Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Dec 2008 13:26:56 Titlul subiectului: |
102254 |
|
Niciodata un Citaro indiferent de conditiile de trafic nu va ajunge la consumul de 40 l/100 km.Vreti sa stiti cit consuma un motor de Citaro la o ora de mers in gol la relanti?Consuma 4 litri la ora.Consumurile au ramas in vechile obiceiuri la Ratb.Am mai spus si repet capacitatea cilindrica a unui Citaro este la jumatate fata de cea a unui Daf.Nu are cum sa consume atit de mult indiferent de conditiile de operare.Cu respect |
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 21:02:47 Titlul subiectului: |
103889 |
|
Ati vrea sa mai stiti ceva despre 4235 cea care a avut accident asta vara cu troleibuzul?Ei bine este in lucru deja si speram in 4 luni sa fie in traseu.4418 cea accidentata la academia militara acum 2 ani este gata si cit de curind il veti vedea in traseu,am facut teste cu el saptamina asta luni in oras,nu stiu daca cineva l-a vazut,si totul functioneaza perfect.Cu respect. |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 12:21:38 Titlul subiectului: |
103916 |
|
Multumim de informatie !
La #4235 spuneati intr-un post anterior ca i se va inlocui jumatatea din fata. Acum ca a intrat in lucru s-a mai descoperit ceva? Practic ce va ramane din ,,vechiul" autobuz? |
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Ian 2009 13:45:51 Titlul subiectului: |
104001 |
|
Din vechiul autobuz va ramine numai partea jumatatea din spate dar se va inlocui si plafonul integral pina in spate el fiind destul de torsionat.Oricum este f mult de munca si nu este simplu deloc,vom vedea rezultatul final,dar pina acolo mai este cale lunga.Cu respect |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 11 Ian 2009 20:25:05 Titlul subiectului: |
104020 |
|
Daca se poate poti sa-mi spui si mie in ce au constat testele la autobuzul #4418? Si daca stii cumva autobuzul s-a intors la Ferentari sau va lua drumul altei autobaze. Multumesc frumos . |
|
Sus |
|
|
Setra S 431 DT
Data înscrierii: 27/Mai/2008 Ultima vizita: 20/Oct/2010 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Ian 2009 22:26:50 Titlul subiectului: |
104075 |
|
4418 inca nu a fost predat autobazei Ferentari,dar acolo va merge si acolo va si ramine.Testele au constat in parcurgerea a 100 de km in regim extraurban si a 50 de km de regim urban urmarindu-se ca toate echipamentele atit electrice cit si mecanice sa functioneze in parametri.Masina a stat aproape 2 ani si normal ca dupa atita timp si dupa toate reparatiile care i-au fost efectuate trebuia sa fie scos la test drive.Am spus si repet totul functioneaza perfect atit incalzire cit si clima,sistem de frinare,directie si tot ce mai este.Astept orice fel de intrebare din partea voastra si cu cea mai mare bucurie va voi raspunde.Cu respect. |
|
Sus |
|
|
Dimitrios
Data înscrierii: 31/Iul/2008 Ultima vizita: 10/Oct/2015 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti; Ploiesti
|
Trimis: Mar 13 Ian 2009 22:22:12 Titlul subiectului: |
104173 |
|
(despre apa ce picura din tavan, aspect descris de Ionescu mai sus)
Eu cred ca s-a produs o condensare in salon. Dupa ce astat in autobaza in timpul noptii, la plecarea din autobaza a intrat imediat in traseu si n-a mai avut timp sa se incalzeasca salonul. _________________ pasionat de tot ce inseamna miscare |
|
Sus |
|
|
bus_andrei
Data înscrierii: 25/Mar/2008 Ultima vizita: 01/Mar/2011 Mesaje: 148 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 19:24:49 Titlul subiectului: |
105088 |
|
Am o intrebare Mercedes-urile Citaro 1 sau 2 au primit vreodata reclama sau autocolant? |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Ian 2009 19:49:10 Titlul subiectului: |
105090 |
|
N-au primit reclama niciodata.
De Sarbatori, de Ziua Bucurestiului mai primeau cate un autocolant cu ,,La multi ani", ,,Sarbatori Fericite", etc. |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Ian 2009 11:11:29 Titlul subiectului: |
105124 |
|
Linia 616 a trecut la Citaro. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Ian 2009 23:01:04 Titlul subiectului: |
105148 |
|
Sunt curios daca se merita investitia, pe aceasta naveta mai mereu am vazut-o goala, mai bine acele autobuze mergeau pe o linie normala... |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 29 Ian 2009 23:19:49 Titlul subiectului: |
105150 |
|
Cred ca se merita investitia pentru ca daca e asa cum cred eu Pipera a ramas fara Dafuri si astfel dechat sa bage pe 112(Doamne fereste)mai bine au bagat pe 616 si pe cele din 616 le-au bagat pe 112. _________________
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Ian 2009 08:30:42 Titlul subiectului: |
105164 |
|
V3nt0R a scris:
Citat: | Sunt curios daca se merita investitia, pe aceasta naveta mai mereu am vazut-o goala, mai bine acele autobuze mergeau pe o linie normala... |
Dimineata cel putin sunt full. Intr-adevar, ziua mmerg cam goale, dar vorba lui CRAZY BOY, decat bage pe alte linii gen 112 mai bine 616. Aici cel putin nu sunt asa chinuite. |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 30 Ian 2009 09:57:27 Titlul subiectului: |
105172 |
|
Si ma rog, de ce sa nu riscam? La inceput, pe 323, cand ferentexanii nu erau inca obisnuiti cu masini noi, mai ales Citaro, iti era pur si simplu scarba sa te urci intr-o masina pe linia aceea. Acum insa, la 7-8 luni, imi este pur si simplu drag sa ma urc intr-un 323 curat, si sa ma duc intr-un Ferentari unde, usor usor incepe sa apara o urma de civilizatie, chiar si printre rromi. In maxim 4 ani, Ferentari va deveni un cartier ca toate celalalte... Asa ca nu vad care ar fi pericolul pe 112. Oamenii din Chitila nu sunt asa de "grozavi" precum cei din Ferentari, si daca pe 323 am riscat si s-a terminat bine, pe 112 se va termina si mai bine. Propun introducerea de Citaro pe 112! |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 01:11:23 Titlul subiectului: |
108641 |
|
(Admin edit: Mutat dintr-un alt topic)
Acum ne mândrim cu Citaro-urile în care n-ai loc nici măcar să te rotești în jurul propriei axe; ca să te așezi pe scaun trebuie să-l calci pe picioare pe cel care stă deja jos; iarna te sufoci de cald, iar vara de mirosuri; și, Doamne ferește, dacă ești turist și nu știi orașul, dar te bazezi pe sistemul electronic DEZinformativ din Citaro-uri, atunci sigur te rătăcești. Ne batem joc de DAF-uri, trimițându-le în 139, 141, 616 și alte linii terminatoare de autobuze, în loc să le reparăm, să le recondiționăm dacă e nevoie - în schimb, i-am făcut pe plac lui Țiriac și lui Videanu și ne-am procopsit, monșer, cu Merțanele. Știați că un geam lateral costă cam 100 milioane lei vechi? Dacă ați fi șoferi, ați semna cu inima împăcată procesul verbal de primire a unei asemenea mașini? Pe de altă parte, cel mai scump Citaro a fost 210.000 euro, adică mai puțin decât mașina de fițe a unui băiat de băiat sau a unei sugative, care vă calcă pe trecerea de pietoni. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 01:12:35 Titlul subiectului: |
108642 |
|
@PSC: Cum iti explici totusi ca Citaro este un autobuz foarte gasit in intreaga Europa? Daca este intr-adevar atit de ... ciudat. |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 12:26:53 Titlul subiectului: |
108652 |
|
Alte modele de autobuze nu o sa gasesti decat modele care dupa un an-doi cade tabla dupa ele. Eu unu sunt multumit de ele. Da ai dreptate in privinta pretului,care e destul de mare, dar daca au fi vrut masini mai ieftine ai primi si calite mai proasta. Si cumva daca nu stiati la Citaro se gasesc senzori in placutele de frana. Deci eu unul cred ca merita banii. _________________
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 14:34:21 Titlul subiectului: |
108654 |
|
De pe nici un autobuz nou nu are cum sa curga tablele, deoarece materialele folosite sunt diferite de cele de pe vremuri. Uitati-va la Rocar de Simon, bunaoara. Ca e MAN, MAZ, BMC, caroseriile sunt facute sa tina cel putin 7-8 ani fara rugina si fara gauri.
Diferenta se face in calitatea accesoriilor, dar mai ales a tehnologiei de control a aparatelor vehiculului. Diversii senzori pentru diversele controllere, aplicatiile de control al directiei, etc. Cu cat acestea sunt mai multe, cu atit, creste si pretul masinii. Mai mult, daca aceste echipamente sunt facute si ele de firme consacrate, pretul lor evident este crescut.
Bineinteles nu neaga nimeni, intervine si sfantul comision ca trebuie sa traiesca niste insi si dupa urma acestei afaceri.
Cert este ca aceste masini au adus un plus de viata, ca sa zic asa, transportului in comun bucurestean, care pe partea auto se confrunta cu un parc invechit si prost. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Mar 21 Apr 2009 17:35:40 Titlul subiectului: |
109890 |
|
Exista pe undeva informatii despre mercedes citaro prima serie cu doua usi ?? _________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 16:51:24 Titlul subiectului: |
109930 |
|
Azi am vazut intre Apusului si Valea Lunga un Citaro 1 cu reclame la un proiect ecologic (nu stiu exact care, scria ceva de genul "Bucurestiul creste verde"). Autocolantele erau lipite pe laterale (intre prima si a doua usa, fara sa acopere geamul) si pe spatele autobuzului (din nou, doar pe tabla).
Din pacate nu-mi mai amintesc linia si numarul de parc
Este cumva primul proiect publicitar pe autobuzele noi? |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 16:53:50 Titlul subiectului: |
109932 |
|
Acest afis a fost pus si pe cateva Citaro II.Mesajul este "Capitala creste verde". _________________
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 20:50:36 Titlul subiectului: |
109946 |
|
Din pacate RATB a ales gresit vehiculele pentru a fi partener intr-o astfel de campanie. Mercedesurile nu polueaza atmosfera la modul barbar cum o facea vechiul parc auto al regiei, dar totusi o fac. Pentru un mesaj de genul asta ar fi fost mai potrivite troleibuzele si tramvaiele. Iar daca tot se pune accent pe vechiculele noi pentru propaganda ecologista se puteau folosi niste Citelisuri si CH-PPC-uri _________________
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 21:07:59 Titlul subiectului: |
109947 |
|
Ma scuzati dar la inceput aceste afise se pusesera doar pe Euro 4 la care nu am vazut vrodata sa iasa ceva pe esapamentul acestora. _________________
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Apr 2009 17:08:16 Titlul subiectului: |
109954 |
|
Ardere fara gaze rezultate nu exista, deci exista gaze rezultate, numai ca foarte slab cantitativ, cantitati infime. Pot spune ca si Mercedes Citaro I - Euro 3 este foarte aproape de cel Euro 4. De la userul Setra S 431 DT care lucreaza cu (la) ele des am informatia (nu mai retin daca a postat-o si pe forum) ca aceste doua modele de autobuz au acelasi motor, numai ca diferenta de cai este din softul computerului si emisiile reduse prin AdBlue. Dar deja am dat-o in offtopic. |
|
Sus |
|
|
|