banchetelor au fost schimbate, pana in prezent, de doua ori. Desi inca se pastreaza in conditii decente, se pare ca in viitorul apropiat vor fi din nou schimbate.
Sistemul de iluminare in salon este functional integral, la fel se poate spune si despre sistemul de aerisire: trapele si geamurile cu deschidere sunt functionale si doar ventilatorul din zona posterioara este deocamdata blocat prin suruburi (probabil va fi activ la vara). Ca in majoritatea cazurilor, si YRB a primit o bara auxiliara de sustinere in partea dreapta a salonului, insa aceasta este mai scurta decat la YRA sau la WZR. Dupa cum ne putem da seama, bara respectiva provine de la un DAC casat.



4097 - YRB salonul, vedere frontala (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.19 kb
 Vizualizat:  de 13463 ori

4097 - YRB salonul, vedere frontala (13.05.2009).jpg



4089 - YRB salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.32 kb
 Vizualizat:  de 13463 ori

4089 - YRB salonul, vedere posterioara (13.05.2009).jpg



4098 - YRB podeaua (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  345.09 kb
 Vizualizat:  de 13463 ori

4098 - YRB podeaua (13.05.2009).jpg



4094 - YRB panouri inlocuite (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  361.25 kb
 Vizualizat:  de 13463 ori

4094 - YRB panouri inlocuite (13.05.2009).jpg



4099 - YRB plafonul (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.53 kb
 Vizualizat:  de 13463 ori

4099 - YRB plafonul (13.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 12:10:21    Titlul subiectului: 110948

Cabina si-a pastrat, in mare masura, elementele sale originale. Totusi, anumite bare din schema originala care prevedea despartirea cabinei de salon au fost indepartare. Cele doua bare verticale despartitoare au fost imbracate cu o perdea din material textil iar deasupra s-a fixat un panou din PVC, pentru a se asigura separarea in zona superioara.
Intr-una din poze se poate observa cum una din barele despartitoare a fost "data peste cap", spre parbriz. In rest, bordul, butoanele si manetele de comanda, schimbatorul de viteze, scaunul soferului cat si alte echipamente auxiliare s-au pastrat in conditii optime de utilizare.



4093 - YRB spatele cabinei (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  402.5 kb
 Vizualizat:  de 13458 ori

4093 - YRB spatele cabinei (13.05.2009).jpg



4092 - YRB cabina (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.02 kb
 Vizualizat:  de 13458 ori

4092 - YRB cabina (13.05.2009).jpg



4100 - YRB bordul (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.58 kb
 Vizualizat:  de 13458 ori

4100 - YRB bordul (13.05.2009).jpg



4101 - YRB cabina, vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  388.43 kb
 Vizualizat:  de 13458 ori

4101 - YRB cabina, vedere exterioara (13.05.2009).jpg



4102 - YRB cabina, vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.32 kb
 Vizualizat:  de 13458 ori

4102 - YRB cabina, vedere exterioara (13.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Mai 2009 12:20:59    Titlul subiectului: 110949

Cele doua usi sunt actionate intr-o maniera mai lenta decat la alte midibuze ISUZU. Un asepct imbucurator, avand in vedere reflexele oarecum intarziate ale persoanelor de varsta a III-a care s-ar putea rani in anumite conjuncturi. Materialele protectoare interioare dintre canatele usilor inca se mai pot observa la YRB (la alte midibuze nu mai exista de multa vreme) insa nu intr-o conditie prea buna: datorita pasagerilor care au obiceiul de a se tine de panza cauciucata cat si de a trage de ea atunci cand midibuzul opreste in statii, elementul de etansare este pe unele portiuni desprins iar pe altele rupt. Dupa cum era de asteptat, cel mai bine a rezistat in zona posterioara.
Sistemul de iluminare pentru acces este functional integral iar treptele nu au necesitat deocamdata intariri cu profile metalice! Cu o singura exceptie a fost necesar un cornier de fixare la muchii, in rest treptele si ornamentele de fixare au rezistat fara probleme de-alungul anilor de functionare.
YRB pare sa fie unul dintre midibuzele norocoase ale Transurb-ului, care pana in prezent nu a creat probleme majore mecanicilor de la Transurb si care, a avut totodata norocul de a fi condus de un sofer blajin si experimentat. Sper sa-l vedem pentru mult timp de acum inainte in peisajul urban.



2737 - YRB usa I vedere exterioara (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  288.14 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

2737 - YRB usa I vedere exterioara (29.11.2008).jpg



4091 - YRB usa I vedere superioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.4 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

4091 - YRB usa I vedere superioara (13.05.2009).jpg



4090 - YRB usa I vedere inferioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.29 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

4090 - YRB usa I vedere inferioara (13.05.2009).jpg



2738 - YRB usa II vedere exterioara (29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.48 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

2738 - YRB usa II vedere exterioara (29.11.2008).jpg



4087 - YRB usa II vedere exterioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.57 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

4087 - YRB usa II vedere exterioara (13.05.2009).jpg



4096 - YRB usa II vedere superioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.9 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

4096 - YRB usa II vedere superioara (13.05.2009).jpg



4095 - YRB usa II vedere inferioara (13.05.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.44 kb
 Vizualizat:  de 13457 ori

4095 - YRB usa II vedere inferioara (13.05.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Iun 2009 10:25:07    Titlul subiectului: 112277

Dupa luni intregi de absenteism pe traseele locale,Prestij-ul MAO si-a facut iar aparitia ieri(10.06)pe traseul 11 proaspat reconditionat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 21:06:13    Titlul subiectului: 112362

MAO a avut o soarta "oscilanta" in parcul Transurb-ului, el fiind "recuperat" de la casare in urma unei retrageri colective de ROCAR-uri U 312 B. Se spune ca a fost refacut in proportie de 85%.
Surprinzator cum nimeni nu a remarcat absenta midibuzului cu numarul de parc MIJ. Acest midibuz este al treilea care va fi refacut. In prezent MIJ are probleme la motor si se pare ca va lua locul lui MAO in atelierul de reparatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 23:02:59    Titlul subiectului: 112377

Am observat ca MIJ a disparut din peisajul urban deoarece unul din soferii de la MIJ l-am vazut lucrand pe 611...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 21:31:16    Titlul subiectului: 113363

Un usor accident a suferit in seara asta, in drum spre autobaza, midibuzul EEL. Nu sunt avarii grave, doar o usoara tamponare. Incidentul s-a petrecut in zona ceasului din cartierul Mazepa (putin mai jos de statia Trei Star) datorita unui sofer neatent care nu a acordat prioritate midibuzului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Iul 2009 09:11:46    Titlul subiectului: 113410

Ca in fiecare an, la Galati se organizeaza targuri si expozitii. Zilele acestea, in parcul dintre Elice si Spicu, are loc "Targul mesterilor populari"; organizatorii precum si artistii beneficiaza din partea Transurb S.A. de un mijloc de transport care sa le asigure deplasarea intre locul de cazare si targul de expozitie cu vanzare. Se pare ca midibuzul MRN a fost cel mai potrivit pentru o asemenea sarcina.
Mai jos cateva poze cu acesta, garat la marginea parcului de langa complexul Spicu, in vecinatatea targului:



4461 - MRN (03.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117 kb
 Vizualizat:  de 13050 ori

4461 - MRN (03.07.2009).jpg



4464 - MRN (03.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.26 kb
 Vizualizat:  de 13050 ori

4464 - MRN (03.07.2009).jpg



4467 - MRN (03.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.91 kb
 Vizualizat:  de 13050 ori

4467 - MRN (03.07.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 13:19:43    Titlul subiectului: 113465

Am tot discutat despre MAO insa nu exista nici o fotografie care sa il reprezinte dupa "revenire". Desi am avut ocazia sa-l fotografiez in autobaza Transurb-ului la 29.06.2009 (cand am fost sa fotografiez mijloacele de transport pentru licitatie) nu am profitat de ea... A doua ocazie s-a ivit in cursul zilei de ieri, in zona Trei Star. Rezultatul il vedeti mai jos. De la revenirea sa si pana in prezent, MAO pare favorit pentru traseul 11 insa l-am observat in cursul unor zile si pe linia 17, probabil ca suplinitor. Daca nu am cunoaste istoria acestui midibuz, am spune ca este proaspat achizitionat... Felicitari celor care l-au reparat!

Cu doua seri in urma spuneam ca midibuzul EEL a suferit un usor accident in zona ceasului din cartierul Mazepa I. In acel accident, un taximetrist (cu client la bord!) nu a acordat prioritate midibuzului si a fost tamponat de acesta. Nu stiu in ce stare este taxiul, insa EEL a scapat ieftin, cu spoilerul frontal si numarul de inmatriculare usor indoite. Sistemul de iluminare pe timp de ceata, farurile cat si masca frontala nu au fost afectate. Mai jos, o poza cu EEL la doua zile dupa incident, efectuata in cursul serii trecute, la capatul de linie din zona cartierelor Micro 19 /20.



4482 - MAO (04.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.93 kb
 Vizualizat:  de 12999 ori

4482 - MAO (04.07.2009).jpg



4483 - EEL (04.07.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.74 kb
 Vizualizat:  de 12999 ori

4483 - EEL (04.07.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 10:33:43    Titlul subiectului: 115563

In ultima perioada, midibuzele Cobra sunt cele care nu inregistreaza nici o absenta. Este drept ca sunt utilizate prin rotatie pe anumite trasee si ca unele dintre ele, atunci cand nu sunt pe traseu sau la Conventie primesc cate o verificare sau un schimb uzual de piese.

Midibuzele Isuzu nu cedeaza asa de usor pe cat se credea... Trebuie sa recunoastem ca din punct de vedere tehnic au fost (si sunt) foarte robuste iar din punct de vedere constructiv nu se poate reprosa nimic in ceea ce priveste modul de asamblare al salonului. Cu o singura exceptie (midibuzul XDM) nu a mai cazut nici un Isuzu la datorie.
Cele din lotul WZ sunt in continuare active: WZG apare mai rar si posibil sa intre intr-un scurt set de reparatii, WZH a primit in urma cu doua luni reparatiile necesare plus vopsire integrala, WZL apare si el ceva mai rar, de obicei impreuna cu WZM pe traseul 10. WZN nu a fost revopsit si-si pastreaza in continuare reclamele primite cu mult timp in urma (Intermedia), WZO a fost reparat si revopsit dupa accidentul din primavara, in prezent functional dar utilizat rareori in circuitul urban, WZP revine pe liniile 10 si 15 proaspat vopsit si cu I.T.P. -ul luat. Nici unul dintre acestea nu prezinta simptomele unei posibile cedari in viitorul apropiat. La fel de bine stam si cu lotul YR: singurul care ar trebui chituit si vopsit este YRC, in prezent activ pe traseele locale. YRA obisinuieste sa apara pe traseul 7, YRB utilizat deseori pe linia 10 si uneori pe 29, YRD apare mai rar, posibil sa fi trecut printr-un set de reparatii (l-am remarcat pe traseul 36) iar YRE este nelipsit, probabil cel mai utilizat midibuz din lot alaturi de "solitarul" JTE.
Cele doua membre ale lotului EE sunt in continuare functionale; EEJ a renuntat la reclame si a trecut prin service unde a primit totodata si un nou strat de vopsea iar EEL se incapataneaza sa-si tina autocolantele. Din lotul XD lipseste un singur membru, mentionat anterior. Celelalte trei, XDL, XDN si XDO sunt functionale si arata destul de bine. XDL apare mai rar, de cateva ori l-am vazut pe traseele spre Piata Mare, XDN e utilizat uneori pe cupla 12 - 34 iar XDO serveste de obicei "ceea ce prinde".

La midibuzele Prestij, lucrurile stau mult mai bine: cu o singura absenta - MIJ aflat la reparatii, celelalte sunt toate functionale. MAW apare mai rar, fiind utilizat pe Curse Conventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 10:42:55    Titlul subiectului: 115564

Si care va fi viitorul XDM-ului?va fi dus la casare sau va fi reparat?deoarece l-am observat si pe unul din soferii acestuia transferat la un MAZ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 11:36:34    Titlul subiectului: 115571

Dupa parerea mea aceste midibuze (Prestij si Isuzu) ar trebui casate incepand de azi,strica aspectul orasului ,sunt foarte uzate si in interior arata catastrofal.Nu e corect ca cei din centru sau cei din Aviatiei sa calatoreasca cu MAZ-uri iar altii cu Isuzu sau Prestij ,aglomerate pana la refuz.Eu zic ca 10 ani si-au facut treaba foarte bine dar se vede ca sunt depasite .De ce sa pastram astfel de autobuze daca avem cu ce sa le inlocuim?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Aug 2009 12:32:15    Titlul subiectului: 115581

Problema este ca nu prea avem cu ce sa le inlocuim. Cu 30 de autobuze MAZ nu se face primavara. Sa nu uitam ca in locul lor au plecat DAC-urile si o parte din Isuzu. La orele de varf e nebunie mare pe unele trasee fiindca se suplementeaza traseele cu flux mare de calatori in dauna celor cu flux mediu si redus. Oricum, acest aspect nu afecteaza liniile destinate midibuzelor Isuzu si Prestij. Care ar fi ele? In mod permanent, liniile 10, 12 si 15. In mod complementar: liniile 7, 8, 17, 26, 29, 34, 35 si 36.
Pentru cele trei trasee amintite, midibuzele Prestij si Isuzu sunt indicate datorita numarului mic de calatori. Se considera, cel putin deocamdata, nerentabila utilizarea unor autobuze de mare capacitate pe aceste trasee.
Din punct de vedere functional Prestij-urile se pastreaza mult mai bine ca Isuzu-urile. Nu se intentioneaza casarea lor in viitorul apropiat, drept dovada s-a facut tot ce s-a putut pentru salvarea lui MIE si a lui MAO. La Isuzu situatia e pe dos: daca sunt defectiuni majore, midibuzul este retras si casat. Exemple sunt destule.
E drept ca saloanele unor midibuze Isuzu sunt destul de uzate. Pentru cele din primele loturi nu cred ca se vor mai schimba invelitorile la scaune sau se vor mai inlocui panouri deformate, asta fiindca nu au un viitor sigur. Prestij-urile nu prea au astfel de probleme, materialele utilizate fiind mai rigide. MIJ are de exemplu motorul terminat insa mecanicii lucreaza in prezent la el; daca s-ar fi intamplat la un Isuzu, atunci ar fi fost de multa vreme la casare...
In concluzie midibuzele nu ne vor parasi atat de repede. Primo, fiindca nu avem cu ce le inlocui, secondo fiindca nu cedeaza asa de usor din punct de vedere tehnic. Exista defectiuni insa acestea se remediaza destul de repede, nu sunt grave si permit intoarcerea mijloacelor de transport inapoi pe trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 15:13:00    Titlul subiectului: 116352

Ieri am reusit sa aflu cateva informatii despre midibuzul XDM: are ambreiajul defect si se pare ca va fi reparat (cel putin asta este prima intentie a celor de la Transurb) si revopsit. Banuiesc ca va fi unul dintre supravietuitorii desemnati sa ruleze pe cele cateva trasee care au mai ramas sub jurisdictia Isuzu si Prestij...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 23:15:57    Titlul subiectului: 116375

As vrea sa-l corectez pe Amiralul Byrd intr-o privinta enuntata la "Panopticul Autobuzelor Casate":WZJ nu a purtat reclama la "Viata Libera",ci la firma "Daewoo"alaturi de WZH,WZM,WZP si YRD.Mentionez ca la "Viata Libera"Isuzu-urile care au avut aceasta reclama au fost WZF,WZG,WZK,WZL,WZO si WZR.Ca tot veni vorba de reclame,ieri(03.09)am observat ca midibuzul Cobra UXB are o noua infatisare ceea ce m-a mirat deoarece in ultimul timp am vazut reclame disparand tot mai des;acasta reclama este la firma KMG.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2009 21:42:39    Titlul subiectului: 116409

Conform unei statistici anterioare, printre reprezentantii reclamei pentru cotidianul local "Viata Libera" se numara si WZJ, cel putin asa rezulta din informatiile pe care le-am adunat.
Pe langa UXB mai avem si un alt reprezentant al concernului KMG: este vorba de midibuzul Cobra cu numarul de parc UMN. Iata si o poza justificatoare.



IMG_1588 - UMN (04.09.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.86 kb
 Vizualizat:  de 12531 ori

IMG_1588 - UMN (04.09.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Sep 2009 09:56:33    Titlul subiectului: 116731

Destul de greu sa gasesti midibuzele Isuzu pe traseele locale... In ultima vreme acestea au fost repartizate pe traseele periferice precum si pe cele cu flux minim de calatori, care au orar lejer de functionare si frecventa redusa. De obicei functioneaza prin rotatie si ies destul de putine in circuitul urban. Galatenii nu le simt prea mult absenta, bucurosi de faptul ca acum se pot deplasa cu mijloace spatioase de transport pe liniile pe care candva se ingramadeau in micutele midibuze. Iata ca datorita fostei conduceri Transurb, care prin 1998 repartizase in mod eronat mijloacele de transport pe traseele locale, galatenii au o parere proasta despre Isuzu. Regretabil, intrucat din punct de vedere tehnic "mititelele" se tin inca bine.
Ieri, in cadrul unei discutii avute cu o parte dintre pasionatii pe care ii cunosc, a venit vorba de Isuzu si cativa dintre acestia au fost de parere ca din 2010 maxi-taxi sa se realizeze cu astfel de midibuze... Ar fi un pas indreptat intr-o directie buna insa raman multe alte aspecte legate de disciplina si corectitudine din partea soferilor privati ori altfel haosul va creste mai mult.
Mai jos, pentru cei care doresc sa revada midibuzele ISUZU care au ramas in serviciu atasez un filmulet pe care l-am realizat in aceasta vara: http://www.youtube.com/watch?v=gkPs5FG1P_k
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 08:20:31    Titlul subiectului: 116990

Saptamana aceasta s-a intors midibuzul XDM pe traseele locale. "Probele" au fost trecute cu succes, debutul a avut loc pe traseul 10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 21:33:34    Titlul subiectului: 118388

Midibuzul Cobra cu numarul de parc WKC a scapat in cursul acestei saptamani de reclamele sale (reclame "cu vechime"). De observat faptul ca pentru refacerea exteriorului s-a acordat atentia cuvenita. Iata-l deci, in poza de mai jos, revopsit, simplu si elegant.


IMG_2766 - WKC 13.10.2009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.8 kb
 Vizualizat:  de 12331 ori

IMG_2766 - WKC 13.10.2009.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 29 Oct 2009 10:10:23    Titlul subiectului: 119129

Elegant si prezentabil, cu un sofer responsabil, cu mult bun-simt, cam asa se putea descrie ieri aparitia midibuzului UEE pe strazile din Galati. Nu, nu era la traseu ci transporta vizitatori.
Atunci cand vine vorba de "inchirieri" mijloace de transport pentru excursii, vizite de protocol sau campanii, UEE este primul propus. Ar mai fie si celalalt midibuz, VOE, insa acesta "cade mereu pe locul II", el nefiind in aceeasi conditie optima de functionare ca a colegului sau de lot.
In poza de mai jos il vedeti pe UEE echipat pentru o "altfel de calatorie", diferita de cele din regim local.



IMG_3058 - UEE (28.10.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.88 kb
 Vizualizat:  de 12272 ori

IMG_3058 - UEE (28.10.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 14:07:19    Titlul subiectului: 119629

Dupa o absenta de cateva saptamani, midibuzul Cobra cu numarul de parc UXB a revenit in circuitul urban. Astazi, de exemplu, l-am surprins pe linia 11, "cot la cot" cu MAZ-urile si DAB-urile care asigura acest traseu. Cu aceasta ocazie am remarcat ca reclama celor de la KMG este confectionata din autocolant de o calitate destul de slaba, deja a inceput sa se decoloreze si sa se "creponeze" in unele locuri de amplasament pe midibuz...
De cealalta parte, un midibuz care a renuntat la reclama in cursul zilelor trecute este Cobra cu numarul de parc CEY. Tablele laterale nu au fost inca chituite si vopsite in urma indepartarii reclamelor, cine stie, fie ca aceasta operatiune se va desfasura in viitorul apropiat, fie CEY va primi alte reclame (sper sa nu fie pentru campania electorala...)



IMG_0034 - UXB (06.11.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.46 kb
 Vizualizat:  de 12187 ori

IMG_0034 - UXB (06.11.2009).JPG



IMG_0026 - UXB (06.11.2009).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.29 kb
 Vizualizat:  de 12187 ori

IMG_0026 - UXB (06.11.2009).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2024
Mesaje: 664
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Noi 2009 19:02:35    Titlul subiectului: 119651

UEE-ul e condus de nea Gigi, un sofer elegant si cu bun simt, sotia lui este controloare de bilete in cadrul aceleasi societati.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 5 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community