Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 19:50:41    Titlul subiectului: 135435

Haideti sa vedem in fotografii evolutia lucrarilor din ultimele zile. Fotografiile au fost facute in dupa-amiaza zilei de 23 octombrie.

Primul set de 4 fotografii sunt facute in zona coborarii pe bd. Milea. Urmatoarele 4 fotografii sunt din zona coborarii pe sos. Grozavesti. Se pare ca se vor schimba in intregime sinele de tramvai si pe Milea.



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.24 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag011.jpg



Imag060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.96 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag060.jpg



Imag093.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.04 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag093.jpg



094.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.55 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

094.jpg



Imag096.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.11 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag096.jpg



Imag097.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.84 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag097.jpg



Imag099.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.26 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag099.jpg



Imag100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.4 kb
 Vizualizat:  de 9649 ori

Imag100.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 19:54:35    Titlul subiectului: 135436

Acum cateva imagini cu Podul Grozavesti. Scuzati calitatea pozelor pe alocuri.


Imag102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.81 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag102.jpg



Imag103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.08 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag103.jpg



Imag105.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.26 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag105.jpg



Imag108.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.07 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag108.jpg



Imag110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.76 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag110.jpg



Imag111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.49 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag111.jpg



Imag113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.38 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag113.jpg



Imag122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.55 kb
 Vizualizat:  de 9648 ori

Imag122.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 20:13:00    Titlul subiectului: 135437

Mergem mai departe, pe sos. Orhideelor. Aici, intre intersectia cu splaiul si pana la intersectia cu str. C. Ghercu, vechea sosea este organizata ca sens unic, cu doua benzi, dinspre bd. Regiei catre splai.

In dreptul strazii Ghercu este organizata si breteaua de coborare de pe viaduct catre bd. Regiei. De la aceasta bretea, in continuare pe traseul cunoscut al sos. Orhideelor, pana la intersectia cu cal. Giulesi, strada este organizata ca drum cu patru benzi, cate doua pe sens. Liniile de tramvai au fost, evident, scoase. Breteaua catre splai "coboara pe langa viaduct". Primele 5 fotografii sunt de pe acest sens.

Urmatoarele 2 fotografii infatiseaza sensul de mers ("noua sosea Orhideelor") dinspre splai catre Plevnei, precum si breteaua de urcare pe pod. Noua strada se contureaza paralel cu viaductul suprateran.



Imag116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.57 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag116.jpg



Imag117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.93 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag117.jpg



Imag118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.89 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag118.jpg



Imag120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.52 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag120.jpg



Imag121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.54 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag121.jpg



Imag125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.89 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag125.jpg



Imag126.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.06 kb
 Vizualizat:  de 9643 ori

Imag126.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 20:19:41    Titlul subiectului: 135439

Ne mutam atentia asupra intersectiei Orhideelor/Plevnei/Giulesti. Pe cal. Giulesti, pana dincolo de Bricostore se monteaza noile sine de tramvai.
Fotografiile 129 si 139: breteaua de acces/coborare de pe Plevna.
Fotografia 134: coborarea pe Giulesti.



Imag129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.06 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag129.jpg



Imag131.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.71 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag131.jpg



Imag132.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.01 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag132.jpg



Imag133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.96 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag133.jpg



Imag134.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.24 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag134.jpg



Imag135.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.38 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag135.jpg



Imag138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.18 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag138.jpg



Imag139.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.95 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag139.jpg



Imag140.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.85 kb
 Vizualizat:  de 9641 ori

Imag140.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 20:24:05    Titlul subiectului: 135440

Acum zona celor doi piloni ai podului hobanat. Fotografia 141 ilustreaza bucata din sos. Orhideelor, intre Plevna si Gara Basarab, inca in lucru.


Imag141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.38 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag141.jpg



Imag143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.59 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag143.jpg



Imag145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.46 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag145.jpg



Imag147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.03 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag147.jpg



Imag152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.13 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag152.jpg



Imag162.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.54 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag162.jpg



Imag157.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.09 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag157.jpg



Imag158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.24 kb
 Vizualizat:  de 9640 ori

Imag158.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 20:30:16    Titlul subiectului: 135441

Si, in final, zona de coborare pe sos. Titulescu. Fotografiile 163, 165 reprezinta coborarea pe Grivita. Fotografiile 167, 168 reprezinta urcarea de pe Grivita.


Imag163.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.67 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag163.jpg



Imag165.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  205.01 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag165.jpg



Imag166.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.58 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag166.jpg



Imag167.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.32 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag167.jpg



Imag168.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.34 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag168.jpg



Imag171.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.87 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag171.jpg



Imag173.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.52 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag173.jpg



Imag174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.8 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag174.jpg



Imag175.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.31 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag175.jpg



Imag177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.19 kb
 Vizualizat:  de 9636 ori

Imag177.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 16:32:19    Titlul subiectului: 135509

Iata ca specialistii vienezi nu agreeaza solutia aleasa de municipalitatea bucuresteana si ne atrag atentia ca alegem solutii deja depasite, in loc sa le alegem pe cele moderne si "la zi"...

Meditati la cele scrise in articol, eu le dau dreptate, puteti lua ca studiu de caz Podul Grant pe care blocajele sunt la ordinea zilei...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Atentie-Pasajul_Basarab_va_atrage_mai_mult_trafic_0_360564607.html

"Atenție, Pasajul Basarab va atrage mai mult trafic!

Miruna Olteanu

Marți 26 oct 2010

Pasajul Basarab va fi gata la sfârșitul acestui an.

EXCLUSIV Construirea masivă de poduri și parcări publice în interiorul orașului vor agrava în loc să rezolve problema traficului bucureștean, susțin specialiștii din Primăria Vienei. Atât măsurile actuale cât și cele de viitor pe care le aprobă municipalitatea bucureșteană sunt total opuse față de soluțiile cunoascătorilor din capitala austriacă.

Vestea că iarna aceasta Primăria Capitalei va inaugura Pasajul Basarab și că va da startul la lucrările la parcajele subterane a venit ca o gură de aer pentru șoferii bucureșteni. Speranța că aceste construcții vor duce la decongestionarea traficului este însă spulberată de specialiștii în transporturi din cadrul Primăriei Viena. Aceștia susțin că atât podurile, cât și locurile de parcare nu sunt decât magneți pentru mașini.

„Moda aceasta cu podurile era prin 1960 și era cât pe ce să urmăm și noi valul, dar, din fericire, am ales să milităm pentru renunțarea la mașinile personale și să încurajăm transportul public. Multe administrații, chiar și cea de la Praga, au optat pentru pasaje, iar acum realizează că nu au fost o soluție”, a spus inginerul Bernd Skoric, șeful departamentului Urbanism și Circulație din cadrul Primăriei Viena.

Încurajează folosirea transportului public

În ceea ce privește parcările, acestea sunt construite în Viena doar în apropierea imobilelor de locuit, nu în centrul capitalei, ca la noi. Ei au ales să limiteze accesul mașinilor în zona centrală prin taxe de acces și de parcare. Costurile sunt dezarmante pentru șoferii care vor să meargă și să-și parcheze mașina în această arie, astfel că sunt nevoiți să folosească mijloacele de transport în comun. Este adevărat, calitatea acestei alternative este incomparabilă cu oferta din București.

„Zebrele solare”, o găselniță dâmbovițeană

Eliminarea mașinilor din trafic este principala preocupare a funcționarilor de la departamentul Urbanism și Circulație din cadrul Primăriei Viena. Odată aplicat și Master Planul de Transport rezultatele au început să apară: numărul persoanelor rănite sau ucide în accidente de mașină pe drumurile capitalei austriece a scăzut de la 10.303, în anul 1983, la 6.603, în anul 2007. Securitatea pe arterele orașului cu cea mai ridicată calitate a vieții din lume vine și din coordonarea semaforizării.

Spre deosebire de Primăria București, care plătește din bani publici 5, 6 milioane de euro pentru achiziționarea unor zebre solare, ce clipocesc precum un brad de Crăciun atunci când apare un pieton, municipalitatea vieneză respinge orice fel de semoforizare excesivă. „Nici măcar intermitentul nu este recomandat, pentru că orice clipoceală a luminii deranjează șoferul. Mai bine se păstrează funcționalitatea normală a semaforului, controlându-se perioada de culoare în funcție de perioada zilei și de gardul de aglomerare a arterei”, a mai spus Bernd Skoric.

Blocaje la piciorul podului

Specialistul austriac a adăugat că sistemul lor se bazează pe un raționament simplu: orice construcție pentru fluidizarea traficului va atrage mașini, deci aglomerație și pericol. „Faptul că în București o astfel de construcție este în centrul orașului, iar infrastructura din vecinătate nu vine în completarea acesteia, având, de exemplu, tot atâtea benzi cât are și podul, va duce la blocaje la intrare și la ieșire”, a precizat Skoric. Pasajul Basarab va avea șase benzi, în timp ce arterele care acced la acesta au câte două benzi.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 18:59:16    Titlul subiectului: 135528

Partea interesanta e ca aceste observatii vin abia acum, cand proiectul e practic realizat, desi se lucreaza la el din 2006. Aparent, argumentele sunt logice, dar nu tin cont de anumite particularitati ale situatiei din capitala noastra. In primul rand, Pasajul Basarab (lucrare monumentala) nu e un pod oarecare, ci ultima veriga de legatura a inelului principal de circulatie care, odata inchis, se va descongestiona pe tot traiectul sau, nu doar in zona respectiva. Pe urma, locurile de parcare ce se construiesc acum acopera de-abia o mica parte din marele gol produs de lipsa garajelor subterane de la blocuri, situatie ce nu a aparut intamplator, ci are o cauza de natura politica, dar pe care nu o voi aborda aici. Ar mai fi de adaugat si faptul ca Viena are deja infrastructura gata realizata, iar ei ne dau sfaturi de pe pozitia satulului care nu-l intelege pe cel flamand.
Noi ne aflam intr-o cu totul alta etapa istorica in raport cu lumea capitalista dezvoltata, iar decalajul de 50 de ani (unii zic chiar 80) ne creaza un handicap moral imens, ce nu se rezolva asa, peste noapte. De asemenea, nu mi se pare oportun a amesteca in aceeasi dezbatere probleme ce tin de incompetenta sau coruptia administratiei (cum ar fi zebrele solare, pistele de biciclisti sau asfaltarile aberante) si a le trata pe toate “la pachet”, este un mod ingenios de a distrage atentia de la miezul problemei. Bucurestiul are nevoie de lucrari masive de infrastructura, de pasaje subterane (nu supraterane, care sunt mai ieftine, dar strica perspectiva urbanistica), de strapungeri de artere noi, inchiderea inelului median pe cele 3 portiuni intrerupte, poduri suplimentare peste Dambovita si largirea unor bulevarde, modernizarea liniilor de tramvai si a retelei de canalizare. Abia pe urma putem vorbi de reducerea numarului de masini din trafic.
Iar “atotcunoscatorii” din Viena ar trebui sa vina si sa locuiasca cu noi macar o luna-doua, ca sa vada ce inseamna lipsa elementelor de infrastructura pe care ei le au deja si le folosesc, blocajele din trafic, sirenele asurzitoare ale soferilor de ambulanta deveniti “teroristi autorizati”, lipsa politistilor din intersectii etc. Imi amintesc ca, imediat dupa revolutie, o tara vecina (si prietena) ne recomanda cordial sa demolam imediat Casa Poporului – simbol al comunismului – sau s-o acoperim cu pamant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 21:37:27    Titlul subiectului: 135536

Pasajul Basarab va avea doua benzi pe sens...
Despre ce vorbeste tovarasul asta austriac? Daca nu stie nici macar despre cate benzi/sens e vorba?

Domnul acesta 'vienezul' ne povesteste cum ar fi daca Bucurestii ar fi Viena, numai ca nu este...
Singurul studiu serios despre Bucurestii nostrii e cel facut de japonezii de la JICA, si ce au spus ei acolo asta trebuie sa facem pana la proba contrarie, restul e 'vorbe'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Aug/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 16:28:57    Titlul subiectului: 135807

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Pasajul_Basarab-la_prima_traversare_0_365363808.html

"Pasajul Basarab a fost traversat pentru prima dată de la un capăt la altul

Ana-Maria Niculae

Miercuri 3 nov 2010

Oprescu s-a arătat mulțumit de stadiul lucrărilor

Lucrările la pod înaintează de la o săptămână la alta și constructorii speră ca acesta să fie gata până în luna februarie. Însoțit de ziariști, primarul Sorin Oprescu a traversat pasajul, în această dimineață, de la un capăt la celălalt.

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a traversat Pasajul Basarab în această dimineață, pe jos, pentru prima dată de la începerea lucrărilor. Edill șef a inspectat stadiul lucrărilor și a ajuns la concluzia că acestea sunt aproape gata, iar în măsura în care vremea va va fi mai bună se va lucra la finisaje.
În prezent, pasajul este acoperit de o pasarelă din lemn, numai anumite porțiuni fiind din beton.

„În ianuarie, februarie ar putea fi gata și mi-ar plăcea ca la 1 martie să le fac cadou doamnelor circulația pe acest pasaj. Ar fi frumos. În proporție de 95%, stadiul fizic e finalizat“, a declarat Oprescu. De asemenea, în primele luni ale anului 2011 urmează să fie amenajată stația de tramvai supraterană și liftul care să transporte călătorii la aceasta.
În ceea ce privește circulația rutieră în zona pasajului, aceasta a fost redeschisă parțial la jumătatea lunii septembrie, cu excepția perimetrului Plevnei-Gara Basarab, unde va fi reluată la sfârșitul acestui an.
Pasajul Basarab va avea șase benzi, în timp ce arterele care acced la acesta au câte două benzi.

Cel mai lat și lung pasaj din Europa

Pasajul rutier denivelat face legătura între Bulevardul Nicolae Titulescu, Șoseaua Orhideelor, Podul Grozăvești, Bulevardul Vasile Milea și Șoseaua Orhideelor. Proiectul cuprinde două traversări majore deobstacole, a râului Dâmbovița peste podul existent și a căii ferate în zona Gării de Nord, având o lungime de 1.450 de metri.

De asemenea, în zona podului hobanat va fi amplasată stația de tramvai dotată cu scări fixe, lifturi și escalatoare care vor face legătura între peroanele stațiilor de tramvai, a stațiilor de metrou și nivelul solului.
Structura masivă din metal are 42 de metri de la o latură la alta, ceea ce îl face cel mai lat pod din Europa, potrivit municipalității. Se sprijină pe doi piloni de 80 de metri înălțime, au 3.000 de cabluri care susțin structura masivă din metal și au fost folosiți 76 de mii de metri cubi de betoane armate. Primarul mai spune că o călătorie cu mașina din Drumul Taberei până la Piața Victoriei va fi de aproximativ 20 de minute. Valoarea totală a contractului este de aproximativ 160 de milioane de euro.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Noi 2010 00:20:42    Titlul subiectului: 136001

Subscriu la ceea ce a zis tovarasu' austriac, deoarece Titulescu-Banu Manta sunt total nepregatite de a prelua traficul generat de pasajul 'cel mai lat si lung' din Europa. Ar trebui ca in momentul asta sa se apuce de lucru ca sa largeasca cu inca o banda pe sens macar sos. Titulescu, altfel Oprescu se va trezi in ceasul al treispelea ca are o investitie superba, dar aproape de nefolosit... La fel ca si la statia de epurare Glina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 22:37:31    Titlul subiectului: 136151

Iarta-ma, dar nu 'subscriu'...
De la strada Mexic la Leu sunt strazi cu doua benzi pe sens, exact ca si pasajul...
Ce trebuie sa faca Oprescu e sa elibereza banda 1 actualmente ocupata cu masini parcate si nimic mai mult.
Despre Glina putem 'delibera', dar pe alt 'topic'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 22:48:30    Titlul subiectului: 136153

Sau ca metoda alternativa am putea interzice traficul de masini in Bucuresti. Glumesc, desigur, dar masura asta este utopica in conditiile in care sunt nu stiu cate blocuri chiar pe marginea drumului, scoala, mega image, etc. O singura masina parcata pe banda intai da peste cap tot traficul. Solutia foarte simpla este sa se sacrifice spatiul verde dintre linia de tramvai si carosabil. Mediul ar fi mai castigat pana la urma daca facem calculul in tone de CO2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 23:18:03    Titlul subiectului: 136154

Dar nu e deloc 'utopic'...
'Scopul' primordial al PMB trebuie sa fie 'reducerea' traficului auto in oras 'prin orice metode acceptabile'...
Hai sa-ti povestesc 'o snoava':
in anii '90 am facut mai multe deplasari la Tel Aviv, pe vremea cand israelienii planuiau sa faca metrou in orasul asta (intre timp au abandonat ideea de frica unor posibile atentate teroriste care in metrou ar avea consecinte dintre cele mai 'nasoale').
Cu ocazia asta am 'vizitat' centrul lor de control al traficului (la ora aia noi nici nu visam la asa ceva) si l-am cunoscut pe 'seful' centrului, un oarecare domn Croitoru (ori Carciumaru), oltean get-beget, casatorit cu o evreica si 'repatriat' in Israel...(ca doar nu se povesteste degeaba ca legiunea romana care a ocupat Oltenia avea trupele recrutate din Palestina).
Dupa ce ne-am mirat noi si ne-am extaziat la tot ce era acolo (acum, fara gluma, erau perfect organizati), l-am intrebat de-a dreptul pe omul nostru, 'dar bine si care e rolul vostru aici?'.
La care raspunsul a venit foarte franc si direct:
rolul nostru e ca atunci cand incep ambuteiajele sa punem cat mai multe stopuri pe rosu, doar, doar se vor invata minte sa-si mai lase naibi masinile personale acasa si sa foloseasca transportul in comun.
Scurt si cuprinzator!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 23:32:48    Titlul subiectului: 136156

Asta-i ca in gluma ala:

"Bine ati venit in Romania. Va rugam sa va dati ceasul cu 50 de ani in urma"

Vorbeam la un moment dat de blocaje prin zona Baneasa. Eu trec des pe deasupra pasajului la orele diminetii si cu ocazia asta am prilejul sa admir frumosul ambuteiaj pe directia piata scanteii care se intinde pana IN pasaj.
Mai vorbim la anul despre Titulescu dupa ce se da in folosinta dracovenia. Sunt 99.99% sigur ca va fi necesara largirea carosabilului, de data asta facuta sub traficul deloc de neglijat preconizat. Evident, pe nervii si timpul nostru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 23:53:15    Titlul subiectului: 136158

E exact pe dos, eu ti-am descris viitorul nu trecutul...folosind 'o snoava'...
La etapa actuala ne straduim sa 'facem loc' masinilor, va veni foarte curand vremea cand vom ingusta strazile ca sa facem loc doar pietonilor si biciclistilor si vom pune 'intentionat' toate stopurile pe rosu asa cum ne povestea oltenasul nostru din 'snoava'...
Special ca sa te faca sa cedezi nervos si sa te determine sa iei transportul in comun pentru deplasarea prin oras.
Toate cele bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 10:05:19    Titlul subiectului: 136165

De obicei, in Bucuresti cand e un blocaj, nu misca nimic fie ca e autobuz, tramvai sau troleibuz. Toate sunt blocate in trafic laolalata cu marea de masini mici.

De altfel, cand s-a incurajat in Romania transportul in comun?: Doar in cateva cazuri gen linia de tramvai 41. In rest ma uit in ce investeste guvernul: drumuri si autostrazi. Si in ce nu investeste: cai ferate. Atunci, ce fel de tip de transport se dezvolta si in detrimentul cui?

Cu privire la viitor si Ceausescu zicea: 'am ajuns pe culmilii socializmului, iar in departare se vad piscurilii minunate ale comunizmului.' Aplauze puternice, prelungite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 19:51:35    Titlul subiectului: 136183

Stai sa vezi draga colega cand o'ncepe tov Boc sa ne spuna ca am ajuns 'pe culmili captalizmului multilateral dezvoltat' cum o sa fie!!!
Si ce 'incurajari' furibunde au fost la constructia liniei 41 nici nu vreau sa-mi mai amintesc...'tramvaiul ucigas' de silentios, si miile de bombaneli gen 'cum adica sa mearga tramvaiul mai repede ca mine care am cel mai tare 4x14 din parcare', sa nu mai pot eu 'la muschii mei' sa traversez soseaua ca sa-mi iau tigari de vis-a-vis, ca io asa sunt obisnuit de cand duceam vaca la pascut sa traversez pe unde-mi place mie, sau 'pen-ce nu pot sa-mi mai intorc eu gipanul peste amaratele alea de sine, ca doar am si carnet de tractorist'???
Halal asa 'incurajari'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 16:35:51    Titlul subiectului: 136405

Astazi am trecut pe sub podul Grozavesti, pe care se turna asfaltul. Si parca si noile "garduri" (metalice, albe) erau deja montate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 19:18:43    Titlul subiectului: 137316

Profitand de o frumoasa zi de 9 decembrie, am iesit putin pe santierul pasajului, sa vad cat au mai avansat lucrarile. Primul set de fotografii este in zona Grozavesti. Se poate observa ca au fost montate catenarele si au fost intinse si sarmele de tensiune pentru tramvaie. Deasemenea, s-a inceput si varuirea pilonilor si viaductelor. Se finalizeaza asfaltarea.


Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.73 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.83 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.58 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag003.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.7 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.8 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag006.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.76 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.78 kb
 Vizualizat:  de 9514 ori

Imag010.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 19:22:03    Titlul subiectului: 137317

Mergem in zona Plevnei/Giulesti. Sub pasaj, in spatele hotelului, se va amenaja o parcare. S-au montat liniile de tramvai si macazele de legatura Orhideelor-Giulesti-Orhideelor (traseu nou), precum si reteaua de contact.


Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.62 kb
 Vizualizat:  de 9513 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.61 kb
 Vizualizat:  de 9513 ori

Imag012.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.19 kb
 Vizualizat:  de 9513 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.79 kb
 Vizualizat:  de 9513 ori

Imag014.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 19:25:08    Titlul subiectului: 137318

Ajungem in cea mai spectaculoasa portiune a pasajului: podul hobanat. Las pozele sa vorbeasca...


Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  312.18 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag016.jpg



Imag017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  336.72 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag017.jpg



Imag018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag018.jpg



Imag019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  353.53 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag019.jpg



Imag021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.29 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag021.jpg



Imag022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.9 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag022.jpg



Imag024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.28 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag024.jpg



Imag025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.91 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag025.jpg



Imag027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  376.37 kb
 Vizualizat:  de 9512 ori

Imag027.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 19:27:15    Titlul subiectului: 137319

Ultima parte: zona Titulescu. Aici continua asfaltarea si montarea liniilor de tramvai...


Imag028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.09 kb
 Vizualizat:  de 9510 ori

Imag028.jpg



Imag029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.59 kb
 Vizualizat:  de 9510 ori

Imag029.jpg



Imag030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.6 kb
 Vizualizat:  de 9510 ori

Imag030.jpg



Imag032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.78 kb
 Vizualizat:  de 9510 ori

Imag032.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Aug/2020
Mesaje: 1753
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 20 Dec 2010 10:06:57    Titlul subiectului: 137692

Auzita la radio: De maine, marti 21 decembrie, se reia circulatia tramvaiului 11 intre Romprim si 16 Februarie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Dec 2010 20:41:02    Titlul subiectului: 137709

A aparut anuntul si pe site-ul RATB-ului http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=482
Citat:
Incepand cu data de 21.12.2010, RATB va infiinta linia 11 intre ROMPRIM si CARTIERUL GIULESTI

Ca urmare a finalizarii lucrarilor la linia de tramvai din zona Pasajului Basarab (portiunea cuprinsa intre Bulevardul Vasile Milea si Calea Giulesti), incepand cu data de 21 decembrie 2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va relua circulatia tramvaielor de pe linia 11 pana in Cartierul Giulesti.

Tramvaiele vor circula de la terminalul Romprim, pe Sos. Oltenitiei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului, B-dul Timisoara, B-dul Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Pasajul Basarab (la sol), Calea Giulesti pana la terminalul Cartier 16 Februarie.

De la aceeasi data, linia naveta de autobuze 644, care functioneaza intre Cartier 16 Februarie si terminalul Fluviului, se desfiinteaza.

Ma intreb cate ture vor fi pe traseul lui 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 12 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community