Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 11:44:59    Titlul subiectului: Traseele mijloacelor de transport in comun din Galati 1235

Am creat acest topic, pentru a prezenta traseele de transport in comun din Galati
Iata care sunt acestea:
-Tramvaie-
1 -COMAT - SIDEX
3 -Micro 19 - SIDEX
5 -Micro 19 -- Bazinul-Nou
6 -Piata Centrala - SIDEX
7 -Micro 19 - Piata Centrala
8 -Piata Centrala - Bazinul-Nou
35 -Bariera Traian - Piata Centrala
36 -COMAT - Gara C.F.R.
37 -Micro 19 - Gara C.F.R.*
39 -Micro 19 - Bariera Traian
39/-Micro 19 - GAMA
40 -Micro 19 - COMAT
42 -COMAT - Bazinul Nou
43 -Stadion "Otelul" - SIDEX
44 -COMAT - Piata Centrala
------------------------------------------------
-Autobuze-
9 -Tiglina III - Centru - Gara C.F.R.
10 -Universitatea "Danubius" - Centru - Tiglina I
11 -Micro-13b - Centru - Gradina Publica
14 -I.C.Frimu - SIDEX - Cismele
20 -Complex -"Siretul" - Centru - Gara C.F.R.
21 -Gara C.F.R. - Gara Barbosi
22 -Micro 13b - Centru - Gara C.F.R.
26 -Micro-13b - Bariera Traian - Parc C.F.R. - Gara C.F.R.
28 -Micro-19 - Centru - Gara C.F.R.
29 -Micro-21 - Centru - Gara C.F.R.
31 -Micro-19 - Gara Barbosi
34 -Bariera Traian - Micro 39 - G.Cosbuc - Centru
--------------------------------------------------------
-Troleibuze-
101-Micro 19 - Centru*
102-Micro 19 - Centru - Parc C.F.R.
103-Tiglina III - Centru - Parc C.F.R.*
104-Tiglina III - Centru*
---------------------------------------------------------
-Midibuze-
9/ -TiglinaIII - Centru - Parc C.F.R.
10 -Universitatea "Danubius" - Tiglina I - Centru
11/-Micro 39 - Centru - Piata Centrala
15 -Port - Centru - Piata Centrala
20/-Complex "Siretul" - Centru - Gara C.F.R.
26 -Micro 13b - Bariera Traian - Parc C.F.R. - Gara C.F.R.
102-Micro 19 - Centru - Parc C.F.R.
* = Linii suspendate temporar.

Iata si o harta facuta de mine...

Din cate imi amintesc, mai era si traseul 19 - spre Padure Garboavele...



harta_transport_public_123_697.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.77 kb
 Vizualizat:  de 28097 ori

harta_transport_public_123_697.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2014
Mesaje: 130
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2005 04:22:51    Titlul subiectului: 5994

Eu imi aduc aminte de anumite trasee care azi nu mai sint sau sint modificate:

AUTOBUZE
10 Micro19 - Centru -Parc CFR (modificata)
11 Gara Fluviala - Parc CFR (modificata)
12 TiglinaIII - Cimitir (desfiintata)
15 Micro19 - Centru (desfiintata)
16 TiglinaIII - Centru - Francesi (desfiintata)
17 Micro19 - Cimitir (desfiintata)
22 General - Centru - Str. Siderurgistilor (modificata)
24 Gara Fluviala - Micro39 (desfiintata), zisa si "Linia tineretului"
27 TiglinaIII - Centru - Parc CFR (desfiintata)
30 Complex Siretul - Centru (desfiintata)
33 Centru - Parc CFR

Sigur mai sint alte trasee de autobuze pe care nu mi le amintesc dar care lipsesc din lista aceasta. Bunaoara, din ce-m i amintesc, traseul 20 mergea odata prin Piata Centrala...am vazut pe harta de mai sus ca acum merge prin centru...
Cateva nelamuriri:
Unica diferenta intre 9 si 20 este ca 20 face capatul la Siretul?
Practic nu mai este nici un autobuz cara trece prin piata?

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 18 Dec 2005 13:48:10    Titlul subiectului: 7859

Alte trasee de autobuz desfiintate...
11 Micro 13 - Gradina Publica (a circulat intre 1997 si inceputul lui 2005)
13 Micro 19 - Parc CFR (desfiintat in 1990)
15 Micro 19 - Bazinul Nou (a circulat in acest format pana in 1983, dupa care unul din capete a fost mutat in Centru)
18 Tiglina 3 - Bazinul Nou (desfiintat in 1983)
20 Complex Siret - Centru - ILTG - Autogara - Gara CFR - Piata Centrala (a circulat in acest format pana in 1994, cand a fost modificat in actualul traseu 20)
22 Micro 40 - Bd. Cosbuc - Str. Tecuci - Piata Centrala - Centru - Bazinul Nou (desfiintat in 1983)
23 Bariera Traian - Padurea Garboavele
25 Centru - Bazinul Nou (a circulat intre 1985-1990)
32 Piata Centrala - Trecere Bac (a circulat intre 1983-1990)
34 Micro 40 - ILTG (a circulat in acest format pana in 1996, cand a fost modificat in actualul traseu 34).
Sergabi28 a scris:
Din cate imi amintesc, mai era si traseul 19 - spre Padure Garboavele...
Da, ai dreptate Sergabi, exista si traseul 19, pleca tot din Bariera Traian, dar mergea pana la Odaia Manolache, prin Vanatori.
Din pacate acest traseu a fost pierdut la licitatie de Transurb, impreuna cu alte trasee externe (14 si 17) acum cativa ani; astazi, pe acest traseu circula doar maxi-taxi (personal, nu pot sa-i sufar, in calitate de sofer amator, dar asta e alta poveste...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2006 19:39:25    Titlul subiectului: 13974

S-ai infiintat alte 2 trasee de midibuz.
17- Micro19 --Centru--Piata centrala--Bariera Traian--METRO
19- Micro19--Tiglina--Siderurgistilor--Piata Energiei--Micro40--Micro39--Depozit--Bariera Traian--METRO
S-a reinfiintat si traseul 12 de autobuz/midibuz....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2006 22:20:29    Titlul subiectului: Trasee suspendate/modificate 26374

Datorita unei lucrari incepute cam acum o luna si jumatate la intersectia strazilor Domneasca cu Basarabiei, traseul de tramvai 36 ( COMAT SA- GARA CFR) este deservit de autobuze. Probabil acelasi lucru se intampla cu tramvaiele care mergeau in valea orasului ( Bazinul Nou ).
Traseele de tramvai 39 si 39 barat au fost suspendate, deoarece pe Bd. Cosbuc, portiunea dintre Patinoar si Depoul Transurb se inlocuieste piatra cubica cu beton/asfalt. In sfarsit, se va putea circula omeneste pe aceasta portiune de strada....
In locul traseelor 39 si 39 barat circula traseul 40 ( capat la COMAT SA).

Referitor la traseul 12 de midibuz: acesta e diferit de ceea ce a fost odata ( Tiglina 3 - Cimitir Israelit).
Actualul traseu 12: Piata Centrala - Str. Brailei - Bd. G. Cosbuc - Bariera Traian - METRO si retur. (Practic fostul traseu M spre Metro)
Am mai vazut in Metro si traseul 17 (Micro 19 - METRO),initial era deservit de Isuzu, dar, mai nou e deservit de Cobre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 21:12:13    Titlul subiectului: 44136

In curand se vor reintroduce traseele de tramvai:
37 Micro19 - I.C. Frimu - Gara CFR
54 Complex FLORA (Stadion OTELUL) - Piata Centrala
si traseul 50, in forumula veche: Gara Fluviala - Gara CFR - Piata Centrala... sa vedem cum se comporta tramvaiele acestea din Olanda pe liniile Galatiului si mai vedem. Oricum se impune reinfiintarea liniilor de tramvai care candva, cu ani in urma, au fost suspendate deoarece calatori sunt multi si tramvaiul aduce farmecul adevarat unui oras...
Si-apoi in zona Garii, in fata Autagarii Galati, se construieste al 2-lea EuroMall ca marime din Romania (55.000 mp.) si sunt oameni care merg acolo la lucru, ca sa nu mai vorbim de fluctuatia de calatori in zona Gara CFR - EuroMall - Port...

Facand o vizita Depoului-1 Transurb-Galati, am aflat, datorita bunavointei unui domn inginer de acolo, caruia nu i-asi dezvalui numele, ce trasee de tramvai au fost in Galati, pe vremea anilor de glorie a transportului electric si a tramvaielor: anii '80 pana in 1990.
Asadar, oficial, pe hartie, dar si in realitate, acestea sunt traseele de tramvai care exista in documentatie si cu licentele de transport acordate:
34 de trasee. Iata care sunt acestea:
1 COMAT - P ta Energiei - C.S.G (Combinat Siderurgic)
2 Gara CFR - Cerealelor - Traian - Bucovinei - Cosbuc - I.C.Frimu
3 Micro19 - Flora - IREG - P-ta Energiei - C.S.G.
5 Micro19 - Flor - IREG - I.C. Frimu - Basarabiei - Bazinul Nou
6 Piata Centrala - Basarabiei - I.C. Frimu - P.ta Energiei - C.S.G.
7 Micro19 - Flora - IREG - I.C. Frimu - Basarabiei - Piata Centrala
8 Piata Centrala - Basarabiei - Bazinul Nou
35 Bariera Traian - Traian - Piata Centrala
36 Gara CFR - Basarabiei - COMAT
37 Gara CFR -Basarabiei - I.C. Frimu - IREG - Flora - Micro19
38 Gara CFR - Basarabiei - I.C. Frimu - P-ta Energiei - C.S.G.
39 Micro19 - Flora - IREG - P-ta Energiei - Micro40 - Bariera Traian - GAMA
39/Micro19 - Flora - IREG - P-ta Energiei - Micro40 - Bariera Traian
40 Micro19 - Flora - IREG - P-ta Energiei - Micro40 -COMAT
41 Micro40 - P-ta Energiei - C.S.G.
42 COMAT - Bucovinei - Traian - Cerealelor - Bazin Nou - Basarabiei - IC.Frimu - COMAT
43 Flora - IREG - P-ta Energiei - C.S.G.
44 COMAT - I.C. Frimu - Basarabiei - Traian - Piata Centrala
45 Bariera Traian - Basarabiei -Gara CFR
46 I.C. Frimu - P-ta Energiei - C.S.G.
47 Piata Centrala - Traian - Bariera Traian - Cosbuc - COMAT - P-ta Energiei - IREG - Flora - Micro19 - Flora - IREG - I.C. Frimu - Basarabiei - Piata Centrala
48 Poarta Nord C.S.G. - Poarta Est C.S.G. - P-ta Energiei - COMAT -Cosbuc - I.C. Frimu - P-ta Energiei - Poarta Est C.S.G. - Poarta Nord C.S.G.
49 Poarta Nord C.S.G. - Poarta Est C.S.G. - P-ta Energiei - I.C. Frimu - Basarabiei - Cosbuc - COMAT - Micro40 - P-ta Energiei - Poarta Est C.S.G. - Poarta Nord C.S.G.
50 Piata Centrala - Gara CFR - Gara Fluviala
51 Bariera Traian - Traian - Basarabiei - Bazinul Nou
52 Bazinul Nou - Basarabiei - IC.Frimu - IREG - Flora
53 Poarta Est C.S.G. - Poarta Nord C.S.G.
54 COMAT - Micro40 - P-ta Energiei - IREG - Flora - IREG - IC Frimu - Basarabiei - Traian-Piata Centrala
55 Flora - IREG - P-ta Energiei - Micro40 - COMAT
56 GAMA - Cosbuc - COMAT - Micro40 - IC Frimu - Basarabiei - Gara CFR
57 Micro19 - Flora - IREG - IC. Frimu - Basarabiei - Cosbuc - GAMA
61 Bazinul Nou - Basarabiei - IC Frimu
62 Bazinul Nou - Basarabiei - Cerealelor - Traian - Bucovinei - Cosbuc - COMAT
63 Piata Centrala - Traian - Basarabiei - IC.Frimu - Micro40
*******************************
Ei bine, acestea sunt oficial traseele de tramvai din Galati cu licenta.Unele trasee sunt circulate si astazi, dar altele, din pricina lipsei de vagoane, inca mai asteapta....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 22:29:34    Titlul subiectului: 75082

Incepand de luni , 29.01.2007, capatul traseelor 10 si 34 a fost mutat din Centru la Intfor.
Astfel, traseul 10 circula din Cartierul D. Cantemir (Siret) pana in port, la Infor, iar traseul 34 din Micro 39 pana la Intfor.
In plus, traseul 34 e deservit din nou de DAC-uri.
In sfarsit , dupa aproape 10 ani, Transurb are din nou doua trasee importante pana in port.
Actualul traseu 10 reface intr-o oarecare masura vechiul traseu 15 din anii '80 (Micro 19-Port Bazinul Nou), in timp ce traseul 34 revine la normal, dupa aproape 10 ani.
Sa speram ca astfel se va reduce numarul de maxi-taxi care deservesc portul!

In ceea ce priveste traseul 50, am indoieli ca va mai functiona. La capatul de la Gara Fluviala, linia a fost acoperita de asfalt, anul trecut, cand s-a reabilitat strada Dogariei... si din pacate nu doar asfaltul e singura problema; am trecut astazi prin zona si am vazut garaje construite peste linie in zona in care intorcea tramvaiul 50 la Gara Fluviala. Sunt curios cine a fost desteptul care a dat autorizatia de construire/amplasare.
Sincer, ma indoiesc ca acest traseu va fi reinfiintat curand.
Am locuit multi ani in port , aproape de Gara Fluviala si, imi amintesc ca acest traseu , deservit in general de un singur tramvai, ducea lipsa de calatori. Iar in vremea aceea, mai existau destule nave de pasageri care plecau din portul Galati; astazi nu mai e nici una.
Poate in viitor traseul 50 va fi rentabil, in prezent insa , nu prea cred.
In plus exista si traseul 15, deservit de midibuze care ajung de la Intfor la Piata Centrala, e drept, nu pe la Gara CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 27 Feb 2007 01:10:08    Titlul subiectului: 76756

In sfarsit s-au redeschis dupa 12 ani traseele de tramvai 37 si 54. Iata si articolul din cotidianul local din Galati ,,Viata-Libera"
******************
"Transurb" se dezvoltă
S-AU REDESCHIS TRASEELE DE TRAMVAI 37 ȘI 54.
Societatea Comercială "Transurb" SA Galați face eforturi pentru a îmbunătăți transportul public urban, într-o comunitate ca Galațiul, care numără câteva sute de mii de locuitori. În privința transportului electric, au fost redeschise două linii de tramvai: traseele 37 și 54. Primul leagă cartierul Micro 19 de Gara CFR. Celălalt face legătura între Stadionul "Oțelul", Spitalul de Pediatrie, Patinoar, apoi Bariera Traian, străzile Suliței și Bucovinei, Piața ""11 Iunie" și Piața Centrală.
Cursuri pentru vatmani
Între activitățile care vizează îmbunătățirea transportului în comun sunt și cursurile de pregătire a vatmanilor. Potrivit necesităților, "Transurb" a solicitat recent Consiliului Local Galați mărirea schemei cu 30 de vatmani și 10 șoferi. În acest moment, societatea, care are ca acționar principal Consiliul Local Galați, numără 820 de salariați, majoritatea conducători auto, vatmani, lucrători în atelierele de întreținere-reparații și stațiile de redresare. Din cei 820 de salariați, 57 sunt personal TESA.
Cu speranța că Legislativul local nu va mai amâna la nesfârșit rezolvarea acestor probleme, adăugăm că ne dorim un transport modern și civilizat care se întreține cu profesioniști și cu mijloace financiare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 01:03:36    Titlul subiectului: 79495

Daca 54 am vazut intr-adevar la strada tramvaie pe 37 nu am vazut deloc. Au circulat putin dar s-au scos? Sau circula doar la anumite ore?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 17:15:34    Titlul subiectului: 79512

stfp a scris:
Daca 54 am vazut intr-adevar la strada tramvaie pe 37 nu am vazut deloc. Au circulat putin dar s-au scos? Sau circula doar la anumite ore?

Initial se prevedea deschiderea a 3 trasee de tramvai suspendate acum 15 ani.Este vorba despre:
50- Piata Centrala---Gara CFR---Gara Fluviala si retur
54- Flora---Micro-40--Comat---Sulitei---Traian---Piata Centrala-si retur
37- Gara CFR---Micro 19 si retur.
Dar,..datorita deficitului de personal( lipsa de vatmani) momentan s-a redeschis traseul 54. In viitor se spera ca si celalalt/-te traseu/-ee sa se redeschida.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 22:06:20    Titlul subiectului: 11111111111111111 80955

Spre deosebire de midibuze, care circula pe majoritatea traseelor (exceptie fac traseele 21: Gara C.F.R. - Barbosi si 31: Micro 19 - Barbosi ), autobuzele deservesc doar anumite trasee. Am sa prezint toate traseele si tipurile de mijloace de transport care functioneaza pe aceste trasee:
9 - autobuze DAC, ROCAR si midibuze, rareori autobuze Cobra ( in cele mai multe cazuri, in week-end-uri);
10 - doar midibuze;
11 - doar midibuze;
12 - doar midibuze;
15 - doar midibuze;
17 - autobuze Cobra si midibuze;
20 - autobuze DAC si midibuze;
21 - doar autobuze DAC si ROCAR;
22 - autobuze DAC si ROCAR, rareori midibuze ( in special seara, pentru cursele C.F.R. de noapte);
26 - autobuze DAC, ROCAR si midibuze ( pe acesta linie se utilizeaza si autobuzele care sunt aproape de termenul de intrare la casare);
29 - doar midibuze;
31- doar ROCAR-uri si DAC-uri;
34 - midibuze si mai rar autobuze, in special la orele de trafic intens.
Cele doua ROCAR-uri DE SIMON, cu numerele de parc PNO si PNN, circula alternativ, pe traseul 22 si pe traseul 102.
De asemenea, cele doua trasee care initial ( atunci cand au fost date in folosinta ) erau pentru trolee:
102 - autobuze Cobra si midibuze;
104 - doar midibuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 09 Aug 2007 22:20:18    Titlul subiectului: 81272

Sa ne intoarcem un pic in timp... 41 de ani, pentru a fi mai exacti. Iata o parte din traseele din Galatiul de atunci - cele care editorii francezi ai cartii 'Les Guides Bleus - Roumanie' au considerat ca le-ar fi de folos turistilor.


gl.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.24 kb
 Vizualizat:  de 27551 ori

gl.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 22:33:01    Titlul subiectului: 81330

Traseul 12, daca nu ma insel, avea frecventa redusa. In prezent, acesta a fost modificat, mai precis asigura legatura intre Piata Centrala si Metro. Pe traseul 12 am vazut, inainte sa fie modificat, o serie de autobuze vechi precum 3417 si 9116. Din informatiile mele pot afirma ca acest traseu nu avea prea multi calatori. Desi a avut program de functionare - nu stiu exact orele de plecare - a reiesit ca rentabilitatea traseului este scazuta si prin urmare s-a renuntat definitiv la el.
Adevarul este ca pe portiunea de drum cuprinsa intre Cimitirul Israelit si depoul de tramvaie, autobuzul circula aproape gol. De la depoul de tramvaie si pana la IMH ( acum intitulat MEHID) situatia se prezenta asemanantoare ( foarte putini calatori). De la IMH si pana la intersectia bulevardului Cosbuc cu strada Brailei, 12 avea linie comuna cu 34. Un numar mai insemnat de calatori se urca abia in statia de la CEC ( adica cea de vis-a-vis de Palatul de Justitie) si in cea din Tiglina I. Asta cand nu se intampla sa treaca inainte vre-un autobuz pe linia 9 sau vre-un troleibuz pe linia 104. N-am sa inteleg logica introducerii unui autobuz articulat pe acest traseu! Nu este deloc rentabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2007 22:15:51    Titlul subiectului: 81392

Prezint un desen realizat de mine , care reprezinta concis cam cum erau si care erau traseele de tramvai din 1968, din municipiul Galati.
Iata cum arata B-dul G. Cosbuc din Galati in anul 1968.Schita e facuta de mine, functie de materialele pe care le am strans in ultimele luni.



Harta traseelor tramvaie.1968.GIF
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.74 kb
 Vizualizat:  de 27514 ori

Harta traseelor tramvaie.1968.GIF



galati_1968_104.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.84 kb
 Vizualizat:  de 27317 ori

galati_1968_104.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 01:12:39    Titlul subiectului: 81419

Strada principala a orasului Galati este Strada Brailei. Alte strazi si bulevarde importante: Bulevardul George Cosbuc, Balcescu, Democratiei, Traian, 1 dec.1918. Majoritatea traseelor cuprind portiuni insemnate din aceste drumuri. De exemplu, cu exceptia traseului 26, toate traseele de autobuze si de midibuze strabat strada Brailei sau Prelungirea Brailei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 02:00:02    Titlul subiectului: mmmmmmmm 81425

Eu am vazut ca au inceput sa inlocuiasaca indicatoarele de trasee din statii (ma refer la tramvaie) si in Micro 19 (de ex.) apare si traseul 37 pe indicator dar n-am vazut nici un tramvai sa circule pe acest traseu. Nu stiti au de gand sa-l reintroduca? Eu am inteles ca da dar...n-am vazut nici o miscare.
Traseele 9 si 104 au fost prelungite pana la cimitirul Sf.Lazar; in ultimul timp nu prea mai merg autobuzele pana acolo. Cred ca s-au cam saturat si soferii ca si asa statia era activa rar.
Atentie, ma refer la faptul ca 9 si 104 fac la dreapta pana la cimitir si fac statie:o statie noua.

Cand treci prin Tiglina III sa te duci pana in fata Bisericii si ai sa vezi cu uimire statie si Transurb si maxi-taxi. Si asta ziceam ca o perioada autobuzele mergeau pana acolo dar, statia nu era activa deci...mergea degeaba.Sa vezi ROCAR-urile ce greu mergeau ca strada e ingusta Razz si s-a introdus si o statie vis-a-vis de capat in Tiglina III. Si inainte opreau daca le faceai cu mana (numai unii), acum e obligatoriu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Aug 2007 02:31:28    Titlul subiectului: 81430

Traseul 37 urmeaza sa fie introdus cat mai curand. Va face legatura, din cate mi s-a spus, intre Micro 19 si Gara C.F.R. Un alt traseu de tramvai propus pentru re-utilizare este 50 cu capetele de linie la Piata Mare si Gara Fluviala. (langa ICEPRONAV).
Traseele 9 si 104 au mers mereu pana la rondoul de langa Sf Lazar. Asa era normal. Faptul ca multi soferi de midibuze isi intorc masinile in drum pentru a evita o statie aproape goala, este un mod de a reduce parcurgerea unei suprafete de drum aproape lipsita de calatori.
Autobuzele 9 si 104, merg de aproape o saptamana prin Siderurgistilor ( pe langa Spitalul de Copii ) pentru a ajunge in Tiglina III. Este vorba despre o lucrare complexa de inlocuire a unor conducte de alimentare aflate pe portiunea dintre Inelul de Rocada si Tiglina III ( mai corect afirmat, sub portiunea dintre cele doua repere amintite) Drumul este blocat in acea zona.
Posibil sa se fi modificat putin traseul. In urma cu o seara (vineri) am trecut prin Tiglina III si am vazut PRESTIJ-ul LXD oprit ca de obicei, in statia amplasata putin mai jos de Biserica. Nu stiu de vreo modificare de traseu. Zilele astea cand voi trece pe acolo am sa fiu atent si am sa anunt in cazul in care voi vedea vreo schimbare .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2007 01:45:14    Titlul subiectului: 81542

Harta traseelor de troleibuz.
Traseului 104 asigura legatura intre Tiglina III (Cimitirul Sf. Lazar) si Parcul C.F.R.
Traseul 104 are in comun cu traseul 102 portiunea de drum cuprinsa intre Inelul de Rocada si Parcul C.F.R. Mai precis, cele doua trasee au in comun 12 statii.
Introducerea traseului 104 a implicat amplasarea a doua macazuri manuale in zona Inelului de Rocada. Totodata, din linia 104 a rezultat o "varianta scurtata" care realiza legatura intre Tiglina III si Centru. "Varianta scurtata" a primit numarul de linie 103 si era utilizata atunci cand traseul 104 nu putea fi frecventat pe portiunea Modern - Parcul C.F.R. Am sa postez o schita referitoare la traseele de troleibuze din Galati:



Harta troleibuze.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.69 kb
 Vizualizat:  de 27771 ori

Harta troleibuze.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2007 21:55:17    Titlul subiectului: 81587

In ultimele zile am avut ocazia sa trec mai des prin Tiglina III. O parte din midibuze intorc si opresc in statia de mai jos de Biserica. Alte midibuze (LXD, MRN, MRO) merg pana la rondoul de langa Cimitirul Sf. Lazar si intorc acolo. Nici unul dintre aceste midibuze si autobuze nu au oprit in statia de maxi-taxi ( devenita intre timp si statie de autobuz ) din doua motive:
-pasagerii prefera sa traverseze strada (Prelungirea Brailei) si sa se urce in mijloacele de transport "la capat" - adica in statia de mai jos de Biserica. In mod oficial, capatul de traseu al lui 9, 103 si 104 este la rondoul de langa Cimitirul Sf. Lazar. Soferii insa prefera sa faca "oprirea" in penultima statie, unde exista ghereta de bilete si unde li se semneaza foaia de traseu.
-majoritatea midibuzelor intorc intr-o intersectie aflata putin mai sus de statia de la Biserica si mai jos de statia de maxi-taxi, aflata pe partea opusa.
M-am referit si la 103 fiindca - desi acum cele trei troleibuze efectueaza doar traseul 102 (si-l vor efectua multa vreme datorita reparatiilor de pe Prelungirea Brailei) - in anumite conditii ( cum ar fi o achizitie de mijloace de transport in comun), TRANSURB-ul poate oricand sa "transfere" troleibuzele pe 103 si 104. Mentionez ca linia 103 poate fi oricand data in functiune! Ea a fost utilizata anul trecut ( ce este drept, in anumite conditii) si poate fi oricand utilizata.
Pentru cei care nu cunosc Galati-ul si doresc sa-si faca o idee asupra problemei in cauza, afirm ca traseul 103 este o "forma prescurtata" a traseului 104, mai exact, 104 asigura legatura intre Tiglina III si Parcul C.F.R. iar 103 are capetele de linie in Tiglina III si Centru. De asemenea mentionez ca toate statiile traseului 103 sunt comune cu ale traseului 104 ( din acest motiv am folosit expresia "forma prescurtata")
A fost o vreme cand troleibuzele articulate - in ultima lor perioada de activitate - au functionat pe traseul 103 cu suruburi de blocare la cea de-a patra usa. Nu stiu scopul pentru care se bloca cea de-a patra usa. Calatori erau putini... Prin urmare, sa nu uitam si de 103. Eu propun sa consideram acest traseu... indisponibil temporar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 11:36:36    Titlul subiectului: Curse conventie (tramvaie si autobuze) 81834

Curse conventie (tramvaie si autobuze)

Galatiul se distinge prin ponderea insemnata in cadrul activitatii regiei locale a curselor conventie, atat autobuze cat si tramvaie (poate singurul oras din tara cu tramvaie conventie?)
Sunt curios cum e reglementata calatoria pe aceste curse conventie, sa zicem cele spre Sidex:
- Toti muncitorii de la combinat pot merge cu ele sau doar aceia care au un fel de abonament/legitimatie/act de calatorie?
- Muncitorii ce merg cu ele platesc ceva lunar sau costurile sunt suportate de angajator, eventual printr-o prevedere in contractul de munca?
- Oamenii obisnuiti pot calatori cu ele pe baza de bilet?
- Exista controlori pe aceste curse?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 16:30:23    Titlul subiectului: 81861

Trasee de tramvai (Cursa Conventie) sunt urmatoarele:
1 - COMAT S.A.-SIDEX S.A.
3 - MICRO 19-SIDEX S.A.
5 - MICRO 19-BAZINUL NOU
6 - PIATA CENTRALA-SIDEX S.A.
42 - COMAT S.A.-BAZINUL NOU
Cu aceste tramvaie pot merge nu doar muncitorii firmelor respective ci si calatorii obisnuiti dar...nu neaparat pe baza de bilet pentru ca in aceste mijloace de transport nu exista controlori (cel putin eu nu am vazut).
Cu autobuzele ar putea merge si calatorii obisnuiti dar... ar merge in necunostiinta pentru ca doar cei care se utilizeaza de aceste trasee zilnic cunosc traseul.
Muncitorii nu suporta vreun cost pentru aceste mijloace de transport deoarece sunt asigurate de angajatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 23:21:29    Titlul subiectului: 81891

Pe langa afirmatiile prezentate de Deprodio as dori sa mai adaug urmatoarele:
-autobuzele care efectueaza Curse Conventie au statii distincte de cele amplasate pentru transportul in comun.
-tramvaiele care efectueaza Cursele Conventie au aceeleasi statii cu cele utilizate pentru transportul in comun.
-"Liniile speciale" pe care le-a mentionat Deprodio au frecventa redusa. Tramvaiele si autobuzele deservesc aceste trasee doar la inceputul si sfarsitul programului de lucru si atunci cand se realizeaza schimburile de tura (cum ar fi in cazul combinatului).
Am sa mentionez faptul ca in Galati exista doua institutii care concentreaza cel mai mare procentaj al fortelor de munca locale: Combinatul Siderurgic si Bazinul Nou. Prin urmare, majoritatea Curselor Conventie au unul din capetele de linie fie in combinat ( la una din numeroasele sectii existente pe platforma siderurgica) fie in Bazinul Nou.
Pentru prestarea Curselor Conventie care au ca destinatie combinatul siderurgic s-au implicat doua societati: Transurb-ul si Atlas-ul, ambele detinand autobuze.
Pentru prestarea Curselor Conventie orientate spre Bazinul Nou s-a afirmat doar Transurb-ul.
Firma Atlas nu detine tramvaie; prin urmare, transportul angajatilor din cadrul combinatului si al Bazinului Nou se realizeaza cu tramvaiele Transurb-ului.
De asemenea, regia locala ce se ocupa cu transportul in comun (Transurb-ul) are un set de autobuze pe care-l utilizeaza doar pentru Cursele Conventie: iata cateva dintre aceste autobuze: YWD, TZF, JET, ZPA, CUC, MKA... Intrucat numarul de autobuze necesar efectuarii Curselor Conventie este mult mai mare, Transurb-ul mai utilizeaza un set de autobuze care sunt folosite atat pe traseele locale cat si pe cele... speciale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 02:37:34    Titlul subiectului: 81896

Am discutat anterior despre traseele de tramvai 37 si 54. Am sa postez un articol publicat in cotidianul local "Viata Libera":
Cotidianul: "Viata Libera" Galati
Titlul articolului:"Transurb" se dezvoltă
"S-AU REDESCHIS TRASEELE DE TRAMVAI 37 ȘI 54
Societatea Comercială "Transurb" SA Galați face eforturi pentru a îmbunătăți transportul public urban, într-o comunitate ca Galațiul, care numără câteva sute de mii de locuitori. În privința transportului electric, au fost redeschise două linii de tramvai: traseele 37 și 54. Primul leagă cartierul Micro 19 de Gara CFR. Celălalt face legătura între Stadionul "Oțelul", Spitalul de Pediatrie, Patinoar, apoi Bariera Traian, străzile Suliței și Bucovinei, Piața ""11 Iunie" și Piața Centrală.
Cursuri pentru vatmani
Între activitățile care vizează îmbunătățirea transportului în comun sunt și cursurile de pregătire a vatmanilor. Potrivit necesităților, "Transurb" a solicitat recent Consiliului Local Galați mărirea schemei cu 30 de vatmani și 10 șoferi. În acest moment, societatea, care are ca acționar principal Consiliul Local Galați, numără 820 de salariați, majoritatea conducători auto, vatmani, lucrători în atelierele de întreținere-reparații și stațiile de redresare. Din cei 820 de salariați, 57 sunt personal TESA.
Cu speranța că Legislativul local nu va mai amâna la nesfârșit rezolvarea acestor probleme, adăugăm că ne dorim un transport modern și civilizat care se întreține cu profesioniști și cu mijloace financiare. "
Se pare ca traseul 50 ramane deocamdata la stadiul de... propunere. Iata si un articol publicat in cotidianul local "Viata Libera", referitor la acest traseu:
Cotidianul: "Viata Libera" Galati
Titlul articolului: "Un tramvai numit... fantomă"
"Nu știa Tennessee Williams, când își scria faimoasa piesă de teatru "Un tramvai numit dorință", că peste zeci de ani, undeva în Europa, în țărișoara România, respectiv orașul Galați, poate exista un tramvai la fel de imaterial precum cel din drama mai sus citată.
Pentru că undeva, nu tocmai în buricul târgului, dar aproape de el și într-o zonă oarecum rezidențială - strada Portului - circulă de ani buni (să tot fie 10?, după spusele Genicăi Totolici, directoarea TRANSURB) fantoma unui tramvai care făcea legătura între zona Port și Gară...
În secolul trecut...
...se făcea că un mijloc de transport pe șine își făcea apariția, la începutul anilor-de-tristă-amintire-'80, când ne era foame și beam multă apă ca să ne treacă, și ne era frig și mai trăgeam un pulover pe noi, întru slava comunismului, în mândrul oraș producător de oțel și cețuri combinatiste Galați. "Hm", ar fi zis oamenii acelui timp, chibzuind atent, "iată că acum putem să luăm tramvaiul din port, ca să ne ducem la gară. Dar pe noi nu gara ne interesează (întotdeauna!). Ei, nu-i nimic, luăm tramvaiul cu numărul X, ne ducem în gară și de acolo luăm alt tramvai, cu numărul Z, care să ne ducă la Baia Comunală, pe lângă Piața Mare, unde ar trebui să ajungem...".
Da, idealul a fost perfect, operația a reușit - tramvaiul-care-nu-mai-este circula pe cel mai modern terasament, betonat - nu pietruit!, - de pe strada Portului și mortul începea să apară. Pentru că nimeni nu înțelegea de ce trebuie să se scarpine în cap ca oltenii: cum adică să faci ditamai ocolul prin oraș ca să ajungi într-un loc mult mai simplu de accesat cu piciorul, la o adică? Pentru ce? Doar de dragul faptului că a apărut un nou mijloc de transport, fie el și ecologic, fie el și economic? Iar după revoluție, apariția maxi-taxi-urilor și a unor noi numere de autobuz au făcut foarte lejeră legătura dintre Port și restul orașului.
Nimeni nu folosea tramvaiul X. Și tramvaiul n-a mai fost. Deloc. Dar restul - da!
...și în secolul acesta
Iată cum arată datele problemei: cinci kilometri de șină de fier zac nefolosiți, cu cablul aferent (întins pe o distanță mult mai mare, datorită felului în care este aranjat, pe sistem de rețea), pe străzile Portului, Ana Ipătescu, Gării și Portului 35.
Iată ce spune și matematica: dacă cinci kilometri înseamnă numai o singură șină, atunci toate cele patru (două la dus, două la întors) înseamnă 20.000 de metri. Și dacă un metru de șină cântărește în jur de 20 de kilograme, înseamnă că greutatea totală este de 400 de tone. Și dacă înmulțim cele 400.000 de kilograme (respectiv 400 de tone) cu 6. 500 de lei (vechi) - costul aproximativ al kilogramului de fier vechi, rezultatul spune că avem 2,6 de miliarde de lei îngropați în terasament. Pe care nu îi folosește nimeni. Care stau și ruginesc. Pe care, mai nou (vorba vine...) se parchează mașinile. Sau pe care îi năpădesc bălăriile.
Să mai vorbim și de cablu? Intrăm de-a dreptul într-o nebuloasă. Metrul de "fir contact" (cum se numește cablul folosit de tramvaie) cântărește un kilogram și este alcătuit în cea mai mare parte din cupru. Adică este mult mai scump decât fierul (pentru că acele cabluri sau țevi de cupru scoase din folosință se strâng la același centru de colectare ca și fierul vechi). Metrul costă în jur de 35 000 de lei - când este nou și aproximativ 30. 000 de lei - când e vechi.
Din această cauză firul de cupru este atât de "vânat" de țiganii care acum două săptămâni au furat cât fir contact au putut, de pe strada Ana Ipătescu (după informațiile pe care le avem de la Poliție și care au și apărut, la timpul respectiv, la noi în ziar). Linia "fantomă" i-a alimentat pe ei cu bani și va mai alimenta și pe alți "întreprinzători" de același fel, doar este scoasă din tensiune și nu mai reprezintă nici un pericol.
Ce să mai vorbim de terasament? Dacă pe strada Portului n-ar fi cine știe ce probleme pe care liniile să le pună autovehiculelor, pe Ana Ipătescu se schimbă aspectul. Toată strada e pietruită, iar liniile de tramvai arată ca niște lame care ies mai peste tot, din terasament, destul de amenințătoare la adresa bietelor cauciucuri nevoite să se tocească sau să explodeze în zonă..
Instituții și răspunsuri
Prima persoană pe care am crezut de cuviință să o contactăm în legătură cu linia-fantomă a fost directoarea TRANSURB, Genica Totolici. "Nu știu ce număr avea tramvaiul care circula pe Portului și Ana Ipătescu. Oricum, linia este scoasă din uz cam de 10 ani și nu mai este a noastră. TRANSURB a concesionat-o Primăriei cu 10 ani în urmă. Am auzit și eu că pe Ana Ipătescu s-au furat cabluri...", ne-a declarat telefonic directoarea.
L-am contactat telefonic, la Primărie, pe Petrică Cazacu, directorul Direcției Tehnice, care ne-a spus doar că: "Nu există nici un proiect care să se refere la scoaterea liniei de tramvai dezafectate și a cablurilor corespunzătoare".
Printre oameni
"Eu nu-mi amintesc să fi văzut vreodată tramvaiul circulând pe ici, și stau în acest cartier de cinci ani. Habar n-am de ce mai ține Primăria liniile. Am auzit că se tot fură cabluri, dar nu de aici...", spune Ștefan Horescu, de 37 de ani. Marcel Dobre, pensionar, locatar la unul dintre blocurile de pe Portului, își explică și el punctul de vedere: "Nu mă deranjează liniile astea. Dar sunt bani, acolo, în asfalt, și e păcat că nu sunt folosiți".
Dorințe... fantomă
Concluzia ar fi că, totuși, linia-fantomă va mai fi. De ce? Nu știm? Nu știe nici ea. Dar ne întrebăm dacă costurile scoaterii ei din terasament nu ar fi măcar în parte compensate de cantitatea de fier care ar putea fi refolosită și de cantitatea și mai mare de cablu aerian de cupru. Care, între timp, servește drept câștig ușor pentru așa-zișii întreprinzători cu inițiativă. Sau dacă nu cumva exploatarea în scop turistic sau educativ a traseului ar fi mai eficientă...
Dar între întrebările noastre și ale tramvaiului numit dorință sau fantomă, după caz, se cască un hău imens. Plin de "ia pisica, na pisica!", birocrații, dezinteres și fotolii prea confortabile... "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 31 Aug 2007 23:45:06    Titlul subiectului: 82260

Zilele acestea am calatorit deseori cu autobuzele care circula pe traseul 102. Am remarcat ca frecventa aparitiei acestor autobuze in statie a crescut de la 5-8 minute la 12 si chiar 15 minute. In plus, pot afirma faptul ca o parte din Cobrele "fruntase" ale traseului 102 nu au iesit la strada in saptamana asta. Nu stiu daca au intrat la reparatii sau au fost trimise cu excursionisti prin alte orase ale tarii. In urma unei discutii pe care am avut-o cu unul dintre soferii unui Prestij, am aflat ca la sfarsitul lunii, cateva autobuze vor pleca cu vizitatori undeva in nordul Moldovei ( nu am aflat cu exactitate destinatia acestora )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2007 16:36:20    Titlul subiectului: 82269

Cred ca saptamana aceasta frecventa acestor autobuze a fost mai redusa si din cauza ca troleibuzele care circula pe acest traseu nu au fost scoase la strada. Inainte troleibuzele mai "ajutau" Cobrele (in special pe 102)acum...

Cea mare problema(dupa parerea mea)o reprezinta cartierele Tiglina 3 (Micro 16) si Tiglina 4 (Micro 17) care sunt deservite de traseele 9 si 104. Frecventa acestora este de 20 min.si chiar daca oficial aceasta frecventa este mai mica eu o simt pe pielea mea fiindca aceste trasee le utilizez zilnic. Pe traseul 9, circula 2 autobuze sau midibuze si pe 104 la un anumit interval orar 3 midibuze si in altul 2; culmea...cand ajung la capat vin amandoua deodata (9 si 104). Daca le-ai pierdut pe acelea...ai de asteptat. Dintotdeauna a fost o problema cu aceste trasee si ori de cate ori calatorii faceau reclamatii, cei de la TRANSURB introduceau mijloace de transport in numar dublu o vreme si apoi se revenea la starea initiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 26, 27, 28  Următoare
Pagina 1 din 28

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community