Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Apr 2008 22:27:14    Titlul subiectului: 208 91482

In poza de mai jos este prezentat midibuzul WZJ apropiindu-se de statia de langa ICEPRONAV. Mentionez ca WZJ a rulat frecvent in luna martie pe traseul 10:

"Marea intalnire"... asa a fost denumita de unul dintre soferii cu care am avut ocazia sa discut astazi poza postata mai jos. In partea din stanga este midibuzul MAU, suplinind traseul 15 iar in partea din dreapta se poate observa midibuzul LXD, in statia de langa ICEPRONAV. Midibuzul LXD ruleaza de cateva zile pe traseul 34:

O poza cu midibuzul JTD in zona Potcoava de Aur. JTD-ul este utilizat deseori pe traseul 12.

In cursul lunii martie, midibuzul MKN a suplinit deseori traseul 34. In poza de mai jos acest midibuz se afla oprit in statia de langa ICEPRONAV.



WZJ-17.03.08(10-1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.32 kb
 Vizualizat:  de 16811 ori

WZJ-17.03.08(10-1).jpg



mau_and_lxd.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.21 kb
 Vizualizat:  de 16528 ori

mau_and_lxd.jpg



jtd.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.91 kb
 Vizualizat:  de 16523 ori

jtd.jpg



mkn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.49 kb
 Vizualizat:  de 16523 ori

mkn.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2008 21:07:36    Titlul subiectului: 91573

Mai jos am postat o fotografie cu midibuzul LXB ruland pe traseul 10. Poza a fost realizata in cursul zilei de sambata, 05.04.2008, in cartierul Francezi.
LXB-ul deserveste in ultima perioada de timp mai multe trasee locale; l-am remarcat pe liniile 9, 10, 20 si 104 in cursul ultimelor saptamani. Se pare ca acesta are rol de "suplinitor" pentru midibuzele si autobuzele "titulare", care fie sunt defecte, fie deservesc Cursele Conventie:



LXB-05.04.2008(10-1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.92 kb
 Vizualizat:  de 16766 ori

LXB-05.04.2008(10-1).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2008 21:24:39    Titlul subiectului: Poze si atat 91726

1. O poza cu midibuzul MRP surprins in zona portuara.
2. - 3. Alte doua poze cu midibuzul Isuzu cu numarul de parc EEL, surprins in Tiglina III.
4. O poza cu unul dintre midibuzele din primul lot achizitionat de Transurb Galati.



MRP-08.04.2008(10-1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.9 kb
 Vizualizat:  de 12642 ori

MRP-08.04.2008(10-1).jpg



eel_100420089_1_151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.7 kb
 Vizualizat:  de 12585 ori

eel_100420089_1_151.jpg



eel_100420089_2_917.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.72 kb
 Vizualizat:  de 12585 ori

eel_100420089_2_917.jpg



wzo_130420089_1_212.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.24 kb
 Vizualizat:  de 12582 ori

wzo_130420089_1_212.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2008 20:44:30    Titlul subiectului: 91943

De cateva luni, midibuzul MIE absenteaza de pe traseele locale din Galati. In cursul zilei de ieri (13.04.2008) am reusit sa aflu ceea ce s-a intamplat cu acest midibuz: in luna octombrie a anului 2007, datorita unor serii de defectiuni, MIE a fost retras intr-una din hale pentru reparatii. Acestea nu au avut loc in perioada urmatoare (cum era de asteptat) ci abia in primele luni ale acestui an. In prezent, midibuzul mai are probleme la cutia de viteze. Conform informatiilor pe care le-am acumulat, aceasta ultima defectiune va fi remediata in cateva zile. Asadar, in viitorul apropiat, MIE va reveni pe traseele locale.

Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 29 Oct 2009 11:47:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 07:37:19    Titlul subiectului: 92083

Mecanicii de la Transurb au reusit sa remedieze in cursul acestor zile defectiunea midibuzului MIE despre care am amintit intr-o postare anterioara. Astazi (17.04.2008), midibuzul a revenit pe traseele locale. A primit si reclama pentru RDS-RCS.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Mai 2008 21:50:17    Titlul subiectului: 92816

In prima sa perioada de functionare dupa lunga absenta, midibuzul MIE este menajat pe trasee cu flux minim si redus de calatori. Aparent, MIE se afla in "probe" dupa ce a fost refacut tehnic in proportie de 70% si deocamdata nu este "fortat". Iata si doua poze realizate astazi, in cursul dupa-amiezei:


05 MIE (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.18 kb
 Vizualizat:  de 16577 ori

05 MIE (1).JPG



05 MIE (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.66 kb
 Vizualizat:  de 16576 ori

05 MIE (2).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2008 07:54:53    Titlul subiectului: 93574

Spre sfarsitul saptamanii trecute midibuzul XDN a iesit de la RK. La exterior, exceptand garnitura ochiului de geam de dupa cea de-a doua usa plianta, midibuzul se prezinta ca nou. In cursul RK-ului XDN a fost revopsit in schema initiala de culoare (alb integral), sistemul de iluminare a fost schimbat iar formele din plastic pentru stopuri si pentru becurile de balizare au fost curatate. S-au reglat totodata si farurile (toate patru sunt functionale). Garniturile si ornamentele au fost curatate, semnalizarile laterale si sistemul de iluminare de balizare sunt din nou functionale.
Sa vedem si cateva poze cu midibuzul XDN:



0433 - XDN - vedere frontala (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  929.09 kb
 Vizualizat:  de 16494 ori

0433 - XDN - vedere frontala (18.05.2008).jpg



0434 - XDN-vedere laterala (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  939.7 kb
 Vizualizat:  de 16494 ori

0434 - XDN-vedere laterala (18.05.2008).jpg



0435 - XDN-vedere posterioara (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  827 kb
 Vizualizat:  de 16494 ori

0435 - XDN-vedere posterioara (18.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2008 08:06:12    Titlul subiectului: 93575

La interior, nu s-au desfasurat modificari. Scaunele din salon fusesera re-tapitate cu putin timp inainte ca XDN sa intre la RK, cele doua becuri amplasate central, in plafonul midibuzului sunt functionale iar problema deschiderii geamurilor a fost rezolvata (cu ceva timp in urma o parte din geamuri fusesera blocate cu sarme). Cele doua geamuri amplasate in zona mediana a midibuzului, cu deschidere integrala, au ramas in continuare blocate cu profile metalice.
Alte aspecte:
-mocheta nu prezinta semne de uzura excesiva, barele de sustinere au rezistat in pozitiile initiale, stabilite din fabrica.
-s-au schimbat suspensiile; cele noi sunt mult mai tari. La volum redus de pasageri, aceste suspensii par a fi... inexistente. Efectul lor incepe sa se simta abia atunci cand midibuzul este aglomerat (au stiut cei de la Transurb ce suspensii sa monteze...).
Mai jos, o poza din interiorul XDN-ului:



0436 - XDN-interiorul (18.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  964.12 kb
 Vizualizat:  de 16492 ori

0436 - XDN-interiorul (18.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 11:11:24    Titlul subiectului: 93920

O poza din interiorul midibuzului PRESTIJ, cu numarul de parc MRU. Desi utilizat frecvent pe trasee cu flux mare de calatori, MRU nu pare influentat de uzura: scaunele cu care este echipat sunt cele originale, tapiteria nu este afectata, nu lipsesc bare de sustinere si nici bare intermediare, mocheta nu necesita peticiri, sistemul de iluminare interioara functioneaza integral. Din punct de vedere tehnic, midibuzul se adapteaza exeptional la conditiile de rulare.


0506 - MRU-interiorul (24.05.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1004.31 kb
 Vizualizat:  de 16391 ori

0506 - MRU-interiorul (24.05.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 00:07:14    Titlul subiectului: 94597

Prezentarea tehnica foarte buna si aspectul estetic ingrijit sunt doi dintre parametrii fundamentali care caracterizeaza midibuzul UXA. Noua reclama pentru Dedeman confera midibuzului un aspect inedit.
La exterior, cele cateva semne de uzura ale midibuzului au fost acoperite de autocolante. Sistemul de iluminare functioneaza integral iar cel de balizare este activ doar prin becurile amplasate frontal. De asemenea, o parte din becurile indicatoare laterale, de culoare portocalie, nu mai sunt functionale.
Poza 1: UXA - vedere frontala;
Poza 2: UXA - vedere posterioara;
Poza 3: UXA - cabina:



0670 - UXA vedere frontala(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  845.91 kb
 Vizualizat:  de 16292 ori

0670 - UXA vedere frontala(14.06.2008).jpg



0671 - UXA-vedere posterioara(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  829.11 kb
 Vizualizat:  de 16292 ori

0671 - UXA-vedere posterioara(14.06.2008).jpg



0672 - UXA cabina soferului(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.12 kb
 Vizualizat:  de 16287 ori

0672 - UXA cabina soferului(14.06.2008).jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Dum 15 Iun 2008 00:37:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 00:19:20    Titlul subiectului: 94598

La interior, uzura echipamentelor a fost relativ incetinita de cand midibuzul a fost retras de pe traseul 102. Exceptand cele cateva semne de grafitti, aspectul interior nu a avut mult de suferit. Panourile laterale si cele superioare nu sunt deformate, canapelele si-au pastrat materialul imburetat si invelitorile, mocheta nu este roasa, sistemul de iluminare al salonului cat si cel aferent accesului la usi este functional, si - cu o singura exceptie in zona posterioara - nu lipsesc bare de sustinere.
Poza 1: UXA - vedere interioara;
Poza 2: UXA - grup de banchete. Se poate observa - sub rama banchetelor - si dispozitivul de incalzire pentru zilele friguroase. Per total (exceptand midibuzul UEE) Cobrele beneficiaza de doua astfel de dispozitive pentru salon, unul amplasat in partea dreapta a sensului de mers, la aproximativ jumatatea distantei dintre cele doua usi iar celalalt in partea stanga a sensului de mers, la aproximativ jumatatea distantei dintre scaunul soferului si ultimul rand de banchete. De asemenea, mai exista un dispozitiv de incalzire amplasat in zona inferioara a bordului soferului.



0663 - UXA vedere interioara(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  810.47 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

0663 - UXA vedere interioara(14.06.2008).jpg



0667 - UXA-grup de banchete(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  878.46 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

0667 - UXA-grup de banchete(14.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 00:34:20    Titlul subiectului: 94599

Sistemul de actionare al usilor functioneaza corespunzator dar elementele de protectie pentru imbinarea canatelor au inceput sa cedeze, in mare parte datorita faptului ca pasagerii obisinuiesc sa traga de acestea in momentul in care midibuzul opreste in statii. Tablele originale corespunzatoare treptelor de acces sunt uzate insa nu s-a dispus deocamdata la intarirea acestora cu profile metalice. Ramele de protectie aferente muchiilor treptelor sunt in pozitiile initiale.
Poza 1: UXA - zona superioara a primei usi;
Poza 2: UXA - partea dreapta a bordului si zona inferioara a primei usi;
Poza 3: UXA - zona superioara a celei de-a doua usi;
Poza 4: UXA - zona inferioara a celei de-a doua usi:



0669 - UXA-usa I, vedere superioara(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  727.64 kb
 Vizualizat:  de 15107 ori

0669 - UXA-usa I, vedere superioara(14.06.2008).jpg



0668 - UXA-bordul si usa I (14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  812.37 kb
 Vizualizat:  de 15107 ori

0668 - UXA-bordul si usa I (14.06.2008).jpg



0664 - UXA-usa a II-a, vedere superioara(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  696.54 kb
 Vizualizat:  de 15107 ori

0664 - UXA-usa a II-a, vedere superioara(14.06.2008).jpg



0666 - UXA-usa a II-a, vedere inferioara(14.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.05 MB
 Vizualizat:  de 15107 ori

0666 - UXA-usa a II-a, vedere inferioara(14.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2008 01:51:18    Titlul subiectului: 94647

Am si eu o intrebare: de ceva vreme am remarcat un midibus Isuzu de protocol, este putin diferit de fratii sai si nu e utilizat la transportul in comun. Cine poate sa imi dea mai multe date?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2008 08:04:12    Titlul subiectului: 94652

In Galati sunt mai multe Isuzu "particulare". Cel cu numarul GL-03-WUM apartine Transurb-ului si este, intr-adevar, un mijloc de transport de protocol. Ultima oara l-am vazut transportand simpatizanti si membri P.C. in urma cu doua saptamani, mai precis in ziua primului tur al alegerilor locale. In comparatie cu un Isuzu "urban", WUM este dotat suplementar cu perdelute, aer conditionat, sistem de iluminare si suporturi pentru cafea pentru fiecare pasager aflat pe bancheta.
Midibuzul nu este intrebuintat des iar cei de la Transurb au mare grija de el, de obicei intervin prompt la cea mai mica defectiune. Este un fel de bijuterie... arata ca nou si functioneaza exceptional.
Desigur, mai sunt doua midibuze de protocol si excursii intrebuintate deseori de Transurb (UEE si VOE) insa acestea, spre deosebire de WUM, sunt utilizate si pe traseele locale si pe Curse Conventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2008 20:55:52    Titlul subiectului: 94670

Buses 'UXC' and 'VOE' are seen here on 15.06.08 in their new bright orange Dedeman advert liveries.


150608D 006r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.01 kb
 Vizualizat:  de 15045 ori

150608D 006r.jpg



150608D 011r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.06 kb
 Vizualizat:  de 15045 ori

150608D 011r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 01:08:07    Titlul subiectului: 94702

As avea o intrebare: stie cineva ce s-a intamplat cu midibuzele ISUZU "EEK", "WZF"si "WZL"? Tin sa mentionez ca nu le-am mai vazut de mult pe traseele locale si ma bate gandul ca au aceeasi soarta ca si EEM si WZK.
Are cineva vreo informatie despre ele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 15:02:19    Titlul subiectului: 94924

Un alt midibuz cu care am calatorit in cursul acestui week-end este WZR. Din pacate, desi midibuzul se prezinta relativ satisfacator, modul in care este condus pare sa-i grabeasca perioada de pensionare.
La exterior, tablele continua sa se dovedeasca rezistente. Exceptand portiunea din fata, de deasupra mastii, portiune care fie a fost avariata si indreptata ulterior, fie s-a valurit datorita diferentelor excesive produse de factorii climatici, restul tablelor nu sunt deformate; in zonele inferioare si in zonele de imbinare au inceput insa sa apara primele semne de rugina. Mai mult, "ramele" de intarire pentru prima usa au inceput sa se deformeze si ma asteptam ca in cursul ultimului RK, acestea sa fie intarite sau schimbate. Din pacate, acest lucru nu s-a intamplat, fapt ce ar putea anunta apropierea perioadei de retragere.
Ultimul RK a contribuit substantial la "face-lift"-ul midibuzului; s-au renuntat la proiectoarele pentru ceata, s-au schimbat becurile pentru sistemul de iluminare exterioara, s-au revopsit anumite elemente (partea frontala). Din pacate, nu s-a acordat atentie sistemului de iluminare de balizare.
Per ansamblu, WZR are un aspect placut, cu mult mai bun decat al altor ISUZU-uri din generatia sa.
Poza 1: WZR - vedere frontala;
Poza 2: WZR - vedere laterala;
Poza 3: WZR - vedere posterioara.



0801 - WZR frontal (21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  688.06 kb
 Vizualizat:  de 14968 ori

0801 - WZR frontal (21.06.2008).jpg



0802 - WZR lateral (21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  661.25 kb
 Vizualizat:  de 14968 ori

0802 - WZR lateral (21.06.2008).jpg



0800 - WZR-posterior (21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  701.78 kb
 Vizualizat:  de 14968 ori

0800 - WZR-posterior (21.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 15:21:15    Titlul subiectului: 94925

La interior, aspectul este mult mai deteriorat; mocheta pare cel mai afectat element din salon, in unele locuri este roasa (au aparut chiar gauri care fac vizibila suprafata lemnoasa de dedesubt), in altele este taiata. Mai mult, in partea din fata a salonului, in zona centrala, s-a creat o decupare pentru un panou de vizitare suplimentar. Mentionez ca nici unul dintre celelalte midibuze Isuzu nu beneficiaza de o astfel de... "inventie".
In urma ultimului RK major s-au schimbat invelitorile banchetelor. Se apre ca invelitorile au supravietuit tentativelor de grafitti (nu am remarcat decat urme minore de grafitti, in special pe panourile laterale). Barele metalice si-au pierdut pe-alocuri stratul de vopsea protectoare. Panourile laterale si cele superioare nu sunt deformate, usile se deschid repede si cu zgomot (tipic primei generatii de Isuzu).
In urma RK-ului s-au intarit si pragurile treptelor de acces. Mentionez ca tablele erau roase si pocnite la imbinari, prin urmare, intarirea acestora cu profile rezistente era un aspect elementar.
Nu stiu daca WZR va mai apuca un RK pana la casare. Din punct de vedere tehnic, midibuzul ruleaza foarte bine si consider ca, daca s-ar reface anumite aspecte ce tin de interior, ar mai putea fi pastrat pentru cel putin un an.
In cursul zilei de sambata am efectuat o "cursa rapida" cu WZR. Singura problema care ar putea nemultumi pasagerii ar fi suspensiile mult prea tari, care te pot arunca de pe scaun atunci cand rotile trec prin vreo groapa mai pronuntata...
Din pacate, am auzit informatii conform carora o parte din midibuzele Isuzu din primul lot (cel din care face parte si WZR-ul) vor intra la casare. Nu stiu inca numerele acestora, sper insa ca WZR sa nu fie printre ele.



0798 - WZR-interiorul(21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  841.44 kb
 Vizualizat:  de 14967 ori

0798 - WZR-interiorul(21.06.2008).jpg



0799 - WZR-usa I (21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  602.41 kb
 Vizualizat:  de 14967 ori

0799 - WZR-usa I (21.06.2008).jpg



0797 - WZR-usa a II-a vedere superioara(21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  570.92 kb
 Vizualizat:  de 14967 ori

0797 - WZR-usa a II-a vedere superioara(21.06.2008).jpg



0796 - WZR-usa a II-a vedere inferioara(21.06.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  660.67 kb
 Vizualizat:  de 14967 ori

0796 - WZR-usa a II-a vedere inferioara(21.06.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 18:08:54    Titlul subiectului: 96261

Cobra 'UMN' is photographed in the shade of the Linden trees at Piata Centrala on 26th July 2008 wearing new advertising for S.C. Apan SRL, Renault car dealers.


260708 001r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.66 kb
 Vizualizat:  de 14850 ori

260708 001r.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Iul 2008 21:49:17    Titlul subiectului: 96273

Despre midibuzul de protocol cu numarul de parc GL-03-WUM am mai discutat in postarile anterioare. Iata si doua poze ale acestuia:
Poza 1: GL-03-WUM, vedere frontala;
Poza 2: GL-03-WUM, vedere posterioara.



1368 - WUM vedere frontala (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.01 kb
 Vizualizat:  de 14835 ori

1368 - WUM vedere frontala (19.07.2008).jpg



1367 - WUM vedere posterioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.34 kb
 Vizualizat:  de 14835 ori

1367 - WUM vedere posterioara (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Aug 2008 23:29:58    Titlul subiectului: 96696

Din lotul de midibuze YRA-YRE am reusit in cursul lunii trecute sa-l surprind in cadrul unei sedinte foto pe "ultimul reprezentant" la capatul de linie corespunzator cartierului Micro 19.
YRE este unul dintre cele mai active midibuze detinute de Transurb. A trecut recent printr-o revizie in urma careia s-au schimbat si s-au vopsit anumite parti (masca frontala si posterioara) si s-au facut verificarile tehnice de rigoare. Se poate observa ca proiectoarele de ceata nu au fost inca instalate in masca frontala iar nuanta de vopsea utilizata pentru cele doua elemente schimbate difera de cea originala insa acest aspect nu creaza discrepante majore.
Sa vedem si doua fotografii cu exteriorul acestui midibuz, realizate in cursul zilei de 19.07.2008:
Poza 1: YRE - vedere frontala;
Poza 2: YRE - vedere posterioara.



1441 - YRE vedere frontala (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.77 kb
 Vizualizat:  de 14791 ori

1441 - YRE vedere frontala (19.07.2008).jpg



1442 - YRE vedere posterioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.13 kb
 Vizualizat:  de 14791 ori

1442 - YRE vedere posterioara (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Aug 2008 23:56:07    Titlul subiectului: 96697

Ca la majoritatea midibuzelor, YRE a beneficiat si el de ceva schimbari in salon; as aminti inlocuirea invelitorilor originale pentru scaune (initial acestea erau din vinilin de culoare gri deschis) cu unele din material textil rezistent (modificare realizata pe la jumatatea anilor 2000) si introducerea unei bare de sustinere longitudinale in partea dreapta a salonului, deasupra banchetelor amplasate intre cele doua usi.
Semnele de uzura s-au manifestat indeosebi asupra mochetei, roasa si "jupuita" in zonele de trafic intens, cat si asupra scarilor de acces. S=a incercat acoperirea mochetei cu profile si benzi metalice insa in prezent, noi fasii si portiuni din aceasta sunt desprinse. A fost necesara schimbarea capacului de vizitare aferent primei axe (unde se afla de fapt "sufletul" midibuzelor ISUZU) datorita gradului de deformare si instabilitate. Capacul de inlocuire (confectionat) a fost invelit in musama cu modele si a inceput sa prezinte deja semne de uzura. Un alt element deteriorat este ventilatorul din salon, amplasat in plafoniera, in zona usii posterioare; in urma defectarii, pentru a acoperi cavitatea circulara ramasa, s-a amplasat un gratar.
Izolatia midibuzului este relativ buna: panourile nu prezinta deformatii. Barele de sustinere sunt in pozitiile originale si s-au dovedit rezistente traficului intens la care a fost supus midibuzul.
Ca majoritatea ISUZU-urilor si PRESTIJ-urilor, YRE a rulat ani buni pe traseul 11. As putea spune ca gradul de uzura cel mai pronuntat provine de la frecventa ridicata a acestui traseu.
Initial, cabina soferului era protejata de un grup de bare metalice prevazute in partea dinspre salon cu un geam din plastic de culoare verde transparenta. Cu timpul, s-a preferat o oarecare "discretie" pentru sofer prin introducerea unei perdelute din aceelasi material cu invelitorile scaunelor. De asemenea, un alt rol al acestei perdelute a fost de a impiedica reflexiile sistemului de iluminare din salon in parbriz, fapt ce ar putea duce la vizibilitate redusa si implicit risc sporit de accident.
Sistemul de iluminare exterioara este functional integral - gratie noilor modificari, sistemul de balizare este reprezentat doar de becurile frontale iar sistemul de iluminare in salon este relativ slab dar are functionalitate integrala.
Sa vedem si cateva poze din interiorul midibuzului YRE:
Poza 1: YRE - interiorul;
Poza 2: YRE - bancheta posterioara;
Poza 3: YRE - bordul si cabina soferului;
Poza 4: YRE - cabina soferului;
Poza 5: YRE - sistem de ventialtie acoperit;
Poza 6: YRE - panou de vizitare substituit;
Poza 7: YRE - aspect podea.



1443 - YRE interiorul (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.26 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1443 - YRE interiorul (19.07.2008).jpg



1447 - YRE bancheta posterioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.13 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1447 - YRE bancheta posterioara (19.07.2008).jpg



1454 - YRE bord si cabina soferului, vedere posterioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.49 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1454 - YRE bord si cabina soferului, vedere posterioara (19.07.2008).jpg



1452 - YRE cabina soferului (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.31 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1452 - YRE cabina soferului (19.07.2008).jpg



1453 - YRE sistemul de ventilatie (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.78 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1453 - YRE sistemul de ventilatie (19.07.2008).jpg



1449 - YRE panou de vizitare substituit (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.23 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1449 - YRE panou de vizitare substituit (19.07.2008).jpg



1446 - YRE aspect podea (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.86 kb
 Vizualizat:  de 14789 ori

1446 - YRE aspect podea (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 00:10:03    Titlul subiectului: 96698

Sistemele de actionare ale usilor se manifesta ca in cazul oricarui ISUZU: cu putina intarziere si in mod brutal, zgomotos. Dupa cum se stie deja, usile sunt echipate cu doua canate pliabile, fixate prin balamale. Zona de actionare a balamalelor este invelita cu un material textil lucios, de culoare maron inchis (in cazul YRE-ului). Din pacate, stratul dinspre salon s-a desprins, scotand la iveala panza de fixare.
Canatele prezinta tot felul de zgaraieturi acumulate de-alungul perioadei de functionare a midibuzului, in plus, unele zone au inceput sa fie "ciupite" de rugina. Treptele au fost intarite cu profile metalice (zona usii I). Gradul de deformare cauzat de supra-sarcina cat si de metoda invechita de a calatori pe scari se poate observa in drepul usii II. Ca si in cazul mochetei, modelele profilelor metalice originale, care intrau in componenta scarilor, sunt abia vizibile in zonele de trafic intens.
Tot in cadrul celei de-a doua usi, butonul de comanda care avertiza soferul asupra calatorilor care doresc sa coboare din midibuz este absent. In prezent, rolul sau ar fi fost oricum nesemnificativ intrucat soferul deschide ambele usi la oprirea in statii.
Din punct de vedere tehnic, YRE se comporta multumitor. Nu este un midibuz care sa fi creat prea multe probleme mecanicilor de la Transurb. Motorul se mentine in forma iar celelalte sisteme reactioneaza prompt la comenzile soferului. Un aspect incomod, remarcat insa la toate ISUZU-urile galatene il constituie suspensiile prea rigide.
Poza 1: YRE - usa I vedere superioara;
Poza 2: YRE - usa I vedere inferioara;
Poza 3: YRE - usa II vedere superioara;
Poza 4: YRE - usa II vedere inferioara.



1451 - YRE usa I zona superioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.09 kb
 Vizualizat:  de 14788 ori

1451 - YRE usa I zona superioara (19.07.2008).jpg



1450 - YRE usa I zona inferioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.5 kb
 Vizualizat:  de 14788 ori

1450 - YRE usa I zona inferioara (19.07.2008).jpg



1445 - YRE usa II zona superioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.12 kb
 Vizualizat:  de 14788 ori

1445 - YRE usa II zona superioara (19.07.2008).jpg



1444 - YRE usa II zona inferioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.12 kb
 Vizualizat:  de 14788 ori

1444 - YRE usa II zona inferioara (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 00:25:48    Titlul subiectului: 96699

Alte informatii:

1. ISUZU-ul JTD are motorul jos si conform primelor informatii se pare ca nu va mai fi reparat;
2. ISUZU-ul WZL a avut probleme cu electromotorul. A fost reparat si va fi folosit pe traseele locale pentru inca o perioada buna de timp;
3. ISUZU-ul WZG a fost si el reparat si in prezent ruleaza sub o noua relcama pe trasee precum 10 sau 20;
4. Midibuzul MAO nu arata insa prea bine si conform primelor informatii culese, se pare ca va fi primul dintre PRESTIJ-uri care va fi casat. In prezent, MAO se afla garat in parcarea autobazei si deocamdata s-a demontat sistemul de iluminare. Cam asa s-a inceput si cu ROCAR-ul MKB...
Pozele 1, 2 - MAO vedere frontala;
Poza 3 - MAO vedere posterioara.



1385 - MAO vedere frontala (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.31 kb
 Vizualizat:  de 14785 ori

1385 - MAO vedere frontala (19.07.2008).jpg



1386 - MAO vedere frontala (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.97 kb
 Vizualizat:  de 14785 ori

1386 - MAO vedere frontala (19.07.2008).jpg



1387 - MAO vedere posterioara (19.07.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.33 kb
 Vizualizat:  de 14785 ori

1387 - MAO vedere posterioara (19.07.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 07 Aug 2008 14:18:15    Titlul subiectului: 96760

Stie cineva ce s-a intamplat cu midibuzul ISUZU "EEK"? Ca nu l-am mai vazut de mult pe traseele locale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 2 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community