Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 00:24:30 Titlul subiectului: |
174906 |
|
Pentru ce ai tu nevoie aceasta sigla nu este necesara. Ea nu a fost folosita pe nici un troleibuz, doar pe cateva autobuze si pe depanari. Este un logo nou facut de tursib in 1988 dupa sosirea troleibuzelor maro scunde. deci logoul bun este cel pe fundal albastru dinaintea acestuia, dar in loc de autobaza Medias scria direct Sibiu.
|
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 19/Apr/2021 Mesaje: 6219 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 11:41:54 Titlul subiectului: |
174917 |
|
Sa inteleg ca mai exista un alt logo utilizat SI pe troleibuze?
In afara de cel "Tursib", pe care il stiu si l-am digitalizat?
Ma intereseaza o poza de cat mai buna calitate cu acest eventual alt logo utilizat pe troleibuze, daca a fost utilizat.
Oricum, acum ma straduiesc sa digitalizez fonturile de la numarul de parc, ca nu le-am gasit "prefabricate" pe nicaieri.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 01 Oct 2014 00:40:24 Titlul subiectului: |
174935 |
|
Exista! Exact pe pagina 1 a acestui topic, unde ai gasit acest logo rosu, inaintea lui am mai postat 2 logouri. Era ceva de genul celui de a l 2.lea dar in loc de autobaza medias era ceva de genul primului logo si scria SIBIU. Din pacate nu am nici o poza cu acest detaliu.Apoi imediat dupa revolutie s-a nascut tursib si astfel acel logo pe atunci nou IJTL nu mai fost intrebuintat.
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 25 Noi 2014 22:48:13 Titlul subiectului: |
175771 |
|
O poza dinaintea modernizarii intersectiei strazilor Constitutiei si Bulevardul 23 August. Aceasta intersectie se afla exact in actualul rond verde din giratoriul de la Spitalul Judetean. Odata cu modernizarea brutala s-a rupt si o buna parte din Parcul Tineretului. Cred ca modernizarea de la acea vreme este bine venita acum. Poza este facuta dinspre spital. Atunci s-au daramat multe case pentru largirea bulevardului. In ce priveste reteaua, curba de urcare era relativ stransa, aceasta realizandu-se doar din 2 ancore la 45grade.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.22 kb |
Vizualizat: |
de 11593 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 28 Noi 2014 02:13:22 Titlul subiectului: |
175794 |
|
O stire haioasa din punctul meu de vedere era difuzata la TV Cinemar. Acest TV Cinemar era o televiziune locala ce avea si stiri. Intr-o noapte un stalp de troleibuz a cedat pe Bulevardul Mihai Viteazu. Nu mi pot da seama exact care stalp, dar imi place interventia domnului Micu-seful echipei de retelisti.
Stirea se poate vedea de la minutul 1.35 pana la 3.45
https://www.youtube.com/watch?v=XHB6hG4_hhc
va dorim vizionare placuta )
|
|
Sus |
|
 |
PaulIP

Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 14/Apr/2021 Mesaje: 488 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2015 21:21:59 Titlul subiectului: |
177804 |
|
De pe www.flickr.com (fototak):
Prima poza e din 1996, iar restul, din 1998.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.3 kb |
Vizualizat: |
de 10853 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.66 kb |
Vizualizat: |
de 10853 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
262.28 kb |
Vizualizat: |
de 10850 ori |

|
_________________ Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 08 Mar 2015 16:42:30 Titlul subiectului: |
177819 |
|
Interesanta este poza din depou. In 1998 cand a fost facuta mai existau tramvaiele Timis care erau propuse spre casare. Inca din 1993 cand au ajuns tramvaiele din Elvetia, Timisurile au fost trase in spate in zona de casare. Totodata se poate distinge spatele troleibuzului 320, troleibuz din 1988 care a venit la Sibiu in culoare maro dar care prin 1995 a primit un RK si in 1998 un RC. In acea perioada au fost schimbate si sabloanele numerelor de parc. Acest troleibuz este printre putinele care a primit acest sablon. La renumerotarea din 2001 au fost folosite tot vechiile sabloane ”electronice”.
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 18 Mar 2015 17:56:35 Titlul subiectului: |
178046 |
|
O poza interesanta din colectia Andre Knoerr https://www.flickr.com/photos/fototak/16552845537/
Remarcam troleibuzul 288 pe care acesta l-a mai surprins tot in octombrie 1991 langa oaspetele 443, un autobuz marca Saurer 5 an de fabricatie 1970. Acest autobuz a fost surprins in depoul Tursib in drumul din Geneva spre Bucuresti un autobuz ce este transformat la URAC in troleibuzul 5017.
Niste detalii ca si comentariu personal: in autobuz se pot distinge 2-3 persoane, ceea ce ne indica faptul ca 443 nu era singurul autobuz la acea ora in depou. In acea zona nu se afla nici o pompa de motorina sau aer, deci autobuzul era garat doar pentru odihna soferilor. Anii imediat de dupa revolutie erau niste ani foarte salbatici, asta ma face sa cred ca Ratb a cerut regiilor din tara pe unde aceste autobuze puteau tranzita sa fie primite in incinta depoului: a se intelege un prezon lipsa, un stop furat, un geam spart la niste masini vechi de peste 20 ani la acea vreme erau destul de importante pentru un ”nou” parc de autobuze achizitionat.
Un alt detaliu se refera la reteaua de troleibuz:
aceea este zona de iesire a celor 4 canale din vechiul garaj de tramvaie-acolo exista pana in ziua de astazi 4 linii de tramvai ce tranzitau acele 4 canale acoperite. Un depou nou construit in afara orasului la inceputul anilor 60 era gandit astfel incat infrastructura de tramvai sa nu aiba de suferit. Reteaua de tramvai a fost inlocuita la inceputul anilor 80 cand linia de tramvai nu mai reprezenta importanta. Acea zona era interesanta deoarece 3 retele de troleibuz erau prinse pe aceeasi ancora cu cea de tramvai.
Detaliul este cel de la firul cel mai apropiat de autobuzul 443. daca va uitati deasupra troleibuzului 288 se poate vedea ca o clema de prindere este desfacuta total iar firul face o burta f mare. Deoarece acel fir era unul secundar care era pus sub tensiune doar prin injectii (neavand macaze la nici unul din capetele acestuia, acest fir era deseori ”blocat” de troleibuze in conservare. Dupa ceva vreme el a fost reparat cu un altfel de element de retea-este anul 1991-perioada cea mai grea-fara piese de schimb si cu un buget de avarie in toate domeniile inclusiv cel al elementelor de retea. Acest lant de tip Brasov este inlocuit cu unul de tip Timisoara ce mai exista ca rebut dupa constructia noilor retele-pe atunci- catre Valea Aurie si Aeroport. In poza a 2a facuta de Silviu la inceputul anilor 2000 se poate vedea improvizatia ce a tinut pana la sfarsitul retelelor in anul 2010.
PS celalalt troleibuz este 283 (semnalment din celalta poza a lui Andre) iar in poza lui Silviu se poate distinge o noua retea pe console ce a fost utilizata foarte putin spre deloc-montata undeva la sfarsitul anilor 90
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
961.05 kb |
Vizualizat: |
de 10678 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.76 kb |
Vizualizat: |
de 10678 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 20:01:08 Titlul subiectului: |
178402 |
|
Apar pe internet alte bijuterii. De data aceasta Henrik Karl Nielsen ne a vizitat in luna august a anului 1992 si a facut niste poze care fac deliciul oricarui nostalgic.
Troleibuzul 250 a fost primul troleibuz nou nout din Sibiu. Sistemul electric de troleibuz a incepun in 1983 cu cele 20 de ”SH”uri de la ITB. In anul 1985 au inceput achizitionarea noilor troleibuze facute la Autobuzul. Deci 250ul avea deja 7 ani de folosinta, dar trecea prin perioada cea mai crunta a Tursibului. Inca detinea vechiul logo IJTLS. In perioada 87-94 se distrugea cam tot ce nu mai avea gume. Orice pana sau defect minor ducea la casarea unui troleibuz. In poza se distinge faptul ca cele 2 ornamente de plastic din zona turelei au fost inlocuite cu tabla vopsita in albastru, vopsea ce odata scursa in jos a dus si la vopsirea ramelor parbrizului. Oricum fata e cam sifonata, ceea ce duce un an mai tarziu si la un RK si ultrior la inlocuirea numarului de parc in 286
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.72 kb |
Vizualizat: |
de 10522 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 20:09:48 Titlul subiectului: |
178404 |
|
Singurul troleibuz care inca mai exista si in 2015 in Sibiu este fostul 803. A fost multa vreme bijuteria Tursibului. Avea o reclama superba H&M
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
221.75 kb |
Vizualizat: |
de 10519 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 20:19:45 Titlul subiectului: |
178405 |
|
Unul din Timisurile care au cam distrus linia de tramvai Sibiu Rasinari. Vatmanii spuneau ca acestea erau mult prea grele pentru linia aceasta. Sa fie adevarat? Oricum ele nu au rezistat mult, aproximativ 5 ani, mai exact din 87 pana prin 92 cand au fost aduse elvetienele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.11 kb |
Vizualizat: |
de 10516 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2021 Mesaje: 8101 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 22:46:22 Titlul subiectului: |
178412 |
|
Timis 2 (v.m.): 18 t
Be 4/4 (Genf): 16 t
Pentru comparatie, introduc si Tatra T4: 17 t
Cred ca oricare dintre aceste vagoane este nepotrivit pentru infrastructura existenta pe acest traseu.
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Apr/2021 Mesaje: 1238 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 06 Apr 2015 23:15:31 Titlul subiectului: |
178413 |
|
Se poate sa ai dreptate, insa si din datele tale cred ca la ecartamentul Rasinariului conteaza si o tona. Ceea ce am spus este din povestile vechilor vatmani.
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2021 Mesaje: 8101 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 07 Apr 2015 00:22:45 Titlul subiectului: |
178414 |
|
N-are-a face ecartamentul. Infrastructura pur si simplu nu e facuta sa suporte astfel de tancuri. La Iasi, cand au fost aduse Tatrele, a trebuit refacuta infrastructura (la fel de proasta) pe cea mai mare parte a retelei (chiar producatorul cehoslovac avertiza autoritatile ca noile tramvaie nu pot fi exploatate in siguranta pe infrastructura existenta).
_________________ Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi |
|
Sus |
|
 |
Catalin Ghita

Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 19/Apr/2021 Mesaje: 6219 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
 |
Rocar

Data înscrierii: 16/Mar/2017 Ultima vizita: 28/Oct/2020 Mesaje: 718 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 16 Iul 2017 00:54:50 Titlul subiectului: |
191135 |
|
Am citit in alte parti ca 803 s-ar afla in prezent la muzeul din Timisoara, ceea ce parca nu-mi vine sa cred.
|
|
Sus |
|
 |
|