Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 21:10:50 Titlul subiectului: |
164665 |
|
radub a scris: | Categoric, avantaje ar fi fost, intai de toate pe relatia CUG-Copou, tramvaiele intrand pe Stefan cel Mare si autobuzele ramanand pentru legatura CUG-Tg. Cucu-Independentei. Partea cu tramvaiele istorice care ar fi adus un plus zonei in ochii turistilor nici nu e cazul s-o comentam, pentru ca e evident ce efect ar fi avut o astfel de initiativa.
|
Din pacate ideea cu tramvai pe Stefan cel mare nu s-ar mai putea realiza decat, eventual, cu tramvai istoric. Si ar fi o idee foarte buna! O linie simpla de la Palat pana in Piata Unirii cu o posibila varianta pe I.C. Bratianu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 08:09:18 Titlul subiectului: |
164940 |
|
radub a scris: | Unii au o mare problema cu dorinta - sper - majoritatii de a avea transport public civilizat. Inevitabil, a venit randul autobuzelor Berkhof. Imagini din masina 214, una dintre cele inca nemonitorizate... |
Intre timp, tot mai multe masini Berkhof au fost vandalizate, culminand cu povestea de mai jos:
Evenimentul, 6 iunie, a scris: | Autobuz DAF vandalizat!
Unul dintre cele mai noi autobuze deținute de RATP Iași, DAF-ul cu număr de parc 208, s-a retras ieri la garaj cu tapițeria a patru scaune din spate distrusă de persoane rămase încă neidentificate. Acestea au profitat de faptul că în interiorul autobuzului nu au fost montate camere video. Autobuzul a circulat ieri pe ruta 42, Copou - Tudor Vladimirescu - CUG I. „Facem apel la simțul civic al călătorilor noștri și îi rugăm să ne semnaleze orice incident de acest gen la Telverde 0800110427 (gratuit din orice rețea ) sau să informeze conducătorul auto”, sună solicitarea reprezentanților regiei adresată publicului călător. (T. Damaschin) |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.6 kb |
Vizualizat: |
de 19343 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Ian 2014 12:13:58 Titlul subiectului: |
170693 |
|
De două săptămâni, pe ecranul WINK amplasat recent în fața Moldova Mall rulează un spot, parte a unei campanii a RATP și WINK Public Multimedia pentru încurajarea călătorilor să folosească mijloacele moderne de achiziționare a legitimațiilor de călătorie. Ȋn această perioadă este promovat SMS-ul ca metodă rapidă și comodă de plată. Ecranul digital outdoor cu două fețe de 12 mp este primul ecran digital cu format gigant și orientare portrait din Iași. De curând au fost instalate în jurul său bănci și au mai rămas de amplasat coșuri de gunoi. Ȋn timpul nopții (între orele 18 și 6) ecranul este evidențiat prin ledurile ce îl înconjoară.
Vezi film AICI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.27 kb |
Vizualizat: |
de 18777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.29 kb |
Vizualizat: |
de 18777 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 01 Aug 2014 22:31:16 Titlul subiectului: |
174109 |
|
De astazi a revenit pe trasee, dupa o perioada mai lunga de stationare (din martie) in care a trecut si prin RC, vagonul GT 4 cu numarul de parc 146. Ce ii face revenirea demna de mentionat este noul sistem de afisaj electronic cu leduri - o premiera pentru parcul de tramvaie din Iasi, daca nu luam in calcul vagonul modernizat la Pascani - care a fost montat pentru testare de catre firma Opendev Software Development din Bucuresti (aceeasi care testeaza un validator in MAZ-ul cu numarul de parc 23). Display-urile sunt comandate prin intermediul unui computer de bord, iar textele de afisat sunt preluate dintr-un fisier text aflat pe un banal card de memorie, ceea ce permite operarea de modificari intr-un mod cat se poate de simplu, fara a fi nevoie de manevre sau dispozitive iesite din comun.
Sa vedem pas cu pas transformarea si cateva imagini din aceasta seara:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.79 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.36 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.57 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.45 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.98 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.13 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.16 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.87 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.08 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94 kb |
Vizualizat: |
de 17850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.18 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.54 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.64 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.87 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.31 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.19 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.58 kb |
Vizualizat: |
de 17849 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 00:35:31 Titlul subiectului: |
174112 |
|
O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.
Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 08:35:17 Titlul subiectului: |
174113 |
|
Subscriu la ce a spus tramfan. Pe laterală ar fi necesară mai multă informație, dacă nu patru puncte ale traseului, măcar trei. În față nu are rost să fie doar un singur capăt de traseu.
Oricum, arată minunat. Dacă reușim, într-un viitor apropiat, să recondiționăm tramvaiele astea (și aici mă gândesc doar la partea electrică/tracțiune) ar fi de ajuns.
Nu cred că trebuie să le facem pătrațoase cum sunt cele din vest și nici cum e cel de la Pașcani, care datorită panourilor interioare și a modificărilor de la exterior, te simți înghesuit în el.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 19:26:21 Titlul subiectului: |
174117 |
|
tramfan a scris: | O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.
Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil. |
Afisajul frontal are practic aceeasi inaltime precum cel lateral, insa din cauza spatiului la tramvaiele GT4, se pierd aproximativ 4cm, lucru care face imposibila afisarea pe doua linii a unui text vizibil.
In ceea ce priveste afisajul lateral, problema este un pic mai complexa:
Se pot afisa puncte alternative, dar spatiul de afisare este limitat, drept urmare cred ca cea mai buna solutie ar fi un punct de tip "via" care sa se afiseze alternativ de tip:
Ecran 1:
3 Dancu
Gara
Ecran 2:
Gara
via Tg. Cucu
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Baertram
Data înscrierii: 15/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 31 Locație: Darmstadt (Germania)
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 22:37:11 Titlul subiectului: |
174130 |
|
Get the other typs of streetcars (ST 10 f. e.) this kind of Information, too?
_________________ Greatings out of Darmstadt
Jörg D. |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Aug 2014 11:44:26 Titlul subiectului: #146 |
174139 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | noul sistem de afisaj electronic cu leduri |
Inca nu am vazut "pe viu" vagonul #146 cu afisaj electronic insa pe baza imaginilor prezentate mai sus pot spune ca arata bine.
Pentru partea de sugestii: Afisajul din partea frontala poate ramane neschimbat, sa fie afisat doar capatul spre care se indreapta mijlocul de transport (nu-mi dau seama ce se afiseaza in cazul traseului inelar 1/13 care are doar un singur capat, Rond Copou).
Daca sunt afisate aceleasi informatii legate de ruta si in partea din fata dar si lateral, ma gandesc ca dimensiunea caracterelor se va micsora, pentru a se incadra si pe de alta parte ar fi redundant.
Inclusiv in orasul Halle pe dispozitivul de afisare frontal la vagoanele GT4 era mentionat doar capatul spre care se indreapta tramvaiul, asadar nu este nimic iesit din comun.
Informatii suplimentare, legate de ruta, se pot obtine de pe afisajul lateral, unde sunt de acord ca ar trebui introduse mai multe puncte ale itinerariului 3-4, in functie de lungimea traseului, de exemplu: 3 - Dancu - Tg. Cucu -Gara sau 13 Copou - Tatarasi - Podu Ros - Copou.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Aug 2014 13:24:07 Titlul subiectului: |
174156 |
|
In Romania exista aceasta obisnuinta, ca pe tablele de traseu (si mai nou pe afisajele electronice) sa sa fie enumerate, pe langa capetele de linie, cateva puncte de pe parcurs (de multe ori fara a se tine cont de sensul de parcurgere). Altii, mai la vest de Romania, au alte abordari, ce permit informarea calatorilor intr-un mod simplu, logic, complet, lizibil, astfel incat oricine sa aiba in statie acces la toate datele necesare calatoriei.
Astfel, in statii sunt afisate date complete pentru fiecare traseu (sensul de parcurgere, uneori cu specificarea suplimentara, de sine statatoare, a destinatiei, o serie de puncte de interes de pe sensul respectiv al traseului, statiile ramase de parcurs - uneori si cele deja parcurse, reprezentate grafic distinct - si legaturile din acestea, graficul de circulatie, harta retelei de transport public, zonele tarifare, in unele cazuri operatorul de transport, uneori harta zonei in care se afla statia, s.a.). Studiind aceste elemente, calatorul stie precis ca se afla in statia corecta pentru destinatia sa si tot ce il mai intereseaza este ca punctul terminus afisat de vehicul sa coincida cu indicatiile din statie.
In privinta afisajelor vehiculelor exista mai multe abordari, insa de departe cea mai raspandita este cea care permite indicarea numarului traseului si a directiei (este simpla, concisa, lizibila, elimina orice posibilitate de confuzie, este logica, combinata fiind cu informatiile disponibile in statie).
Oricum, indiferent de situatie, trebuie sa intelegem un lucru (care s-a spus si in cazul validatorului din autobuzul 23): trebuie sa fim deschisi cu totii la noi abordari pentru rezolvarea unei probleme, nicidecum sa refuzam orice altceva prin prisma obisnuintelor sau a propriilor convingeri. In acelasi timp, trebuie sa gasim solutii care sa mentina echilibrul intre a nu bulversa oamenii (mai ales aici, in Romania, unde oamenii sunt extrem de refractari la schimbari) si a evolua.
Pentru traseele 1 si 13 sunt o multime de variante care pot fi adoptate.
|
|
Sus |
|
|
crissbc
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Sep 2014 14:21:48 Titlul subiectului: |
174720 |
|
As avea o intrebare legata de transportul asta civilizat. Stie cineva cum se circula cu adevareat pe traseul 27 intre orele 7-9 respectiv 16-18? Poate face cineva niste poze sa vada lumea ce transport la standarde europene avem? Eu sincer am facut la primarie in jur de 10-15 sesizari dar degeaba... nu s-a chinuit nimeni sa raspunda macar ... sa schimbe ceva cred ca mai trebuiesc vreo 50 ani. Am facut si cateva propuneri... spre ex sa prelungeasca 42/43/19 pana la tehnopolis. Nimic, aceeasi nepasare romaneasca.
Asa ca am o propunere pentru Radu care are antrenament la facut fotografii si cred ca inca 2-3 fotografii in plus nu e f mult.
Dimineata spre ex in statia de la Selgros pe sensul spre Tataras si la amiaza in jur de 16:30 pe sensul spre CUG sa zicem undeva la Granit/Siraj?
Or sa ramana multi surprinsi cand or sa vada ca nici vitele nu se transporta asa !!! Si totusi suntem in 2014!!!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Dec 2014 00:03:49 Titlul subiectului: |
175888 |
|
In aceasta saptamana, firma Opendev Software Development a inlocuit afisajele electronice montate anterior in vagonul 146 cu o varianta imbunatatita a acestora, modularizata, mai bine protejata si mai estetica.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.04 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.24 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.6 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.41 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.15 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.53 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.35 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.27 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.52 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.03 kb |
Vizualizat: |
de 15384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.33 kb |
Vizualizat: |
de 15382 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.94 kb |
Vizualizat: |
de 15382 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Dec 2014 21:23:23 Titlul subiectului: |
175934 |
|
Astazi am remarcat la un 13 noul afisaj. Foarte stralucitor si vizibil! Bravo!
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 09:42:31 Titlul subiectului: |
175960 |
|
Avand in vedere ca luni se preconizeaza deschiderea circulatiei rutiere prin pasajul Mihai Eminescu, ma intrebam care sunt intentiile regiei de transport in privinta autobuzelor si microbuzelor folosite pe traseele 20,43, 43c si 46?
Daca se va lua decizia ca acestea sa nu circule prin pasaj, nu va exista nici o problema, cu exceptia celei in care microbuzele si autobuzelor vor trebui sa astepte destul de mult pe breteaua de la BCU pana vor da prioritate tuturor masinilor care vor circula prin pasaj pe directia Independentei-Pacurari.
Daca se va lua decizia ca acestea sa circule prin pasaj apare o problema.
In conditiile in care ceilalti soferi se vor plasa pe banda de langa axul drumului care sa le permita o intrare cat mai usoara in pasaj, iar masinile care vor merge spre Copou vor ocupa urmatoarea banda, cum vor ajunge autobuzele si microbuzele sa intre in pasaj la orele de varf in conditiile in care distanta dintre statia de la Fidelio si intrarea in pasaj este destul de scurta?
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 10:03:33 Titlul subiectului: |
175961 |
|
Poate că se va merge pe o soluție mixtă? Adică traficul spre Păcurari să aibă loc prin intersecție, profitînd de prioritatea de trecere, și traficul dinspre Păcurari prin pasaj. În felul ăsta, nu se vor încrucișa două autobuze prin pasaj...
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 11:04:41 Titlul subiectului: |
175962 |
|
Nu va mai exista acea prioritate de trecere dinspre CCS spre Pacurari. Toti cei ce coboara Copoul vor avea prioritate (pana acum acolo aveau Cedeaza Trecerea). Dar probabil semafoarele vor ramane.
Statia de autobuz ar putea fi mutata mai inapoi, in dreptul Statuii Independentei. Autobuzele s-ar putea incadra pe banda din mijloc atunci cand semaforul de la Spitalul Sf. Spiridon va fi rosu.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 18:46:03 Titlul subiectului: |
175964 |
|
Eu cred cel mai sigur, nu vor circula prin Pasaj
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 19:16:12 Titlul subiectului: |
175965 |
|
Din motive obiective nu am date mai noi fata de ce stiam oficial in urma cu o saptamana, cand mi s-a spus ca autobuzele vor circula prin pasaj. Problema iesirii din statie s-a mai pus (aici sau pe SSC, nu mai retin exact), dar in momentul discutiei cu directorul n-am avut-o in minte pentru a-l intreba ce se are in vedere cu privire la acest aspect. Revin cand/daca am noutati.
Din ce am vazut pe plansa prezentata ziaristilor la Primarie, accesul Independentei-Pacurari pare a fi blocat la suprafata: https://www.youtube.com/watch?v=LdLsrMFuBcw
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 21:54:30 Titlul subiectului: |
175969 |
|
Bullshit.
30 km/h înseamnă 8.33 m/s. Regula de 2 secunde presupune că o cadență normală între mașini înseamnă ca mașina pe care o conduci să treacă în dreptul reperului pe lîngă care a trecut mașina din față la două secunde după aceea. De fapt e regula celor 3 secunde, dar hai să zicem... la 30 km/h merg și 2 secunde între mașini.
Presupunînd că doar mașini mici trec prin pasaj. O lungime medie este de 4 metri la mașini. La viteza de 30 km/h, conform regulii 2s, ar trebui lăsat un spațiu de 16,66 metri între mașini. N-o să se întîmple așa ceva, o să se lase tot 4 m, dar să zicem că sîntem în legalitate.
Cu 4m + 16.6 m distanță, cadența realizată este de o mașină la fiecare 2,48 secunde. Normal, conform regulii 2s...
Într-o oră vor trece pe sens un număr de 1451 mașini. Dublăm pentru că sînt două sensuri, și avem mai puțin de 3000 de mașini.
Cît ar trebui ca să încapă mai mult de 5000 mașini pe oră? 4 metri între mașină și cea din față, conform calculului.
Eu unul nu mă simt confortabil la o distanță de 4 metri de cea din față, la 30 km/h. 4 metri îi parcurgi în ceva mai puțin de o jumătate de secundă, o frînă bruscă la cel din față și timpul de reacție, care și așa e cam de un sfert de secundă în cel mai bun caz, face ca un carambol să fie inevitabil.
Evident, 5000 mașini pe oră în condițiile în care e trafic în permanență. Și n-o să fie.
Eh.
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Dec 2014 11:18:26 Titlul subiectului: |
175996 |
|
Bogdan A. a scris: | Evident, 5000 mașini pe oră în condițiile în care e trafic în permanență. Și n-o să fie. |
Cifra aia de 5000 de masini era capacitatea pasajului. "Debitul maxim" daca vrei. Nu are legatura cu cate masini vor trece pe acolo in realitate. Spatiul de 16m intre masini o fi el corect, insa iti garantez ca, la o limita de 30 km/h, fie se va pastra distanta de o masina, fie se va circla cu 40 sau chiar 50 Totusi parca e mai bine sa se circule cu 30 la ora decat sa astepti semafor dupa semafor.
Ma astept ca acest pasaj sa fluidizeze directiile Copou --> Centru (atat pt tramvaie, cat si pt autobuze) si Pacurari --> Centru (pentru atobuze).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Dec 2014 18:03:43 Titlul subiectului: |
176002 |
|
Probe cu doua masini Berkhof in aceasta seara:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.97 kb |
Vizualizat: |
de 14874 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.12 kb |
Vizualizat: |
de 14874 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81 kb |
Vizualizat: |
de 14874 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 15 Dec 2014 17:33:31 Titlul subiectului: |
176036 |
|
Astazi, inaugurare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.87 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.21 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.46 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.83 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.57 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.66 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.61 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.85 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.28 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.85 kb |
Vizualizat: |
de 14736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.7 kb |
Vizualizat: |
de 14735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.07 kb |
Vizualizat: |
de 14735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.72 kb |
Vizualizat: |
de 14735 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Dec 2014 20:58:28 Titlul subiectului: |
176151 |
|
Ce confortabil e sistemul gandit de cei de la Opendev pentru modificarea listei traseelor gestionate de computerul de bord... Astazi am pregatit vagonul 146 pentru traseele valabile de pe 29 decembrie. Din cativa pasi, traseul 1 si-a gasit si el locul in lista, cu parcursul pe care-l va avea in urmatoarele luni. Excelent!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.74 kb |
Vizualizat: |
de 14529 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.31 kb |
Vizualizat: |
de 14529 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|