Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Midibuzele Transurb Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 26 Sep 2010 23:30:44    Titlul subiectului: 133990

XDL nu va mai fi refacut. Este unul dintre mijloacele de transport aflate deja in descompunere. Au mai ramas 19 active...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 09:40:33    Titlul subiectului: 133992

Mai sunt 18 active (EEJ, EEL, JTE, WZG, WZH, WZL, WZM, WZN, WZO, WZP, XDM, XDN, XDO, YRA, YRB, YRC, YRD si YRE).
Acum XDL unde se afla? Pe G.Cosbuc sau la P-ta Energiei si despre Prestij-ul MIJ ce se mai stie? Cand va mai iesi la trasee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 10:28:51    Titlul subiectului: 133995

Ultima oara cand m-am interesat de XDL se afla pe Cosbuc, la Autobaza 1. Nu stiu daca intre timp a fost mutat la 4 (am sa revin insa cu un raspuns concret). MIJ ar fi trebuit sa iasa de ceva vreme, probabil mai sunt unele detalii de fixat desi prezenta sa in circuitul urban era anuntata de mai bine de o luna... Ma rog, mai apar si probleme, ca la orice reparatie capitala.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 10:30:53    Titlul subiectului: 135591

S-a tot amanat momentul... Zi de vara pana-n seara si tot n-am vazut Prestij-ul MIJ in circuitul urban. Ei bine, a iesit saptamana asta si arata la fel de prezentabil ca MRM. Azi am crezut ca e prima lui zi de serviciu... De fapt este a treia.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 12:43:09    Titlul subiectului: 135600

La ce traseu il putem vedea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 13:33:51    Titlul subiectului: 135602

11 pentru tura intai...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 11:12:19    Titlul subiectului: 135788

Astazi am avut parte de-o noua surpriza: Prestij-ul MAY a primit doua dungi pe posterior si laterale devenind astfel cel mai simplu de recunoscut midibuz din trafic. "Tonul" a fost de MKN, si el cu dungi albastre si rosii insa ceva mai late decat cele postate pe MAY. Din pacate, MKN promoveaza reclama la Ramplast (si el e usor de recunoscut in trafic, fiind singurul midibuz Prestij cu reclama) si nu ii mai putem admira dungile (amintind intr-un "mini fel" de reclamele de odinioara de la tigarile Assos)


MAY.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.19 kb
 Vizualizat:  de 11203 ori

MAY.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 22:18:48    Titlul subiectului: 135876

O ocazie frumoasa astazi: in poza de mai jos vedem Prestij-ul MIJ, asa cum se prezinta dupa lunga perioada in care a stat prin reparatii.
Nu am calatorit cu el inca. Oricum, la exterior se prezinta impecabil, parca "si mai si" decat colegul MRM...



IMG_3543.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.69 kb
 Vizualizat:  de 11179 ori

IMG_3543.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 01:07:44    Titlul subiectului: 135880

Am calatorit cu el in decursul zilei de azi pe traseul 22 si pot sa zic ca arata aproape ca scos din fabrica.Singurul detaliu prin care se observa ca are o varsta e lipsa ceasului din fata in partea de sus,locul ceasului fiind acoperit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:01:13    Titlul subiectului: 136098

Astazi prezint in cadrul acestui topic unul dintre midibuzele Cobra din primul lot (2000). Este vorba de UMO, care desi nu a primit tratamente speciale, se pastreaza in conditii exceptionale de functionare. Cei care au proiectat si construit Cobrele au dat dovada de mult talent si totodata responsabilitate precum si respect fata de calatori: au trecut zece ani de la debut si UMO (alaturi de alte Cobre) se comporta exceptional in circuitul urban. Masinile astea au fost o alegere buna...
Sa vedem in poza de mai jos subiectul acestei prezentari:



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.37 kb
 Vizualizat:  de 11103 ori

1.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:18:36    Titlul subiectului: 136101

Salonul se prezinta in conditii care n-ar justifica utilizarea accentuata si inca pe trasee cu flux mare de calatori: mocheta a rezistat si pana acum, fara a necesita carpiri sau fixari, panourile laterale precum si cele frontale sunt nedeformate, barele de sustinere sunt toate in locatiile originale la fel si banchetele. Deci... nu s-a pierdut nimic din dotarile esentiale ale salonului. Ah, da, o mica exceptie... butoanele de "Stop" amplasate in plafon, probabil scoase de sofer pentru a nu mai permite infantililor sa se joace la ele pe parcursul calatoriei sau la plecarea din statii.
Cateva semne de graffiti lasate pe spatarele banchetelor precum si cateva taieturi in burete amintesc de faptul ca UMO ruleaza la Galati si trebuie, de voie, de nevoie, sa transporte si cocalari.
Sistemul de iluminare este activ pe ambele ramuri iar boxele, desi sunt toate in pozitiile stabilite, nu am vazut sa fie functionale (probabil devin atunci cand soferul da drumul la radio si face "conexiunea" si pentru cei din salon, aflati la mila sa... Wink )
Postez mai jos doua seturi de poze cu aspecte din salonul lui UMO:



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.17 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.25 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.44 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.89 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.58 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

6.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.01 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.62 kb
 Vizualizat:  de 11099 ori

8.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:20:17    Titlul subiectului: 136102

Si al doilea set:


9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.68 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

9.jpg



10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.39 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

10.jpg



11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.41 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

11.jpg



12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.85 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

12.jpg



13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.71 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

13.jpg



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.81 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.22 kb
 Vizualizat:  de 11096 ori

15.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:25:15    Titlul subiectului: 136103

Cabina pastreaza trasaturile clasice; a primit putine modificari, si acelea impuse mai mult de conditiile de transport. In alta ordine de idei, este vorba de perdeluta din spatele cabinei soferului precum si de panoul curbat dintre barele de sustinere ce separa totodata cabina de salon. Nu exista zorzoane, abtibilduri sau alte elemente de kitch in zona frontala.
Sa vedem:



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.47 kb
 Vizualizat:  de 11095 ori

16.jpg



17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.47 kb
 Vizualizat:  de 11095 ori

17.jpg



18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.26 kb
 Vizualizat:  de 11095 ori

18.jpg



19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.68 kb
 Vizualizat:  de 11095 ori

19.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:30:37    Titlul subiectului: 136104

Usile fie au fost centrate recent, fie si-au pastrat aceasta proprietate. Cateva probleme sunt la captuseala canatelor pliante, evident roasa de vreme si totodata deranjata de calatorii mai grabiti. Barele de urcare amplasate pe canate sunt cele originale insa, in mod ciudat, apar si nuante de rosu pe ele, ca si cum ar dori sa induca in eroare un pasionat Rolling Eyes In fine, fiecare cu povestea lui.
Treptele au primit corniere subtiri, de intarire, marcate cu un material reflectorizant care a rezistat pentru multi ani, la multe lovituri de bombeu... Sistemul de iluminare aferent accesului/coborarii in/din salon este activ integral.



20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.11 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

20.jpg



21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.7 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

21.jpg



22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.08 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

22.jpg



23.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.61 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

23.jpg



24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.14 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

24.jpg



25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.75 kb
 Vizualizat:  de 11093 ori

25.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:37:14    Titlul subiectului: 136105

Si in fine, in incheierea prezentarii, amintesc de cateva detalii ale acestei Cobre:

1. perforatorul clasic (la unele masini au fost reintroduse cele vechi, rotunde si cu buton in mijloc). UMO are doua astfel de aparate, unul in zona posterioara si unul langa cabina soferului;
2. radiator (calorifer). UMO are doua astfel de elemente functionale, ambele amplasate sub banchete, undeva pe la mijlocul salonului;
3 si 4. Anunturi... Fiecare masina a primit astfel de simboluri, UMO are cate una amplasata in dreptul fiecarei usi. Poate, poate, calatorii vor tine cont de ele...



26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.46 kb
 Vizualizat:  de 11091 ori

26.jpg



27.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.81 kb
 Vizualizat:  de 11091 ori

27.jpg



28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.68 kb
 Vizualizat:  de 11091 ori

28.jpg



29.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.22 kb
 Vizualizat:  de 11091 ori

29.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Noi 2010 14:56:30    Titlul subiectului: 136921

Sarbatorile Galatiului se apropie iar negustorii si-au facut deja aparitia. Transportul acestora este asigurat de Transurb. Nu stiu deocamdata daca este vorba de o singura masina sau mai multe... Cert este ca azi dimineata, negustorii care isi au tarabele amplasate la Potcoava de Aur au venit cu midibuzul MAY. Iata-l mai jos, la "locul faptei".


MAY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.45 kb
 Vizualizat:  de 10959 ori

MAY.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Noi 2010 16:52:19    Titlul subiectului: 136924

Negustori care au venit din Sinaia, Busteni, Valea-Calugareasca si Ploiesti. Am surprins pe Centura Ploiestiului un midibuz de Galati al Transurb plin cu calatori ce venea si el spre Galati, eu veneam cu masina tot din acea zona!
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 17:41:40    Titlul subiectului: 137549

Imi semnala cu ceva timp in urma colegul deprodio despre disparitia Isuzu-ului XDM din peisajul urban. Astazi am reusit sa aflu ce se intampla cu aceasta masina: scapa ulei pe la simering si asteapta sa fie reparata. In alta ordine de idei, XDM nu va fi casat (desi initial se propusese acest lucru - inainte de sosirea DAF-urilor).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 23:28:06    Titlul subiectului: 138255

Am cam neglijat in ultima perioada midibuzele Isuzu... Shame on me!
Aseara am calatorit cu unul dintre acestea, inca aflate in functiune. Este vorba despre XDN, care a primit in ultima vreme ceva imbunatatiri: banchete schimbate, mocheta carpita, interventii de natura tehnica, toate anuntand prelungirea contractului cu Transurb-ul. Am efectuat cateva poze in graba... le puteti observa mai jos. Tehnic, XDN nu-si prea tradeaza varsta dar estetic... sa zicem ca sunt unele elemente care "barfesc", precum panourile laterale din zona posterioara stanga, materialul izolant dintre canatele celei de-a doua usi, aproape disparut, marginile intarite ale treptelor... Oricum, trebuie sa fii atent la detalii pentru a-ti da cu parerea la varsta acestui midibuz. Iluminarea pentru accesul/coborarea din salon e functionala integral, la fel si becurile transversale precum si cel pentru cabina soferului. Usile sunt centrate si se inchid intr-un mod ceva mai pasnic decat la achizitie...
Haideti sa vedem pozele alea.



30.12.2010 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249 kb
 Vizualizat:  de 10705 ori

30.12.2010 003.jpg



30.12.2010 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.24 kb
 Vizualizat:  de 10705 ori

30.12.2010 004.jpg



30.12.2010 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.79 kb
 Vizualizat:  de 10705 ori

30.12.2010 005.jpg



30.12.2010 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.56 kb
 Vizualizat:  de 10705 ori

30.12.2010 006.jpg



30.12.2010 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.3 kb
 Vizualizat:  de 10705 ori

30.12.2010 007.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 10 Feb 2011 23:27:21    Titlul subiectului: 139754

Cobra CIK arata si ea destul de bine... Asta daca ar fi sa tinem cont de varsta ei. Cate un covoras, cate un deodorizant... Acum nu mai este o masina titulara si prin urmare cel care o conduce poate avea mai multa grija de ea (tehnic si estetic). Ce pot spune... masina se comporta foarte bine, motorul nu da semne de oboseala iar reclama aceea la Dedeman continua s-o arate portocalie...
Daca n-ar fi semnele acelea de graffiti, masina ar arata impecabil. Sa vedem doua fotografii facute in salon, astazi, cand CIK a fost la traseul 10.



10.02.2011 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.95 kb
 Vizualizat:  de 10479 ori

10.02.2011 004.jpg



10.02.2011 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.4 kb
 Vizualizat:  de 10479 ori

10.02.2011 005.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 17:04:12    Titlul subiectului: 140561

Iata ca astazi a revenit dupa mult timp de absenta in peisajul local Isuzu-ul XDM pe traseul 16.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Apr 2011 23:03:38    Titlul subiectului: 142537

Amiralul a scris:
XDL nu va mai fi refacut. Este unul dintre mijloacele de transport aflate deja in descompunere. Au mai ramas 19 active...
O revenire total neasteptata...astazi a revenit pe traseele locale midibuzul Isuzu XDL pe traseul 20.
Se pare ca acesta a trecut printr-un lung RK deoarece a lipsit pret de 2 ani de pe trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 00:59:56    Titlul subiectului: 142603

Este, intr-adevar... XDL-ul a avut probleme cu motorul dar, din pacate nu a primit intaietatea cuvenita. Au trecut aproximativ doi ani (dupa cum zicea colegul nostru "deprodio") pana sa apara din nou in peisajul urban. Din cate mi s-a spus, are deocamdata un singur sofer titular (ca majoritatea midibuzelor) si n-am reusit sa-l prind la foto.
Atunci cand una dintre masini ajunge la Autobaza 4 se creaza o bresa in "sistemul de informare"... Acolo ajung, de obicei, doar "pensionarele" parcului auto.
XDL s-a bucurat de toata atentia mecanicilor. S-a intervenit atat la interior cat si la exterior (vopsea noua, aspect impecabil). Ce pot spune... acestea sunt informatiile. Astept sa-l prind si eu in obiectiv pentru o analiza mai amanuntita.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 510
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2011 13:58:44    Titlul subiectului: 142725

Am observat ca MKN si-a "incheiat contractul" cu Ramplast, aratand cam "sifonat" in urma dezlipirii autocolantelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 00:22:17    Titlul subiectului: 144056

LXA a ramas fara unul dintre geamurile ultimului canat. Problema devine clasica... ciu-ciu piese de schimb, prin urmare, pana la o noua inlocuire a elementului spart, LXA va rula cu un panou alb... (Voi reveni cu poze justificative).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 10 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community