Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2008 10:04:52    Titlul subiectului: 92218

Liber pe Podul Traian
ARAD - Circulația tramvaielor pe podul Traian a fost reluată, iar restricțiile au fost ridicate.

"Final de reparații la podul Traian cu trei zile mai devreme decât termenul stabilit de Primăria Arad împreună cu executantul lucrării.

Astăzi, în jurul orei 15.00, s-a efecutat proba la tramvaie, pentru a vedea dacă reluarea traficului pe pod se poate face în condiții de siguranță. Cum în timpul probelor nu au apărut probleme, Primăria a decis să reia atât circulația tramvaielor, cât și a vehiculelor pe pod, de astăzi.

Tot de astăzi, restricțiile de circulație stabilite la momentul închiderii circulației pe pod au fost eliminate, așa că pe străzile din vecinătatea podului Decebal, acolo unde s-au instituit senuri unice și restricții de circulație, traficul se va desfășura ca și în trecut. Singurele restricții rămase în vigoare sunt cele de pe podul Traian, legate de tonaj și vitezele de deplasare.

Podul Traian a fost ridicat cu câțiva centimetri, cu ajutorul unor prese hidraulice, după ce parte din liniile de tramvai care traverseau podul au fost scose.

Rola deplasată a fost legată de celelalte două, pentru a nu se mai mișca (deplasarea acesteia creând pericolul care a dus la închiderea circulației tramvaielor pe Podul Traian).

Experții au verificat, mai apoi, de siguranță, zidul de reazem de pe malul drept. Pentru lucrarea de aici, Primăria Arad a alocat, încă din decembrie 2007, 30 de miliarde de lei vechi.
A.B."

Sursa/. www.aradon.ro


Din cate se pare, proba la pod a fost facuta de Bogestra #35. Ma intreb de ce nu au trimis un GT8 pentru ca teoretic ar trebui sa fie cel mai greu tramvai din parcul aradean. In fine, detalii despre circulatia tramvaielor nu se gasesc pe internet, ramane consultarea situatiei din teren. Razz
___________________________________________________

"Pauză la tramvaie
Așa cum v-am informat deja, Primăria Arad va relua circulația tramvaielor în cartierul Alfa. Evenimentul va avea loc duminică, 20 aprilie, când se va redeschide circulația tramvaielor pe linia 2 pe circuitul Piața Romană - Podgoria - UTA- strada Cocorilor - Pădurii - Condurașilor - Piața Romană. Tramvaie Alfa

Tramvaiele nu vor circula însă non-stop, ci cu pauze, datorită lucrărilor care sunt încă în curs la partea carosabilă, pe artera Condurașilor-Kogălniceanu.

Mai exact, timp de două săptămâni tramvaiele vor circula după un program special, cu pauză între orele 8:30 și 13:30 în zilele lucrătoare (inclusiv sâmbăta). În acest interval, transportul public între Piața Romană - Cartierul Alfa va fi asigurat, în continuare, de autobuze.
A.B."

Sursa> www.aradon.ro


Traiasca electoratul! Va fi interesant in jurul orelor 8:30 si 13:30 cand nu vei sti in ce sa te urci...

Pe la 8:30 probabil tramvaiele liniei 2 se vor retrage in depou, avand regim fractionat. Cel putin in perioada in care se va circula in alfa, cred ca va sacrificata linia 1 dpdv al tramvaielor. Oricum, acum pe relatia UTA-Podgora-Piata Romana teoretic ar trebui sa mearga 2 trasee la intervale decente de timp.

Teoretic, linia lui 3 isi revine si ea, si 3 si linia 5. Uremaza sa constatam ce tipuri de tramvaie sunt trimise pe traseu, daca se confirma varianta doar cu Tatre...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2008 18:29:08    Titlul subiectului: 92239

Eu am constatat azi că circulă și cupluri de Tatre cât și GT8, dar tot cele cu validatoare. Probabil vor ca pe L3 să fie doar asemenea tramvaie, unul din motive fiind instruirea unor vatmani de la UTA pe M8S-urile depoului Micălaca. S-a preconizat ca să fie puse în program pe două schimburi (1 și 2).
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 12:19:35    Titlul subiectului: kog 2 92264

1. -3 . Tatra si M8S, precum si o Bogestra
4. In premiera pe strada Kogalniceanu, cateva tramvaie in proba.

Problema este ca nu stiu daca pot sa treaca 2 tramvaie unul pe langa altul aici in statia asta. Cred ca au gresit putin masuratorile si se ating oglinzile; nu-i sigur nimic pana nu se intalnesc 2 tramvaie acolo.



SP_A0656.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  463.51 kb
 Vizualizat:  de 10436 ori

SP_A0656.jpg



sp_a0657_164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.86 kb
 Vizualizat:  de 10406 ori

sp_a0657_164.jpg



sp_a0659_620.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.15 kb
 Vizualizat:  de 10406 ori

sp_a0659_620.jpg



sp_a0654_169.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.55 kb
 Vizualizat:  de 10200 ori

sp_a0654_169.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2008 10:42:33    Titlul subiectului: 92297

Nu cred ca la o lucrare de asemenea anvergura este posibil ca cineva sa receptioneze lucrarea cu o astfel de "greseala"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 18:47:11    Titlul subiectului: 93001

La fel au zis vatmanii de linia din Vlaicu, ca au pus stalpii pe mijloc si poate le agata oglinzile Laughing
In zona Alfa liniile sunt deosebite, am mers odata dus-intors dar imi pare ca linia a fost zig-zag, banuiesc ca pentru statii s-a optat pentru aceasta forma

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 21:32:10    Titlul subiectului: 93013

Da, linia este in zig-zag, probabil pentru a face loc refugiilor din statii. Statiile nu sunt fata in fata pe cele 2 sensuri, sunt decalate, iar la fiecare statie linia face cate un S. S-a optat pentru sistemul asta pentru ca este mai sigur dpdv al sigurantei calatorilor ce coboara/urca din tramvai si pentru ca strada nu este indeajuns de lata pentru refugii+benzi de circulatie auto.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 11:13:21    Titlul subiectului: 93101

Alt aspect interesant legat de infrastructura e ca la UTA am vazut 4 linii, doua se despart in fata bisericii, una spre Alfa si cealalta spre Podgoria iar doua se intilnesc tot in fata bisericii, una venind din Alfa si cealalta de la Podgoria, aceasta pe langa stalpii dintre linii fiind schimbarile fata de cum era inainte.
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Iul/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 11:49:52    Titlul subiectului: 93104

Ce randament are aceasta linie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Sâm 10 Mai 2008 09:49:22    Titlul subiectului: 93151

Am observat si eu cea de-a patra linie de care vorbeste Pachanga, deocamdata nu am nicio idee vis-a-vis de aceasta modificare, insa lucrurile se vor elucida pe masura ce avanseaza cu lucrarile in intersectia UTA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Mai 2008 14:01:50    Titlul subiectului: 93885

Am trecut astazi prin zona Vlaicu si am observat ca lucrarile au avansat destul de mult: liniile sunt montate si sudate pe intreg traseul, se lucreaza la firele de contact in zona Lebada spre UTA, si se amenajeaza peroanele statiilor (se pun dale si gardul despartitor spre sosea).

In conditiile in care ar mai fi doar de montat firul de contact pana la UTA, si de efectuat racordul cu liniile inspre Podgoria si Alfa, as spune ca in cateva zile ar trebui sa se dea drumul la tramvaie. Nu vreau neaparat sa fac legatura cu ziua de duminica, insa pentru mine este clar ca pana atunci se pot termina lucrarile.

Racordul s-ar putea sa se fie facut sambata, insa cum sunt alegerile, s-ar putea sa se incepa de vineri. Asta ar insemna ca pentru o zi -doua, depoul UTA sa fie practic izolat (oare de ce nu s-a putut face o intrare in depoul UTA si dinspre Cocorilor), ramanand ca traficul sa fie asigurat de depoul Micalaca. Va face fata fara probleme, mai ales ca probabil va mai primi un ajutor de dincolo. Oricum, vor trebui acoperite doar urmatoarele trasee: 5, 8, 10, 12, 16, 18, 22 si eventual, daca au chef, linia 13 cu traseul Micalaca-Cpt Ignat via Centru-Romana-Alfa. Normal ca pe toate liniile nr vagoanelor va fi mai mare, mai ales pe linia 5 care va asigura Aradul Nou. In rest, cred ca vom avea autobuze pe Podgoria-Fortuna , Podgoria-Cartier Gai si vechea linie 4 autobuz: Fortuna-Cpt Ignat (Alfa), de data asta probabil prin strada Cocorilor, nu pe strada Victoriei. Very Happy

In alta ordine de idei, azi am vazut ca linia 2 circula si dimineata (dupa 8 jumate), semn ca lucrarile de pe strada Kogalniceanu au fost finalizate. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 11:30:26    Titlul subiectului: 93923

quiksilver a scris:
In conditiile in care ar mai fi doar de montat firul de contact pana la UTA, si de efectuat racordul cu liniile inspre Podgoria si Alfa, as spune ca in cateva zile ar trebui sa se dea drumul la tramvaie. Nu vreau neaparat sa fac legatura cu ziua de duminica, insa pentru mine este clar ca pana atunci se pot termina lucrarile.
Nu vorbi prostii, mai este mult de lucru, liniile sint puse de doua luni, dar terasamentul nu e gata, se vede ca mai trebuie adus mult pietris, imbinarile sint facute dar destule traverse mai stau in aer inca, abia pe la sfirsitul lunii iunie daca se termina, asa cum au anuntat si in presa si la TV, acum doar s-a dat anunt pentru cei ce au legate de stilpii catenarei diferite cabluri sa le demonteze pe traseul UTA-Podgoria.
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 23:40:06    Titlul subiectului: 94012

Dintr-un afis primit acum in campania electorala va prezint cum vad altii lucrarile BERD din Vlaicu, fara sa dau nume Wink :
Nu credem sa fie locuitor din cartierul Vlaicu care sa nu fi constatat ca lucrarile sunt facute prost si ca, in maxim un an, va fi nevoie de reparatii. Sine de tramvai refolosite, asfalt cu denivelari, stalpi de CFR pusi pe mijlocul soselei... Si cum sa nu fie asa, daca aceste lucrari sunt facute de o firma de constructii infiintata cu cateva luni in urma care a subcontractat lucrarea la ICIM

Acum problema e cei de la ICIM nu s-au prea ostenit dar nu am stiut ca ei doar au subcontractat lucrarea. In ceea ce priveste sinele ar trebui sa scrie pe ele anul fabricatiei, iar catenara nu consider ceva CFR pe mijlocul soselei ca este intre liniile de tramvai, nu incurca pe nimeni(poate sageata verde nu ar avea loc)

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 14 Iun 2008 12:29:00    Titlul subiectului: 94558

Probe la tramvaie pe Vlaicu
ARAD - Timp de o săptămână, tramvaiele vor circula între Vlaicu și UTA, în probe, adică fără călători.

Încep testele la liniile de tramvai montate în cadrul proiectului BERD, între UTA și Vlaicu. Tramvaiele vor reveni pe acest tronson, după luni bune de absență, dar accesul călătorilor în mijloacele de transport pe porțiunea UTA-Vlaicu va fi interzisă, până când probele vor demonstra că circulația pe liniile montate se va face în siguranță.

„De luni, încep probele la tramvaie pe acest tronson. Probele vor dura câteva zile, pentru că trebuie făcute o serie întreagă de verificări, la linii, la suduri, la macazuri. Trebuie să verificăm liniile pentru toate cele șase, șapte tipuri de tramvaie care se află în parcul CTP”, ne-a declarat Corina Drăghici.

Purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad a mai precizat și faptul că, dacă nu apar probleme în perioada verificărilor, circulația tramvaielor pe porțiunea UTA-Vlaicu va fi reluată pentru călători, cel mai probabil, începând de la finele săptămânii viitoare.

Luni, la momentul la care vor fi demarate probele la linii, la fața locului vor fi prezenți atât executanții lucrărilor, cât și reprezentanții Primăriei și cei ai firmei de consultanță, care asigură consultanța pentru întreg proiectul BERD.
Sursa: www.aradon.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 13:49:41    Titlul subiectului: 94712

Astazi s-au facut probele "oficiale" la linia din carteirul Aurel Vlaicu. Am avut noroc, deoarece am ajuns in zona cu ceva treaba exact in momentul in care a sosit M8S #1018 , in care s-au imbarcat primarul Falca, reprezentanti ai firmei de consultanta, ziaristi si au plecat spre Vlaicu. Am reusit sa fac doar o poza cu telefonul, pe care o atasez (eram si in autobuz). In rest, am mai vazut GT 4 #11 pregatit sa testeze linia dupa ce se intorcea 1018 probabil. Din depoul UTA nu stiu ce vagoane s-au folosit. In curand se va inchide circualtia spre depoul UTA, probabil in acest weekend, urmand ca orasul sa fie asigurat de depoul Micalaca. (muncitorii au ajuns aproape de macazele din zona BRD zona UTA).
O alta curiozitate pe care am vazut-o astazi, este faptul ca s-a trasat loc in zona Bisericii Sarbesti pentru un racord intre sensul dinspre Piata Romana, spre cel care se intoarce in acea directe, prin acel parc din fata Bisericii.



DSC00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.74 kb
 Vizualizat:  de 9773 ori

DSC00006.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 19:28:32    Titlul subiectului: 94730

Iata si articolul aferent de pe www.aradon.ro

Bat recordul la viteză!
ARAD - Tramvaiele vor circula în Arad cu 70 km/oră, dar în viitorul apropiat centrul se va închide. | Comunicat


Au început testele pe liniile de tramvai între Vlaicu și UTA, pe cei 1.700 de metri de cale dublă de rulare montată în cadrul proiectului BERD. Testele vor ține cel puțin o săptămână, urmând să se facă probe cu toate tipurile de tramvaie. Astazi, primarul Gheorghe Falcă, directorul CTP, Petru Cuvineanu și managerul de proiect BERD, directorul executiv Răzvan Popa, au făcut o plimbare cu tramvaiul între UTA și Vlaicu, prezentând noutățile acestui proiect, ce tronsoane vor fi atacate după finalizarea celui dintre UTA și Vlaicu, ce mai rămâne de făcut aici etc.

Termenul la care călătorii vor putea folosi tramvaiele între UTA și Vlaicu nu a fost fixat încă, acesta fiind stabilit undeva la finele săptămânii viitoare. Petru Cuvineanu susține însă că, pe aceste linii, tramvaiele vor fi mult mai silențioase și vor circula cu viteză mult mai mare decât în trecut, urmând să nu se oprească la nici un semafor, în condițiile în care acestea vor funcționa în strânsă legătură cu circulația tramvaielor.

Cel mai rapid vehicul

„Tronsonul prezintă soluții de ultimă oră, portanța pe linii va fi mult mai mare, ca de altfel și viteza de rulare. Stațiile de tramvai sunt cu două în plus (cele spre Gai, în apropierea viitorului centru comercial ce se ridică aici) și sunt poziționate, toate, după intersecții. Sistemul de semaforizare nou va fi comandat de tramvaie, așa că acestea vor avea undă verde în circulație”, a punctat Cuvineanu, în timp ce primarul Gheorghe Falcă a ținut să precizeze că timpii de deplasare cu tramvaiul vor fi reduși cu 30%, dar și faptul că tramvaiul va fi, la finalul investiției, date fiind liniile și sistemul de seamforizare cu undă verde, cel mai rapid mijloc de transport din municipiu.

„Tramvaiele circulă de obicei cu 40 km/oră, dar pe noile linii vor putea circula cu 70 km/oră, așa cum circulau aceste tramvaie în Germania, de unde le-am adus. Va avea loc și o reducere a timpilor de parcurgere a traseului modernizat Vlaicu-UTA cu 30%”, a punctat directorul CTP.

Se intră în centru

În funcție de ziua la care probele la tramvaie vor fi finalizate, va începe lucrarea pe tronsonul Podgoria- centru, moment la care se va suspenda circulația tramvaielor. Răzvan Popa susține că tot atunci vor începe lucrări la legătura dintre Cocorilor și Vlaicu, „lucrare care va perturba destul de sever circulația din zonă timp de aproximativ trei săptămâni” și parțial în intersecțiile de la Podgoria și Boul Roșu, cele mai dificile puncte ale lucrării BERD.

Iarbă, în septembrie

Ca de final, liniile de tramvai din Vlaicu nu vor fi înierbate decât undeva prin septembrie, când condițiile meteo sunt extrem de favorabile acestei lucrări și când perioada de rulaj (de 2000-2500 de treceri) va fi finalizată. Tot ca noutate, pe centru nu vor fi schimbate în întregime liniile, ci doar la intersecții, considerându-se acum că acestea sunt în stare bună.

A.B.


Comentariile mele:

1. De ce este nevoie de o saptamana intreaga pentru a face probele cu toate tipurile de tramvai, considerand ca azi a fost facuta deja o proba cu un M8S si un GT4? Oare vor sa testeze chiar toate tipurile de tramvaie aduse din orase diferite, cum ar fi GT 6 ex Ludwigswafen (sper ca am scris bine) sau ex Wurzburg?
2. La elementele tehnice ale lucrarii nu ma prea pricep, insa nu stiu cum ar functiona un sistem de semaforizare ghidat de vatmani. Avand in vedere ca statiile sunt dupa intersectii (deci dupa semafoare) si cum traficul va fi intens pe acel tronson, cred ca se vor crea destule probleme in trafic pe acolo. Daca ne gandim si la faptul ca in intersectiile de la Lebada si Fortuna se poate face si la stanga (cu masina), inseamna ca semaforul va fi unul mai compelx, si nu de genul semnalului de CF.
3. LINIA IN CENTRU ESTE BUNA?? Este un maare fals! Cu traversele cum ramane? Cum ar putea tramvaiele rula cu 70/ora pe linii nemodernizate?
4. Sunt curios cum se va inchide Podgoria. Ma intreb si de ce dureaza 3 saptamani racordul Vlaicu-Cocorilor. Oare fac si acolo 4 linii? Oricum, tramvaiele din depoul Micalaca vor fi solicitate la maxim, iar in functie de lucrarile din nodul Podgoria si autobuzele. Cu depoul UTA inchis (daca se facea racord depou UTA-Cocorilor..) si lucrari care ar afecta ambele sensuri spre-dinspre Micalaca, am ramane cu tramvaie pe rutele de Ghioroc si Vladimirescu si cu muulte muulte autobuze de ai spune ca am avea primari gen Mazare de la Constanta sau Scripcaru de la Brasov. Laughing Vor fi destul de interesante acele zile. Wink
5. 70 km/h se pot prinde si pe liniile actuale...cu putin tupeu. A se incerca ...(de fapt mai bine nu zic care vatmani Razz ) Tatrele si M8S-urile cred ca pot ajunge la aceasta viteza. Restul vagoanelor cred ca sunt prea nesigure, sau sunt conduse de vatmani nu prea vitezisti. Riscul va fi si la pietoni-la asa viteze ar trebui puse garduri intre sensuri, care sa impiedice pietonii sa traverseze prin locurile nepermise.

Intrati pe site si gasiti poze, precum si un comunicat CTP in care se pot citi informatiile care apar si in ziar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 20:30:32    Titlul subiectului: 94732

Referitor la sistemul de semaforizare cred ca va fii pe baza de senzori de miscare care detecteaza tramvaiul si in functie de circulatia tramvaielor vor fi gestionate si semafoarele, probabil asta numesc si cei din Capitala "semafoare inteligente".
Referitor la sina, probabil ca sunt bucati bune care se pot refolosi insa nu cred ca nu vor schimba terasamentul.

Intr-o emisiunea la Info TV (post local),d-l Cuvineanu directorul tehnic al CTP Arad a spus referitor la tronsonul Podgoria-Primarie calea de rulare va fii doar cosmetizata (inca nu am dedus ce inseamna asta) si doar traversarile rutiere de trece a liniei de tramvai vor fii modernizate ca si in intersectiile UTA, Lebda, Fortuna unde s-a folosita un suport de beton armat pe care se aseaza linia invelita intr-un strat de cauciuc pentru amortizarea vibratiilor si si reducerea zgomotului.
Explicatia dansului a fost ca tronsonul respectiv beneficiaza de o cale de rulare reabilitata prin anii 90 si ca inca nu se impune schimbarea liniei.
Personal sunt dezamagit de aceasta veste pentru ca mi se par niste gogosi deoarece s-a trambitat atata cu proiectul asta, s-au cheltuit o gramada de bani si acum vin si ne arunca in fata abureli de genul asta.
Nu vreau sa vorbesc in necunostinta de cauza, voi mai studia problema insa sper sa nu fie cum banuiesc eu pentru ca din punctul meu de vedere si acel tronson ar trebui reabilitat exact ca cel de pe Vlaciu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 22:50:48    Titlul subiectului: 94740

The_Kid a scris:
Referitor la sistemul de semaforizare cred ca va fii pe baza de senzori de miscare care detecteaza tramvaiul si in functie de circulatia tramvaielor vor fi gestionate si semafoarele, probabil asta numesc si cei din Capitala "semafoare inteligente".
E vorba de transpondere montate pe tramvai (pentru linia 41 și o parte din macazele automate) care se pot seta să comande toate semafoarele de pe traseu pe verde și să schimbe macazele în funcție de traseu. Pot face și lucruri mai simple, de exemplu să schimbi macazul tastând pe transponder direcția în care vrei să fie schimbat atunci când treci peste bucla transponderului.

Semafoarele inteligente sunt sublime și nefuncționale deocamdată. ici nu au cum să fie funcționale, că ele implică cu totul alt model de transpondere (sper să fie compatibile și cele de pe tramvaie) care nu au fost montate încă și nici nu știu de ce tip vor fi. Îns chimb, pe un T4R a apărut un wireless gateway pus pe bord (dar doar pe un vagon, pe trolee, autobuze nimic).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Sep/2018
Mesaje: 971
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 23:49:29    Titlul subiectului: 94742

Intr-adevar, linia de pe Bdul Revolutiei a fost schimbata pe la mijlocul anilor 90, cand s-a asfaltat si tronsonul Teatru-Piata Romana care sper ca totusi va fi reabilitat complet. Asta nu inseamna insa ca aceasta linie se prezinta in conditii foarte bune. Din pacate va trebui sa se revina asupra ei in viitorul nu foarte indeparatat. Crying or Very sad

Si cu Aradul Nou oare cum ramane? Calea Romanilor am inteles ca este prinsa in proiectul centrului istoric, insa restul traseului nu stiu cand va fi modernizat. Mad

Tot prin anii 90 tin minte ca s-a lucrat si in Cartierul Gai, insa nu mai tin minte daca s-a schimbat toata linia, sau doar cea pana la curba catre centrul cartierului Gai.

Mai sunt planuri si pentru pasajele rutiere Gradiste si Micalaca. Cel putin in cazul pasajului Gradiste, interventiile la carosabil trebuie sa insemne si interventii asurpa liniilor de tramvai pentru ca starea lor nu este prea buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2008 07:31:19    Titlul subiectului: 94744

Doar Podgoria-Primarie (3 statii) vor fi cometizate fara a se schimba de la 0 toata infrastructura, in rest, din cate am inteles de la Primarie, pana in Aradul Nou se schimba tot.
Am mai inteles ca dupa terminarea acestui proiect se va moderniza si Renasterii si linia de tramvai de la Calul Balan pana la strada Voinicilor va fii si ea inlocuita.
Daca se fac si astea ar mai ramane de reabilitat tronsonul Podgoria-Vama Micalaca (poate intr-un viitor se extind macar pana la fostul combinat de la Vladimirescu daca nu pana la Ghioroc), Reprezentanta Dacia Verbita - Bucla de la biserica din Gai (acest tronson este foarte vechi si ar trebui reabilitat), Podgoria - Sere Gradiste, Confectii-Alfa si atunci am putea spune ca avem toata lungimea caii de rulare din municipiu reabilitata (tronsonul Biserica Sarbeasca - Piata Romana care este in prelungire la tronsonul din Alfa nu l-am inclus pentru ca este in planul care include reabilitarea centrului vechi).

Editat ulterior:
Ca sa intelegeti mai bine a facut o schema a retelei:



-verde: linii reabilitate sau care vor fii reabilitate in cadrul proiectului BERD
-albastru: linie care se reabiliteaza in cadrul proiectului BERD dar unde se mai folosesc parti din vechea cale de rulare
-galben: linii nereabilitate dar in stare relativ buna
-rosu: linii nereabilitate dar in stare proasta

Pe viitor stiu ca se vor reabilita:
1) Biserica Sarbeasca - P-ta Romana
2) Calul Balan - Voinicilor

Nota: schita este una personala si nu are caracter oficial, poate alti utillizatori aradeni sunt de alta parere cand vine vorba de starea de uzura a liniilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 12:21:33    Titlul subiectului: 96296

Ieri, fiind sambata si avnd putin timp liber, mi-am luat bicicleta si aparatul si am dat o tura prin oras cam pe unde s-a lucrat pentru a face niste poze.
Asadar eu stau langa depoul UTA, am luat-o pe traseul UTA-Lebada-Fortuna-FatFrumos si retur inapoi la UTA, dupa care m-am dus pana la Boul Rosu (Piata Romana), Biserica Sarbeasca, Afla pentru a face si acolo poze.

1) Lucrarile din Piata UTA:






2) Zona Fat-Frumos si punctul de intoarcere respectiv ramificatia catre Gai:











Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 12:30:01    Titlul subiectului: 96298

3) Apoi m-am intors inapoi spre UTA, zona Fortuna:




4) Statia Lebada:




5)....si am ajuns din nou la UTA:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 12:45:46    Titlul subiectului: 96300

6) Tot ieri am dat o fuga si pana in Alfa unde am inceput dinspre Piata Romana zona care va fi si ea reabilitata in curand:



7)Biserica sarbeasca si locul unde vor intoarce pe viitor tramvaiele ce intorc acum in Piata Romana:




8.) Zona reabilitata ce merge pana la capatul cartierului Alfa:







In poza nr. 4 din grupul 8 se observa un luft intre sine si asflat la fel cum se observa in dreapta o gramada de asfalt care s-a scos din acel loc, nu stiu ce s-a intamplat, are cineva vreo idee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dealcasei



Data înscrierii: 20/Dec/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2018
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 14:03:21    Titlul subiectului: 96307

Se taie un canal intre sina si asfalt, unde vine turnat bitum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 11:49:12    Titlul subiectului: 96350

Dar acolo nu trebuia sa fie stratul acela de cauciuc folosit pentru izolare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Aug 2008 00:53:14    Titlul subiectului: 96841

The_Kid a scris:
In poza nr. 4 din grupul 8 se observa un luft intre sine si asflat la fel cum se observa in dreapta o gramada de asfalt care s-a scos din acel loc, nu stiu ce s-a intamplat, are cineva vreo idee?
dealcasei a scris:
Se taie un canal intre sina si asfalt, unde vine turnat bitum.
The_Kid a scris:
Dar acolo nu trebuia sa fie stratul acela de cauciuc folosit pentru izolare?
E același procedeu de turnare a unui strat de cauciuc ca și pe Strada Voinicilor pentru a atenua zgomotul produs de tramvaie.
Tot pentru acest lucru, atât pe Strada Kogălniceanu / Condurașilor cât și pe Calea Aurel Vlaicu s-au montat de o parte și alta a liniei un fel de bitum turnat (vezi poza -> http://tramclub.org/files/dsc00080_199.jpg).

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 3 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community