Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 10:48:14    Titlul subiectului: 140895

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Sistemul_de_scurgere-prima_hiba_a_Pasajului_Basarab_0_439756610.html

"Sistemul de scurgere, prima hibă a Pasajului Basarab

Dorin Irimia

Marți 8 mar 2011

Scurgerea de pe podul Basarab se face rudimentar, prin niște țevi, direct în capul pietonilor.

Apele pluviale de pe pod se scurg prin niște țevi de jumătate de metru direct în capul oamenilor care trec pe sub pod. Reprezentanții Primăriei Capitalei spun că știu de această problemă care provine încă din faza de proiect a pasajului și că s-au apucat deja să o remedieze.

Nici nu s-a inaugurat Pasajul Basarab, că au și apărut primele probleme. Apa care se strânge pe pod se scurge prin niște țevi de aproximativ jumătate de metru, fixate pe marginea pasajului, direct pe pietoni și pe mașinile din trafic.

Oamenii care trec zilnic prin această zonă se plâng de faptul că unele dintre aceste scurgeri sunt situate chiar deasupra intersecțiilor sau în dreptul trecerilor de pietoni. „Apa care se strânge pe pod, așa mizerabilă și plină de tot felul de gunoaie, ajunge prin acele țevi scurte direct pe pamânt formând adevarate cratere, împroșcând totul în jur pe o rază de câțiva metri sau pe carosabil. În unele locuri apa cade de-a dreptul pe autovehiculele care trec sau staționează la semafor sub pod“, a explicat, într-o sesizare postată online, Laurențiu Napotean, unul dintre bucureștenii care trec des prin zonă.

Carosabilul, făcut țăndări

Reprezentanții Primăriei Generale spun că știu despre această problemă și că lucrează deja la remedierea ei. „Am discutat despre acest aspect într-una din ședințele de acum două săptămâni. Inițial, așa au fost proiectate scurgerile, dar vom face câteva modificări. În zonele în care apa ajunge pe carosabil sau pe pietoni, vom amenaja scurgeri care să ajungă pâna la canalizare, dar nu vom face asta pentru toate, pentru că presupune o investiție suplimentară“, a declarat Ion Dedu, directorul executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației, din cadrul Primăria Municipiului București.

El a adăugat că investiția suplimentară constă în faptul că din țevile de scurgere mai lungi trebuie să beneficieze de încălzire pe timpul iernii ca să nu înghețe, iar un astfel de sistem este destul de costisitor.

Inaugurarea, la sfârșitul lunii

„Mașinile ar trebui să înceapă să circule pe pod de la sfârșitul acestei luni, dacă timpul va ține cu noi. Circulația tramvaielor va fi posibilă mai târziu, însă“, a mai zis Dedu.

Edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, anunța și el la sfârșitul lunii februarie că lucrările la Pasajul Basarab vor fi finalizate până la sfârșitul acestei luni, în prezent lucrările fiind finalizate în proporție de aproximatv 98%.

Potrivit machetei inițiale din 2006, podul pleacă din Bulevardul Titulescu, traversează Calea Griviței, liniile de cale ferată, Bulevardul Dinicu Golescu, Șoseaua Orhideelor, intersecția Plevnei-Orhideelor-Giulești, ajunge la Podul Grozăvești și revine la sol pe Șoseaua Grozăvești."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 12:19:55    Titlul subiectului: 140902

Sistemul de scurgere a fost proiectat inca din faza initiala, este proiectat corespunzator numai ca inca nu a fost montat in totalitate. La sfarsit nu va mai curge nici o apa pe nici un cap de pieton. Cat priveste incalzirea burlanelor, am mai auzit una buna, nu inteleg la ce se refera. Cand temperatura e sub cea de inghet nu avem parte de apa iar cand este peste cea de inghet apa devine lichida, indiferent unde se afla - in burlan sau in afara lui. Parca nici o casa dotata cu burlan nu are sistem de incalzire a burlanului.
Comentariul pe care l-am facut reprezinta parerea mea personala si nicidecum o observatie critica la articolul de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 13:27:20    Titlul subiectului: 140904

Nu e chiar asa, sa nu uitam ca apa, in realitate, nu trece brusc din starea solida (gheata) in stare lichida (apa), ci exista o plaja intrega de temperaturi, de cateva grade bune, in care apa are o stare de "tranzitie", se gaseste in ambele stari de agregare.

Astfel ca la temperaturi in jurul valorii de 0 grade te poti trezi ca scurgerile sunt inghetate, obturate complet, in timp ce pe pod, unde bate si soarele, zapada si gheata sa se topeasca, mai ales daca se da cu solutia acea ce clorura de calciu si se poate ajunge la "inundarea" partii carosabile.

De aceea e esential ca acele scurgeri sa fie permanent desfundate.

Comparatia cu casa nu este neaparat corecta pentru ca o casa e locuita de cativa oameni, pe cand pasajul este utilizat de zeci si sute de mii de persoane care vor fi afectate...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 16:45:52    Titlul subiectului: 140923

Da, ai dreptate, altceva am vrut eu sa scot in evidenta, la un asemenea proiect este imposibil sa le fi scapat din vedere apa de ploaie / zapada, eu spun sa avem putina rabdare sa vedem care este solutia finala. Mai ales ca noi nici nu o stim defapt.
Cat priveste reportajele, a se vedea si reportajul citat de colegul nostru adrian rosca la sectiunea metrou ( nr : 140921 ) il puteti "savura" la aceasta adresa. Eu ma abtin de la comentariu, dar nu suna putin a SF ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 19:50:13    Titlul subiectului: 141080

Cateva fotografii proaspete de pe santierul pasajului. Prima fotografie este din intersectia de la Plevnei. A fost refacut aproape total si sensul spre Plevna al soselei Orhideelor. Se lucreaza deasemenea la acoperirea refugiilor din statiile de tramvai. La Gara Basarab (celelalte fotografii) se lucreaza la montarea sinelor de tramvai din curba Orhideelor-Golescu, iar in bucla de intoarcere se pregateste terasamentul si se aseaza covoarele de cauciuc pentru antifonare.


Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.37 kb
 Vizualizat:  de 15164 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.17 kb
 Vizualizat:  de 15164 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.1 kb
 Vizualizat:  de 15164 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.04 kb
 Vizualizat:  de 15164 ori

Imag006.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 13 Mar 2011 19:58:57    Titlul subiectului: 141081

Ne mutam atentia asupra podului hobanat. S-au montat toate placile prefabricate din beton si se toarna in continuare stratul liant de beton peste acestea. Podul pare gata in proportie de 95%. Trebuie finalizate turnarea betonului, turnarea asfaltului si montata liniei de tramvai (cale de rulare si reteaua fir contact).


Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.33 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.24 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.5 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

Imag012.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.72 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

Imag014.jpg



Imag015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.57 kb
 Vizualizat:  de 15162 ori

Imag015.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2011 22:41:34    Titlul subiectului: 141115

Cam asa arata Podul Grozavesti noaptea...


14032011039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.28 kb
 Vizualizat:  de 15076 ori

14032011039.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 11:46:19    Titlul subiectului: 141214

Cateva aspecte din zona Caii Grivitei.

In poza 4 vedeti cum sunt manvrate prefabricate de beton armat pe deasupra zonelor pietonale provizorii...



P1360314.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.39 kb
 Vizualizat:  de 15070 ori

P1360314.jpg



P1360318.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.73 kb
 Vizualizat:  de 15070 ori

P1360318.jpg



P1360320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.22 kb
 Vizualizat:  de 15070 ori

P1360320.jpg



P1360321.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.52 kb
 Vizualizat:  de 15070 ori

P1360321.jpg



P1360322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.98 kb
 Vizualizat:  de 15070 ori

P1360322.jpg



P1360373.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.14 kb
 Vizualizat:  de 15065 ori

P1360373.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 20:03:03    Titlul subiectului: 141748

Cateva imagini proaspete, din intersectia Plevnei/Giulesti/Orhideelor. S-a refacut si sensul soselei Orhideelor de la Gara Basarab spre Plevna, s-au montat stalpii de iluminat stradal, s-au facut si acoperit peroanele statiilor de tramvai de sub pasaj.


Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.98 kb
 Vizualizat:  de 14752 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.1 kb
 Vizualizat:  de 14752 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.18 kb
 Vizualizat:  de 14752 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.48 kb
 Vizualizat:  de 14752 ori

Imag004.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 20:53:31    Titlul subiectului: 141754

Ne mutam in zona Garii Basarab. Se lucreaza inca la bucla fostului 12, se aseaza sinele si se sudeaza, se reface carosabilul partii terminale a bulevardului Dinicu Golescu, s-au montat stalpii pentru reteaua de contact a tramvaiului.

Primele doua fotografii sunt facute capatului sos. Orhideelor dinspre Gara Basarab si sunt facute din parcarea/accesul in parcarea IDM-ului. Dupa ce am facut pozele, m-am intors sa plec, sa-mi continui drumul, si m-am trezit deodata cu un paznic in fata mea. Aveam castile cu muzica in urechi si nu l-am simtit cand a venit in spate... Dau o casca jos din ureche si-l intreb ce s-a intamplat... "De ce faceti poze?", "Fac poze la strada si la pasaj... E vreo problema?", "Da, este o problema, sunteti pe domeniu privat..." Shocked , "Adica sunt pe domeniu privat?! De cand pasajul este domeniu privat?! E domeniu public si fac poze cand vreau, cat vreau si unde vreau..." Si dau sa plec... "Stati, stati asa unde plecati, ca tre' sa stam de vorba...", "Adica, imi luati datele sau ce?" Laughing "Da, va iau datele..." si bosorogul scoate telefonul din buzunar si suna pe un numit Sintea (!... Laughing ) sa vina degraba... Deobicei, in situatiile in care sunt abordat de vreo gorila de genul, ii dau o scatoarfa doua dupa ceafa si o iau la sanatoasa, oricum nu ma ajunge din cauza burtoacei (accesoriu obligatoriu la paza), dar am ramas pe loc de chestie, ca sa vad deznodamantul circului... Laughing Vine numitul Sintea cu o gorila dupa el, este pus la curent cu "problema" si incepe "interogatoriul"... "De ce faceati poze?", "Fac poze la pasaj de cand s-a dat prima sapa si pana in ziua de azi si fac poze pentru mine, pentru colectia mea personala... Vreti sa-mi spuneti si mie care este problema si de ce sunt tinut pe loc? Ma cam grabesc...". Domnu Sintea se inmoaie... "Pai problema este ca sunteti pe domeniul privat al IDM si nu aveti voie sa faceti poze..." Shocked Shocked . Ma prinsesem intr-un final ce voiau primatele de la mine... Cica eram pe domeniu privat si nu aveam voie sa fac poze din el catre spatiul public al soselei Orhideelor Shocked Laughing . Primesc explicatia de la paznic ca trebuia sa cobor pe strada (adica sa mai merg vreo doi metri in plus...) si sa fac poze, nu sa fac poze subtile din parcarea IDM-ului (sublinierea imi apartine). Nea' Sintea imi cere sa-i arat pozele sa vada ce am pozat... Ii arat pozele (doua la numar, facute din acel loc) in care nu apare niciunde emblema maghernitei IDM, nici cladirea cu totul, decat un colt de cladire... Concluzioneaza "nu se vede dom'le cladirea..." si ma lasa sa plec... "Stiti, nu aveti voie sa faceti poze din parcare la cladirea IDM, e loc privat... Daca erati in afara domeniului privat, puteati face poze liber, dar nu aici...", "Pai daca am o camera de 21 MP si ma urc pe blocurile de pe Grivita sau de pe Golescu, pot face poze la IDM de zici ca sunt in parcare... Cum dovediti ca am fost in parcare, desi eu n-am fost?...", "Pai... stiti... de la blocuri nu ne priveste... e domeniu public..." si nu mai stiu ce mormaie... deja erau SF-uri pentru nea' Sintea si gorilele lui camerele si megapixelii... Laughing . Va sa zica, daca eram "peste gard" in autogara Aventinului, deci la 5 metri de maghernita IDM, puteam face poze lejer la ea... Buna treaba... Laughing . Ce face plictiseala din om...



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.29 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  275.23 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag006.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  303.66 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.1 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.6 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  345.9 kb
 Vizualizat:  de 16448 ori

Imag010.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Sâm 26 Mar 2011 21:18:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 20:58:38    Titlul subiectului: 141755

Ultima parte a fotografiilor sunt facute in zona Grivita/Titulescu. Bretelele de acces/coborare sunt finalizate (placi de beton plus suprabetonare) si se monteaza parapetii. Se monteaza sinele de tramvai in continuare pe podul hobanat.


Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.79 kb
 Vizualizat:  de 16445 ori

Imag012.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.67 kb
 Vizualizat:  de 16445 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.26 kb
 Vizualizat:  de 16445 ori

Imag014.jpg



Imag015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.86 kb
 Vizualizat:  de 16445 ori

Imag015.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 11:02:17    Titlul subiectului: 141966

La misto... ce pramatii politice misuna in RRomania asta...:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_De_ce_e_amanata_a_opta_inaugurare_la_Basarab_0_452355357.html

"De ce e amânată a opta inaugurare la Basarab

Emilia Sava, Elena Irimia

Luni 28 mar 2011

București

Muncitorii spun că mai au de lucru până la 15 aprilie cel mai devreme. Foto: Lucian Muntean

Inaugurarea Pasajului Basarab, anunțată de primarul Oprescu pentru sfârșitul acestei luni, este amânată pentru simplul fapt că nu s-au terminat lucrările. Edilul-șef a justificat însă amânarea prin necesitatea de a monta senzori de cutremur pe noul pod.

Zeci de muncitori și utilaje forfoteau ieri-dimineață, pe șantierul de la Basarab. „După ce terminăm de tencuit, pereții trebuie vopsiți. Mai avem de lucru până cel puțin la 15 aprilie“, au declarat câțiva angajați care lucrau la pod. În replică la urarea „Spor la treabă!”, oamenii ne-au spus „Nu ne dorim spor la treabă că mai avem o grămadă!“.

În prezent, încă mai asfaltează, iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviței cu pasajul, nu există puntea de legătură. De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porțiunea dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu.

Podul rezistă la un cutremur de 7,5 grade Richter

În timpul vizitei din weekend de la Pasajul Basarab, edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat că deschiderea circulației se amână. Motivele: teste de rezistență și, mai nou, senzori seismici. Asta, în condițiile în care tot el susținea recent că specialiștii i-au dat asigurări că noul pod rezistă la un cutremur de 7,5 grade pe scara Richter.

„Senzorii seisimici sunt o găselniță a consilierilor primarului general pentru a acoperi o declarație superficială a edilului-șef, anume inaugurarea pasajului la sfârșitul acestei luni“, este de părere Mircea Raicu, viceprimarul Capitalei.

Oprescu nu se mai grăbește

„Nu mă grăbesc să tai o panglică inaugurală până când nu sunt sigur că se poate circula în maximă siguranță“, a spus primarul general al Capitalei., Sorin Oprescu.

El a explicat că, săptămâna trecut, proiectantul Pasajului Basarab a trimis o adresă în care îi cerea constructorului datele privind testele finale pentru rezistența podului. La rândul său, directorul de proiect, Francisco Torres Guilabert a declarat că „podul este gata“.

El nu a putut însă să spună exact când va fi deschis traficului rutier. „Așteptăm un răspuns de la proiectant care calculează dacă poate fi permisă circulația tramvaielor în zona podului Hobanat“, a declarat Francisco Torres Guilabert. El a adăugat că, cel mai probabil, va avea un răspuns până la sfârșitul acestei săptămâni.

„Nu vor fi instalați senzori, ci un panou”

Directorul Institutului de Fizică a Pamântului, Gheorghe Mărmureanu, spune că Primăria Capitalei (PMB), împreună cu instituția pe care o reprezintă intenționează să instaleze la capetele Pasajului Basarab panouri de informare. „Panourile vor avea dimensiuni mari, doi metri lățime și trei lungime, și vor fi luminoase. Pe aceste ecrane va apărea, înainte de cutremur, o avertizare scrisă pentru șoferi”, ne-a spus Gheorghe Mărmureanu.

Specialistul a adăugat că informațiile apărute până acum se vor instala senzori de cutremur pe pasaj sunt false. „Nu se vor instala senzori, senzorii există deja la Vrancea, acolo unde au loc mișcări tectonice și de unde vin cutremurele. Informația va veni direct de la acești senzori cu 40 de secunde înainte de cutremur și, prin intermediul unei tehnologii mai complicate, va fi trasformată imediat în mesajul ce va apărea pe aceste panouri. Investiția în panouri este minimă, nu vor costa mai mult de două mii de lei”, ne-a mai spus Mărmureanu.

Promisiuni sezoniere

• Lucrările la Pasajul Basarab au început în 2006 și trebuiau finalizate în 2009, conform proiectului. Lucrările au fost însă întârziate din cauza unor litigii cu proprietarii unor terenuri din zona unde se construia podul.

• Termenul de finalizare a fost mutat în septembrie 2010, dar nu a fost așa, motivele fiind aceleași, litigiile cu proprietarii.

• În toamna lui 2010, edilul-șef anunța din nou că lucrările vor fi încheiate și că pasajul va fi gata în luna decembrie 2010.

• Și acest termen a fost amânat pentru luna iulie 2010, dar nici atunci nu s-a respectat termenul.

• În 20 decembrie 2010 Oprescu a promis că "din ianuarie 2011 se poate merge pe pasaj", dată care de asemenea nu s-a respectat.

• La sfârșitul lunii februarie 2011, primarul iar declara că la finalul lunii martie pasajul va fi deschis circulației rutiere, precizand însă că lucrările la linia de tramvai vor mai dura.

• Acum, la finalul lunii martie, este a opta oară când se amână termenul pentru data de 15 aprilie.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 14:37:29    Titlul subiectului: 141974

Citat:
(...)iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviței cu pasajul, nu există puntea de legătură.

Shocked Shocked Ce naiba au vrut sa zica cu asta?! Cele doua bretele despre care se vorbeste in articol, accesul si coborarea de pe si pe Grivita, sunt construite in intregime, cu tot cu parapetii de siguranta. Cred ca deja au turnat si asfaltul...

Citat:
De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porțiunea dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu.

Alte povesti... Liniile de tramvai sunt montate pe toata coborarea de pe Titulescu, pana aproape de imbinarea cu podul hobanat... Ba chiar au turnat asfalt si au pus borduri intre calea de rulare si carosabil. Nici vorba de "abia se monteaza"...

Insa mai interesant si fascinant o sa fie ce-au sa faca dupa ce refac total calea de rulare si bucla tramvaiului de sub pod, de la Gara Basarab, si constata ca n-au unde duce tramvaiele pe Dinicu Golescu, ca linia de pe Buzesti/Berzei nu e gata si nici nu cred ca o sa fie in urmatorii 2 ani... Au sa mai zaca infundate cu praf si noroi ceva vreme sinele alea, pana ajung baietii la concluzia ca s-au deteriorat si trebuie schimbate... Iar santier... Tramvaie zero... Cata sincronizare...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 22:19:22    Titlul subiectului: 142451

Cateva fotografii din zona Plevna/Giulesti/Orhideelor. S-au terminat asfaltarile si astazi se lucra la marcajele rutiere. S-au montat deasemenea indicatoarele rutiere si semafoarele. Azi noapte, in jurul orelor 22-23, se curata spatiul intre asfalt si sina/contrasina si se turna mastic la liniile de tramvai din zona intersectiei, astazi continuandu-se izolarea cu mastic la liniile catre Basarab.


Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316.81 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.97 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.43 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.47 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.47 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.43 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

Imag006.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 22:36:47    Titlul subiectului: 142452

La Gara Basarab lucrarile sunt gata in proportie de 99%, la nivelul solului, in bucla de intoarcere. S-a asfaltat, s-au montat semafoarele, indicatoarele rutiere, stalpii de iluminat public si pentru reteaua fir contact a tramvaiului, s-a estetizat intersectia cu pomi proaspat plantati si braduti. Mai trebuie montata reteaua fir contact si facute marcajele rutiere si... e cam gata. Pe podul hobanat insa lucrarile sunt departe de a fi finalizate. In fotografia Img013 am surprins lucrarile in curs pentru realizarea legaturii intre statia de tramvai de pe pasaj si pasajul subteran pietonal de la metrou, aflat momentan in stadiu de groapa...


Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.2 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag007.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  346.51 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.16 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  332.38 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag011.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.53 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.16 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag014.jpg



Imag015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.71 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag015.jpg



Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  305.12 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag016.jpg



Imag017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  333.03 kb
 Vizualizat:  de 15888 ori

Imag017.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 22:40:34    Titlul subiectului: 142453

Ultimele poze sunt facute pe Grivita, in al doilea punct de interconectare intre statia de tramvai de pe pod cu statia de metrou Basarab.


Imag020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.53 kb
 Vizualizat:  de 15887 ori

Imag020.jpg



Imag021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.17 kb
 Vizualizat:  de 15887 ori

Imag021.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 11 Apr 2011 09:06:39    Titlul subiectului: 142469

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Pasajul_Basarab-deschis_pe_bucati_0_460154218.html

"Pasajul Basarab, deschis pe bucăți

10 aprilie 2011

Autor: Maria Apostol

București:Muncitorii lucrau ieri la amenajarea terminalului din zona Gării Basarab.

După ce luni întregi construcția pasajului-mamut le-a impus șoferilor bucureșteni restricții peste restricții, de astăzi se deschide circulația pe sub pod. Aceasta ar fi o primă „inaugurare“ a celei mai mari lucrări de infrastructură din Capitală, pasajul propriu-zis urmând să fie dat în folosință, potrivit promisiunilor primarului Sorin Oprescu, peste aproximativ șase săptămâni.

Ajuns în al cincilea an de construcție, Pasajul Basarab „se pregătea“ ieri pentru prima inaugurare: deschiderea circulației pe sub pod pe Șoseaua Orhideeelor, între Calea Plevnei și Bulevardul Dinicu Golescu, și pe Bulevardul Dinicu Golescu, între Șoseaua Orhideelor și strada Fluviului.
Muncitorii lucrau la ultimele retușuri la rondul din fața Gării Basarab ce unește rutele mijloacelor de transport în comun, botezat de ingineri „terminal multimodal“.

Deocamdată, doar liniile RATB 105, 178 și 63 vor circula pe-aici, liniile de tramvai urmând să fie date în folosință înainte de Paște. Același „terminal“ include, pe lângă zona destinată mijloacelor de transport în comun, și un spațiu special amenajat pentru taxiuri ce va fi ocupat începând chiar de astăzi.

„Să terminăm cu șina de sus și cu toate alea și o să circule și tramvaiele. Când o să vedem tramvaiele pe aici, atunci e clar că s-a dat drumul la pod“, a declarat primarul Capitalei, Sorin Oprescu, evitând să dea un termen precis legat de finalizarea generală a lucrărilor de la pod.

Foto: Lucian Muntean

Probleme cu parcările

Edilul a solicitat directorului Administrației Lacuri Parcuri și Agrement București (ALPAB) să amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona Gării Basarab, un mic parc. Muncitorii s-au conformat, astfel încât, ieri aceștia sădeau iarbă pe toate porțiunile de pământ de sub pod.
Chiar dacă s-a terminat calvarul lucrărilor, zgomotul utilajelor și nebunia restricțiilor, locuitorii Șoselei Nicolae Titulescu au în continuare bătăi de cap, de data asta din cauza locurilor de parcare.

„Au făcut spații verzi, iar acum îmi las mașina în stradă, pentru că n-am unde s-o parchez. Am luat două amenzi pentru asta! De ce n-au făcut o parcare subterană dacă se plâng de spațiu?“, a spus revoltat Barbu Florea, un șofer bucureștean din zonă."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2011 09:45:42    Titlul subiectului: 143081

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-consiliul_general_al_municipiului_bucuresti-adevarul_de_seara-sedinta_0_471552886.html

"Consilierii bucureșteni au decis: trotuare rulante și lifturi la Basarab

29 aprilie 2011
Autor: Olivia Tulbure

Pasajul Basarab

Consilierii municipali au decis în cadrul unei ședințe a Consiliului General al Municipiului București să aprobe protocolul de cooperare între Municipiul București și CFR privind realizarea în comun a lucrărilor la Stația Intermodală din zona Gării Basarab.

Acordul de cooperare în care vor fi prevăzute obligațiile și drepturile fiecăreia dintre părți va fi semnat de către primarul Sorin Oprescu și de către reprezentanții Companiei Naționale de Căi Ferate Române.

Practic, lucrările vor fi finanțate din bugetul Municipiului București iar CFR se angajează să pună la dispoziție planurile de arhitectură și planurile instalațiilor electrice și mecanice pe care le deține, dar și terenul necesar lucrărilor. Acestea erau prevăzute în proiectul inițial de construcție a a Pasajului Basarab și vor duce la finalizarea celui mai mare proiect de infrastructură din Capitală. Planul construcției prevede ca în zona pasajului Basarab să fie consruite o stație de tramvai pe Podul Hobanat, să fie instalate copertine dar și lifturi de acces, scări rulante sau trotuare rulante spre Gara de Nord.

[ . . . . . ]"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 13:52:46    Titlul subiectului: 143216

Sub pasajul Basarab in dupa-amiaza zilei de 2011-04-23:

Pe youtube in HD: http://www.youtube.com/watch?v=b3IAIBhbd0Y
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:15:14    Titlul subiectului: 143218

Haideti sa mai vedem in imagini starea lucrarilor la pasaj. Primele fotografii sunt facute in zona terminalului de la Gara Basarab, gata si "dat in folosinta". Imaginile sunt realizate pe 30 aprilie.


Imag028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.09 kb
 Vizualizat:  de 15302 ori

Imag028.jpg



Imag031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.86 kb
 Vizualizat:  de 15302 ori

Imag031.jpg



Imag032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.98 kb
 Vizualizat:  de 15302 ori

Imag032.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:19:03    Titlul subiectului: 143219

In imaginile urmatoare am incercat sa surprind lucrarile ce se desfasoara la statia de tramvai de pe pasaj. Primele doua fotografii sunt facute in data de 29 aprilie, iar cea de-a treia fotografie este facuta pe 30 aprilie. Se lucreaza la montarea scheletului de otel al statiei.


Imag024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.37 kb
 Vizualizat:  de 15301 ori

Imag024.jpg



Imag026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.45 kb
 Vizualizat:  de 15301 ori

Imag026.jpg



Imag033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.04 kb
 Vizualizat:  de 15301 ori

Imag033.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 02 Mai 2011 14:22:53    Titlul subiectului: 143220

Ultima vizita o facem la partea terminala a pasajului, catre Titulescu. Se lucreaza in continuare la puturile lifturilor care fac corespondenta intre statia de tramvai de pe pod si statia de metrou Basarab, pe partea cu Grivita.

Pe coborarea de pe Titulescu se lucreaza la montarea panourilor de antifonare.

Poze realizate pe 30 aprilie.



Imag034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.54 kb
 Vizualizat:  de 15300 ori

Imag034.jpg



Imag035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.23 kb
 Vizualizat:  de 15300 ori

Imag035.jpg



Imag036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.04 kb
 Vizualizat:  de 15300 ori

Imag036.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 06 Mai 2011 21:20:55    Titlul subiectului: 143368

Azi am fost intr-o mica "vizita de lucru" la pasaj. Se lucra de zor. Pe de-o parte se lucra la legatura intre statia de metrou Basarab si statia de tramvai de pe pod (s-a inchis escalatoarea care te urca la iesirea de la Gara Basarab, in rondul de tramvaie), se lucra si la statia de tramvai "suspendata" (se montau in continuare profilele de otel la scheletul statiei), s-au tensionat definitiv hobanele, s-au vopsit si pilonii podului hobanat, iar pe partea cealalta se lucra la lifturile de pe pod pe Grivita, se montau suportii panourilor de antifonare si se asfalta coborarea pe Titulescu (iar Shocked Rolling Eyes ).
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BuGabriel



Data înscrierii: 28/Mar/2011
Ultima vizita: 08/Noi/2023
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Mai 2011 22:26:48    Titlul subiectului: 143714

Deci ușor, ușor se apropie deschiderea. Dar mă întreb dacă instituțiile colaborează între ele sau dacă după deschidere o să se formeze un dop gigantic la Piața Leul, fiindcă acolo semaforul stă pe verde doar vreo 4-5 secunde (și nu exagerez).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 20 Mai 2011 21:34:02    Titlul subiectului: 143729

Ultimele noutati de la pasaj:
- macaraua a intrat in sfarsit la apa (se pare ca a plouat suficient anul asta),
- autobuzele ocupa o linie de tramvai la noul capat de la Gara Basarab.
Vorbind cu un vatman de pe 35, imi spunea ca "noile" tramvaie (univagon) sunt mai usor de condus, fiind mai scurte, dar au si dezavantajul ca daca se strica acolo raman... Cand sunt doua vagoane, cel ramas bun il poate tracta/ impinge pe cel stricat, in regim de avarie.
In plus, remarca si el desenul stangaci al terminalului de la gara, care nu va putea acomoda toate autobuzele si tramvaiele care ar trebui sa intoarca acolo.



DSC00652.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.13 kb
 Vizualizat:  de 14908 ori

DSC00652.JPG



DSC00653.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.78 kb
 Vizualizat:  de 14908 ori

DSC00653.JPG



DSC00656.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.1 kb
 Vizualizat:  de 14908 ori

DSC00656.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Următoare
Pagina 14 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community