Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 09:20:11    Titlul subiectului: 130571

E timpul sa coboram... Insa nu inainte de a arunca un ochi asupra celor doua usi de acces. Functioneaza perfect, iar etansaneitatea e foarte buna, semn c-au fost centrate. Imi amintesc ca in prima perioada de functionare MRM avea prima usa cu ceva probleme, mai precis avea putin joc si garniturile... "nu se intalneau" in pozitia de inchidere. Nu era un aspect periculos insa zdranganeala usii si curentul intrat prin spatiul ramas liber erau doua aspecte care te faceau sa cobori cu dureri de cap, atat la figurat cat si la propriu... Iata ca acum usile se inchid perfect, gumele canatelor sunt bune si rezistente, fixate corespunzator in lacasurile lor treptele au necesitat deocamdata doar intariri partiale cu profile metalice iar sistemul de iluminare corespunzator accesului la usi este functional integral.


10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.18 kb
 Vizualizat:  de 12695 ori

10.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.54 kb
 Vizualizat:  de 12695 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.78 kb
 Vizualizat:  de 12695 ori

12.JPG



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.2 kb
 Vizualizat:  de 12695 ori

13.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 21:57:11    Titlul subiectului: 130602

Un alt midibuz care a trecut de ceva timp printr-un RK substantial este JTE. Spre deosebire de colegul de lot disparut de aproape doi ani, JTE da dovada de caracter si ambitie. Astazi am reusit sa-l surprind langa statia de la Spitalul Judetean, deservind traseul 29.


JTE.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.66 kb
 Vizualizat:  de 13202 ori

JTE.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 09:23:09    Titlul subiectului: 131910

Probabil am avut cea din urma ocazie sa fac o sedinta foto unui midibuz care in viitorul apropiat va intra la casare - sursa oficiala. XDM a avut, anul trecut, probleme cu ambreiajul, a fost refacut, a circulat o perioada buna de timp dupa care s-a imbolnavit din nou, de aceasta data unul dintre semeringuri a inceput sa scape ulei si masina a fost retrasa pentru reparatii. Spre deosebire de colegul de lot XDL care a ajuns la autobaza 4 (de unde va porni pe ultimul drum, spre fier-vechi) XDM a mai primit o sansa. Pentru putin timp intrucat e anuntat in primul val de casari (desi initial se intentiona ca ultimele loturi de Isuzu-uri sa fie ultimele la casare!)

Prin urmare, o ultima ocazie pentru o sedinta foto a midibuzului XDM, ocazie de care am profitat zilele trecute.

Ne mai amintim probabil de cele doua benzi portocalii pe care midibuzul le avea in partile inferioare ale spoilerelor; dupa noul strat de vopsea primit, acestea au disparut. Prin urmare, elementul clasic prin care il recunosteam pe XDM de la distanta nu mai e... In rest, exteriorul a primit ingrijirile de rigoare, farurile si stopurile au primit becuri, la fel si semnalizatoarele.
Motorul se comporta inca in conditii optime, are putere si asigura viteza masinii fara sa vibreze. Se pare insa ca problema e legata de consum...



XDM - 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.35 kb
 Vizualizat:  de 13130 ori

XDM - 1.JPG



XDM - 2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.96 kb
 Vizualizat:  de 13130 ori

XDM - 2.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 09:32:20    Titlul subiectului: 131912

Salonul s-a mentinut si el in conditii acceptabile pentru transportul de pasageri. Mocheta uzata insa nu excesiv, de regula in zonele de trafic intens, panourile nu sunt deformate, barele scaunelor inca mai pastreaza vopseaua pe care XDM a primit-o la al doilea RK (in aceeasi perioada cu Rocar-ul MKF). Desigur, cateva semne de graffiti nu puteau sa lipseasca. Doar suntem romani, ce naiba...
Iluminarea in salon e functionala integral (poate putin cam slaba, in stilul clasic Isuzu) iar elementele de sustinere sunt toate in pozitiile originale.
Singurul aspect mai putin placut este panoul de vizitare de deasupra axei A, schimbat de cateva ori. Acum arata jalnic.
De asemenea, banchetele sunt la a doua tapiterie; si-au pastrat aspectul ingrijit fapt pentru care nu vor mai primi huse noi pana la casarea masinii.



S1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.21 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S1.JPG



S2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.23 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S2.JPG



S3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.79 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S3.JPG



S4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.59 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S4.JPG



S5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.01 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S5.JPG



S6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.04 kb
 Vizualizat:  de 13129 ori

S6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 09:35:37    Titlul subiectului: 131913

Cabina prezinta si ea un aspect ingrijit. Perdeluta din piele, volan imbracat, bord putin decorat si... ceva amintiri... De asemenea, XDM si-a pastrat cele doua parasolare albastre.


C1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.04 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C1.jpg



C2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.03 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C2.JPG



C3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.34 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C3.jpg



C4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.35 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C4.JPG



C5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.08 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C5.JPG



C6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.51 kb
 Vizualizat:  de 13128 ori

C6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2010 09:42:44    Titlul subiectului: 131914

Usile sunt reglate si par putin mai lente decat stilul clasic cu care ne-au obisinuit midibuzele Isuzu. Treptele au necesitat intariri, la fel si zonele superioare dintre trepte, unde actiunea calatorilor si cea a ruginei au impus placute groase de rezistenta. Sistemul de iluminare pentru accesul calatorilor in salon este activ integral si din cate am avut ocazia sa observ, musamaua canatelor e cea originala. Si nu arata rau deloc.

Per ansamblu, XDM arata bine si la o prima vedere este OK pentru transportul de calatori. Probabil ca uzura tehnica si consumul ridicat de carburant ii grabesc insa pensionarea.



U1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.51 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U1.jpg



U2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.27 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U2.JPG



U3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.55 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U3.JPG



U4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.24 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U4.jpg



U5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.39 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U5.JPG



U6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.69 kb
 Vizualizat:  de 13127 ori

U6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Aug 2010 09:02:24    Titlul subiectului: 131972

Ca o surpriza...aseara a iesit pe un traseu spre Port (n-am reusit sa vad) midibuzul Isuzu WZH proaspat revopsit.
Din cate am inteles, acesta trebuia casat, dar se pare ca cei de la Transurb s-au razgandit, mai dandu-i "viata"in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 11:27:56    Titlul subiectului: 132303

M-am plimbat acum cateva zile cu WZH pe traseul 29 si tin sa mentionez ca sunt foarte multumit de conditiile in care se prezinta acest midibuz dupa ce a iesit de la RK.D.p.d.v.functional se prezinta excelent,mergand silentios amintindu-mi de perioada in care au fost aduse aceste midibuze,estetic se prezinta foarte bine fiind acoperit de un alb imaculat,tapiteria scaunelor este impecabila aceasta nefiind rupta sau murdarita cu semne de grafitti.Aceste semne nu sunt prezente nici pe peretii interiori ai acestui midibuz.Un aspect negativ il constituie usa din spate care nu se inchidea cum trebuie...probabil vor lucra si la acest detaliu deoarece nemaivazandu-l la strada in ultimele zile banuiesc ca a fost in probe pe acest traseu.Am observat ca s-a schimbat si soferul...fiind unul din "noua generatie".
Doua surprize ce tin de trecut,WZH inca mai are abtibildul cu "Stimorol"aflat la cabina soferului pe partea exterioara.Cred ca acest abtibild se afla acolo de prin 1999.Iar,o alta surpriza este prezenta unui compostor cu buton aflat la usa din spate.Aceste compostoare din "vechea generatie"am mai observat pe vreo cateva tramvaie.Sa speram ca WZH va mai trai vreo cativa ani de acum incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 663
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 22:25:10    Titlul subiectului: 132743

Midibuzul WZM a fost observat seara pe la ora 10, dupa ce a rulat traseul 16 in dreptul scolii 11. Probabil soferul juca un fotbal si a venit cu midibuzul.


DSC09722.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 12966 ori

DSC09722.JPG



DSC09719.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 12966 ori

DSC09719.JPG



DSC09721.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 12966 ori

DSC09721.JPG



_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 23:15:55    Titlul subiectului: 132796

Dupa accidentul care l-a suferit acum cateva saptamani, iata ca MRU a iesit din nou la strada acum 2 zile pe traseul 34, apoi a deservit traseul 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 07:47:22    Titlul subiectului: 132803

Interesant e faptul ca MRU a iesit inaintea lui MRO... Cel din urma suferise mai putine avarii decat colegul de lot si iata ca inca nu e pregatit sa iasa la trasee.

In fine, de ceva timp asteptam sa postez filmuletul cu Prestij-uri... Am tot asteptat sa iasa si ultimul absent din grupa celor douazeci insa... ghinion.

Din experienta, asa se intampla mai mereu, asa am patit cu XDM la filmarea pentru Isuzu-uri (a iesit la trei zile dupa ce am terminat prezentarea) asa s-a intamplat si la troleibuzele MAZ (cu 1409, desigur - doream sa-l filmez si cu autocolant insa n-am avut noroc si din nou a aparut dupa cateva zile de la lansarea prezentarii Twisted Evil ) iar acum, aceeasi situatie si cu Prestij-urile Evil or Very Mad ...

Prin urmare: http://www.youtube.com/watch?v=5_hZy8fHT-I - 20 de midibuze, 19 active. Si probabil, conform demonstratiilor oferite, MIJ va iesi in cateva zile la traseu...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Sep 2010 09:29:27    Titlul subiectului: 132859

Am tot discutat despre WZH... Iata-l in poza de mai jos, intr-o forma exceptionala, dupa cum a amintit deja colegul deprodio. In ultima vreme, WZH a rulat la 7, 11, 29 si iata ca in seara trecuta, la 34. Interesanta antiteza dintre sofer si masina: soferul foarte tanar iar masina... una dintre cele mai verstnice din parcul auto actual.


IMG_2816.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.31 kb
 Vizualizat:  de 12893 ori

IMG_2816.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 21:02:06    Titlul subiectului: 132997

Astazi am avut si eu ocazia sa-l vad (si implicit sa-l pozez) pe MRU la traseu. Judecand dupa pozele de mai jos, mecanicii au facut o treaba buna. Doar o persoana care stie in ce hal arata MRU dupa accidentul de la Banci cunoaste zonele schimbate... In zona posterioara, panoul de vizitare lateral nu a fost schimbat ci indreptat. Puteti observa, in cea de-a doua poza, o mica deformare in stanga, deformare ce a ramas...


MRU (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.7 kb
 Vizualizat:  de 12844 ori

MRU (1).JPG



MRU (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.96 kb
 Vizualizat:  de 12844 ori

MRU (2).JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 08 Sep 2010 18:56:38    Titlul subiectului: 133060

Astazi, 08.09, midibuzul Prestij MRO a reaparut pe traseul 12 dupa accidentul la care a luat parte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 19:08:03    Titlul subiectului: 133639

Este adevarat ca midibuzele Isuzu vor iesi la pensie atunci cand vor intra Daf-urile pe traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 20:59:39    Titlul subiectului: 133654

Da. O parte vor fi casate, iar o parte (destul de putine) raman pentru traseele cu flux mic de calatori precum si pentru unele curse conventie sau alte curse speciale.
Cert este ca exista midibuze Isuzu care nu-si spun inca oboseala. Probabil ca astea vor ramane. Se spune ca DAF-urile vor intra pe mai multe trasee cu flux mare si mediu de calatori. Pe cele cu flux mic si mediu vor ajunge Cobrele si midibuzele Prestij.
In scurt timp dupa introducerea DAF-urilor, Isuzu vor deveni o amintire... Cel putin, asta este intentia prezenta.
De exemplu, se are in vedere repartitia midibuzelor de medie capacitate si a unor DAF-uri pe traseele 12, 15 si 34.
O sa vedem rezultatul concret peste putin timp.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 23:08:13    Titlul subiectului: 133663

De ce niciodata nu se face nimic pentru micsorarea intervalului de succedare? De fiecare data cand sunt aduse autobuze noi se caseaza cele vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Sep 2010 23:23:02    Titlul subiectului: 133664

Exact la chestia asta ma gandeam. Cred ca se vor casa aproape atatea midibuze cate Daf-uri vor veni. Problema mare cu intervalele de timp e pe traseele 11 si 22 dupa orele 17 pana la ultima ora. Spun asta pentru ca majoritatea locuitorilor acestor cartiere prefera dubele decat sa astepte uneori 40 de minute pentru un asemenea traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 11:47:44    Titlul subiectului: 133693

Intr-un fel, aici e vorba si de o... sa zicem "jonctiune" a soferilor pe mijloacele de transport. In prezent se ruleaza cu peste 90% din parc iar introducerea DAF-urilor va reduce necesarul de masini pe zi. In alta ordine de idei, reparatiile se vor face intr-o maniera mai amanuntita si nicidecum in goana salbatica ca vezi, prietene, la 13:30 masina trebuie sa iasa pe pista fiindca nu avem cu ce s-o schimbam.
In prezent, sunt optsprezece Isuzu-uri, dintre care, pe doua dintre ele nu le-am mai vazut la trasee de ceva timp. Am sa ma interesez de soarta lor si am sa revin cu amanunte. Revenind la discutie: daca am presupune ca s-ar casa toate cele 18 midibuze, ar rezulta un plus de 12 mijloace de transport care ar acoperi pana si distributia de Isuzu pe zi, pe traseele locale...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 15:43:13    Titlul subiectului: 133708

Pana la urma s-a decis soarta lui XDL? Am inteles ca s-ar fi dispus casarea lui...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Sep 2010 15:46:28    Titlul subiectului: 133709

XDL e unul dintre cele doua Isuzu-uri despre care nu mai stiu nimic. Celalalt este YRC.

Avand in vedere faptul ca debutul DAF-urilor se apropie cu pasi rapizi, nu stiu in care masura XDL sau YRC (in cazul in care si el este cazut la datorie - nu am nici o informatie oficiala in acest sens) vor mai fi refacute...

LATER EDIT: mi s-a spus ca YRC este astazi la traseu - mai precis la linia 7.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 11:53:56    Titlul subiectului: 133760

YRC este activ aproape in fiecare zi, ma mir cum de nu l-ati vazut (in special pe traseul 16 si cele de gara; azi dimineata rula pe traseul 20) si, din cate stiam eu, traseul 7 a fost suspendat o data cu reactivarea traseului 5.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 13:10:38    Titlul subiectului: 133763

YRC a lipsit o perioada pentru un set de reparatii... Dupa incheierea acestora, nu l-am mai remarcat in circuitul urban, probabil nesansa observarii a avut ultimul cuvant de spus...
deprodio a scris:
din cate stiam eu traseul 7 a fost suspendat o data cu reactivarea traseului 5.
Asta nu stiam... Insa ieri seara, YRC era la traseul 7. Asa mi s-a spus din surse oficiale!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 15:16:07    Titlul subiectului: 133771

Traseul 7 a fost desfiintat momentan, dovada fiind faptul ca s-au desfiintat statiile provizorii de pe Str.Siderurgistilor, de pe Nae Leonard si de pe Tecuci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 20:21:26    Titlul subiectului: 133794

deprodio a scris:
YRC este activ aproape in fiecare zi
Cu ceva timp in urma a intrat intr-un set de reparatii si de atunci nu l-am mai vazut. A necesitat ceva imbunatatiri la motor si directie - cred ca fost vorba de pregatirea pentru ITP. Dupa revizie nu l-am mai vazut, probabil nu am avut ocazia sa-l mai remarc in trafic asta fiindca nu circul prea des in ultima vreme cu mijloacele de transport. Am banuit ca a fost retras si implicit s-a renuntat la reparatii insa surse oficiale mi-au infirmat aceasta teorie, sustinuta de altfel si de colegul deprodio.

Un aspect destul de ciudat: unele microbuze au fost imbunatatite cel putin tehnic (la unele s-a intervenit si in salon, ba chiar au fost si vopsite) cu toate ca se pregatesc de casare. Imbunatarile s-au facut la mai putin de doua luni de "deadline". Cert este ca la casare se vor obtine bani pe ele si probabil se va continua traditia cu scoaterea la licitatie inainte de a ajunge la fier vechi.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 9 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community