Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Mai 2009 19:44:43    Titlul subiectului: 111464

Foarte corect 3mil. Diferenta de poluare intre Euro 3 si Euro 4 este ca la ultimele se injecteaza AdBlue in toba de esapament printr-o pompa si o unitate de dozaj pentru tratarea ulterioara a gazelor de esapament, de altfel instalatia asa se si cheama Tratarea Ulterioara a Gazelor de Esapament. Deci Euro 4 este mult mai putin poluant decit Euro 3. Din punct de vedere mecanic si electric nu este nici o diferenta intre Euro 3 si 4. Cu respect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Iun 2009 08:14:10    Titlul subiectului: 112602

Am constatat ca autobuzele Citaro nu au nimic sub usi pt. etansare (ma refer la perii). La cateva autobuze s-a rupt cauciucul exterior al usilor (in partea de jos) si se poate vedea din autobuz lumina zilei pe sub usi (se poate vedea afara pe dedesubt si la unele autobuze care mai au acele cauciucuri) Exclamation Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 60
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 11:13:24    Titlul subiectului: 112912

Se pare ca si autobuzele Citaro 1 primesc aparat de aer conditionat. Cel putin am vazut unul (parca era #4575) cu un aparat foarte zgomotos pe acoperis, cu inscriptia 'Spheros Air Conditioning'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 04/Oct/2017
Mesaje: 126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iun 2009 11:43:23    Titlul subiectului: Mercedes Citaro din prima serie 112917

Nu e singurul cu astfel de aparat. In plus va fi o licitatie pentru inca 12 aparate pe alte 12 autobuze Citaro 1. Poate vor pune pe mai multe pana la urma
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 21 Iul 2009 01:33:58    Titlul subiectului: 114330

dolomynum a scris:
Cel putin am vazut unul (parca era #4575).....
Citaro #4575 are montat AC in salon de peste un an, apartine autobazei Titan si circula pe 102 sau 311.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 21:36:53    Titlul subiectului: urcare coborare pe usile Citaro 117041

Am observat ca de cateva zile pe autobuzele Citaro s-au facut modificari in privinta indicatoarelor de urcare/coborare de pe usi. S-a revenit la vechile pozitionari, respectiv urcare la ambele usi 3, coborarare/urcare usa2 si coborare usa 1. Era si timpul pentru ca nu inteleg de ce trebuia deschisa usa 1 pentru urcare, mi se pare mult mai practic pentru coborare. Stiu ca in alte tari usa 1 este pentru urcare in scopul validarii tichetului de clatorie, dar avand in vedere volumul imens de calatori de la noi, nu este cazul.
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 1730
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 00:03:50    Titlul subiectului: 117047

Intr-adevar, uitandu-ma la pozele recente cu Citaro-uri se poate remarca ca la multe abtibildul verde de urcare la usa 1 a fost inlocuit cu unul rosu de interzicere.

Oricum respectivele abtibilde sunt la deruta acolo, cred ca sub 5% din calatori (asta ca sa nu zic sub 1%... care pare mai aproape de adevari) le baga in seama si le si respecta; ce-i drept in conditiile de incarcare din oras e total nepractic sa te urci pe la usa 2 si sa iti faci loc prin aglomeratia dinauntru pentru a cobori pe la usa 1.

Tot legat de usi, foarte multa lume prefera usa 2 pentru urcare in detrimentul usilor 1 si 3; in particular usa 1 este foarte putin folosita, chiar tinand seama de faptul ca are doar o foaie si nu doua - sunt dese cazurile cand la usa 1 s-a terminat urcarea iar la usa 2 e buluc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 07:52:45    Titlul subiectului: 117052

Lumea prefera usa doi datorita spatiului mai mare, din pacate multi folosesc spatiul din mijloc ca sa isi puna papornitele, unde ar trebui sa fie rezervat pentru cei cu carucioare cu copii mici sau pentru invalizi. Daca RATB-ul nu vrea articulate........
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Oct/2017
Mesaje: 1072
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 18:08:53    Titlul subiectului: 117101

La o incarcare normala a vehiculului se asigura o circulatie fluenta in interior pe schema U-c/U-c, insa pentru "alimentarea" judicioasa a vehiculului si micsorarea timpului de stationare se folosesc toate usile atat pentru urcare cat si pentru coborare. Dar nici calatorul nu e educat sa faca culoar pentru cei care coboara. Nu. Pur si simplu la coborare calci peste ei, asta daca nu se suie peste tine cum se deschide usa.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2009 23:54:00    Titlul subiectului: 117885

Cele 12 instalatii de A/C nou achizitionate au inceput sa fie montate pe autobuze. #4207 este primul dotat cu asemenea instalatie, care este aproximativ acelasi model cu cea de pe #4575 din ce am observat eu.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 21:47:20    Titlul subiectului: hythyth 118249

Cam multe autobuze Mercedes defecte. Care este cauza pentru care s-au defectat ? Ce piese se strica cel mai usor la aceste autobuze ? Asteptam informatii mai detailate daca se poate, este ciudat ca un numar asa mare de Citaro stau pe bara, in conditiile in care sunt venite de 2-3 ani.

Referitor la aceste autobuze, daca la inceput soferii erau exagerat de grijulii cu ele, de multe ori plangandu-ma pe forum despre lentoarea acestora, in ultimele luni am vazut ca majoritatea soferilor le forjeaza, atat in perioada mai aglomerata, dar mai ales in afara perioadelor de varf.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 15 Noi 2009 17:29:56    Titlul subiectului: 120088

In urma cu cateva zile #4572 a revenit la traseu dupa ce a fost o perioada "disparut" la montarea instalatiei de AC.
Astfel Floreasca are primul Euro 3 cu AC.

O alta chestie pe care am observat-o la Citaro 1 este ca vitezele se schimba foarte usor, asfel ajungandu-se la viteze mai mari destul de usor.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 28/Ian/2013
Mesaje: 27
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 13:07:58    Titlul subiectului: 122013

Un sofer al autobazei Titan mi-a zis ca sunt foarte multe Citaro trase pe dreapta din cauza accidentelor suferite de acestea si a faptului ca nu exista piese de schimb.
Numai eu vad o data la doua zile la centrul de accidente usoare de la Dacia (langa Cora Pantelimon) cate un Citaro sau uneori si cate unul pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 18:45:56    Titlul subiectului: 122019

Aveti rabdare sa iasa din garantie sa vedeti cum incep sa fie descompletate cele accidentate mai grav. Acestea vor deveni incet incet furnizori de piese de schimb pentru celelalte. Din pacate asa a fost mereu si nu cred ca se va schimba prea curand aceasta mentalitate. Pentru noi, iubitorii de autobuze vechi, va fi un prilej de bucurie deoarece RDS si DAF au sanse sa mai traiasca inca un timp.
Cat despre licitatie de autobuze noi cred ca mai avem de asteptat inca mult si bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Oct/2017
Mesaje: 6455
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 20:23:41    Titlul subiectului: 122023

In aceste conditii cred ca a fost o greseala achizitionarea acestor autobuze in Bucuresti. Mai bine cumparau MAZ-uri daca nu suntem in stare sa avem grija de aceste autobuze. Pai cum, s-au cumparat 1000 de autobuze Citaro I si II, iar acum in oras au reinceput sa circule DAF-urile si RdS-urile fiindca avem multe Citaro trase pe dreapta? Cum vine lucrul acesta, nu au nici macar 4 ani de exploatare? Pentru ce s-au platit toti acesti bani? Probabil ca aceste autobuze nu sunt fiabile in conditiile de trafic din capitala noastra.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Joi 07 Ian 2010 23:05:08    Titlul subiectului: 122044

Pana la 4500 sunt toate iesite din garantie.
Pana in iunie-iulie vor iesi toate Euro 3-urile din garantie, iar din noiembrie-decembrei vor incepe sa iasa si Euro4-urile din garantie.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 10:14:30    Titlul subiectului: 122049

Fiabilitatea acestor autobuze este buna, problema o reprezinta cheltuielile de intretinere care sunt destul de ridicate avand in vedere marca acestor masini.
Cu un buget al regiei de transport tot mai sarac va dati seama ce eforturi trebuiesc facute pentru a mentine in circulatie aceste autobuze.
Oricum putine capitale din lume se pot mandri cu 1000 de autobuze noi Mercedes Citaro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 13:09:05    Titlul subiectului: 122052

Mai precis nimeni nu se poate lauda cu atatea autobuze Mercedes-Benz, cei de la EvoBus au spus ca RATB a devenit cel mai mare client al lor din istorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 21:03:09    Titlul subiectului: 122088

liv_liv30 a scris:
Fiabilitatea acestor autobuze este buna, problema o reprezinta cheltuielile de intretinere care sunt destul de ridicate avand in vedere marca acestor masini.
Te inseli, imi pare rau sa zic.

Raspuns din partea Evobus in legatura cu costurile de intretinere:

Pot obține discount la achiziționarea de piese de schimb?

La achiziționarea de piese și echipamente de schimb noi, se oferă discounturi în funcție de mărimea parcului auto și grupa de discount din care face parte piesa solicitată.
Pentru a putea beneficia de aceste facilități vă rugăm să ne furnizați copia după taloanele mașinilor deținute.

- de la 1 la 5 autobuze, discount de la 5% la 20%*
- de la 6 la 10 autobuze, discount de la 5% la 25%*
- de la 11 la 20 autobuze, discount de la 5% la 25%*
- de la 21 la 40 autobuze, discount de la 7% la 30%*
- de la 41 la 60 autobuze, discount de la 7% la 30%*
- de la 61 la 100 autobuze, discount de la 8% la 30%*
- peste 100 autobuze, discount de la 8% la 35%*.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 11:27:33    Titlul subiectului: 131939

#4522 a fost reparat dupa accidentul teribil de asta-iarna si circula din nou titular in 330.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreas



Data înscrierii: 26/Apr/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2011
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Aug 2010 22:02:05    Titlul subiectului: 132445

Ma mira sa vad pete de rugina pe caroserie tinind cont ca aceste masini nu au multi ani, masina nu a suferit accident sau vreo alta interventie... Shocked
Aceasta scursura de rugina persista si dupa citeva saptamini cind am revazut masina ce apartine autobazei Alexandria.



Imagine0033.jpg
 Descriere:
citaroI
 Mărime fișier:  44.48 kb
 Vizualizat:  de 12113 ori

Imagine0033.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 14:27:06    Titlul subiectului: 135606

andreas a scris:
Ma mira sa vad pete de rugina pe caroserie tinind cont ca aceste masini nu au multi ani, masina nu a suferit accident sau vreo alta interventie... Shocked .
Poate in acel loc autobuzul a patit ceva. A avut o zgarietura sau un por. Nu e nimic grav, se poate intampla. Cand o sa terminati vreodata cu aberatiile si cu carcotelile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 28/Ian/2013
Mesaje: 27
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 23:23:55    Titlul subiectului: 135639

Nu ar trebui sa ne mai mire nimic legat de autobuzele Mercedes Citaro din prima serie deoarece in Titan exista un autobuz din seria aceasta care este tras pe dreapra, este in curs de descompletare si, mai mult, se afla si pe lista de casare Very Happy .
Daca sa ajuns sa se caseze autobuze vechi de 4 ani, atunci la ce sa ne mai asteptam?

Mercedesul Citaro 1 tras pe dreapta si tinut ca donator este 4332, nu mai are geamuri, nu mai are nici toate cauciucurile si prietenul meu mi-a spus ca a intrebat mecanicii si are motorul cazut si inca alte cateva probleme.
Acum, mai nou, mi-a zis ca a mai auzit ca ar mai fii unul, dar pentru asta nu garantez.
Mie unul nu-mi vine sa cred, dar se pare ca e adevarat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 23:53:56    Titlul subiectului: 135641

Nu se poate casa pentru ca nu a fost inca amortizata investitia.
Deci de casat nu poate fi casat. Nu le permite legea. Cel mai probabil ca acesta a avut un accident, iar din cauza lipsei de bani nu a fost reparat docamdata.
Acesta va fi reperat chiar daca s-au luat piese de pe el pentru ca am inteles ca s-a incheiat un contract intre RATB si EVO BUS pentru ca EVO BUS sa asigure piesele de schimb pentru 500 de autobuze Mercedes Citaro. Cum la Euro 4 sunt obligati sa asigure piesele pentru ca acestea sunt in garantie, asta insemna ca contractul este pentru Euro3. Cel mai probabil RATB s-a saturat de proasta calitate a pieselor luata pana acum pentru cele iesite din garantie. Spre exemplu, pana sa iasa din garantie un Euro 3 (nu conteaza nr de parc, multe au avut aceasata problema), nu au schimbat deloc furtunul de la compresor, insa cu au iesit din garantie acesta s-a stricat. A fost inlocuit cu un furtun de proasta calitate, iar unele au schimbat in 4 luni de zile si 4 astfel de furtune. Deci faceti voi calculul...

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 30 Oct 2010 15:51:15    Titlul subiectului: 135649

#4332 are luneta sparta de la inceputul verii anului 2010 din cate stiu eu, si da, sta pe trei roti. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Următoare
Pagina 16 din 17

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community