Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 22:27:14 Titlul subiectului: 208 |
91482 |
|
In poza de mai jos este prezentat midibuzul WZJ apropiindu-se de statia de langa ICEPRONAV. Mentionez ca WZJ a rulat frecvent in luna martie pe traseul 10:
"Marea intalnire"... asa a fost denumita de unul dintre soferii cu care am avut ocazia sa discut astazi poza postata mai jos. In partea din stanga este midibuzul MAU, suplinind traseul 15 iar in partea din dreapta se poate observa midibuzul LXD, in statia de langa ICEPRONAV. Midibuzul LXD ruleaza de cateva zile pe traseul 34:
O poza cu midibuzul JTD in zona Potcoava de Aur. JTD-ul este utilizat deseori pe traseul 12.
In cursul lunii martie, midibuzul MKN a suplinit deseori traseul 34. In poza de mai jos acest midibuz se afla oprit in statia de langa ICEPRONAV.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
242.32 kb |
Vizualizat: |
de 17015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.21 kb |
Vizualizat: |
de 16732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.91 kb |
Vizualizat: |
de 16727 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.49 kb |
Vizualizat: |
de 16727 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 06 Apr 2008 21:07:36 Titlul subiectului: |
91573 |
|
Mai jos am postat o fotografie cu midibuzul LXB ruland pe traseul 10. Poza a fost realizata in cursul zilei de sambata, 05.04.2008, in cartierul Francezi.
LXB-ul deserveste in ultima perioada de timp mai multe trasee locale; l-am remarcat pe liniile 9, 10, 20 si 104 in cursul ultimelor saptamani. Se pare ca acesta are rol de "suplinitor" pentru midibuzele si autobuzele "titulare", care fie sunt defecte, fie deservesc Cursele Conventie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.92 kb |
Vizualizat: |
de 16970 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 10 Apr 2008 21:24:39 Titlul subiectului: Poze si atat |
91726 |
|
1. O poza cu midibuzul MRP surprins in zona portuara.
2. - 3. Alte doua poze cu midibuzul Isuzu cu numarul de parc EEL, surprins in Tiglina III.
4. O poza cu unul dintre midibuzele din primul lot achizitionat de Transurb Galati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.9 kb |
Vizualizat: |
de 12846 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.7 kb |
Vizualizat: |
de 12789 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.72 kb |
Vizualizat: |
de 12789 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.24 kb |
Vizualizat: |
de 12786 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 14 Apr 2008 20:44:30 Titlul subiectului: |
91943 |
|
De cateva luni, midibuzul MIE absenteaza de pe traseele locale din Galati. In cursul zilei de ieri (13.04.2008) am reusit sa aflu ceea ce s-a intamplat cu acest midibuz: in luna octombrie a anului 2007, datorita unor serii de defectiuni, MIE a fost retras intr-una din hale pentru reparatii. Acestea nu au avut loc in perioada urmatoare (cum era de asteptat) ci abia in primele luni ale acestui an. In prezent, midibuzul mai are probleme la cutia de viteze. Conform informatiilor pe care le-am acumulat, aceasta ultima defectiune va fi remediata in cateva zile. Asadar, in viitorul apropiat, MIE va reveni pe traseele locale.
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 29 Oct 2009 11:47:59, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 07:37:19 Titlul subiectului: |
92083 |
|
Mecanicii de la Transurb au reusit sa remedieze in cursul acestor zile defectiunea midibuzului MIE despre care am amintit intr-o postare anterioara. Astazi (17.04.2008), midibuzul a revenit pe traseele locale. A primit si reclama pentru RDS-RCS.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 01 Mai 2008 21:50:17 Titlul subiectului: |
92816 |
|
In prima sa perioada de functionare dupa lunga absenta, midibuzul MIE este menajat pe trasee cu flux minim si redus de calatori. Aparent, MIE se afla in "probe" dupa ce a fost refacut tehnic in proportie de 70% si deocamdata nu este "fortat". Iata si doua poze realizate astazi, in cursul dupa-amiezei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.18 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.66 kb |
Vizualizat: |
de 16780 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 07:54:53 Titlul subiectului: |
93574 |
|
Spre sfarsitul saptamanii trecute midibuzul XDN a iesit de la RK. La exterior, exceptand garnitura ochiului de geam de dupa cea de-a doua usa plianta, midibuzul se prezinta ca nou. In cursul RK-ului XDN a fost revopsit in schema initiala de culoare (alb integral), sistemul de iluminare a fost schimbat iar formele din plastic pentru stopuri si pentru becurile de balizare au fost curatate. S-au reglat totodata si farurile (toate patru sunt functionale). Garniturile si ornamentele au fost curatate, semnalizarile laterale si sistemul de iluminare de balizare sunt din nou functionale.
Sa vedem si cateva poze cu midibuzul XDN:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
929.09 kb |
Vizualizat: |
de 16698 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
939.7 kb |
Vizualizat: |
de 16698 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
827 kb |
Vizualizat: |
de 16698 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 08:06:12 Titlul subiectului: |
93575 |
|
La interior, nu s-au desfasurat modificari. Scaunele din salon fusesera re-tapitate cu putin timp inainte ca XDN sa intre la RK, cele doua becuri amplasate central, in plafonul midibuzului sunt functionale iar problema deschiderii geamurilor a fost rezolvata (cu ceva timp in urma o parte din geamuri fusesera blocate cu sarme). Cele doua geamuri amplasate in zona mediana a midibuzului, cu deschidere integrala, au ramas in continuare blocate cu profile metalice.
Alte aspecte:
-mocheta nu prezinta semne de uzura excesiva, barele de sustinere au rezistat in pozitiile initiale, stabilite din fabrica.
-s-au schimbat suspensiile; cele noi sunt mult mai tari. La volum redus de pasageri, aceste suspensii par a fi... inexistente. Efectul lor incepe sa se simta abia atunci cand midibuzul este aglomerat (au stiut cei de la Transurb ce suspensii sa monteze...).
Mai jos, o poza din interiorul XDN-ului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
964.12 kb |
Vizualizat: |
de 16696 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 29 Mai 2008 11:11:24 Titlul subiectului: |
93920 |
|
O poza din interiorul midibuzului PRESTIJ, cu numarul de parc MRU. Desi utilizat frecvent pe trasee cu flux mare de calatori, MRU nu pare influentat de uzura: scaunele cu care este echipat sunt cele originale, tapiteria nu este afectata, nu lipsesc bare de sustinere si nici bare intermediare, mocheta nu necesita peticiri, sistemul de iluminare interioara functioneaza integral. Din punct de vedere tehnic, midibuzul se adapteaza exeptional la conditiile de rulare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1004.31 kb |
Vizualizat: |
de 16595 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 00:07:14 Titlul subiectului: |
94597 |
|
Prezentarea tehnica foarte buna si aspectul estetic ingrijit sunt doi dintre parametrii fundamentali care caracterizeaza midibuzul UXA. Noua reclama pentru Dedeman confera midibuzului un aspect inedit.
La exterior, cele cateva semne de uzura ale midibuzului au fost acoperite de autocolante. Sistemul de iluminare functioneaza integral iar cel de balizare este activ doar prin becurile amplasate frontal. De asemenea, o parte din becurile indicatoare laterale, de culoare portocalie, nu mai sunt functionale.
Poza 1: UXA - vedere frontala;
Poza 2: UXA - vedere posterioara;
Poza 3: UXA - cabina:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
845.91 kb |
Vizualizat: |
de 16496 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
829.11 kb |
Vizualizat: |
de 16496 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
772.12 kb |
Vizualizat: |
de 16491 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Dum 15 Iun 2008 00:37:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 00:19:20 Titlul subiectului: |
94598 |
|
La interior, uzura echipamentelor a fost relativ incetinita de cand midibuzul a fost retras de pe traseul 102. Exceptand cele cateva semne de grafitti, aspectul interior nu a avut mult de suferit. Panourile laterale si cele superioare nu sunt deformate, canapelele si-au pastrat materialul imburetat si invelitorile, mocheta nu este roasa, sistemul de iluminare al salonului cat si cel aferent accesului la usi este functional, si - cu o singura exceptie in zona posterioara - nu lipsesc bare de sustinere.
Poza 1: UXA - vedere interioara;
Poza 2: UXA - grup de banchete. Se poate observa - sub rama banchetelor - si dispozitivul de incalzire pentru zilele friguroase. Per total (exceptand midibuzul UEE) Cobrele beneficiaza de doua astfel de dispozitive pentru salon, unul amplasat in partea dreapta a sensului de mers, la aproximativ jumatatea distantei dintre cele doua usi iar celalalt in partea stanga a sensului de mers, la aproximativ jumatatea distantei dintre scaunul soferului si ultimul rand de banchete. De asemenea, mai exista un dispozitiv de incalzire amplasat in zona inferioara a bordului soferului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
810.47 kb |
Vizualizat: |
de 16493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
878.46 kb |
Vizualizat: |
de 16493 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 00:34:20 Titlul subiectului: |
94599 |
|
Sistemul de actionare al usilor functioneaza corespunzator dar elementele de protectie pentru imbinarea canatelor au inceput sa cedeze, in mare parte datorita faptului ca pasagerii obisinuiesc sa traga de acestea in momentul in care midibuzul opreste in statii. Tablele originale corespunzatoare treptelor de acces sunt uzate insa nu s-a dispus deocamdata la intarirea acestora cu profile metalice. Ramele de protectie aferente muchiilor treptelor sunt in pozitiile initiale.
Poza 1: UXA - zona superioara a primei usi;
Poza 2: UXA - partea dreapta a bordului si zona inferioara a primei usi;
Poza 3: UXA - zona superioara a celei de-a doua usi;
Poza 4: UXA - zona inferioara a celei de-a doua usi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
727.64 kb |
Vizualizat: |
de 15311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
812.37 kb |
Vizualizat: |
de 15311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
696.54 kb |
Vizualizat: |
de 15311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Vizualizat: |
de 15311 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 01:51:18 Titlul subiectului: |
94647 |
|
Am si eu o intrebare: de ceva vreme am remarcat un midibus Isuzu de protocol, este putin diferit de fratii sai si nu e utilizat la transportul in comun. Cine poate sa imi dea mai multe date?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 08:04:12 Titlul subiectului: |
94652 |
|
In Galati sunt mai multe Isuzu "particulare". Cel cu numarul GL-03-WUM apartine Transurb-ului si este, intr-adevar, un mijloc de transport de protocol. Ultima oara l-am vazut transportand simpatizanti si membri P.C. in urma cu doua saptamani, mai precis in ziua primului tur al alegerilor locale. In comparatie cu un Isuzu "urban", WUM este dotat suplementar cu perdelute, aer conditionat, sistem de iluminare si suporturi pentru cafea pentru fiecare pasager aflat pe bancheta.
Midibuzul nu este intrebuintat des iar cei de la Transurb au mare grija de el, de obicei intervin prompt la cea mai mica defectiune. Este un fel de bijuterie... arata ca nou si functioneaza exceptional.
Desigur, mai sunt doua midibuze de protocol si excursii intrebuintate deseori de Transurb (UEE si VOE) insa acestea, spre deosebire de WUM, sunt utilizate si pe traseele locale si pe Curse Conventie.
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 20:55:52 Titlul subiectului: |
94670 |
|
Buses 'UXC' and 'VOE' are seen here on 15.06.08 in their new bright orange Dedeman advert liveries.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.01 kb |
Vizualizat: |
de 15249 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.06 kb |
Vizualizat: |
de 15249 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Iun 2008 01:08:07 Titlul subiectului: |
94702 |
|
As avea o intrebare: stie cineva ce s-a intamplat cu midibuzele ISUZU "EEK", "WZF"si "WZL"? Tin sa mentionez ca nu le-am mai vazut de mult pe traseele locale si ma bate gandul ca au aceeasi soarta ca si EEM si WZK.
Are cineva vreo informatie despre ele?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 15:02:19 Titlul subiectului: |
94924 |
|
Un alt midibuz cu care am calatorit in cursul acestui week-end este WZR. Din pacate, desi midibuzul se prezinta relativ satisfacator, modul in care este condus pare sa-i grabeasca perioada de pensionare.
La exterior, tablele continua sa se dovedeasca rezistente. Exceptand portiunea din fata, de deasupra mastii, portiune care fie a fost avariata si indreptata ulterior, fie s-a valurit datorita diferentelor excesive produse de factorii climatici, restul tablelor nu sunt deformate; in zonele inferioare si in zonele de imbinare au inceput insa sa apara primele semne de rugina. Mai mult, "ramele" de intarire pentru prima usa au inceput sa se deformeze si ma asteptam ca in cursul ultimului RK, acestea sa fie intarite sau schimbate. Din pacate, acest lucru nu s-a intamplat, fapt ce ar putea anunta apropierea perioadei de retragere.
Ultimul RK a contribuit substantial la "face-lift"-ul midibuzului; s-au renuntat la proiectoarele pentru ceata, s-au schimbat becurile pentru sistemul de iluminare exterioara, s-au revopsit anumite elemente (partea frontala). Din pacate, nu s-a acordat atentie sistemului de iluminare de balizare.
Per ansamblu, WZR are un aspect placut, cu mult mai bun decat al altor ISUZU-uri din generatia sa.
Poza 1: WZR - vedere frontala;
Poza 2: WZR - vedere laterala;
Poza 3: WZR - vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
688.06 kb |
Vizualizat: |
de 15172 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
661.25 kb |
Vizualizat: |
de 15172 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
701.78 kb |
Vizualizat: |
de 15172 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 15:21:15 Titlul subiectului: |
94925 |
|
La interior, aspectul este mult mai deteriorat; mocheta pare cel mai afectat element din salon, in unele locuri este roasa (au aparut chiar gauri care fac vizibila suprafata lemnoasa de dedesubt), in altele este taiata. Mai mult, in partea din fata a salonului, in zona centrala, s-a creat o decupare pentru un panou de vizitare suplimentar. Mentionez ca nici unul dintre celelalte midibuze Isuzu nu beneficiaza de o astfel de... "inventie".
In urma ultimului RK major s-au schimbat invelitorile banchetelor. Se apre ca invelitorile au supravietuit tentativelor de grafitti (nu am remarcat decat urme minore de grafitti, in special pe panourile laterale). Barele metalice si-au pierdut pe-alocuri stratul de vopsea protectoare. Panourile laterale si cele superioare nu sunt deformate, usile se deschid repede si cu zgomot (tipic primei generatii de Isuzu).
In urma RK-ului s-au intarit si pragurile treptelor de acces. Mentionez ca tablele erau roase si pocnite la imbinari, prin urmare, intarirea acestora cu profile rezistente era un aspect elementar.
Nu stiu daca WZR va mai apuca un RK pana la casare. Din punct de vedere tehnic, midibuzul ruleaza foarte bine si consider ca, daca s-ar reface anumite aspecte ce tin de interior, ar mai putea fi pastrat pentru cel putin un an.
In cursul zilei de sambata am efectuat o "cursa rapida" cu WZR. Singura problema care ar putea nemultumi pasagerii ar fi suspensiile mult prea tari, care te pot arunca de pe scaun atunci cand rotile trec prin vreo groapa mai pronuntata...
Din pacate, am auzit informatii conform carora o parte din midibuzele Isuzu din primul lot (cel din care face parte si WZR-ul) vor intra la casare. Nu stiu inca numerele acestora, sper insa ca WZR sa nu fie printre ele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
841.44 kb |
Vizualizat: |
de 15171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
602.41 kb |
Vizualizat: |
de 15171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
570.92 kb |
Vizualizat: |
de 15171 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
660.67 kb |
Vizualizat: |
de 15171 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Terry Ronald Lawson
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 21/Apr/2024 Mesaje: 120 Locație: Gosport (Marea Britanie)
|
Trimis: Sâm 26 Iul 2008 18:08:54 Titlul subiectului: |
96261 |
|
Cobra 'UMN' is photographed in the shade of the Linden trees at Piata Centrala on 26th July 2008 wearing new advertising for S.C. Apan SRL, Renault car dealers.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.66 kb |
Vizualizat: |
de 15054 ori |
|
_________________ Terry Lawson
Public Transport Enthusiast |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 26 Iul 2008 21:49:17 Titlul subiectului: |
96273 |
|
Despre midibuzul de protocol cu numarul de parc GL-03-WUM am mai discutat in postarile anterioare. Iata si doua poze ale acestuia:
Poza 1: GL-03-WUM, vedere frontala;
Poza 2: GL-03-WUM, vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.01 kb |
Vizualizat: |
de 15039 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.34 kb |
Vizualizat: |
de 15039 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 05 Aug 2008 23:29:58 Titlul subiectului: |
96696 |
|
Din lotul de midibuze YRA-YRE am reusit in cursul lunii trecute sa-l surprind in cadrul unei sedinte foto pe "ultimul reprezentant" la capatul de linie corespunzator cartierului Micro 19.
YRE este unul dintre cele mai active midibuze detinute de Transurb. A trecut recent printr-o revizie in urma careia s-au schimbat si s-au vopsit anumite parti (masca frontala si posterioara) si s-au facut verificarile tehnice de rigoare. Se poate observa ca proiectoarele de ceata nu au fost inca instalate in masca frontala iar nuanta de vopsea utilizata pentru cele doua elemente schimbate difera de cea originala insa acest aspect nu creaza discrepante majore.
Sa vedem si doua fotografii cu exteriorul acestui midibuz, realizate in cursul zilei de 19.07.2008:
Poza 1: YRE - vedere frontala;
Poza 2: YRE - vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.77 kb |
Vizualizat: |
de 14995 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.13 kb |
Vizualizat: |
de 14995 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 05 Aug 2008 23:56:07 Titlul subiectului: |
96697 |
|
Ca la majoritatea midibuzelor, YRE a beneficiat si el de ceva schimbari in salon; as aminti inlocuirea invelitorilor originale pentru scaune (initial acestea erau din vinilin de culoare gri deschis) cu unele din material textil rezistent (modificare realizata pe la jumatatea anilor 2000) si introducerea unei bare de sustinere longitudinale in partea dreapta a salonului, deasupra banchetelor amplasate intre cele doua usi.
Semnele de uzura s-au manifestat indeosebi asupra mochetei, roasa si "jupuita" in zonele de trafic intens, cat si asupra scarilor de acces. S=a incercat acoperirea mochetei cu profile si benzi metalice insa in prezent, noi fasii si portiuni din aceasta sunt desprinse. A fost necesara schimbarea capacului de vizitare aferent primei axe (unde se afla de fapt "sufletul" midibuzelor ISUZU) datorita gradului de deformare si instabilitate. Capacul de inlocuire (confectionat) a fost invelit in musama cu modele si a inceput sa prezinte deja semne de uzura. Un alt element deteriorat este ventilatorul din salon, amplasat in plafoniera, in zona usii posterioare; in urma defectarii, pentru a acoperi cavitatea circulara ramasa, s-a amplasat un gratar.
Izolatia midibuzului este relativ buna: panourile nu prezinta deformatii. Barele de sustinere sunt in pozitiile originale si s-au dovedit rezistente traficului intens la care a fost supus midibuzul.
Ca majoritatea ISUZU-urilor si PRESTIJ-urilor, YRE a rulat ani buni pe traseul 11. As putea spune ca gradul de uzura cel mai pronuntat provine de la frecventa ridicata a acestui traseu.
Initial, cabina soferului era protejata de un grup de bare metalice prevazute in partea dinspre salon cu un geam din plastic de culoare verde transparenta. Cu timpul, s-a preferat o oarecare "discretie" pentru sofer prin introducerea unei perdelute din aceelasi material cu invelitorile scaunelor. De asemenea, un alt rol al acestei perdelute a fost de a impiedica reflexiile sistemului de iluminare din salon in parbriz, fapt ce ar putea duce la vizibilitate redusa si implicit risc sporit de accident.
Sistemul de iluminare exterioara este functional integral - gratie noilor modificari, sistemul de balizare este reprezentat doar de becurile frontale iar sistemul de iluminare in salon este relativ slab dar are functionalitate integrala.
Sa vedem si cateva poze din interiorul midibuzului YRE:
Poza 1: YRE - interiorul;
Poza 2: YRE - bancheta posterioara;
Poza 3: YRE - bordul si cabina soferului;
Poza 4: YRE - cabina soferului;
Poza 5: YRE - sistem de ventialtie acoperit;
Poza 6: YRE - panou de vizitare substituit;
Poza 7: YRE - aspect podea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.26 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.13 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.49 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.31 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.78 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.23 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
249.86 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 00:10:03 Titlul subiectului: |
96698 |
|
Sistemele de actionare ale usilor se manifesta ca in cazul oricarui ISUZU: cu putina intarziere si in mod brutal, zgomotos. Dupa cum se stie deja, usile sunt echipate cu doua canate pliabile, fixate prin balamale. Zona de actionare a balamalelor este invelita cu un material textil lucios, de culoare maron inchis (in cazul YRE-ului). Din pacate, stratul dinspre salon s-a desprins, scotand la iveala panza de fixare.
Canatele prezinta tot felul de zgaraieturi acumulate de-alungul perioadei de functionare a midibuzului, in plus, unele zone au inceput sa fie "ciupite" de rugina. Treptele au fost intarite cu profile metalice (zona usii I). Gradul de deformare cauzat de supra-sarcina cat si de metoda invechita de a calatori pe scari se poate observa in drepul usii II. Ca si in cazul mochetei, modelele profilelor metalice originale, care intrau in componenta scarilor, sunt abia vizibile in zonele de trafic intens.
Tot in cadrul celei de-a doua usi, butonul de comanda care avertiza soferul asupra calatorilor care doresc sa coboare din midibuz este absent. In prezent, rolul sau ar fi fost oricum nesemnificativ intrucat soferul deschide ambele usi la oprirea in statii.
Din punct de vedere tehnic, YRE se comporta multumitor. Nu este un midibuz care sa fi creat prea multe probleme mecanicilor de la Transurb. Motorul se mentine in forma iar celelalte sisteme reactioneaza prompt la comenzile soferului. Un aspect incomod, remarcat insa la toate ISUZU-urile galatene il constituie suspensiile prea rigide.
Poza 1: YRE - usa I vedere superioara;
Poza 2: YRE - usa I vedere inferioara;
Poza 3: YRE - usa II vedere superioara;
Poza 4: YRE - usa II vedere inferioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.09 kb |
Vizualizat: |
de 14992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.5 kb |
Vizualizat: |
de 14992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.12 kb |
Vizualizat: |
de 14992 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.12 kb |
Vizualizat: |
de 14992 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Aug 2008 00:25:48 Titlul subiectului: |
96699 |
|
Alte informatii:
1. ISUZU-ul JTD are motorul jos si conform primelor informatii se pare ca nu va mai fi reparat;
2. ISUZU-ul WZL a avut probleme cu electromotorul. A fost reparat si va fi folosit pe traseele locale pentru inca o perioada buna de timp;
3. ISUZU-ul WZG a fost si el reparat si in prezent ruleaza sub o noua relcama pe trasee precum 10 sau 20;
4. Midibuzul MAO nu arata insa prea bine si conform primelor informatii culese, se pare ca va fi primul dintre PRESTIJ-uri care va fi casat. In prezent, MAO se afla garat in parcarea autobazei si deocamdata s-a demontat sistemul de iluminare. Cam asa s-a inceput si cu ROCAR-ul MKB...
Pozele 1, 2 - MAO vedere frontala;
Poza 3 - MAO vedere posterioara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.31 kb |
Vizualizat: |
de 14989 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.97 kb |
Vizualizat: |
de 14989 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.33 kb |
Vizualizat: |
de 14989 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 07 Aug 2008 14:18:15 Titlul subiectului: |
96760 |
|
Stie cineva ce s-a intamplat cu midibuzul ISUZU "EEK"? Ca nu l-am mai vazut de mult pe traseele locale...
|
|
Sus |
|
|
|