Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 07:37:16 Titlul subiectului: *Rame de la japonezi ?!? |
76770 |
|
Ieri, 26.02.2007, se spunea pe PROTV ca aduc rame de metrou de la japonezi. O banca japoneza va imprumuta bani pentru a face tronsonul Pta Victoriei-Otopeni. Doar pe acest traseu va circula acel metrou. |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 09:15:24 Titlul subiectului: |
76775 |
|
Din moment ce se vorbeste de sistem MAGLEV, ar fi tare greu sa circule pe alt tronson. Insa am impresia ca investitia e prea mare si nejustificata. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 09:42:37 Titlul subiectului: |
76781 |
|
Din cate cunosc, doar nemtii si japonezii au trenuri cu levitatie magnetica. Iar daca domnul premier nu-si da demisia a 15'a oara pana atunci si vrea sa aduca asa ceva, ar fi bine ca ele sa vina gata facute (nu asamblate local) si sa fie intretinute si eventual si conduse tot de niste Haichikuku-san. Altfel, nu exclud ca, in afara de intarzierile specifice in Romania, sa ne trezim direct ca levitam spre alte lumi mai bune, dar in ceruri sau din contra...
Nemtii au tren (nu metrou) MAGLEV, iar clima din Germania nu difera mult. Poate ploua ceva mai mult acolo. Oricum, vantul ar face mai putin rau decat improvizatiile mioritice... |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
|
Sus |
|
|
Rodeo
Data înscrierii: 15/Aug/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2020 Mesaje: 24 Locație: Ramnicu Sarat
|
Trimis: Lun 05 Mar 2007 20:56:47 Titlul subiectului: |
77238 |
|
Avand in vedere ca linia pana la Otopeni o sa fie in intregime subterana, nu cred ca vantul o sa fie o problema. Nici cu supraincarcarea nu e mare chestie, se pot instala pe peron in dreptul usilor turnicheti cu numarare si cand se ajunge la 244 se blocheaza si astepti alt tren.
Ce ma deranjeaza e ca au hotarat ca sa fie subteran pana la Otopeni, ceea ce evident costa mult mai mult decat suprateran. Si daca tot e subteran, macar de dupa Aeroportul Baneasa pana la marginea comunei Otopeni ar putea sa reduca costurile executand tunelul intr-un transeu prin afara zonelor locuite care ulterior sa fie acoperit cu 2m de sol. Tronsonul ar fi de minim 5,5km si economia importanta fata de tehnica cu TBM.
In privinta oportunitatii construirii unei linii fara contact fata de una normala...hmmm...trebuie gandit pragmatic. Daca guvernul Japoniei e disperat sa vanda din tehnologia asta in care a investit destul de mult....daca tot ei sunt disperati sa plaseze pe undeva surplusul de capital care il au si in consecinta ofera imprumuturi structurale mai mult decat avantajoase pe termen lung... de ce sa nu profitam? Nu ar fi prima data, o alta investitie mare finantata tot de guvernul Japoniei e un terminal de containere in portul Constanta Sud-Agigea, deja dat in folosinta....si a costat si ala destul, poate tot cat linia de metrou. Si in conditiile astea de ce sa nu facem si noi cu levitatie magnetica? Daca tehnolgia e dovedita ca fiabila eu zic ca ar fi bine sa facem. Suntem prea saraci pentru asemenea farfaslacuri? Poate. Dar poate cu atitudinea asta nu o sa avem nimic cu care sa ne mandrim si noi. Am mai vizitat tari sarace care aveau totusi 1-2-3 chestiuni tehnice de ultima ora si de mare impact si impresia generala nu era ca sunt vai de capul lor cand vedeai si alea.
Ce, noi suntem buni numai de second-handuri? pai daca asta e mentalitatea, hai sa vedem pe unde se inlocuieste o linie veche de metrou sa ne milogim, poate ne dau aia rablele lor ieftin sa vezi ce o sa ne mai mandrim la tot strainul care a aterizat in Romania invitandu-l sa mearga cu metroul care a circulat in orasul XYZ din 1948 pana in 1998 iar din 2010 circula la noi ca nou... |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Mar 2007 07:00:13 Titlul subiectului: |
77435 |
|
Si unde va fi depou pentru aceste metrouri? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Mar 2007 10:58:01 Titlul subiectului: |
77501 |
|
Dar metrourile clasice pe sina ce au? Noi nu suntem in stare sa dam in folosinta noi tronsoane si deja ne gandim la trenuri cu levitatie magnetica? Sa fim seriosi totusi... Din martie 2000 nu s-a mai dat in folosinta nici macar o statie noua de metrou!
Rodeo a scris: | Ce, noi suntem buni numai de second-handuri? pai daca asta e mentalitatea, hai sa vedem pe unde se inlocuieste o linie veche de metrou sa ne milogim, poate ne dau aia rablele lor ieftin sa vezi ce o sa ne mai mandrim la tot strainul care a aterizat in Romania invitandu-l sa mearga cu metroul care a circulat in orasul XYZ din 1948 pana in 1998 iar din 2010 circula la noi ca nou... | Nu m-ai convins cu argumentele astea intinse pe o jumate de pagina. Nu am nimic cu japonezii si tehnologia lor, dar inainte sa ne gandim la trenuri cu levitatie magnetica, ar trebui sa avem o retea de metrou bine pusa la punct. Sau tie iti place sa faci doua ore pe sus pana la serviciu/scoala? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|