|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 11:45:35 Titlul subiectului: |
158819 |
|
Pentru ca in cadrul subforumului Iasului s-a pus insistent intrebarea daca vor fi folosite afisajele electronice ale vehiculelor rulate care au venit echipate cu asa ceva, hai sa intram putin in subiect.
Cum am spus pe la alte subiecte, incercam sa gasim solutii pentru utilizarea afisajelor electronice acolo unde este posibil acest lucru. De asemenea, am explicat ca problema nu este chiar atat de simpla cum pare la prima vedere, fiind necesare diverse echipamente cu ajutorul carora, in final, soferul sa poata selecta traseul (destinatia). Pana la gasirea unei solutii de rezolvare definitiva a problemei, in aceasta perioada, inginerul electronist de la sectia 1 (Tudor Vladimirescu) a facut o serie de teste pe un set de afisaje provenind de la unul dintre cele 4 autobuze Van Hool utilizate pentru piese. Cu ajutorul echipamentelor care comanda afisajele de la MAZ-uri (pentru ca este utilizat acelasi protocol de comunicatie) si cu putina manufactura a reusit sa transmita comenzi catre afisaje. Din pacate, unitatea de comanda in care s-au incarcat datele fiind de la un MAZ, trebuie pusa la loc, deci pentru a afisa altceva trebuie retrasa masina Van Hool la garaj. Evident, nu e posibila astfel nici afisarea destinatiei curente fara retragerea vehicului. Singurul aspect pozitiv ar fi ca afisajele sunt cu "flip dots", deci la "tragerea heblului" se mentine ceea ce este afisat.
De asemenea, echipamentele pentru afisajele de la MAZ-uri nu sunt compatibile cu afisajele de la masinile Berkhof, de la tramvaiele GT8 si de la cele doua GT4 ex Nordhausen (folosesc protocoale de comunicatie diferite). La toate acestea, insa, afisajele provin de la acelasi producator, ceea ce ne ajuta foarte mult in incercarea noastra de a le face functionale. Pentru autobuzele Van Hool vor fi achizitionate, probabil, controlere de tipul celor de la MAZ-uri (voi detalia in continuare).
foto: rezultatul primului test, cu afisaj provenind de la un autobuz Van Hool
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.05 kb |
Vizualizat: |
de 19304 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:24:27 Titlul subiectului: |
158821 |
|
Asadar, folosind echipamentele si softul de la Hanover Displays utilizate la MAZ-uri:
- foto 1 - cu aplicatia de editare pentru afisaje HELEN se pregateste baza de date cu mesaje (numerele de trasee, destinatiile, diverse alte mesaje);
- foto 2 - datele sunt transferate de pe calculator catre Keylo ("data loader" - dispozitiv de incarcare a datelor) prin intermediul adaptorului "Base Station" (intrare USB, iesire seriala);
- foto 3 - cu Keylo se merge la unitatea de comanda (in cazul nostru, o consola model ERIC++, cu 4 Mb memorie flash, 4 porturi seriale, ecran LCD "full graphic", ce poate fi utilizata si impreuna cu echipamente GPS, echipamente pentru anunturi vocale, echipamente locale de ticketing, etc.);
- foto 4 - folosind consola ERIC++ se trimite spre afisaje informatia care va fi afisata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.46 kb |
Vizualizat: |
de 19286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.07 kb |
Vizualizat: |
de 19286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.9 kb |
Vizualizat: |
de 19286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.71 kb |
Vizualizat: |
de 19286 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:28:25 Titlul subiectului: |
158822 |
|
Mi-ati facut ziua! Pe bune! Ma bucur ca se incearca ceva la RATP. Si ma bucur ca o sa se faca autobuzele Van Hool. Daca se poate sa va uitati si la cele doua Renault si la Mercedes-urile din Spania, poate se poate face ceva.
Deci Van Hool-urile vor afisa ceva de acum inainte? Ceva presetat din garaj?
Si pe acelasi principiu merge si afisajul frontal si cel din spate? Adica pe acelasi controller?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:33:14 Titlul subiectului: |
158823 |
|
Rezultatul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.67 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.33 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.53 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.95 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.56 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.61 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.19 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.22 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 13:29:58 Titlul subiectului: |
158825 |
|
M-am jucat si eu nitel cu acest soft pentru afisaje, e usor de folosit:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.15 kb |
Vizualizat: |
de 19232 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.71 kb |
Vizualizat: |
de 19165 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.58 kb |
Vizualizat: |
de 19165 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.43 kb |
Vizualizat: |
de 19165 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.81 kb |
Vizualizat: |
de 19165 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 13:45:16 Titlul subiectului: |
158826 |
|
Au fost pregatite deja cateva masini, insa astazi a iesit doar 8431, pe traseul 19.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.88 kb |
Vizualizat: |
de 19216 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.86 kb |
Vizualizat: |
de 19216 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 14:24:15 Titlul subiectului: |
158830 |
|
tramfan a scris: | Daca se poate sa va uitati si la cele doua Renault si la Mercedes-urile din Spania, poate se poate face ceva. |
Se va vedea si la ele daca pot fi utilizate impreuna cu echipamentele de la Hanover Displays. Daca nu, mergem din aproape in aproape...
tramfan a scris: | Deci Van Hool-urile vor afisa ceva de acum inainte? Ceva presetat din garaj? |
Cum am spus, deocamdata ce se afiseaza la un moment dat ramane pana cand se intervine manual din nou, deci in garaj.
tramfan a scris: | Si pe acelasi principiu merge si afisajul frontal si cel din spate? Adica pe acelasi controller? |
Unitatea de comanda trimite catre fiecare afisaj ceea ce are de afisat respectivul dispozitiv, in functie de continutul fisierului de configurare generat de HELEN.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 21:45:27 Titlul subiectului: |
158853 |
|
Pe intuneric:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.86 kb |
Vizualizat: |
de 19102 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 10:01:58 Titlul subiectului: |
158892 |
|
BRAVO!!!! FELICITĂRI!!!
Un pas mai aproape de civilizație. Poate scăpăm complet de table, de hîrtii, de folii... de șabloanele antice...
Pot să dau o sugestie? Încercați să folosiți fontul Chicago care era folosit pe vremuri la MacIntosh, e construit special pentru a fi afișat perfect cu o rezoluție foarte mică (puncte mari). Și arată și mult mai elegant; cît despre copyright... cred că e free, nu cred că vor veni cei de la Apple să vă dea în judecată pentru folosirea fontului.
E doar o sugestie, nu da cu bățul, Radu... Felicitări din nou pentru prezentarea procesului tehnologic, mulțumesc mult pentru detalii!
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 14:38:32 Titlul subiectului: |
158894 |
|
Chiar acum am incarcat fontul in sistem si iata un rezultat, cam cum ar arata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.63 kb |
Vizualizat: |
de 18148 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 20:39:16 Titlul subiectului: |
158897 |
|
Mda. Nu prea grozav. La numărul mare merge, dar la celelalte... plus că fontul arată bine la minuscule. La majuscule se pierde efectul.
La MacIntosh-ul vechi (pînă prin '95) fontul era bitmap, asta înseamnă că literele erau deja randate și optimizate, fiecare literă avînd cam vreo cîțiva pixeli. La varianta aceea mă refeream... dar deja am dat-o în cîrcoteală.
Îmi cer scuze. A fost o sugestie cam proastă.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Sep 2012 10:13:01 Titlul subiectului: |
158955 |
|
Daca tot suntem la topic-ul "spre un transport civilizat"as avea doua intrebari de care,eu personal sunt nemultumit:
1.Daca ma aflu intr-o statie unde nu exista posibilitatea achizitionarii unui bilet,ce fac?ar trebui sa merg pe jos pana intr-o statie unde exista aceasta posibilitate nu?pentru ca,daca ma urc in autobuz/tramvai, pe organul de control nu l-ar interesa ca n-am avut de unde sa-mi procur un bilet astfel incat mi-ar da amenda.
2.De ce in Iasi reducerile pentru studentii de la taxa este doar de cativa lei,si nu e la jumate cum e in alte orase?pana la urma ca dai 63 sau 57 de lei...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Sep 2012 10:51:25 Titlul subiectului: |
158957 |
|
1. Puncte proprii (ale regiei) de vanzare a legitimatiilor de calatorie exista in general in statiile cu flux ridicat de calatori. Cheltuieli suplimentare cu personal si tot ce inseamna existenta unor puncte noi, care ar aduce incasari mici, sunt excluse. Am inceput montarea de automate si, in functie de rezultatele obtinute cu cele care functioneaza deja si de posibilitatile financiare viitoare, astfel de aparate vor aparea in diverse zone ale orasului. De asemenea, intentionam sa introducem plata prin SMS si nu ne limitam aici, in functie de tehnologie si de posibilitatile financiare de a implementa noi proiecte. Pe moment, insa, alta solutie in afara de a avea in permanenta un capat de bilet disponibil efectiv nu exista. Singurii cu adevarat lipsiti de o solutie care sa-i duca spre transportul public sunt cei care ajung ocazional in Iasi si nimeresc seara tarziu intr-o zona fara punct de vanzare a legitimatiilor de calatorie (nu e cazul la Gara, unde e dispecerat, deschis pana la sfarsitul programului de functionare a transportului public, si, de asemenea, automat de bilete, disponibil non-stop; probleme ar fi la Gara Nicolina, insa incasarile actuale nu justifica prelungirea programului de lucru la punctele din zona; la "autogara" din Pacurari situatia e rezonabila, intrucat exista doua puncte de lucru in zona, deschise pana la ora 21 in cursul saptamanii si pana la ora 20 - in statia de pe Pacurari - si 15 - pe Canta - in weekend).
Ar mai fi agentii economici care vand bilete RATP, insa eu nu stiu sa-ti zic in momentul asta cati dintre ei tin deschis pana seara tarziu.
2. Reducerile acordate elevilor si studentilor nu tin de RATP. Pentru acel abonament studentesc cu pret foarte mic, conditiile de acordare sunt stabilite exclusiv de fiecare universitate in parte. Pentru celelalte tipuri de abonamente destinate studentilor, valoarea reducerii la cumpararea de la toneta este stabilita de municipalitate, insa cred ca universitatile deconteaza - probabil tot pe baza propriilor criterii, nu stiu sa-ti spun sigur asta - 50% din valoarea abonamentului achizitionat de la toneta, caz in care studentul plateste in final mai putin de jumatate din pretul unui abonament intreg. Sunt de acord ca-s proceduri romanesti anapoda, insa povestile astea nu depind de RATP. Nici nu-ti mai zic cata bataie de cap dau tuturor...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 11:42:18 Titlul subiectului: |
164493 |
|
Unii au o mare problema cu dorinta - sper - majoritatii de a avea transport public civilizat. Inevitabil, a venit randul autobuzelor Berkhof. Imagini din masina 214, una dintre cele inca nemonitorizate...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.72 kb |
Vizualizat: |
de 16866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.53 kb |
Vizualizat: |
de 16866 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.99 kb |
Vizualizat: |
de 16866 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gavryll
Data înscrierii: 10/Dec/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2016 Mesaje: 23 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 14:38:12 Titlul subiectului: |
164657 |
|
Nu sunt convins ca aici trebuie sa postez, insa, din punct de vedere al infrastructurii, aici mi s-a parut cel mai potrivit loc sa impartasesc opinia mea despre artera pietonala Stefan cel Mare. Facand abstractie de la ghioceii de plastic, ghivecele din mijlocul strazii si ... multe altele, parerea mea (proprie si personala) este ca trebuia inclus in proiect si linia de tramvai Piata Unirii - Palatul Culturii.
In timpul saptamanii ar fi redus timpul de tranzit intre Copou si Podu Ros, iar in week-end ar fi linia ideala pentru vagoane istorice (o mare atractie pentru turisti). Cer pareri pertinente si obiective.
Va rog, "nu aruncati cu pietre", ganditi in mod "european".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 15:41:54 Titlul subiectului: |
164661 |
|
Categoric, avantaje ar fi fost, intai de toate pe relatia CUG-Copou, tramvaiele intrand pe Stefan cel Mare si autobuzele ramanand pentru legatura CUG-Tg. Cucu-Independentei. Partea cu tramvaiele istorice care ar fi adus un plus zonei in ochii turistilor nici nu e cazul s-o comentam, pentru ca e evident ce efect ar fi avut o astfel de initiativa.
In alta ordine de idei, sunt necesare trasee pentru o groaza de zone ale orasului, carora le lipseste cu desavarsire transportul public. Poate noul inceput, cu noua companie de transport public, lipsita de problemele uriase generate de datorii, ar insemna la un moment dat si perspectiva europenizarii transportului public din punctul asta de vedere. Eu unul sunt adeptul neconditionat al infiintarii traseelor scurte, destinate zonelor rezidentiale, deservite de midibuze, care sa faca legatura cu traseele principale de tramvai si autobuz.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 16:16:01 Titlul subiectului: |
164662 |
|
Fara a dori sa schimb subiectul, prezint inca un caz de vandalizare a unui vehicul de transport public, de data aceasta a unui tramvai iesit din RC de mai putin de o luna.
Vagonul 312, in primele fotografii la final de RC, pregatit de iesirea la strada, iar in ultima imagine avand interiorul distrus de primatele acestui oras:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.3 kb |
Vizualizat: |
de 16734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.91 kb |
Vizualizat: |
de 16734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.81 kb |
Vizualizat: |
de 16734 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 21:10:50 Titlul subiectului: |
164665 |
|
radub a scris: | Categoric, avantaje ar fi fost, intai de toate pe relatia CUG-Copou, tramvaiele intrand pe Stefan cel Mare si autobuzele ramanand pentru legatura CUG-Tg. Cucu-Independentei. Partea cu tramvaiele istorice care ar fi adus un plus zonei in ochii turistilor nici nu e cazul s-o comentam, pentru ca e evident ce efect ar fi avut o astfel de initiativa.
|
Din pacate ideea cu tramvai pe Stefan cel mare nu s-ar mai putea realiza decat, eventual, cu tramvai istoric. Si ar fi o idee foarte buna! O linie simpla de la Palat pana in Piata Unirii cu o posibila varianta pe I.C. Bratianu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 08:09:18 Titlul subiectului: |
164940 |
|
radub a scris: | Unii au o mare problema cu dorinta - sper - majoritatii de a avea transport public civilizat. Inevitabil, a venit randul autobuzelor Berkhof. Imagini din masina 214, una dintre cele inca nemonitorizate... |
Intre timp, tot mai multe masini Berkhof au fost vandalizate, culminand cu povestea de mai jos:
Evenimentul, 6 iunie, a scris: | Autobuz DAF vandalizat!
Unul dintre cele mai noi autobuze deținute de RATP Iași, DAF-ul cu număr de parc 208, s-a retras ieri la garaj cu tapițeria a patru scaune din spate distrusă de persoane rămase încă neidentificate. Acestea au profitat de faptul că în interiorul autobuzului nu au fost montate camere video. Autobuzul a circulat ieri pe ruta 42, Copou - Tudor Vladimirescu - CUG I. „Facem apel la simțul civic al călătorilor noștri și îi rugăm să ne semnaleze orice incident de acest gen la Telverde 0800110427 (gratuit din orice rețea ) sau să informeze conducătorul auto”, sună solicitarea reprezentanților regiei adresată publicului călător. (T. Damaschin) |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.6 kb |
Vizualizat: |
de 19227 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 26 Ian 2014 12:13:58 Titlul subiectului: |
170693 |
|
De două săptămâni, pe ecranul WINK amplasat recent în fața Moldova Mall rulează un spot, parte a unei campanii a RATP și WINK Public Multimedia pentru încurajarea călătorilor să folosească mijloacele moderne de achiziționare a legitimațiilor de călătorie. Ȋn această perioadă este promovat SMS-ul ca metodă rapidă și comodă de plată. Ecranul digital outdoor cu două fețe de 12 mp este primul ecran digital cu format gigant și orientare portrait din Iași. De curând au fost instalate în jurul său bănci și au mai rămas de amplasat coșuri de gunoi. Ȋn timpul nopții (între orele 18 și 6) ecranul este evidențiat prin ledurile ce îl înconjoară.
Vezi film AICI
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.27 kb |
Vizualizat: |
de 18661 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.29 kb |
Vizualizat: |
de 18661 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 8713 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 01 Aug 2014 22:31:16 Titlul subiectului: |
174109 |
|
De astazi a revenit pe trasee, dupa o perioada mai lunga de stationare (din martie) in care a trecut si prin RC, vagonul GT 4 cu numarul de parc 146. Ce ii face revenirea demna de mentionat este noul sistem de afisaj electronic cu leduri - o premiera pentru parcul de tramvaie din Iasi, daca nu luam in calcul vagonul modernizat la Pascani - care a fost montat pentru testare de catre firma Opendev Software Development din Bucuresti (aceeasi care testeaza un validator in MAZ-ul cu numarul de parc 23). Display-urile sunt comandate prin intermediul unui computer de bord, iar textele de afisat sunt preluate dintr-un fisier text aflat pe un banal card de memorie, ceea ce permite operarea de modificari intr-un mod cat se poate de simplu, fara a fi nevoie de manevre sau dispozitive iesite din comun.
Sa vedem pas cu pas transformarea si cateva imagini din aceasta seara:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.79 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.36 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.57 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.45 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.98 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.13 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.16 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.87 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.08 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94 kb |
Vizualizat: |
de 17735 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.18 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.54 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.64 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.87 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.31 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.19 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.58 kb |
Vizualizat: |
de 17734 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 18/Apr/2024 Mesaje: 1088 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 00:35:31 Titlul subiectului: |
174112 |
|
O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.
Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 08:35:17 Titlul subiectului: |
174113 |
|
Subscriu la ce a spus tramfan. Pe laterală ar fi necesară mai multă informație, dacă nu patru puncte ale traseului, măcar trei. În față nu are rost să fie doar un singur capăt de traseu.
Oricum, arată minunat. Dacă reușim, într-un viitor apropiat, să recondiționăm tramvaiele astea (și aici mă gândesc doar la partea electrică/tracțiune) ar fi de ajuns.
Nu cred că trebuie să le facem pătrațoase cum sunt cele din vest și nici cum e cel de la Pașcani, care datorită panourilor interioare și a modificărilor de la exterior, te simți înghesuit în el.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 19:26:21 Titlul subiectului: |
174117 |
|
tramfan a scris: | O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.
Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil. |
Afisajul frontal are practic aceeasi inaltime precum cel lateral, insa din cauza spatiului la tramvaiele GT4, se pierd aproximativ 4cm, lucru care face imposibila afisarea pe doua linii a unui text vizibil.
In ceea ce priveste afisajul lateral, problema este un pic mai complexa:
Se pot afisa puncte alternative, dar spatiul de afisare este limitat, drept urmare cred ca cea mai buna solutie ar fi un punct de tip "via" care sa se afiseze alternativ de tip:
Ecran 1:
3 Dancu
Gara
Ecran 2:
Gara
via Tg. Cucu
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Baertram
Data înscrierii: 15/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 31 Locație: Darmstadt (Germania)
|
Trimis: Sâm 02 Aug 2014 22:37:11 Titlul subiectului: |
174130 |
|
Get the other typs of streetcars (ST 10 f. e.) this kind of Information, too?
_________________ Greatings out of Darmstadt
Jörg D. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|