Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dexter
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Ian/2012 Mesaje: 5 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 17 Mar 2006 18:08:00 Titlul subiectului: |
18607 |
|
Maine 18 03 2006 reteaua de transport electric din Ploiest va fi alimentata la 600 de volti
Sa speram ca trecerea la aceasta tensiune va fi realizata cu succes
La tramvaiul 051 nu sunt necesare modificari. Fiind un tramvai cu controler manual reglarea vitezei se va face prin introducerea unui numar mai mare de contacti de mers. Franarea nefiind recuperativa ci numai reostatica nu-si va pierde eficienta. |
|
Sus |
|
|
florrin12
Data înscrierii: 26/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2007 Mesaje: 14
|
Trimis: Mar 21 Mar 2006 19:26:36 Titlul subiectului: |
18891 |
|
In afara lui 051 mai exista V3A in Ploiesti, chiar si nefunctional, stationat in depou, sau au fost deja taiate?
In fotografiile cu imagini din depou nu am vazut nici unul. |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Mar 2006 21:59:26 Titlul subiectului: |
18901 |
|
Nu mai exista nici unul. Conform cuiva din RATP a a fost in plan modernizarea a 10 V3A-uri la FAUR dar din pacate s-a concretizat numai unul singur. Iar acela este #(55)051:
La Ploiesti se va pune GPS si pe tramvaie pentru monitorizarea lor, verificarea respectarii programelor de circulatie si pentru a calcula eventualele intarzieri. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 13:10:07 Titlul subiectului: 11111111 |
20547 |
|
Împreună cu Dexter23 am mers ieri la depoul de tramvaie și, mai târziu, nea-m întâlnit și cu George și am mers la troleibuze.
Pe această clae vreau să mulțumesc tuturor celor care au făcut posibilă intrarea noastră în depou și ne-au permis să fotografiem tot ce vrem în depou. Sunt oameni foarte amabili.
Să trecem acum la ,,subiect"... Cum am intrat în depou am dat de utilitarul #5008, provenind dintr-un Timiș:
Interiorul:
Cabina:
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 13:14:09 Titlul subiectului: |
20548 |
|
Lângă el stătea un Lohner M cu remorcă Graz n1, #5000. Vagonul motor a fost fabricat în 1928, iar remorca în 1926.
Acest tramvai este folosit în perioada sărbătorilor de iarnă.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 14:04:52 Titlul subiectului: |
20549 |
|
Ceva mai încolo am găsit și cele 2 Graz ex-Mariazell.
#5080:
#5081:
Una din osii a fost înlocuită cu... un boghiu de V3A!! Se pare că se înscriau greu în curbe, iar iarna patinau la greu și chiar rămâneau blocate acolo. iată osiile:
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 14:10:56 Titlul subiectului: |
20550 |
|
În depou erau și 2 vagoane utilitare Gotha, aduse 2nd hand in Postdam odată cu KT4D-urile și KT4D-M-urile.
Unul dintre ele este #304 (foto). Mai exista încă unul, #306, care era flancat de 2 Timișuri și de Lohner. Nu l-am putut fotografia.
Niciunul din ele nu este folosit. #304 nu a fost folosit niciodată, iar #306 a fost folosit doar pentru manevre în depou (pentru restul operațiunilor fiind folosit Timișul utilitar #5008). Din acest motiv, cele 2 vagoane Gotha nu au inscripționate numere de parc ale RATPh (chiar dacă în acte au) și nici numere de înmatriculare galbene (și utilitarele au). Se pare că motivul mentru care nu sunt scoase din depou este distanța mare dintre osii, ce face foarte dificilă abordarea curbelor mai strânse.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Apr 2006 18:39:28 Titlul subiectului: |
20554 |
|
Dr2005 a scris: | Lângă el stătea un Lohner M cu remorcă Graz n1, #5000. Vagonul motor a fost fabricat în 1928, iar remorca în 1926. | - M-ul adus in Ploiesti a fost construit in 1929. Este ex-MTM (Museumstramway Mariazell)-ex-VEF (Verband der Eisenbahnfreunde) #4085.
- Remorca n1 din Ploiesti este ex-n1 #5779-ex-n1 #5704'-ex nh #7851. A venit de la MTM (Museumstramay Mariazell), dupa ce a fost proprietate a WTM - (Verein) Wiener Tramwaymuseum. |
|
Sus |
|
|
worker Vizitator
|
Trimis: Sâm 15 Apr 2006 15:26:54 Titlul subiectului: |
20742 |
|
Intre Timis #5008 si Lohner#5000 se vede frontul unui utilitar Gotha cu sigla VIP Potsdam GmbH, #084. Este nr. de parc RATP Ploiesti ptr.#306 ex VIP Potsdam |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Apr 2006 21:15:17 Titlul subiectului: |
21370 |
|
Un "Timiș" 2 la Ploiești:
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Mai 2006 12:19:00 Titlul subiectului: jk,jk,jk,jk,jk,jk |
23358 |
|
Nu vor renunta la KT4D si KT4DM. Vor intra toate in RK (incepand cu KT4D). Primul care va fi inaugurat este 086 la care se lucreaza de mult pentru a i se face un RK complet. Am si o poza cu el dinainte de RK . Cum va reaparea in circulatie il voi fotografia si ii voi face si o vizita.
In Ploiesti din totalul KT4D-urilor exista 13 cu Chopper. Mentionez ca KT4DM-urile (100-106) nu au chopper. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 29 Mai 2006 17:24:54 Titlul subiectului: 086 |
23892 |
|
Se pare ca tu esti mai bine informat ca mine si de aceea abia astept NOUL 086!, poate am sa il si fotografiez! Si inca o intrebare: cum se numeste vagonul 084 si de ce nu exista vagonul 083? |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 29 Mai 2006 21:03:01 Titlul subiectului: Re: 086 |
23905 |
|
bogdan a scris: | Se pare ca tu esti mai bine informat ca mine si de aceea abia astept NOUL 086!, poate am sa il si fotografiez! Si inca o intrebare: cum se numeste vagonul 084 si de ce nu exista vagonul 083? | #083 (ex-Postdam #304) și #084(ex-Postdam #306) sunt vagoane de intervenții marca Gotha.
Am poză numai cu unul...pe celălalt îl găsesc mereu flancat de alte vagoane și imposibil de fotografiat.
De precizat că niciunul din ele nu e folosit și doar #084 a primit număr de parc RATP și este inscripționat pe el.
Pe #083 scrie numai #304. |
|
Sus |
|
|
worker Vizitator
|
Trimis: Lun 29 Mai 2006 22:49:07 Titlul subiectului: |
23924 |
|
Bogdan a intrebat cum se numeste vagonul 084 si de ce nu exista vagonul 083?
#084 - Gotha model T2-62, redenumit T2-64. Fabricat in 1967, a functionat ca vagon-motor la Potsdam, cu #158. In 1986 a fost transformat in utilitar și a primit #306. Tot la Potsdam. In 1998 a fost adus la Ploiești.
#083 - Gotha model T-59. Fabricat in 1961, a functionat la Magdeburg cu #403 ca vagon-motor pana in 1978, cand a fost transformat in utilitar și a primit #705.
In 1965 a fost transformat in vagon-motor unidirectional. In 1980, ajunge la Potsdam cu #304 și in sfarsit, la Ploiești in 1998.
De precizat ca ambele sunt vopsite intr-o nuanta de portocaliu, prezinta urme de rugina și era o zi insorita cand le-ai fotografiat. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 11 Aug 2006 22:48:53 Titlul subiectului: |
30672 |
|
dexter23 a scris: | In Ploiesti din totalul KT4D-urilor exista 13 cu Chopper. Mentionez ca KT4DM-urile (100-106) nu au chopper. | Inseamna ca m-am gandit bine ca KT4DM-urile din Potsdam nu au venit cu chopper. Am pornit din faptul ca Compania de Transport din Szeged (SZKT - Ungaria) care s-a aprovizionat in 2005 tot de la Potsdam cu KT4DM-uri nici acele vagoane nu aveau chopper erau cu accelerator pentru ca s-a si scris un roman intreg pe forumuri despre acesle tramvaie pentru ca erau o noutate in Ungaria atat ca si model cat si ca sistem de control. Desi exista Tatre T5C5 la Budpaesta si T6A2H la Szeged ele sunt cu chopper deja. De aici am presupus ca Ploiestiul in 2002 a primit tot vagoane cu control original (accelerator). Deci acele choppere au fost montate de catre RATP. Pacat ca tocmai vagoanele modernizate nu au primit chopper. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 11 Aug 2006 23:13:11 Titlul subiectului: |
30674 |
|
Probabil că o să primească... apropo... #086 din Ploiești e în cursul unui RK serios
Atunci când pe un KT4D se montează chopper, acceleratorul nu mai are rost? Este scos?
Din câte am observat, acceleratorul de Tatra accelerează vagoanele destul de repede (poți să cazi dacă nu te ții).
Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Sâm 12 Aug 2006 01:46:25, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 11 Aug 2006 23:43:56 Titlul subiectului: |
30678 |
|
Dr2006 a scris: | #086 din Ploiești e în cursul unui RK serios | 086 din Ploiesti o sa iasa cu Chopper, eventual cu usi ca de KT4DM dar nu va avea mecanica si boghiurile si toate celelalte elemente care diferentiaza un KT4D de un KT4DM iar in ceea ce priveste data la care o sa iasa la traseu o sa fie in urmatoarele 2-3 saptamani.
Sunt 13 vagoane pe care s-a pus chopper, toate KT4D. Procesul am inteles ca se vrea a fi continuat precum si reparatiile capitale prin care vor trece pe rand toate vagoanele. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 12 Aug 2006 00:23:44 Titlul subiectului: |
30681 |
|
Dr2005 a scris: | Atunci când pe un KT4D se montează chopper, acceleratorul nu mai are rost? Este scos? | Da. Acceleratorul este un sistem electro-mecanic de accelerare, adica o piesa mecanica actionata electric, iar chopperul este 100% electric, ne mai fiind nevoie nici de convertizor dinamic. Cu asta se reduce mult nivelul de zgomot in interior al unui vagon, fiind eliminat acel motor electric care angreneaza convertizorul si totodata ventilatoarele care asigura racirea motoarelor de tractiune si al acceleratorului in acelasi timp. La tramvaiele cu chopper (denumit in romana ca variator de tensiune) exista un modul in cutia sistemului chopper care indeplineste functia de convertizor acesta este denumit "convertizor static" pentru ca nuare componente in miscare, convertirea curentului sa face prin circuite si nu mecanic prin rotatie
Prin instalarea chopperului creste si fiabilitatea vagonului respectiv datorita eliminarii constructiei mecanice cu elemente in miscare care au un potential mare de uzura, si de producere a unor blocaje mecanice, defecte electrice.
Daca se pune chopper accelerarea devine mai lina si nu ii poti "da in gura" are anumiti parametrii setati pentru o accelerare uniforma si fara suprasolicitarea motorului. Iar cand motoarele intra in regim de franare se comporta ca alternatoare, producand curent care este folosit pentru franare dar surpusul este reintrodus in retea. Acest curent are denumirea de "curent recuperativ" In schimb doar atunci este reintrodus acest curent daca pe retea se mai afla un alt consumator in regim de consum. De exemplu daca trambaiul este singur pe traseu |
|
Sus |
|
|
Mattis
Data înscrierii: 07/Apr/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2015 Mesaje: 21 Locație: (Germania)
|
Trimis: Mie 16 Aug 2006 09:19:43 Titlul subiectului: 000000000 |
31134 |
|
Hallo,
entschuldigt bitte, dass ich in deutsch schreibe, aber mein rumänisch ist wirklich nicht zu schreiben geeignet!
Ich suche zu den ex Potsdamer Wagen einige Informationen:
1.) Wann erfolgte die Umnummerung von den 5-stelligen auf die 3-stelligen Wagennummern?
2.) Sind noch alle ex Potsdamer vorhanden? (bzw. noch in Betrieb)
3.) Wurde mit der angekündigten Modernisierung (Umbau auf Choppersteuerungen) begonnen?
Vielen Dank im Voraus
Mattis aus Berlin ciordescu a scris: | Uite si o traducere
Ich bildete eine Übersetzung für unsere Förderwagenfreunde
Salutare
Scuzati-ma ca va scriu in germana dar nu stapanesc asa bine limba romana incat sa pot si scrie.
Caut cateva informatii despre tramvaiele ex Postdam:
1) Cand a avut loc renumerotarea acestora din 5 cifre in 3 cifre?
2) Mai exista tramvaie ex Postdam? (inca in serviciu)
3) Anuntata modernizare (chopperizare - am auzit termenul asta pe la Bucuresti ) a inceput?
Multumiri anticipate..... |
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 16 Aug 2006 14:30:11 Titlul subiectului: |
31180 |
|
1. Nu știu... oricum, de când au venit, pe ele erau trecute doar ultimele 3 cifre ale numărului. Apoi a dispărut prefixul ,,45" și a rămas doar numărul de 3 cifre.
2. Da, toate care au venit. Nu a fost casat niciunul, iar #086 va ieși curând din reparația capitală(RK).
3. S-a montat choper pe câte vagonae, dar, din păcate, nu cunosc decât 2 dintre ele: #071 și #086. Toate vagoanele chopperizate sunt KT4D. KT4D-M NU au chopper. ciordescu a scris: | Hallo Mattis
Hier haben Sie etwas Informationen über dieses Förderwagen
1) Immer haben sie nur 3 Stellen
2) Alle Förderwagen sind funktionell.#86 seien Sie zurück bald von einer Hauptreparation.
3) Nur wenige Förderwagen haben "chopper".Wir wissen nur #071 und #086.
Alle Förderwagen mit chopper sind KT4D.KT4D-M haben Sie nicht. |
|
|
Sus |
|
|
Mattis
Data înscrierii: 07/Apr/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2015 Mesaje: 21 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 17 Aug 2006 00:06:46 Titlul subiectului: 1111111 |
31246 |
|
Hallo nach Rumänien,
Vielen Dank für die Information und Übersetzungen.
Wwr ist der Hersteller der Chopper?
Welche Wagennummern tragen die 13 Wagen mit Chopper?
Gruß Mattis ciordescu a scris: | Inca o data salutari
Ne multumeste pentru informatii si traduceri
Cine a fabricat/montat aceste chopper-e?
Care sunt numerele celor 13 vagoane "chopperizate"?
Eine andere Übersetzung zu Ihrer erforderlichen Information |
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Aug 2006 11:14:15 Titlul subiectului: |
31255 |
|
Planul era pentru 10 V3A-uri dar din pacate doar 1 a fost dus pana la capat iar un KT4D se pare ca au costat mai putin decat modernizarea unui V3A.
Chopperele s-au montat la RATP iar fabricatia lor momentan nu o stiu dar o sa ma interesez. Am dat un telefon la Ploiesti si cele 13 vagoane pe care s-au montat sunt : 070, 071, 072, 073, 074, 075, 076, 077, 078, 079, 086, 087, 088.
Acestea sunt mai putin 085 : http://ploiesti.stfp.net/index.cgi?ttx=%2A%2A&veh=070-088&lin=&dt1=&dt2=&din=%2A&de=%2A si cu mentiunea ca 086 este in depou pentru reparatie capitala. ciordescu a scris: | Hallo Mattis
Wir haben neu Informationen für Sie:
wir kennen nicht das Hersteller (wir versuchen auch, diese Informationen einzuholen) aber das Chopper montieren wird von RATP gebildet - die lokale Transportfirma.
Wagennummern:070,071,072,073,074,075,076,077,078,079,086,087,088.
085 : haben Sie nicht http://ploiesti.stfp.net/index.cgi?ttx=%2A%2A&veh=070-088&lin=&dt1=&dt2=&din=%2A&de=%2A
086: wir erklären Ihnen, daß auch die 86 in einer kapital Reparation ist.
bester Respekt
Si daca mai sunt informatii va rog sa le postati si le voi traduce in limita timpului disponibil
Ich übersetze Ihre Fragen für meine Kollegen, wenn ich einige freie Zeit habe
Sie müssen dieses nur setzen Fragen und Sie haben alle Antworten!!! |
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 18 Aug 2006 22:34:05 Titlul subiectului: |
31379 |
|
Am călătorit azi (și) cu vagoanele cu chopper. Acesta este instalat în aprtea din spate, sub podea (între ultimul boghiu și tampon), exact în locul acceleratorului(care a fost scos pentru că nu mai folosea la nimic). Interesant că chopperul nu a fost plasat pe acoperiș ca la Cluj(oare acolo or fi lăsta acceleratorul ,,de mobilă" pe vagoanele chopperizate? Dau o fi loc gol?). |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 17:33:03 Titlul subiectului: o86 |
31560 |
|
Ceva vesti despre 086?
and il vom vedea pe linie?
Dupa atata timp petrecut in depou ma astept la o modificare majora a acestui vagon...si de ce nu la loturi noi de vagoane, poate cele din Craiova!!!
Si o intrebare ptr cine stie:de ce Tatrele din Craiova au bara din fata si din spata indoita? De la descarcare sau neglijenta in trafic? este ciudat ptr ca toate au aceeasi BUBA!! |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 18:49:51 Titlul subiectului: |
31575 |
|
Tatrele din Craiova (T4D și KT4D) nu sunt prea iubite acolo (normal...sunt adaptate la 750V și rețeaua are 825!) și, cu excepția unui T4D și a 2 KT4D vor dispărea împreună cu Timișurile (cu condiția să se găsească niște vagoane 2nd hand). Dacă Ploieștiul se luptă pentru ele, ar putea slava măcar KT4D, că T4D mai sunt (mai erau în iulie) doar 3 funcționale.
#086 e încă în depou, în lucru. |
|
Sus |
|
|
|