Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari / desfiintari / modificari trasee
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 35, 36, 37  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 14:04:54    Titlul subiectului: *Cum ati reface reteaua de tramvaie in centru? 55287

In primul rand as desfinta toate mijloacele de suprafata care suprapun metroul...si as introduce linii noi spre cartierele periferice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 20:00:46    Titlul subiectului: 55291

Deci ai desfiinta 312, 313, 381, care și ele dublează metroul! Deci ar trebui zburate și ele!
... Dar nu te văd mergând pe jos de la Liceul Șincai la Palatul Copiilor.
Nu susțin desființarea lui 312 , 313 și 381!


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Joi 27 Oct 2005 12:03:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 08:54:28    Titlul subiectului: 55293

Nu inteleg ideea asta cu desfiintarea liniilor de suprafata care dubleaza metroul! Cred ca nu stii ce vorbesti! Uite, eu stau in Militari, in dreptul statiei RATB Apusului (nu la Complex). Dupa cum spui tu, ar trebui desfiintate liniile RATB care dubleaza metroul, adica sa nu mai fie nimic din 61/62/136/236/336!!!
Si eu sa fiu nevoit sa merg pe jos fie pana la M Pacii fie pana la M Gorjului, sa astept o gramada pana vine un metrou, apoi la M Eroilor sa merg cu gloata sa traversez la linia cealalta, sa astept iar pana vine metroul de Gara de Nord, apoi de la M Gara de Nord sa merg iar pe jos o gramada pana la servici, in timp ce troleibuzul 62 ma lasa la 50 de metri...
Desigur nu are rost sa fie dublate liniile de metrou acolo unde sunt facute cu cap, dar unde conduc la timpi de parcurs foarte asemanatori, dar presupunand transbordari si mers pe jos...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 12:28:48    Titlul subiectului: 55305

Desfiintarea liniilor care suprapun metroul e o prostie.
Vreti si la transport ceva gen Astral - RDS/RCS, sa nu puteti avea alternativa si sa inghititi in sec cand stati 15 minute la metrou si statia e full, asa cum se intampla acum?
Cand va fi refacuta reteaua de troleibuze Berceni-Baneasa (proiect oprit momentan din cauza unuia care vrea sa fim si noi in pas cu Brasovul si Iasiul), veti vedea cum vor geme de calatori troleibuzele.
Din auzite, ar fi fost vorba de niste vehicule hibride ce ar fi circulat pana la refacerea completa a retelei sau in zonele unde este imposibil de montat.
Imi place metroul si circul frecvent cu el, dar nimeni nu are dreptul sa-mi restranga libertatea de miscare obligandu-ma sa merg doar cu el.
Probabil ca multi dintre noi am ramas cu sechele de la monopolurile
care ne-au marcat existenta atata vreme si habar n-avem ce-nseamna concurenta! Nu uitati ca metroul nu apartine RATB!
Gandind asa, am putea desfiinta complet RATB-ul pentru a nu face
concurenta taxiurilor!
Reintroducerea liniei de troleibuz Berceni-Baneasa care ar fi o legatura excelenta pentru zonele strabatute si ar oferi o alternativa la metrou. Ati vazut ce aglomeratie e pe 381? Stiti de ce? Pentru ca oamenii n-au bani de dat si pe abonament RATB si pe abonament metrorex.
Si ganditi-va si la situatia actuala: cum ajung de la Sf. Gheorge la Scala? Merg pe jos?
Cand s-au desfiintat preorasenestile n-a fost cine stie ce scandal, dar sa vedeti voi ce-o sa fie cand se vor desfiinta din liniile urbane? Va mai amintiti cozile de la metrou care ieseau pana afara cand a fost o greva la RATB acum cativa ani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 12:33:18    Titlul subiectului: SUPRAPUNERI si PRESUPUNERI 55306

Sint suprapuneri si suprapuneri intre reteaua de suprafata si cea subterana:
- suprapunerea idioata: Basescu primar voia sa ne puna un troleibuz intre Unirii si Victoriei (de unde era sa stie el ca exista deja metroul? Era primar, nu gropar, si in plus avea limuzina de functiune).
- suprapunerea necesara: o linie de suprafata legand Militarii de Gara de Nord este necesara fiindca evita corespondenta (mai ales ca in general oamenii sint incarcati cu bagaje...)
In perioada de criza din ziua de astazi este complet inept sa faci noi linii de suprafata care sa concurenteze metroul cand ai nevoie de vehicule pe alte linii, supraincarcate, care nu concurenteaza pe nimeni (poate maxi-taxi, de care ma cam doare in cot).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 13:05:36    Titlul subiectului: 55310

Ideea de concurenta in domeniul transportului public urban nu mi se pare o idee f. buna... mai ales cand e vorba de o concurenta intre privati si stat... ar trebui sa existe o cooperare din moment ce unele zone sunt deservite insuficient iar pe altele liniile sunt dublate... ar trebui sa existe o agentie care sa se ocupe cu licentierea traseelor pe criterii care nu au de-a face cu comisioanele (cerere, capacitate, zona, grad poluare etc...)... parca in Germania si SUA sunt chestii de genu' asta
Momentan asta e sf la noi... cu toate ca o data cu zona metropolitana ar fi trebuit sa se gandeasca si la asta...
Nu cred ca troleibuzul pe magistrala N-S e o idee tocmai buna... in schimb ar putea sa le bage pe undeva prin spate... de exemplu pe Victoriei (spre sud) si pe la Rosetti si Lahovari spre Nord, si pe Mircea Voda si Vacaresti... (Ik-urile 415 sunt destul de micute si s-ar preta la niste strazi inguste Very Happy - daca pe Popa Nan se poate de ce sa nu se poata si pe alte strdute Smile ).. dar asta again.. e SF Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 14:00:14    Titlul subiectului: 55316

Liniile RATB trebuie sa raspunda necesitatilor calatorilor, adica ale celor care le folosesc. Daca e nevoie de o linie de transport pe directia N-S, atunci trebuie infiintata o linie de transport pe directia N-S. Si aglomeratia din 381/312/313 e o dovada ca o linie directa, cel putin pe segmentul Victoria-Romana-Universitate-Unirii-Sudului este absolut necesara. Si daca eu, calatorul, am nevoie sa circul direct intre Unirii si Victoriei, atunci sa faca o linie directa (si nu una ocolita, prin nu stiu ce stradute laturalnice...), fiindca transportul public este prioritar si, in cel mai rau caz, daca este nevoie, sa creeze o banda exclusiva reala (eventual cu gard, ca la tramvai) pentru troleibuze. Si m-am convins ca Piata Uniirii poate fi traversata si cu troleibuz pentru ca se poate monta usotr reteaua pentru sensul Unirii-Victoriei, iar pentru retur (pentru evitarea sensului giratoriu) se poate crea o banda exclusiva pentru troleibuze, paralela cu sensul de dus, pe contrasens fata de restul fluxului de circulatie.
Clar, eu sustin, reintroducerea troleibuzelor, e inadmisibil ca intre Unirii si Universitate sa n-ai cu ce merge, ca doar nu esti tampit sa intri la metrou sa pierzi 10-15 de minute pentru un drum de 5 minute pe jos...
Problemele cele mai difcile, in afara de cea subiectiva care tine de tembelismul autoritatilor, sunt cele strict concrete legate de fondurile destul de mari necesare atat pentru constructia retelei propriu-zise, cat mai ales pentru achizitia troleibuzelor, pentru ca nu trebuie uitat ca parcul actual este utilizat aproape la maxim, in conditiile in care totusi troleibuzele DAC si Saurer pot fi deja considerate casate din cauza starii precare... Asadar trebuie achizitionat un lot mare de vehicule care sa inlocuiasca atat cele 50-60 de DAC-uri si Saurer-uri care sunt deja pe duca, dar sa mai ramana si suficient parc pentru eventuala linie N-S, care fiind destul de lunga si circuland si prin zone aglomerate va avea nevoie de ceva parc...


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 27 Oct 2005 14:07:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2005 15:27:08    Titlul subiectului: 55329

digital_me a scris:
Cand s-au desfiintat preorasenestile n-a fost cine stie ce scandal, dar sa vedeti voi ce-o sa fie cand se vor desfiinta din liniile urbane? Va mai amintiti cozile de la metrou care ieseau pana afara cand a fost o greva la RATB acum cativa ani?
Grevele din 1999 și 2000. La prima am mers pe jos de la Ștefan cel Mare la Stadionul Steaua... La ducere am mers pe jos până la Politehnica și de acolo cu metroul...(de-abai am încăput în treburi) la întoarcere pe jos...că era prea mare coada la metrou și la Șt. cel Mare și la Romană. În 1999 eu aveam 10 ani...nu prea mi-a plăcut călătoria pentru înscrierea la cursuri de înot la Dinamo. Eram cu bunicul...care atunci avea 69 de ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 17:21:34    Titlul subiectului: ar trebui regandita linia 181 55422

In prezent linia 181 face legatura intre Spit Sf Ioan si Dristor
Linia este practic inutila - nu am vazut autobuzul ala cu mai mult de 10 calatori in el
O varianta de eficientizare a liniei ar fi suprapunerea ei peste microbuzul 520 si anume 181- Cora-Vergului-Lucretiu Patrascanu - Grigorescu - Titan - Liviu Rebereanu - Ramnicu Sarat - Pod Vitan - Spit Sf Ioan - Oltenitei - Pta Sudului.
Sa usureze 102ul si dupa cum stim ar fi un profit pt RATB legatura Berceni cu Cora (poate ati observat aglomeratia din 519 si 520).

Propun desfiintarea liniei 1
Nu am mai vazut de ceva timp un 1...Un singur vehicul o data pe ora
ABERANT
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 17:38:42    Titlul subiectului: 0000 55428

Un scurt istoric al liniilor de autobuz care leaga si legau Berceni si Titan :

102 nu s-a schimbat, doar ca pana in anii 80 era deservita de DAC117.
202 functiona in anii 80 pe traseul Metrou Titan (pare-mi-se ca intorcea in fata Liceului 21) - idem 102 - Sos. Berceni - IMG, numai la orele de varf.
127 functionase pana in anii 80 intre Metalurgiei (Turnu Severin) - Sudului - Mihai Bravul - Dristor, cu ik-4 si numai in orele de varf.
181 functiona pana la darea in folosinta a metroului IMGB-Unirii 2, pe traseul : Natiunile Unite - Unirii - Cantemir - Serban Voda - Oltenitei - Spitalul Sf-Ion. Era exploatat cu DAC112 de la Ferentari.

Linia 181 actuala mi se pare foarte aiurea in tramvai, si nici nu ma mira ca nu transporta mai mult de 10 persoane (care iau linia probabil din plictiseala).

O solutie pt redinamizarea sa ar fi sa mai usureze un pic 102-ul de puhoiul de calatori din orele de varf, propunand o legatura mai serioasa dintre cele doua cartiere. Cu ocazia aceasta ar putea fi schimbat si indicativul si sa redevina :

127 Dristor - Ramnicul Sarat - Vitan - Vitan Barzesti - Oltenitei - Sudului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 17:42:17    Titlul subiectului: 55429

Schimbarea acum a indicativelor cu cele de acum 20 de ani ar încurca mulți oameni. Mai ales cei care nu știu ori nu au trăit vremurile alea ar întreba de zor ,,Unde-i 181?". Ideea cu traseul e foarte bun, mai ales că duminica, când nu circulă 102 decât după-amiază (dar circulă 602 pe la Sudului) e foarte solicitată ruta P-ța. Sudului-P-ța. Titan. Poate 181 ar trebui chiar prelungit până la P-ța. Titan ori Barajul Dunării.
Eu propun SUPLIMENTAREA liniei 1! Un vagon pe traseu e prea puțin (Ar mai trebui încă vreo 3)!

55 vine destul de greu...dat fiind că există doar vreo 6 V3B....deci 6 tramvaie în 90 de minute....nu pot să mă gândesc.
Nici cu 42 nu știu ce e...poate i-or fi schimbat programul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 19:45:33    Titlul subiectului: 55446

Linia 42 inca există, deservită de 1 (unul) tramvai(!) indiferent de oră, intervalul fiind de 68 de minute.
În timpul săptămânii cel putin, nu am văzut mai mult de unul (bineînțeles că la prânz este schimbat cu alt vagon).

Acum 24 e deviat și întoarce la Cal. Plevnei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 20:25:39    Titlul subiectului: 55449

As fi de parere ca sunt trei tramvaie pe 42...linia aia trece pe langa facultatea mea si nu de putine ori s-a intamplat sa fie un tramvai in spatele celuilalt (cu nr linie 42). In weekend intr-adevar s-ar putea sa circule doar unul, dar in timpul saptamanii circula cel putin 3! Face legatura totusi intre Agronomie si (aproximativ) Universitate.

Cand plec acasa iau tramvaiul 35 si schimb cu 644 sau 178. Dar mi s-a intamplat si nu o data ca asteptand tramvaiul 35 sa imi vina 42 si unul din urmatoarele tramvaie sa fie tot 42! In plus mai stau pe la terasa aia cu colegii si vad ca mai vin 42 mai ritmic, cam la 15-25 minute! Deci sunt vreo 3-4 tramvaie! Si cand le mai asteptam pe la Piata Presei se intampla sa plece unul (culmea, cu ceva calatori) si sa vina unul la putin timp dupa aia!

E o linie lunga totusi! Si nu are cum sa aiba asa intervale mari. Eu cred ca intervalele sunt mai mici, ceva in genul 40 min. Si asa e mult!
Sus
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 23:11:03    Titlul subiectului: 55454

Sunt curios daca s-a gandit cineva de la ITB sa puna pe 15/55 2 V2A-uri spate in spate... ca intervalu' de succedare la tramvaie intre Dristor si Eroii Revolutiei s-a marit considerabil...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 00:16:18    Titlul subiectului: 55457

Despre 15 și 55: baza mea dimineața pe traseul Fizicienilor - Dristor a rămas 27. Care nu a fost suplimentat cu această ocazie... Nu toate V3B-urile merg pe 55. Eu nu am văzut decît 034, 037, 237 și 245.
Nu știu dacă RATB-ul mai are elemente cu care să cupleze două vagoane, fie ele V3A, V2A sau altceva decît Tatre.
Despre 1: Într-adevăr, linia ar trebui suplimentată. În anii '80 circula decent și avea destui călători.
Despre 42: Imposibil să aibă atîtea vagoane. Le-aș vedea și eu. Mai mult de două simultan nu sunt. Și două vagoane pe 42 e un eveniment.
Despre 102: inițial mergea pe traseul lui 602 (adică pe Mihai Bravu și nu pe Fizicienilor). Ulterior, una din dublurile sale (202 sau 212) folosea acest traseu. Sunt întru totul de acord cu propunerea lui Andrei pentru traseul 127, chiar dacă se va numi 181, 202 sau altfel. Atîta doar că de la Sudului ar merita împins mai jos, la Piața de Gros.
Despre redenumirea indicativelor: trebuie făcută. Schema actuală de numerotare nu mai reprezintă nimic. În special pentru autobuze. Care linie se mai poate pretinde rapidă? Lui 311 au avut grijă să-i facă stații la Armenească, Țuculescu și Postăvarului. 111 e numărul meritat. Pe vechiul forum propusesem de altfel un plan. Singurele linii la care nu m-am încumetat erau 336 și 368, mult prea înrădăcinate în conștiința colectivă.

Am văzut acum vreo lună la Gara de Nord un nene (nu era foarte în vîrstă) care, revenind în București după mulți ani, tot întreba cum ajunge el să ia 84 ca să meargă în Titan. Cum era să-i explic că 84 a fost "înmulțit" cu 5/6 (la indicativ, devenind 70) și respectiv cu 3/5 (la lungimea traseului)? Sau că RATB-ul menține legătura cartierului Drumul Taberei cu Stadionul Național, de parcă ar juca acolo FC Drumul Taberei, dar a desființat linia directă spre Titan?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 00:26:02    Titlul subiectului: 55458

Corect, 90ul nu prea are ce cauta la Stad National
Mai bine l-ar aduce la Barajul Dunarii sau in Basarabia.

Linia 242 as duce-o pana la Unirii sa ajute 312/313/381

Linia 246 as prelungi-o pana la Piata Titan sau la CET Sud astfel cei din aceasta zona ar avea o legatura cu Cora (si iar revenim la nenorocirile de 519 si 520)
As desfinta linia 103 iar linia 100 as aduce-o de la cap 102 Basarabia pana la RATB Titan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 09:50:24    Titlul subiectului: 55462

bercenicity a scris:
Sunt curios daca s-a gandit cineva de la ITB sa puna pe 15/55 2 V2A-uri spate in spate... ca intervalu' de succedare la tramvaie intre Dristor si Eroii Revolutiei s-a marit considerabil...
Cuplarea spate in spate nu ar rezolva mare din punct de vedere al capacitatii. Practic, vagonul care ar merge cu spatele nu ar avea calatori. In acelasi timp, ar insemna 2 vagoane scoase de pe alte trasee ca sa formeze un singur tramvai, care ar functiona la 1/2 din capacitate. Mai curand ar merge 2 Tatre spate in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 18:16:59    Titlul subiectului: 55479

ManAndCat a scris:
Cuplarea spate in spate nu ar rezolva mare din punct de vedere al capacitatii. Practic, vagonul care ar merge cu spatele nu ar avea calatori. In acelasi timp, ar insemna 2 vagoane scoase de pe alte trasee ca sa formeze un singur tramvai, care ar functiona la 1/2 din capacitate. Mai curand ar merge 2 Tatre spate in spate.
S-ar ameliora frecventa... ca sa nu mai zic ca daca s-ar imbunatati frecventa pe 15/55 suficient nu ar mai fi nevoie de 27... ca tot veni vorba de 27, alta linie care merge (acum) cam goala e 7... in fine... se pare ca baietii de la RATB aranjeaza liniile in functie de cat personal (vatmani) au, fie ca e in excedent sau deficit...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 22:05:56    Titlul subiectului: 55484

Am mers in septembrie cu V2A 4007 pe linia 42. La un moment dat a trecut in sens invers un V2A tot pe linia 42 (nu 24!!). Avea numarul 4023 (cred, nu sunt sigur). Era ora 17:30. La ore de varf or fi mai multe ? Sau 17:30 e ora de varf ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 18:50:36    Titlul subiectului: 55490

Cred ca te inseli...eu circul zilnic si nu am vazut nicioadata 2 tramvaie pe acea linie (adik 42) indeferent de ora, iar pe linia lui 24 sunt doar 3 tramvaie...
Pe linia 42 circula un singur tramvai la un interval mai mare de 78 min...si cateodata chiar mai mare din cauza traficului de la Romexpo...Ar trebui sa intoarca la Clabucet ca sa circule mai des Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 22:17:58    Titlul subiectului: 55498

Si eu subscriu ideii ca pe liniile de tramvai 1 si 17 trebuie suplimentate vehiculele.
Ma intreb insa daca este posibil asa ceva in conditiile in care parcul de tramvaie se micsoreaza de la an la an (Ep-uri, Dwuag-uri iar acuma Rathgeber-urile). Chiar nu stiu cum o sa faca fata Ratb-ul cand or sa se termine toate modernizarile de linii. Ar fi mare nevoie de niste tramvaie noi, ceea ce nu stiu insa daca o sa se intample prea curand.
Cred ca aceeasi problema o au si parcurile de autobuze si trolebuze. E vai si amar! Se caseaza Dacurile dar nu se aduce nimic nou in locul lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 09:30:13    Titlul subiectului: 55506

Pe 42 este doar un singur vehicul la ore de varf (VERIFICAT!) iar pe 1 aceeasi situatie!
Liniile acestea ar trebui, intr-adevar suplimentate deoarece daca va ganditi fac legatura intre zone unde nu se poate ajunge DIRECT cu alte linii (Piata Presei - Calea Plevnei, ROMPRIM - Colentina).



RF_4007-042-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.9 kb
 Vizualizat:  de 95317 ori

RF_4007-042-005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 13:55:09    Titlul subiectului: 55517

241, linie complet inutila, este acoperita de 141/220/242 si are traseu de 4 statii, Metalurgiei-Cimitir-Pta de Gros-Brumarescu-IMGB Vulcan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 14:16:08    Titlul subiectului: 55518

Desfiintarea lui 65, si asa dubleaza inutil pe 86. Pe 65 macar de l-ar duce inapoi la Victoriei dar...cred ca iar va fi gol, ca si 45, 24 cand aveau capat la Berthlot. 86 trebuie suplimentata. Sau daca tot vor ca 65 sa aiba un rost, sa il scurteze pe 86 la gara si sa intoarca cu 79, ar veni si el mai repede!
Si asa 86 este (cred ) una din cele mai lungi de troleibuz linii din Bucuresti. De altfel nici 69, 90, 85 nu sunt scurte deloc ,ce sa mai zic de 79 care are un traseu...
241-corect
336 sau 61: mai degraba scos 336 deoarece are in mare parte acelasi traseu cu 61. Si 178 ar fi bine sa mai fie suplimentat, scotand de pe 336. Merge uneori 336 in urma sau in fata lui 61.
124-tot timpul aproape gol
181-Gol.
112-suplimentare
106-scoatere
20, 24, 42-suplimentare
reintroducerea lui 8
2-sper ca nu reintroduc acea dublura a lui 11
si 162 si163 ar trebui scoase. Chiar daca nu sunt preorasenesti, sunt pline de blatisti, tigani, tarani care - nu mint - s-au dat o data jos cu porcul dintr-un 163...
601-suplimentata la greu


Ultima modificare efectuată de către tudor la Dum 06 Noi 2005 15:22:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 15:09:34    Titlul subiectului: 55524

2 nu e dublură a lui 11...merge în Rahova și eu vreau să fie reintrodus 2, la fel și 37!
106 desființat? Ție ți-ar conveni să stai într-un cartier fără transport în comun? Probabil că atunci când străzile din Roșu vor fi asfltate cum trebuie și riveranii nu vor mai parca aiurea, se va suplimenta linia, că acum dacă se întâlnesc 2 autobuze, nu au loc să treacă.
336... ce rost mai are când există 61?
181, 124, 241 sunt linii de umplutură...nu își au rostul. 65 la fel.
24, 42, 1, 17 ar merita o suplimentare de minim 4 vagoane la orele de vârf.
Aia mi-a plăcut cu porcul... Eu am văzut doar găini, rațe și câine în 162 și 163-uri...Totuși, există și oameni de treabă în Giulești- Sârbi... plus că la Magaziile 16 Februarie lucrează destui oameni (dar cu autobuzul merg și țiagnii și fierul vechi pe care îl fură Mad Dacă ar fi vreo 3 polițiști în fiecare autobuz... și vreo razie odată la câteva zile, ar fi fericiți cei cu bilet ori abonament, ar fi fericit RATB-ul că-i amendează pe blatiști, ar fi fericită Poliția că bagă la zdup niște nemernici, ar fi folosit CFR că-și recuperează tabla, ar fi fericit șoferul de pe autobuz că scapă de amenințările cu cuțitul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 35, 36, 37  Următoare
Pagina 1 din 37

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community