Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 18:37:56    Titlul subiectului: 128094

quiksilver a scris:
E vorba de ceva strict juridic, 1b va circula in continuare tot la aceeasi frecventa: doua curse pe zi! Sad Asta pana la noi ordine. Deja, magazinul Dedeman este in aria de acoperire a liniei de tramvai, si din cate stiu eu, autobuzele de Armonia nu opresc acolo.

Puteau totusi sa extinda linia pana la Armonia, era probabil o revitalizare a centrului comercial, din moment ce aradenii prefera tot tramvaiul ca si mijloc de transport...

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 21:14:41    Titlul subiectului: 128099

Nu stiu ce sa zic, probabil nu ar fi costat atat de mult extinderea liniei pana la Armonia, daca acest fapt era si in interesul centrului comercial (care nu mai cerea bani pentru exproprierea terenului, de exemplu). Insa eu revin la alta idee: cum ar fi sa calculam cat se face cu tramvaiul pana la Podgoria, si cat cu autobuzul. Din pacate, in Vlaicu sunt aglomerate 4/5 linii, mai sunt si semafoarele. Chestia e valabila si, sau mai ales, pentru muncitorii care lucreaza in Zona Industriala Vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mar 08 Iun 2010 22:46:43    Titlul subiectului: 128103

^Semafoarele pot deveni un obstacol nu numai pentru tramvai - dar si pentru autobuz, desigur. Acum ar fi foarte important daca cineva ne-ar putea preciza cu exactitate daca autobuzul opreste chiar la fiecare statie de tramvai sau mai "sare" peste unele dintre ele - pe de alta parte, ar fi o idee considerabila mai ales pentru ca, dupa cum a fost mentionat si mai in sus, nu ar fi o schimbare numai pentru a favoriza clientii centrului comercial respectiv - dar si alti calatori care strabat acest drum zilnic ar putea sa li se alature negresit. Totusi, dupa ce recent am citit articolul acela ingrijorator intr-o postare de mai in sus despre starea liniilor de tramvai pe ruta Arad-Ghioroc, aceasta idee totusi bine gandita nu cred ca ar fi pentru CTP o prioritate la momentul actual.

Niciodata nu spune niciodata... Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 16/Oct/2019
Mesaje: 763
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 12 Iul 2010 23:26:27    Titlul subiectului: 129885

Pe http://retele.tramclub.org/ gasiti schita retelei de tramvai din Arad (urbana si suburbana), cu traseele actuale, precum si schite ale traseelor din trecut.

Daca exista greseli, puteti trimite sugestiile de corectare intr-un mesaj privat catre Admin.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 17:12:18    Titlul subiectului: 129921

In privinta schemei, as spune doar ca nu e evidentiata bucla Capitan Ignat, folosita acum doar ocazional.

La trasee:
- ocazional, linia 3 mergea prin cartierul Alfa (Fat Frumos - UTA-Cpt Ignat-Alfa-Romana-Aradul Nou). Asta atat in timpul unor lucrari la calea de rulare, cat si periodic pe vremea comunismului. Nu stiu sa spun ani, doar ca am vazut in ziare mai vechi solicitari de (re)introducere a liniei 3 pe acolo, pentru a asigura transportul la locurile de munca a locuitorilor din Alfa.
- nu imi amintesc de linia 4 pana in Aradul Nou. Nu e relevanta opinia mea, in 93 aveam 8 ani. Mi-o amintesc doar pe cea pana la Cpt Ignat. Mai nou, ocazional, linia 4 inseamna Fat Frumos-Cpt Ignat. Teoretic, si acum avem 4 si nu 4b, datorita faptului ca tramvaiele intorc in Piata Sarbeasca.
- am uitat de linia 2. Cand s-a lucrat pe Cocorilor sau pe Kogalniceanu, linia 2 se oprea la Cpt Ignat. Cel putin in 2003 a circulat linia 2 in varianta Fat Frumos-UTA-Podgoria-Piata Romana-Cpt Ignat si retur. Recent, poate chiar in 2008, am avut linia 2 pe relatia Cpt Ignat-UTA-Podgoria-Piata Romana.
- in cazul liniei 8 lipseste o buna bucata de timp, de prin 97-98 cred pana in 2003. Atunci a circulat pe relatia Voinicilor-Podgoria-Piata Romana, fiind de fapt un 5 limitat in Piatra Romana. Din motive economice circula mai mult 8-ul, 5-ul fiind deja introdus doar la orele de varf. Apropo de liniile 5, 7 si 8, toate trei au avut capatul in Vama Micalaca prin 2003, cand s-a realizat pasajul sub calea ferata din zona Voinicilor.
- in cazul liniei 13, eu imi amintesc originalul (1993) pe relatia: Voinicilor-Podgoria-UTA-Cpt Ignat-Piata Romana si retur. Atunci cand s-a lucrat pe Cocorilor a cirulat pe Voinicilor (Vama Micalaca sau sensul aratat in grafic) - Podgoria-Piata Romana-Cpt Ignat si retur. Invers nu cred ca a mai fost cazul, pentru ca circulau celealte trasee de Micalaca pana in Cpt Ignat (2008).
- actualmente, linia 16 b circula pana in Piata Romana.
- lipseste linia 14, sincer pentru mine o enigma. Am vazut o poza recenta cu cuplu de T4D pe aceasta linie, dar personal nu am vazut niciodata vagoane pe ea. Face legatura intre Combinatul Chimic si Ghioroc. Cel putin in 1988 cred ca a fost utilizata intens, ducand muncitorii la combinat.
- linia CET cred ca exista si in 2003. Dupa ce s-a facut legatura dintre Voinicilor si Zona 2-3, traseul liniei era mai ciudat ( la fel cu 13): pleca din Maximilian (iesea din depou sau punea acolo tabla), mergea la Zona II -III, iar la intoarce venea prin zona II - III si apoi la Miorita.
- daca e evidentiata linia 22, cred ca ar fi bine sa amintim si de 160. Linia facea legatura dintre Sere Gradiste si Zona II -III, as spune prin anii 94-95 cand s-au inlocuit liniile prin centrul orasului, liniile 16 si 18 fiind suspendate. A existat si 150, pentru vagoane bidirectionale, intre Astra Sector II si Fat Frumos. Recent a fost reboteeza in 15s, cand a mai functionat.
- au mai fost si alte ciudatenii legate de perioadele cand anumite segmente de cale au fost inchise. As aminti 6-le care mergea in Micalaca (zona 2-3) sau Gradiste, 3, 7 si 17 la Cpt Ignat.

Sper ca din postarea mea sa fi inteles schimbarile esentiale in timp. As atrage atentia asupa liniilor 13, 14, acolo unde cred ca se impune corectura. Ar mai fi o chestie: atunci cand liniile 9 si 10 sunt formate din vagoane M8S, ele mai intorc (reburseaza) la ultima statie din localitatea Vladimirescu, pe o linie de legatura intre cele doua sensuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 29 Iul 2010 08:59:43    Titlul subiectului: 130878

Amanari in ceea ce priveste modernizarea infrastructurii.

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara_arad-BERD_II-primaria_arad_0_306569740.html

"Amânarea lucrărilor BERD II, bucuria bicicliștilor și a șoferilor arădeni

Bicicliștii sunt cei mai fericiți de amânarea lucrărilor. Chiar dacă trebuiau să înceapă deja, lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai de la Boul Roșu spre Aradul Nou stagnează.Startul la BERD II este ”sabotat” de concediile bancherilor și consultanților din vest, cei ce trebuie să semneze toate actele pentru începerea lucrărilor.

Lucrările la liniile de tramvai ce leagă Boul Roșu de Aradul Nou și din acest cartier, cele cuprinse în așa numitul proiect BERD, etapa a II-a, ar fi trebuit să înceapă la finele acestei luni, după recepția finală a primei părți a proiectului.

Spre bucuria bicicliștilor și a automobiliștilor, lucrările sunt amânate. ”Eu circul cu bicileta zilnic pe aici și mă bucur că nu au început săpăturile. Mai ales de când e închis și Podul Traian și nu vin nici mașini nici tramvaie, e foarte bine”, a declarat Neculai Moș, un biciclist arădean.

De amânare se bucură și șoferii care au descoperit noi locuri de parcare pe liniile de tramvai, momentan scoase din uz. ”Așa s-a rezolvat și problema parcărilor”, spune râzând și Eniko Nagy, o șoferiță arădeancă.

De celalată parte, autoritățile susțin că de vină pentru amânare e perioada concediilor care a început deja în vestul Europei. ”În această perioadă corespondența noastră cu oficialii băncii e mai greoaie din cauza concediilor. Hârtiile trebuie făcute, dar se fac mai greu pentru că board-ul băncii se întrunește mai greu”, a declarat Răzvan Popa, directorul tehnic al primăriei Arad. Acesta a mai precizat că după ultimele discuții, în circa două săptămâni, toate actele ar trebui să ajungă și astfel să se dea startul la lucrări."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.97 kb
 Vizualizat:  de 13178 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 13:52:54    Titlul subiectului: 132231

Se dă startul la BERD II

ARAD - Primăria pornește șantierul pe Calea Romanilor și Calea Timișorii la mijlocul săptămânii viitoare.

Așteptarea a luat sfârșit. Responsabilii și-au dat "OK"-ul pentru startul lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai și a principalei artere de circulație de la Boul Roșu - Calea Romanilor - Calea Timișorii până la intersecția cu strada Ștefan cel Mare. Răzvan Popa, directorul executiv al Direcției Tehnice a Primăriei Arad, ne-a precizat ieri faptul că Municipalitatea a primit, de curând, undă verde de al Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) pentru începerea lucrărilor la cea de a doua etapă a proiectului.

S-a dorit, inițial, ca investiția să demareze doar după ce etapa I a lucrării (BERD I) va fi prezentată - cu realizări, neajunsuri și probleme -, de către consultantul lucrării, în cadru festiv. Acest lucru nu poate avea loc decât în septembrie, așa că Primăria a decis că nu mai este cazul să amâne startul lucrărilor la cea de a doua etapă. "Vom începe lucrarea la mijlocul săptămânii viitoare", a precizat Răzvan Popa. Directorul a mai indicat și faptul că totul va porni cu scoaterea liniilor de tramvai și a firelor conexe acestora, că lucrările ce urmează a fi executate sunt identice cu cele care s-au realizat pe centru și în cartierul Vlaicu și, ca atare, nu vor mai fi întârzieri, muncitorii fiind familiarizați cu acestea.

Între 12 și 18 luni

Pe șantierul BERD II urmează să se lucreze, potrivit cifrelor primite, timp de 18 luni, deși constructorul este optimist în acest caz (în pofida problemelor de pe BERD I și a întârzierii de un an avută în cadrul acestei lucrări) și susține că investiția va fi finalizată aici în doar 12 luni.

Primăria Arad ne asigură, însă, că nu vor fi probleme grave în circulație și că pe parcursul lucrării circulația vehiculelor nu va fi interzisă. Se va lucra sub trafic, dar Municipalitatea nu își face probleme în condițiile în care traficul de aici este mult sub cel de pe Calea Aurel Vlaicu, unde lucrările BERD s-au executat tot fără a fi oprită circulația. Un punct problematic va fi intersecția cu strada Ana Ipătescu, dar acolo Municipalitatea caută pe mai departe soluții.

Cu pistă de biciclete

BERD II, proiect care a suferit o schimbare de soluție tehnică impusă de bancă, acceptată în cele din urmă de consultant, și care trebuie să se armonizeze cu proiectul de reabilitarea a centrului vechi în zona Podului Traian, zonă vizată de ambii constructori, este și primul proiect în care s-a prevăzut realizarea de piste de biciclete (în vecinătatea trotuarelor).

Datele lucrării

În cadrul etapei a doua, tronsonul Calea Romanilor - Calea Timișorii, vor fi reabilitate liniile de tramvai pe o lungime de 6,3 km, linii aeriene de contact și 39.345 mp de carosabil. Se vor amenaja, totodată, 21.510 mp de trotuare, 3.450 mp parcări și 11 instalații de semaforizare.

Finanțarea, în valoare de 11,3 milioane euro, este asigurată parțial de creditul BERD II - 6,5 milioane euro - și cofinanțată de la bugetul local cu 4,8 milioane euro.


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/se-da-startul-la-berd-ii/cn/news-20100820-06395199
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 21 Aug 2010 14:04:42    Titlul subiectului: 132232

Cu viteza melcului prin Arad

ARAD - Tramvaiele circulă, în pofida investițiilor făcute în linii, cu 13 kilometri pe oră, media occidentală fiind de 26 km/oră!

Nu stăm bine cu traficul din municipiu nici la capitolul circulația tramvaielor. Stăm, mai exact, de cel puțin două ori mai prost decât în occident. Și nu e vorba de aspectul tramvaielor, de curățenia din mijloacele de transport, ori de frecvența în circulație, unde s-ar putea să stăm și mai prost, ci de viteza cu care se deplasează vehiculele aparținând Companiei de Transport Public pe liniile din municipiu.

Specialiștii firmei germane, care realizează acum un amplu studiu de trafic în municipiu, au ajuns la concluzia că în Arad se circulă prea încet. Mai exact, în urma măsurătorilor de pe teren, nemții au pus verdictul: tramvaiele circulă pe linii arădene cu 13 km/oră, în condițiile în care media occidentală este de 25-26 km/oră. Deplasarea cu tramvaiul nu are cum să fie atractivă în condițiile date, susțin nemții, care au mai adăugat la capitolul probleme grave spațiile insuficiente pentru călători în stațiile de tramvai, lipsa copertinelor, absența unui sistem modern de ticketing, absența trecerilor de pietoni spre spațiile de tramvai, absența afișajului pentru aceste mijloace de transport (hărți cu circuitul și orarul) etc.

Probleme ușor de rezolvat, susțin germanii. Aceasta părea să fie acum mai bine de un an și opinia executivului local, care susținea că proiectul BERD va avea ca rezultat final o viteză mult mai mare de circulație a tramvaielor. Se spunea atunci că tramvaiul va fi cel mai rapid mijloc de transport în Arad (se va circula cu 40 km/oră), că va avea undă verde la semafoare iar tot sistemul conex acestui mijloc de transport se va schimba ridical. Până acum însă...


Sursa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/cu-viteza-melcului-prin-arad/cn/news-20100819-05320926
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 28 Aug 2010 12:50:56    Titlul subiectului: 132585

Se scot liniile de tramvai de pe Calea Romanilor

O mână de muncitori s-au prezentat ieri pe Calea Romanilor, dând startul (neoficial, conform directorului tehnic al primăriei, Răzvan Popa), celei de-a doua etape a proiectului de refacere a infrastructurii de transport. S-a trecut direct la scoaterea liniilor de tramvai, acțiune care va continua și în timpul săptămânii viitoare.

Până atunci, șoferii care s-au obișnuit să parcheze în mijlocul străzii, pe liniile de tramvai, vor trebui să își găsească un alt loc de parcare, pentru ca muncitorii să își poată face treaba. Conform informațiilor primite de la primărie, traficul nu va fi închis în timpul lucrărilor, ci doar parțial restricționat. De altfel, de când au început lucrările la Podul „Traian”, pe Calea Romanilor traficul s-a restrâns foarte mult.


Sursa: http://observator.info/eveniment-1/se-scot-liniile-de-tramvai-de-pe-calea-romanilor-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 18:52:19    Titlul subiectului: 132788

Asadar, din cate am vazut pe siteul CTP, se pare ca au scos atat linia 17 cat si linia 8. De asemenea, linia 1b are un nou traseu:

Fat Frumos - Baile termale - RAR - Platforma Vest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 20:07:52    Titlul subiectului: 132789

Dupa ce ca merg doar doua tramvaie spre Zona Industriala, au mai si limitat linia la Fat Frumos. Ma rog, de acolo se pot lua tramvaie in alte directii, dar....Sa zicem ca cineva vrea sa plece de la Billa in centru. Are cateva posibilitati: ia 7-le pana la statia Polivalenta si de acolo asteapta 18, merge cu 7-le pana la Podgoria si de acolo traverseaza interesectia spre statia catre centru sau ia 18-le. Care varianta e mai scurta dpdv al timpului? NU SE STIE, tine doar de noroc!
Eu, sincer as prefera sa plec cu 10 minute mai repede si sa iau 18-le. Altfel risti sa ajungi la Polivalenta in spatele unui 18 (si sa il astepti eventual pe cel in care nu ai vrut sa urci la Billa), sau la Podgoria sa vezi cum trec pe langa tine tramvaiele in timp ce stai la cel putin doua semafoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 03:50:08    Titlul subiectului: 132798

Am senzatia ca cel putin in momentul de fata, harababura din transportul in comun a atins cote istorice. Cred ca atata timp cat vremea le va permite si distanta e de bun simt, multi aradeni vor alege mersul pe jos, bicicleta sau daca trebuie sa ajunga undeva urgent vor alege taxi-ul, caci in momentul de fata CTP are curse doar in ideea de a face economii la sange, nu sa ajute intr-adevar publicul calator...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2017
Mesaje: 173
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 19:29:05    Titlul subiectului: 132832

Proiectul BERD 2 aduce o linie de tramvai carosabilă pentru Calea Romanilor

Începute de o săptămână, lucrările BERD 2 de pe Calea Romanilor nu încurcă foarte mult traficul auto.

Acest lucru se datorează faptului că Podul Traian este închis, iar în zonă circulă doar riveranii și cei care vizitează magazinele sau hotelurile de acolo. Ieri, o echipă de muncitori lucra la scoaterea liniilor de tramvai.

La fața locului s-au aflat și doi reprezentanți ai CTP, printre care și directorul tehnic Petru Cuvineanu. „Au loc câteva modificări la proiect. Acum se scot liniile. Stâlpii rețelei de curent vor fi montați pe mijloc, astfel încât linia de tramvai să devină una carosabilă, iar în locul unei benzi de circulație să se amenajeze parcări. Lucrările în această zonă sunt mai ușor de efectuat, deoarcee traficul este re dus”, a spus Petru Cuvineanu.

Este vorba des pre lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai și a principalei artere de circulație de la Boul Roșu - Calea Romanilor - Calea Timișorii până la intersecția cu strada Ștefan cel Mare. Lucrările BERD 2 au început chiar dacă nu a fost făcută recepția primei etape (tronsonul Făt Frumos –Boul Roșu).

Lucrările de moderni zare incluse în proiectul de reabilitare ar putea dura un an și jumătate. A doua parte a proiectului BERD aduce odată cu lucrările la infrastructură și reabilitarea rețelei de canalizare și apă în Cartierul Aradul Nou, mai exact pe Calea Timișorii.

Conform reprezentanților Companiei de Apă, rețelele de apă și canalizare care urmează să fie reabilitate, nu mai func țio nează la parametrii normali, astfel încât înlocuirea acestora este necesară. Lucră rile de înlocuire a liniilor de tramvai și a ca rosabilului nu se vor încheia aici. Există și alte proiecte care includ înlo cu irea lini i lor și reabilitarea carosabilului în principa lele intersecții din Micălaca, precum și în Grădiște. Se vor efectua lucrări în special la trecerile la nivel cu liniile de tramvai.


Sursa: http://www.glsa.ro/arad/stiri-din-arad/linie-de-tramvai-carosabila-pentru-calea-romanilor.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 17:21:40    Titlul subiectului: 134015

Poze facute in zona Piata Romana-Gara Aradul Nou.


SDC16434.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.48 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16434.JPG



SDC16433.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.26 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16433.JPG



SDC16432.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.07 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16432.JPG



SDC16431.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.4 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16431.JPG



SDC16430.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.46 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16430.JPG



SDC16429.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.84 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16429.JPG



SDC16428.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.55 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16428.JPG



SDC16427.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.89 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16427.JPG



SDC16426.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.5 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16426.JPG



SDC16425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.25 kb
 Vizualizat:  de 12618 ori

SDC16425.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 30/Sep/2019
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 17:22:39    Titlul subiectului: 134016

...


SDC16424.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.76 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16424.JPG



SDC16423.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.99 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16423.JPG



SDC16422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.88 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16422.JPG



SDC16421.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.42 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16421.JPG



SDC16420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.17 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16420.JPG



SDC16419.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.75 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16419.JPG



SDC16418.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.95 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16418.JPG



SDC16417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.26 kb
 Vizualizat:  de 12617 ori

SDC16417.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 01 Noi 2010 11:14:11    Titlul subiectului: 135688

Se inlatura linia de tramvai de pe Podul Traian ?!?

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Construirea_podul_definitiv_peste_Mures_a_starnit_controverse_0_362364122.html

"Construirea podului definitiv peste Mureș a stârnit controverse

Claudia Untaru

Vineri 29 oct 2010

Podul Traian este închis pentru reparații din vara acestui an

Construirea unui pod definitiv lângă Podul Traian a provocat discuții încă de când s-a anunțat că proiectul inițial se va modifica. Reprezentanții mai multor ONG-uri din Arad și-au spus nemulțumirile față de acest lucru, atât în conferințe de presă, organizate de către ei, cât și în cadrul ședinței de consiliu local.

Astfel, în cadrul ședinței de consiliu președintele Pro Urbe, Alexandru Nagy Vizitiu a spus că se opune dublării podului actual cu unul nou, deoarece Podul Traian este monument istoric și nu dorește să fie distrus.

„Construirea acestui pod echivalează cu demolarea Podului Traian, în mod figurat”, spune Alexandru Nagy Vizitiu.

De aceeași părere a fost și Claudiu Cristea, care este președintele Mișcării Arădene și în același timp și consilier local municipal.

Primarul municipiului Arad, Gheorghe Fală a spus că decizia luată este una bună.

Pentru menținerea monumentului istoric Pod Traian este necesară eliminarea liniilor de tramvai. Podul va rămâne un obiectiv de vizitat, cu un singur sens de trafic, o pistă pentru biciclete și zone pietonale”, spune primarul.

Amintim că la începutul lunii octombrie, societatea civilă a lansat o petiție pentru salvarea podului. Organizațiile nonguvernamentale arădene acuzau municipalitatea că încalcă legislația privind regimul de protecție al monumentelor.

La vremea respectivă Claudiu Cristea, președintele Mișcării Arădene, a spus că nu este normal să se construiască un alt pod, alipit de cel existent, deoarece acest fapt ar duce la parazitarea și distrugerea monumentului istoric.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 01 Noi 2010 12:08:34    Titlul subiectului: 135696

Da, insa liniile de tramvai vor fi montate pe podul nou, de langa Traian. Astfel, se spera prelungirea duratei de viata a podului Traian, dupa restaurare. Linia de tramvai spre Gara Aradul Nou nu se desfiinteaza, din contra este implicata in proiectul de reabilitare in baza unui imprumut BERD. Planurile mai indepartate ale municipalitatii vizeaza si construirea unei linii de tramvai spre iesirea catre Zadareni, unde (candva) ar trebui sa se construiasca noul Spital Judetean.

Acum, e de discutat daca liniile de tramvai au intrat sau nu in "traditia podului Traian". Constructia dateaza din 1910, pe cand liniile au fost montate aproape 40 de ani mai tarziu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 21:11:20    Titlul subiectului: 136759

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-tramvaie-lucrari-centrul_vechi-aradul_nou_0_378562447.html

"Arădenii vor sta încă șase luni fără tramvaie din cauza unor lucrări

Ana Maria Loga

Joi 25 nov 2010

Arad

Zeci de muncitori lucrează la dezmembrarea liniilor de tramvai Aproape 900 de metri de linie de tramvai vor fi scoși din funcțiune, în centrul vechi. Peste 20.000 de arădeni din Aradul Nou vor rămâne fără mijloc de transport în comun, cel puțin până în primăvara anului viitor.

Liniile de tramvai de pe tronsonul care va fi reabilitat cu bani de la BERD, din zona Calea Romanilor-Calea Timișorii, vor fi scoase definitiv din funcțiune. Reprezentanții Companiei de Transport Public Arad au anunțat în această dimineață că, până în primăvara anului viitor, arădenii care locuiesc în Piața Romană, Boul Roșu respectiv Aradul Nou nu vor mai avea tramvaie. Peste 20.000 de persoane vor fi nevoite să circule fie cu autobuze, fie pe jos.

„Din vară nu mai avem tramvaie, iar acum suferința se va prelungi până la anul. E cumplit de greu. Am înțeles că vor schimba toate liniile de tramvai de pe tronsonul Boul Roșu – Aradul Nou”, a spus Viorel Rus din Arad.

Piese vechi licitate

Proiectul face parte din lucrările de modernizare a centrului vechi și costă aproximativ 11,5 milioane. „Aproape 900 de metri de linie de tramvai vor fi scoși definitiv din funcțiune, în zona centrului vechi. Materialele recuperabile, subansamblele și piesele rezultate din dezmembrarea liniilor vor fi utilizate și valorificate în continuare în procesele de întreținere și reparații, de CTP Arad. Materialele neutilizabile se vor valorifica prin vânzare, prin licitație. Sumele obținute după de­ducerea cheltuielilor de dezmembrare vor deveni venituri la bugetul local”, a declarat Mariana Birău, directorul Companiei de Transport Public Arad.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 18:03:45    Titlul subiectului: 137806

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-ghioroc-traseu-autobuze-tramvaie_0_394160849.html

"Linia de tramvai Arad-Ghioroc, la reparat. Navetiștii vor circula cu autobuzele CTP

Adrian Todor

Marți 21 dec 2010

Arad

Tramvaiele care fac legătura între Arad și Ghioroc vor fi înlocuite de autobuze Pentru arădenii care fac cel mai lung drum cu tramvaiul, naveta a devenit o adevărată corvoadă. De la anul, călătorii vor circula cu autobuzul. Lucrările de refacere a celor 30 de kilometri de linie de tramvai necesită o sumă de aproximativ 200.000 de lei.

După în acest an Compania de Transport Public Arad (CTP) a tras pe dreapta două rute de tramvai, cei care fac zilnic naveta din Ghioroc și Vladimirescu către oraș ar putea să fie nevoiți să apeleze la anul la autobuze. Linia de tramvai care face legătura cu municipiul urmează să fie refăcută.

„Linia de tramvai se află într-un grad avansat de uzură. Pentru aceasta am făcut chiar un proiect cu care sperăm să intrăm într-un program european de finanțare pentru că e vorba de o sumă destul de mare”, a declarat în această dimineață, pentru Adevărul de Seară Arad, Marina Birău, directorul CTP Arad.

taguriaradadevarul de searaghioroctraseuautobuzetramvaieDeși plătesc cel mai scump abonament, navetiștii vor fi nevoiți să facă drumul Arad-Ghioroc cu autobuze. Navetiștii rămân sceptici în privința schimbării.

„Dăm mulți bani pe abonament și avem pretenția să avem condiții. După o oră de mers, ajung obosit acasă, iar dimineața o iau de la capăt”, a spus Gheorghe Țucu, de 57 de ani, care vine în fiecare zi de la Ghioroc la Arad.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 981
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 19:00:47    Titlul subiectului: 137814

Mai este mult pana departe. Deocamdata totul e in faza de proiect pentru accesarea unei finantari. Intentia este, insa foarte buna - de a nu lasa linia Arad-Ghiroroc sa piara. Oricum, UE cred ca aloca fonduri consistente pentru astfel de linii cu potential turistic mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 11:12:22    Titlul subiectului: 137914

Tind sa cred sunt sanse mari ca acest momentan plan sa devina in timp o imbucuratoare realitate - o sa fie o perioada putin mai neobisnuita pentru toti calatorii care zilnic strabat aceasta ruta pe parcursul intregului proces de innoire a liniilor dar trebuie mai ales sa apreciem intentia si sa ne inarmam cu rabdare.

Acum noutati despre subiectul anterior discutat si pe website-ul oficial al ziarului Aradon:

http://www.aradon.ro/varianta-finala-pentru-arad---ghioroc/news-20101221-05153298
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 11:13:52    Titlul subiectului: 140125

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Soferii_vor_scapa_de_cosmarul_pasajelor_rutiere_din_Micalaca_si_Gradiste_0_429557071.html

"Șoferii vor scăpa de coșmarul pasajelor rutiere din Micălaca și Grădiște

Ana Maria Loga

Vineri 18 feb 2011

Arad

Pasaj rutier Micălaca

Anul acesta, cele două pasaje rutiere, din cartierul Micălaca și Grădiște, vor intra în reparații. La ultima ședință, consilierii locali au aprobat peste 240.000 de lei pentru modernizarea celor două poduri.

Lucrările care sunt programate să înceapă anul acesta, vor consta în asfaltarea podurilor, schimbarea liniei de tramvai pe o lungime de 1.132 metri, modernizarea parapetului pietonal și a parapetului direcțional pe o lungime de 500 de metri fiecare.

Se va reface de asemena și hidroizolația pasajului și se vor realiza guri de scurgere.

Pasaj Grădiște

În proiect, termenul de realizare a investiției este de șase luni. “În zonă se circulă cu dificultate, este mai tot timpul aglomerat, iar pietonii sunt în mare pericol. Podul din Micălaca, mai precis zona pietonală este spartă și plină de canale neacoperite. Dacă vii noaptea pe jos, riști să cazi în depul de sub pod”, a spus Constantin Mitru, șofer de taxi."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 10:27:37    Titlul subiectului: 141200

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Podul-care_face_legatura_intre_Arad_si_Timisoara_va_fi_deschis_circulatiei_din_toamna_0_445155925.html

"Podul care face legătura între Arad și Timișoara va fi redeschis circulației din toamnă

Claudia Untaru

Miercuri 16 mar 2011

Cei doi arădeni au primit explicații la fața locului

Veste bună pentru arădeni și nu numai. Podul Traian, care face legătura între Arad și Timișoara va fi deschis în această toamnă atât traficului auto, cât și tramvaielor. Anunțul a fost făcut în urmă cu câteva minute de către ediul orașului.

În această dimineață, doi arădeni și anume Pavel Șodinca de 69 de ani și Ciprian Aioanei, de 34 de ani au fost împreună cu primarul Gheorghe Falcă pe șantiere. Mai exact, la Podul Traina și pe străzile încluse în proicetul de modernizare a centrului istoric vechi.

Aceștia au stat de vorbă cu constructorii și au analizat situația de la fața locului.

„Pe pod am trecut de o mie de ori, dar niciodată pe sub el. Am avut ocazia să văd cum se execută lucrările”, spune Pavel Șodinca, care și-a petrecut ziua alături de edil.

Cei doi au avut ocazia să afle și cum va arăta zona de la Boul Roșu și până la pod. „Va fi o pistă pentru biciclete și două stații de tramvai”, spune primarul."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 12:24:37    Titlul subiectului: 141223

Daca va fi asa cum a spus Domnul Primar....inseamna ca avem toate sansele anul asta sa revedem la strada cuplurile de TATRA T4D si nu numai, ci si celelalte Tatre.
Avand in vedere ca se va deschide si circulatia pe 4b pana in vara, avem toate sansele sa le vedem la strada Smile Doamne ajuta!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Apr/2014
Mesaje: 41
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 23:32:49    Titlul subiectului: 141592

Ma intreb oare ce se va intampla atunci cu linia 1 si cu programul de circulatie a tramvaielor de pe 3...
De tramvaiele din Gai ce se mai aude? Cand va fi reintrodusa in circulatie linia 6?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Următoare
Pagina 20 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community