Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 14:19:57    Titlul subiectului: 99983

Una dintre cauzele suplimenărilor de fonduri este haosul din subteranul orașului. Pentru București nu există o hartă adusă la zi care să cuprindă toate rețelele din subteran. Așa se face că în proiectul inițial se trec doar o parte din rețele (cele care apar pe hartă), iar când constructorul începe să sape descoperă ca are mai mult de muncă. Evident, munca suplimentară trebuie plătită.
Aceasta este de multe ori și cauza întreruperilor accidentale de curent. Presa se grăbește să-l acuze pe "Dorel" care a dat cu târnăcopul în cablu, fără să spună că "Dorel" vedea pe hartă că nu e nimic în zonă și poate să sape liniștit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2008 13:05:14    Titlul subiectului: 101218

Lucrarea la Pasajul Basarab a determinat amplasarea unui capat de linie provizoriu la intersectia strazilor Fluviului - Afluentului - Elizeu.
Partea mai naspa e ca exact in apropierea unuia dintre locurile de parcare a autobuzelor si in apropiera unei statii se gaseste ceva ce pare sa fi fost un siloz al fostei Fabrici de Bere Grivita. Tencuiala acestui siloz pare ca abia se mai tine, putandu-se prabusi in orice moment. S-au luat niste masuri, prin amplasarea pe fatada a unor plase de protectie, insa eu nu le consider prea sigure si de obicei cam evit sa circul pe acel trotuar...



P1220152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.66 kb
 Vizualizat:  de 42354 ori

P1220152.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Dec 2008 19:42:55    Titlul subiectului: 102529

Cand pasajul va fi pus in functiune, accesul se va face din Soseaua Grozavesti? Daca da, tramvaiul 35 care va circula prin pasaj, va merge Bd. Timisoara -> Bd. G-ral Vasile Milea -> Bd. Iuliu Maniu -> Soseaua Grozavesti; sau Bd. Timisoara -> Bd. Geniului -> Soseaua Grozavesti?
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 15:37:05    Titlul subiectului: 102796

Va urma calea veche pe podul existent peste Dambovita si va urca pe pasaj in dreptul Carrefour-ului. Urcarea se face pe niste bretele de acces ce au la exterior calea rutiera. Iata:

http://www.tc.ro/images/basarab/foto1%202.jpg
http://www.tc.ro/images/basarab/foto8%202.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2008 18:50:14    Titlul subiectului: 102805

In afara de zona Carrefour, nu prea se intelege bine pe unde trece?Ar putea cineva sa ia o harta, si cu o linie simpla, in Paint, sa deseneze exact ruta pasajului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 22:45:06    Titlul subiectului: 102849

Iata o poza. Am facut si un fisier kmz dar se pare ca nu il pot atasa.


Pasaj Basarab.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.56 kb
 Vizualizat:  de 41962 ori

Pasaj Basarab.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 15:44:09    Titlul subiectului: 102882

Si inca ceva...pasajul va fi deasupra soselei Orhideelor, sau va fi undeva in lateral, astfel incat trafic va fi si in pasaj, dar si pe soseaua normala.Rampa de unde podul se va ridica va fi de pe Soseaua Grozavesti?Tramvaiul 35 va avea rampa de acces de pe Soseaua Orhideelor, pana in pasaj, deasupra parcarii Carrefour.Am zis bine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Dec 2008 20:20:42    Titlul subiectului: 102891

Pasajul are rampa de acces pe Sos. Grozavesti, va trece deasupra Sos Orhideelor, exact pe la mijloc, dar se va putea circula in continuare pe ea, cred ca pe doua benzi pe sens. Va fi in plus si o linie de tramvai pe sub pasaj, aproximativ pe vechiul traseu de pe Orhideelor. Accesul tramvaiului pe pasaj se va face undeva in dreptul parcarii Carrefour. Deci ai zis bine Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kokoshmare



Data înscrierii: 22/Dec/2007
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 13:21:38    Titlul subiectului: 103962

Ma tot uit la poza pilonilor astia si tot nu resusesc sa-mi dau seama pe unde va fi calea de rularea. Va rog sa-mi desenati ca la prosti.


SA500015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.45 kb
 Vizualizat:  de 41659 ori

SA500015.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Ian 2009 13:33:17    Titlul subiectului: 103963

In primele 2 pagini ale acestui topic gasesti cateva imagini (generate virtual) ale viitoarei structuri.
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 14:16:12    Titlul subiectului: 104049

Daca ne uitam bine, se disting doua poze virtuale in zona Basarab, una cu stalpi si una fara. De asemenea se vad doua tipuri diferite de acoperire a statiilor de tramvai de deasupra liniilor de cale ferata ! Primul tip are forma de jumatate de cilindru, al doilea, care apare in macheta cu stalpi are o forma mai complicata si un design mai atragator. Este cert insa ca printre cei doi stalpi vor circula doar tramvaie.
_________________
R.I.P. 20
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 12:27:55    Titlul subiectului: 106291

Vesti proaste in legatura cu lucrarile la acest pasaj. Pe langa intarzierea termenului de executie cu mai mult de un an de zile (ar fi trebuit finalizat in mai 2009 !!!) in urma unei decizii judecatoresti lucrarea nu mai este de utilitate publica, asta inseamna ca nu mai pot fi facute expropieri. Stirea am auzit-o ieri la EuropaFM, link-ul catre stire l-am gasit pe site-ul Realitatea.net http://www.realitatea.net/santierul-de-la-pasajul-basarab--oprit-in-urma-unei-decizii-a-instantei_460422.html

Citat:
Șantierul de la pasajul Basarab, oprit în urma unei decizii a instanței
Lucrările la Pasajul Basarab s-au oprit de tot. Și asta pentru că instanța a decis că lucrarea nu este de utilitate publică, deci nu pot fi făcute expropieri. Primăria cere Guvernului o hotărâre care să reglementeze situația expropierilor.
Curtea de Apel București a respins recursul Primăriei Capitalei împotriva deciziei instanței inferioare, potrivit căreia pasajul suprateran Basarab nu este considerat de utilitate publică, hotărârea fiind luată în cadrul procesului deschis de două organizații neguvernamentale
Curtea de Apel București a decis, prin hotărâre irevocabilă, dată pe 2 februarie, să respingă recursul Primăriei.
Părțile din dosar au fost anunțate luni despre decizia instanței.
Cătălina Rădulescu, avocat al Centrului pentru Resurse Juridice, a declarat marți că hotărârea instanței înseamnă că exproprierile nu mai pot fi continuate, iar cele deja făcute sunt ilegale.
Municipalitatea a anunțat, anul trecut, că va ataca, în instanța de recurs, hotărârea Tribunalului București din 9 aprilie 2008, prin care pasajul suprateran Basarab nu mai este considerat de utilitate publică, și că va continua lucrările la acesta, potrivit lui Adriean Videanu, atunci primarul general al Capitalei.
"Vom ataca sentința la instanța superioară și vom demonstra că lucrarea e de utilitate publică. Vom merge mai departe cu lucrările pentru că sentința Tribunalului București nu este definitivă și sunt convins că și instanța de apel ne va da dreptate" a spus Videanu.
Municipalitatea a avut avizul ministerului Culturii la data declarării pasajului ca utilitate publică. Pe traseul Pasajului Basarab, un singur obiectiv vizat de exproprieri a fost pe lista monumentelor istorice și anume Poarta Fabricii de Bere Grivița, dar între timp și acesta a fost declasat, susținea Primăria.
Două organizații neguvernamentale, Centrul pentru Resurse Juridice și Fundația Terra Mileniul III, au atacat, în instanță, hotărârea municipalității de a declara pasajul Basarab de utilitate publică. Instanța a admis motivele invocate de cele două ONG-uri și consideră că printre imobilele ce urmau să fie demolate se află și monumente istorice, care nu pot fi demolate decât în baza unei hotărâri de Guvern, nu printr-o hotărâre de Consiliu General al Muncipiului București.

Eu nu inteleg de ce nu s-au rezolvat intai toate problemele juritice si cele legate de expropieri si abia pe urma sa se inceapa lucrarile la acest pasaj ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 12:54:16    Titlul subiectului: 106293

Pai se va intampla, ce am zis inainte de alegeri si pe-aici pe forum si prina alte locuri. Vom vedea cum pilonii rid in soare...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 15:08:25    Titlul subiectului: 106299

Inca nu-mi dau seama de ce a fost facut acest pasaj? Mare trafic nu era acolo, sunt zone unde... de-abia se mai circula...Nici macar acum, cu santier nu sunt cozi asa uriase, doar uneori, destul de rar. Cred ca acest pasaj a vrut sa fie o propaganda, si in afara de faptul ca s-au distrus linii de tramvai si s-a blocat Soseaua Orhideelor, alt beneficiu nu a adus...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 15:36:45    Titlul subiectului: 106300

Pai din ce am inteles eu asa ca un non-bucurestean, pasajul respectiv ar fi descongestionat traficul pe axa N-S a Capitalei deoarece Podul Grant nu mai facea fata.
Parerea mea ca proiectul a fost bine gandit, pacat insa ca noul primar este complet atehnic si complet depasit de problemele de trafic si infrastructura ale Capitalei iar pana acum nu s-a remarcat decat printr-un carnat lung si prin aiureli cu autostrazi suspendate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 19:31:30    Titlul subiectului: 106317

The_Kid a scris:
Pai din ce am inteles eu asa ca un non-bucurestean, pasajul respectiv ar fi descongestionat traficul pe axa N-S a Capitalei deoarece Podul Grant nu mai facea fata...


Nu ca nu mai facea, nu mai face nici acum! Podul Grant este arhisufocat de masini...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 19:37:40    Titlul subiectului: 106319

V3nt0R a scris:
Inca nu-mi dau seama de ce a fost facut acest pasaj?

In prima pagina a acestui topic, la al treilea mesaj scrie despre avantajele acestui pasaj. Le mai enumar pe scurt: inchiderea inelului interior al Bucurestiului, ceea ce poate insemna decongestionarea (macar partial) a zonei centrale si a axei Nord-Sud.
Nu mai vezi aglomeratie in zona Orhideea, dar putin mai incolo pe Podul Grant sau in zona centrala, la orele de varf este aproape blocaj.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 19:43:53    Titlul subiectului: 106320

Pasajul in sine, ar fi bun, ar ajuta, si ar fi si o buna reclama. Dar din pacate, Oprescu habar nu are cum sa conduca primaria, si sincer preferam de 10.000 ori pe Videanu inca 4 ani. Cat de...ar fi fost el, a facut destule pentru acest oras, si a civilizat multe cartiere. Plus ca a lucrat extrem de bine in echipa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 08:29:24    Titlul subiectului: 106343

Continua acuzele in legatura cu Pasajul Basarab
http://www.realitatea.net/doru-giugula-de-la-psd-i-a-acuzat-pe-adriean-videanu-si-pe-gheorghe-udriste-de-ilegalitati-in-cazul-pasajului-basarab_461682.html

Citat:
Oamenii lui Adriean Videanu și ai lui Gheorghe Udriște ar fi făcut mai multe ilegalități în legătură cu exproprierile de la Pasajul Basarab. Acuzația îi aparține unui consilier PSD din Primăria Capitalei, Doru Giugula, și a fost lansată în cadrul emisiunii Realitatea te privește. În replică, viceprimarul PD-L, Mircea Raicu crede că nu există probleme cu exproprierile. Mai mult, Primăria Generală va cere astăzi Guvernului, printr-o hotărâre de Consiliu, să permită demararea procedurii de expropiere, în ciuda deciziei nefavorabile venite din partea Curții de Apel. "Anumite persoane din Primăria Capitalei, pentru a-și satisface niște interese, au extins în mod arbitrar zona de expropriere. Păi și cine sunt persoanele alea să știm să nu le mai alegem a doua oară? E vorba de Videanu, e vorba de Udriște", a declarat Doru Giugula, consilier PMB
Social democratul mai spune că prețul la care au fost evaluate anumite terenuri este exagerat: "1,51 metri pătrați costă 967.000 de lei noi. Adică în euro cât ar fi metrul pătrat? Ar fi vreo 20.000 de euro metru pătrat, dacă nu mai mult."
Noul viceprimar al Capitalei, Mircea Raicu, crede că hotărârea de astăzi a Consiliului va debloca situația exproprierilor de la Pasaj. Realitatea însă îl contrazice.

Pana la urma, bucurestenii trag ponoasele, cu toate certurile dintre politicieni....

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 18:38:33    Titlul subiectului: 106376

Si cum era de presupus Guvernul Boc acorda tot sprijinul PMBului pentru construirea Pasajului Basarab http://www.antena3.ro/stiri/romania/boc-guvernul-va-sprijini-primaria-in-cazul-pasajului-basarab_65195.html

Premierul Emil Boc a anunțat, joi, că Guvernul va sprijini Primăria pentru ca Pasajul Basarab să fie declarat de utilitate publică.

Problema va fi analizată joi în ședința Consiliului General al Capitalei și săptămâna viitoare în Guvern.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 22:24:33    Titlul subiectului: 106392

Istoria neromantata a Pasajului Basarab:
Ideea unirii inelului interior a Bucurestiului in zona Basarab dainuie de mult timp. Si acum faptele.
Istoria acestui pasaj incepe in acelasi timp cu istoria sos Titulescu, a Palatului Cotroceni, a Gradinii Botanice si a Pasajului Grant.
Ca sa inchei repede cu punctul I: Latimea Sos Titulescu la intersectia cu Grivitei a fost proiectata in asa fel incat sa poata fi construit pasajul Basarab in forma actuala.
Gradina Botanica pe vremea lui Ceausescu trebuia sa fie curte a Palatului Cotroceni, deci sos Cotroceni devenea amintire.
Pasajul Grand a avut 2 proiecte de executie, si anume in forma actuala cu 2 benzi pe sens sau o alta forma cu 3 benzi pe sens. Daca ar fi fost cu 3 benzi pe sens, nu se mai punea in discutie Pasajul Basarab. Concluzia: Avand in vedere desfiintarea sos Cotroceni, s-a ales varianta Pasaj Grant cu 2 benzi pe sens si inceperea constructiei Pasajului Basarab la data de 1 Ianuarie 1989. Drept urmare, in jurul datei de 1 Noiembrie 1988 Pasajul Basarab era gata construit si calculat dpdv al rezistentei (era gata pe foaia de hartie, urmand ca pe 1 Ianuarie 1989 sa se dea prima sapa-ma rog, pe 3 Ian, primele 2 zile fiind libere).
O precizare necesara: Pasajul trebuia sa inceapa pe sos Titulescu, sa traverseze Grivitei, liniile CFR, continua pe deasupra, traversa Orhideelor si apoi revenea pe pamant (dupa Orhideelor).
O ultima concluzie: Parte a Pasajului Basarab ce-l vedeti acum, incepand cu Titulescu, pilonii podului suspendat si supratraversarea sos. Orhideelor este proiectul pasajului care in 1 Noiembrie 1988 ERA GATA !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Feb 2009 22:22:52    Titlul subiectului: 106504

Daca Pasajul Basab era proiectat de mult de ce au inchis sos Grozavesti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Feb 2009 23:11:51    Titlul subiectului: 106512

sab a scris:
Daca Pasajul Basab era proiectat de mult de ce au inchis sos Grozavesti ?


Care e sos Grozavesti ? Aia de la M Grozavesti care duce sus la Cotroceni ? Daca e aia,au inchis-o pt ca La Cotroceni urma sa nu mai circule nimic din nici o directie.Iar Pasajul Basarab se oprea dupa Orhideelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 08:45:49    Titlul subiectului: 106525

Si atunci care mai era inelul interior pe care l-ar fi deservit pasajul ? S-ar fi mers numai pe la Apaca pe actualul Vasile Milea, apoi pe Bd Timisoara si de la Razoare pe Progresul (Trafic Greu), asa cum merg acum tramvaiele? Inteleg ca bd Vasile Milea a fost construit tocmai pentru a prelua traficul de pe sos Grozavesti, numai ca din pacate el se infunda in Dr Taberei...
Si vrei sa spui ca tot traficul din Militari (si implicit de pe A1) ar fi fost deviat in stanga sau in dreapta de la APACA ,daca in fata s-ar fi inchis complet sos Cotroceni?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Feb 2009 13:09:30    Titlul subiectului: 106542

sab a scris:
Si atunci care mai era inelul interior pe care l-ar fi deservit pasajul ?

Exact cum ai scris,asta ar fi fost inelul interior ! Oricum cine venea din Militari, la Apaca trebuia sa faca ori stanga ori dreapta.Bucurestiul era rupt in doua si la Dambovita.Podurile RUTIERE (de pietoni erau mai multe)de la Dambovita erau urmatoarele :
Stavilarul Ciurel(pe unde e 41 acum)
Grozavesti
B-dul care vine de la Academia Militara(nu stiu cum se numeste)
Piata Operei - aici era un pod ingust,de numai 2 benzi pe sens
Podul de la statia de metrou Izvor
Piata Unirii
Podul de la pasajul Marasesti
Podul Timpuri Noi
Podul de la Mihai Bravu
Mai incolo nu mai stiu exact
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 5 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community