Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 17 Oct 2018 11:02:57 Titlul subiectului: Achizitia a 26 de troleibuze articulate(18m) prin MDRAP |
196735 |
|
Citat: | MDRAP lansează o licitație pentru achiziția a 26 troleibuze articulate pentru Municipiul Brașov
Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat o licitație în valoare de 78 milioane lei, pentru „Achiziționarea de 26 troleibuze noi cu lungimea de cca.18 m destinate transportului public urban de călători . Ofertantul declarat câștigător va semna contractul de achiziție publică cu Municipiul Brașov. Semnarea contractului de achiziție publică este condiționată de semnarea ordinului de finanțare a proiectului privind achiziția de 26 de troleibuze cu lungimea de cca. 18 m lungime pentru destinate transportului public urban de călători,” conform SEAP.
Principalul factor al atribuirii va fi raportul calitate-preț, cu factorul cel mai bun de evaluare pentru perioada de garanție, „minim 350000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare”. Fondurile proiectului sunt asigurate prin Programul Operational Regional – POR. Ofertele pot fi depuse până la data de 15 noiembrie 2018, iar atribuirea va avea loc până în luna mai 2019.
Conform caietului de sarcini, „Obiectul licitației îl reprezintă achiziționarea de troleibuze, noi și nefolosite, destinate transportului public de călători. Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice din România, în parteneriat cu orașele din România, și cu sprijinul JASPERS, implementează un proiect comun pentru achiziția de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătățirea transportului public urban și facilitarea tranziției de paradigmă în direcția mobilității urbane durabile. Proiectul este cofinanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Proiectul vizează exclusiv reînnoirea materialului rulant pe rute actualmente în operare. Troleibuzele vor circula pe rutele 1, 2, 6 și 31 din Municipiul Brașov, conform proiectului aprobat pentru finanțare europeană.
Conform SEAP, troleibuzele sunt de tip articulat, noi, cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă – kneeling), fără etaj, caroserie CE, conform Directivei 2007/46/CE, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările și completările ulterioare, acționate în curent alternativ cu electronică de putere, cu comandă, control, parametrizare și diagnoză cu microprocesor, cu recuperare și înmagazinare a energiei la frânare și cu viteza maximă de circulație de 75 km/h, limitată cu dispozitiv limitator de viteză reglabil DLV la 55 km/h, destinate transportului urban de călători.
|
http://newsby.marianandrei.com/mdrap-licitatie-troleibuze-brasov/
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 17 Oct 2018 11:08:16 Titlul subiectului: |
196736 |
|
Atasat gasiti caietul de sarcini pentru troleibuzele achizitionate prin MDRAP:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
CAIET DE SARCINI TROLEIBUZE-converted.pdf |
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Descărcat: |
de 311 ori |
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2018 18:24:43 Titlul subiectului: |
196762 |
|
Cum vor circula pe traseele 1, 6 si 31 daca nu e retea deloc pe acele trasee in partea centrală?
Bateriile sau motoarele termice de la troleibuze sunt ptr cazuri de strictă necesitate nu ptr mers prin ambuteiajele ălea din centru în panta aia cu sarcină de zeci de tone.
In 2-3 ani se vor strica bateriile vor face blocaje prin trafic si vor da vina tot pe troleibuz in ansamblu "că nu e bun".
Trebuie să ia în calcul refacerea rețelei în centru că de alte prostii sunt bani.
De banii de routere wifi și flori puteau lua retea stâlpi și console ptr troleibuze.
Nu sunt in stare să trimită troleibuze pe linia 10 sau 32 că sunt cu rețea.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 23 Oct 2018 23:06:41 Titlul subiectului: |
196826 |
|
Deocamdata cu parcul de troleibuze actual deabia se acopera linia 8 si un tur pe linia 7. Tiinand cont ca in aceasta perioada este necesara utilizarea motorului termic pe linile 7 si 33, pe sensul de mers Roman - Piata Deebal, deoarece la intersectia str. Carpatilor cu str. Zorilor este in curs de amenanjare un nou sens giratoriu. Mai sunt foarte putine troleibuze cu motoare termice functionale, pe linia 7 facand cu randul troleibuzele #68 si #130.
|
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
Trimis: Mie 24 Oct 2018 09:51:24 Titlul subiectului: |
196834 |
|
Troleibuzele noi ar putea să înlocuiască și autobuzele de pe:
16 (Livada Poștei – Stadionul Municipal)
23 (Saturn – Stadionul Municipal)
23B (Stadionul Municipal – Triaj)
Troleibuzele de pe 3 ar putea să meargă până la Stadionul Municipal
Traseu fără rețea:
Stadionul Tineretului – Stadionul Municipal – Stadionul Tineretului = 3km
Griviței – Aurel Vlaicu – Făget = 1,5km
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 10 Dec 2018 08:07:35 Titlul subiectului: |
197634 |
|
Citat: | Municipiul Brașov ar putea avea 26 de troleibuze articulate Solaris
Licitația organizată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a ajuns în faza de evaluare a ofertelor tehnice, în cadrul proiectului „Achiziționarea de 26 troleibuze noi cu lungimea de cca.18 m destinate transportului public urban de călători în municipiul Brașov”, lansată în luna octombrie. Astfel, singura firmă care a depus oferte este „SOLARIS BUS & COACH Polonia”, care a livrat autobuze, autobuze electrice și urmează să livreze un lot de troleibuze la Cluj Napoca. Atribuirea contractului trebuie să aibă loc până în primăvara anului 2019.
Principalul factor al atribuirii va fi raportul calitate-preț, cu factorul cel mai bun de evaluare pentru perioada de garanție, „minim 350000 km sau minim 5 ani (care condiție se îndeplinește prima), de la data punerii în exploatare”. Fondurile proiectului sunt asigurate prin Programul Operational Regional – POR.
Conform caietului de sarcini, „Obiectul licitației îl reprezintă achiziționarea de troleibuze, noi și nefolosite, destinate transportului public de călători. Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice din România, în parteneriat cu orașele din România, și cu sprijinul JASPERS, implementează un proiect comun pentru achiziția de material rulant modern cu zero emisii pentru îmbunătățirea transportului public urban și facilitarea tranziției de paradigmă în direcția mobilității urbane durabile. Proiectul este cofinanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Proiectul vizează exclusiv reînnoirea materialului rulant pe rute actualmente în operare. Troleibuzele vor circula pe rutele 1, 2, 6 și 31 din Municipiul Brașov, conform proiectului aprobat pentru finanțare europeană. |
http://mobilitate.eu/brasov-licitatie-troleibuze-solaris/
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 06 Apr 2019 21:38:32 Titlul subiectului: |
200032 |
|
Sa terminat etapa de evaluare tehnica, iar acum achizitia se afla in etapa de evaluare financiara a ofertei depuse de catre cei de la Solaris.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 07:53:42 Titlul subiectului: |
200064 |
|
Ma bucur ca autoritatile locale au inceput sa „iubesca” iar troleibuzele. Erau la un pas de disparitie. Ce poate sa faca banul.........mai ales din viitoarele comisioane.......
Traiasca Sfanta Ipocrizie brasoveana (si nu numai)
PS: Poate veti reinfiinta si tramvaiul
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 20:23:38 Titlul subiectului: |
200155 |
|
Nu vă faceți iluzii. Lupul își schimbă părul dar năravul ba.
26 troleibuze sunt abia suficiente pt linia 8 și celelalte fantome. Să ne gândim câte troleibuze sau câte tramvaie erau pt același traseu.
Pt liniile ălea scrise acum câteva luni spre electrificare (1, 2, 6 și 31) ar fi trebuit cam 70 troleibuze (punând și linia 8 că n-o să ții tot cu troleibuze vechi de 50 de ani dacă tot se iau noi). Adică cel putin jumătate din "italiencele" cumpărate să fi fost troleibuze. Și trebuia obligatoriu să refacă rețeaua în totalitate pe traseele lor, acceptându-se doar mici intreruperi în unele zone neaglomerate. Iar rețeaua să fie compatibilă cu noile troleibuze, nu o rețea de acum 60 de ani la 100 de ani dinstanță față de rețelele din alte țări.
Ce vor face troleibuzele cu baterii si lipsite de retea electrică în ambuteiajele ălea dacă bateriile sunt uzate sau insuficient incărcate mai ales iarna? coboară lumea in sensgiratoriu sau asteaptă 2 ore să vină iveco de interventie să remorcheze? in timpul ăsta intârzii la servici școală etc.
Nu vor fi troleibuze pe alte trasee dacă ies aceiași conducători decât cel mult niște experimente nenorocite care vor umfla prețul biletelor.
Vor fi autobuzele cu baterii care mai mult vor înghite bani și vor sta defecte prin garaje iar "italiencele" împreună cu alte sh-uri de la bustrade se vor chinui să le suplinească așa cum vedem zilnic autobuze diesel pe liniile de troleibuz. Oare de ce credeți că s-au grăbit să ia cu mare împrumut 106 autobuze diesel acum când se știa de noi achiziții în viitor? (Exceptând motivul electoral și spălarea banilor). Tocmai ca se și așteaptă la mari probleme cu cele cu baterii. Umblă vorba prin târg că vor fi mari probleme după ce vor termina toate dieselurile actuale vechi de aceea iau cât mai multe vehicule, din 250 poate un sfert vor fi capabile să iasă zilnic la datorie.
S-au complicat în ultimul hal ca să-și justifice salariile și funcțiile și să fie complicat de dovedit furturile.
Interesante sunt manevrele pe bani mulți care le fac acești idoli ai unor votanți convinși că doar dragnea îi fură.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 21:06:08 Titlul subiectului: |
200163 |
|
Nu știu de unde scoți cifrele astea exorbitante. 70 de troleibuze pentru 8 linii de troleibuz?
Aceste 26 de troleibuze cu bani de la guvern vor circula EXCLUSIV pe liniile 1 (6 unități) , 2 (3 unități), 6 (10 unități), 31 (7 unități).
Pentru liniile din prezent se vor cumpăra alte 25 de troleibuze prin POR, în aceste luni ar trebui lansată licitația. Ele vor deservi liniile 3 (1 unitate), 7 (3 unități), 8 (8 unități), 10 (1 unitate), 33 (1 unitate). Adică necesarul este de 14 troleibuze. Restul de 11 ar trebui ori să circule pe aceleași linii, dar la un program suplimentat, fie pe alte linii. RATBV a cerut zilele astea ca pe 23 și 23b să fie introduse troleibuze prin remontarea rețelei pe Aurel Vlaicu. De aici ar mai reieși încă 6 troleibuze. Rămâne de văzut ce și cum.
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 21:10:45 Titlul subiectului: |
200164 |
|
In prezent pe linile 1(5 tururi, din care 2 de articulate), 2(2 tururi), 6(8 tururi) si 31(5 tururi din care 2 de articulate) e nevoie de 20 de autobuze diesel. Odata cu sosirea celor 26 de troleibuze (sa speram ca se va semna contractul in maxim 1 luna), frecventa acestor lini ar urma sa se inbunatateasca, sa nu mai discutam despre capacitatea de transport care se va dubla.
Cele 26 de troleibuze articulate achizitionate prin MDRAP vor fii EXCLUSIV pentru linile 1, 2, 6 si 31. Una dintre conditile finantari este ca tot ce se cumpara prin MDRAP(ma refer la autobuze electrice si troleibuze) e sa inlocuiasca autobuze diesel.
RATBV nu va putea introduce nici unul din cele 26 de troleibuze pe linile actuale de troleibuz. Pentru linile actuale de troleibuz urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru 25 de troleibuze articulate finantate prin fonduri de la UE, in prezent lucrandu-se la intocmirea caietelului de sarcini.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 23:47:35 Titlul subiectului: |
200174 |
|
Realitatea din teren este alta. Cifrele din documente sună bine, dar nu prea.
Linia 10 e autobuz de ani de zile.
Si având in vedere că la 40 de linii de transport public ei cumpără 106 autobuze, mai dețin aproximativ alte 70-80 de vehicule functionale (sau care ar trebui să fie funcționale), bunul simt al proportionalității spune că cifrele avansate de mine ar fi in deplin acord cu planul de utilizare al parcului auto la intervale orare de maximă aglomerație.
Si 70 troleibuze pt 8 linii de troleibuz e de bun simț. Aproximativ 8 vehicule la traseu, sau de ce nu 7 iar unul poate fi de rezervă inlocuindu-le pe celelalte cand sunt in revizii si reparatii.
Îmi spune și mie careva secretul de a nu introduce troleibuz pe linia 32 desi e electrificată incă in proportie de 98%??
Adică ce spui este hai să ne zgârcim la troleibuze, luăm exact câte trebuie, nici unul în plus, dar la autobuze luăm cu 40% mai multe, că deh comisioanele, deși sunt pe credit.
Iar să spui că linia 10 sau 3 sunt troleibuz și punem la numărătoare să dea bine pt "orasul verde" dar cu aer irespirabil este jignitor. Ălea au călători puțini și pot fi deservite lejer de un autobuz, chiar midibuz BMC. Două midibuze BMC din cele din 2006 sunt suficiente pt un transport civilizat si cu intervale decente cu linia 10. Iar la 33 si 3 lafel. Deci ei vor să pună troleibuz articulat pe 10 si 3 când in masină sunt maxim 7 călători pt că intervalul de succedare e la o oră. Lafel și cu linia 2.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Joi 11 Apr 2019 07:09:46 Titlul subiectului: |
200178 |
|
Pe 10 nu s-au mai introdus troleibuze pentru că nu s-a remontat macazul de la Hidro în momentul mutării stâlpilor. Nu s-a remontat din prevenție pentru că nu se știe ce îl mai taie capul pe cel ce construiește Mall-ul. Când va fi gata, va fi remontat macazul și vor reveni troleibuzele pe 10.
Pe 33 lume este, 308 circulă la capacitate normală cam la fiecare cursă. Eu sunt de părere că 33 ar trebui să circule și în weekend.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 02 Iul 2019 22:51:19 Titlul subiectului: |
201402 |
|
Deci ar dura un an până la livrarea primului troleibuz necesar altor linii decât 8?
Și asta fără să refacă rețeaua in centru.
Adică ălea ar ajunge pe la Patria cu bateriile descărcate sau la minim ajutate de drumul in coborâre dacă pe la intersectia 13 Decembrie Castanilor Eroilor trec pe baterii pe care le consumă urcând cu 30 tone panta aia de la Parcul central și Livada poștei.
Ăștia au auzit că acumulatorii au un nr limitat de cicluri încărcare descărcare?? Sint atât de lipsiți de școlarizare deși decid soara banilor publici?
Ei nu relizează că bateriile sunt pentru cazuri de urgență nu să circuli zilnic sute de km pe baterii cu troleibuze de 30 de tone.
Cei care au aprobat finanțarea ar trebui să impună și refacerea rețelei condiționând livrarea de acest aspect.
Tare mă tem că troleele ălea în 5 ani nu vor mai fi in stare de folosit pe baterii și în cel mai bun caz vor ajunge pe 8.
|
|
Sus |
|
|
berty_a
Data înscrierii: 10/Iun/2012 Ultima vizita: 15/Feb/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Oct 2019 12:37:53 Titlul subiectului: |
203324 |
|
Cel mai probabil primul troleibuz Solaris va fi livrat la Brasov in Primavara lui 2020.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Oct 2019 12:48:35 Titlul subiectului: |
203325 |
|
Reteaua in ce stare se afla ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 09 Oct 2019 20:28:52 Titlul subiectului: |
203328 |
|
Tot modelul vechi, dar printre cele mai bune din tara!
|
|
Sus |
|
|
|