Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 13:26:56    Titlul subiectului: 102254

Niciodata un Citaro indiferent de conditiile de trafic nu va ajunge la consumul de 40 l/100 km.Vreti sa stiti cit consuma un motor de Citaro la o ora de mers in gol la relanti?Consuma 4 litri la ora.Consumurile au ramas in vechile obiceiuri la Ratb.Am mai spus si repet capacitatea cilindrica a unui Citaro este la jumatate fata de cea a unui Daf.Nu are cum sa consume atit de mult indiferent de conditiile de operare.Cu respect
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 21:02:47    Titlul subiectului: 103889

Ati vrea sa mai stiti ceva despre 4235 cea care a avut accident asta vara cu troleibuzul?Ei bine este in lucru deja si speram in 4 luni sa fie in traseu.4418 cea accidentata la academia militara acum 2 ani este gata si cit de curind il veti vedea in traseu,am facut teste cu el saptamina asta luni in oras,nu stiu daca cineva l-a vazut,si totul functioneaza perfect.Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2009 12:21:38    Titlul subiectului: 103916

Multumim de informatie Very Happy !
La #4235 spuneati intr-un post anterior ca i se va inlocui jumatatea din fata. Acum ca a intrat in lucru s-a mai descoperit ceva? Practic ce va ramane din ,,vechiul" autobuz?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 13:45:51    Titlul subiectului: 104001

Din vechiul autobuz va ramine numai partea jumatatea din spate dar se va inlocui si plafonul integral pina in spate el fiind destul de torsionat.Oricum este f mult de munca si nu este simplu deloc,vom vedea rezultatul final,dar pina acolo mai este cale lunga.Cu respect
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 11 Ian 2009 20:25:05    Titlul subiectului: 104020

Daca se poate poti sa-mi spui si mie in ce au constat testele la autobuzul #4418? Si daca stii cumva autobuzul s-a intors la Ferentari sau va lua drumul altei autobaze. Multumesc frumos Smile .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 22:26:50    Titlul subiectului: 104075

4418 inca nu a fost predat autobazei Ferentari,dar acolo va merge si acolo va si ramine.Testele au constat in parcurgerea a 100 de km in regim extraurban si a 50 de km de regim urban urmarindu-se ca toate echipamentele atit electrice cit si mecanice sa functioneze in parametri.Masina a stat aproape 2 ani si normal ca dupa atita timp si dupa toate reparatiile care i-au fost efectuate trebuia sa fie scos la test drive.Am spus si repet totul functioneaza perfect atit incalzire cit si clima,sistem de frinare,directie si tot ce mai este.Astept orice fel de intrebare din partea voastra si cu cea mai mare bucurie va voi raspunde.Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dimitrios



Data înscrierii: 31/Iul/2008
Ultima vizita: 10/Oct/2015
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti; Ploiesti

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 22:22:12    Titlul subiectului: 104173

(despre apa ce picura din tavan, aspect descris de Ionescu mai sus)

Eu cred ca s-a produs o condensare in salon. Dupa ce astat in autobaza in timpul noptii, la plecarea din autobaza a intrat imediat in traseu si n-a mai avut timp sa se incalzeasca salonul.

_________________
pasionat de tot ce inseamna miscare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_andrei



Data înscrierii: 25/Mar/2008
Ultima vizita: 01/Mar/2011
Mesaje: 148
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 19:24:49    Titlul subiectului: 105088

Am o intrebare Mercedes-urile Citaro 1 sau 2 au primit vreodata reclama sau autocolant?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 19:49:10    Titlul subiectului: 105090

N-au primit reclama niciodata.
De Sarbatori, de Ziua Bucurestiului mai primeau cate un autocolant cu ,,La multi ani", ,,Sarbatori Fericite", etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 11:11:29    Titlul subiectului: 105124

Linia 616 a trecut la Citaro.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 23:01:04    Titlul subiectului: 105148

Sunt curios daca se merita investitia, pe aceasta naveta mai mereu am vazut-o goala, mai bine acele autobuze mergeau pe o linie normala...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 23:19:49    Titlul subiectului: 105150

Cred ca se merita investitia pentru ca daca e asa cum cred eu Pipera a ramas fara Dafuri si astfel dechat sa bage pe 112(Doamne fereste)mai bine au bagat pe 616 si pe cele din 616 le-au bagat pe 112.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 08:30:42    Titlul subiectului: 105164

V3nt0R a scris:
Citat:
Sunt curios daca se merita investitia, pe aceasta naveta mai mereu am vazut-o goala, mai bine acele autobuze mergeau pe o linie normala...

Dimineata cel putin sunt full. Intr-adevar, ziua mmerg cam goale, dar vorba lui CRAZY BOY, decat bage pe alte linii gen 112 mai bine 616. Aici cel putin nu sunt asa chinuite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 09:57:27    Titlul subiectului: 105172

Si ma rog, de ce sa nu riscam? La inceput, pe 323, cand ferentexanii nu erau inca obisnuiti cu masini noi, mai ales Citaro, iti era pur si simplu scarba sa te urci intr-o masina pe linia aceea. Acum insa, la 7-8 luni, imi este pur si simplu drag sa ma urc intr-un 323 curat, si sa ma duc intr-un Ferentari unde, usor usor incepe sa apara o urma de civilizatie, chiar si printre rromi. In maxim 4 ani, Ferentari va deveni un cartier ca toate celalalte... Asa ca nu vad care ar fi pericolul pe 112. Oamenii din Chitila nu sunt asa de "grozavi" precum cei din Ferentari, si daca pe 323 am riscat si s-a terminat bine, pe 112 se va termina si mai bine. Propun introducerea de Citaro pe 112!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 29/Oct/2020
Mesaje: 129
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 01:11:23    Titlul subiectului: 108641

(Admin edit: Mutat dintr-un alt topic)

Acum ne mândrim cu Citaro-urile în care n-ai loc nici măcar să te rotești în jurul propriei axe; ca să te așezi pe scaun trebuie să-l calci pe picioare pe cel care stă deja jos; iarna te sufoci de cald, iar vara de mirosuri; și, Doamne ferește, dacă ești turist și nu știi orașul, dar te bazezi pe sistemul electronic DEZinformativ din Citaro-uri, atunci sigur te rătăcești. Ne batem joc de DAF-uri, trimițându-le în 139, 141, 616 și alte linii terminatoare de autobuze, în loc să le reparăm, să le recondiționăm dacă e nevoie - în schimb, i-am făcut pe plac lui Țiriac și lui Videanu și ne-am procopsit, monșer, cu Merțanele. Știați că un geam lateral costă cam 100 milioane lei vechi? Dacă ați fi șoferi, ați semna cu inima împăcată procesul verbal de primire a unei asemenea mașini? Pe de altă parte, cel mai scump Citaro a fost 210.000 euro, adică mai puțin decât mașina de fițe a unui băiat de băiat sau a unei sugative, care vă calcă pe trecerea de pietoni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 01:12:35    Titlul subiectului: 108642

@PSC: Cum iti explici totusi ca Citaro este un autobuz foarte gasit in intreaga Europa? Daca este intr-adevar atit de ... ciudat. Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 12:26:53    Titlul subiectului: 108652

Alte modele de autobuze nu o sa gasesti decat modele care dupa un an-doi cade tabla dupa ele. Eu unu sunt multumit de ele. Da ai dreptate in privinta pretului,care e destul de mare, dar daca au fi vrut masini mai ieftine ai primi si calite mai proasta. Si cumva daca nu stiati la Citaro se gasesc senzori in placutele de frana. Deci eu unul cred ca merita banii.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 14:34:21    Titlul subiectului: 108654

De pe nici un autobuz nou nu are cum sa curga tablele, deoarece materialele folosite sunt diferite de cele de pe vremuri. Uitati-va la Rocar de Simon, bunaoara. Ca e MAN, MAZ, BMC, caroseriile sunt facute sa tina cel putin 7-8 ani fara rugina si fara gauri.
Diferenta se face in calitatea accesoriilor, dar mai ales a tehnologiei de control a aparatelor vehiculului. Diversii senzori pentru diversele controllere, aplicatiile de control al directiei, etc. Cu cat acestea sunt mai multe, cu atit, creste si pretul masinii. Mai mult, daca aceste echipamente sunt facute si ele de firme consacrate, pretul lor evident este crescut.
Bineinteles nu neaga nimeni, intervine si sfantul comision ca trebuie sa traiesca niste insi si dupa urma acestei afaceri.
Cert este ca aceste masini au adus un plus de viata, ca sa zic asa, transportului in comun bucurestean, care pe partea auto se confrunta cu un parc invechit si prost.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 17:35:40    Titlul subiectului: 109890

Exista pe undeva informatii despre mercedes citaro prima serie cu doua usi ??
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 16:51:24    Titlul subiectului: 109930

Azi am vazut intre Apusului si Valea Lunga un Citaro 1 cu reclame la un proiect ecologic (nu stiu exact care, scria ceva de genul "Bucurestiul creste verde"). Autocolantele erau lipite pe laterale (intre prima si a doua usa, fara sa acopere geamul) si pe spatele autobuzului (din nou, doar pe tabla).
Din pacate nu-mi mai amintesc linia si numarul de parc Embarassed

Este cumva primul proiect publicitar pe autobuzele noi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 16:53:50    Titlul subiectului: 109932

Acest afis a fost pus si pe cateva Citaro II.Mesajul este "Capitala creste verde".
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 20:50:36    Titlul subiectului: 109946

Din pacate RATB a ales gresit vehiculele pentru a fi partener intr-o astfel de campanie. Mercedesurile nu polueaza atmosfera la modul barbar cum o facea vechiul parc auto al regiei, dar totusi o fac. Pentru un mesaj de genul asta ar fi fost mai potrivite troleibuzele si tramvaiele. Iar daca tot se pune accent pe vechiculele noi pentru propaganda ecologista se puteau folosi niste Citelisuri si CH-PPC-uri Smile
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 21:07:59    Titlul subiectului: 109947

Ma scuzati dar la inceput aceste afise se pusesera doar pe Euro 4 la care nu am vazut vrodata sa iasa ceva pe esapamentul acestora.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 07:30:16    Titlul subiectului: 109950

Pai iti dai seama ca nici nu iese, e pus de decor (ar fi aratat ciudat un autobuz fara teava de esapament).
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 17:08:16    Titlul subiectului: 109954

Ardere fara gaze rezultate nu exista, deci exista gaze rezultate, numai ca foarte slab cantitativ, cantitati infime. Pot spune ca si Mercedes Citaro I - Euro 3 este foarte aproape de cel Euro 4. De la userul Setra S 431 DT care lucreaza cu (la) ele des am informatia (nu mai retin daca a postat-o si pe forum) ca aceste doua modele de autobuz au acelasi motor, numai ca diferenta de cai este din softul computerului si emisiile reduse prin AdBlue. Dar deja am dat-o in offtopic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Următoare
Pagina 15 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community