Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Euro Bus Diamond
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 19:16:03    Titlul subiectului: Autobuzele Euro Bus Diamond 186316

Pe 9 mai 2016 Primaria Iasi a organizat o licitatie pentru achizitionarea a 8 autobuze urbane de 12 metri. Castigatoare a fost desemnata oferta firmei BMC Truck & Bus SA, care a propus municipalitatii iesene produsul propriu, fabricat in spatiile de productie din Ciorogarla (Ilfov) - autobuzul Euro Bus Diamond U12 (denumire comerciala City Bus Diamond). Valoarea contractului este de 4.912.200 lei, fara TVA, acesta fiind semnat la inceputul lunii iulie, dupa solutionarea unei contestatii formulate de singurul contraofertant. Cele 8 autobuze au sosit la Iasi pe 1 septembrie.

Sa vedem, pe scurt, descrierea autobuzului Euro Bus Diamond, preluand informatiile de pe pagina producatorului (http://eurobusdiamond.com)

Citat:
Motorizare - Motoarele ce echipeaza autobuzele Euro Bus Diamond sunt Mercedes-Benz, Euro VI, cu 6 cilindri dispusi in linie, aprindere prin comprimare, supraalimentate, cu intercooler si sunt construite sa dezvolte o putere maxima de 220 kW
Cutie de viteze - Transmisia este automata si se realizeaza prin intermediul cutiilor de viteze ZF EcoLife cu sase trepte pentru mers inainte si o treapta pentru mers inapoi
Axa fata - ZF / RL 85 A
Axa spate - ZF / AV-132/87
Directie - Servodirectia este hidraulica. Coloana volan permite reglarea atat in plan longitudinal cat si in plan vertical
Caroserie - Autoportanta
Frana - Sistemul de franare este integral pneumatic cu discuri atat la rotile din fata cat si la rotile din spate, dotat cu EBS (sistem electronic de franare), ASR (sistem de control al tractiunii) si ESC (control electronic de stabilitate)
Suspensie - Autobuzele Euro Bus Diamond, tipul U, varianta 12 sunt dotate cu suspensie cu aer controlata electronic (ECAS) cu functie de ingenunchiere pentru un acces mai usor al calatorilor
Anvelope - Tubeless / 275/70 R 22,5 / 6+1
Jante - 8,25x22,5 / 10
Sistem racire - Bosch Rexroth
Dimensiuni (Lxlxh) - 12.000 [mm] x 2.520 [mm] x 3090 [mm]
Masa total tehnic admisibila - 18.000 kg
Numar locuri - 100 – 105 locuri (in functie de necesitatile clientilor)
Viteza maxima - 90 km/h limitata electronic


Date complete gasiti in pliantul atasat mai jos, preluat de pe pagina producatorului.



Diamond-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.09 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-01.jpg



Diamond-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.08 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-02.jpg



Diamond-03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-03.jpg



Diamond-04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.84 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-04.jpg



Diamond-05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.2 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-05.jpg



Diamond-06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.82 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-06.jpg



Diamond-07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.5 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-07.jpg



Diamond-08.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.2 kb
 Vizualizat:  de 25490 ori

Diamond-08.jpg



Presentare Eurobus.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Presentare Eurobus.pdf
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Descărcat:  de 554 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 19:32:36    Titlul subiectului: 186317

Cele 8 autobuze au numere de parc cuprinse intre 55 si 62.

Inaintea plecarii de la BMC Truck & Bus spre Iasi am pozitionat masinile in fata sediului firmei, pentru fotografii. In ordine, de la stanga la dreapta: 57, 56, 60, 55, 62, 61, 59, 58.



WP_20160901_08_26_10_Pro.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.77 kb
 Vizualizat:  de 25483 ori

WP_20160901_08_26_10_Pro.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 19:41:08    Titlul subiectului: 186318

In jurul orei 9:30 am pornit la drum spre Iasi, prin Urziceni, Buzau, Tecuci, Vaslui.


IMG_0003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.82 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

IMG_0003.JPG



IMG_0005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.01 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

IMG_0005.JPG



IMG_0008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.51 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

IMG_0008.JPG



IMG_0011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.11 kb
 Vizualizat:  de 25482 ori

IMG_0011.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 19:50:54    Titlul subiectului: 186320

Popas la iesirea din Ramnicu Sarat spre Focsani:


IMG_0024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.89 kb
 Vizualizat:  de 25479 ori

IMG_0024.JPG



IMG_0014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.48 kb
 Vizualizat:  de 25479 ori

IMG_0014.JPG



IMG_0017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.79 kb
 Vizualizat:  de 25479 ori

IMG_0017.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 20:09:05    Titlul subiectului: 186321

Pe drum...

In IMG_0035 este surprinsa trecerea pe monumentalul pod peste Siret de la Cosmesti (jud. Galati, in apropiere de Tecuci), construit in 1921-1924. Podul este atat rutier, cat si feroviar, calea ferata dubla (Marasesti - Tecuci) fiind amplasata deasupra caii rutiere.



IMG_0027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.8 kb
 Vizualizat:  de 25473 ori

IMG_0027.JPG



IMG_0028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.65 kb
 Vizualizat:  de 25473 ori

IMG_0028.JPG



IMG_0031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.71 kb
 Vizualizat:  de 25473 ori

IMG_0031.JPG



IMG_0035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.35 kb
 Vizualizat:  de 25473 ori

IMG_0035.JPG



IMG_0066.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.48 kb
 Vizualizat:  de 25473 ori

IMG_0066.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 20:22:12    Titlul subiectului: 186322

In jurul orei 18 am ajuns la Iasi, in garajul RATP din Tudor Vladimirescu.


IMG_0069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.1 kb
 Vizualizat:  de 25465 ori

IMG_0069.JPG



IMG_0068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.54 kb
 Vizualizat:  de 25465 ori

IMG_0068.JPG



IMG_0077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.02 kb
 Vizualizat:  de 25465 ori

IMG_0077.JPG



IMG_0128.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.56 kb
 Vizualizat:  de 25465 ori

IMG_0128.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 20:25:40    Titlul subiectului: 186323

Nici acestea nu sunt vopsite in schema de culori a RATP (verde cu negru)? Sau vor fi vopsite de catre RATP?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Sep 2016 20:58:23    Titlul subiectului: 186324

Vineri au fost aduse in fata Palatului Culturii masinile 59 si 60, pentru un prim contact cu iesenii.


IMG_0167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.1 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0167.JPG



IMG_0154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0154.JPG



IMG_0155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.48 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0155.JPG



IMG_0165.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.26 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0165.JPG



IMG_0152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.63 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0152.JPG



IMG_0145.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.61 kb
 Vizualizat:  de 25437 ori

IMG_0145.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 01:07:12    Titlul subiectului: 186328

De pe poze arata bine aceste autobuze, poate stopurile din spate ies un pic din design, ar fi fost potrivit ceva mai futuristic care sa asemene cu fata.

Daca vad bine, cabina soferului este deschisa? Daca da, big thumbs up pentru acesta decizie.

Cum s-au comportat in timpul calatoriei? Ma refer aici la caroserie: zgomote ciudate, "greierase" etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 05:04:10    Titlul subiectului: 186329

dm a scris:
Daca vad bine, cabina soferului este deschisa? Daca da, big thumbs up pentru acesta decizie.

La ambele modele achizitionate (Isuzu Citiport si Euro Bus Diamond) cabina nu este izolata de salon. La Isuzu exista o bara pentru directionarea fluxului de calatori intre cele doua foi ale usii 1 si o mica bara orizontala de sustinere (sau pentru prinderea validatorului, daca e sa ne gandim ca aceste autobuze sunt "croite" pe filosofia de taxare existenta in Turcia) bine incadrata in bord, in dreapta soferului. La Diamond, insa, nu exista alte bare in spatiul din dreptul usii 1 in afara celor verticale din dreptul primului rand de scaune (pe ambele parti) si a celor verticale de la usi. In mod normal, nici n-ar trebui sa existe, avand in vedere ca in acel spatiu nu au ce cauta pasageri in timpul mersului, numai ca in Romania, chiar si fara aglomeratie, acel spatiu e o atractie... Mai mult, soferilor le e groaza ca pasagerii care se incapataneaza sa stea in acel spatiu obtureaza vederea in oglinda din dreapta (bun, aceste masini au si camere pe exterior orientate catre spate, dar stim cu totii ca oglinda e sfanta, mai ales ca pe ecranul de la bord e dificil sa te descurci cu o imagine mica printre alte cateva imagini alaturate). Deci, depinde de punctul de vedere (si mie personal imi place sa le vad cu acel spatiu deschis, dar ramane de vazut ce se va intampla in exploatarea zilnica).

dm a scris:
Cum s-au comportat in timpul calatoriei? Ma refer aici la caroserie: zgomote ciudate, "greierase" etc.

Caroseria a dat senzatia de lucru bine inchegat, la viteza mare plus sosea cu gropi si denivelari aparute din senin si nesemnalizate autobuzul comportandu-se foarte bine (nu iti da deloc palpitatii ca s-ar putea propti in acea groapa/denivelare si acolo sa ramana). Suspensia pare a fi mai rigida decat la Isuzu Citiport (la acestea din urma si caroseria da senzatia ca e mai usoara decat cea a masinilor Diamond). Plasticele din interior par a fi bine montate si imbinate, zgomotele specifice fiind aproape inexistente. Alte zgomote in afara celor normale n-am sesizat in timpul rularii. Ar mai fi de mentionat ca puntea fata la Diamond e rigida, in timp ce la Isuzu e independenta, cu avantajele si dezavantajele corespunzatoare in ambele cazuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 12:28:27    Titlul subiectului: 186333

Sa inteleg ca industria romaneasca este capabila sa construiasca autobuze urbane de calitate si la standarde de 2016.

Referitor la lipsa peretului pentru sofer: nici la autobuzele Iveco din Tg. Mures nu exista perete despartiror (soferul este totusi separat cu un geam), se deschid ambele usi in fata, insa pana acum nu am observat ca pasagerii sa stationeze in acea zona. Din instinct se duc in spate, faptul ca pot soferul nu are o zona separata si se pot folosi ambele usi da senzatia ca tot acel spatiu "apartine" soferului. Sa vedem totusi ce va fi cand incepe scoala si se aglomereaza autobuzele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 14:18:40    Titlul subiectului: 186335

Am auzit ca pe 8 septembrie, pe durata raliului, tramvaiele 9 vor fi inlocuite cu aceste autobuze. Asa este sau cand este planuit sa intre pe traseu? Laughing
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 16:29:38    Titlul subiectului: 186336

dm a scris:
Sa inteleg ca industria romaneasca este capabila sa construiasca autobuze urbane de calitate si la standarde de 2016.

Este capabila, dar trebuie sa creasca in continuare si sa atinga maturitatea din multe puncte de vedere. Deocamdata afirm ca pare a fi de bun augur ce am vazut la echipa de la Ciorogarla. M-au impresionat pozitiv oamenii de acolo (fie ei romani sau turci) si modul in care lucreaza impreuna si cum se raporteaza la clienti, dar, repet, e inca mult loc de crescut pana la maturitate. Ma bucura, de asemenea, ca au renuntat la pozitia initiala de respingere totala a sfatului de a merge prin tara (si prin tarile din jur) pentru a-si prezenta produsul (v. discutiile de la inceputuri din cadrul subiectului http://tramclub.org/viewtopic.php?t=16053), si au inceput sa faca astfel de prezentari, ceea ce nu poate decat sa le prinda bine. Diferenta intre Diamond si Citiport ca imagine sta tocmai in experienta si in atentia sporita la detaliu si eleganta (autobuzul turcesc are, in fond, si un premiu important la activ pentru asta).

A, reamintesc ce scrie si in semnatura noastra: ce am spus mai sus reprezinta exclusiv punctul nostru de vedere, nu implica pe nimeni altcineva si nici o institutie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 17:00:17    Titlul subiectului: 186337

yeeeeman a scris:
Am auzit ca pe 8 septembrie, pe durata raliului, tramvaiele 9 vor fi inlocuite cu aceste autobuze. Asa este sau cand este planuit sa intre pe traseu? :lol:

Atat pentru autobuzele Isuzu, cat si pentru Diamond, firmele care se ocupa de echipamentele de informare (Thoreb si Bustec la Isuzu si Radcom la Diamond) au solicitat sa permitem incarcarea a doar doua trasee in prima faza, pentru ca e un proces destul de migalos si nu era suficient timp pentru incarcarea tuturor rutelor pana la datele de livrare a vehiculelor, pe celelalte urmand sa le incarce la Iasi. Masinile Isuzu (care la aducerea la Iasi puteau afisa complet - cu tot cu statii si anunturi vocale la interior - doar traseele 28 si 46) au acum incarcate toate traseele de autobuz (mai putin noul 20, pe care il vom incarca zilele urmatoare) si mesajele speciale (Garaj, Probe, Cursa speciala) si facem acum teste cu ele. Autobuzele Diamond au incarcate doar traseele 19 si 36 si mesajele speciale si se lucreaza acum si in zilele urmatoare la ele. Solicitarea pentru incarcarea traseului 9 (Copou-Tehnopolis) si a unei variante 9b (Tg. Cucu-Tehnopolis) a aparut vineri, dar aceste trasee vor fi incarcate temporar si doar pentru afisarea parcursului, fara anuntarea audio/video a statiilor, pentru ca nu este timp. Ulterior vom face probe cu echipamentele de informare audio/video si cu masinile Diamond. Oricum, sunt multe de facut (de exemplu, instalarea serverelor, antenelor si altor echipamente de comunicatie necesare - pentru Isuzu e aproape finalizata etapa asta -, sincronizarea cu echipamentele si aplicatiile Wink, care e o operatiune ceva mai sofisticata, etc., etc.).

In concluzie, pe 6 septembrie (probabil si in zilele urmatoare) vor iesi ambele tipuri de autobuze pe traseul 9 (sau 9b, daca si cand va fi cazul), dar asta va fi temporar si sub forma de "dumb buses" (care nu stiu sa faca mare lucru in afara de a transporta calatori). Simultan si ulterior vor continua operatiunile povestite mai sus (la Diamond acestea sunt abia la inceput, in timp ce la Isuzu s-a lucrat continuu in luna trecuta de la aducerea la Iasi).

Atasez doua imagini cu afisajul frontal de la Isuzu indicand traseele 9 si 9b (s-ar putea ca ieri sa fi fost incarcate si pe Diamond).



IMG_0267.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.39 kb
 Vizualizat:  de 25211 ori

IMG_0267.JPG



IMG_0268.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.28 kb
 Vizualizat:  de 25211 ori

IMG_0268.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:37:28    Titlul subiectului: 186341

Afisajele se schimba la capat de linie? Adica pe un sens scrie: COPOU - PD. ROS - TEHNOPOLIS si pe retur TEHNOPOLIS - PD. ROS - COPOU?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:43:16    Titlul subiectului: 186342

Intrebare: De ce nu sunt pozitionate afisaele central? Stiu, ca e prosteasca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:46:25    Titlul subiectului: 186343

dm a scris:
Afisajele se schimba la capat de linie? Adica pe un sens scrie: COPOU - PD. ROS - TEHNOPOLIS si pe retur TEHNOPOLIS - PD. ROS - COPOU?

Da, si in mod normal se schimba automat (doar anumite actiuni cu totul iesite din comun pot afecta corecta functionare in mod automat). Asta e valabil atat la OBC-urile Thoreb (Isuzu), cat si la cele Radcom (Diamond). Cele de la Radcom sunt trecute deocamdata pe setare manuala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:53:08    Titlul subiectului: 186344

O mica sugestie pentru a lizibiliate mai buna, desi nu stiu daca se mai poate schimba: capatul de linie sa fie majuscule si bold, restul cu text normal. De ex.:

Copou - Pd. Ros
TEHNOPOLIS

Si mai bine are fi ca sa nu apara ambele capete de linii, ca doar pe nimeni nu intereseaza de unde vine autobuzul, ci unde merge. Exemplu foarte bun este solutia din Tirgu Mures la autobuzele Iveco: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185326#185326
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:56:46    Titlul subiectului: 186345

tramfan a scris:
Intrebare: De ce nu sunt pozitionate afisaele central? Stiu, ca e prosteasca...

Asta e valabil doar la Isuzu. Motivul e simplu, v. aici: https://www.youtube.com/watch?v=Z0eLO6tnM5g! Pentru a nu bulversa calatorii (foarte multi se obisnuiesc si accepta cu foarte mare greutate schimbari) am ales sa utilizam static afisajele de la Isuzu, ceea ce anuleaza efectul simpatic creat prin plasarea lor in acest mod. Ar fi fost frumos, dar...

La Diamond afisajele sunt amplasate clasic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 20:58:49    Titlul subiectului: 186347

dm a scris:
Si mai bine are fi ca sa nu apara ambele capete de linii, ca doar pe nimeni nu intereseaza de unde vine autobuzul, ci unde merge. Exemplu foarte bun este solutia din Tirgu Mures la autobuzele Iveco: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=185326#185326

Din pacate, aceeasi problema a obisnuintelor si a dezvatului greu si cu multe suparari si reclamatii face greu spre imposibil de aplicat ceea ce spui, chiar daca altele sunt variantele corecte de afisare fata de situatia actuala (personal prefer doar destinatia finala, sau cel mult destinatia finala plus un rand derulant cu puncte de interes de pe parcurs).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 21:05:24    Titlul subiectului: 186348

Sincer, si eu cu greu am convins pe cei de la compania de transport, primeam exact acele raspunsuri cum zici si tu. Dar daca stam dupa obisnuintele oamenilor, inca am sta in pesteri si ne-ar fi frica de foc.

Oamenii se obisnuiesc repede, in cateva saptamani deja normalul ar normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 21:13:40    Titlul subiectului: 186349

In cazul nostru nu e vorba de compania de transport, ci de calatori. Cel mai mic fleac care presupune o schimbare aduce dupa sine o multime de suparari si reclamatii de ajunge sa-ti para rau ca ai incercat sa faci ceva util pe termen lung. Asa sunt romanii dupa anii de comunism plini de rutina, si vor mai trece generatii pana cand oamenii vor fi si in tara asta usor adaptabili. Ceea ce pare adaptare usoara dupa o perioada de impotrivire e de fapt resemnare, nicidecum adaptare (despre intelegere nici nu poate fi vorba), ceea ce e crunt pentru cei aflati acum de la o anumita varsta in sus (uneori te ingrozesti sa vezi si la generatiile mai tinere sau chiar tinere simptomele adaptarii greoaie sau chiar ale inadaptarii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Sep 2016 23:26:31    Titlul subiectului: 186350

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
tramfan a scris:
Intrebare: De ce nu sunt pozitionate afisaele central? Stiu, ca e prosteasca...

Asta e valabil doar la Isuzu. Motivul e simplu, v. aici: https://www.youtube.com/watch?v=Z0eLO6tnM5g! Pentru a nu bulversa calatorii (foarte multi se obisnuiesc si accepta cu foarte mare greutate schimbari) am ales sa utilizam static afisajele de la Isuzu, ceea ce anuleaza efectul simpatic creat prin plasarea lor in acest mod. Ar fi fost frumos, dar...

La Diamond afisajele sunt amplasate clasic.

Am incarcat pe Youtube un filmulet in care se vede si mai bine efectul creat de cei de la Isuzu cu afisajele frontal si lateral: https://www.youtube.com/watch?v=v1NTh8TioE0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2016 07:53:03    Titlul subiectului: 186352

Eu zic ca asta era cea mai mica problema. Ar fi trebuit sa se faca acel efect. Nu cred ca s-ar fi plans nimeni atat de tare, incat sa determine regia sa il schimbe. Sa nu uitam ca un efect oarecum asemanator e si pe acel GT4 cu afisaj electronic. Nu prea am vazut plangeri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Sep 2016 07:56:03    Titlul subiectului: 186353

tramfan a scris:
Nu cred

Sa crezi! Smile

tramfan a scris:
Nu prea am vazut plangeri.

Pai... unde sa le vezi?!...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community