Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 01:29:22    Titlul subiectului: Midibuzele Transurb Galati 1203

Ca si in alte orase din tara, si-n Galati circula astfel de... mini-autobuze, economice, rapide si silentioase... dar foarte aglomerate...
Modelele sunt: Isuzu, Prestij si Guleryuz-Cobra, acestea din urma fiind mai mari si mai incapatoare.
Ordinea venirii lor in Galati este:
Isuzu - 1998
Prestij - 1999
Guleryuz-Cobra - 2001.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 12:08:59    Titlul subiectului: 56714

Vizitand Galati-ul anul trecut si asta vara am observat ca pe bulevarde circula autobuze midi si standard iar maxi-taxi majoritatea pe stradute inguste din cartiere. Aceste maxi-taxi au trasee si statii stabilite (de municipalitate cred) nu circula de capul lor si nu fac concurenta neloiala RAT-ul de acolo deoarece traseele lor nu sunt comune cu cele ale autobuzelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 00:25:30    Titlul subiectului: 27935

A aparut in Galati un ISUZU modernizat, alb cu niste onduleuri albastre (valuri mici). Este tip miniautocar, dotat cu aer conditionat si care apartine Transurb-ului, dar pe care nu l-am vazut sa faca vreun traseu. Are numarul GL03WUM si este folosit probabil numai pentru curse speciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 6124
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 12:28:36    Titlul subiectului: 78560

Câteva poze și de la mine, câte una cu fiecare tip de midibuz văzut.


GL03WZP-27429.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.54 kb
 Vizualizat:  de 24666 ori

GL03WZP-27429.jpg



GL05LXA-27446.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.68 kb
 Vizualizat:  de 24666 ori

GL05LXA-27446.jpg



GL05UMN-27466.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.11 kb
 Vizualizat:  de 24666 ori

GL05UMN-27466.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 22:50:40    Titlul subiectului: 79553

Nu stie nimeni ce s-a intamplat cu isuzul EEM? Ca nu l-am mai vazut de o gramada de timp. Are reclama cu INTERMEDIA (ca si colegul WZN).


_AWZN-29_1.jpg
 Descriere:
exact la fel arata.
 Mărime fișier:  20.26 kb
 Vizualizat:  de 24485 ori

_AWZN-29_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 04:07:26    Titlul subiectului: Midibuzele Guleryuz Cobra 81357

Ce imi displace mie referitor la Cobre - nu mi se pare deloc o idee buna achizitia lor, mai ales pentru traseul 102. Aceste autobuze sunt destinate transportului interjudetean (parerea mea) si nu transportului in comun. Intr-un timp VOE servea curse interjudetene; spre ex. am fost la Tecuci si spre marea mea uimire l-am vazut trecand pe langa mine Shocked; altadata l-am vazut transportand membrii Partidului Conservator. Si pe UEE l-am vazut cu perdele la geam transportand calatori, nu stiu traseul ca scria Cursa Speciala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 10:50:52    Titlul subiectului: 81361

O parte din autobuzele Cobra sunt utilizate atat pe traseele locale cat si in transporturi speciale, dupa cum bine a observat si deprodio. Pe langa VOE si UEE, un alt autobuz utilizat ( mai rar ) pentru cursele speciale este UMO. O data l-am vazut si pe UMN efectuand o astfel de calatorie.
UEE se doreste - in opinia mea - a fi cel mai ingrijit autobuz din lotul Cobrelor. Interiorul este curat si autobuzul condus cu grija. Pentru "ocaziile speciale" se instaleaza perdelutele de care a amintit si deprodio. Pe traseele locale, aceste perdelute sunt scoase. Soferii care il conduc pe UEE se poarta la costum ( camasa, sacou, cravata - functie de capriciile vremii) indiferent ca autobuzul circula pe liniile locale sau pe Cursele Speciale. Consider o nota de respect si de apreciere aceasta costumatie a lor. Desigur, intentia este ca UEE poate in orice moment al zilei o cursa interjudeteana "speciala".
In interiorul Cobrei UEE s-au produs modificari in partea din spate. Ma refer la faptul ca cele trei scaune de deasupra motorului au fost imprumutate de la un PRESTIJ iar mocheta de pe jos, cea de pe treapta aferenta celor trei scaune a fost si ea schimbata. In plus, ( sau mai corect ar fi trebuit spus "in minus" ) cateva bare de sustinere de la spatele autobuzului au fost date jos si altele ( cele de pe partea dreapta a sensului de mers) au fost inlocuite. Se stie ca toate barele de sustinere pentru calatori existente in autobuzele Cobra sunt culoare verde ( asa au iesit din fabrica), ori la UEE, barele din stanga sunt gri argintii, si subtiri, ca la Prestij-uri si Isuzu-uri.

Am sa prezint o lista cu autobuzele functionale in prima perioada a anului 2007, in functie de marca autobuzului. Observatiile pe care le-am facut, referitoare la gradul de utilizare pe traseele locale si pe liniile de Curse Conventie sunt personale :
UXA-Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
UXB- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
UXC- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
UEE- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee si rareori pe Curse Conventie;
UUV- Guleryuz Cobra- utilizat deseori pe trasee;
VOD- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
VOE- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
UMN- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee si rareori pe Curse Conventie;
UMO- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee si rareori pe Curse Conventie;
WKC- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
CIH- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
CIJ- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
CIK- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee;
CKW- Guleryuz Cobra- utilizat deseori pe trasee;
CEY- Guleryuz Cobra - utilizat deseori pe trasee
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 16:58:00    Titlul subiectului: 81371

UEE cu perdelute si in CURSA SPECIALA la IASI...
A adus pelerini la Iasi. Se stie ca pe 14 Octombrie este ,,Sf. Cuvioasa Paraschiva. Iar la Iasi se afla depuse sfintele Moaste si mii de pelerini viziteaza Capitala Moldovei in aceasta perioada.



GL 05 UEE.......JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.89 kb
 Vizualizat:  de 23009 ori

GL 05 UEE.......JPG



GL 05 UEE........JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.19 kb
 Vizualizat:  de 23008 ori

GL 05 UEE........JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 17:00:04    Titlul subiectului: 81372

si VOE pare sa-l urmeze pe UEE..


GL 05 VOE..JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.7 kb
 Vizualizat:  de 23007 ori

GL 05 VOE..JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 13 Aug 2007 02:04:33    Titlul subiectului: 81479

Ceea ce "strica" - din punctul meu de vedere - imaginea lui UEE este vopseaua aceea albastra din jurul mastii ce protejeaza farurile. Nu vad ce rost avea sa se "fardeze" infatisarea acestei Cobre.
Sincer sa fiu, mi-ar fi placut sa-l lase pe UEE asa cum era cand a fost adus prima oara in Galati.

In urma unei discutii cu OAB referitoare la autobuzele Cobra, am vizitat site-ul oficial al acestora. Mentionez ca informatiile pe care urmeaza sa le postez sunt luate de pe acest site. Iata adresa: http://www.guleryuz.com
Am sa mai amintesc inca o data, ca la Galati functioneaza doua tipuri de Cobre:
-Cobra GM180 standard;
-Cobra GM180 cu podea joasa.
Iata-le si pe site-ul oficial:



GM180-Standard.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.08 kb
 Vizualizat:  de 22926 ori

GM180-Standard.jpg



GM180-Cu podea joasa.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.07 kb
 Vizualizat:  de 22926 ori

GM180-Cu podea joasa.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 13 Aug 2007 02:13:09    Titlul subiectului: 81480

Si acum, cateva detalii tehnice, luate de pe site-ul amintit anterior.
Marca: Guleryuz Cobra;
Model: GM180;
Motor: MAN180 Hp EURO3, Turbo Intercooler;
Pentru puntea din fata: Anvelope MAN VOK-05, Janta de 17.5;
Pentru puntea din spate: Anvelope MAN HY 0925-F00, Janta de 17.5;
Transmisie: ZF S6 700 BO;
Lungime: 9 metri;
Suspensie: pe baza de aer;
Sasiu: tip monobloc;
Numar maxim de locuri: 35
Sa vedem si un set de poze:



Bord Cobra.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.52 kb
 Vizualizat:  de 22923 ori

Bord Cobra.jpg



Cobra-a II-a usa.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.23 kb
 Vizualizat:  de 22923 ori

Cobra-a II-a usa.jpg



Cobra-motorul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.35 kb
 Vizualizat:  de 22923 ori

Cobra-motorul.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 13 Aug 2007 02:18:19    Titlul subiectului: 81481

Am sa prezint si cateva poze cu interiorul acestor doua tipuri de Cobre:

O informatie referitoare la modul de comandare a usilor: in varianta din fabrica, usile sunt accesate prin intermediul a doua butoane amplasate in bord, in partea dreapta a soferului. La Galati, s-a operat o schimbare la acest sistem, mai precis, o parte din Cobre au butoanele suplimentare de actionare a usilor atasate de schimbatorul de viteze!
Butoanele din bord pentru accesarea usilor nu au fost scoase, ele se utilizeaza doar atunci cand butoanele de pe schimbator sunt defecte. Modul de atasare al acestor butoane se realizeaza cu izolerband ( metoda primitiva). Soferii actioneaza mult mai usor butoanele de la nivelul schimbatorului decat din bord. Prin urmare:
-metoda implica o manevra facila de actionare a usilor;
-metoda poate fi interpretata ca o masura de siguranta ( in cazul in care se defecteaza butoanele de pe schimbator, se pot utiliza cele din bord).



Cobra Standard-vedere din fata spre spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.44 kb
 Vizualizat:  de 22921 ori

Cobra Standard-vedere din fata spre spate.jpg



Cobra Standard-vedere din spate spre fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.12 kb
 Vizualizat:  de 22921 ori

Cobra Standard-vedere din spate spre fata.jpg



Cobra cu podea joasa - Interior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.57 kb
 Vizualizat:  de 22921 ori

Cobra cu podea joasa - Interior.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 14:44:05    Titlul subiectului: 81908

Cele doua marci de midibuze sunt ISUZU si PRESTIJ. Am sa prezint o lista cu midibuzele din Galati care apartin TRANSURB-ului:
WZF, WZG, WZH, WZJ, WZK, WZL, WZM, WZN, WZO, WZP, WZR - marca Isuzu. Este primul set de midibuze achizitionat de TRANSURB. Prima oara au fost utilizate doar pe linia 102 apoi au fost trecute si pe liniile 11 barat, 20 barat si 9 barat. In prezent functioneaza pe toate traseele.
JTD, JTE - marca Isuzu;
EEJ, EEK, EEL, EEM - marca Isuzu;
XDL, XDM, XDN, XDO - marca Isuzu;
YRA, YRB, YRC, YRD, YRE - marca Isuzu.
Dupa Isuzu, TRANSURB-ul a achizitionat Prestij-urile. Iata-le si pe acestea in ordinea numarului de parc:
LXA, LXB, LXC, LXD - marca Prestij;
MAO, MAU, MAV, MAW, MAY - marca Prestij;
MIE, MIJ - marca Prestij;
MKN, MKO, MKP - marca Prestij;
MRM, MRN, MRO, MRP, MRR, MRU - marca Prestij.
In primul semestru al anului 2007, toate aceste midibuze erau functionale. Isuzu-urile au inceput sa oboseasca, la fel si unele Prestij. Am sa precizez faptul ca si Prestij-urile sunt utilizate pe majoritatea traseelor.

Legat de Isuzu-ul cu numarul de parc EEM. Astazi am aflat - oficial - ca EEM nu va mai fi vazut vreodata pe strazile Galati-ului. Midibuzul este defect si-l vor casa cat de curand. Probabil ca starea acestuia este destul de grava daca s-a hotarat sa se treaca la casare si nu la un set de reparatii... In prezent am inteles ca mecanicii demonteaza materialele utile ale lui EEM pentru alte midibuze.

Astazi, Prestij-ul cu numarul de parc MIE a fost scos din garaj si trimis pe traseul 29. Se pare ca defectiunea (functionarea necorespunzatoare a electromotorului) nu a fost remediata in totalitate, cu toate ca MIE a fost la reparatii pentru cateva zile..


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 29 Oct 2009 12:41:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2007 16:06:40    Titlul subiectului: 82245

Ca tot veni vorba de "ochelarii"lui UEE,am observat ca si CIJ i-a luat exemplul.Oare va deveni o moda la Cobre "ochelarii?'
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2007 23:30:21    Titlul subiectului: 82257

Sper ca "moda" asta, referitoare la vopsitul mastilor de faruri in albastru ( sau in alte culori ) sa nu se extinda. Am vazut si eu CIJ-ul. Din punct de vedere estetic, albastrul acela nu se potriveste deloc.
Am remarcat masti de faruri vopsite in diferite culori si in cazul unor Rocar-uri U 312 B. Unul dintre soferii acestor Rocar-uri mi-a spus ca prin vopsire s-a incercat "scoaterea in evidenta a farurilor" ( citatul apartine persoanei respective). Recunosc ca omul are dreptate insa as fi preferat sa "scoata in evidenta" farurile intr-un mod mai placut dpdv estetic...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2007 23:49:18    Titlul subiectului: 82686

In ultima vreme m-am deplasat aproape zilnic prin oras cu midibuzele Transurb-ului. D.p.d.v. al interiorului am constatat ca scaunele pentru pasageri cu care sunt dotate Isuzu-urile sunt mult mai rezistente decat cele ale Prestij-urilor.
La Isuzu-uri, scaunele sunt imburetate si sunt usor de reparat - multe dintre aceste scaune au fost re-tapitate - pe cand la Prestij-uri, scaunele sunt confectionate din material plastic... casant, acoperit cu o suprafata modelata dupa forma scaunului, invelita intr-un material textil. Acestea din urma nu pot fi reparate.
In aceasta seara (12.09.2007) am calatorit cu Prestij-ul LXB care deservea traseul 29. Interiorul acestui midibuz arata dezastruos:
-majoritatea scaunelor sunt sparte si scartaie atunci cand iti faci curaj sa te asezi pe ele,
-in mijlocul midibuzului se gaseste un scaun incomplet, cu spatarul rupt,
-alte scaune se deformeaza sub greutatea pasagerilor provocand senzatia ca la cea mai mica denivelare a drumului pasagerii respectivi se pot trezi direct pe podea.
Sper ca aceste scaune sa fie inlocuite cu altele mai rezistente. De asemenea, din surse neoficiale am aflat ca pe viitor se intentioneaza ca o parte din Prestij-uri sa fie reconditionate la interior cu scaune de la Isuzu-urile care vor fi casate sau de la alte autobuze care vor fi retrase din circulatie.


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 29 Oct 2009 12:38:39, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 23:03:03    Titlul subiectului: 87396

UEE este cel mai ingrijit midibuz Cobra, as vrea sa stiu si eu pe ce trasee ruleaza... Circula numai pe 17? Am vazut ca avea placute si cu rute Galati - alte orase!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 01:08:11    Titlul subiectului: 87408

Da, de obicei UEE circula doar pe traseul 17 si uneori, alaturi de un alt midibuz Cobra - este vorba de VOE - efectueaza diferite "Curse Externe". Rareori am vazut UEE-ul pe traseul 102 sau 11.
Nu stiu cati dintre dvs. au remarcat aspectul interior al Cobrei UEE... Sistemul de incalzire este dispus longitudinal continuu, la baza scaunelor, total diferit de al celorlalte Cobre... De asemenea, elementele de deschidere ale usilor sunt prevazute cu sistem auxiliar de manipulare (gemuletul rotund de siguranta) amplasat frontal, pe cand la celelalte Cobre, acesta este amplasat lateral, pe panoul de comanda... De asemenea, mai exista si alte aspecte diferite intre UEE si celelalte Cobre, precum - de exemplu - sistemul prin care se avertizeaza soferul sa opreasca mijlocul de transport (butoanele de STOP)...
Desigur, mai sunt multe alte elemente distincte... Chiar daca la interior s-au operat unele schimbari (s-au inlocuit bare de sustinere pentru pasageri, scaune si mocheta in partea din spate), UEE ramane un"midibuz de protocol" al Transurb-ului.
UEE-ul nu este un tip mai vechi de Cobra. El a fost pregatit pentru "trasee speciale" si are un aspect fizic mai "special"si dotari interioare mai sofisticate, tocmai din acest motiv. Mentionez ca modificarile nu au fost operate de Transurb. UEE-ul a venit la Galati deja "modificat".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 16:56:05    Titlul subiectului: 87620

In total sunt 15 Cobre: 9 de tip standard si 6 cu podea joasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 01:22:16    Titlul subiectului: 87662

1. Cât de stabile sunt Isuzu și Prestij? Le văd ca foarte înalte în raport cu lungimea și lățimea.
2. Deși au două uși comandate de la șofer - cerință "neoficială" pentru ca un vehicul să poată efectua serviciu de transport regulat de călători - midibuzele respective le văd potrivite pentru transportul ocazional al grupurilor organizate: excursii, pelerinaje etc. ; în cel mai rău caz, le văd pe rute interubane și suburbane cu trafic redus de călători. Sincer, nu le văd apte pentru a face față civilizat unui transport urban, indiferent de orașul în care s-ar afla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 514
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 03:11:03    Titlul subiectului: 87667

Nici nu sunt apte. Eu nu stiu ce au avut in cap "oamenii de sus"sa le achizitioneze si, mai ales sa le introduca pe trasee importante, cum ar fi 102, 11, 104 si traseele de gara.
La orele de varf, cel putin, se calatorea greu tare de tot si, mai ales vara in intervalul orar 12-15.
Acum vad ca s-au mai desteptat cu COBRELE si DAB-urile.De exemplu: cum sa fie pe acelasi traseu un ROCAR DE SIMON si un ISUZU? sau un troleibuz si un PRESTIJ?
Trebuie sa recunosc ca acum nu se mai practica asa ceva, odata cu introducerea DAB-urilor. Sau ce mi se pare mie inexplicabil, este introducerea ISUZU-urilor si PRESTIJ-urilor pe trasee de gara; mai ales cand vine un tren, se circula incomfortabil.
Si la astfel de "tratament"asupra celor doua tipuri de midibuze mentiomate mai sus, mi se pare si normal ca EEM a cedat asa de repede...De exemplu, in statia din Tiglina 2, in timp ce ISUZU-urile/PRESTIJ-urile abia faceau fata calatorilor, un ROCAR circula gol fiind pe CURSA CONVENTIE si fara nici un calator in el. Ei chiar nu observa capacitatea mijloacelor de transport?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 23:03:28    Titlul subiectului: 87833

Schimbarile operate de Transurb in grila de repartizare a midibuzelor si autobuzelor pe traseele locale sunt, in prezent, multumitoare. Sa recunoastem, este loc si de mai bine si sursele oficiale cu care am discutat recent afirma ca situatia se va imbunatati odata cu introducerea celui de-al doilea lot de DAB-uri.
In prezent, midibuzele sunt grupate pe trasee cu flux mediu si redus de calatori. "Exceptiile" care functioneaza pe traseele cu flux ridicat de calatori sunt, de obicei, sprijinite de autobuzele ROCAR. Multi dintre cei cu care am discutat acest aspect au afirmat ca ma insel si si-au sustinut punctul de vedere exemplificand prin midibuzele de pe traseul 104, 17 si 20. Am sa va raspund ca si aceste midibuze sunt "sustinute" de autobuzele ROCAR si chiar de DAB-uri:
-de obicei, inaintea unui midibuz care suplineste traseul 104 se afla, la "distanta" de cateva minute, un autobuz ROCAR pe traseul 9. Pentru cei care nu cunosc harta traseelor din orasul Galati mentionez ca traseul 9 are - cu exceptia capatului aflat la Gara C.F.R. - toate statiile in comun cu 104;
-midibuzele care circula pe traseul 17 sunt sprijinite, pe o portiune de linie cu flux ridicat de ROCAR-urile de pe traseul 22 iar pe cealalta portiune de linie (tot cu flux ridicat) de DAB-urile ce ruleaza pe traseul 102;
-midibuzele care circula pe traseul 20 sunt, de asemenea, sprijinite de ROCAR-urile care ruleaza pe aceelasi traseu si totodata de ROCAR-urile care suplinesc traseul 22. Mentionez ca traseul 20 are majoritatea statiilor comune cu traseul 22.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 23:48:13    Titlul subiectului: 88457

Midibuzul LXB a beneficiat de o refacere substantiala a interiorului in cursul ultimului RK. Majoritatea scaunelor erau sparte si instabile si prin urmare, o mare parte dintre acestea au fost schimbate. Un alt set de operatii a avut loc si la partea tehnica a acestui midibuz.
In prezent, LXB este din nou functional. Iata si o poza realizata in cursul zilei de ieri (08.02.2008) In planul indepartat se poate observa (o parte din) autobuzul BZF, utilizat pe traseul 31:

Un alt midibuz la care s-au operat schimbari (de aceasta data exterioare) este MKO. Din poza de mai jos se poate observa ca nuanta barei de protectie difera de culoarea originala a midibuzului. Mentionez ca aceasta modificare nu este recenta si s-a realizat datorita unui accident in zona bancilor (tamponare din imprudenta cu un autoturism) care a avut ca urmare, in cazul midibuzului, inlocuirea barei frontale de protectie si a mastii farului stang.

Un accident "lateral" a suferit si midibuzul MRN, surprins zilele trecute pe traseul 104. Prima poza a fost realizata in penultima statie a traseului respectiv (unde exista ghereta unde se semneaza foaia de linie si se vand bilete de transport).



LXB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.14 kb
 Vizualizat:  de 23730 ori

LXB.jpg



mko.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.73 kb
 Vizualizat:  de 23222 ori

mko.jpg



mrn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.26 kb
 Vizualizat:  de 23222 ori

mrn.jpg




Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 29 Oct 2009 12:46:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 22:37:58    Titlul subiectului: 89527

Cobrele sunt mai spatioase, dar nu indeajuns; motorul este OK.
Dar unele autobuze nu au reclama, altele au reclama rosie, altele albastra...ar trebui ca toate sa aiba aceleasi reclame.
Si eu am observat autobuzul CIJ care are farurile albastre iar la UEE barile de sprijin sunt de alta culoare. Cred ca a fost o idee buna achizitionarea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mar 2008 22:46:36    Titlul subiectului: 89788

Un numar restrans de midibuze ruleaza pe traseul 29; dintre acestea, l-am surprins astazi pe MAV, prezentat in poza de mai jos. Mentionez faptul ca, pe langa MAV, pe traseul 29 mai ruleaza deseori MRM, YRD, LXB si LXC.


MAV - lateral fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.34 kb
 Vizualizat:  de 23615 ori

MAV - lateral fata.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 1 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community