Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Sep/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 27 Dec 2009 20:00:46    Titlul subiectului: 121747

Asa au facut ei rosturile de dilatare. Acestea nu sunt altceva decat niste intreruperi destul de mari ale liniei, cea mai adanca lata fiind in zona fostei statii Andrei Muresanu, aproape de semafor, sensul spre Podgoria. Mi se pare o chestie destul de primitiva sincer, mai ales ca este foarte foarte suparatoare iar linia s-ar putea toci foarte repede in acel loc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 29 Dec 2009 21:08:34    Titlul subiectului: 121797

La vechile linii alesesera o solutie pentru rosturile de dilatatie mult mai convenabila la prima vedere. Cred ca colegii forumisti aradeni stiu sa explice mai bine la ce ma refer. Actualele BERD sufera mult la acest capitol...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 01 Ian 2010 21:44:25    Titlul subiectului: 121870

Daca vreti sa vedeti poze din timpul lucrarilor de infrastructura din Arad puteti folosi http://www.norc.ro/street-view/ si mergeti la Arad. Pozele sunt destul de actuale (2009).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 05/Sep/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 20:27:28    Titlul subiectului: 122024

Din primăvară, se întrerupe circulația tramvaielor în Aradul Nou:

http://www.observator.info/eveniment-1/din-primavara-se-intrerupe-circulatia-tramvaielor-in-aradul-nou

Observator a scris:
Deși Consiliul Local al Municipiului Arad a suportat toate costurile autobuzelor gratuite care circulau în locul tramvaielor în perioada desfășurării lucrărilor de reparații și modernizare a liniilor de tramvai, CTP Arad a înregistrat pierderi. Conform spuselor lui Petru Cuvineanu, director tehnic la CTP Arad, pe perioada lucrărilor de pe tronsonul Gară-Piața UTA, mulți dintre călători au preferat să meargă o stație pe jos decât să cumpere bilete.
Dezvoltarea cu 4-5 ani în urmă a unor centre comerciale în cartiere și populația orașului în scădere reprezintă alți factori care au contribuit la reducerea numărului de călători de-a lungul timpului. Nici acordarea zilelor libere legale nu este în avantajul Companiei de Transport Public deoarece sunt mai puțini călători, iar angajații companiei având program normal de lucru, trebuie remunerați dublu pentru că lucrează în aceste zile libere. Perioada de iarnă nu este nici ea una favorabilă deoarece în această perioadă pierderile cresc datorită majorării cu aproximativ 30% a costurilor cu energia electrică necesară pentru încălzirea mijloacelor de transport. Aceste cheltuieli se compensează, însă, pe perioada de vară când consumul de energie electrică este redus. “Avem aproximativ aceleași costuri ca și companiile de transport public din alte țări, precum Austria”, a declarat Petru Cuvineanu. Dispunând însă de bani mai puțini, CTP Arad face reduce aceste costuri, făcând rabat la calitatea unor lucrări și la salariile angajaților.

La salubrizarea mijloacelor de transport public lucrează aproximativ 20 de persoane încadrate cu salariu minim
pe economie
Încadrarea în muncă a angajaților cu salariu minim pe economie reprezintă o modalitate de a reduce costurile serviciilor prestate de CTP Arad. Salubrizarea tramvaielor se realizează în două feluri: pe timpul programului de lucru, în terminalul din zona Vlaicu, câțiva angajați mătură și adună gunoaiele aruncate în tramvai, iar pe timpul nopții, salubrizarea este executată de către alți angajați, în depou. În cazul autobuzelor, salubrizarea ziua se face în parcul auto, iar noaptea în garajul de autobuze. De asemenea, există un tramvai alocat special pentru salubrizarea stațiilor de tramvai: se mătură și se adună gunoaiele.

Deocamdată nu sunt semne de majorare a prețurilor biletelor și abonamentelor de tramvai
Arădenii speriați de scumpirile în lanț de la începutul anului, deocamdată pot sta liniștiți în ceea ce privește scumpirea transportului public. Petru Cuvineanu, a declarat că “Momentan, la influențele actuale generate de creșteri de prețuri la energia electrică, carburanți etc., nu sunt semne de majorare a tarifelor de transport public. Desigur, o majorare importantă a energiei electrice și a carburanților va determina, probabil, aplicarea unor tarife mai mari”. Deocamdată, însă, arădenii pot răsufla ușurați pentru că în ciuda crizei financiare și a pierderilor înregistrate în perioada desfășurării lucrărilor de reparații a liniilor de tramvai, până în prezent CTP Arad nu a primit nicio informație cu privire la majorarea prețurilor la bilete și abonamente de tramvai.

CTP Arad este în așteptarea investițiilor realizate de către Primărie pentru amenajarea stațiilor celor cinci linii noi de microbuze/autobuze
În luna decembrie a anului trecut, reprezentanții Primăriei și Companiei de Transport Public (CTP) Arad au căzut de acord asupra înființări a cinci trasee noi de microbuze care să acopere zonele care nu beneficiază de transport în comun. “Traseele au fost aprobate în ședința Consiliului Local al Municipiului Arad, s-a făcut documentația de către noi la Poliția Rutieră pentru aprobarea stațiilor. Dispunem de avize, trebuiesc amenajate doar stațiile”, a declarat Petru Cuvineanu. Acesta a mai precizat că în primăvară se va întrerupe din nou circulația tramvaielor în zona Aradul Nou datorită a două proiecte importante: în cadrul lucrărilor BERD se va reabilita linia de tramvai până la Dacia Service, iar proiectul CIVAR, pe lângă punerea în valoare a zonei situate pe aliniamentul Dornei și Preparandiei, între străzile Cozia, Paul Chinezu, Mucius Scaevola, va aduce reabilitarea podului Traian care face legătura între centrul municipiului și cartierul Aradul Nou. “Podul se va reconstrui în totalitate, toate elementele vor fi refăcute și va avea același aspect ca în 1990, la inaugurare”, a declarat Petru Cuvineanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 31 Ian 2010 22:54:30    Titlul subiectului: 122991

Stie cineva de ce macazele automate din zona Podgoria nu functioneaza nici acum???
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Iun/2020
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 02:38:45    Titlul subiectului: 123004

Deocamdata macazele se schimba tot manual...
Firma care se ocupa de ele este din Bacau si inca nu au reusit sa vina sa duca senzorii, patinele de pe fir si cutiiele de control.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 14:11:33    Titlul subiectului: 123040

Ce se mai stie de acel sistem de monitorizare a numerelor de tramvai din statii, care s-a folosit in proba la linia 3...au renuntat la el? Din cate vad, ar fi foarte folositor, sa le aduca aminte careva la vatmani ca au un orar...nu stau la Fat-Frumos la discutii cat au chef si linia 3 s-a transformat in cea mai "rara" linie...ajung sa stau si 15 minute dupa el Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 01 Feb 2010 19:31:33    Titlul subiectului: 123066

FLAVIUS561 a scris:
Deocamdata macazele se schimba tot manual...
Firma care se ocupa de ele este din Bacau si inca nu au reusit sa vina sa duca senzorii, patinele de pe fir si cutiiele de control.
Pai aceeasi problema e si la macazul de la Fat Frumos unde majoritatea tramvaielor o iau pe str Poetului si o parte spre Gai... Acolo tin minte ca inainte functiona macazul...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 23:42:12    Titlul subiectului: 123420

Intrucat a trecut o saptamana de la post-ul anterior, revin cu un comentariu nou si nu cu o editare.

Iata ce intelege contructorul ICIM sa faca pentru a contracara dilatarile liniei din timpul verii. Evident ca pe aceasta portiune tramvaiele resimt puternic "izbitura" si sunt curios cat dureaza pana cineva va repara greseala...



10012010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.58 kb
 Vizualizat:  de 11316 ori

10012010.jpg



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 02/Iul/2020
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 22 Mar 2010 23:45:36    Titlul subiectului: 124941

Very Happy Toate cele trei macazuri de la Podgoria pot fi acționate, de câteva zile, sub acțiunea patinelor de comandă amplasate pe catenară cu doi stâlpi înainte, nemaitrebuind să fie acționate manual (cu ranga) decât în cazuri speciale.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dealcasei



Data înscrierii: 20/Dec/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2018
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 13:15:57    Titlul subiectului: 124968

La fel si in Piata Romana sunt functionale toate Very Happy . In legatura cu poza de mai sus, este o chestie temporata cel mai probabil pana se "aseaza" sina pt ca rost de dilatare nu e deoarece oricum nu s-ar putea dilata de boltul care tine cele 2 placi si la gara am vazut ca sau pus deja alt gen de placi fara surub in mijloc,distanta fiind considerabil mai mica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Sep/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 19:20:23    Titlul subiectului: 124974

Da, patinele sunt destul de in spate, probabil pentru a putea schimba macazele si vagoanele M8S care sunt conduse din cabina B (sau GT8-ul 1756, singurul ramas care e actionat de la cabina B- nu l-am mai vazut de multisor, poate e la vopsit). Altfel, vatmanii ar trebui sa fie foarte atenti pentru ca nu opresc imediat in spatele tramvaiului din fata, care e la semafor (la Podgoria, cum vin dinspre Teatru). Daca pornesc prea repede, risca sa schimbe macazul inainte sa treaca tramvaiul din fata peste el, rezultand ditamai deraierea.
In al doilea rand, vatmanii de pe cuplurile motoare de Tatre sau GT4 trebuie sa aiba grija si sa actioneze doar o data macazul. Altfel, tot la ranga ajung. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 08 Apr 2010 22:50:19    Titlul subiectului: 125571

Se strang randurile... Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 08.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/arad/Arad-Adevarul_de_Seara_Arad-linii_de_tramvai-compania_de_transport_public-abonamente-bilete_0_239976245.html

"Arădenii vor rămâne cât de curând fără șase linii de tramvai, în două cartiere

Mii de călători sunt afectați de decizia Companiei de Transport Public (CTP). În vreme ce traficul din oraș este tot mai sufocat, CTP se pune pe restructurări ale liniilor de tramvai.

După cu scoaterea din funcțiune a celor șase linii de tramvai care făceau legătura între cartiere și centru, CTP propune și modificarea programului de transport în comun. Mai rău este că locuitorii a patru zone din oraș, Micălaca, Vlaicu, Grădiște și Alfa, vor avea de suferit în urma acestei decizii.

„Nu înțeleg la ce s-au gândit când au luat această decizie. În loc să promoveze în rândul arădenilor folosirea mijloacelor de transport în comun, că și așa e un trafic infernal în oraș, mai și scot din tramvaie care oricum merg cum merg. În Micălaca, în momentul de față, stai după tramvai încât te saturi. Dacă mai și scot tramvaie, va fi mai rău. Ne forțează astfel să folosim mașinile personale”, a spus Călin Groza care locuiește în Micălaca.

„Nu e bătut în cuie”

Astfel, din cinci linii care fac legătura în prezent cu Micălaca vor rămâne doar două. Pe aici nu vor mai trece linile 5 (Aradul Nou- Micălaca), 8 (Centru- Micălaca), și 17 (Făt Frumos- Micălaca).

Nici celelalte cartiere nu vor scăpa de restructurarea gândită de CTP. Ruta 2, care făcea circuit pe traseul Centru-UTA-Alfa, și linile 16 și 16b (Centru - Grădiște) vor dispărea și ele.

„Măsura a fost luată deoarece tramvaiele nu mai au un grad deosebit de încărcare, dar și pentru că a crescut fluența acestora la stopurile din oraș. În orice caz, măsura nu e bătută în cuie. Ar putea suferi modificări”, a declarat Petru Cuvineanu, directorul tehnic al CTP.
"

Poza postata mai jos apartine cotidianului "Adevarul":



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.47 kb
 Vizualizat:  de 10953 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 09 Apr 2010 00:09:45    Titlul subiectului: 125574

Mai bine s-ar pune cei de la CTP si de la Primarie sa regandeasca traseele si liniile de tramvai, astfel incat sa poata avea legaturi cu noile linii de microbuse si sa se poata face o legatura intre toate cu bilete si abonamente generale, pe orice mijloc de transport, pe toate liniile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 00:43:07    Titlul subiectului: 125677

Cinci pagini de obiecții pe BERD

ARAD - Primăria speră totuși că ICIM va finaliza retușurile și greșelile până la finele acestei luni.


Probleme la lucrarea BERD. Și nu una, două, ci cu zecile. Obiecțiile formulate de Primărie și de consultant pentru lucrarea BERD au fost înșirate pe nu mai puțin de cinci pagini. Toate sunt neajunsuri legate de modul în care lucrarea a fost executată de ICIM pe traseul Vlaicu - Boul Roșu.

Primăria Arad vrea, însă, ca toate aceste probleme să fie rezolvate până la finele lunii, iar Răzvan Popa, directorul executiv al Direcției Tehnice a Primăriei Arad, este încrezător în faptul că acest termen va fi, totuși, respectat. ICIM a trecut deja la unele retușuri impuse: în prezent se refac, potrivit lui Răzvan Popa, gurile de scurgere de pe Vlaicu, în condițiile în care s-a constatat că sunt probleme când plouă cu privire la scurgerea apei pluviale. Tot acolo, mai multe capace sunt aduse la cotă, pentru că inițial acest fapt nu a avut loc. Lista de neconformități înaintată constructorului face referire, de pildă, și la înlocuirea asfaltului de la Boul Roșu, la alte retușuri în zona teatrului etc.

Nu e gata

În plus, lucrarea nu e gata: mai sunt de realizat, de exemplu, trotuare în zona centrală, marcajele încă nu au fost realizate, iar semaforizarea nu a fost pusă în funcțiune. Au mai rămas chiar câteva mici porțiuni care nu au ajuns la capitolul "turnare asfalt". "Nu e o listă scurtă", ne-a asigurat Răzvan Popa, care a precizat că au fost respinse de la lucrări mari executate greșit la unele foarte mici, cum ar fi cele legate de defecte (zgârieturi) la gardul din stația de tramvai.

O întârziere de un an

Conform contractului inițial, lucrarea BERD, etapa I, trebuia să fie finalizată până în vara lui 2009. La acel moment însă, Primăria Arad a reușit să obțină o amânare de șase luni, termenul limită stabilit atunci de bancă fiind sfârșitul lui decembrie 2009. Investiția nu a fost finalizată nici atunci și, chiar dacă termenul stabilit acum de Primăria Arad va fi respectat, lucrarea își va trece în cont o întârziere de aproape un an.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/cinci-pagini-de-obiectii-pe-berd/cn/news-20100409-04494883
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2020
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 13:17:16    Titlul subiectului: 125686

Referitor la semafoare, domnul primar Gheorghe Falca a spus ca "tramvaiele vor avea unda VERDE" iar in realitate acea unda "VERDE" s-a transformat in unda ROSIE . De exempru in Podgoria tramvaiele nu pot trece dintr-o parte in ala fara a se oprii in sensul giratoriu, deoarece verdela tine foarte putin. Cei care au reglat semafoarele ce au crezut ca tramvaiele sunt rachete. Laughing
Si inca ceva din cauza acestor semafoare tramvaiele au intarziere, apoi urmeaza reclamatiile calatorilor etc.



SDC11513.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.59 kb
 Vizualizat:  de 10830 ori

SDC11513.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 20:57:46    Titlul subiectului: 125695

Mai mult de atat, in zona Podgoria liniile de tramvai care fac legatura cu Micalaca incurca serios circulatia auto! Foarte periculos e si faptul ca trotuarele din zona statiilor de tramvai sunt inguste si unele chiar distruse!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 172
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 04 Iun 2010 13:46:03    Titlul subiectului: 127944

Uzură la limită pe Arad-Ghioroc

ARAD - Uzura liniei de tramvai Arad-Ghioroc impune deplasarea tramvaielor cu viteza melcului.

Tronsoane importante din calea de rulare a tramvaielor între Arad și Ghioroc sunt sub orice critică, cel puțin asta reiese din documentația întocmită de specialiștii Companiei de Transport Public. CTP se pregătește să cheltuiască banii primiți de la administrație, din buget, pentru a face primii pași în sensul remedierii situației. Compania scoate la licitație contractul de întocmire a unui „Studiu de fezabilitate și proiect tehnic pentru Refacție (n.r.- înlocuire a elementelor unei căi ferate când acestea au suferit o uzură peste limita adminisibilă) linie de tramvai în zona suburbană Arad – Ghioroc” și pune la bătaie pentru documentația menționată 84.033 lei - echivalentul a circa 20.000 euro. „La prezenta dată, tehnic, se reclamă refacerea căii de rulare care nu permite un trafic și sarcini corespunzătoare unui transport cu viteze comerciale ridicate (mai mari de 20 km/h)”, subliniază reprezentanții CTP. Pentru realizarea efectivă a lucrărilor nu există fondurile necesare, la stadiul de intenție fiind și ideea atragerii de fonduri europene. Potrivit cerințelor din caietul de sarcini, Studiul de fezabilitate va fi astfel realizat încât să se și muleze pe programe ale Uniunii Europene.

Tronsonul de linie de tramvai vizat a fost reabilitat între anii 1973 – 1984, informează reprezentanții CTP. De atunci, acesta s-a degradat încontinuu. Dintre deficiențele enumerate în documentația de licitație întocmită de conducerea CTP sunt enumerate: „uzuri ale traverselor din beton armat la care au putrezit diblurile din lemn, fapt ce a adus la o fixare superficială a șinelor pe traverse cu consecințe: abateri de ecartament și apariția de declivități transversale; aparatele de cale prezintă uzuri ale părții mobile, respectiv inimii, traverse din lemn – degradate (putrezite)”. De asemenea, mai multe peroane ale stațiilor sunt degradate. Lista continuă cu necesitatea înlocuirii firului de contact pe circa 35-40% din traseu, respectiv, „rețeaua purtătoare (fir multifilar din oțel) este în proporție de 80% cu un grad de uzură a toroanelor ce reclamă a fi schimbat”, se subliniază în documentație.

Aproape la limită

Potrivit datelor cuprinse în Caietul de sarcini pentru licitația anunțată, una dintre cele mai stringente probleme este că „traversările la nivel cu calea ferată Aradul Nou – Vladimirescu prezintă uzuri date de rulajul pe calea ferata, rulaj care a dus la degradarea zonei de încrucișare. În prezent este în limita acceptată de normele de exploatare a CFR”.

Piste de bicicliști

Studiul comandat de CTP va cuprinde soluții și pentru „realizarea între localități pe lângă platforma liniei a unor piste pentru biciclete, securizate corespunzător (protejate de rutier DN7 și calea de rulare tramvai)”.

A opta din lume

Calea ferată Arad – Podgoria s-a inaugurat în anul 1906, avand în dotare automotoare ,,benzo-electrice” vagoane de călători și marfă. La 13 aprilie 1913 s-a finalizat electrificarea și dotarea cu automotoare electrice de fabricație GANZ, devenită a opta din lume și prima din estul Europei, iar până în 1965, în România a fost singura cale ferată comercială cu tracțiune electrică.


Sursa:http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/uzura-la-limita-pe-arad-ghioroc/cn/news-20100603-05265719
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 06 Iun 2010 16:03:24    Titlul subiectului: 128016

E pacat ca avem o "portie" mare de istorie chiar la noi in "gradina"...ceea ce s-ar putea numi si una din cele mai importante zone turistice din Romania, dar nimanui nu ii pasa! Cum vedem pe la televizor tot felul de documentare ale celebrelor linii muntoase (de ecartament ingust) din Elvetia sau Austria asa am putea incadra si aceasta linie "Arad-Ghioroc" in unul din acele episoade, dar, nimanui nu ii pasa. Si iata, asa, incet incet se darama fiecare pilon important din care s-ar putea scoate bani frumosi pentru tarisoara noastra, ar putea inflori si la noi turismul...dar nimanui nu-i pasa!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 01:16:49    Titlul subiectului: 128036

^Cu alte cuvinte, daca noi am avea grija de ceea ce este al nostru - caracterul nostru, reputatia remarcabila ar fi cea care de fapt ar imbratisa grija noastra – trebuie sa fim constienti de ceea ce am realizat si sa stim sa respectam acest lucru pe de-a lungul sirului de ani – imi pare sincer rau ca s-a ajuns neintentionat si ca un efect al defavorizarii trecerii timpului la o asemenea situatie si sper in eficienta companiei CTP, respectiv in metoda acestora de-a strange fondurile necesare inceperii lucrarilor odata. Mai presus de orisice alt aspect din cadrul discutiei, vorbim despre siguranta celor care calatoresc in fiecare zi pe aceasta ruta (calatorii – vatmani) si ar trebui ca reparatia linii respective sa fie desigur o prioritate pentru cei responsabili.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 10:10:51    Titlul subiectului: 128043

O linie de tramvai cu "trecere" in... inventar. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 07.06.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara_arad-linii_de_tramvai-transport_in_comun_0_275972420.html

"Inventarul primăriei Arad se îmbunătățește cu o linie de tramvai

Municipalitatea se îmbogățește cu o linie de tramvaiPrimăria Arad și-a anunțat în această dimineață intenția de a prelua în domeniul public al municipiului linia de tramvai ce face legătura cu Zona Industrială Vest.

Proiectul de hotărâre va fi supus votului consilierilor locali miercuri, într-o ședință extraordinară. Linia de tramvai în cauză a fost realizată din fonduri Phare și are 3,7 km. Odată cu linia, municipalitatea va prelua și firul de contact aferent, drumuri, rețele de utilități, stație de redresare, spații verzi.

„Pentru o bună evidență și administrare este necesar ca, după terminarea și recepționarea unui obiectiv de investiții, acesta să fie înregistrat în inventar. De asemenea, pentru a putea fi concesionate operatorului de specialitate în vederea întreținerii, bunurile trebuie preluate în domeniul public al municipiului”, a explicat purtătorul de cuvânt al primăriei, Corina Drăghici."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 14:30:52    Titlul subiectului: 128057

Dar exista deja linia, e 1b, are deja vreo 5 ani si e toata in paragina!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Sep/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 23:55:45    Titlul subiectului: 128073

E vorba de ceva strict juridic, 1b va circula in continuare tot la aceeasi frecventa: doua curse pe zi! Sad Asta pana la noi ordine. Deja, magazinul Dedeman este in aria de acoperire a liniei de tramvai, si din cate stiu eu, autobuzele de Armonia nu opresc acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 09:45:13    Titlul subiectului: 128080

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara_arad-podul_Traian-CIVAR-Fonduri_europene_0_275972867.html

"Podul Traian, care face legătura Aradului cu Timișoara se închide din data de 25 iunie

Claudia Adjudeanu

Luni 7 iun 2010

Podul are o vechime de aproape 100 de ani și este inclus în proiectul de reabilitarea a centrului vechi, CIVAR. Proiectul este finanțat din fonduri structurale și execuția lui se întinde pe doi ani.

Autoritățile locale au anunțat astăză că începând cu data de 25 iunie, pentru minimum nouă luni de zile, circulația pe podul Traian va fi întreruptă.
”Momentan se dă jos de pe el ce se poate da și din 25 se închide complet pentru a intra în lucrări de reparații și consolidare”, a declarat primarul Gheorghe Falcă.

Acesta a precizat că în conformitate cu proiectul CIVAR, lucrările a rebui să dureze nouă luni de zile.
Cât privește traficul între Arad și Aradul Nou, acesta se va derula pe Podul Decebal, prin Subcetate. ”Încercăm acum să vedem și posibilitateade a institui niște sensuri unice în zonă pentru a fluidiza traficul. O altă problemă pe care încercăm să o rezolvăm până atunci este cea a sensului giratoriu ce se construiește la intrarea pe ștrand, pe Podul Decebal, astfel ca șantierul să nu sugrume și mai mult traficul”, a mai adăugat Falcă.

Pod nou, lipit de cel vechi

Cât privește podul provizoriu prevăzut a fi construit în proiect, municipalitatea vrea să îl ransforme în unul provizoriu. ”Am discutat la Ministerul Dezvoltării și sperăm să primim aprobarea pentru schimbarea soluției de proiectare, astfel ca noul pod să aibă regim permanent”, a mai declarat edilul șef.

De altfel primăria a și prezentat mai multe simulări realizate de firme de proiectare din Germania, Ungaria și România pentru acest pod. ”Au fost variante foarte frumoase, fanteziste unele dintre ele. Am avut și simulări pentru un pod cu patru benzi, dar din păcate nu ar încăpea în zonă, așa că cel mai probabil se va merge pe construirea unui pod tot cu două benzi, astfel ca pe cel vechi să rămână un sens de circulație plus linia de tramvai, iar pe celălalt va fi celălalt sens și auto și de tramvaie”, a explicat și directorul tehnic al Primăriei, Răzvan Popa.

La cele două poduri,respectiv la repararea celui vechi și la construcția celui nou, se va lucra în paralel.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Sep/2020
Mesaje: 999
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 17:20:20    Titlul subiectului: 128092

Va fi interesant de vazut unde va opri autobuzul catre Aradul-Nou, pentru ca statia din Piata Romana a fost desfiintata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Următoare
Pagina 19 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community