Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 16 Mai 2009 19:53:13    Titlul subiectului: 111028

Avalansa de cereri de angajare la RATT:

http://www.agenda.ro/news/news/18965/capsunarii-din-spania-vor-sa-ii-plimbe-pe-timisoreni-cu-tramvaiul-prin-oras.html

Agenda a scris:
Avalansa de cereri de angajare la RATT din partea timisorenilor care au muncit departe de casa, iar criza ori dorul de cei dragi i-au facut sa revina acasa! Sefilor Regiei de Transport din oras nu le vine sa creada cat interes exista pentru a lucra ca vatman sau sofer, in conditiile in care, anul trecut pe vremea aceasta, nu gaseau personal, iar angajatii faceau multe ore suplimentare.

„Avem cateva zeci de cereri pe care nu le putem onora pentru ca nu mai avem locuri, iar unii vin in audiente sa ii primim, dar nu se poate”, ne-a declarat Ioan Goia, directorul tehnic al RATT. Acesta a mai precizat ca, din 150 de persoane care au urmat ultima serie de cursuri, doar 25 au fost angajate. „Cei mai multi au lucrat in Spania, dar incearca sa se angajeze si altii care au muncit in Italia ori Germania. Majoritatea au lucrat in constructii si aveau salarii duble, insa cei care au lucrat in comert aveau salarii comparabile cu cele care se castiga la noi”, ne-a mai spus Goia. Zilnic, prin oras circula 70 de autobuze, 54 de tramvaie si 40 de troleibuze, iar pe aceste mijloace de transport in comun urca la volan, in ture, aproximativ 500 de vatmani si soferi. Printre ei ii vome vedea in scurta vreme pe fostii muncitori in constructii ori capsunari in Spania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Iun 2009 22:23:07    Titlul subiectului: 112147

Scandal urat intre Primaria Timisoara si fostul director, Eugen Stanescu; acesta din urma a pierdut un concurs organizat cu un an in urma dar a revenit in functie printr-o hotarare a instantei:

http://www.agenda.ro/news/news/19595/eugen-stanescu-se-intoarce-oficial-la-ratt.html

Agenda a scris:
Deloc incantat, primarul a semnat astazi decizia de numire a lui Eugen Stanescu in functia de director general la Regia de Transport Timisoara. Astfel, in 10 zile, el se va putea instala la RATT.

Primarul Gheorghe Ciuhandu a fost nevoit sa iscaleasca documentul, dupa ce instanta i-a dat castig de cauza lui Stanescu. El a contestat rezultatele concursului organizat pentru postul de director al RATT. Saptamana trecuta, pentru ca Ciuhandu intarzia sa semneze actul, Stanescu a mers la Primarie cu executorul judecatoresc. A fost amanata semnarea pentru azi, deoarece primarul era plecat din oras. Gheorghe Ciuhandu a respectat sentinta, dar a iscalit fara entuziasm decizia. "Cel mai corect ar fi sa se organizeze un nou concurs pentru ca sentinta se prevaleaza de anumite vicii de procedura. Ar trebui un nou concurs, nu sa ajungi pe usa din dos. E sub demintatea unui om cu pretentii", a precizat Gheorghe Ciuhandu.

Eugen Stanescu a fost director general al RATT pana in vara anului trecut/ Dupa un concurs cu „cantec“, desfasurat in 5 iunie 2008, Stanescu a fost schimbat cu Ioan Goia, fost director tehnic al regiei. La scurta vreme, noul director l-a concediat pe Stanescu si alte 25 de persoane, operatiunea fiind facuta cu titlu de restucturare.

Fostul director s-a adresat instantei, care i-a dat castig de cauza, in decembrie anul trecut, si a hotarat ca punerea sa pe liber a fost abuziva. Tot la tribunal a fost transata si problema ocuparii functiei de director general de catre Goia. Concursul castigat de el a fost contestat de catre Mircea Cojocariu, contracandidat clasat pe locul trei, pe motiv ca Goia era actionar la o firma care avea in obiectul de activitate cateva servicii identice cu ale RATT, adica de transport persoane.

Stanescu s-a raliat la aceasta actiune a lui Cojocariu, solutionata in martie anul acesta prin decizia de anulare a concursului si a contractului de management incheiat intre Primarie si Goia si de revenire a fostului director pe functie. Hotararea trebuia pusa in aplicare imediat dupa comunicare, insa acest lucru nu s-a intamplat pentru ca primarul n-a semnat numirea.

Primaria continua batalia cu Stanescu. Reprezentantii primariei au anuntat ca nu va renunta la proces. Aceasta a atacat decizia magistratilor.


Oare cum ar putea afecta calitatea transportului timisorean aceste relatii cel putin tensionate intre vechiul-noul director si Primarie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 08:11:52    Titlul subiectului: 112155

stfp a scris:
Oare cum ar putea afecta calitatea transportului timisorean aceste relatii cel putin tensionate intre vechiul-noul director si Primarie?
Agenda a scris:
Concursul castigat de el a fost contestat de catre Mircea Cojocariu, contracandidat clasat pe locul trei, pe motiv ca Goia era actionar la o firma care avea in obiectul de activitate cateva servicii identice cu ale RATT, adica de transport persoane.
Cam asta e ideea... banuiesc ca 'tovarasul' ala angajat "prin concurs" (de imprejurari?), va avea mare grija ca activitatea RATT sa nu cumva sa incurce activitatea firmei de transport la care e/era actionar, ba eu ma tem ca nu cumva, din prea multa grija fata de timisoreni (evident!), sa le asigure un transport "modern", "concurential", "conform principiilor economiei de piata" si alte bla-bla-uri de genul asta, adica sa se faca un "studiu" si sa se constate ca pe unele trasee e "mai bine" sa fie si niste dube private. Intamplator - desigur! - de la firma astuia...
Sau poate NUMAI dube private...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 16:51:21    Titlul subiectului: 112348

Continua epopeea pe tema uite-directorul-nu-e-directorul la RATT:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/eugen-stanescu-tot-nu-se-intoarce-la-ratt/cn/news-20090610-06312987

TiOn a scris:
Epopeea legată de conducerea RATT continuă. Deși primarul ar fi trebuit să-l numească director al Regiei de Transport pe Eugen Stănescu în aceste zile, obligat fiind de o decizie a Tribunalului Timiș, Curtea de Apel Timișoara a hotărât suspendarea punerii în aplicare a sentinței.

În martie 2009, Tribunalul Timiș a dispus anularea rezultatelor concursului și numirea la conducerea RATT a candidatului care îndeplinea condițiile de participare și promovare la concurs, adică a ex-directorului Eugen Stănescu, decizia fiind executorie. Acesta s-a prezentat de două ori cu executorul judecătoresc la primărie, pentru a-l obliga pe primar să emită dispoziția de numire a sa la șefia RATT.

Săptămâna trecută, reprezentanții municipalității declarau că Stănescu va fi director în zece zile. Surpriză însă, deși se pare că avea și contractul de management pregătit, acest lucru nu se va întâmpla. O zi mai târziu, Curtea de Apel Timișoara a admis cererea lui Goia de suspendare a punerii în executare a sentinței Tribunalului Timiș până la soluționarea recursului intentat de acesta și primărie. Primarul Gheorghe Ciuhandu s-a pronunțat săptămâna trecută legat de cazul RATT, spunând că după părerea sa… ar trebui organizat un nou concurs pentru funcția de director.

Următorul termen pentru judecarea recursului este programat pentru săptămâna viitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 19:41:59    Titlul subiectului: 113231

Reduceri de personal la RATT:

http://www.agenda.ro/news/news/20358/zeci-de-angajati-ai-ratt-intra-in-somaj-tehnic.html

Agenda a scris:
Dupa discutii cu sindicatele, reprezentantii RATT au propus ca personalul, cu exceptia soferilor si a vatmanilor, sa mearga prin rotatie in somaj tehnic. Deocamdata se poarta discutii in acest sens, insa o decizie se va lua in urmatoarea perioada, dupa ce conducerea va negocia cu sindicalistii. „Dintre cei 1 500 de angajati, vrem sa trimitem in somaj tehnic in jur de 250, prin rotatie, minim trei luni fiecare, pana trece criza. Face exceptie personalul de bord, adica vatmanii si soferii”, ne-a declarat Ioan Goia, director tehnic la RATT. Acesta a mai precizat ca persoanele trimise in somaj tehnic vor beneficia de 75% din salariu, iar dupa cele trei luni vor fi reangajate. Ioan Lera, lider de sindicat la RATT, spune ca lumea e nemultumita, dar spera ca situatia sa se redreseze. „Suntem de acord cu somajul tehnic pentru ca este cea mai echitabila varianta dintre cele prezentate. Situatia e proasta, nu sunt bani”, ne-a declarat Ioan Lera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 22:41:15    Titlul subiectului: 113809

Si controlorii RATT sunt nemultumiti dar evita sa-si spuna deschis pasurile:

http://www.analogtv.ro/2009/07/08/controlorii-ratt-protesteaza/

Analog TV a scris:
Nemulțumirile continuă la Regia Autonomă de Transport Timișoara. De data aceasta controlorii de pe mijloacele de transport în comun nu sunt de acord cu acțiunile conducerii de a trimite pe rând angajații în șomaj tehnic. Pe de altă parte, reprezentanții RATT susțin că toate aceste acțiuni sunt pentru a reduce costurile companiei.

Nemulțumiți de trecerea în șomaj tehnic, dar și de condițiile de muncă, controlorii RATT protestează împotriva acțiunilor conducerii societății. Chiar dacă au rămas fără bonuri alimentare, nu au primit apă pentru perioada cu temperaturi ridicate, aceștia se tem să își susțină punctul de vedere în fața camerelor de filmat. De cealaltă parte, reprezentanții societății recunosc trecerea în șomaj tehnic.Până una alta, situația tensionată din cadrul regiei continuă. Asta pe fondul datoriilor de 10 milioane de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 552
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 18:32:14    Titlul subiectului: 114034

Se fura pana si usile de la tramvaie!

http://www.adevarul.ro/articole/timisoara-au-furat-usi-de-tramvai-pentru-a-le-vinde-la-fier-vechi.html

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 20:00:21    Titlul subiectului: 114037

E vorba de cateva usi de Timis care oricum ar fi ajuns la fier vechi.
_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2009 16:07:28    Titlul subiectului: 114199

Alt articol critic la adresa situatiei RATT:

http://www.ziuadevest.ro/eveniment/3117-ratt-la-un-pas-de-faliment.html

Ziua de Vest a scris:
RATT - la un pas de faliment!

Regia Autonomă de Transport Timișoara este la un pas de faliment. Chiar dacă nimeni nu poate avansa o cifră exactă a datoriilor pe care le are regia, se pare că suma se apropie de 200 de miliarde de lei vechi. Datoria nu a venit din cauza crizei, ci a câtorva afaceri murdare, a altora prost gândite și a unor facilități exagerate. Pe relația Primărie – RATT s-au tras câteva tunuri care, rapid, s-au transformat în legende. Pentru a scăpa de datoriile colosale, RATT a propus majorarea prețurilor la bilete și abonamente. Consilierii locali au aprobat imediat majorarea. Din mașinile lor cu aer condiționat și geamuri fumurii, criza se vede cu totul altfel...

Doar pentru achitarea a 50 de troleibuze Skoda achiziționate, RATT plătește lunar 230.000 de euro. Valoarea totală a contractului a depășit 21 de milioane de euro. Marea problemă în „Afacerea Skoda” este că cineva a acoperit neseriozitatea firmei cehe. Aceasta a întârziat livrarea, iar când ea a fost în sfârșit făcută s-a dovedit că troleibuzele nu corespundeau caietului de sarcini. Curios, nimeni nu a făcut tam-tam, la acea vreme. Cei care au încercat să cârtească au fost fie înlăturați, fie trecuți pe linie moartă. Au urmat alte achiziții și licitații încâlcite, din care doar unii au avut de câștigat. „Afacerea Skoda a fost cel mai mare tun tras de RATT și primărie. Toți cei care s-au împotrivit sau au spus verde în față ce credeau au fost înlăturați. Eu am fost în comisia de admitere a caietului de sarcini și am fost eliminat rapid, pentru că nu corespundeam cerințelor cuplului Goia – Culiță Chiș, artizanii întregii afaceri. La fel a pățit și fostul șef al secției troleibuze”, povestește Florian Zanfir, fostul director de exploatare de la RATT. După ce a fost dat afară de Ioan Goia, actualul director tehnic al regiei, Zanfir a dat RATT în judecată, proces care s-a amânat până în septembrie.


Articolul continua si cu alte nereguli la RATT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 01 Aug 2009 17:48:14    Titlul subiectului: 114872

Continua lupta si scandalurile legate de sefia RATT:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/un-nou-concurs-pentru-conducerea-ratt/cn/news-20090729-03403214

Timis Online a scris:
Reîncepe lupta pentru șefia Regiei Autonome de Transport Timișoara, a cărei activitate a fost marcată în ultimii ani de numeroase scandaluri. După contestații vehemente și o serie de procese, primarul a hotărât că trebuie un nou concurs pentru postul de director general al RATT. Ex-directorul Ioan Goia s-ar putea înscrie din nou.

Decizia vine după ce fostul șef al RATT, Ioan Goia, a fost îndelung contestat. La finele lunii martie, primarul l-a numit director general interimar al Regiei pe tânărul Marcel Nicola, care era director tehnic. După concursul organizat de primărie în 2008 pentru ocuparea funcției de director general, Goia a fost contestat în instanță de contracandidații săi de la aceea vreme, Eugen Stănescu și Mircea Cojocariu, pe motiv că nu ar fi avut dreptul să participe la concurs din cauza unei incompatibilități. Au și obținut câștig de cauză într-o primă fază, instanța a hotărât la un moment dat chiar numirea lui Stănescu în fruntea RATT, al doilea clasat la concursul din 2008, dar lucrurile au luat apoi o altă întorsătură.

Și Prefectura Timiș a deschis un litigiu pentru anularea dispoziției de numire dată de primar și a contractului individual de muncă al lui Goia, ceea ce a dus practic la suspendarea acestuia din funcție. Că și în perioada de interimat a lui Nicola tot Goia, rămas director tehnic, a fost practic cel care a luat deciziile importante la RATT, bucurându-se în continuare de susținerea primăriei, e partea a doua.

Goia ar putea candida din nou

Acum, primarul Gheorghe Ciuhandu a ajuns la concluzia că trebuie organizat un nou concurs pentru funcția de director al RATT: “După toate contestările care au fost acolo, singura soluție este organizarea unui nou concurs, onest, și numirea unui nou director. Am luat această decizie din dorința de a rezolva situația conflictuală. Procesele în instanță s-au cam rezolvat, dar și interimatul este limitat în timp. La concurs se poate înscrie oricine întrunește condițiile”, spune Ciuhandu. Doritorii își pot depune dosarele de înscriere, la primărie, până la sfârșitul lunii august, iar concursul este programat în 2 septembrie. Goia nu exclude posibilitatea de a participa din nou: “Trebuie să mă gândesc bine, m-am cam plictisit după câte s-au întâmplat. Voi vedea, voi cântări bine dacă mai merită sau nu poziția asta”, spune ex-directorul RATT. Rămâne de văzut cine se va arunca în “luptă” și în ce condiții va decurge de această dată concursul.


http://www.ziuadevest.ro/actualitate/3266-scandal-fr-sfarit-la-ratt.html
(articolul e mult mai lung, am selectat mai jos doar cateva paragrafe)

Ziua de Vest a scris:
La două luni după ce Ioan Goia a devenit mai marele RATT, un plan de reorganizare a dus la concedierea a 18 oameni. Pe primul loc în lista renegaților era fostul director, Eugen Stănescu, urmat de mai mulți șefi de secții, directori, ingineri și consilieri juridici. Deși nicio hotărâre de consiliu local nu a fost aprobată pentru această reorganizare, așa cum prevede legea, Goia a invocat alte hotărâri și a decis să scape de oamenii incomozi. Cu ajutorul Consiliului de Administrație al RATT, pe care îl conducea, Goia și-a pus în aplicare planul. Majoritatea dintre concediați au dat în judecată regia și 6 dintre ei au câștigat deja procesele. Inspectoratul Teritorial de Muncă Timiș s-a sesizat și au trimis inspectorii pe capul lui Goia. Concluzia – legea a fost încălcată. Dacă toți angajații concediați vor câștiga procesele, RATT va trebui să le plătească aproape 5 miliarde de lei vechi. Salariile, sporurile și banii datorați statului... Acești bani s-ar adăuga la datoriile enorme, de aproximativ 200 de miliarde, ale regiei din Timișoara.

Reangajare fantomă

Cel mai șocant caz în „dosarul concedierilor” este al fostului șef al Secției Tramvaie. Ion Petre a fost concediat alături de oamenii pe care Goia nu-i avea la suflet, la sfârșitul lui 2008. Alături de el, zboară de la RATT și fratele, Florian Petre (șeful biroului investiții), dar și soția, Nadia Petre (consilier juridic). Omul dă în judecată regia și face o plângere penală pentru abuz în serviciu directorului Ioan Goia. Deși termenul este abia în septembrie, Goia reacționează după ce regia a pierdut mai multe procese și hotărăște, la sfârșitul lui iunie 2009, să-l readucă la RATT pe fostul șef de la tramvaie. „Mi-a venit o hârtie acasă, în care, sub semnătura lui Goia, se anulează decizia mea de concediere. Nu înțelegeam ce s-a întâmplat, așa că m-am dus să stau de vorbă cu Goia. Mi-a spus că vrea să repare o greșeală și să vin la lucru. Nu a vrut să-mi dea nicio fișă a postului, nu a vrut să-mi spună ce am de făcut sau de când să vin la lucru. Mi-a transmis că trebuie doar să semnez condica. Era absurd să mă duc la lucru și să mă uit la pereți”, povestește Ion Petre, care, timp de aproape 14 ani, a fost șeful secției Tramvaie din cadrul RATT. Culmea, Goia s-a încurcat în termeni juridici... Conform legii, „anularea desfacerii contractului colectiv de muncă constituie sancțiunea legală, care poate fi pronunțată numai de organul jurisdicțional”

S-au pierdut în calcule

Chiar dacă hârtia cu anularea deciziei de concediere a ajuns, conform ștampilei, pe data de 8 iulie la destinatar, o altă hârtie, parafată de directorul general interimar Marcel Nicola și semnată cu autoritate de Goia, întocmită la mijlocul lui iulie, îl somează pe fostul șef de la tramvaie să se prezinte la RATT pentru „clarificarea absențelor nemotivatev înregistrate de la data de 1 iulie. Chiar dacă habar nu avea, Ion Petre se pare că era angajatul regiei de o săptămână. Culmea, Goia ar putea acum să-l dea afară a doua oară... Așa cum a făcut și în cazul altor angajați care au fost puși în drepturi de justiție după ce au fost concediați de RATT. În cazul lui Ion Petre, pentru că alături de el a fost dată afară și soția sav a fost încălcat și un articol al contractului colectiv de muncă al RATT. Articol ce prevede că la o eventuală desfacere a contractelor de muncă pentru reducere de personal, în cazul în care decizia afectează doi soți, trebuie să plece doar acela cu salariul cel mai mic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 08:12:30    Titlul subiectului: 114952

http://www.ziare.com/articole/tramvai

"In Timisoara se fura pana si usile de tramvai!
Marti, 14 Iulie 2009

In Timisoara se fura pana si usile de tramvai! Daca de pe plaja din Eforie se fura nisipul, din Bucuresti se fura smoala si tot ce se poate, in Timisoara se fura, mai nou, pana si usile de tramvai.

Aflati in patrulare prin Timisoara, politistii comunitari au depistat trei persoane care duceau o incarcatura voluminoasa care, la prima vedere, parea doar fier vechi.

De fapt, acestia transportau intr-un carucior nu mai putin de 14 usi de tramvai, pe care le furasera de la mijloacele de transport in comun pastrate in curtea fostei baze a Regiei Autonome de Transport Timisoara, informeaza Clujeanul.

Cei trei, intre 29 si 40 de ani, cu domiciliul in Ocna Sibiului, au recunoscut ca au furat usile de tramvai din curtea fostei baze a Regiei Autonome de Transport Timisoara si ca intentionau sa le vanda unui centru de colectare a fierului vechi de pe strada Ion Ionescu de la Brad.

Nu au mai ajuns la destinatie, pentru ca s-au ales si cu un dosar penal, si cu un record de originalitate.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dAImon



Data înscrierii: 05/Dec/2008
Ultima vizita: 30/Dec/2010
Mesaje: 9
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2009 19:53:43    Titlul subiectului: 114976

Usile erau de Timis2, si oricum ajungeau la fier vechi, din pacate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 09:14:07    Titlul subiectului: 115072

Nu numai satmarenii ci si timisorenii se confrunta cu probleme olfactive:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/ratt-are-probleme-cu-cersetorii-care-dorm-prin-tramvaie/cn/news-20090806-07110385

Timis Online a scris:
Echipele mixte formate din polițiști comunitari și controlori RATT vor relua controalele „intensive” în mijloacele de transport în comun din Timișoara, după ce s-a constatat că a crescut numărul celor care cerșesc și chiar... dorm, la orele serii, în vehicule.

Astfel de controale se fac periodic, pentru depistarea călătorilor frauduloși, pentru descurajarea cerșetoriei, a furturilor din buzunare, a vandalizărilor, a consumului de alcool și a scandalurilor în mijloacele de transport în comun, dar autoritățile au hotărât să intensifice verificările în perioada următoare. Reprezentanții RATT spun că o mare problemă, mai ales acum, pe perioada verii, o reprezintă cerșetorii, al căror număr este în creștere.

„Am avut o colaborare foarte bună cu Poliția Comunitară în această iarnă și dorim să reluăm controalele în echipaje mixte. Vom efectua controale mai ales la sfârșitul programului de circulație, pentru că cele mai mari probleme apar pe perioada de seară, când deranjează atât călătorii, cât și personalul nostru de bord, care este de multe ori agresat, iar aceste persoane refuză categoric să coboare din mijloacele de transport. Unii inclusiv dorm în tramvaie, în spate, în ultimul vagon, au tot felul de bagaje, iar mirosul este de nesuportat, mai ales acum, când temperaturile sunt ridicate”, a declarat directorul tehnic al RATT, Ioan Goia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 11 Aug 2009 16:34:52    Titlul subiectului: 115237

O stire cel putin ciudata am vazut la Stirile ProTV de astazi de la ora 17:

Unul din autobuzele Mercedes Connecto timisorene avea climatizarea defecta, existand si un afis in spatele cabinei care informa asta. Calatorii au cerut soferului sa dea drumul la climatizare, se pare ca au avut loc niste discutii mai aprinse astfel ca soferul s-a enervat si in loc sa-si vada de traseu a gonit non-stop pana la autobaza RATT, unde soferul s-a facut nevazut, lasand pasagerii sa protesteze; a sosit si Politia.

Pasagerii sustineau ca a condus 'ca la raliu' si ca erau cu totii ingroziti, dorind sa ajunga in treburile lor. Soferul (intervievat ulterior) sustine ca pasagerii l-au injurat, scuipat samd. In fine, un purtator de cuvant al RATT a spus ca soferul 'nu va mai lucra o vreme' si ca va fi re-testat psihologic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2009 11:26:38    Titlul subiectului: 116338

Ieri a avut loc un nou concurs pentru postul de director al RATT, desigur cu scandalurile de rigoare. Ambele articole de mai jos sunt destul de lungi, am selectat doar cateva fragmente. Mai intai un articol din ziua anterioara concursului:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/prefectura-timis-avertizeaza-concursul-de-la-ratt-incalca-legea/cn/news-20090901-01310524

Timis Online a scris:
Concursul pentru ocuparea postului de director general al RATT este programat în 2 septembrie 2009. Reprezentanții Prefecturii Timiș spun că au hotărât să transmită această adresă primăriei tocmai pentru a evita un nou proces cu această instituție. În scrisoarea trimisă primarului Gheorghe Ciuhandu, prefectura spune că, „prin actul administrativ în speță, ați dispus constituirea comisiei de concurs pentru ocuparea postului de director general la Regia Autonomă de Transport Timișoara. Deși la articolul 1 al dispoziției în cauză se prevede că această comisie se constituie în vederea organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea funcției mai sus menționate, data la care va avea loc concursul nu este precizată, direct sau prin raportare la un act administrativ anterior, nici în preambulul și nici în dispozitivul acestei dispoziții”. În depeșa adresată edilului-șef al Timișoarei se mai precizează că postul pentru care se intenționează organizarea concursului face obiectul unor procese în derulare.

Pe rolul Secției Contencios administrativ și fiscal a Tribunalului Timiș se află dosarul nr. 1769/30/2009, având ca obiect anularea ca nelegală a Dispoziției nr. 2145/2008 privind numirea lui Ioan Goia în funcția de director general la RATT, cu termen de judecată la 14.09.2009. Prin urmare, Instituția Prefectului consideră că, până la pronunțarea unor decizii definitive și irevocabile în aceste cauze, desfășurarea concursului nu este justificată. Totodată, prefectura mai solicită anularea concursului, pentru că „numirea conducătorilor instituțiilor și serviciilor publice de interes local se face în baza concursului organizat potrivit procedurilor și criteriilor aprobate de consiliul local, la propunerea primarului, având anexat contractul de management”. Prin scrisoare se solicită prezentarea hotărârii ce stabilește criteriile pentru concurs.


... si apoi un articol de dupa concurs:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/concurs-cu-probleme-de-moralitate-la-ratt/cn/news-20090902-05250991

Timis Online a scris:
Deși noul concurs pentru ocuparea postului de director general al RATT a fost contestat de prefect din fașă, Primăria Timișoara nu a renunțat. Concursul s-a desfășurat miercuri dimineață. Chiar dacă și-au depus dosarele trei persoane, au fost acceptați doar doi candidați: Ioan Goia, suspendat de la șefia Regiei, și Florian Zanfir, dat afară, ilegal, susține el, din RATT.

Și Andrei Sedan, un alt fost angajat al Regiei Autonome de Transport Timișoara, și-a manifestat intenția de a participa la concurs, dar dosarul său a fost respins pentru că nu îndeplinea condițiile, conform reprezentanților primăriei. Înainte să primească vestea proastă, Sedan declara: „Cunosc Regia de Transport foarte bine, sunt un om echilibrat, aș putea să aduc un echilibru și o stare de normalitate în această Regie”. Acesta a ieșit însă destul de nelămurit de la Comisia de concurs, precizând că membrii acestui for au invocat mai multe motive pentru respingerea candidaturii sale, pe care el le-a contestat, legate de vechimea într-un post de conducere, recomandarea de la ultimul loc de muncă etc.

În cursă au rămas Ioan Goia, fostul șef al RATT, suspendat din funcție de către primar, după ce dispoziția prin care a fost numit a fost atacată în instanță de către prefectură, și Florian Zanfir, fost director de exploatare al Regiei.

[...]

Celălalt candidat, Florian Zanfir, spune că a lucrat în Regia de Transport mai bine de 30 de ani, dar acum, la concurs, nu a reușit să obțină o recomandare favorabilă de la fostul loc de muncă: „Dorința mea este să mă întorc în Regie. În ultimii cinci ani am fost director de exploatare, dar am fost într-o relație rece cu Regia, am fost dat afară, ilegal, în mai 2009, și am un proces pe rol. Am obținut recomandări de la Regiile de Transport din Iași și Craiova, pentru că am fost membru al Uniunii Române de Transport”, a declarat Zanfir.

El consideră că acest concurs ridică mai multe semne de întrebare, pe care le-a și expus comisiei: „Am avut obiecții și la candidatura domnului Goia, care a fost revocat din funcția de director tehnic acum zece ani și are procese pe rol pe prefectura și contracandidații săi de la concursul anterior, și la Comisie, din care domnul Culiță Chiș s-a retras”, a adăugat Zanfir. Rămâne de văzut ce decizie va lua Comisia de concurs și... ce contestații vor fi ulterior.


Rezultatele ar trebui sa apara in 3 zile, deci probabil la inceputul saptamanii viitoare cel mai tarziu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 12:40:11    Titlul subiectului: 116695

Un nou episod din saga cu concursul pentru sefia RATT:

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/prefectul-nu-mai-contesta-concursul-pentru-sefia-ratt/cn/news-20090907-02013423 (7 septembrie):

Timis Online a scris:
Concursul pentru ocuparea funcției de director general al Regiei Autonome de Transport Timișoara s-a desfășurat în 2 septembrie 2009, iar rezultatele vor fi anunțate marți. Trei persoane și-au depus dosarele pentru concurs, dar una dintre candidaturi, cea a lui Andrei Sedan, un fost angajat al RATT, a fost respinsă. Sedan s-a prezentat, luni, la primărie, pentru a cere un document scris referitor la motivele care au stat la baza respingerii candidaturii sale, fiind hotărât să le conteste. În cursă au mai rămas mult-contestatul Ioan Goia, fostul director general al RATT, și Florian Zanfir, fost director de exploatare.

Pentru a evita un nou proces cu instituția de pe bulevardul C. D. Loga, reprezentanții prefecturii avertizau primăria, printr-o adresă, săptămâna trecută, despre „o serie de încălcări ale prevederilor legale la organizarea concursului”. Ulterior, prefectul a precizat că este dispus să meargă la primărie pentru clarificarea situației și să nu mai conteste concursul dacă i se demonstrează, cu acte, că totul este în regulă.

Prefectul spune că... nu are rost să mai conteste

Prefectul Mircea Băcală a avut, luni, o întâlnire cu primarul Gheorghe Ciuhandu: „Am avut o întâlnire cu domnul primar, am discutat despre RATT și m-a convins că, din punct de vedere al legalității, acest concurs s-a desfășurat legal. Singura obiecție a fost legată de faptul că cei care au candidat au prezentat, în loc de proiectul de management, o altă lucrare scrisă privind eficientizarea activității Regiei, care poate fi asimilată proiectului de management, sunt stabilite criteriile și obiectivele de performanță. Nu are rost să fac o altă acțiune în contencios”, a spus Băcală.

Cât despre faptul că postul scos la concurs face obiectul unor procese în derulare, prefectul a declarat: „Domnul primar a spus că își asumă ce se va întâmpla dacă instanța hotărăște să-l repună în funcție pe Eugen Stănescu (n. r. – ex-director RATT)”, a adăugat Băcală. Prefectura a solicitat anularea, ca nelegală, a dispoziției primarului privind numirea lui Ioan Goia în funcția de director general al RATT (la concursul anterior, din 2008), din cauza unei incompatibilități, iar următorul termen de judecată este 14 septembrie 2009.


http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/ioan-goia-a-castigat-din-nou-sefia-ratt/cn/news-20090910-04195065 (ieri, 10 septembrie):

Timis Online a scris:
Concurs cu final așteptat! Primăria Timișoara a anunțat, în sfârșit, rezultatele concursului organizat în 2 septembrie 2009 pentru ocuparea funcției de director general al RATT. Noul șef al Regiei Autonome de Transport Timișoara este tot... Ioan Goia, cel contestat vehement după concursul pe care l-a câștigat și în 2008!
Trei persoane și-au depus dosarele pentru a participa la concurs, dar una dintre candidaturi, cea a lui Andrei Sedan, un fost angajat al Regiei, a fost respinsă. În cursă au rămas fostul șef al RATT, Ioan Goia, suspendat din funcție de către primar în cursul acestui an, în urma unui atac în contencios al Prefecturii Timiș, și Florian Zanfir, fost director de exploatare, care a fost concediat, ilegal susține el, tot anul acesta. După suspendarea lui Goia, Regia a fost condusă de un director intermiar, Marcel Nicola, iar primăria a hotărât să organizeze un nou concurs pentru acest post, în speranța de a pune capăt tuturor contestațiilor...

Se pare că decizia Comisiei de concurs, prezidată de primarul Gheorghe Ciuhandu, a fost una grea, în condițiile în care desemnarea câștigătorului a durat destul de mult, chiar dacă rezultatul este... cel așteptat, ținând cont de susținerea de care s-a bucurat până acum Goia din partea primăriei. Astfel, Ioan Goia a fost admis cu nota finală 9,787, în timp ce Florian Zanfir a obținut doar 7,425. Cei nemulțumiți de rezultat pot depune contestație în termen de trei zile.

Perdantul acestui concurs, Florian Zanfir, este hotărât să depună contestație. El crede că tot ce s-a întâmplat ține de jocurile politice: „Nu e nicio surpriză, ținând cont de felul cum a fost primit domnul Goia de către Comisia de concurs și cum s-au purtat cu mine. În primă fază voi depune contestație la primărie și, bineînțeles, în instanță. Mi se pare firesc să depun contestație, astea nu sunt concursuri. Să facă numiri politice dacă nu sunt în stare să organizeze concursuri oneste! Nu sunt de acord ca în urma unor trocuri politice să cadă victime oameni nevinovați. Eu n-am avut nicio implicare politică niciodată...”, ne-a declarat Zanfir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2009 19:40:55    Titlul subiectului: 116846

Candidatul de pe locul doi a depus astazi o contestatie:

http://www.renasterea.ro/rb/index.php?option=com_content&view=article&id=4655:ratt-rmane-sub-zodia-proceselor&catid=16:asia&Itemid=33

Renasterea a scris:
În urma afișării rezultatului la concursul pentru postul de director general al Regiei Autonome de Transport din Timișoara, a fost depusă astăzi, la Primăria Timișoara, o contestație. Florian Zanfir, candidatul declarat respins, a contestat "modalitatea de organizare a concursului din 2 septembrie, cu referire la legislația în baza căreia a fost susținut, componența comisiei de examinare, precum și validarea dosarului contracandidatului meu Ioan Goia".

În contestație se solicită "anularea concursului și neemiterea sau anularea dispoziției de numire în funcție a lui Ioan Goia". De asemenea, Florian Zanfir mai susține că a fost defavorizat din start, întrucât, printre altele: "În răstimp de cam o lună de zile, cât l-am avut pe Ioan Goia director în 2008, acesta mi-a trimis circa 30 de somații și avertizări, care nu pot fi considerate sancțiuni conform Codului Muncii, dar care mi-au fost strânse într-un dosar și trecute în caracterizare".

După cum a informat Flavius Boncea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Timișoara, contestația urmează să fie studiată, în aceste zile, de către membrii comisiei de concurs și va primi un răspuns cât de curând.

Se pare că RATT nu reușește să iasă de sub zodia proceselor și contestațiilor. Tot astăzi, a fost primul termen al procesului intentat de prefectură primăriei, prin atacarea în contencios administrativ a deciziei de organizare a concursului din 2 septembrie pentru postul de director general al RATT. Procesul s-a amânat pentru 30 octombrie.

De asemenea, în 29 septembrie, se va afla pe rolul instanței procesul intentat de Eugen Stănescu și Mircea Cojocariu, prin care cei doi contestă rezultatul la concursul pentru postul de director organizat anul trecut și câștigat, de asemenea, de Ioan Goia.

Tot în septembrie, RATT mai este chemată în instanță de către unii din angajații de care Ioan Goia a dorit neapărat să se debaraseze în 2008 și s-a străduit să-i concedieze. Alți foști angajați au deja procesele câștigate și, pe lângă prejudiciul de imagine al regiei, mai există și unul financiar, care se reflectă direct asupra bugetului, RATT fiind bună de plată în caz că pierde procesele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 26 Sep 2009 21:22:15    Titlul subiectului: 117614

Se pare ca dl. Goia, proaspatul castigator al eternului concurs de sefie RATT, nu a dorit sa semneze contractul de management, astfel ca se va organiza un nou concurs... parca am fi la Cascadorii Rasului!

http://www.renasterea.ro/rb/index.php?option=com_content&view=article&id=4842:concursul-de-la-ratt-a-ajuns-de-rasul-copiilor&catid=50:actualitate&Itemid=118

Renasterea Banateana a scris:
"Renașterea bănățeană" a prezentat în mai multe rânduri modul dubios în care a fost organizat concursul pentru funcția de director general al Regiei Autonome de Transport Timișoara (RATT). Condițiile instituite, legăturile dintre un membru al comisiei și previzibilul câștigător, încălcarea legislației și multe alte anomalii nu au fost însă suficiente pentru ca municipalitatea să amâne concursul. Rezultatul a fost cel scontat, iar Ioan Goia (foto) a fost declarat câștigător.

Una dintre cele mai controversate probleme a fost aceea a emiterii unei hotărâri a consiliului local, prin care să se aprobe criteriile și procedura de selecție a directorului general: prefectura susținea că e nevoie de un astfel de act normativ, primăria spunea că nu e necesar. După anunțarea câștigătorului, răsturnare de situație: aceeași primărie revine și elaborează un proiect de hotărâre strict referitor la criteriile în discuție! Cu alte cuvinte, înainte de concurs s-a spus că nu trebuie o hotărâre, pentru ca după ce acesta s-a desfășurat, să apară și hotărârea!

"Au pus căruța înaintea cailor, iar artizanul acestor artificii este Culiță Chiș. Este o bătaie de joc să aprobi criteriile de selecție pentru un concurs care a avut deja loc", a declarat liderul consilierilor locali ai PD-L, Ovidiu Ciuhandu, precizând că va cere intervenția prefectului. La rândul său, prefectul Mircea Băcală s-a declarat surprins de o astfel de inițiativă: "Înseamnă clar că acolo e o problemă".

Varianta oferită de primărie este la fel de spectaculoasă: după ce a câștigat concursul, Ioan Goia a refuzat să semneze contractul de management! În aceste condiții, concursul din 2 septembrie se invalidează și va trebui organizat altul. De ce a refuzat Goia să ocupe un post pentru care s-a luptat cu atâta înverșunare? Oficial, el a considerat insuficientele fondurile oferite de municipalitate pentru subvenții, susținând că în aceste condiții nu poate duce la bun sfârșit contractul de management. Neoficial, se pare că cei din primărie și-au dat seama că trebuia emisă hotărârea de care vorbea prefectul și atunci trebuia găsită o soluție de urgență. Cert este doar faptul că, în acest moment, nu se știe cine conduce RATT.


http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/un-nou-concurs-pentru-sefia-ratt/cn/news-20090924-05570350

Timis Online a scris:
Regia Autonomă de Transport Timișoara este în prag de faliment, dar primăria organizează concursuri pe bandă rulantă pentru postul de director. Se pregătește... un nou concurs pentru șefia RATT. Ioan Goia vrea director dacă aleșii locali vor aproba, la viitoarea rectificare de buget, alte subvenții pentru Regie.

Nici consilierii locali nu mai înțeleg ce se întâmplă cu concursurile cu cântec organizate de primărie pentru postul de director general al RATT. În 2008 a fost un concurs, a ieșit director Ioan Goia, a cărui participare a fost contestată în instanță, fiind suspendat ulterior, în 2 septembrie 2009 – alt concurs, a ieșit câștigător același Goia, care, însă, nu a fost numit încă director, pentru că a refuzat să semneze contractul de management. Culmea, ulterior, Executivul Primăriei a inițiat un proiect de hotărâre privind aprobarea obiectivelor și criteriilor de performanță ale RATT pentru 2009, precum și a criteriilor și procedurii de selecție a managerului, care va fi supus la vot în ședința de consiliu de săptămâna viitoare.

Purtătorul de cuvânt al municipalității, Flavius Boncea, vorbește despre... organizarea unui nou concurs: „Concursul din 2 septembrie a fost în regulă, dar trebuia încheiat contractul de management și nu s-a ajuns la un acord cu candidatul declarat câștigător, în privința subvențiilor, asupra cărora nu putea să se pronunțe Comisia de concurs, pentru că este atributul Consiliului Local. Neîncheindu-se contractul, probabil că va fi un nou concurs”, a declarat Boncea. Ioan Goia are însă o altă versiune, concursul pe care l-a câștigat nu a fost încă anulat și totul depinde de rectificarea de buget pe care o vor aproba consilierii locali în următoarea ședință, de câți bani va beneficia Regia pentru numeroasele gratuități și facilități acordate anumitor categorii de călători: „Eu am cerut să se păstreze subvențiile la nivelul din ultimii ani. Era vorba să vedem dacă în consiliul local se aprobă aceste subvenții, la viitoarea rectificare. Dacă se îndeplinește această condiție, nu am niciun impediment pentru semnarea contractului de management”, ne-a declarat Goia.

Consilierii nu mai înțeleg nimic, dar au suspiciuni multe...

Consilierii PD-L nu înțeleg de ce sunt puși să aprobe acum criteriile și procedura de selecție a managerului de la RATT, după concurs: „Probabil că și-au dat seama că, din punct de vedere juridic, erau niște scăpări. Cum pot eu să aprob niște criterii pentru un concurs care s-a ținut deja? Inițial nu a fost nevoie de o astfel de hotărâre? Ni s-a spus că ultimul concurs nu ar mai fi valabil, dar eu cred că Goia va semna ulterior contractul de management. Probabil să nu poate fi atacați... Cred că și prefectul ar trebui să se sesizeze”, a declarat pedelistul Ovidiu Ciuhandu. Consilierul PSD Radu Țoancă crede că se va organiza un nou concurs pentru că precedentul „probabil nu a fost legal” și pentru că lui Goia i s-au părut insuficiente fondurile pe care le acordă Regiei Consiliul Local, cu titlu de subvenții. „Dacă în îndărătul acestei hotărâri se ascunde intenția mascată de a-l reconfirma în funcție pe Goia – ne vom opune”, a spus pesedistul, precizând că Goia a fost membru PSD, dar nu mai este.

Sublinierile imi apartin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 16 Noi 2009 14:45:03    Titlul subiectului: 120120

Regia de transport face reconstituirea momentului când s-a declanșat revoluția: oprirea tramvaielor

Autor: Stefan Both
Data: 16 nov 2009

"Memorialul Revoluției și Regia Autonomă de Transporturi se pregătesc pentru comemorarea cum se cuvine 20 de ani de la Revoluție. Primul proiect este o expoziției inedită în mijloacele de transport din Timișoara. Una din cele mai interesante momente va avea loc pe 16 decembrie, în Piața Maria, locul unde a izbucnit scânteia Revoluției."

"Conducerea RATT dorește să rememoreze evenimentele în care tramvaiele au fost oprite de revoluționari, printre care s-a aflat și regretatul Ion Monoran. Acesta a tras pantograful unui tramvai și a urcat pe el pentru a vorbi mulțimii adunate. „Trebuie să căutăm vatmanii de atunci, care sunt deja în pensie. Vrem să aflăm ce au discutat aceștia în acele momente, ce au comunicat prin stațiile de radio. Vrem să rememorăm acele evenimente, în Piața Maria”, a declarat Ion Goia, directorul RATT. "


"Expoziții în mijloace de transport"

"Un alt proiect va include o expoziție mobilă de fotografie în mijloacele de transport. Imagini cu momente sugestive din perioada decembrie 1989, vor fi montare în tramvaie, autobuze și troleibuze. Un alt proiect inedit se referă decorarea în totalitatea a tramvaiului turistic din Timișoara. Acesta va fi îmbrăcată în totalitatea în imagini de pe timpul revoluției. „Vagonul va circula pe linia tramvaiului 6, începând din 16 decembrie”, a mai spus Ion Goia."

sursa: http://www.adevarul.ro/articole/timisoara-regia-de-transport-face-reconstuirea-momentului-cand-s-a-declansat-revolutia-oprirea-tramvaielor.html

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 09:18:05    Titlul subiectului: 120551

Un fost vatman disponibilizat de la RATT s-a sinucis:

http://www.ziuadevest.ro/eveniment/5642-disponibilizrile-de-la-ratt-fac-prima-victim.html

Ziua de Vest a scris:
Disponibilizările de personal de la RATT au făcut prima victimă, la Timișoara. Viorel Cuc (41 ani), fost vatman, disponibilizat de la Regia Autonă de Transport Timișoara și-a pus, luni, capăt zilelor. Cadavrul acestuia a fost pescuit din Bega de către pompierii militari, în zona ștrandului Cessena. Pompierii au intervenit după ce un timișorean a sesizat pe numărul de urgență 112 că un cadavru plutește în zona podului Michelangelo. Se pare că bărbatul devenise depresiv după ce a fost dat afară de la fostul său loc de muncă și căzuse în patima alcoolului. De pe 9 noiembrie, nimeni nu a mai știut ceva de fostul vatman. El a fost dat dispărut la acea dată, de fosta lui concubină. Alături de Viorel Cuc, alți zeci de angajați ai RATT și-au pierdut locul de muncă în urma unor diponibilizări discutabile, în ultimul an de zile. Cu toate acestea, RATT trece printr-o situație critică, cu datorii imense, concursuri dubioase și un director interimar de decor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 09 Dec 2009 11:25:39    Titlul subiectului: 121039

Se mai mira cineva ca se organizeaza un nou concurs pentru sefia RATT?

http://www.ziuadevest.ro/actualitate/5783-concursul-pentru-efia-ratt-se-desfoar-in-29-decembrie.html

Ziua de Vest a scris:
Concursul pentru șefia RATT se desfășoară în 29 decembrie

Regia Autonomă de Transport Timișoara pare să nu-și mai găsească liniștea. Dacă partea financiară nu este deloc fericită, nici despre omul care ar trebui să pună ordine în mersul treburilor și tramvaielor, directorul general, nu se poate spune că se descurcă exemplar. Asta pentru că director general al regiei nu există, postul fiind ocupat de un interimar care preferă să stea ascuns într-un con de umbră.

Probleme la ultimul concurs

La începutul lunii septembrie, Primăria Timișoara a organizat un concurs pentru postul de director general, câștig de cauză având Ioan Goia, fost director al regiei. Contestațiile au început însă să curgă, atât din partea contracandidatului lui Goia, cât și din partea prefectului, fiind invocat faptul că nu a existat metodologia clară, votată de Consiliul Local Timișoara, pentru numirea în funcție a managerului. Prefectului i se spusese la primărie că există o hotărâre de consiliu în acest sens. Aceasta însă nu exista. Astfel, în 15 septembrie, înainte ca apele să se liniștească în privința contestațiilor și atacurilor, comisia de concurs s-a întâlnit cu Goia și, surpriză, nu a fost semnat contractul de management cu câștigătorulalt concursului. „(...) în urma negocierilor purtate, nu s-a putut ajunge la un punct comun, discuțiile blocându-se la subiectul subvenții. Acordarea subvențiilor, precum și cuantumul acestora fiind apanajul consiliului local, comisia de concurs nu a avut cum să le ia în calcul ca și temă de negociere în vederea semnării contractului de management. Astfel, neajungându-se la un consens între Comisia de organizare a concursului pentru funcția de director general al RATT și candidatul câștigător, contractul de management nu a fost semnat”, explicau, la acea dată, reprezentanții Primăriei Timișoara. De atunci, frâiele regiei sunt în mâinile interimarului Marcel Nicola, considerat de mulți tot omul lui Goia.

Se dorește eficiență și performanță

Una peste alta, în luna noiembrie, consilierii locali ai Timișoarei au aprobat prin vot un proiect de hotărâre privind obiectivele și criteriile de performanță, precum și criteriile și procedura de selecție a directorului general la Regia Autonomă de Transport Timișoara. Asta după ce în lunile precedente au existat discuții în plen și s-a cerut în repetate rânduri refacerea documentației. La sfârșitul lunii noiembrie, Primăria Timișoara anunța organizarea concursului pentru funcția de director general al regiei. Concursul va avea loc în 29 decembrie, candidații urmând să parcurgă trei probe: verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate a candidaților; evaluarea lucrării cu tema : "Eficientizarea activității Regiei Autonome de Transport Timișoara, având la bază criteriile și obiectivele de performanță stabilite de Consiliul Local Timișoara, precum și reorganizarea și restructurarea regiei"; prezentarea/susținerea lucrării proprii, interviu (examinarea cunoștințelor teoretice doar pentru candidații declarați admiși la proba I) și test privind aptitudinile legate de procesul decizional. Candidații pot depune ofertele (actele privind înscrierea și proiectul de management), cu îndeplinirea condițiilor prevăzute, pe suport de hârtie, până la data de 17 decembrie 2009, la sediul Primăriei Timișoara, B-dul. C.D. Loga nr. 1, camera 12.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 09:45:06    Titlul subiectului: 121906

Concursul s-a organziat, doar un candidat s-a prezentat Smile, asteptam rezultatele (sa nu cumva sa iasa pe locul doi... Smile ):

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/ioan-goia-a-candidat-de-unul-singur-pentru-sefia-ratt/cn/news-20091230-12034935

Timis Online a scris:
După mai multe concursuri cu cântec, contestate și anulate, Primăria Timișoara a organizat, înainte de Anul Nou, un nou concurs pentru postul de director general al Regiei Autonome de Transport Timișoara (RATT). De această dată, în cursă a intrat un singur candidat: Ioan Goia.

Ioan Goia este director tehnic în cadrul RATT. El a mai fost director general al Regiei de Transport, fiind suspendat din funcție printr-o dispoziție a primarului Gheorghe Ciuhandu, din cauza unui litigiu. A fost contestată participarea lui Goia la concursul organizat de primărie în 2008, pe motiv de incompatibilitate. În locul lui Goia, primarul l-a numit director general interimar pe Marcel Nicola, fost director tehnic, iar interimatul durează din 30 martie 2009. Între timp, în septembrie 2009 municipalitatea a mai organizat un concurs pentru șefia RATT, câștigat tot de Ioan Goia, care însă a refuzat să semneze contractul de management, pe motiv că nu s-a înțeles cu reprezentanții Comisiei de examinare asupra subvențiilor acordate la transportul public, adoptate de fapt de Consiliul Local, și nu a mai ajuns director general. Și modul în care a fost organizat acest concurs a stârnit discuții.

Și iată că primăria a organizat, în 29 decembrie 2009, înainte de Anul Nou, un alt concurs pentru ocuparea funcției de director general al RATT. Între timp, Consiliul Local Timișoara a adoptat două noi hotărâri privind obiectivele și criteriile de performanță, precum și criteriile și procedura de selecție a directorului general la Regia Autonomă de Transport Timișoara.

Dacă la concursurile anterioare s-au înscris și alți foști directori ai RATT, de această dată Ioan Goia a candidat de unul singur. „Probabil contestatarii mei s-au răzgândit, nu cred că și-au dorit cu adevărat să câștige postul acesta. S-au anunțat unele persoane, și din cadrul Regiei, dar m-am trezit singur la concurs. Până acum s-a tot contestat concursul de partea procedurală, probabil s-a dorit să se prelungească situația de instabilitate existentă la RATT. În criteriile și obiectivele de performanță adoptate de Consiliul Local în noiembrie s-a aprobat un indicator de subvenție de 49 de milioane de lei pe 2009”, a declarat Goia.

Comisia de examinare, prezidată de primar, urmează să prezinte rezultatele concursului la începutul anului viitor.

Articolul e din 29 decembrie 2009, mai sus anul viitor fiind deci 2010, anul acesta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Ian 2010 15:17:07    Titlul subiectului: 122498

La RATT boala se lungește:

http://www.renasterea.ro/rb/index.php?option=com_content&view=article&id=6574:la-ratt-boala-se-lungete&catid=50:actualitate&Itemid=118

Renasterea a scris:
Zguduită de mai multe scandaluri în ultimii ani, Regia Autonomă de Transport Timișoara a pășit în anul 2010 tot fără un director care să ocupe postul "pe bune". Interimatul de la conducere va atinge, în curând, durata de un an. Rezultatul celui de-al treilea concurs, organizat între Crăciun și Revelion, nu a fost încă anunțat, ceea ce nici nu e de mirare, întrucât s-ar putea ca participantul să nu corespundă condițiilor impuse de consiliul local.

În timp ce candidatul unic pusese ca și condiție pentru semnarea contractului de management acordarea unor subvenții serioase de la bugetul local, susținând că regia nu are bani, categorii întregi de timișoreni circulă gratis, unii, cu aprobarea consiliului local, alții, la mica înțelegere. Politica în privința singurei regii din Timișoara, o vacă bună de muls, după cât se pare, este bazată pe proverbul "Lungește, Doamne, boala"...

Cu toate că Ioan Goia (foto) a fost singurul candidat la concursul din 29 decembrie 2009, numirea sa întârzie și, probabil, nu degeaba. În primul rând, s-ar contrazice dispoziția primarului Gheorghe Ciuhandu cu nr. 771 din 30.03.2009, prin care se decidea suspendarea lui Ioan Goia din funcția de director general al RATT "până la soluționarea litigiului având ca obiect anularea contractului individual de muncă al acestuia și a dispoziției primarului nr. 2145/2008". Litigiul, referitor la concursul din vara lui 2008 (s-a contestat atât organizarea sa, cât și participarea lui Ioan Goia la acesta, ca incompatibil) nu s-a încheiat, întrucât procesul se află încă pe rolul instanțelor de judecată, având termen chiar la începutul săptămânii viitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Ian 2010 16:17:53    Titlul subiectului: 122806

Protest spontan al soferilor RATT ieri (miercuri):

http://www.realitatea.net/protest-la-regia-autonoma-de-transport-din-timisoara_697329.html

Realitatea a scris:
Șoferii de pe mijloacele de transport în comun din Timișoara au ieșit, miercuri în stradă nemulțumiți că, de mai bine de 3 luni, nu le-au mai fost plătite orele suplimentare. În plus, bonurile de masă le așteaptă lună de lună, de la mijlocul anului trecut, dar, fără niciun rezultat.

Sătui să își tot aștepte drepturile, zeci de șoferi s-au strâns în fața depoului și au refuzat să mai plece în cursă. Oamenii spun că, în ultimele 3 luni, de când nu le mai sunt plătite orele suplimentare, salariul le-a scăzut cu aproximativ 300 de lei.

"Am vrut să ne plătească orele, dar în loc să ne plătească orele suplimentare, au zis că mai bine angajează pe alții. Adică, sunt bani pentru angajări, însă nu și pentru orele suplimentare", susține un protestatar. "Au promis că ne dau bonurile până în decembrie, iar acum nu mai vor să audă de așa ceva", a adăugat un altul.

Șefii Regiei Autonome de Transport Timișoara nu sunt străini de problemele șoferilor, dar spun că, până în momentul de față, nu au avut suficiente fonduri pentru plata tuturor drepturilor. "Sunt niște restanțe de achitat, iar acestea se vor plăti într-un timp cât mai scurt. Trebuie spus că în luna decembrie, întreg personalul a beneficiat de o primă de 500 de lei și tichete cadou", a declarat pentru Realitatea TV Timișoara, Alexandru Potcoavă, purtătorul de cuvânt al RATT.

În cele din urmă, șoferii s-au urcat la volan și au plecat în curse. Dacă situația nu se va rezolva în cel mai scurt timp, aceștia amenință cu o grevă pe perioadă nedeterminată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2018
Mesaje: 1737
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 02 Feb 2010 11:59:12    Titlul subiectului: 123123

RATT angajeaza vatmani:

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/timisoara-timis-ratt-vatman-angajari_0_200979929.html

Adevarul a scris:
O rază de soare răsare pe strada tinerilor timișoreni. Regia Autonomă de Transport Timișoara oferă posibilitatea tinerilor cu vârsta peste 21 de ani să devină vatmani.

Astfel că, persoanele care sunt apte medical și psihologic, cu domiciliu în Timișoara, cu studii minim de 10 clase și permis de conducere categoria B se pot înscrie la curs. RATT le oferă șansa de a avea un loc de muncă.

Dosarul de prezentare al candidatului trebuie să cuprindă: CV-ul, scrisoarea de intenție, copie CI, copie permis de conducere, copie act studii și cazierul judiciar. Acestea vor trebui depuse la sediul RATT, serviciul P.I.S până la data de 10.02.2010. Pentru informații suplimentare, persoanele interesate pot suna la 0256 277712, 0256 277758.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community